חיפושים אחר הנעדר מוישי קליינרמן
חיפושים אחר הנעדר מוישי קליינרמןצילום: דוברות יכ"ל

94 ימים מאז היעדרותו של הנער משה קליינרמן בן ה-16 מביתו, מסתמן כי בידי המשטרה קצה חוט בדבר היעלמותו.

לפני זמן קצר הודיעה המשטרה כי לבקשתה, בית משפט השלום הוציא צו איסור פרסום בתיק חקירת אירוע העדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן מקריית ספר.

במשטרה מעדכנים: "הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים וכל התפתחות בחקירה. תוקפו של הצו עד ליום 26.7.22", נאמר בהודעת המשטרה.

תרמו וסייעו לחיפושים אחר מוישי קליינרמן

בשיחה שערכה אימו של מוישי, גיטי עם ערוץ 7 לפני כשבוע, היא הביעה פליאה על עצם ההמתנה של גורמי המשטרה במשך תקופה כה ארוכה עד קבלת ההחלטה להקמת הצח"מ. "אין לי מושג", היא אומרת, "הרגשנו לבד, הרגשנו שאנחנו צריכים את העזרה של המשטרה, פנינו, הגשנו תלונה וביקשנו עזרה ועד היום הרגשנו חסרי אונים. אף אחד לא עוזר ואנחנו צריכים לצעוק ולצרוח, לאכול את הדם שלנו מבפנים ואנחנו לא יודעים איפה הילד. אין לנו חיים, אין לנו יום ואין לנו לילה. אנחנו מרגישים לבד וצריכים את העזרה של הציבור. רוצים את מוישי בבית".

על תגובות הגורמים השונים לבקשות המשפחה אומרת גיטי: "הם אומרים עשינו ונעשה, אבל הכול נשמע מאוד יבש ולא אקטיבי. תגידו, אתם נורמאלים? מדובר בחפץ או בבן אדם? תקומו ותעשו פעילות אקטיבית ותפעילו את כל המדינה כמו שהיה אצל ספיר. בגלל שאנחנו חרדים והוא עם כיפה וציצית והיא לא, אז היא מקבלת את היחס יותר ממנו? אנחנו אזרחי מדינת ישראל וצריכים לקבל את השירות שווה בשווה".

גיטי מדגישה בדבריה כי מוישי לא נעדר בעבר וזו לו הפעם הראשונה שהוא נעלם. "כל אימא וכל אבא מרגישים כל שעה שהילד נעלם, מה אני אגיד שעוד מעט נגיע לאלפיים שעות שהילד לא נמצא? החגים עברו עלינו ואנחנו נטרפים מדאגה. אנחנו רוצים שיגייסו את כל הכוחות וכל המשאבים. יש כאן מדינה מתוקנת עם יכולות וכשהיא רוצה היא משיגה, שתפעיל את כל מה שריך כדי להחזיר לנו את מוישי הבייתה כי אנחנו לא יכולים כבר".

תרמו וסייעו לחיפושים אחר מוישי קליינרמן