אריה דרעי
אריה דרעיצילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ יואב בן צור התייחס הבוקר (שני) לפרישתו הצפויה של יו"ר מפלגתו ח"כ דרעי מהכנסת וטען כי הוא יתעל את מירב משאביו לעיסוק בזירה המוניציפאלית.

"דרעי ימשיך ביתר שאת וביתר עוז בהנהגת התנועה. הוא מקבל גיבוי מלא מהציבור, מחברי הכנסת וגם מכל חברי מועצת חכמי התורה שכולם מחזקים את ידיו ומברכים אותו. רק הוא יודע לנווט את הים הסוער הזה", אמר בראיון לרדיו 'קול חי'.

"הוא לא מפסיק להתעסק בנושא הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בעוד שנתיים. הוא יושב עיר-עיר לפתור את כל הבעיות. לש"ס יש את מספר חברי המועצות הגדול ביותר מכל המפלגות בארץ. כשדרעי לוקח משהו לידיים ומטפל בו זה עד הסוף".

בן צור נשאל על הצהרתו של ליצמן על פרישתו החל מהבחירות הבאות: "ליצמן תמיד נאמן לרבותיו, מה שיאמר לו האדמו"ר מגור זה מה שהוא יעשה. אני לא קושר את זה דווקא לעננה המשפטית, אל תשכח שליצמן הוא כבר איש מבוגר".

עוד אמר: "מי שריכז את עבודת האופוזיציה זה היה דרעי, כולם ראו איך הוא פעל ואיך הוא יודע לדבר עם כל מפלגות האופוזיציה. דרעי ימשיך לנהל את כל זה גם מבחוץ".

בדבריו סירב לבקר את המערכת המשפטית. "אני לא מתלהם ומשתדל לא לדבר נגד אנשים אלא ברמה העניינית. אין ספק שמה שעבר דרעי אני לא מאחל אפילו לשונאים שלנו, אבל הקב"ה מנהל את העולם ואנחנו בטוחים שמעז יצא מתוק. אני חושב שש"ס תתחזק כי היא עוזרת לאנשים ועונה לפניות הציבור בלי סוף. אנחנו עושים עבודה נהדרת מול הציבור ובסוף תהיה לזה תמורה".

לדבריו "בבחירות האחרונות הייתה קצת אדישות, אבל עכשיו אחרי שאנשים רואים את הממשלה הזו אנשים יבינו וכולם יחזרו ויצביעו בהמוניהם".

עוד הוסיף בן צור: "אנחנו מתכוונים להסיר כפפות נגד הממשלה. הציבור צריך להבין: כל מהלך של השר מתן כהנא, הוא צריך לתאם עם יוליה מלינובסקי, ארגון צהר והרפורמים. צהר די קרובים בדעות שלהם לרפורמים שדורשים להדיח את הראשל"צ הגר"י יוסף".