בועז ביסמוט
בועז ביסמוטצילום: שלומי יוסף

העיתונאי ואיש התקשורת בועז ביסמוט יגיש את התוכנית "מחשבות בע"מ" לצידו של משה שלונסקי מדי יום שישי ב-08:00 בגלי צה"ל.

ביסמוט היה העורך הראשי של העיתון "ישראל היום" ב-5 השנים האחרונות, וקודם לכן כיהן בעיתון במשך כעשור כפרשן בכיר וכעורך חדשות החוץ. בעבר היה שליח "ידיעות אחרונות" לפריז במשך 14 שנים, ובשנת 2017 הגיש את התוכנית "מה בוער" לצידו של רזי ברקאי.

לאורך 40 שנותיו בעיתונות רשם ביסמוט הישגים משמעותיים, ביניהם ראיון ראשון עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ראיונות עם מנהיגים ערבים, ביניהם נשיא איראן לשעבר, מוחמד חת'אמי, נשיא סוריה, בשאר אל-אסאד, ושליט לוב לשעבר, מועמר קדאפי. הוא התאפיין לאורך השנים בעיתונות שטח גם במדינות אויב וסיקר בין היתר את המערכה האמריקאית באפגניסטן לאחר פיגועי התאומים, דיווח מאיראן ומעיראק, וסיקר מאתיופיה את מבצע שלמה.

ביסמוט הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת בר-אילן ובעל שני תוארי מוסמך אוניברסיטה מאוניברסיטת סורבון שבפריז: הראשון ביחסים בינלאומיים והשני בלימודי אפריקה. בשנים 2004-2008 כיהן כשגריר ישראל במאוריטניה.

מ"מ מפקדת גלי צה"ל והעורכת הראשית, גלית אלטשטיין, מסרה "בועז ביסמוט הוא עיתונאי עתיר ניסיון, שיעשיר את ציבור המאזינים של גלי צה"ל בעולמות הידע והתוכן שאותם סיקר לעומק וערך לאורך השנים".