ו' בשבט תשפ"א 08:14

בס"ד

 

<תשעה שבועות לבחירות>

 

מפלגת העבודה עברה בשנים האחרונות לא מעט משברים. כל מי שהגיע על מנת לנסות להציל את המפלגה הוותיקה נכשל כישלון חרוץ. תמיד זה התחיל גבוה, ובאמת זה היה נראה שיש תקווה למפלגה, אבל לאט לאט כוחה ירד עד שהיא כמעט נמחקה. כיום, על מנת לשרוד, צריכה המפלגה לדאוג לעצמה לחיבור או שניים, חיבור שלרוב לא נראה טבעי וכולם לבסוף לא היו מרוצים ממנו.

 

בבחירות הקדומות הפתיע יו"ר המפלגה, עמיר פרץ, בחיבור עם אורלי לוי אבקסיס ומפלגתה גשר. צעד זה עורר הרבה חששות בקרב מצביעי העבודה שפרץ פוזל ימינה ואולי אף יש לו מחשבות לשבת בסופו של דבר בממשלתו של נתניהו. את הסוף כולנו זוכרים. פרץ הלך לספר בשביל להוריד את השפם ולהצטלם לסרטון שבו הוא אומר שלא ישב תחת נתניהו, בשביל שכמה חודשים ספורים לאחר מכן הוא ימונה לתפקיד שר הכלכלה תחת ראש הממשלה.

 

לכן אף אחד לא התפלא בשבוע שעבר מההודעה של פרץ על פרישתו מהחיים הפוליטיים. בהתחלה, ניסה פרץ להישאר בעניינים ורק לקבוע שוועדה מיוחדת היא זו שתביא יו"ר חדש על מנת להזניק את המפלגה קדימה. עתירה של ח"כ מרב מיכאלי שיבשה לו את התוכניות ובית המשפט קבע שהמפלגה חייבת לערוך בחירות מקדימות. הודעת הפרישה של פרץ הגיעה רגע אחד לפני שבג"צ לא קיבל את הערעור על פסק בית המשפט, ובעצם קבע לכפות על המפלגה לערוך בחירות מקדימות.

 

אגב, זה ההבדל בין מפלגת העבודה למפלגת הליכוד. גם בליכוד היו פעילים שעתרו לאותו בית משפט, והיו אמורים לדון תחת אותה השופטת, על מנת לקיים בחירות מקדימות במפלגה. אבל שם, לאחר מו"מ התקבלה פשרה שכולם היו מרוצים ממנה והעתירה נמשכה. לעומת זאת, במפלגת העבודה מצבו של פרץ כל כך רע שאפילו לא היה מי שייתן לו את הגב בשביל בכלל לבדוק אפשרות למו"מ עם מיכאלי.

 

אבל לצד פרץ ומיכאלי יש עוד צלע שלישית, שר הרווחה איציק שמולי. מצד אחד שמולי נכנס יחד עם פרץ לממשלת האחדות, אבל מצד שני, בניגוד לפרץ, הוא עדיין זוכה לעדנה מסוימת גם במפלגת העבודה, גם בגוש השמאל, ויש מי שטוען שגם מחוצה לו. לכן בימים אלו שמולי עוד שוקל את צעדיו. האפשרות הראשונה היא להתמודד על ראשות מפלגת העבודה, עם סיכוי גדול לזכות במירב הקולות ולהיות היו"ר של מפלגה כפי שתמיד חלם לעשות, אבל לעמוד בראשות מפלגה שלא עוברת לבדה את אחוז החסימה. האפשרות השנייה היא כבר עכשיו לקבל את ההצעות ממפלגות אחרות ולהצטרף לאחת מהן.

 

לא מן הנמנע שלבסוף ינסה שמולי לרקוד על שתי החתונות. הוא יתמודד על ראשות המפלגה ואם יזכה הוא יוביל אותה לאיחוד עם מפלגתו של חולדאי, שלא מצליחה בינתיים להמריא בסקרים, או לחיבור אחר שמנסה להתגבש בשמאל, אך נכון לפרסום שורות אלו, ללא הצלחה יתרה. אם שמולי יצליח בכך, מפלגת העבודה הוותיקה והמפוארת שהוספדה כבר מספר פעמים, אולי בכל זאת תצליח לשרוד כנסת נוספת. קטנה וחלשה, אבל עדיין קיימת.

 

הקרב על הבית

היום (שלישי) ייערכו הבחירות המקדימות לראשות הבית היהודי. מכיוון וכפי שציינתי אני לוקח חלק במערך הבחירות של אחד המועמדים, אביא פה את הפרטים היבשים בלבד.

