המשך שרשור "הוא/היא סבבה והכל אבל..."שלהבת י-ה

בס"ד


שלום חברים, השעמום נותן את אותותיו וברצוני להחיות את השרשור הזה:
  שרשור "הוא/היא סבבה והכל אבל.." - לקראת נישואין וזוגיות

אם אתם רוצים לפרסם בדיחה חדשה שלא קשורה לאחת קיימת - להגיב להודעה זו ולא לתגובות אחרות פה.

לא מומלץ לשתות/לאכול בזמן הקריאה 😁

 *עריכה - חלקם מבוססים על מקרים אמיתיים...

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל כשנפגשנו פעם ראשונה הוא הושיט את ידו באמירת שלום,


הייתי המומה ואמרתי לו  "אני שומרת נגיעה.."


השיב הברנש : "יופי, עברת את המבחן הראשון"
_           _
  |...אפאטי...|

       |

      \ /

    

 

חחחנוגע, לא נוגע
מעכשיו ועד להודעה חדשה
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מבקשת מהמלצר קש.








לכוס המים.

חחחחתיק
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל הולך ברחוב בלי מסיכה

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל אנחנו כבר אחרי פגישה שנייה והיא לא מוכנה להוריד את המסיכה








אני כבר מתלבט אם לבקש תמונה..

חח אם הם קשורים שנייהם אז הם לא מתאימיםםםאמונה רעיה
הפוכים שכאלה
או שהם משלימים😁
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל כל תשובה שלו מתחילה ב"תראי, הכל זה עניין של הסתכלות"...........

אוי לא...בוגרת קטנה


היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל נותנת חמישים ש"ח לעני ברחוב












ולא משלמת אף פעם בפגישות

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל כו,תב הוד עות ע-ם רו ו,חים ופיסו./ק באמ:צע מיל_ים

חח יש לי חברה מהלימודים שכתבה לו "להשאיל לך סימני פיסוק?"אמונה רעיה
אוחח, בלתי נסבלבוגרת קטנה


היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל השיחה לא זורמת

כגון :

"אז..את מחולון?"

"כן"

....

"כל חייך?"

"כן"

...........

יופי...יופי...
 

 

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל סובר שההשתדלות שלו בפרנסה זו תפילה

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מצטטת לפחות עשר פעמים בפגישה מהרבנית ימימה מזרחי.







בכל פגישה.

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל הוא רוצה לתת לי טבעת יהלום

סתם ככה...

הוא קורה לזה "מחווה של רצון טוב".....מבולבל

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל שולחת לי סטיקרים בווטצאפ בסגנון של "יום שמח ומוצלח", "שלישי פעמיים כי טוב" וכדו'.










 

כל יום

חחחחחחחחחמלח ופלפל
חחחחחשניצל1

צוחק

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל קוטע אותי כל שניה



"אז הייתי בקניון גנים, ורצ.."

"אה הזה עם השלוש קומות? כן הייתי שם זה אחלה"

"לא..זה כזה בסגנון של inside out, אז קיצר ה-"

"כן כן, עם החניות בגדים של המותגים, נו הייתי שם."

תן לי להשלים משפט!! מעצבן עצבני

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל אומרת לי שיש לה שיטה לזהות אישיות על פי כיסוי ראש בסגנון "תגיד לי איזה כיסוי ראש את/ה אוהב ואומר לך מי אתה"...

הוא סבבה והכלפצלש(:
אבל נוהג עם שתי ידיים😜
אוייש זה באמת בעייתיחיות צבעונית
אוי לאאאמונה רעיה
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל בעל תסמונת ה"מרבה בעובדות"

"וואו איזה קטע שאנחנו מזיעים כל כך מחום למרות שכבר לילה"
"כן זה בגלל הטמפרטורה שהיתה במהלך היום שחיממה בעצם את כל המבנים מסביבנו וכמובן את האדמה וכך בעצם נוצר מצב של 'כבולעו כל פולטו' ועכשיו הכל יוצא החוצה ואנחנו עדיין מרגישים את גלי החום למרות שבאמת טכנית השמש כבר לא פה כדי להמשיך לחמם, זה בגלל הסיבוב של כדור הארץ סביב השמש שאורך 24 שעות, אבל את תראי שבבוקר למרות שיש שמש, הרבה יותר נעים כי אחרי שהחום נפלט במהלך הלילה אז בעצם נהיה קריר יותר כי קור זה בעצם היעדר של חום, ו..."

*פה בערך הרגשתי שאני חייבת לעצור את שטף העובדות הבלתי פוסק ולומר את המובן מאליו :

"או שפשוט אנחנו מזיעים בגלל הלחות..."

"כן..... גם.."
*יש הוא שתק סוףסוף

"מה שמעניין אבל בלחות זה ש..." 
*אוףףף מטורלל

על זה נאמר "אל תהיה צודק תהיה חכם"
 

חחחחחחחחחחחחמלכישוע


זה עלול להיות מעניין דווקאבוגרת קטנה


היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל בעלת תסמונת ה"מרבה בסיפורים"

"אז תשמע קטע שהיה לי עם חברה.."
"בטח חח"


"חופרחופרחופר​​​​​​​חופר​​​​​​​חופר​​​​​​​"

"וואו, איזו השגחה... אז.. איפה למדת ?"
"באולפנית בר אילן, יווו תקשיב סיפור מהשביעית אתה נופל"

"חופרחופרחופרחופרחופרחופרחופרחופר"

"איזה יופי....אז...איפה את לומדת לתואר ?"
"באוניברסיטה העברית, וואי תקשיב סיפור שהיה לי בקמפוס"

*בוודאי. מה עוד יש לעשות בפגישה ראשונה..אם לא לשמוע סיפורים מעניינים ביותר עם עובדות חשובות למכביר....

"חופרחופרחופרחופרחופרחופרחופרחופרחופרחופרחופר"

"מעניין... מה את לומדת תזכירי לי?"
"ספרות"
"מממ לא הייתי מנחש..."

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל קורא עולם קטן





בשלישי.

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל לא נותן טיפ למלצריות שלא מתלבשות צנוע כי לדעתו זה "סיוע לדבר עבירה"

חיות צבעונית
זה מצחיק
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל אחרי פגישה ראשונה מדהימה, והיא נראית לי מושלמת ובדיוק מה שחיפשתי,

היא מוציאה באמצע הפארק ספריי צבע ומרססת על העמוד "בשר זה רצח"....



 

חחחחחח, געיתי בצחוקבוגרת קטנה


היא סבבה והכלהאטורי האנזו

אבל לוקחת לך את המפתחות של הרכב ומתחילה לגרד איתם את האוזן

 

 

הוא סבבה והכלנופת צוף

אבל הוא שנון בן מחלוקת

חחח טוריייבוגרת קטנה


יאאא ! איזה כיף שהחיית מחדש את השרשור !מדרשיסטית20
הוא אחד האהובים עלי עד היום
צחקתי הרבה, תודה לך !
תודה רבה ! משמח לשמוע ! ^~^שלהבת י-ה

שזכות השמחה העולה משרשור זה תעמוד לכל מחפשי הזיווג למיניהם בפורום של ערוץ שבע, למציאת זיווג הגון במהרה, בתוך שאר פנויי ופנויות עם ישראל.

ושהטוב בעיני אבינו שבשמיים יֵעָשֶׂה.

הוא סבבה והכל,מציאות.
הוא סבבה והכל, אבל נראה כמו דמות מסרט מצוייר, במיוחד העיניים הגדולות מאחורי הזגוגיות - מגדלת והגבות המורמות, והחצי חיוך, והקול הגבוה שכל כך דומה לפיטר הארנב

למחרת: הוא סבבה והכל, אבל מתנדב בספרייה ( וגם מספר את הסיפורים בהתנדבות לכל מי שרןצה לשמוע)

*****

הוא סבבה כל כך, אבל מבצבצים לו מהכיסים ממחטה סוכריות מנטה עט פרקר *עם השם שלו* ומחברת

למחרת: הוא סבבה והכל, אבל הולך עם ילקוט לכל מקום ( הכיסים ריקים )

*****

הוא סבבה והכל, אבל אוכל עוף עם אורז ורוטב , *באוטובוס*

למחרת: הוא סבבה והכל, אבל עושה קניות בקיוסק* וחוזר במונית*



היא סבבה והכל, אבל מחטטת באף מידי פעם * בפגישה*

למחרת: היא סבבה והכל, אבל מקנחת את האף מידי פעם.* בארוחה*

היא סבבה והכל אבל לובשת חולצת פסים וחצאית מנוקדת
למחרת: היא סבבה והכל, באמת! אבל לובשת שוב את חולצת הפסים והחצאית. המנוקדת
חחחחחחשלהבת י-ה

קונספט מעניין

היא סבבה והכלפשוט אני..

אבל לא מפסיקה לדבר על העבודה שלה

הוא סבבה והכלפשוט אני..

אבל אמא שלו מזככת את כלותיה בייסורים

חחחחחחשלהבת י-ה


מותר גם דברים רציניים, או רק בהומור?פשוט אני..


לשאלות ומענה בנושא השרשורשלהבת י-ה

יש לפנות אל תיבת ההודעות בפרטי.
שעות הפעילות הינן עד שיפסיק לשעמם לי או עד שאחזור לישיבה, המוקדם מביניהם.

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מביאה בפגישה השלישית טקסט מעניין ורוצה שנלמד אותו לעומקו,
מתחיל במילים :
"עוד ישמע בהרי יהודה..."

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל לא מבין רמזים..

"אני אוהבת יותר שוקולד"
"גם אני, תלוי איזה"
*קונה לנו אייס וניל......

--------------------------

"אני לא בטוחה שאספיק להגיע בשעה הזאת לפגישה"
"תחשבי טוב יהיה טוב"

----------------------------

"וואי איזה חום אני צמאה"
"כן אמרו יהיה 39 מעלות"

מבולבלמבולבלמבולבל

הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל לא מתייג שותפים מהעבר




חחח מבטיח לך שבדיוק השבוע נזכרתי בשרשור הקודם ואמרתי אולי יהיה כזה עוד פעם, לא אין מצב..
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל קורא לזה של השירותים שרביט לצעיר
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל קורה לי תמיד בשם הפרטי עם השם משפחה.

צהריים טובים רינה מצליח. נהניתי אתמול בפגישה ואשמח להמשיך.
אז קבענו מחר ב8, רינה מצליח?
אני דווקא לא חושב כמוך רינה מצליח
וואי רינה מצליח את ממש מצחיקה
דווקא לדעתי ביבי הוא ראש ממשלה טוב רינה מצליח
😂😂😂😂מדרשיסטית20
חחחחחזקשלהבת י-ה


הוא סבבה והכלנופת צוף

אבל יש לו פיצול אישיות-

מצד אחד הוא נוגע, מצד שני לא נוגע

לא יפה לרדת לפסים אישייםנוגע, לא נוגע
סתם סתם, זה היה בצחוק!נופת צוף
סולחנוגע, לא נוגע
לא, לא סולח

חחח
היא סבבה והכלחידוש

אבל היא לא @שלהבת י-ה

הוא סבבה והכלנופת צוף

אבל הוא לא  @חידוש 

הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל שאל את המלצרית אם יש אולי פטל והיא הסתכלה עליי כאילו מאיפה הבאת אותו
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל ראיתי בme שהוא קרא לי כוכבית סולמית
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל מדבר בסגנון מקראי

הבאוטובוס תשובי לביתך?
חיוג חייגתי אלייך ואין עונה
הנה צלחת העוגיות ממך והלאה
הערבה לך הפסטרמה?
הנעצור בדרך לשבור שבר באנג'ל?

ואז שאלתי אותו- למה אתה מדבר ככה?
והוא ענה- דיברו בני האדם בלשון תורה
נופת צוף
בשבילך- הוא סבבה והכל אבל הוא מוציא סגריה בדייט ראשון, שואל אם זה מפריע, היא אומרת שכן אז הוא עונה לה-"מצויין, אני בדיוק צריך אישה שתעזור לי להיגמל"

קרה לי באמתי, חייי בסרט
חחחחח וואאוו אחיי אתה גדוללשלהבת י-ה


פיייי לשמוע את זה מהמאסטר |קד אפיים ארץ|נוגע, לא נוגע
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל יש קטע שאני לא מבינה ואולי הביינישים פה יעזרו לי.

