חני שפירא ז"ל
חני שפירא ז"לצילום: באדיבות המשפחה

חני שפירא, מנהלת הגיל הרך של מועצה אזורית הר חברון נהרגה אתמול (שני) בתאונת דרכים בין רכבה לרכב פלסטיני שעבר לנתיבה והתנגש במכוניתה.

הרכב הפוגע עקף מכונית שהמתינה לפנות שמאלה לכביש לא חוקי שנסלל ללא אישור ע"י הפלסטינים וגרם למותה של שפירא ולפציעתה באורח בינוני של מהנדסת המועצה.

ראש המועצה יוחאי דמרי ספד לחני וכתב בהודעה שהוציא לתושבים: "בצער רב אנו מודעים על מותה הטרגי של מנהלת הגיל הרך במועצה, חני שפירא ז"ל שנהרגה בתאונת הדרכים שהתרחשה ליד עשהאל. מועצת הר חברון, מנהליה עובדיה וכל צוות הגיל הרך, המומים וכואבים את לכתה של חני".

לדבריו, "כולנו הכרנו את חני כעובדת ותיקה, מסורה, מקצועית, לבבית וחייכנית. אנו שולחים תנחומים למשפחתה היקרה של חני ולכל בית אשכולות. ואיחולי החלמה מהירה לחברתנו אינה פלין שנפגעה אף היא בתאונה ומצבה בינוני ויציב".

דמרי אומר כי כבר תקופה ארוכה שהוא מתריע כי הכבישים בהר חברון אינם תיקניים וכי הכבישים הלא חוקיים של הפלסטינים מתחברים אליהם. הוא ביקש להיפגש עם שרת התחבורה ולהתריע על המצב אך לא ניתן מענה לפגישה.

בנוסף אמר דמרי כי "בתקופת הראמדן גורמי האכיפה יודעים לציין כי כמות התאונות עם מעורבות הפלסטינים עולה מתוצאה של תרבות נהיגה המסכנת חיי אדם, חייבים לעצור את תרבות הנהיגה, הכבישים הלא חוקיים והרכבים שירדו מהכביש, שילמנו היום מחיר כבד מנשוא".