יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז התייחס היום (שלישי) במליאת הכנסת ל"טרלול הפרוגרסיבי", כלשונו, שמנסים ארגונים שונים להחדיר לליבו של עם ישראל.

ח"כ מעוז הסביר את הדרכים השונות בהם ארגוני שמאל מתאמצים כדי לעצור את התהליך המבורך של חיבור העם ליהדות.

דוגמה לדבריו הוא הביא ממקרה שפורסם בערוץ 7 בו שחיין אמריקאי החליט להפוך לשחיינית וכך ניצח בתחרות שחייה במקצה הנשים ואף קבע שיא חדש.

"מחנה השמאל, זה שעם הזמן הלך והפך ליותר ויותר פרוגרסיבי ופוסט-מודרני, ראה כיצד העז העם במרכאות 'לגנוב' לו את השלטון, והחל לפעול במרץ ובאופן רבולוציוני כדי לרוקן את המהפך הזה מתוכנו, ולנסות לסכל את תהליך השיבה אל הזהות היהודית", אמר ח"כ מעוז.

"כפי שהזכרתי מקודם, גורם משמעותי בהנדסת התודעה ובהשלטת הפרוגרסיביות על החברה הישראלית היה השימוש במה שמכונה הזזת 'חלון אוברטון'", אמר. "הסברתי כאן בעבר באריכות ש'חלון אוברטון' הוא טווח הרעיונות המקובל בשיח הציבורי, שנקרא על שמו של המהנדס ג'וזף אוברטון, שעל פי המודל שלו כל רעיון נמצא על הציר שהנקודות שלו הן: 'בלתי מתקבל על הדעת', 'קיצוני', 'קביל', 'הגיוני' ו'פופולרי', וכל מה שנדרש לפי מודל זה כדי להכשיר רעיון מסוים או כדי לפסול רעיון אחר, הוא לדאוג להזיז את הרעיון על הציר".

"אני רוצה לתת דוגמה מעשית לאיזה תוצאות יכול להוביל מהלך שכזה", הוסיף. "לפני מספר שבועות פורסם בערוץ 7, על ידי העיתונאי יהונתן גוטליב, על שחיין אמריקאי, שלאחר מספר שנים בהם התחרה בתחרויות שחייה לגברים, החליט שהוא אישה ועבר להתחרות בתחרויות לנשים".

"אגב, בעניין היכולת הקלילה המדומיינת הזאת לעבור כאילו ממין אחד למשנהו, קיבלנו השבוע את ה'בשורה' במרכאות, שבשווייץ, החל מהחודש הבא, כל אזרח שירצה בכך יוכל לשנות את מגדרו המיני במרשם האוכלוסין ללא כל הליך רפואי כלשהו", ציין. "כמובן, שגם עם הליכים רפואיים האדם לא יכול לשנות שום דבר מהותי בזהותו המולדת, וכמו שגם אם ישתילו לו זנב ושפם של חתול הוא לא יהפוך להיות חתול, ולא משנה כמה הוא יילל, כך גם איש לא יכול בשום אופן להפוך לאישה ואישה לא יכולה להפוך להיות לאיש, אפילו אם בית המשפט העליון יחליט שכן. מה לעשות, אלה חוקי הבריאה".

"הסיפור ההזוי הזה מצטרף למקרים דומים מהעבר, בהם ספורטאים שחיפשו דרך קלה לקטוף תארים פנו להתחרות מול נשים, לאחר שהגדירו עצמם ככאלה", אמר. "סוף סוף יש מי שמתחילים להבין, שלמהפכה הפרוגרסיבית יש קורבנות".

לסיום אמר: "בתחום הספורט, באופן כללי, הדבר הזה מובן, והתחרויות מתקיימות בהפרדה. חבל ששר הבריאות של מדינת ישראל לא מבין את האמת הפשוטה הזאת, שאיש זה איש ואישה זו אישה, וכך זה בטבע ולא בשום הבנייה חברתית, ומי שנולד גבר לא יכול לעשות שום קסם ולהפוך לאישה ואותו דבר להיפך. במקום זאת הורוביץ מתעדף ניתוחי המרה על חשבון ניתוחים אחרים".