הוא תמיד אומר לי דברי תורה ואמונה מדהימים בשם החצרן שלו. והוא גם ממש ממש אוהב ומעריך אותו ואומר שהוא נועד לגדולות.
ולא הבנתי למה אדם כזה עובד בתור חצרן
חחחחחחחשלהבת י-ה


חצרם, לא חצרן 😂פשוט אני..
אולי זהחיות צבעונית
תיקון אוטומטי😜
הוא סבבה והכלנופת צוף
אבל יש לו פחד מטורף ממדוזות ולכן לא רוצה ללכת איתי לים
היא סבבה והכלחידוש
עבר עריכה על ידי חידוש בתאריך י"ט באלול תש"פ 20:32

לא רוצה לבוא איתי להפגנה בפסטיבלפור

הוא סבבה והכלנופת צוף
אבל הוא גנן בגן ילדים
עדיף גנן בגינה?..חידוש


בטח עדיףנופת צוף
מיילא מלמד אבל גנן?!
גנן בגן ילדים? חלום ♥️♥️♥️♥️מציאות.
נהדרחופשיה לנפשי
מה הבעיה? זה מקסים
היא סבבה והכלחידוש

אבל עושה תואר בבביקורת המקרא

הוא סבבה והכל (ואתם הולכים ליפול)נוגע, לא נוגע
תוך כדי הפגישה הוא אומר לי- את יודעת, סופסוף, אחרי חמש שנים בישיבה, אני אהיה מקובל בין החבר'ה של השיעור.
אני- למה?
הוא- כי גם אני נפגשתי איתך
לא הבנתיהפי
הלצה על זה שחברים מציעים את מי שיצאו איתה למישהו אחר מהשיעורנוגע, לא נוגע
אז לפעמים יוצא שהיא מכירה כמה מאותו שיעור וכמה מאותו שיעור מכירים אותה.
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מצהיר שאם ביבי יבחר פעם נוספת - הוא יעזוב לחו"ל...

הוא סבבה והכלנופת צוף

אבל יש לו פחות בינה מתרנגול-

מחליף לילה ביום

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל נוגסת ואוכלת מוזר ממש כדי שהשפתון לא ימרח

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל הגוף שלו מתנועע קלות באופן אוטומטי כשיש מוזיקה ברקע 🤭

הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל גבוה ואוהב בננות
היא סבבה והכלמלח ופלפל
אבל כשאני התפללתי ערבית
היא פרסה שטיח
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל לא נועל שורש מטעמים עקרוניים😭
היא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל שמאלני😭
היא סבבה והכלאוורסט
אבל כשיצאתם מהמעיין קלטת בזווית העין שהיא מברכת 'אשר יצר'...😒😏
הוא סבבה והכלבין הטיפות

אבל מתנגד לתורנות שטיפת כלים שהגשתי לו

הוא סבבה והכלאמיץ(ה)
אבל בא לפגישה עם שמיכה 🤨
כי קר.🥶
חח איך מתאים לחברה שליהפי
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל באוטובוס לפגישה לא היה מקום פנוי ליד אישה אז באתי להתיישב ליד גבר והוא מייד צרח עליי שיקצה שיקצה ומאוד התביישתי.

הגעתי לפגישה ואני רואה שזה הוא.
הוא לא זיהה אותי.
ואז הוא- איך קוראים לך? לא זוכר מה השדכן אמר.
אני- שיקצה כמובן, כמו כל הבנות.
הוא- וואו, סופסוף בחורה עם מודעות. אשרייך. את שיקצה כשרה
דייי נובין הטיפות

זה אמיתי???

חח ברור שלא..נוגע, לא נוגע
אם היה צריך לכתוב רק דברים אמיתיים השרשור הזה לא היה שומע עליי
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל כותבת "בס"ד לק"י לה"ו ב"ה וכו' בכל תחילת הודעה שהיא כותבת לי...

הוא סבבה והכל,מציאות.
אבל דיבר בפלאפון שעה כשהסוללה הייתה מכובה.
מפה לשם אנייודעת עליו הכל; גם את זה שקיבל גביע בתחרות אולימפית , חח

הוא סבבה והכל, אבל נכנס לפייסבוק שלהשכנים ואז מציע להם חברות באנונימי;

היא סבבה והכל , אבל מקלפת קלמנטינה באוטובוס, ואת הקליפות משאירה בתיק עד שמתייבשות;

היא סבבה והכל, אבל פותחת תפוצ'יפס משפחתי בתחנת האוטובוס כשהיא לבד ( כולם בשקט ואז חצ' חצ' חצ'🤣)

היא סבבה והכל, אבל נוהגת לבקש מאנשים ברחוב שיחות, ואז רודפת אחריהם עם שקל וחצי בשביל השיחה 🤣

הוא סבבה והכל, אבל מנגב את הזיעה שבמצח עם המסכה, ואז מחזיר אותה למקומה

היא סבבה והכל, אבל יש לה נטייה לשאול שאלות בלי לחכות לתשובה, ואז בסוף שיחת השאלות היא אומרת היה נעים להכיר

היא סבבה והכל, אבל רצה לכל מקום. ויום אחד נפתחה לה השקית של המכולת, ונפלו שם המון תפוחים, והיא התרוצצה ביניהם ועצרה את התנועה, אחר כך ראיתי שקית גדולה מלאה תפוחים על גבה ותוך כדי ריצה היא גם נגסה באחד מהם.משעשעת. ( קרה באמת)




הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל שר נועה קירל בקריוקי
ובהמשך לזהחופשיה לנפשי
הוא סבבה והכל אבל שר את זוט עני בקריוקי
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל .....
הסתבר שהוא גוינוגע, לא נוגע
היא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל משוגעת על המדור היי הרב של הרב יוני לביא בגילוי דעת.
אז כל שיחה איתי, הבייניש הרב"ט, היא פותחת בהיי הרב
הןא סבבה והכל אבלשמור עלי
1. הוא התארס עם הבסטי שלך והיא ביטלה לו

2. הוא לא מאמין שיש קורונה

3. הוא לא רוצה מכונית, רק מיניבוס

4. יש לו חור בלשון
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל לא אוהב את טוף😭
(טאף בשביל ******)
תחליפי את המילה טוף באזולה, וישר לזרוק!Reminder
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל יודעת ארמית יותר טוב ממני 🙈

הוא סבבה והכלוהוא ישמיענו
אבל שר באמבטיה אביתר בנאי/ שולי רנד (ככה הוא סיפר לה..)
היא סבבה והכול~אניגמה~

 

אבל שמה אקס בנים

 

 

-באמת יש כאלה-

-תכלס זה אחלה-

 

 

 

(אחלה שרשור תודות ל.. ולכן הוא הוקפץ)

חחחנוגע, לא נוגע
אחד הדברים שהצחיקו אותי בישיבה זה שלפעמים היה נכנס אברך ויש לו ריח של בושם של אישה. אשתו זילפה יותר מדי
חחח~אניגמה~

 

וידוי נאות אני גם שמה לפעמים אבל אני עוד לא בגיל של דייטים סו.. 

לאכפת לי מאפחדד

מה שעושה לך טובנוגע, לא נוגע
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל בא לפגישה כולו מזיע. משהו הזוי.
הסתכלתי עליו כאילו וואט?
והוא- הגעתי מוקדם. וכבר סיימתי את הספר שהבאתי איתי באוטובוס. ונגמרו הזקנים שצריך לעזור להם לחצות את הכביש. אז אמרתי לעצמי שאנצל כבר את הזמן הזה לריצה השבועית שלי. אל תדאגי זה עוד מעט יתייבש
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל קטן ממני בעשר שנים
לא חוקי עדייןReminder
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל אמר שאני יכולה להיות מורה מצוינת😍
קל שדייטReminder
הוא קטין|מגלגל עיניים|חופשיה לנפשי
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל אופטימי
יש יותר מדי רצינות בפורום לאחרונה. צריך לחזור למהות הפנימיתנוגע, לא נוגע
הוא סבבה והכל
אבל יותר מדי ממלכתי. משהו הזוי. מגדיר את ההבדל בין הר המור וסאטמר כמו ההבדל בין מרץ והמשותפת.

החליף את השם שלו להרצל בן גוריון ושכנע את אמא שלו להחליף לגולדה.

גילף לעצמו שני פסלים. של ביבי ושל ריבלין.
וכשהקשיתי עליו- לא תעשה לך פסל וכל תמונה??
הוא ענה- אז איך היה מותר כרובים?!

מלמד זכות על בגץ. זה לגמרי הרתיח אותי!
אבל בגלל שאני מאוד מעריכה את המידות שלו לא חתכתי. התייעצתי עם חברה מהמדרשה ועלינו יחד למעונו של ראש המדרשה הותיק לשפוך לפניו שיחתנו.
הוא חייך בחביבותו האופיינית וענה לי ברוגע- תגידי לו את המשפט המפורסם של מרן הרב "אהבתנו את האומה לא תסמא את עיניו מלבקר את מומיה".
חיכיתי בכליון עיניים כבר להגיע לפגישה הבאה ולהגיד לו את זה.
ניתבתי את נושא השיחה לבגץ ההזוי האחרון והוא השתיק אותי.
קפצתי מהכיסא (שגם נפל) והתחלתי לצווח בשאגת נצחון- אהבתנו ת'אומה לא..
הוא מיד הלם בשולחן באגרופיו וקטע אותי. אל תהיי לי ק-ו-ק-נ-י-ק-י-ת!!


יש לו קופת צדקה בבית בצבע כחול עם כיתוב לבן.
😁מדינת ישראל😁
כל שנה בעצמאות הוא מרוקן אותה.
וככה הוא אמר לי- חציו לה' חציו לכם (דהכל מודים דבעצמאות בעינן נמי לכם).
אז חצי אני תורם למדינה.
אני- איך אפשר לתרום כסף למדינה?
הוא- תחשבי לבד. רמז- ארנון מילצ'ן, סיגרים.

בחצי השני של הכסף, מצוות לכם, אני שוכר כמה ישלצניקים שצריכים כסף בשביל ספרים והולך איתם מול מעון כבוד ראש הממשלה (לפני שהוא יוצא לבזיון הזה שהולך כשהוא מגיע למרכז).
שם אנחנו שרים שאו שערים ראשיכם, לומדים הלכות מלכים לרמבם, יורדים לפקלים ועושים רכבת המסאז'. כשהוא יוצא אנחנו משתחווים ושרים לבנימין אמר.
אחר כך אני דורש בענייני דיומא. השנה דרשתי איך מוכח מהפסוק שמדובר על בנימין נתניהו ולא על בנימין גנץ.
הוא סבבה והכלאמונה רעיה
אבל עד לא מזמן לא היה לו פלאפון
הוא סבבה והכל אבלאמונה רעיה
בפגישה שנייה הוא פותח פסקאות מאורות הקודש
זה תלוי באיזה שיעור הואוהוא ישמיענו
אם הוא בשיעור ב' נניח לא הייתי נותן לו
חח לא... יותר מ25אמונה רעיה
ואוו חלוםםם 😍מדרשיסטית20


האמת ממשאמונה רעיה
חח את מרמהמדרשיסטית20

זה צריך להיות בחורים מוזרים, לא בחורים חמודים ;)

האמת בכללי התרשמתיוהוא ישמיענו
שזה שרשור על בחורים חמודים בעיקר 🤭
צודקת... חח מוזר וחמודאמונה רעיה
זה זן נדיר כזה, משהו לא ברור..
ותוך כדי עולות לי עוד יציאותאמונה רעיה
הוא סבבה והכלאוי טאטע!
אבל פותח פסקאות מאורות הקודש באפליקציה
אוייי😁אמונה רעיה
הוא סבבה והכלאמונה רעיה
אבל בא לבקר בהפתעה ערב אחד
הוא סבבה והכלאמונה רעיה
אבל קורא לי 'הרבנית'
הוא סבבה והכלאמונה רעיה
אבל כותב לי בהקפות שנייות "תסתכלי אם אני רוקד יפה, אני ליד הארון קודש עכשיו"
..והוא ישמיענו
נשמע שזה היה בהר המור 🤭
אין ספקאמונה רעיה
הוא סבבה והכלאמונה רעיה
אבל כותב לי ב3 וחצי בלילה: "תני משהו טוב מהרב אלישע"
חח איזה בחור חמוד..והוא ישמיענו
אמיתי?
נו ומה נתת לו?נוגע, לא נוגע
...אמונה רעיה
"אדם צריך לשאול את עצמו כל יום 'מה המשימה שלי?', לא 'מה אני אוכל מחר',
אם אתה אוהב את ה' אתה אוהב את המשימות שלו!""

