דוד אלחייני
דוד אלחייניערוץ 7

במועצת יש"ע בחרו היום (חמישי) לעלות שלב ושלחו מכתב חריף לראש הממשלה נפתלי בנט.

במכתב שעליו חתומים ראשי מועצות מיהודה ושומרון נכתב כי "ארגוני השמאל הקיצוני במימון ממשלות זרות פועלות בעת האחרונה בקמפיין שיקרי שנועד להכפיש את חיילי צה''ל ולפגוע בתדמית ישראל בעולם.

כחלק מכך, הגענו לימים אפלים בהם שרים בכירים בממשלת ישראל מפנים את כידוניהם המחודדים לעבר מתיישבי יהודה ושומרון, אזרחים נאמנים וחלוצים, במטרה להכפיש, לפגוע ולהחליש. השתלחות השרים בשיתוף פעולה עם ארגוני שמאל קיצוני מסוכנת.

היא מתירה את דם המתיישבים, ומסיתה נגדם בעלילות בזויות. מעשים אלו פוגעים גם בתדמיתה של מדינת ישראל בעולם ביצירת מצג שווא של אלימות אזרחי ישראל וחיילי צה"ל, כאשר ברור לכל בר דעת שדווקא אנו עומדים בחזית מול מתקפות אלימות וטרור של ערבים באזור", כך נכתב במכתב.

אמש קרא ראש מועצת יש״ע, דויד אלחייני לשר עומר בר לב להתעורר ולפעול נגד הטרור ולא להפקיר את ביטחון התושבים. ראשי המועצות מבקשים להיפגש עם רה"מ בדחיפות ולדון איתו בנושא.

על המכתב חתומים: דוד אלחייני, ישראל גנץ, יוסי דגן, שי אלון, שלמה נאמן, יוחאי דימרי, בני כשריאל, יוסי אברהמי, חננאל דורני, אסף מינצר, שי רוזנצוויג, אליהו ליבמן, יהודה אלבוים, יגאל להב, הרב הלל הורביץ והרב אליהו גפני.