בנצי גופשטיין אצל הרב קנייבסקי
בנצי גופשטיין אצל הרב קנייבסקיצילום: להב"ה

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין נכנס להתברך מפי גדול הדור, הרב חיים קנייבסקי.

בפגישה סיפרו לרב על פועלו של גופשטיין וארגון להב"ה בהצלת בנות ישראל ורדיפתו ע"י הרפורמים בעקבות מאבקו בהתבוללות. הרב חיזקו וברכו בברכה והצלחה.

יו"ר להב"ה ביקש ברכה מיוחדת לרגל הוצאה לאור של החוברת "הרפורמים והיכליהם בהלכה" מבעל הציץ אליעזר זצ"ל לבירור דעת התורה על מהרסי היהדות, שיופץ באלפי עותקים בבתי כנסת וישיבות במגזר הדתי לאומי.

הפצת החוברת מתבקשת עתה לנוכח הבלבול הרב השורר בנושא זה ובעקבות ניסיונות של גורמים שונים להכשיר את הרפורמים ולתת לגיטימציה לדעותיהם הנפסדות.

היו שותפים לפעילות החשובה של ארגון להב"ה

וכך פותח הציץ אליעזר זצ"ל את החוברת: "מצב מיוחד לנו במלחמת-מגן ומלחמת-תנופה עם הרבנים-הרפורמים ביתר שאת מעם סתם פוקרים בישראל. והסבה היא, בגלל התאגדותם בקשר של רשעים שאינו מן המניין תחת שם אשר הוא כשלעצמו מעיד וממצה את תוכן שאיפותיהם שהוא לבתר את התורה לבתרים ככל העולה על רוחם מתוך כחד וכחש לתורת-סיני ולרוקן את היהדות מתוכנה ולהעמידה בסופו של דבר ככלי שאין בו חפץ, והכל תחת מסוה של דת ובגושפנקא של רבנות, בסירוס וסילוף דת-משה וקבירת שם בעליה האמיתיים של הרבנות".

החוברת המקיפה ביותר בעלת 40 עמודים, מפרטת את הסכנה של הרפורמים ואת האיסור הגדול להכניס אותם בקרב מחנה ישראל.

"עיקר המלחמה של הרפורמים היום ממוקדת בי ובארגון להב"ה", מציין בנצי גופשטיין, "הם רוצים שההתבוללות תהיה לגיטימית גם כאן בארץ הקודש".

גופשטיין מוסיף: "נעשה ככל יכולתינו להפיץ על הסכנה בתנועה הרפורמית. אני קורא לציבור להיות שותפים ולהפיץ את דברי הקודש של הציץ אליעזר בכל בתי הכנסת והישיבות".

לקבלת החוברות להפצה שלחו מייל לכתובת: [email protected]

היו שותפים לפעילות החשובה של ארגון להב"ה