"למול את הלב,
להסיר את כל מה שעוטף מבחוץ
ונראה לרגע נוצץ ולרגע גורם לסטות.
להסיר את הערלה הזאת
ולגלות מה יש בנשמה פנימה"
יפה. יישר כחוהוא ישמיענו
מי זה הרב אלישעחופשיה לנפשי
אנשים מוכרחים להתחיל להשתמש בשמות מלאים
וישלצקיפצלש(:
ניחשתי שזה הואחופשיה לנפשי
ועדיין זאת כנראה הייתה התגובה שלי אם מישהו היה שולח לי הודעה כזאת
לכאורה הרב אלישע יש רק אחד,והוא ישמיענו
אם לא צויין אחרת..
⁦🤷🏻‍♂️⁩והוא ישמיענו
רואה ריבועיםחופשיה לנפשי
אני אשלח תמונהוהוא ישמיענו
אולי יש כאלה שמכנים גם את הרב אלישע אבינר ככהנוגע, לא נוגע
ראה זה פלא-והוא ישמיענו
אפילו גוגל יודעים את האמת

חח כל מי שכתבתי זה אותו אחד והכל אמיתיאמונה רעיה
אבל את האמת הוא האיש הכי איכותי שהכרתי😁
הוא נשמע ממש חמודוהוא ישמיענו
כןן הוא מאוד חמודאמונה רעיה
לגמרי. עשה לי חשק גם להיות חמוד..נוגע, לא נוגע
הכל טוב ויפהסנדינה
הוא: איך באלי לנסוע לירושלים הרבה זמן לא הייתי
היא :כן גם לי בא לי לנסוע
הוא :מה התוכניות שלך למחר
היא :בנתיים אין תוכניות
היא : מתי בא לך לנסוע
הוא :מחר
היא :מחר אולי אני עובדת
הוא : אני נוסע לבד
היא :🤨
הוא סבבה והכלאמונה רעיה
אבל בדייט שלישי כשאת שואלת "איפה ניפגש?" הוא עונה "נראלי כזה נלך לחיזמא נתפוס טרמפים ונזרום... לאן שיגיע כזה"
והוא ישמיענו
נשמע נחמד! (בשיא הרצינות..)
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל עוקב אחריי בטוויטר😱
היא סבבה והכל אבל יש לה טוויטר ..הפי
את האמת אין לי מושג מזה אומר ? אני רק יודעת שיש שיתוף ואז צורה של ציפור
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל אמר שאני רעה
מה? אז הוא לא סבבה בכללנופת צוף


הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל אחרי שאמרתי לו שאני צריכה הפסקה בשביל לחשוב על הקשר, הוא שלח לי הקלטות של כל הפגישות שלנו וכתב לי "תראי איזה כיף וטוב היה לנו"

🤷‍♀️

הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל כשלא הבנתי את דבר התורה שאמר
הוא התעצבן ואמר לי
לא סתם קוראים לך הדס
חחחחחזק אתה!שלהבת י-ה


היא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל אמרה שהיא תפוסה וכל יום בחג יש לה דייט עם מישהו אחר

והכי מוזר שהיא מזרוחניקית וכולם חרדים
אברהם יצחק יעקב משה אהרון יוסף ודוד
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל אמר שנלך בחול המועד לאיזה מסעדה בשרית
שאלתי אותו- אבל יש לך שם סוכה?
והוא ענה- לא אבל חשבתי על פתרון מעולה
אני- מה?
הוא- נפצל את המנה אני אקח את הבשר והצ'יפס ואת תקבלי את הלאפה עם החומוס
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל לא רוצה להתחתן

שזה נהדר כי גם אני
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל שולח לי "גמר חתימה טובה! צום מועיל! סליחה אם פגעתי" וכדומה כשאנחנו לא בקשר כבר שנתיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

ויצאנו רק לשתי פגישות.

 

 

 



 

איך קוראים לו בכלל ?...

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל כששאלתי אותו אם הוא שומר נגיעה הוא השיב : "נוגע בלי לגעת"






נ.ב
@נוגע, לא נוגע אחלה ניק לפצל"ש בשבילך , Just Saying

עד מתי בדיחות על השם של הניק הזה ?? 😂מדרשיסטית20
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל צוחק כשאני מתחילה משפט ב"עד מתי"


ובסוף ממלמל "צעירה"

לא סבבה 😠מדרשיסטית20
סופסוף מישהו נחלץ לעזרתינוגע, לא נוגע
חחח די נו, אפילו לנו מתחיל להימאסמדרשיסטית20
אוקיישלהבת י-ה

יאללה אז מעכשיו הבדיחות האישיות יגעו ב@מדרשיסטית20 (בלי לגעת כמובן ;) 

חח יאללה, בהצלחה עם זהמדרשיסטית20
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מצהירה שהיא שרופה על מכבי אש.





אמרתי לה שכנראה הם לא עשו עבודה טובה 🤭

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל כששאלתי אם הוא מתכוון להתחלק איתי בעבודות הבית הוא שאל אם אני מתכוונת להתחלק איתו במצוות עשה שהזמן גרמן





 

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל קראי

נפקא פיצהשלהבת י-ה

לא מוכן לעמוד


בסוכות


שבעה ימים.
 

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל לקח אותי לחומוס אליהו בפגישה הראשונה.









נ.ב
אחרי שהבנתי שזה לא זה - היה מהנה וטעים. 



🤣🤣

וואלה סבבה 😍😂מדרשיסטית20
שכל הדוסים ילמדו להשקיע ככה חח
חחחח השתגעת<?שלהבת י-ה

מי אוכלת בדייט ראשון

אניייי 💁‍♀️מדרשיסטית20
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל קישט את הסוכה בפוחלצים של החיות הטהורות
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל קנה בובות של שבעת האושפיזין ושם כתר לראש האושפיזין של אותו היום

 

הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל בא לפגישה עם ארבעת המינים
כששאלתי הוא אמר לי עייני סוכה מא:



למי שלא מכירה-
כך היה מנהגן של אנשי ירושלים אדם יוצא מביתו ולולבו בידו הולך לבית הכנסת לולבו בידו קורא קריאת שמע ומתפלל ולולבו בידו קורא בתורה ונושא את כפיו מניחו על גבי קרקע הולך לבקר חולים ולנחם אבלים לולבו בידו נכנס לבית המדרש משגר לולבו ביד בנו וביד עבדו וביד שלוחו מאי קמ"ל להודיעך כמה היו זריזין במצות:
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל הגיע עם תפילין לפגישה.

טוויסט בעלילהשלהבת י-ה

הפגישה היתה ב-20:00....

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מגדירה את עצמה לפני הכל - מדרשיסטית.


 

 

@מדרשיסטית20 you asked for it 😋

לכבוד הוא לי 💁‍♀️מדרשיסטית20
הוא סבבה והכל אבלמדרשיסטית20
משקיע את מירב זמנו בטיפוח השירשורים שלו של "סבבה והכל"

@שלהבת י-ה
ומרצושלהבת י-ה

כן, אין לי חיים...😭

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל שואלת בפורום מעורב, מה דעתם על חברה מעורבת

 

 

@מדרשיסטית20

צחקתי בקול 😂😂מדרשיסטית20
פתחת חזית הא ?!
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מתחילה ואחרי שאני מחזיר לה, אומרת לי "פתחת חזית אה ?!"

סבבה והכלמדרשיסטית20
אבל מאשים אותך סתם ללא סיבה .

עיין בבקשה שוב 😏
היא סבבה והכל - לקראת נישואין וזוגיות
וואלה יש משהו בדברייךשלהבת י-ה


הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל עובד בסתר על "סבבה והכל - המיטב" מהשרשור הזה ומהקודם

 

 

😳

הוא סבבה והכלמדרשיסטית20
אבל יש לו שם של אישה 🤔

@שלהבת י-ה
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל כותבת את הגיל שלה בסוף הניק 😋

 

 

 

 

צעירה 🤭

מי אמר שזה הגיל שלי ? 😏מדרשיסטית20
זה קיצור של השנה 2020 😝
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל קוראת לעצמה מדרשיסטית ומאידך משתמשת בתאריך לועזי 😪

 

 

 

 

 

 

אוייייייייייייייי חתיכת הרמה להנחתה !

😂😂😂מדרשיסטית20
טוב נו, ניצחת 🙈
אבל למה חיכית לתאריך ולא הערת כבר על הסיומת?נוגע, לא נוגע
יש לו ניק של קנאי לה' אבל בפועל הוא מקנא רק על מה שנוח לו
הייייישלהבת י-ה

מה זה פה, "באתי לעזרת חבר"???

 

 

 


"באתי, לא באתי" 🤭

הכרת הטובנוגע, לא נוגע
או אחוות ביינישים

לא נראה לי עקבת היום אבל היא תבין..
חחח אוצ' !!מדרשיסטית20
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל חושב שנחתה עליו רוח הקודש כשבחר את השם של הניק לפורום

היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל ממלמלת "לא נגיעה של חיבה" ונותנת לי סטירה

 

 

"למה עשייתתת את זה ???"


 

"רציתי לראות אם אתה מרגיש משהו"

 

 

 

#קר_כקרח

הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל כמו בגן שאם ילד מביא מכות לאיזה ילדה זה סימן שהוא אוהב אותה ככה הוא מסתלבט על מדוייטות שמצאו חן בעיניו
חחח אוי ואבוי 😳😂מדרשיסטית20
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל עונה לשאלה הפילוסופית העמוקה האם ה' יכול לברוא אבן שאינו יכול להרים בשתי מילים בלבד.

 

 

 

 

 

 

 

"יכול, לא יכול"

 

 

@נוגע, לא נוגע 

חחנוגע, לא נוגע
אני רואה שיש פה על הניק שלי פרד"ס
למען האמת זה שלוש מילים בלבד 😌בינה.
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מנופפת בבינה היתרה שניתנה לה כאישה

חחחח סתםשלהבת י-ה

צודקת, לא שמתי לב

תגיד תודה שלא התחלתי לתקן לשונית את כל השרשורבינה.
והסתפקתי בהערה קונקרטית
הייי !שלהבת י-ה

אני מאד מקפיד על עברית תקינה ! (עם קמץ ב-ת')
אשמח שתאירי לי בפרטי על טעויות
(כדי שלא יהיה לך חס ושלום עוונות של הלבנת פנים ברבים כמובן..)

עם פתח בינה.
נכון @סביון?

ואמרתי את זה בצחוק ממש, לא שמתי לב למשהו וגם אם כן - לא הייתי מעירה אלא אם זה היה בצחוק ממש וברור לי ב100% שזה נלקח ברוח טובה.
נכון סביון
עשר נקודות!
אחמ אחמ קודם כל אדם צריך לחזור בתשובה בעצמונוגע, לא נוגע
לא רואה פסול בלהשתמש במילים לועזיות 🤷בינה.
לא לזה התכוונתי..נוגע, לא נוגע
התכוונתי ל"למען האמת זה שלוש מילים בלבד".
אם אבשלום קור היה שומע משפט כזה, הזמנה לסוכה שלו לא היית מקבלת, ולא בגלל חשש קור-ונה
אלו הן*בינה.
אבל לא תיקנתי לשונית, תיקנתי מהותית 🤷
בשביל מה ה"הן"?נוגע, לא נוגע
לא תיקנת אבל סוג של איימת..

חח הכל ברוח טובה כמובן
נוגע ולא נוגע זה f!Reminder
למען האמת אלו שתי מילים בלבדנוגע, לא נוגע
יכול ולא
נו נו, התחכמותבינה.
התכוונת נו נו נו בטחנוגע, לא נוגע
סתירה.Reminder
היא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל אמרה לי שאם הייתי אתרוג הייתי בין מהודר למהודר א
חחחחח גדול!שלהבת י-ה

אתה חזק בקטע של המועדים אה

חח כן זה בהחלט נתן לי השראהנוגע, לא נוגע
חכה חכה לחנוכה

הוא סבבה והכל אבל אמר לי שאם נתחתן הוא יתן לי להדליק רק את השמש
הוא בבבה והכלנוגע, לא נוגע
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל מפחד מכלבים
היא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל רוכבת על כלבים בשכונה ועושה להם דיויסה (דיו+הויסה)
הוא סבבה והכלמדרשיסטית20
אבל בדייט הראשון זיהה שאני מהפורום ולא הסכים לגלות לי מי הוא 😠
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל חשבה שזה לא זה כי אני לא לומד אורות הקודש.
איתה.
בפגישה הראשונה.