 

בשעה 14:00 יפתחו 27 הקלפיות ברחבי הארץ ו970 חברי מרכז המפלגה יצאו להצביע עד השעה 20:00. לאחר מכן יעברו הקלפיות למטה המפלגה במושב נחלים ושם תיערך ספירת הקולות. לראשות המפלגה מתמודדים שני אנשים: מנכ"ל המפלגה הוותיק, ניר אורבך, ולצידו יו"ר סניף הבית היהודי בירושלים, חגית משה. איתי גרנק, שמוכר לרובנו כמי שיזם בבחירות הקדומות את קמפיין 'כוחנו באחדותנו' ליצירת פריימריז בציונות הדתית, הודיע אתמול שלא יתמודד ושהוא מביע תמיכה בחגית משה בתמורה לכך שאחרי הבחירות יערכו פריימריז פתוחים בציונות הדתית והוא יעמד בראש המערך שמארגן אותן.

 

בעוד שבוע בדיוק יערכו בחירות גם לתפקיד חברי הרשימה. יום חמישי האחרון היה היום האחרון שבו היה ניתן להגיש מועמדות, ואלו הם האנשים שהגישו (לפי סדר הא' ב'): סגן ראש המעוצה אזורית גלבוע דוד (דודי) בונפיל, סגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון, סגן ראש עיריית גבעתיים משה (מושיק) גולדשטיין, דובי מגנהיים שהיה עוזר פרלמנטרי של מוטי יוגב, מנהל מתחם התחנה הראשונה בירושלים יוסף קנדיאטי, עו"ד קלרה שמורק וסגן ראש עיריית גדרה יקותיאל (קותי) תנעמי.

 

כאן המקום לציין שהבחירות הוחרגו מתקנות הקורונה, וחברי מרכז המפלגה יוכלו לצאת לקלפיות הפזורות בכמה מוקדים ברחבי הארץ. חולים ומבודדים, או כאלה שאינם קרובים לנקודת הצבעה יוכלו להצביע באופן מקוון.

 

תוצאות הבחירות, שיגיעו ככל הנראה בסביבות השעה אחת עשרה בלילה, יתנו תמונה יותר ברורה לאן פניה של המפלגות שמייצגות את הציונות הדתית. מרגע שתתברר זהותו של הנחבר ינסו גם סמוטריץ' וגם בנט למשוך אותו לאיחוד איתם קודם על מנת להחליש את השני. זאת גם הסיבה שלמרות ששני הצדדים מכחישים את העובדה שכל אחד מהם יש לו כיוון אחר, זהותו של היו"ר החדש מאוד חשובה בכדי להבין לא פני הדברים הולכים.

 

כמו במפלגת העבודה, גם כאן מדהים לראות איך מפלגה שהיו מי שהספידו אותה, נהפכת בשנייה אחת ללשון המאזניים. על פי פרסומים שונים, זה לא רק בצלאל ונפתלי שעוקבים בדריכות ואף מנסים להשפיע על חברי המרכז, אלא זה הגיע עד לראש הממשלה שלקח את זה בימים האחרונים כפרויקט אישי, לצד המאבק שלו נגד הקורונה ושאר הדברים שיש לו על הראש. מה שבטוח זה שהיום בערב חלקי הפאזל יהיו ברורים הרבה יותר לכל השחקנים שמנסים להרכיב אותו

 

הערה לסיום

כבר התרגלנו לכך שהמפלגות החרדיות הן בעלות בייס קבוע וכל מערכת בחירות הן מקבלות בערך את אותם כמות של המנדטים. אלא שבמערכות הבחירות האחרונות נדמה שצמחה לה כאן מפלגת בייס נוספת, ששום אירוע בשדה הפוליטי לא מזיז ממנה מצביעים, ומעניין שזאת המפלגה היריבה ביותר של החרדים, מפלגת ישראל ביתנו.

 

השבוע חנכו בישראל ביתנו את הקמפיין ושום דבר לא השתנה – הכל סובב נגד שנאת חרדים. הפעם הקורונה, גם בלי ההפרות של ההנחיות במגזר (כמו הסרטון על תקציבי הישיבות בעת משבר כלכלי), מתדלקת את הקמפיין בעוד קריאייטיב נוסף של שנאה והכפשות נגד החרדים. מה שמעודד הוא שמול שבעת המנדטים היציבים של ליברמן, הציבור החרדי הוא מעל פי שתיים מאלה שכל כך שונאים אותו.

 

 

הטור משבוע שעבר

ו' בשבט תשפ"א 09:50

יש פי שניים כוח למפלגות חרדיות סחטניות, מגזריות , אינטרסנטיות , שמקדמות אג'נדות הרסניות למדינה , ועושות זאת כבר שנים.

