שניים מהמכרזים המדוברים ביותר השנה בתעשיית היח"צ והניו מדיה פורסמו תחת הטייטל מנהל/ת מערך ועורכ/ת ראשית דיגיטל ומשנה לעורכ/ת אשר ינהלו את מערך הניו מדיה של משכן הכנסת. השניים יעבדו בכפיפות לדובר הכנסת ומנהל מערך הדוברות שמוליק דהן ויסיעו לו בכל הקשור לקביעת האסטרטגיה בכלל הכלים והפלטפורמות שבתחום האחריות של דובר הכנסת. על פי המכרז שפרסמה הכנסת יצטרכו הזוכים להתוות מדיניות יצירת תוכן, ניהולו, והפצתו ברשתות החברתיות, לרבות קביעת אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי אפקטיבי וממוקד לקהלי יעד מגוונים, ניהול תדמית, ניהול קמפיינים, הצבת יעדים ומטרות למימושם, קביעת סדרי עדיפויות, גיבוש תוכנית עבודה ונהלים. לצורך כך לזוכים תהיה אחריות לניהול האסטרטגיה הדיגיטלית של הכנסת, לקביעת מדיניות וגיבוש נהלים להפצת תוכן דיגיטלי ולקביעת הפלטפורמות הדיגיטליות וסוגי המדיה שישמשו את הכנסת להפצת תכנים כגון תסריטים, סרטונים וכתבות וידיאו על פי הנחיותיו של דהן. בכנסת הדגישו כי השניים יתוו כללים והוראות בדבר שימוש עובדי המערך בכלל האמצעים העומדים לרשותם: אולפן, שידורים חיים על ידי גורמים בכנסת או מחוצה לה, קמפיינים וכיו"ב לשם קידום נושאים שבתחום עיסוק המשרה; הבאת הכללים וההוראות לאישור הממונה וקיום מעקב אחר הפעלתם; אחריות כוללת לחשיפה ולפרסום, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות (כלי התקשורת, רשתות חברתיות, אפליקציות סלולר וכיו"ב) של העשייה הפרלמנטרית, לרבות הצעות חוק, דיונים בוועדות, דיונים והצבעות במליאה, שאילתות והצעות לסדר-היום. עוד באותו נושא: עמיר בניון ריגש בכנסת עם "שמחות קטנות" "שירים לזכרם": מעגלים של כאב בכנסת דגלי הלאום ברחבת הכנסת הורדו לחצי התורן שורדת השואה ביקשה לעמוד לשירת התקווה צוות המערך יפעל בשיתוף פעולה הדוק עם הגורמים המקצועיים הרלוונטיים בכנסת בדגש על צוות דוברות הכנסת ולצד צוות ועדות הכנסת, צוות הלשכה המשפטית ועובדי מרכז המחקר והמידע. לאנשי המערך תהיה אחריות להטמעת חידושים בתחומי הדיגיטל, לצורך שמירה על עדכניות שירותי הדיגיטל של הכנסת, ובכלל זה הכשרת עובדים ורכישת ציוד וכלים טכנולוגיים לשם ביצוע המשימות שבתחום האחריות, והכול כדי להביא את פעילות הכנסת למודעות הציבור. בכנסת נקבע כי תנאי הסף להתמודדות במכרז למנהל המערך יצריכו תואר אקדמי ממוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל כאשר דרישת הניסיון לבעלי תואר ראשון יהיה 5 שנות ניסיון מוכח בתחום עיסוק המשרה, כגון תחום התקשורת, דוברות, יחסי ציבור, ומתוכן לפחות שנתיים בניהול מערך דיגיטל באתר חדשותי גדול, או בניהול מערך דיגיטל של מערכות תקשורת גדולות, או בניהול מערך דיגיטל של ארגונים בסדר גודל דומה ולבעלי תואר שני 4 שנות ניסיון. דובר הכנסת שמוליק דהן אמר כי שני המכרזים שפורסמו מהווים תוספת כוח משמעותית למערך דוברות הכנסת ויאפשרו לו להגיע לקהלים רבים נוספים באמצעות עולמות הניו מדיה. "אנחנו מחפשים את הטובים והטובות ביותר לתפקיד ויש בכוונתנו להקים מערך ניו מדיה מהמובילים בארץ. כיום דוברות הכנסת פועלת בהצלחה גם מול זירות הדיגיטל אך כדי להגיע לשיאים חדשים יש לגייס את אנשי הניו מדיה החדשניים ביותר שרוצים להשפיע באחד המקומות המרכזיים בשירות הציבורי". חשוב לציין כי רק לאחרונה השלימו בדוברות הכנסת גיוס של 5 דוברים חדשים שמצטרפים לצוות מערך הדוברות הכולל דוברי ודוברות וועדות, מליאה, טקסים ואירועים, קשרי חוץ, ממ"מ, יוזמות וחדשנות לצד צלמי המשכן וצוות סטודנטים המפעילים מערך וידאו בזמן אמת מהמשכן.