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל אפילו לא למדנו עמוד בגמרא בפגישה, איך אני אספיק את הדף היומי ??

 

 

 

 

 

@מדרשיסטית20 ;)

חדמ"ש מתאים לי 😂מדרשיסטית20
ותיזהר ! אנשים עוד יחשבו שהסיטואציה באמת קרתה
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מנסה להסוות את האמת בביטולה ובצחיקה עליה ברבים 

 

 

😜

הוא סבבה והכלמדרשיסטית20
אבל מאשים אותך בהסוואת האמת כשהוא המציא את כל הסיטואציה 🤦‍♀️
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל הכין סוכה קטנה על גלגלים ועם מנוע והוא נוסע איתה לפגישה ומדבר איתי מהחלון שלה
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל התקשר לברר על חברה טובה, ובסוף הבירור שואל אם אני פנויה 

 

 

😳🤭

וכששאלתי אבל..נוגע, לא נוגע
הוא אמר שכנראה ככה הוחלט משמיים לזווג בינינו
אימלה זה קרה לי גם... היה לא נעיםםםאמונה רעיה
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל מכור לפינוקיו דריכות
חחחחחחחחחחחחמלח ופלפל
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל נפלט לו "האמת אני חושב שהתורה משתנית עם הזמן"

 

 

 

כמובן שלא יכולתי לסבול אמירה שכזו וישר תיקנתי אותו:

 

 

 

 

 

"משתנה"

טוב שלך !!מדרשיסטית20
כן?שלהבת י-ה

להכניס ל"סבבה והכל - המיטב" ? 🤭

הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל מגיב לי על פוסטים מלפני חודש+

 

 

 

המבין יבין 🤭

 

חוץ מ: מבין, לא מבין

הוא סבבה והכלמדרשיסטית20
אבל הולך במיוחד להגיב לך על פוסט ישן כדי לכתוב את הבדיחה 🤔
(זה חד משמעית היה הרמה להנחתה;)
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל כשאתה מנסה להשקיע - היא יורדת עליך

הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
והוא אמר שהוא יביא לי מורפיום😍
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל אחרי שהקפצתי אותו לתחנה הוא אמר לי
תזכירי לי להביא לך בד ערבה חבוטה בפעם הבאה
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל חתך
כששאלתי למה הוא אמר שלוש מילים ולא יסף
"חמתך מרובה מצלתך"
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל חמש דקות מתחילת הפגישה השלישית כבר הציע לי נשואין.
צחקתי ואמרתי לו- אנחנו עוד לא אפויים. לפחות היית מחכה לסוף הפגישה.
ענה- שתיים כהלכתן ושלישית אפילו טפח.



חתכתי.
על הבדיחה
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל התעקש ללוות אותי הביתה.
הזמנתי אותו להיכנס לשתות משהו והוא ישר אמר כן.

אחרי זה גיליתי שהוא פילח לאבא שלי הדס אחד כי נקטם הראש לענף הדס אחד שלו ולא היה לו מאיפה לקנות.

התעצבנתי אש. הוא לא התרגש וענה לי- אבא שלך מזרוחניק כבד זה לא באמת מעניין אותו. רוצה לבדוק תשאלי אותו אבא למה שמים שלושה הדסים ורק שתי ערבות ותראי איך הוא אומר לך זה לא באמת משנה זה סמלי וכו וכו
מה?? אמיתי???אמונה רעיה
לא.. כל הסבבה והכל שלי מומצאנוגע, לא נוגע
ומה שאת כותבת כן? זה הכל על אותו הבחור החמוד מפעם שעברה?
הוא סבבה והכל(אהבת עולם)
אבל בסוף גילינו שיש לו פנצ׳ר והוא עמד והסתכל איך אני מחליפה לו גלגל.
חחחחחחחשלהבת י-ה


הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל...
אין אבל הוא סבבה לגמרי
סבבה והכלאמונה רעיה
אבל אומר לי "אח שלי אמר שאנחנו צריכים להתחתן אז יש סיכוי שנלך על זה מדין כיבוד אח גדול"

אוקיי😳
הוא סבבה והכלאמונה רעיה
אבל הולך לבד מטעם עצמו לעשות שבתות בבסיסים (לחזק...)
והוא לפני צבא🙊
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה
אבל הביא את אותן העוגיות מהפגישה הקודמת...
טוויסט בעלילהשלהבת י-ה
הוא גם הביא את אותה השתייה שלא גמרנו...





סודה {לא} מוגזת.. 🤦‍♀️
טוויסט 2 בעלילהנוגע, לא נוגע
הוא גם הביא את הכוסות החד פעמיים מאז ורק כתב על כל כוס את שם המשתמש
מפה לשם חזרתי הביתהחיות צבעונית
עם רבע בקבוק וחצי עוגיה.

''שיהיה לך לדרך''

את הכוסות הוא לקח איתו.
חחחנוגע, לא נוגע
אבל שכחת לציין את הפיסטוק
הפיסטוק? 🤔חיות צבעונית
חח שהוא צייד אותך גם בפיסטוקנוגע, לא נוגע
שיהיה לך גם בורא פרי העץ
אההחיות צבעונית
וודאי.

הוא הוציא גם איזה בננה מהתיק. נראה שבילתה שם לא מעט
נשמע כמו גלידהנוגע, לא נוגע
פיסטוק בננה
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה
אבל דוחף לי בכח סודה אחרי שאמרתי לו שלא בא לי
("אי אפשר להגיד לא לסודה") 😐
סוד ה'נופת צוף

ליראיו

כמעט קרה לי 😶איכה
זה היה עם משקה אלוורה, מזלו שלא הקאתי.
הייתי קרובה לזה.
היא סבבה והכלמלח ופלפל
אבל אוכלת את הטילון מלמטה
היא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל חושבת שכל מי שהיה בצבא היה בקרבי

וגםשלהבת י-ה

שאם מישהו משרת בחיל האוויר אזי הוא טייס... 🤦🏽‍♂️

ואם בתותחניםנופת צוף

אז הוא תותחכאילו מוציא לשון

ואם בכפירנוגע, לא נוגע
אז הוא ליש
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל אמר לי ככה "אני לא אוהב להניע את שרירי הפה לחינם אז בואי נסכם שאם אני לא מגיב למה שאמרת זה אומר שדיברת שטויות"
אם אני מהנהן עם הראשנופת צוף

זה לא אומר שאני מסכים איתך, זה אומר שזה ברמה ששווה הינהון אבל עדיין לא הוזזת שרירי הפה

חחח הבנת את הקונספטנוגע, לא נוגע
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל חשוב לו מאוד שאכבד ואעריך את כבוד תורתו.

בפגישה הראשונה הגעתי לפניו, התיישבתי על הספסל וחיכיתי לו.
פתאום מישהו נעמד לידי וכחכח בגרונו.
חייכתי ושאלתי אותו בחביבות- למה אתה לא יושב?
הוא ענה בקצת כעס- למה את לא עומדת??
חחחחחחחשלהבת י-ה


הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל כשנכנסתי הוא הסתכל עליי ומלמל משהו. נראה לי ששמעתי ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם אבל את הסוף לא שמעתי.
יש לכם מושג מה זה היה? שמתי רק קצת בושם אז לא הגיוני שזה על זה וגם לא מברכים בכלל על ריח שאין לו עיקר. מעניין. אולי זו איזו דעה שיש לברך על הכשר מצווה?
רגע.. שיואו אני בשוק אין מצב. הוא באמת חושב שאני..
וואי אני מתרגשת!
ואיזה פרומר הוא! הרב שלו ממש צדק!

או שהוא בכלל בירך "משנה הבריות" ? 🤔😝מדרשיסטית20
בואינוגע, לא נוגע
הוא רצה להמשיך
אז אולי הוא צולרמדרשיסטית20
בבחינת "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו"
אולינוגע, לא נוגע
אבל אני מעדיפה את הפירוש שלי..
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל נשבע כל שניה ועל שטויות


"נשבע שהעוגיה הזאת אחת הטעימות"
"נשבע שהנהג אוטובוס היה מסומם"

"וואי תפסיק להישבע על כל דבר !"

"נשבע שאני מפסיק להישבע"

 

חחחנוגע, לא נוגע
"אבל בכלל לא אמרתי נשבע אמרתי נשבה"
הוא סבבה והכלשלהבת י-ה

אבל לוקח מהעוגיות והשתייה "בשביל הברכה"...



ומחסל חצי חבילה .......



אולי הוא התכוון ברכה אחרונה?




אולי ברכת מזון ? 🤭

המשך השרשור? רוצים?נוגע, לא נוגע
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל קורא לי אישה
זה הסיפתח לנוגע, לא נוגע
אישה, אוכל!
דווקא לאחופשיה לנפשי
חוץ מזה שאני אוהבת אוכל
אישה אוכל! זה לא כמו ילד אוכל!נוגע, לא נוגע
הכוונה היא אישה תביאי את האוכל
חחח אבל הרבה אמרו כמוך ולא עלתה בידןנוגע, לא נוגע
אחרי החתונה הן למדו להיכנע ונהנות מזה ואפילו מחברות על זה ספרים
פחחחחחופשיה לנפשי
רוצה פסטה? זה כל מה שתקבל
פסטה ברוטב אדום וגם זה בתנאי שתשטוף אחרי את הסיר כי היא בטח תדבק ללמטה
אחרי כל הפסטות שהוא אכל בישיבהנוגע, לא נוגע
הוא כבר התרגל לפסטות
אחלה נהדרחופשיה לנפשי
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל הלכנו למסעדה של אכול כפי יכולתך (אל תשאלו איך הסכמתי כי אין לי מושג)
והוא אכל כפי יכולתינו
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
וממש שמח שסופסוף נפגש עם מישהי שלומדת גמרא באמת, כמו בישיבה.

לצערו חתכתי. מה לעשות שעם כל הכיף של הלימוד לא הייתה זרימה בשאר הדברים. הוא שעמם אותי

ואז הוא הקשה עליי- איך זה מסתדר עם הגמרא של טב למיתב טן דו מלמיתב ארמלו?
עניתי- לא יודעת. לא מתים מקושיות. תיקו
הוא- רק שלא תמשיכי לחכות עד שיבוא אליהו
אני- זה לא הפשט!
הוא- פשט זה מושג לא פשוט

אתם בטח מבינים לבד שאחרי הזרימה הזאת דעתי השתנתה ואנחנו נשואים היום.

טוב אני חייבת ללכת. יש לנו דף יומי להשלים.

בובו! אל תשכח להביא את הרשבא!
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל שאלתי אותו אחרי שהשדכן לא ידע להגיד לי,
מאיזה ישיבה אתה?
שתיקה.
אז מאיזה זרם לפחות תגיד. קו? אנטי קו? גוש?
אני מישיבת האו"ם
חח מה הכוונה?
ישיבת אורות משהו
ומי ראש הישיבה?
הרב בן קוק מן


*מעניין אם מישהו הבין את הסוף
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל כשהלכנו באיזה גן הוא עצר ליד הפנסים הנמוכים האלה ולקח מהם את הסטרטרים.
מה אתה עושה??
זה בשביל המנורות בבית מדרש שלנו יש בעיות תקציב. קורונה וזה.

פנינו לשביל צדדי והמנורות שם היו כבויות משום מה.
ואז הוא אמר- באסה. כנראה החבר'ה של קרנ"ש כבר ביקרו פה



*קרנ"ש נבחרה באופן שרירותי.
חחח, חזק אתה!Cherry
הוא סבבה והכלאמונה רעיה
אבל באמצע דייט כשעוברים ליד הפסנתר ביפו הוא עוצר ומנגן בהנאה גדולה איזה רבע שעה
וואלה מדהים, חתונהבינה.
חכי עוד כמה ימים תראי פה שרשור שהיא מבשרתנוגע, לא נוגע
בעז"ה!בינה.
ממ.. האמת?אמונה רעיה
חח זה מישהו אחר ממי שכתבתי עלייו כל הזמן...אמונה רעיה
נראה שאנשים מרגישים ממש בנוח איתךנוגע, לא נוגע
גם זה וגם הצדיק החמוד..