 

ניתן וראוי וצודק להאשים את המפלגות החרדיות ברוב הנזקים לנפש ולרכוש שנגרמו למדינה ולתושביה במהלך מגיפת הקורונה.

 

 

ו' בשבט תשפ"א 17:24

בס"ד

 

בכך שהם מועדדים עליה של גויים לארץ שבטעות נכללים בחוק השבות וגורמים להתבוללות במדינה? בכך שהם לא קידמו שום גבר במדינה חוץ מהסתה כלפי מגזרים אחרים? 

ז' בשבט תשפ"א 10:31

ואיזרחה גויים רוסים (שלא גרים כאן) תמורת התחייבותם להתייצב בקלפי ביום הבחירות ולהצביע למפלגה. 

ח' בשבט תשפ"א 09:02

הוא באמת גם גנב מליארדים. הכל מסתדר.

ח' בשבט תשפ"א 09:46

לעצם העניין, צריך לבטל את האזרחות ולהעיף מכאן את כל הרוסים שהגיעו מאז שנות התשעים. אחרי שיעיפו אותם צריך לבדוק בפינצטה מי הם הבודדים שהם באמת יהודים, ולהם בלבד יורשה לחזור.  

ח' בשבט תשפ"א 02:32

החרדלים ותומכי דרעי , שלא לדבר על מעריצי ביבי, לא ממש מצטיינים בפיתוח טילים ומחשבים.

 

אותה אוכלוסיה נחשלת שממלאת את הערים החרדיות , הייתי מוותר עליה בשמחה לטובת עוד כמה גויים משכילים.

ח' בשבט תשפ"א 02:58
עבר עריכה על ידי נשמה כללית בתאריך ח' בשבט תשפ"א 08:14

אני הייתי מוותר עליך.

לטובת כל דבר שלא יהיה..

 

האמת, שאני לא בטוח שזו אוטואנטישמיות, יש לי צד גדול שזו אנטישמיות גרידא, אתה עושה רושם של שייגעץ אמיתי.

 

מתחיל לחשוב שאולי חבל שלא נשארת בסיביר, עם כל השקצים אהובי נפשך, אם במקום כל אחד כמוך היה מגיע למדינה עוד אברך "נחשל" המדינה היתה במקום טוב יותר.

ח' בשבט תשפ"א 09:00

תמהתני , מה תעשו אתה וחבריך, האברכים העילגים, אם נעבור כולנו לסיביר.

תצטרכו להסתדר בעצמכם? חי חי חי.

ח' בשבט תשפ"א 09:12

צא ובדוק כמה מהרופאים והרופאות רוסים.

צא ובדוק כמה מתוך הרוסים האלו - יהודים.

תחזור עם התוצאות לכשכש בזנב.

 

וזה שעל המצח שלך יש קעקוע של צלב לא הופך אותנו לעילגים, תפנים את זה.

 

ואם אתה וחבריך הייתם בסיביר - העולם היה יותר נקי וטהור, היה יותר קל להסתדר בו.

 

 

 

בשביל מה באת לארץ?

הרי אתה לא יהודי

אתה לא מזדהה עם ערכי המדינה

ולא רק זה, אלא שאתה שונא יהודים

ובז למדינה הזו

סתם באת לקבל תקציבים ממדינה מתקדמת, במקום להישאר בגולאג.

אז באמת חבל שלא נשארת בגולאג, אתה וכל השקצים

ח' בשבט תשפ"א 09:57

אנחנו לא כמוכם, בטלני שומרי החומות. לא מחפשים הכשרים על שקיות אשפה וחבילות סבון.

 

רוסים הם רוסים, כולנו אותו עם . אנחנו רופאים ואתם לא.

 

אם נלך למקום אחר, אני בספק רב אם ישארו אצלכם הרבה משפחות עם תשעה ילדים.

ח' בשבט תשפ"א 10:23

כמו שהסתדרנו מצוין בלעדיך ובלעדי חבריך הקיקיוניים בתקופת קום המדינה- נמשיך להסתדר בלי אנשים כמוך.
רוסים יהודים מוזמנים למדינה שלנו בשמחה, גויים יוכלו ליהנות מנפלאות מונרכיית פוטין.
הרוסים אכן תרמו הרבה, אבל רוב הרוסיים שמסוגלים לתרום למשהו מעבר לכרס שלהם- היו היהודים,
הם תמיד היו יותר מלומדים מהגויים הטיפוסיים, משום שתמיד היו צריכים להוכיח את עצמם כראויים.
לכן, אם יש לך תירוץ יותר הגיוני למה לתת לגויים לגור בארץ ששייכת ליהודים- פשוט תכתוב.
כי לבנתיים רק האדרת ציבור שלא ראוי לכך...




