סיון רהב מאיר באולפן ערוץ 7
סיון רהב מאיר באולפן ערוץ 7צילום: ערוץ 7

בימים האחרונים הגיעו אינספור פניות של בנות והורים אל סדנת "נפגשות" - הסדנה השבועית לבנות של סיון רהב-מאיר - על הצורך בקיום מפגש פתוח שייתן מענה לשאלות ולמבוכות.

"החלטנו לערוך משדר זום מיוחד ופתוח ביום ראשון הקרוב, על מוגנות, ולפתוח אותו ללא עלות לכולן, ילדות ונערות, ואם האימהות רוצות להצטרף הן גם מוזמנות", אומרת לנו סיון.

"מהפניות הרבות, הבנו שנכון מאוד לתת מקום לילדות ונערות, גם ביחד עם ההורים, לדבר על התחושות שלהן. על הבלבול, על איך מתמודדים", מציינת סיון, "יש סיטואציות שאנחנו חייבים להתייחס אליהן, לעשות סדר במחשבות ובתחושות שצפות אצל כל כך הרבה ילדות ונערות".

להרשמה לערב ללא עלות >>

"חשוב לנו שכל ילדה, נערה וגם אמא, תדע על הערב ותוכל להשתתף. התכנים מותאמים לכל המגזרים. נשמח שיפיצו את הקישור בקרב אמהות, מחנכות ועוד. כל נרשמת תקבל הקלטה של המפגש למחרת. פתחנו את ההרשמה ותוך שעות ראינו את הביקוש הרב בציבור. הקישור עובר מקבוצה לקבוצה, מכיתה לכיתה, ויש כ-6,000 נרשמות כבר עכשיו. אנחנו בודקים איך אפשר לעשות שידור זום כל כך גדול".

הבנות מוזמנות להצטרף בעצמן (החל מגיל 9), ואפשר גם עם אמא. במפגש תתארח אילה ברנע, מרצה בכירה ב"לתת פה – תוכניות מוגנות לילדים ולנוער", שתנסה לענות על כל מה שרציתן לשאול:

מה זה בכלל "מוגנות" ולמה זה חשוב? האם אנשים טובים עושים דברים רעים? מה הכללים שהכי חשוב לדעת כדי לשמור על עצמנו, כבר בגיל צעיר? איך לענות לכל השאלות שמתרוצצות לי בלב בתקופה הזו?

הסדנה תנסה לתת כלים פרקטיים, ולדבר בצורה עדינה אבל מדויקת. יום ראשון, שש בערב בזום, אתן מוזמנות:

להרשמה לערב ללא עלות >>