יעקב אשר
יעקב אשרצילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שחוק הגיור קיבל את אישור וועדת השרים לענייני חקיקה, מבהיר הבוקר ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) כי אופציית היציאה לרחובות להפגנת מחאה קיימת על שולחן הרבנים.

"השר כהנא ייכנס להיסטוריה כמי שבגללו יצטרכו לעשות אבחנה בין יהודים עד תקופתו כשר ומתקופתו והלאה", אמר בראיון לרדיו 'קול חי'.

לדבריו, "נעשה הכל שחוק הגיור לא יתממש. גדולי ישראל הנחו אותנו. כינוס עצרת המונית על שולחנם והם יחליטו האם ומתי נצא למחאה גדולה".

אשר התייחס גם להתנהלותו של שר האוצר: "ליברמן שר אוצר כושל, יוקר המחייה רשום על שמו, הוא תדלק את עליית המחירים עם מדיניות המיסים ונתן ליצרנים ולרשתות לעשות ככל העולה על רוחם. כשעלו מחירים אמר שלא יכול להתערב. תמיד שהוא נכשל הוא מנסה להאשים את החרדים".

לדבריו "אצל כץ וכחלון היו עימותים של השר עם אגף התקציבים, הם היו קשובים לציבור. אבל ליברמן רוצה למצוא חן בעיני פקידי האוצר ולא מתעמת איתם עם כלום. מי יודע, אולי הוא עושה זאת כדי שהם יתנו לו לעשות מה שהוא רוצה בעניינים שלו".

אשר לרפורמת הסלולר, אמר ח"כ אשר: "הקומה הכשרה ושלא יוכלו לנייד ממנה לקומות אחרות, היא בציפור נפשנו ולא נוותר על כך בשום אופן. יש פעילות בנושא מטעם גדולי ישראל אבל עדיף שידברו על זה כמה שפחות".