הרב שילה דיין
הרב שילה דייןצילום: דובר צה"ל

גדוד נמר של חיל התותחנים נפרד השבוע מהרב הוותיק של הגדוד הרב שילה דיין. "לאחר כמעט 30 שנה, הרבנות הצבאית נפרדת מסרן (במיל') הרב שילה דיין, רב גדוד נמר, שמשתחרר היום", נכתב בפייסבוק הרבנות הצבאית.

"לא בכל יום אנו זוכים לומר שלום לאדם שחולל שינוי. הרב שילה הינו דמות מעוררת השראה בעל מסירות עצומה ותודעת שליחות גדולה, הרב, ליווה את הגדוד בכל הצמתים המשמעותיים ומהווה דוגמא ומופת לחייליו ולמפקדיו. חזק ואמץ הרב שילה".

גם בחשבון הפייסבוק הרשמי של צה"ל התרגשו מסיום הפרק המשמעותי. "כבר כמעט 30 שנה שהרב שילה דיין (סרן במיל') ממלא שני תפקידים במקביל - הוא הרב בנוף הגליל, ומשרת כרב במילואים של גדוד נמר 405 בחטיבת האש 282", נכתב. "כשרק התגייס לצבא, הוא נפצע בטירונות ושוחרר משירות חובה. שנים אחרי, הוא הבין שלמרות שלא שירת, הוא רוצה לחזור במילואים: "הרגשתי שיש בי חלק לא שלם, רציתי להשלים את הפרק הזה בחיי. לשרת בצה"ל זו הזכות הכי גדולה".

"מאז, הגיע שילה לכל תרגיל ואימון של הגדוד, לא משנה מתי ועד כמה קר בחוץ. החודש, הוא עלה בפעם האחרונה לתרגיל של גדוד נמר, בו נפרד מחיילי ומפקדי הגדוד, וקיבל על שירותו תעודת הערכה".

עמותת "קול רנה" המפעילה את מיזם השידוכים הגדול 'קורעים את הים' בישרה השבוע לחברי קבוצות הוואטסאפ של המיזם על זוג נוסף שהתחתן השבוע בזכות המיזם.

מיזם 'קורעים את הים' התחיל לפעול לפני כשנה, ומונה כיום למעלה מ-3,200 חברים ב-13 קבוצות וואטסאפ.

"משמח ומרגש להיות שותפים בהקמת עוד בית נאמן בישראל" אומר מנכ"ל עמותת "קול רנה" מתניה שנרב "רנה הי"ד נרצחה כנערה ולא זכתה להתחתן ולהביא ילדים לעולם, אך הדרך שהיא סללה ומעשי החסד שעשתה בשנים בהן חייה - הולכים ומתעצמים כל הזמן עם עוד ועוד מיזמי חסד שאנו מקדמים בעמותה".

בשורות טובות בקול רנה
בשורות טובות בקול רנהצילום: קול רנה

השחקנית המוכרת חני נחמיאס הגיעה למשרדי ארגון החסד 'יד ביד' בראשות בכיר עסקני חב"ד הרב יעקב גלויברמן. היא העניקה לו שי על פעילות לאלפי נזקקים בארץ.

חני נחמיאס, הרב יעקב גלויברמן
חני נחמיאס, הרב יעקב גלויברמןצילום: באדיבות המצולם

טובי כוכב, מנהל מכירות התוכן השיווקי באתר וואלה! פרש לאחרונה מתפקידו אחרי 17 שנה באתר. כוכב מילא במהלך השנים מגוון תפקידים באתר וקידם בין היתר הקמת ערוצי תוכן ייחודיים כמו וואלה יהדות וערוץ הגמרא הדיגיטלית.

ביום ראשון ציין כוכב את הפרישה מהאתר אצלו בבית בישוב לשם שבשומרון באירוע פרידה עם חבריו הקרובים.
לאירוע הגיעו בין היתר היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט, יועץ התקשורת יובל מורגנשטרן, יותם זמרי, העיתונאי יקי אדמקר, חברי הכנסת שמחה רוטמןושלמה קרעי, עו"ד זאב לב, אברי קציר בעלי בייבי סטאר, וחבריו של כוכב מגבעת שמואל שכוללים בין היתר אנשי עסקים ובכירים נוספים במספר תחומים בישראל.

המפגש היה הראשון מבין סדרת מפגשים שכוכב ייסד ושיתקיימו אצלו בבית בשבועות הקרובים, אליהם יגיעו בהמשך דמויות בולטות בציבוריות הישראלית, חברי כנסת, שרים, עיתונאים ובכירים בעולם התקשורת.

חוגגים לטובי כוכב
חוגגים לטובי כוכבצילום: באדיבות המצלם

הרב יהודה גראמי, הרב הראשי של איראן, שיתף השבוע בתמונות מרגשות מסיום משניות מסכת סוכה במסגרת שיעורים בתלמוד תורה לילדים היהודיים באירן.

ישיבת ההסדר הכותל פתחה בין דין מיוחד לדיני ממונות אליו יכולים המעוניינים בדין תורה לבוא לדון. הדיינים: הדיין הרב ניר אביב ראש כולל הדיינות, והדיינים הרב שמואל הרשלר והרב רפאל אורבך.