קמפיין ש"ס
קמפיין ש"סצילום: דוברות

64 יום לבחירות: מפלגת ש"ס מפרסמת הבוקר (שני) את הקמפיין של מערכת הבחירות לכנסת ה-25 תחת הכותרת: "רעבים לשינוי".

במפלגה מסבירים כי הכותרת של "רעבים לשינוי" מגיעה כתשובה ל"ממשלת השינוי" שהפכה את מעמד הביניים בישראל ל"עניים החדשים" המתלבטים בין מוצרי מזון בסופר.

במסגרת הקמפיין, ש"ס מציבה את נושא הבטחון התזונתי בראש סדר העדיפויות.

בסרטון המצורף, מציג יו"ר ש"ס אריה דרעי את הבטחת הבחירות הראשונה: "כניסת ש"ס לממשלה תותנה באופן חד משמעית בשריון של מיליארד שקלים כל שנה בבסיס התקציב לכרטיס הביטחון התזונתי לזכאים, מכל המגזרים, וזאת כחלק מתכנית כוללת למיגור העוני וסיוע לאזרחי ישראל הקורסים תחת יוקר מחיה משתולל וממשלה אטומה של לפיד וליברמן".

בש"ס מציינים כי כמפלגה החברתית היחידה בישראל, היא שמה לה למטרה לתקן את העוולות ולהגן על מעמד הביניים והשכבות החלשות, ובתוכם 2.6 מיליון הישראלים העובדים שאינם מצליחים לגמור את החודש, 850,000 הילדים ו-201,000 הקשישים אשר נמצאים בחוסר ביטחון תזונתי חמור.

קמפיין ש"סדוברות