ואגב, אני חושבת שהעדה החרדית שמרה על זכות השתיקה בזמן האחרון- מה יש לך מהם?
חוצמיזה, אתה מודע לפוטנציאל ההעלבות שיש לך בהתחשב בכך שיש עוד הרבה סוגים של חרדים...

מִמְּקוֹמְךָ מַלְכֵּנוּ תּוֹפִיעַ וְתִמְלוֹךְ עָלֵינוּ כִּי מְחַכִּים אֲנַחְנוּ לָךְ
מָתַי תִּמְלךְ בְּצִיּוֹן בְּקָרוֹב בְּיָמֵינוּ לְעוֹלָם וָעֶד תִּשְׁכּוֹן
תִּתְגַּדֵּל וְתִתְקַדֵּשׁ בְּתוֹךְ יְרוּשָׁלַיִם עִירְךָ לְדוֹר וָדוֹר וּלְנֵצַח נְצָחִים
וְעֵינֵינוּ תִּרְאֶינָה מַלְכוּתֶךָ כַּדָּבָר הָאָמוּר בְּשִׁירֵי עֻזֶּךָ עַל יְדֵי דָּוִד מְשִׁיחַ צִדְקֶךָ

ח' בשבט תשפ"א 10:27

זה לא אותו עם, יש את העם שלך - שהוא העם של חמלניצקי, ניקולאי וסטאלין

ויש את העם היהודי - העם שלנו, שחלק מבניו גדלו בגלות רוסיה.

 

אתם לא רופאים, אסופת השקצים שהגיעה לפה היא בקושי שומרי לילה ומנקי אורוות. הרופאים זה האלה מהעם היהודי, בעלי השכל היהודי.

 

בא נעשה ניסוי, תלך למקום אחר, ונראה כמה ילדים יהיו לנו, היכון הכן רוץ.

 

ח' בשבט תשפ"א 10:29


ח' בשבט תשפ"א 10:31

אבל שיפסקו ההשמצות נגד שומרי מצוות. כמנהל - דאג גם לזה, אני מבטיח שאשב כמו פודל.

ו' בשבט תשפ"א 11:53

הפעם הוא מתערב לטובת חגית משה, ונראה שגם הרב דרוקמן תומך בה מול המועמדות של אורבך איש המנגנון, ומקורבו של בנט. התערבות נתניהו לטובתה מבשרת שהוא מתעתד לשדך אותה עם סמוטריץ', ומנגד לבודד את בנט, ולהמעיט בכוחו האלקטוראלי. 

 

ואולם בלי בנט אין לו קואליציה, וגם עם בנט הוא מדשדש סביב 58-60 מנדטים. לכן אין לדעת מה הוא רוצה.

ו' בשבט תשפ"א 15:02

וזה יוכיח שכל רצונו של סמוטריץ מאז ומעולם הוא רק ב"אני אמלוך" ולא בשום אידיאולוגיה בעולם.

זה איש שישב עם בנט שהצביע בעד הצעות מזוויעות של האופוזיציה בנושא דת ומדינה ולא היתה לו שום בעיה עם זה, לא פצה פה ולא צפצף. ורק לפני הבחירות התעורר להפוך עצמו למנהיג הציונות הדתית וגם נזכר שבנט רפורמי ולא ימני מספיק (כשלפני יומיים בנט היה מועמדו לראשות הממשלה).

 

החיבור של סמוטריץ לבנט היה בחטא - מטרתו היחידה היתה לחסל את הבית היהודי ואת עוצמה יהודית, כדי שבבוא היום סמוטריץ יוכל להיות מספר 1.

 

מה שהזוי הוא שכולם אשכרה חושבים שסמוטריץ הוא אדם ישר וערכי, ולא מבינים שמדובר באיש ציני וצבוע וכל העקרונות שלו ניתנים למכירה, ואין שום דבר שמנחה אותו מלבד שגעון גדלות ותסמונת נפוליאון!

ו' בשבט תשפ"א 16:28

הוא אמר שהוא מוותר על ערכים בגלל הקורונה - דבר שאסור שיקרה (לדעתו)

ז' בשבט תשפ"א 09:15

שים לב לאיזו מניפולציה אתה נופל. בנט לא שינה את הקו שלו. השינוי היחיד, שינוי של 180 מעלות, היה אצל סמוטריץ!

