ח"כ עידית סילמן
ח"כ עידית סילמןצילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו״ר הקואליציה, ח״כ עידית סילמן, נכנסה הבוקר (ראשון) לדיון בוועדת כספים עוד בטרם התכנסות ועדת הכנסת לדיון על הניתובים לועדות במסגרת חוק ההסדרים והתקציב.

בהשתתפותה בועדה הסבה את תשומת לב המשתתפים לכך שהתאריך האחרון להעברת השמות לוועדות עבר ביום שישי האחרון.

יו״ר הקואליציה הציעה לאופוזיציה להעביר שמות עוד היום על מנת להשפיע על סדר יומה של הכנסת באופן כללי, וכן להצביע בדיוני ועדת הכנסת המתוכננים להיום בעניין ניתובי הועדות. לשם כך, התחייבה יו״ר הקואליציה כי אם יועברו שמות, תיפתח המליאה, בכל שעה היום, לעדכון על השמות והסדרתם.

״אני מבקשת לקרוא קריאה אחרונה לחברי האופוזיציה, שהיו אמורים עד יום שישי האחרון, להגיש שמות של חברי כנסת לועדות השונות, וטרם הגישו. אנחנו קיבלנו אישור מיו״ר הכנסת, ח״כ מיקי לוי, לפתוח היום בכל שעה את המליאה כדי להודיע על שמות לחברי הועדות״, אמרה סילמן.

״ועדת הכנסת מתכנסת בשעה 10:30 כדי להעלות את נושא הניתובים לועדות במסגרת חוק ההסדרים והתקציב. חשוב לנו שחברי האופוזיציה יהיו חלק, ונכון שגם יוכלו להצביע בסיום הועדה הזו. לכן, בכל שעה היום בה תביא האופוזיציה שמות - נפתח את המליאה ונעדכן שם, כדי שחברי האופוזיציה יוכלו לבצע את עבודתם כחברי כנסת, למען אזרחי מדינת ישראל״, הוסיפה ח"כ סילמן.