והתוצאה- סבבה והכל ורודים ויפים

חח או שמגיעים לפתחי כל המוזרים סתםאמונה רעיה
בלי להגיד מה זה אומר עליי😅🙊
מוזר זה טוב הרבה פעמיםחופשיה לנפשי
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל עדיין חייל
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל היחס שלו נע בין לילדה קטנה לאחות גדולה
הוא סבבה והכלמדרשיסטית20
אבל בסוף כל שיחת ווצאפ הוא כותב הודעת סיום ארוכה במיוחד (שכוללת כמה הספדים) כאילו מינימום אנחנו נפרדים ל10 שנים.
אשרייך. זמן זה מושג יחסי כידוענוגע, לא נוגע
חוששתני שלא הבנתי 😅מדרשיסטית20
שבשבילו זה באמת מרגיש כמו עשר שניםנוגע, לא נוגע
ותורת היחסות של אינשטיין
הוא סבבה והכל, אפילו מעולהמדרשיסטית20
אבל קצין.
@בינה. מוקדש לך באהבה 😘
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל צהוב רצח
ואפילו הכומתה שלו צהובהנוגע, לא נוגע
קיבל אישור מהרמטכ"ל אחרי שהצדיע לו כשהם נפגשו באיזה בית מלון בחו"ל
אני מוחה, זה אמור להיות שרשור מצחיק בינה.
הוא סבבה והכלמדרשיסטית20
אבל הדבר הראשון שהוא אומר לי בדייט זה -
"בואי נדבר דוגרי, מה את יודעת לבשל ?"
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
ולפעמים אני באמת מפחדת להתאהב בו
באמת מעניין מי הוא זה שכמעט מצליח לגרום לך להתפצחנוגע, לא נוגע
כמה חברים חצופים משהוחופשיה לנפשי
אימאא זהנכ"כ נכון!אמונה רעיה
לא לפחד. התאהבות זה דבר יפה של צעירים שחבל לפספסנוגע, לא נוגע
זה גם דבר כואבאמונה רעיה
גלשנו לפסים רציניים אבלנוגע, לא נוגע
יכולת לכאוב מעידה גם על חיות.
מי שחסום מלהתאהב (לאו דווקא במובן המערבי) בגלל פחד לכאוב הוא אדם מסכן בתכלס.

אז אם רואים שיש התאמה וזה הדדי, לא לפחד!
לא לא לא! אני לא מתכוונת לתת לזה מקוםחופשיה לנפשי
טוב סליחההאמונה רעיה
זה לא יעזור לך גברתנוגע, לא נוגע
את לא תישארי חופשיה לנצח. מתישהו את תוכרעי אז כדאי כבר מעכשיו לוותר
הוא סבבה והכלבינה.
אבל רוצה שגם תפרנסי וגם תהיי עקרת בית בזמן שהוא ישב וילמד


@מדרשיסטית20 אני לא מחזירה לך בכלל
יכולתי להיות יותר מרשעת 😈בינה.
אבל גם ריחמתי עלייך, וגם חשש אאוטינג (טוב, זה בעצם כמו לומר ריחמתי עלייך וריחמתי עלייך)
נראה שאתן נהנות כאןמישהו איתי
אני הולך לחפש חבר שנוכל להסתלבט אחד על השני מול כל העולם
לגמרי נהנות בינה.
היא לא מפסיקה להביך אותי הבחורה 🙄מדרשיסטית20
נראה לי היא בעיקר זאת שנהנית ;)
אל תשקרי, את נהנית מאוד 🤭בינה.
הוא סבבה והכלבינה.
אבל לא מוכן שתקימי מדרשה

@מדרשיסטית20
הוא סבבה והכלבינה.
אבל לא בייניש מהדורת כיס
קללל שפוסלת ! ישר ! בשביל מה להתחתן בכלל ?מדרשיסטית20
ואת צריכה לעשות פירוש רש"י לשאר הפורום אחותי 🙈
בינה.
שיעבדו על מידת הסקרנות 💁

(סתם נו, מי ישמע. לא כ"כ קשה להבין)
הוא סבבה והכלבינה.
אבל מתעקש ש"אישה זה לא חברותא" ולא מסכים ללמוד איתך אוה"ק
לא משהו😁אמונה רעיה
חחחח מה זה המתקפה הזאת לא הבנתיייימדרשיסטית20
אפשר לחשוב מה כבר אמרתי 🙄
מידה כנגד מידה 💪בינה.
הוא סבבה והכלבינה.
אבל זייפן ברמות מחרידות
בעיה קשה..מישהו איתי
הוא סבבה והכלבינה.
אבל הוא לא אביר ולא על שס לבן
היא סבבה והכל(אהבת עולם)
אבל טייסת באמירטס
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל לגמרי חושב שאני צריכה וויד בחיים
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל חסר תקנה
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל מתכנן לקרוא לילדים שלו
ארפכשד, עשיו (במלעיל. כי הראש שלו תוקן) ואינדעת
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל אוהב ערגליות תות
תגובתו-נוגע, לא נוגע
זה עדיף בהרבה מהקרמבו בננה שלה
היא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל בפגישה ראינו מאזדה חדשה והיא אמרה בהתלהבות "ויי מאזדה".
ואז ראינו עם מאזדה מיושנת יותר ועוד פעם היא אמרה ויי מאזדה.
כשזה קרה עם מאזדה לנטיס 323 עתיקה כבר לא התאפקתי ושאלתי "במה זכתה המאזדה"?
והיא ענתה "לא יודעת אבל אם ראש המדרשה בחר בה כנראה יש סיבה טובה"
הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
אבל יש לו טוויטר ואני חושדת שהוא עוקב אחריי
הוא עוקב אחרייך גם פה סתם שתדעינוגע, לא נוגע
פה זה עוד בסדרחופשיה לנפשי
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל כשנפגשנו הוא קרא לי הודיה.
עניתי- לא קוראים לי הודיה..
סליחה, אני תמיד מתבלבל עם מוריה.
זה גם לא מוריה (וזה כבר לא מצחיק).
טוב, אז נשארה רק אפשרות אחת.. באמת נועה זה השם הכי יפה משלושתם.
אבל זה גם לא נועה.
מה?? אבל אמרתי לשדכן בפירושש שאני מוכן להיפגש רק עם דתיה לאומית *תורנית*. למה הוא הביא לי רגילה??
אני דתיה לאומית תורנית.
אז איך זה יכול להיות?
תענה אתה צדיק.
אהה אני יודע!
סופסוף קלטת שלא לכל הדוסיות קורא..
נולדת רגילה ובהמשך הפכת לתורנית!
🙈🙈🙈
חחח~אניגמה~

 

 

אבל איך לא הכנסת את שירה???

חחחנוגע, לא נוגע
כי ריחמתי על השירות
אז שירות לא נולדו תורניות?~אניגמה~


תורניות עם נגיעות מרדנותנוגע, לא נוגע
לעע אז אתה לא מכיר שירות..~אניגמה~


חחנוגע, לא נוגע
אני באמת מכיר רק אחת נראה לי
2 אופציות~אניגמה~

 

או שאתה לא דוס- ואז אתה לא מכיר שירות

או שאתה ממש ממש דוס- ואז אתה בכלל לא מכיר בנות

 

 

 

 

 

(בצחוק כמובן..)

כשחושבים על זה במדרשה לא הייתה לנו אפילו שירה אחתחופשיה לנפשי
בשני מחזורים שונים
ממש ממש ממש דוסנוגע, לא נוגע
המוח שלי מסנן את המידע שמגיע לו מהעיניים והאוזניים כשזה קשור לבנות
אהה אז יש אישור לא להכיר שירה~אניגמה~


הוא סבבה והכלחופשיה לנפשי
ובא לי לאמץ אותו
הוא סבבה והכלנוגע, לא נוגע
אבל כל הפגישה אני בהתלבטות אם זה הסוף של החולצה או האמצע של המכנסיים
הוא סבבה והכלCherry
אבל לא נותן מנוחה לחרקים שסובבים אותנו
היא סבבה והכלCherry
אבל החרקים שסובבים אותנו לא נותנים לה מנוחה
היא סבבה והכלCherry
אבל מראה לי בוק על כל חביתה שהכינה בחייה
הוא סבבה והכלCherryאחרונה
אבל הכיסוי לפלאפון שלו בצבע ורוד עם פרחים סגולים (ונצנצים)
ב"ה ביום שני אני מתחתן אני הנני כאינני

ומשהו מרגיש לי קצת מוזר... אני מרגיש שאני לא מעכל את זה, לא שמח בזה בשלימות, לא מספיק מתרגש. איך מגיעים בשמחה? בהתרגשות?

מקסים!חתול זמני

תראה אמנם התמונה שכולם אוהבים לצייר (או בימינו לצלם) היא של פרחים ופרפרים וזיקוקים אבל מתחת לזה ברור שהחלטה כל־כך רצינית וגורלית כרוכה גם בכל־מיני ספקות / בלבולים / מחשבות / עייפות. יכול להיות זה למה משתדלים לעשות חתונה שמחה ושבע ברכות והורים מלווים כו' כדי לתת מעין תמיכה למשהו שמצד אחד הוא גדול ומשמח ומצד שני גם מלחיץ.

 

זה מאוד נורמלי לא לעכל סיטואציות רגשיות במהירות, אל תתן לזה לבאס אותך מעבר למה שזה. אמנם קצת קלישאתי אבל פשוט תנסה לזרום ולהיות נוכח בהווה, זה מה שאני חושב. אתה לא "חייב" להרגיש ככה או אחרת בסוף זאת החתונה שלך לא של מישהו אחר.

 

כך או כך אל תיעלם לנו מפרוזה וכתיבה חופשית

מאה אחוז נכון.נחלת
אני תמיד צודק חתול זמני
מזל טוב ! משה

תן לגוף שלך לחוות את הכל. מותר הכל.

מזל טוב! ענבי הגפן בענבי הגפןנקדימון
מזל טוב!!! advfb
עבר עריכה על ידי advfb בתאריך ה' בתמוז תשפ"ו 23:24

זאת סיטואציה שלא הייתה בה והגיוני שהיא תראה אחרת ממה שדמיינת אותה או הסתכלת עליה מבחוץ על אחרים (ויש מצב שגם לא ראית לתוך נבכי נפשם)

בטוח שכל חתן מרגיש ומעכל את זה שונה.

 

איך להתרגש ולשמוח? אמממ אולי תגיד תודה לכל מי שאפשרי, כמובן לקב"ה

שמחה באה בהבנה שמה שקורה הוא לא מובן מאליו, אמירת תודה מחזקת את ההכרה הזאת

הכי הגיוני בעולםפצל"פ

אני גם הייתי ככה לפני החתונה

הרבה פעמים אתה פשוט טובע בהכנות ומרגיש שאין מספיק מקום להתרגשות

או שאולי במקביל לשמחה יש גם קשיים פוחדים


פשוט תנסה להיות קשוב לעצמך

יכול להיות שפשוט זה יגיע היום של החתונה או שאתה צריך לתת לפני מקום גם לדברים שיושבים עליך


בכל מקרה מזל טוב גדול

באמת?הפי
כן, זה נכון (כי עסוקים מאוד בהתארגנויות והכנותזמירות

לוגיסטיות רבות לקראת החתונה ובעיקר בארגון הבית בו נגור אחרי החתונה - צריך להכשיר דירה למגורים, עם כל התכולות שיש בבית, יש הרבה הוצאות וכאב ראש בדרך בכל האחריות הנלוות לדברים האלו)

??פצל"פ
על מה את שואלת באמת?
מזל טוב!זמירות

עצה פרקטית פשוטה, שכרגע עשויה להצטייר הזויה…

כנראה כמעט ולא יהיה לכם זמן לאכול כמו שצריך… מקווה שיחכה לכם כיבוד קל בחדר הייחוד, ואחרי זה לא תשבו בנחת וברוגע לאורך כל החתונה ותהיו כל הזמן בתנועה…


תכינו דברים טעימים בדירה / חדר במלון אליו תגיעו בלילה הראשון כזוג טרי 🙂 

וואו מזל טוב!זיויק
מרגש, וחוסר התרגשות יכול להיות מ1000 סיבות, צריך להכיר אותך בשביל זה ולא נראה לי שתשובות כאן יהיו מעשה אחראי
יאאאאאאאאאאאא מזל טובבבבב איזה יופיייייי!!נפש חיה.
מגיעים בנחת  בשלווה בטוב!  ועם הקב"ה.   השמחה האמיתית נבנית לאט לאט.  שלווה פנימית, רוגע, הרגשה טובה בלב..... שמחה לא חייבת להתבטא חיצונית (ריקודים, שירים בקול וכו) יש הרבה דרכים לבטא שמחה .    מה שחשוב הוא - שאתה נכנס לחופה בלב שלם ושמח בכלתך.        בע"ה בניין עדי עד והרבה שמחה ונחת תמיד!


