תאונת דרכים. אילוסטרציה
תאונת דרכים. אילוסטרציהצילום: ISTOCK

הגידול המשמעותי בתאונות הדרכים גורר איתו גידול בתביעות נזקי גוף בגין תאונת דרכים וכך מוגשות מדי שנה אלפי תביעות תאונות דרכים נגד חברות הביטוח בישראל בגין קשת רחבה של פגיעות גוף כמו חבלות קלות, צליפת שוט ועד נזקי גוף שאף מותירים את נפגעי תאונות הדרכים עם נכות צמיתה או במקרים חמורים יותר מגיעים למקרי מוות, בנוסף מעבר לפגיעות הפיזיות רבים מנפגעי תאונת הדרכים סובלים מפגיעות נפשיות כמו פוסט טראומה שמשפיעות על מצבו הנפשי והרגשי של הנפגע.

יודגש, חברות הביטוח יעשו כל שביכולתן לדחות את אותן תביעות תאונות דרכים או שינסו להקטין את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע וזאת על ידי עורכי דין או רפרנטים מיומנים ומקצועיים בדחיית תביעות תאונות דרכים וזאת על ידי העלאת טענות שונות כמו כי תאונת הדרכים אינה עונה להגדרת המשפטית של המונח "תאונת דרכים" או כי הפוליסה מחריגה תנאים מסוימים ואף יישלחו חוקר פרטי מטעמן על מנת לחקור לעומק כיצד קרתה התאונה על מנת לייצר "ראיות" או "עדויות" לדחיית התביעה.

לאחר תאונת הדרכים, נפגעים רבים נאלצים להתמודד מול חברות הביטוח החזקות והגדולות אשר מעלות קשיים רבים בקבלת הפיצוי הכספי כמו בירוקרטיה שמתישה את התובעים אשר זונחים את התביעה ובעצם מוותרים על הזכויות שמגיעות להם על פי חוק.

למשרד עורכי דין אריאלה גפן המתמחה בנזקי גוף מגיעים נפגעי תאונות דרכים אשר אינם מודעים לזכויות שלהם וכי מגיע להם פיצוי כספי בגין תאונת דרכים אף אם הם אשמים בקרות התאונה.

כמו כן לקוחות אלה מופתעים שחברות הביטוח מסרבות לפצות אותם לאחר שהגישו דרישה לפיצוי כספי או שהפיצוי הכספי הוא נמוך מאוד לעומת הפגיעה הפיזית שהם חווים.

יודגש, כי נפגעי תאונות דרכים כמו רוכבי אופנועים או הולכי רגל ונוסעים ברכב זכאים לפיצויים כספיים במקרה של תאונת דרכים, וזאת על פי החוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. החוק ("חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, התשל"ה-1975") מאפשר לנפגעי תאונות הדרכים את הזכות לקבל פיצוי כספי וזאת ללא קשר לעניין האשמה בתאונה.

הפיצוי הכספי מחושב על בסיס ראשי נזק שונים כגון כאב וסבל, הוצאות רפואיות, אובדן השתכרות, עזרה צד ג', נזקים נפשיים ועוד.

מכאן, במקרה ונפגעתם בתאונת דרכים חשוב מאוד שתתייעצו עם עורך דין תאונת דרכים קרוב ככל שניתן למועד התאונה אשר ידריך ויכוון אתכם כיצד לבנות תיק תביעה מנצח מול חברות הביטוח על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי המרבי שמגיע לכם, על ידי ניהול נכון של הפגיעות ותיעודן במסמכים הרפואיים השונים.

מה לעשות לאחר תאונת דרכים?

1. פינוי באמבולנס – במידה ונפגעת בתאונת דרכים מומלץ להזמין את מגן דוד אדום לקבלת טיפול רפואי ראשוני במקום אירוע תאונת הדרכים. כמו כן חשוב לציין בפני הצוות הרפואי כיצד אירעה התאונה ולוודא ככל שניתן כי דבריכם נרשמו בצורה נכונה וברורה כי מדובר בתאונת דרכים.

2. חדר מיון - במידה ופונית ע"י מגן דוד אדום או פנית בכוחות עצמך חשוב מאוד לציין את כל הכאבים והפגיעות אף אם כי באותה נקודת זמן חלק מהפגיעות הן קלות שכן חלקן מתפתחות לאחר התאונה וכי השמטה של פגיעות אלה עלולה לנתק את הקשר הסיבתי בין תאונת הדרכים לבין נזקי הגוף.

יודגש, אנא תוודאו מול הצוות הרפואי כי המידע הרפואי שמסרתם נרשם בצורה מסודרת ואם הרופא השמיט או החסיר מידע רפואי שמסרתם בעקבות התאונה אנא תבקשו ממנו לתקן או לשנות את הרישום.

