כמעט שני שלישים (62.5%) מתכני השנאה שדווחו ברשתות החברתיות הוסרו על ידי החברות המחזיקות ברשתות אלה, כך עולה ממחקר שפרסמה הנציבות האירופית.
מדובר בירידה בהשוואה לשנים קודמות בהן דווח על יותר מ-71% מחיקה של מסרי שנאה.
הדו"ח סקר את הרשתות הבאות: פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, מיקרוסופט, אינסטגרם, Google+, סנאפצ'ט, Dailymotion, Jeuxvideo ו-TikTok.
טוויטר מסירה רק 49.8% ממסרי השנאה עליהם קיבלה דיווחים, יוטיוב 58.8%, אינסטגרם 66.2% ופייסבוק 70.2%.
על פי המסמך הרשתות החברתיות פועלות בצורה פחות יעילה שכן 81% מהודעות השנאה שדווחו נבדקו תוך 24 שעות, מול 90.4% בשנת 2020.