אראל סג"ל
אראל סג"לגבריאל בהרליה

יום ראשון הגיע, ועמו אראל סג"ל והמגיש האורח יריב אופנהיימר ששבו אל עמדת המיקרופון ואולפן השידור של 103fm, וסקרו יחדיו את המתחדש בזירה המדינית והפוליטית בעת האחרונה. האם הצליחו לשמור על שלוותם הכה אופיינית?

על העימות בין שר החוץ יאיר לפיד לשרת הפנים איילת שקד והפרסומים בדבר השיחה בין השניים, אמר סג"ל: "זה לא מה שיפיל את הממשלה. הם מוכנים לאכול מלא צפרדעים, אך אם ראש הממשלה לשעבר נתניהו יעזוב, באותו רגע בנט יפרק ללפיד את הממשלה. אני חושב שהדילמה של נתניהו האם להישאר או לצאת החוצה היא קשה".

בתגובה, השיב יריב: "אני חושב שהוא יישאר. אני לא מצליח להתרגש מהחיכוכים בממשלה, ישנה הבנה בין שני הצדדים שהם תלויים זה בזה. כנראה שלא יהיה הסכם שלום עם הפלסטינים, זה לא יקרה בקואליציה הזו. מה שמאוד מעניין הוא על מה הממשלה כן מסכימה, ומה יהיה ביום בו בנט יסיים להיות ראש הממשלה".

על הריאיון שהעניקה הבוקר (א') הדיפלומטית וחברת הכנסת לשעבר קולט אביטל, בו הגיבה לחשיפתה כי הוטרדה מינית לכאורה על ידי הנשיא לשעבר שמעון פרס ז"ל בתוכנית 'שבע תשע', אמר אראל: "אדם מת, וגם משפחתו, לא יכולים לדעת מה היה שם בחדר וזה מייצר בעיה".