הרב לבנון מברך את סוכותללא

הרב לבנון, מגדולי הרבנים בציונות הדתית ורב השומרון נפגש עם פעיל הימין צבי סוכות המתמודד לפריימריז במפלגת הציונות הדתית.

בסיום הפגישה שהתקיימה יחד עם מנכ"ל מוסדות אלון מורה אליסף פרשן אמר הרב כשהוא מחבק את סוכות: "צבי סוכות ידידינו מייצג אותנו בהרבה תחומים, איש מעשה ידוע בהצלחה בפעילותו. הפעילות שלו חשובה מאוד בכנסת הבאה ואשרי מי שיבחר בו כנציג הציונות הדתית לכנסת. בע"ה אני מאחל לו הצלחה וברכה, שיבחר ברוב גדול ויגיע למקומות ריאליים וטובים, יעשה חיל וירבה קידוש השם בעולם".

תמיכת הרב לבנון מצטרפת לתמיכת הרב דב ליאור מגדולי הפוסקים בציונות הדתית שפרסם גם הוא את תמיכתו בסוכות בשבוע שעבר.

הרב דב ליאור וצבי סוכותדוברות

פעיל הימין צבי סוכות המתמודד בפריימריז בימים אלו מסר: התרגשתי מאוד לפגוש את הרב אליקים לבנון רב השומרון ולקבל את תמיכתו וברכתו. הרב לבנון העמיד דורות של תלמידים לבניין ההתיישבות וחיזוק הזהות היהודית במדינת ישראל. ועמידה ללא פשרות על קיום התורה ארץ ישראל ועם ישראל.

סוכות המתמודד לפריימריז במפלגת הציונות הדתית הוא פעיל ימין מוכר מיצהר, יו''ר תנועת אמונים, מנכ"ל עוצמה יהודית לשעבר ומי שהיה יועץ קרוב של ראש מועצת שומרון יוסי דגן.

סוכות אב ל-5 בנות, למד במוסדות אדרת אליהו (זילברמן) בעיר העתיקה בירושלים ובעקבות תכנית ההתנתקות עזב את העולם החרדי ועבר לשומרון.

סוכות הוביל ביחד עם אביחי בוארון את המאבק של מתיישבי עמונה ולאחר מכן השתתף במאבק להקמת הישוב למפוני עמונה (עמיחי). בשנת 2021 הוביל את הקמת היישוב אביתר בשומרון יחד עם פעילים נוספים. סוכות פעיל קבוע בהקמת נקודות התיישבות ביהודה ושומרון.

סוכות התפרסם בזכות הופעותיו בתקשורת וחשבונות פופולריים ברשתות החברתיות וכן בשל פעילותו במועצת שומרון. בשבוע שעבר כאמור הכריז צבי סוכות על מועמדותו בבחירות המוקדמות במפלגת הציונות הדתית.

"נקראתי לדגל להיות חלק מנבחרת המובילה את הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' ולהמשיך את מורשת דור המייסדים של תנועת ההתיישבות'', אמר סוכות. ''אני מגיע בשם אחיי היקרים, דור צעיר וחדש מלא בתחושת הגשמה וגאולה של הארץ שרוצה להמשיך דרך ארוכה של תורה ואהבת ארץ ישראל כולה".