מזל טוב ידידיימח שם עראפת
משמח!נחלת

קראתי אתמול מישהי שכתבה שתמיד יש ספיקות לפני אירושין, נישואין, וזה נורמלי וטבעי לחלוטין.

יש מן הסתם גם חששות - להקים בית, לא להיות לבד יותר (לטוב ולמוטב) - כל זה כנראה פוגם

קצת בשמחה שצריכה להיות (כך אנחנו מצפים). ולא לשכוח את אדון יצר הרע שלעולם לעולם

לא ישן ורק ממתין למשהו טוב ושווה כדי "להתלבש" עליו.

 

זהו. אגב, ספיקות יכולים להיות מדי פעם גם אחר כך....וגם זה טבעי. לא להתרגש מזה.

 

המון מזל טוב. היו מאושרים!

 

"

אני לא התרגשתי בחתונה שלי.אריק מהדרום

ולא התרגשתי בלידות של אף אחד מחמשת ילדיי.

לא יודע, כנראה שאפשר בלי.

אפשר בלי זה ברורפצל"פ

אבל השאלה מה האדם רוצה

והפותח רוצה שתהיה לו את ההתרגשות 

גם אני רציתי מלא דבריםאריק מהדרום
אני לדוגמה תמיד רציתי להתחתן עם בלונדינית אבל בסוף קיבלתי את אשתי כמו שהיא.
תמיד אפשר לצבוע..זמירות
שקר החן והבל היופי – ובלונד זה בסך הכל שעה אצל הספר…
זה עולה כסףאריק מהדרוםאחרונה
עדיף לסבול בשקט.
איך להפרד אחרי חודשיים בלי לפגוע?ארץ חדשה
הצילו 🙄
למה לפגוע?משה

כלומר, ברור שהוא עלול להיפגע. אבל איפה את מרגישה את זה שאת מפחדת לפגוע בו?

 

(אפילו תעשי על זה עבודת כתיבה של 3-4 פסקאות לנסות להבין למה לך קשה לעשות את הצעד הזה אחרי שהגעת למסקנה שהוא נכון).

לזכור שככול שאת ממשיכה זה יהיה יותר קשהראומה1

ובינתיים את גם פוגעת בעצמך, בשלוות הנפש שלך, בהתקדמות קדימה.


תהיי כנה בפגישה הבאה לומר הכל ולהפרד בכבוד.

בהצלחה♡

בפגישה? לא עדיף בטלפון?ארץ חדשה
עדיף בפגישה, שקטה רגועה בלי הוצאות כספיות גדולותראומה1
ואפשר גם לשתף לפני שאת מתלבטת על כמה דברים לגביי מה שראית אצלו ושחשוב לך לדבר איתו על זה. זה יכין את השטח ...

כדאי לדעתי להכין את השטח כדי שהצד השני לא יגיע מולהב לדייט ולו בשביל שיפרדו ממנו.


כנראה שעדיף בפגישהארץ השוקולד

תשתפי בדברים טובים עליו ולמה לא מתאים לדעתך.

לזכור ולומר שנפרדים כי אין התאמה ולא כי הצד השני לא טוב מספיק.

כן. מסכימה.נחלת

 

ואני מבינה שלאמר "זה לא אתה, זה אני" - ישמע כתירוץ נדוש ומוכר. אז אם זה באמת כך, לא לאמר את זה.

 

סבורה שאם בכל זאת נפגשתם במשך חודשיים תמימים, יש לך דברים טובים לאמר עליו ואליו.

 

אולי באמת לאמר קודם בטלפון (או בדרך התקשורת הרגילה שלכם) שחשבתם קצת (או הרבה)

ואתם רוצים לשתף אותו בזה. כך שהוא יבין במה דברים אמורים, לפחות במקצת. אבל בצורה

מאוד עדינה ובלי לפגוע בכלל.

 

בהצלחה!

 

שאלה מקסימהadvfb

הגיוני מאוד שיכאב לבחורה, אך השאלה איך זה יעשה בצורה מכובדת  שתמזער נזקים

בגדול - להקשיב ולהבין מה היא תרצה.

אני נוטה לחשוב שרוב האנשים ירצו שיודיעו להם בטלפון, לפחות ברמז, ואז לעשות פגישת פרידה שבה מדברים על חוויות, רגשות, מחשבות וכו'

אבל יש כאלה שהם לא אוהבים "להתבחבש" ברגשות, אלא מעדיפים לברוח - וזה הכי לגיטימי שבעולם!!

אז לכן הכי חשוב להקשיב לה - אם היא רוצה לברוח תנסה לעודד אותה ותתן לה לברוח, אם היא רוצה להביע רגש, תן לה להביע מה שתרצה.

כמובן שזה יכול להיות קשה לך שהיא תביע כאב וצער. נראה לי היא שווה ש"תסבול" את זה אם הייתם ביחד חודשיים.

בהצלחה רבה!!

זה אף פעם לא נעים, גם לא אחרי דייט אחד ובטח לא אחרי חודשיים.

באיבחת חרבמי האיש? הח"ח!

כי זו חרב. אין דרך שזו תהיה כרית רכה, חלומית או פלומתית. זו חרב, להט חרב מתהפכת, דוקרת כמדקרות פגיון. ואתה תכאיב, תדקור, תפלח כבכידון מלובן לוהט דרך קרבי האדם בו זה יינעץ.
ואף על פי כן, כך תעשה. והרחמן המרחם על בריותיו שבשמיים, הטוב כי לא כלו רחמיו, יכפר. וכולי האי ואולי.

ומכל זה רק למדים, ומדייקים יותר להבא, וקמים מכשלון ומעפר, וזזים הלאה בחיים.
ולדעתי בשיחה בטלפון, אין עניין אחר. ותקומו איש ואישה בתום הדיבור הקצר, ותהיו לבדכם כל אחד אחת בנפרד במקומותיכם, ותבכו את השריפה אשר כלתה, ותתאוששו כאבלי ציון, ותקומו מאפר.

הגזמת קצת....נחלת

הבה נשאיר את להט החרב המתהפכת למקרים אחרים. יש, בלי עין הרע (או עם), מספיק כאלה...

 

אני כן בעד פגישה. למרות שזה קשה יותר, בכל זאת פנים מול פנים - לא פשוט.

 

אולי אפילו להביא משהו קטן, מנחם?  אבל לא בטוחה לגבי זה כי אז אולי זה י קשה

עליו יותר.

 

אלא אם כן מדובר במישהו שלילי ביותר. אז שיחת טלפון קצרה וחדה היא פתרון מצויין.

 

לא נשמע לי כזה...

אני ממש אוהב את סגנון הכתיבה שלך.חתול זמני
אתה בעד "לברוח"advfb

וזה בסדר ולגיטימי,

יש אנשים בחבשנים (כמוני) שצריכים לעבד ביחד את החוויה. כשמעבדים ביחד את החוויה אפשר להחשף ליותר צדדים של הסיטואציה ולהבין אותה יותר טוב.

אבל אם מרגישים שאין צורך/כוח לזה, אז סבבה אפשר טלפונית. 

 

אהבתי את המטאפורות המוגזמות שלך חחח

כשלמעשה, זה באמת לפעמים מרגיש לא רחוק, הרבה פעמים יכול להרגיש בצורה הכי טבעית שיש, שהשמיים נפלו.

>>ברוקולי

 

הצד המסיים צריך לבוא לקראת הצד שמסיימים איתו (גם אם לצד המסיים גם קשה) 

אם היה קשר משמעותי בחודשיים האלה כדאי לעשות הכנה לפני ואז לתת אפשרות איך היא רוצה להיפרד. 

אם היה קשר משמעותי אני ממליצה מאוד בפגישה כדי לאפשר לסיים את הדברים באמת. 

השתדל להגיע אליה ו/או כל דבר שיקל על הסיטואציה 

 

בהצלחה! 

דעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית:חתול זמני

– ראשית אין לי מושג מה אומר "חודשיים" במושגים כאלה יש אנשים שתוך שבועיים מתחתנים ומצד שני יש לי משלוחים מאמזון שלקח להם גם יותר זמן להגיע. אין לי מושג עד כמה שניכם הייתם מושקעים בזה הקשר, באיזו תדירות כו' כו'.

 

– מה אני אישית כחתול זמני הייתי מעדיף אם היו נפרדים ממני? הייתי מעדיף שייפרדו ממני בשיחה או בהודעה מה הטעם לגרור אותי לפגישה שצריך לתכנן להתכונן אליה להתקלח להתלבש לנסוע הלוך ושוב אחרי העבודה במיוחד אם מדובר במרחק משמעותי רק כדי לומר לי "אה טוב אתה מוזמן לחזור הביתה". כאילו לא יודע לא שאין לי סנטימנטים פשוט אני לא אוהב שמזבלים לי במוח. בשלב השידוכין זה לא שהפכנו לחברי ילדוּת מהטובים שבטובים ועוד רק תוך חודשיים. בסדר היה נגמר כל סוף הוא תמיד התחלה חדשה.

 

– מאחר ולא כולם חתולים זמניים, הייתי מחלק את האנושות לשלוש קטגוריות:

 

1. חתולים זמניים, שזורמים עם הזרם הגדול של החיים ומקבלים את מה שיש לקב"ה להציע באהבה (ייסורים מקבלים באהבה או שלא מקבלים בכלל)

 

2. אנשים שלא משנה כמה דיפלומטי תהיה איתם יתבאסו על החיים שלך (במקרה כזה הייתי ממליץ לעשות מה שהכי פחות פוגע בעצמך כי גם ככה זה לא משנה)

 

3. איפשהו באמצע, כאלה שבדיו המילים הנכונות תוכל לרכך את המכה, אם אנחנו שייכים לקבוצה 3 אז פשוט לנסות לנסח משהו דיפלומטי, אם היו לי הערות משמעותיות הייתי אומר אותן בעדינות (הגעתי בסופו של דבר למסקנה שאני מחפש מישהי עם גישה קצת שונה לגבי XYZ כו') או מושך את האש אליי (בדיעבד הבנתי שאני לא לגמרי XYZ ברמה הכללית של הדברים)

 

אם הם מאוד סנטימנטליים אולי עדיף פגישה

אם לא אז לא

אבל טלפון לדעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית זה מתכון לאי־נעימות

ייסורים הם ייסורים כאשר מרגישים את המרירות שלהםadvfb

ובכל זאת, מקבלים אותם באהבה.

ולא כולם חייבים להיות במדרגה הגבוהה של קבלת יסוריים באהבה וזה בסדר גמור.

נכון, אין לי תלונות לגבי זה.חתול זמני
אולי במכתב רגישזיויקאחרונה
פסקה מעולת ראיה שמזכירה לי את הקשר האחרון שהיה ליadvfb

התפלה מבקשת מהנשמה את תפקידה.

כשעברו ימים ושנים בלא תפלה בכונה, מתקבצים בלב אבני־נגף רבים, שמרגישים על ידם כבדות־רוח פנימית. 

וכשרוח הטוב חוזר, ומתנת התפלה נתנת ממרומים, הולכים בכל תפלה ומתפנים אותם המכשולים, 

והסיכורים הרבים, אשר נקבצו בנחל הנובע של נשמת החיים העליונה, הולכים וסרים. 

ועם אותה העליה הנשמתית, שהיא עולה בכל תפלה ביחש לערך זמנה, אחוזים ידועים באים בתור מרפא את חסרון העבר; 

אמנם לא בבת אחת נמנה החסרון, אבל הולך הוא ומתמלא,

והצוהר של התפלה הולך ומגלה את אורותיו.

 

(עניני תפילה, התפילה המתמדת של הנשמה, ג')

חוסר נשיותיובללל

אשמח לשאלה שקצת לא נעים לי לשאול.

אני יוצא עם מישהי משהו כמו חודש. הולך אחלה סה"כ, אחלה שיחות, יש צחוקים כימיה ודיבור זורם יחסית.

