עמיחי שיקלי
עמיחי שיקליצילום: דוברות

ח"כ עמיחי שיקלי לומד כבר תקופה דף גמרא אחד בכל יום במסגרת לימוד הדף היומי. השבוע הוא התרגש לסיים יחד עם הלומדים את מסכת תענית.

כשהוא משתף תמונה של הגמרא הוא כתב: "'ואמר ביום ההוא הנה אלהינו זה קוינו לו ויושיענו זה ה' קוינו לו נגילה ונשמחה בישועתו'. הדרן עליך מסכת תענית".

רבני אגף קדושת החיים במכון פוע"ה, הרב צבי ארנון והרב אריאל וידר, יחד עם ראש המכון הרב מנחם בורשטין ומנכ"ל המכון עמיחי רמר - נפגשו השבוע עם הראשון לציון הרב יצחק יוסף.

במהלך הפגישה סקרו הרבנים את פעילות קדושת החיים ושיטת העבודה שלהם. הרב שיבח והתרשם מצורת העבודה והרצינות. במהלך הפגישה סיפר הרב יצחק יוסף על סיטואציות בהן אביו, הרב עובדיה יוסף, התמודד עם שאלות שהובאו בפניו על מצבים מורכבים ושאלות על קדושת החיים. הרב דיבר על הזהירות הרבה הנדרשת בפסיקה בנושאים הללו ושמח על כניסתם של מכון פוע"ה לעסוק בתחום. הרב שיבח את הרופאים העושים עבודת קודש אף הם בעניין וסוכם על המשך שיתוף פעולה וחיבור בנושאי קדושת החיים.

ראשי מכון פוע"ה עם הראשון לציון הרב יצחק יוסף
ראשי מכון פוע"ה עם הראשון לציון הרב יצחק יוסףצילום: דוברות

ח"כ איתמר בן גביר הפסיד ב"התערבות" לח"כ בצלאל סמוטריץ' ונאלץ לשלם על ארוחה משותפת ממיטב כספו. טובי החוקרים של מדור 7 ברנז'ה ניסו לחשוף על מה הייתה ההתערבות, אך לשווא.

אחרי דיווחנו פה כי אביעד אבן חן ממחלקת הפרסום של אתר ערוץ 7 בישר \על לידת בנו, עכשיו נשאר לשתף בתיעוד מברית המילה. השבוע הרך הנימול קיבל את השם יקיר, וההורים ושלוש האחיות הגדולות התרגשו.

אביעד אבן חן ובנו יקיר
אביעד אבן חן ובנו יקירצילום: רפאל לוי

כוכב הטלוויזיה אביב אלוש הגיע לצפת לרגל חגיגות בר מצווה בעיר העתיקה בעיר. אלוש, התרגש מאוד מתהלוכת בר המצווה של מרכז התיירות אסנט, פרגן לצוות אסנט ולא וויתר על סלפי עם מנהל מחלקת הארועים באסנט - אייל זוכמן.

אביב אלוש
אביב אלושצילום: מרכז התיירות אסנט