ראובן בן אלי ורעייתו מורן ז"ל
ראובן בן אלי ורעייתו מורן ז"לצילום: באדיבות המשפחה

בית החולים רמב"ם עדכן הבוקר (חמישי) כי ראובן בן אלי בן ה-36 שנפצע באורח קשה בתאונה המחרידה בצפון אתמול שב להכרתו ושמע מהרופאים על התוצאות הקשות של התאונה שבה נהרגו אשתו וילדיו.

"מצבו מוגדר בינוני-קשה והוא יעבור בהמשך היום לאחת המחלקות הכירורגיות", נמסר מטעם בית החולים.

היום תתקיים ההלוויה של אשתו מורן בן אלי בת ה־35 ממעלות תרשיחא, ושלושת ילדיהם, דקל בן ה־15, ליאם בן ה־11 ואנאל בת ה־5.

עמי, אחיו של האב, התראיין ל-103FM. "מצבו נשאר עדיין קשה, הוא מורדם ומונשם. ינסו במהלך היום לנסות להעיר אותו ולאמוד באיזה נזקים מדובר כתוצאה מהתאונה. 24 השעות הראשונות הן קריטיות. כרגע שני האחים שלי נמצאים איתו, לא עוזבים אותו. אנחנו מתחילים לעשות את כל ההכנות לנושא הלוויות היום", אמר עמי.

ראובן הוא הקטן מבין ארבעה אחים, "בן 36, עבד כנהג מונית לאחרונה. משפחה נורמטיבית, 3 אחיינים מתוקים שאני לא מבין את גודל האסון. היינו בהכנות לקראת הבר מצווה של אחיין שלי שנספה אתמול. 5-4 חודשים לפני בר מצווה זה היערכות לכל המשפחה, הוא התחיל כבר ללמוד. זה משהו שלא יקרה כבר".

בראיון לחדשות כאן הוסיף עמי, "קרה לנו אסון. הצוות הרפואי ממליץ שראובן ייצא להלוויה, ואני חושב שזה מן הראוי שהוא ילווה אותם בדרכם האחרונה. אני לא יודע איך ממשיכים ומתנהלים מכאן. אף אחד לא הכין אותי למצב כזה".



המשפחה הייתה אתמול בדרכה לחגיגה משפחתית בחצור, "זה התחיל כמשהו טוב שרצינו לעשות כמשפחה ובסוף התפוצץ לנו אסון כזה בפרצוף. יש לי אח שגר שם הוא רצה לעשות מן סעודת הודיה, היינו צריכים כולנו להתכנס בבית כנסת בחצור. סיימנו את תפילת מנחה ואז קיבלנו את הבשורה הנוראה מכול".

עמי הוסיף כי "חשוב לנו להביא את גיסתי ואת האחיינים שלי כמה שיותר מהר לקבורה. עניין של דחייה זה חילול כבוד המת. זה חלום שהוא מציאות. אני פשוט לא יודע להגיד מה אני מרגיש אפילו, אני לא יכול לתאר את זה".

בבית החולים רמב"ם עדיין מאושפזת ילדה בת ה-11 שנפצעה בתאונה. היא מונשמת ומורדמת במחלקת טיפול נמרץ ילדים, ומצבה מוגדר קשה עקב פגיעת ראש. במרכז הרפואי זיו מסרו כי ילד פצוע מאושפז בטיפול נמרץ, 16 ילדים פצועים מאושפזים במצב קל עד בינוני, ו-4 מבוגרים במצב קל.