בועז ביסמוט מסכם את הראיון שקיים עם הפובליציסט והסופר הנחשב לאחד המובילים והמשפיעים בעיתונות הימין בעולם, בן שפירו.

"ראיינתי כבר אי אלו אנשים חשובים וראשי מדינות, אבל מה שחסר הוא עומק. עם האיש הזה עושים דברים שכבר לא עושים היום, יורדים לעומקם של דברים ולמעשה עם ההיגיון הבריא שלו ועמוד השדרה האיתן שלו הגעתי למסע לאמריקה המטורללת", אומר ביסמוט.

לדבריו שפירו סייע לו להבין את ההיגיון שבשיגעון, כהגדרתו. "עם בן שפירו אתה מנסה להבין את ההיגיון שבשיגעון ואתה אומר שאיזה מזל שהוא ההיגיון שמול השיגעון".

עוד מעיר ביסמוט כי מקצוע העיתונות הולך ומשתנה ואם בעבר עיקרו היה מלאכת הדיווח הרי שבהמשך "לדווח זה כבר קטן עליך..." ועיתונאים הופכים לפרשנים, ו"היום אתה כבר לא רק עיתונאי או פרשן אלא שותף של השלטון ואם השלטון לא יעשה את מה שאתה רוצה הוא יקבל על הראש. באמריקה זה מאוד בולט ועידן טראמפ העמיק את זה".

"יחד עם בן שפירו הגענו לנושאים מאוד מעניינים כמו הקואליציות החדשות, הפרוגרסיבים שהם לדעתו סכנה לעתיד העולם החופשי והסכנה שזה יגיע גם לפה בסוגיות כמו טרנסג'נדר ועוד. הוא הביע את דעתו בצורה מאוד אמיצה. הוא דיבר על יהדות ארצות הברית בצורה מאוד אמיצה ואפילו על ביקור לפיד ביד ושם יש לו דעה", אומר ביסמוט וממליץ להאזין לראיון כולו כדי לדעת למי היה שפירו מצביע אם הוא היה תושב ואזרח ישראל.

"דיברנו על טרלול באמריקה ואתה למד משפירו שגם אם הוא משדר פסימיות, בין המילים ניתן לזהות הרבה אופטימיות. ראה את הבחירות לפני שנה בוורג'יניה כשיש את הטרלול הפרוגרסיבי מצד אחד ואת השמרנים מצד שני, ויש את הליבראלים באמצע ושם הם הצביעו יחד עם השמרנים, נוצרה קואליציה חדשה, ואולי הקואליציה הזו היא שתוציא אותנו מהטירלול".