לדוגמא: במקרה של פגיעה פיזית בידיים, רגליים ובראש, במידה והצוות הרפואי במיון לא ציין במסמכים הרפואיים כי נפגעתם בראש, חברת הביטוח תטען כי הפגיעה בראש אינה חלק מהפיצוי ותנסה לבטל את הקשר הסיבתי בין התאונה לבין הפגיעה בראש במידה ויתפתח נזק בראש לאחר התאונה.

3.אישור משטרה – על מנת לחזק את תיק התביעה רצוי ומומלץ לפנות למשטרה ולדווח על התאונה עם פירוט מלא של פרטי הרכבים, פוליסת תעודת ביטוח חובה, נהגים מעורבים תאריך ושעת תאונת הדרכים.

4. טיפול רפואי בקופת החולים – במידה והופנית להמשך טיפול רפואי בקופת החולים שאליה אתם משויכים יש להמשיך בטיפול הרפואי הנדרש כמו פיזיותרפיה עד להשלמה הסדרה וכמובן לציין בפני הרופא המטפל את כל הכאבים או מגבלות גוף שיש לך בעקבות תאונת הדרכים.

5. מסמכים רפואיים – חשוב מאוד לאסוף את כל המסמכים הרפואיים כמו מרשמי תרופות, צילומי רנטגן, מסמכי אשפוז בבית החולים, פיזיותרפיה, קבלות על נסיעות, אישורי מחלה, קבלות על חניונים. מסמכים רפואיים אלה ואחרים חשובים מאוד על מנת לקבוע את גובה הפיצוי הכספי שייקבע ע"י הערכת ראשי נזק כמו כאב וסבל או אחוזי נכות במידת הצורך.

עורך הדין יגיש את כל המסמכים הרפואיים לבית המשפט על מנת להוכיח את הטענות לפגיעה הפיזית או הנפשית כתוצאה מתאונת הדרכים, ללא מסמכים אלו יהיה קשה להוכיח את הנזק והתביעה אף עלולה להידחות או להקטין את הפיצוי הכספי שמגיע לך!

6. חוקרי חברת הביטוח – כמו שצוין בתחילת המאמר, חברות הביטוח מפעילות מערך נרחב של חוקרים פרטיים אשר מטרתם היחידה הינה ניסיון לקבל מידע מהנפגע בעניין תאונת הדרכים אשר יעזור לחברות הביטוח לדחות התביעה השיחות עלולות להיות מוקלטות ואף מצולמות.

מומלץ לא לשתף פעולה עם חוקר המייצג את חברת הביטוח, ובטח שלא לחתום על כל מסמך שהחוקר מגיש לכם. במידה והחוקר ניגש אליכם אנא תבקשו כי עורך הדין המייצג אתכם יהיה נוכח במהלך החקירה וכי אתם מבקשים כי החוקר יציג בפניכם את הרישיון שלו.

ייצוג מקצועי על ידי עורך דין תאונות דרכים יבטיח לכם פיצוי מרבי

תאונות דרכים משקפות מצב טראומטי שנפגע תאונת דרכים חווה בגין נזקי גוף כמו שברים, צליפת שוט ואף פציעות חמורת שמובילות לנכות ואף למוות בעוד שהתקנות סביב תאונת הדרכים אינן חד משמעיות.

פרט לכך, על מנת להבטיח שנפגעי תאונות דרכים יקבלו את מלוא הפיצויים הכספיים שמגיעים להם, יהיה עליהם ולהוכיח את הפגיעה באופן בלתי ניתן לערעור ע"י חברות הביטוח, לכן במידה ונפגעת בתאונת דרכים כדאי ש- עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונות אופנוע שילווה אותם בהליך המשפטי וינחה אתכם בתהליך מרגע הפגיעה ועד לקבלת הפיצוי הכספי המרבי.

אריאלה גפן, משרד עורכי דין – עורכת דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי שלה בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים ומסובכים.

את הניסיון המשפטי בתאונות דרכים הרב (מעל 20 שנים) רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת הקמת משרד עורכי דין נזיקין על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים בתביעות נזקי גוף נגד חברות הביטוח.

ההיכרות עם הביורוקרטיה, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים והידע המשפטי שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה על מנת להשיג ללקוחותיה פיצויים כספיים מקסימליים

ההתמחות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תביעות תאונות דרכים קלות וקשות ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

לקבלת ייעוץ משפטי ממוקד ונכון מעורך דין תאונות דרכים או עורך דין נזיקין מומלץ השאירו פרטים או התקשרו וניצור קשר בהקדם האפשרי.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק, מכאן שכר הטרחה בתביעות תאונות דרכים הינו מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח בסוף ההליך, כך שבתחילת ההליך אין צורך בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

לייעוץ משפטי ללא עלות וללא התחייבות אתם מוזמנים להתקשר – טלפון\וואטסאפ: 0733-752-766 או להשאיר הודעה באתר https://gefen-law.com