עובדי ימינה עם עידית סילמן
עובדי ימינה עם עידית סילמןצילום: באדיבות המצלם

האנשים שמאחורי מפלגת ימינה נפגשו ב"ליל שישי" במסעדת "רובן" בעיר נתניה לשיחה עם פוליטיקה, משפחה והוואי.

בתמונה המשותפת יועץ התקשורת גלעד גנץ, איש העסקים מני ונטורה, יו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן, ראש לשכת יו"ר הקואליציה אביבית דדון, יועצת שר הדתות מתן כהנא הילה ניסן פרידמן וסמנכ"ל מפלגת ימינה חיים ג'אן.

מפקד הציונות הדתית: דוד ארליך, אלחנן וולף ויאיר בוכניק הקימו את פורום עוז, פורום מתפקדים צעירים בציונות בדתית. הפורום הוקם במטרה לשמש במה ולתת מענה לצרכי הצעירים במגזר ובשבועות הקרובים יתחיל גיוס מקיף של רכזי מתפקדים לפורום.

דוד ארליך
דוד ארליךצילום: דוברות

מפלגת עוצמה יהודית נמצאת בעיצומו של מבצע ההתפקדות למפלגה. מנכ"ל המפלגה יצחק וסרלאוף נצפה מחלק כרטיסי התפקדות בכנס מפלגתי בעפולה.

יצחק וסרלאוף מחלק כרטיסי התפקדות
יצחק וסרלאוף מחלק כרטיסי התפקדותצילום: דוברות

תביעת הדיבה של ח"כ ניר אורבך מימינה נגד יועץ התקשורת אריק בן שמעון כבר סוקרה ופורסמה. אבל כמה ימים לפניה עינו הארוכה של מדור 7 ברנז'ה צדה את בן שמעון כשהוא קונה "גמרא שוטנשטיין" לבן שלו בחנות יפה נוף ברחוב שמואל הנביא בירושלים. צדיקים

אריק בן שמעון רוכש גמרא
אריק בן שמעון רוכש גמראצילום: באדיבות המצלם

הפתעה בכפר השיקומי עדי נגב נחלת ערן: הזמר קובי פרץ ריגש את אנשי הכפר כאשר הפתיע בביקור בכפר השיקומי. פרץ נפגש עם אבי וורצמן מנכ"ל הכפר ומשה סוויל סמנכ"ל הפיתוח העסקי וכמובן שריגש את ילדי ודיירי הכפר בנוכחותו בין שבילי המתקנים השונים.

קובי פרץ בעדי נגב
קובי פרץ בעדי נגבצילום: באדיבות המצלם

ח"כ אופיר סופר מצא את עצמו כמעט ללא יועצים אבל לא מהסיבות שאתם חושבים. שני היועצים שירתו בימים האחרונים בשירות מילואים, כל אחד ביחידתו הוא. בהצלחה.

חביב מדור 7 ברנז'ה יוסל'ה ברגמן נסע עם עיתונאי ערוץ 7 חזקי ברוך לסקר את המהומות השבועיות כמעט בשכונת שמעון הצדיק המכונה גם שייח' ג'ראח.

יוסל'ה ברגמן וחזקי ברוך
יוסל'ה ברגמן וחזקי ברוךצילום: באדיבות המצולם

ובנתיים כל מי שעבר על הפגנת ראשי הרשויות ביו"ש נגד הממשלה ונגד פינוי חומש התפנקו בצ'ונט מיד בסיום הפגנת האלפים בירושלים.

לא פספסנו את ח"כ שמחה רוטמן שלא פספס הזדמנות לרקוד עם בנו בהפגנת הימין בירושלים.

מינוי חדש: דוד רודמן מונה למנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון. מועצה אזורית גוש עציון יוצאת ביוזמה חדשה של פתיחת אגף חדש בתחום התיירות במועצה אותו יוביל רודמן. ראש המועצה שלמה נאמן: "דוד רודמן ימשיך את העשייה המבורכת של תיירות גוש עציון ויביא להישגים נוספים"

דוד רודמן
דוד רודמןצילום: דוברות

שחר פילבר ממשרד המיתוג והשיווק "ותקיןs בוטיק", התארסה עם בחיר ליבה עידו שפירא מלהקת "נשמחה". פילבר היא בתו של אליהו פילבר, נכדתו של הרב יעקב פילבר ואחייניתו של מומו פילבר.

העסקן החבד"י הרב יעקב גלויברמן הגיע לניחום אבלים אצל ידידו נשיא המדינה יצחק הרצוג ואחיו מייק הרצוג שגריר ישראל בארה"ב.

הרב יעקב גלויברמן בניחום האבלים אצל משפחת הרצוג
הרב יעקב גלויברמן בניחום האבלים אצל משפחת הרצוגצילום: באדיבות המצולם

אבינעם קוטשר, עוזרו המסור של השר לשירותי דת מתן כהנא, בישר על לידת בתו. לקוטשר בנות בלבד וזו עבורו הילדה השישית במספר. "ברוכה הבאה לבת שהצטרפה אלינו לפנות בוקר למשפחה, לאמא ולבת שלום תהילות להשם", הוא בישר.