אבל יש משהו שממש מפריע לי וזה שיש בינינו איזשהו פער באסתטיקה/היגיינה. אני אחד שממש שם לב לדברים וממש רוצה שאישתי תהיה "מטופחת". והיא לא אחת שמתאפרת בכלל, לא לדבר על לק וכל זה.. וגם לבוש דיי פשוט. ואפילו (וממש לא נעים לי להגיד) לא תמיד שמה לב לשערות בפנים…

השאלה מה לעשות עם דבר כזה? אני לא יכול להתעלם מזה.. ברור שגם לי יש עבודה לעשות אבל בסוף יש איזו רמה שאני מצפה ממנה..

שייך בכלל לדבר על זה איתה??

תודה. 

מענייןמשה

אם הטעם שלך הוא לפי מראה חיצוני או לפי הדבר החמקמק של "אנרגיה". זה שני דברים שונים לגמרי גם אם לפעמים מבחוץ הם נראים אותו דבר.

יש פה אנשים דוסים במיוחד?פתית שלג

איך אתם מרגישים עם מיזמים כאלה? חדש מבית פרויקט 252: טיולי פו"פ בימי שישי

ועם שיעורים משותפים? סדנאות? ספידייטים? זום ספידייטים? (כבר שאלתי על זה פעם מזווית אחרת)

 

אני מרגיש שזאת יכולה להיות הזדמנות מטורפת להכיר בצורה בלתי אמצעית וחבל לפספס, אבל זה בכלל לא מדבר את השפה שלי, ואולי קצת נוגד את אורח החיים שלי.

 

ערבבת הרבה דבריםבחור עצובאחרונה

בגדול - לא לכל מה שכתבת מלבד ספידדייטים וזום, אם לא מוצאים אפשרות אחרת.

בכלל - הרוב המוחלט של המיזמים האלו נולדו איפהשהו על הרצף בין דת"ל ממוצע לדתי לייט-מסורתי. 

חשש גנטיאחד האם שומע

שלום לכולם.

אצלנו במשפחה כולם ממש גבוהים. באיזור 190, והבנות יחסית בממוצע. כל חיי גדלתי כגבוה ותמיד קיבלתי על זה מחמאות, לכן אצלי במוח זה נתפס כדבר מאוד מהותי. 
העניין הוא שאתמול יצאתי לדייט עם בחורה מתוקה ממש, אבל גם ממש נמוכה. ויותר מזה, המשפחה שלה גם ככה פחות או יותר. אחרי שהבנתי את זה פתאום התחיל להפחיד אותי העניין הגנטי (ברור שגובה זו לא מחלה ח"ו והבעיה היא בתפיסה שלי! אבל ככה גדלתי וכרגע קשה לי להשתחרר מזה. ומבקש מראש סליחה אם זה פוגע במישהו). 

השאלה שלי היא האם יצא לכם לחשוב על משהו כזה פעם? מה יהיה הגובה של הילדים? איך אפשר לברר גנטית מה באמת ההשלכות של זה? מכירים משפחות שיש פער גובה מטורף כזה? מה הגובה באמת של הילדים?

חבר'ה, באמת כל פיסת מידע שיש לכם כאן תעזור לי, זו לא פעם ראשונה שאני מתלבט על זה. תודה

אם חשוב לך גנטיקהחושבת בקופסא
תבדוק מחלות גנטיות שמשפיעות על החיים הרבה יותר מכמה סנטימטרים לפה או לשם.
כמו שאמרתיאחד האם שומע

אני יודע שזו לא מחלה, וברור שצריך אכן לבדוק מחלות גנטיות. אבל זה מטריד אותי. הלוואי שלא. 

אני יכול להגיד לך שאני חושב על זה לצד השניל המשוגע היחידי

אבא שלי נמוך, אמא שלי ממוצעת על גבול הנמוך,
וכולם אצלינו די נמוכים במשפחה. (אני נמוך)
אני חושב שאם זה פער, אז זה אמור להתאזן, אבל אין לי באמת ידע מקצועי...
אבל בסוף אם תתרגל לזה, אז הגיוני שגם התפיסה שלך תשתנה.

קודםאחד האם שומע

כל תודה רבה על התגובה נשמה טהורה, מקווה שהשאלה שלי בסדר!

דברי שני, זה ברור שעל רוב פשעים תכסה אהבה..אבל עד שהאהבה תגיע....

 

בשמחה, השאלה שלך טובה,ל המשוגע היחידי

וזה גם מובן מאוד למה זה מפריע לך.

ואני מניח שאתה שואל על הילדים שבעז"ה תאהב אותם איך שהם יהיו...

השאלה בסדר גמור. לא להרגיש אשמה רבותינחלת

על הרגשות שעולות אצלכם. יש להן מקום.

 

אין לי תשובה על כך. אולי להמשיך ולראות אם זה עדיין מפריע.

 

אולי הילדים יהיו גבוהים כמוך? יש לנו שכנים שהיא מאוד נמוכה. ממש.

בעלה די גבוה (לא 1.90) ו90% מהילדים, גבוהים.

 

אבל יכול אולי להיות גם ההיפך כמובן.

 

אגב, קראתי בספר "יומנה של שדכנית" על מישהו שהגיע לאחד מגדולי ישראל

בטענה שאחותו שמה דגש על שטויות; הכירה בחור נמוך ואינה רוצה בו כי

טוענת שתתבייש ללכת איתו ברחוב.

 

הצדיק ענה לו: אלו לא שטויות. זה דבר שצריך לקחת בחשבון אם זה מפריע לה.

 

זה לגבי ההצטדקויות שעולות כאן לגבי הרגשות לגטימיות לגמרי.

 

מה עושים איתן? זה כבר נתון לשיקולו של כל אחד.

 

בהצלחה רבה!

 

הגובה שלי 156 ס"מshaulreznik

כנ"ל לאבא שלי, ואימי עוד יותר נמוכה. לגבר זה לא קל מבחינת הביטחון האישי, לנשים אין בעיה (הן אכן נתפסות כ"מיניאטוריות ומתוקות"). ילדיי נמוכים כמוני, הבן עדיין קטן ולא מוטרד במיוחד, לבת הגובה שלה כלל לא מפריעה.
 

אבל רוב הסיכויים שילדיך יגיעו לגובה ממוצע של 175 ס"מ ואף הרבה מעבר. אז אין מה לחשוש. שאל את הבינה המלאכותית והיא תיתן לך תחזית על סמך סטטיסטיקה קיימת.

תודה על השיתוף!אחד האם שומע

על בסיס מה את/ה אומר את זה? באמת כבר שבוע שאני מנסה להסתכל מסביב על משפחות ולא מצאתי משהו עקבי מדי..חוץ משאם יש גנים נמוכים אז זה עובר הלאה..

ראה את המחשבוןshaulreznik
זה עניין אישי ותלוי בטעם שלך, לדעתינקדימון

מה שלא נכון זה המחשבה שגן גבוה פלוס גן נמוך יוצר גן ממוצע. אם אתיופי יתחתן עם אשכנזיה אז הילד יצא מוקה? זה לא ביולוגיה.

אם חכם יתחתן עם טיפשה אז הילד יצא ממוצע הציונים שלהם? זה לא ביולוגיה.


אחד מהגנים יבוא לידי ביטוי וזו הגרלה שאין לנו איך לשלוט עליה, ומה שכן יכול להיות זה עוצמה משתנה של הגן המסוים - אבל הנטייה תהיה גבוהה או נמוכה, וממש לא נטיה לממוצע.

זה דבר שיש לדעת.


עכשיו השאלה היא מה הטעם שלך בנושא, אם בכלל אכפת לך/חשוב לך, וכדומה.

מעניין מאוד.אחד האם שומע

ברור לי שאין פה נוסחה מדויקת (אע"פ שיש מחשבון באמת כמו ששלחו למעלה חחח..) אבל רוצה לשמוע מנסיון החיים פה של האנשים מה רואים/שומעים מסביב. לדעת האם אני לבד בהתלבוטות הזו והאם יש לה מקום או שזה יצר הרע? 

במקרה קפץ לי השרשור ורוצה להגיבבארץ אהבתי

קודם כל - זה נכון שזה לא תמיד יוצא ממוצע, אבל דווקא בדברים האלו (גובה וצבע עור) יש איזשהו ערבוב של הגנים שיוצר לרוב משהו באמצע (כי יש פה כמה גנים שמשפיעים, ולכן חלק מתקבל מהאמא וחלק מהאבא, והתוצאה מושפעת משניהם. יש תחומים אחרים שבהם רק גן אחד משפיע ואז זה באמת סוג של 'הגרלה' אם זה כמו אמא או כמו אבא).

 

מכירה כמה משפחות של אתיופי ואשכנזיה (או להיפך) והילדים באמת בצבע כמו של תימנים. וגם במשפחה שלי רוב הילדים קיבלו צבע בערך באמצע ביני לבין בעלי (עם שונות בין הילדים, אבל בגדול כולם בטווח שבנינו).


 

ולגבי הגובה - יש לי דודים שהם עם הפרש גובה משמעותי. הבעל בערך 1.90, והאישה סביב 1.50 (להערכתי, לא שאלתי אף פעם...). יש להם 7 ילדים, 2 בנים שקיבלו את הגובה של אבא שלהם (לא יודעת אם ממש בגובה שלו, אבל כן גבוהים מהממוצע באופן ניכר), ו-5 בנות בגובה ממוצע, גבוהות יותר מאמא שלהן אבל לא באופן חריג.

 

חוץ מהחשש לילדיםShandy

זה מציק לך בעין?

מרגיש לך מוזר להסתובב עם מישהי יותר נמוכה בהרבה ולא ממוצעת?

איך הצל/ השתקפות שלכם ברחוב או מול חלונות ראווה מרגישה לך??

כי לגובה כמה שתרצה זה מה שה' קובע

אני באה כמיך ממשפחה של גבוהים

אבא שלי 185 אמא 175 ויש לי אחים 192 188 אחיות 176 175 שזה גובה ממש גבוה לבנות

אבל גם אחים בנים יותר נמוכים - ממוצעים 176

(שזה הממוצע בערך לגברים- 177)

ואני שאני 170 זה גם גבוה לבנות

(הממוצע הוא 163)


 

זה תלוי ילד מה הוא אוכל כמה ישן אם עושה ספורט


 

אני מכירה זוגות שהם הפוכים שניהם מגרדים את ה170 ויצא להם בחור 185

זה משפיע אבל לא מחייב בכלל


 

אז תתיחס יותר להרגשה שלך איך זה נראה בעינך

כמה  זה מפריע לך שהאישה שלך שהיא נמוכה

לא הילדים שלך


 

כי לי זה מפריע🙂

מודה

נסיתי  עם כמה וכמה בחורים אבל אני לא נמשכת לכאלה שפחות מ178-180


 

אני צריכה לראות שיש הבדל גובה בנינו

תודה!אחד האם שומע

האם שאני שואל את עצמי את זה גם. כי זה פרדוקס כזה. ככל שאני מפחד יותר מאיך זה ישפיע על דור העתיד אוטמטית זה משפיע על איך אני מסתכל עליה. 
ובדיוק כמו שכתבת, יצא לי להתסכל על הצל ברחוב וזה, וזה מרגיש לי קצת 'מוזר', כמו אחות קטנה. אבל אמרתי לעצמי שזה אולי סתם קול בראש שצריך לנפץ..מבולבל כבר. 

מסכימה; איך זה מרגיש אצלך, לא הילדים כרגע.נחלת
בעלי גבוה ואני נמוכהמתואמת

שמחה שזה לא הפריע לבעלי...

יש לנו ילדים גבוהים, ילדים ממוצעים וילדים נמוכים. מגוון נחמד

אגב, ההורים של בעלי גם נמוכים, רק הוא ואחיו גבוהים...

גם לדעתי - פחות תחשוב על הילדים העתידיים, אלא על איך זה מרגיש לך מולה, אם מפריע לך להיות בפער כזה מולה. זה עניין של העדפות מראה ולא של גנטיקה...

יש לי דוד 1.98 ודודה שלי 1.65 בערך,Lavender

כל הילדים יצאו גבוהים (חמישה במספר)

ואם אתה שואל אם יצא לי לחשוב על זה פעם, אז בפירוש כן.

בסוף כשאני מתחתנת עם מישהו אני רוצה להוריש גנטיקה טובה לילדים, לא דווקא גובה. 

(לי אישית גובה יותר מפריע בקטע שגבר נמוך מצטייר בעייני כפחות "גברי" אבל לא יפריע לי שיהיו לי בנות נמוכות למשל)

נכון, אבל לא בהכרח.נחלת

אני גבוהה.  ובכל זאת, שמתי לב שיש גברים נמוכים שהם גבריים בהחלט.

