נפתלי בנט
נפתלי בנטצילום: Marc Israel Sellem/POOL

אודי רייטר, שייעץ בעבר לראש הממשלה נפתלי בנט ואיים בתביעה על שימוש בתוכניות שהגה ללא תשלום, התפשר עם בנט על פיצוי שיקבל.

"הבקשות והדרישות היו, ואני מרוצה מאוד. הסכום מסווג ואני חייב לכבד את ההסכם. אנו מדברים על זה שבנט הפך להיות ראש ממשלה בסופו של דבר. אם הגענו להסכמות ויש תשלום, אך הדברים מגובים. דיברנו על הנושא הזה בעבר, ואם בנט משלם ומגובה במשרדי עורכי הדין הטובים בישראל, יש ראיות לכל הדברים, דברים לא נאמרו סתם", אמר רייטר הבוקר (שלישי) בראיון ל-103FM.

לדבריו, "כל הקמפיין היה בייעוץ מלא, וימינה הוציאה הודעה שהם מודים שהייתי היועץ שלהם בבחירות באופן מלא. יש לנו תוצאה טובה לא? ברגע שימינה הגיעה ל־7 מנדטים ללא סמוטריץ'. מדובר על התוכניות המרכזיות של הקמפיין. רוצים לשפר את המצב בסקרים. התוכנית הוצגה בקמפיין, בנט היה שותף לדברים, הוא היה מאוד פעיל וזה לא רק אני".

בהמשך דבריו, הדגיש רייטר: "אני חושב שבנט הוא אדם טוב ורציני, יש את הנושא של האמינות שצריך קצת לשפר, גם הבטחות הבחירות למשל. מאוד חשוב שחלק ממה שהובטח בבחירות ייושם כדי שבמהלך הבחירות הבאות העם יתחיל להאמין שהבטחות יקוימו".

לדעתו, האופוזיציה הגזימה במתקפותיה על בנט. "אני חושב שהליכוד עושה מעשה מכוער, פוליטיקאים בד"כ לא תמיד אמינים, גם הליכוד, נתניהו בעצמו הבטיח הבטחות לעבאס והציע לו השתלבות בקואליציה, הוא אמר שהוא מבטיח שלא ייתן לגנץ להיות רה"מ ואז רץ אחריו. כולם צעקו על בנט ברמה של נוכל בצורה כל כך מכוערת, אני חושב שזה משהו שיפגע בליכוד לזמן ארוך. הממשלה רגועה, יש פחות שנאה והסתה והדברים מתאזנים. בנט צריך להתחיל לקיים דברים".