במשטרה בודקים בשעות אלה האם סוהרים מעורבים בבריחת ששת המחבלים הלילה מכלא גלבוע.

ראש הממשלה בנט קיים אחר הצהריים (שני) התייעצות ביטחונית נוספת בשיחת ועידה בנוגע לבריחה של המחבלים מכלא גלבוע.

בהתייעצות השתתפו שר הביטחון בני גנץ, השר לביטחון פנים עמר בר-לב, ראש השב"כ נדב ארגמן, נציבת שב"ס קטי פרי ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

בתוך כך דובר המשטרה נצ"מ אלי לוי אמר כי 82 מחסומים נפרשו בכל הארץ בניסיון ללכוד את המחבלים.

מחקירה ראשונית עולה כי האסירים הצליחו לברוח בשל כשל מבני דרך רווח שנוצר בין רצפת בית הכלא לבין הקרקע. כוחות גדולים של כלל גופי הביטחון ובהם המשטרה, הצבא, השב"כ והשב"ס משתתפים במצוד.

למשטרה ולשב"כ הגיע דיווח על כך שמצלמות של עיריית בית שאן הפרוסות ברחבי העיר הצליחו לתעד ככל הנראה שניים מהמחבלים הנמלטים.

ההערכה במערכת הביטחון היא שהמחבלים התפצלו, חלק נמלט לרשות הפלסטינית, חלק לכיוון ירדן, וייתכן שכבר חצו את הגבול. המשטרה מבקשת מהציבור לגלות ערנות מוגברת ולדווח למוקד 100 על כל אירוע חריג או אדם חשוד.

"אנחנו נתפוס אותם - ייתכן שזה ייקח יום, יומיים, שלושה, שבוע שבועיים - הם ייתפסו", אמר השר לביטחון הפנים עמר בר-לב בהצהרה, "במקביל, אנחנו נתחקר את האירועים שקרו כאן, אני לא מהנדס, בוודאי לא מהנדס לבתי כלא, אבל מתברר שבית הכלא הזה בנוי למעשה על כלונסאות, הוא נבנה ב-2004 אחרי האינתיפאדה בצורה מהירה ומתברר שהוא בנוי כולו על כלונסאות ויש בעצם חללי אוויר בין המשטח עד לכל אורך בית הכלא".

מפקד מחוז הצפון אריק יעקב אמר כי הפיר שדרכו יצאו האסירים הוא ככל הנראה חלל במבנה בית הסוהר, "לא מדובר בדיוק במנהרה שנחפרה, יש פה כשל של המבנה שנמצא על בסיס כלונסאות. יש חלל מלמטה - וכנראה שהאסירים ניצלו זאת"

אחד האסירים שנמלטו הוא זכרייה זביידי שהיה מפקד גדודי חללי אל-אקצא של הפת"ח בג'נין, ונחשד בביצוע שורת פיגועים. חמשת האסירים הנוספים חברים בתנועת הג'יהאד האיסלאמי ומרצים מאסרים ארוכים מאוד בשל עבירות ביטחוניות חמורות.