כמובן שמטבע הדברים, אשה גבוהה היתה רוצה בעל שלפחות בגובה שלה.

אבל יש גברים נמוכים גבריים ומושכים. לגמרי. וגם גבוהים שלא נראים

גבריים כל כך.

 

מכירה מישהו נמוך נמוך נמוך.....למטה מהממוצע. בהרבה.

אשתו גבוהה גבוהה גבוהה...למעלה מהממוצע.

רואה די הרבה זוגות כאלה.

 

 

 

יכול להיות שגם אצלך זו איזו תסמונת גנטיתמרגול

ויכול להיות שסתם נטיית גובה

כנ"ל אצל הגברת המיועדת.


כי כן, ברור שגובה מושפע המון מגנטיקה, אבל יש מקרים שזה ניתן לבדיקה ממוקדת של 2-3 דברים. לרוב יבדקו בשביל שלא יהיה לשני ההורים (למשל כי אז ההשפעה היא לא רק על הגובה, אלא גם על עוד דברים. או כי זה כבר יצור מצב קיצון)


בכל אופן. אני חושבת שייתכן שיש פה גם עניין של מגדר.

כי כאמור, לגברים גבוהים מאוד, קשה פחות מלנשים גבוהות מאוד. וכך גם ההפך.

אז אתה אולי חושב - מה אם הבן שלי יהיה נמוך מאוד וזה יקשה עליו בזיווג/ביטחון עצמי/ ווטאבר

אבל אני כאישה הייתי חוששת בעבר מההפך - מה אם תצא לי בת מאוד גבוהה?


אני נמוכה מאוד, בעלי מעל הממוצע אבל לא ברמה חריגה, אז לא נראה לי שתצא לי בת 180 חחח


אבל בהחלט מבינה את הקושי של ללכת עם מישהי שנמוכה ממך ב40 ס"מ (מהכיוון של זו שהלכה לצידו של מי שגבוה ממנה ב40 ס"מ, וזה באמת מרגיש לפעמים כמו "ילדה", עד שמתיישבים ואז כבר לא. אבל מבינה)

אשכרהאחד האם שומע

כתבת הרבה ממה שעובר לי במוח. 

ברור שגובה באיזשהו מקום זה יתרון/נורמלי לגבר ואילו לאישה זה יהיה חיסרון מסויים..וכל הקטע שזה גם בדיוק להיפך! ואין לנו איך לשלוט על זה. מצד שני, כמו שכתבתי, יש לי איזו תפיסה כזו שגובה הוא מאוד מאוד חשוב. לכן זה משפיע לי על איך אני תופס אותה וגם עולה הפחד על דור העתיד,..

אם אפשר לשאולשלומית.

למה גובה הוא מאוד מאוד חשוב? ( חוץ מלהגיע למדפים הגבוהים בסופר)

אני ובעלי נמוכים והחיים שלנו מצויינים ב''ה. מקסימום לוקחים שרפרף 

את צודקתאחד האם שומע

לחלוטין. זה דבר שלא בשליטתנו בכלל, והוא לא עקרוני למהות של האדם. והאמת שבגלל שזה לא מאוד חשוב אני כועס על עצמי שזה כל כך מפריע לי! באמת. 
אבל כמו שאמרתי, תמיד גדלתי כך שגובה הוא חשוב, תמיד החמיאו לי על זה ותמיד זה היה לי כיף. לכן זה נתפס אצלי כנראה כמשהו חשוב....

כמו הרבה דברים אחרים שמפריעים לאנשים אחרים

אבל אם גובה מאוד מאוד חשוב בעיניךמרגול

אז זה אמור להיות גם מאוד מאוד חשוב כשאתה חושב על הבנות העתידיות שלך, לא?

להיות בת גבוהה מאוד, זה ממש לא קל.

גם להיות בן מאוד נמוך.


אבל אני אומרת, שאו שגובה זה פיצ'ר חיצוני וזה הכל, ואז באמת לא כזה משנה

או שהוא מאוד חשוב, אבל אז זה חשוב לשני הכיוונים שלא יהיה גובה קיצוני. לא?

ברוראחד האם שומע

קיצוניות לא טובה בשום דבר ובשום מצב. לא מחפש קיצון. 
מבחינתי גובה זה לא הכי חשוב, ברור שהעיקר הנשמה והמידות. עם זאת, קשה לי לשחרר את זה. 

רק אם תתחתן עם מישהי גובהintuscrepidam
תהיה סבירות גבוהה יותר, לא וודאות, שהילדים שלך יהיו גבוהים. וזה תחת הנחה שכל הדורות לפניך גבוהים ככה שיש לכם נטייה להיות גבוהים.
מבחינה גנטיתלגיטימי?

פעם התעניינתי בעניין הגובה, וזה מה שאני יודעת להגיד:

יש תכונות שאפשר לבדוק בדנ"א של אדם, ולהעריך כיצד זה יבוא לידי ביטוי. לגבי גובה, אפשר לקבל הערכה, אבל טווח סטיית התקן הוא עצום, כך שההערכה הזאת מאבדת הרבה מיכולת המימוש שלה.

למה זה קורה? כי יש תכונות שתלויות רק בגן אחד או גנים בודדים, אבל גובה תלוי בעשרות אלפי נקודות שונות בדנ"א. (מקור)

 

אם זה משהו שמטריד אותך ברמה רצינית - לך תקבע תור אצל יועץ גנטי, ותברר.

מכירה הרבה זוגות בהם אחד מבני הזוג יותר גבוה, ומבחינת ילדים - לפעמים כולם בגובה דומה, לפעמים יש מנעד של גבהים.

 

אבל השאלה הגדולה היא:

האם אתה מחפש תשובה גנטית, או שאתה מחפש להשפיע על התפיסה שלך? האם אתה רוצה להשתחרר מהתפיסה הזאת?

כדי לאזן, לדעתי רוב האנשים לא חושבים שלהיות גבוהנוגע, לא נוגע

בפער מהממוצע זה הכי כיף.

אז קח בחשבון שיתכן שגם בשביל הבחורה יש כאן התפשרות מסויימת, ושאולי בזכותה הילדים דווקא יהיו מאוזנים..

אבל זה כל הקטעחתול זמניאחרונה

הגמרא אומרת שגוץ לא יישא גוצה וגבוה לא יישא גבוהה

למהזית שמן ודבש

כמעט כל הדייטים שעברתי מסתיימים כעבור פגישה אחת?

הקב"ה חוסך לך זמן על בנות לא רציניותintuscrepidam
זה פתרון קל. בכל זאת, כדאי לבדוק למהנחלת
אנא המתן לתגובות כאן. יש כאן תובנות ועצות טובותנחלת
בן כמה אתהadvfb

ואיך אתה מרגיש בדייטים עצמם?

זה יכול להיות עניין שכדאי לטפל בו בשלב בחינת ההצעה ועד להתנהגות בדייט עצמו.

כיווניםיהודי שואף לטוב

'מסתיימים' הכוונה שהיא מסיימת אותם?

אם אתה מסיים, זה בירור מסוג אחד.

למה ההצעה, שנראתה לי בעלת פוטנציאל, כבר לא רלוונטית? מה פגשת שגרם לך לחתוך? זו בעיה בהצעה, כלומר לא היתה שום סבירות, אין שום דמיון/קשר בין הדמויות, או שזו בעיה בתקשורת, ביצירת הקשר?

אם זו בעיה בהצעה, למה הציעו לי? ייתכן ולא מכירים אותי/אותה/לא יודעים מה אני מחפש? למה לא 'עליתי על זה' מראש, בשאלות מבעל הרעיון (מלבד פרטים טכניים ומהותיים כאלה ואחרים, 'למה חשבת שהיא מתאימה לי?', 'למה חשבת שאני מתאים לה?'. לא 'כי לשניכם יש אוזניים/לב וריאות', אלא למה דווקא אני לה ודווקא היא לי. איזו ייחודיות ראית בכל צד שהעלת לך את המחשבה שיכולה להיות התאמה) או בשאר הבירורים. אולי העניין צריך חידוד?

אם זו בעיה ביצירת הקשר, האם נבהלתי משתיקות/משהו ספיציפי שהיא אמרה? האם חתכתי 'כי הרגיש לי' או שיש סיבה שאפשר להצביע עליה? הרם באמת נתתי הזדמנות או שמיהרתי לחתוך כי לא היו לבבות והצעת נישואין אחרי 20 דקות? האם נכון לחתוך אחרי נסיון אחד, כששני זאים נפגשים ומובן יהיו רגעים לא נעימים (וגם לא נוראיים) של שתיקות מביכות, או שנכון לתת צ'אנס נוסף, ואולי אפילו יותר? האם אני באמת בא מוכן לקשר, ובא להשקיע בדייט, או בא 'לעבור אותו' (כמשתמע קצת מנוסח שאלתך), ומיילא כל הדייט לא רלוונטי? האם יש בי פחד מיצירת קשר שגורם לי להיבהל ולהרגיש שזה לא רלוונטי, או אפילו להצביע על דברים ספיצייפיים למרות שהם לא באמת מהותיים לי?


אם היא חתכה, יש בירור נוסף, אך זה כמובן דורש גם את הבירור האם ההצעה היתה רלוונטית. אם לא, למה לא סוננה בדרך? האם ייתכן שהמציע/הדמויות שאצלן ביררו עלי לא מציגים אותי נכון?

אפשר גם לשאול אותה, בטלפון בו היא חותכת או בהודעה אחרי זה, למה היא חותכת. היא לא חייבת לך תשובה, וכנראה שהיא תענה 'הרגיש לי שזה לא מתאים', אתה יכול לבקש הערות/הארות להמשך הדרך, אולי תקבל משהו.

ייתכן שיש בך, במראה/דיבור/התנהלות שלך בדייט משהו מרתיע/מרחיק? האם השקעת בדייט, באת מכובד, פתוח (כמה שאפשר) להכיר, לשמוע ולשתף, התעניינת בה ולא חיטטת יותר מידי? האם חשבת מראש על מקום שנוח לה, מתחשב במה שמתאים לה, לא ליד כל החברות, מקום נעים, אולי אפילו עם שירותים? האם הבאתי לפגישה הראשונה מיץ תרד הולנדי סחוט ועוגיות שעורה ותירס במילוי חסה? התנהגתי מוזר? נסה לשחזר את מהלך הפגישה ולבחון אם היתה התנהגות מרחיקה מצידך.


כשזו אחת או שתיים, יש סבירות שההצעה לא רלוונטית/הן לא פתוחות לקשר, אבל אם זה כבר עם בנות רבות, יש כאן נורת אזהרה לכיוון שלך. מה אני לא עושה נכון.


זו התמודדות קשה. נסה ללמוד משהו מכל פגישה. להתייעל בתקשורת, להכיר גבולות ולהבין מה חשוב לאישה ומה מעניין אותה, למד להתחשב, ובעיקר, להיפתח.


זה נסיון לא פשוט. תדבר עם אבא, תגיד לו, ותתכוון לזה, שקשה לך, שאתה צריך את עזרתו, ושאתה מתאמץ ומשקיע כדי להקים בית לכבודו. קבל את הקשיים הללו באמונה, ויהיו לזכותך.


(מקווה שכתבתי כל מה שחשבתי, כי בטעות מחקתי הכל וכתבתי הכל מהתחלה)


אשריך. יצליח ה' דרכך ותבשרנו בשורות טובות במהרה.

נכון מאוד.נחלת
מזכיר לי אותיsubb16

אכן גם אני הייתי בבעייה כזו עד שלימדו אותי איך לפתח קשר עם אישה.
ואז הכל השתנה שסוף סוף הכדור היה אצלי.
לא בקטע מלחיץ אחי אבל אתה צריך ללמוד אם יוצרים קשר עם אישה.
תחשוב שזו בחורה שהיית רוצה ובגלל שאתה לא יודע איך מפתחים איתה שיחה הכל בורח לך, פשוט חבל.
לכן יש אנשים מאוד מאוד מסויימים שיודעים להדריך אז שווה לפנות אליהם וכן גם לשלם אם צריך.

אתה יכול לתת לי טלפון שלהם?זית שמן ודבשאחרונה

תודה

שיר חדשכולנו הביתה

אני ניק שהיה פעיל פה אבל מעדיף לא להחשף

חשבתי לשתף שיר שיצרתי לאחרונה עם AI

לדעתי זה יגע בעולמם של חברי הפורום

 

יום טוב

אולי יעניין אותך