מאהל המחאה מול ביתו של ח"כ אורבך
מאהל המחאה מול ביתו של ח"כ אורבךצילום: יח"צ

למעלה מ-300 פעילי ימין מטעם תנועות המחאה "הקו האדום" ו"פתאום קם עם" יחד בני נוער פתח תקווה ותושבי הסביבה צפויים לשהות בשבת הקרובה במאהל ענק סמוך לביתו של ח"כ ניר אורבך.

הפעילים ידרשו מאורבך לפרוש מהקואליציה. "אנחנו כבר מרגישים את הסוף של ממשלת השורא, חסר עוד קצת אומץ כדי להפיל את הממשלה שנתמכת על ידי הרשימה המשותפת באופן גלוי. אנחנו מאמינים שניר אורבך יעשה את הצעד הנכון ויפיל את הממשלה הרעה הזו".

בארגונים מזכירים לאורבך כי הממשלה כבר פגעה בהתיישבות ובביטחון. "זו הזדמנות שאורבך חייב לקחת, לא יהיו עוד הרבה הזדמנויות כאלו, ניר תסתכל לנו בעיניים, זו ההזדמנות שלך להפיל את מועצת השורא".

הפעילים יערכו בערב שבת קבלת שבת המונית וחגיגית, וישמעו דברי תורה מרבנים. ביום שבת יתקיים "קידוש" לתושבי פתח תקווה ובערב תתקיים במקום סעודה שלישית.

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה אמר: "אנו לא עוצרים עד שנשמע שהממשלה הזו שנתמכת על ידי המשותפת נופלת סופית. הממשלה הזו עשתה נזקים שיקח שנים כדי לתקן אותם, צריך להפיל את הממשלה הזו לפני שהממשלה תפיל את מדינת ישראל שלנו".

אלרואי אריה יו"ר תנועת "פתאום קם העם" הוסיף: "אנחנו מזמינים את כולם להגיע לשבת החשובה מול ניר אורבך. השבוע הזה הוא שבוע גורלי למדינת ישראל. זוהי ההזדמנות להפיל את הממשלה הנוכחית ולהקים ממשלה יהודית ולאומית. אנו קוראים לכל הציבור לבוא ולקרוא לניר - זו ההזדמנות האחרונה שלך להיות השליח להחלפת הממשלה. שוב הביתה, הרם קרן ישראל עמך".