בנט כבר דיבר את הדיבור הפופוליסטי הנ"ל לא רק כשסמוטריץ ישב אצלו אלא גם כשסמוטריץ נכנס אצלו - במטרה להשפיל את יתר הפלגים של הצה"ד ולעמוד בראש החורבן שהוא המיט על כולנו.
 

ז' בשבט תשפ"א 09:26
בנט היה עסוק בלעקל כספים של מחבלים, תזכיר לי בדיוק מה היה פופוליסטי בבנט?
ו' בשבט תשפ"א 17:57
יותר מודאגים ממשלת שמאל מאשר חגית משה בתסמונת נפוליון
ז' בשבט תשפ"א 09:21

 בנט לא רפורמי יותר מחגית משה, ובנט לא שמאלני יותר מחגית משה. לכן אני לא מבין מה זה רלוונטי לנידון.

וגם סמוטריץ אמר שבחים גדולים על בנט כשהוא עשה דברים גרועים יותר, כמו לשים במפלגתו את אלונה ברקת שר"י יוזמת הגירוש מגוש קטיף.

 

תשימו לב לדקויות ואולי תבינו שסמוטריץ וערוצי התקשורת הסרוגים עושים מניפולציה זולה כדי להמליכו עלינו, וזה קורה מאז הבחירות הקודמות. החיבור לבנט לא נועד לעזור לבנט אלא לחסל את המפד"ל ולהפוך את סמוטריץ למושיע. ועל זה נאמר - הרצחת וגם ירשת.

ז' בשבט תשפ"א 13:05
אבל הרב דרוקמן המליך אותו, מה אתה רוצה שנעשה?
מן הסתם הובטחו הבטחות ישירות למוסדות הבית היהודי. הרי היא מדברת על התיק שהיא תקבל.
ככה שזה משתלם לשני הצדדים.
מסתבר
ויהיו פריימריז נוספים בעתיד.
ו' בשבט תשפ"א 23:44

ז' בשבט תשפ"א 09:14

מה שיקל על נתניהו לשתות את בנט, ולייצב אותו בחד ספרתי. 

בנט למרות קריסתו בסקרים עדיין חולם על ראשות ממשלה לעצמו. 

ז' בשבט תשפ"א 09:38
בניגוד לסער
ז' בשבט תשפ"א 10:22

וישאף להקדים את סער שהקמפיין שלו נשען בינתיים על לא ביבי נטו. 

סער ישב גם ישב עם נתניהו, ואין לו שפם להסיר כדי להוכיח זאת. 

ו' בשבט תשפ"א 17:17

בס"ד

 

השאלה העיקרית היא איפה כן? (הכתב הפוליטי של כאן חדשות, מיכאל שמש, טוען שפניו לגנץ)

וכן, אפשר כנראה להכריז על מירב מיכאלי כיו"ר הבאה של מפלגת העבודה (היא תגבר בקלות על המועמדים מולה)

ו' בשבט תשפ"א 17:52

וכאילו שבדיוק על הנקודה הזו היא תריב עם בצלאל במו"מ.

אם בצלאל ירצה מישהו אחר - שגרנק יחפש את החברים שלו.

 

מלכתחילה לא היה לו בדל של סיכוי לנצח.

אם היה מכשיל את חגית, הוא היה יכול לשכוח מפריימריז בבית היהודי.

 

אבל להערכתי - בניגוד לאחרים כאן (קישור לקמן) - היא לוקחת בענק.

ההפסד של אורבך עומד להיות שני אולי לזה של אורלב בתשע"ג,

או של אורי לבצלאל לפני שנתיים...

חגית משה לא תיבחר - אקטואליה וחדשות

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ו' בשבט תשפ"א 19:27

אני ממש לא רגיל להגיב פה, אלא בדרך כלל מציץ פה ושם ובעיקר בזמן בחירות ואני מקווה שזה בסדר גם להגיב פה מידי פעם. ולעניינינו, בצלאל סמוטריץ לא מפסיק לדבר על פריימריז פתוחים מיד לאחר הבחירות בדיוק כמו בבית היהודי. אם חגית משה תבחר אז אני רוצה להניח שהם יערכו את הפריימריז ביחד כמפלגה אחת ואם כך אין שום סיבה שבעולם שסמוטריץ לא יסכים שגרנק יעמוד בראש המערך אם זה ההסכם שנסגר בינו לבין חגית? אם אני זוכר נכון, בצלאל גם תמך ביוזמתו של גרנק בבחירות הקרובות, אז למה שזה יפריע לו שגרנק עומד בראש אותו מערך? בקיצור אחי אני ממש לא מבין למה יש כאן סתירה בעינך.

 

ו' בשבט תשפ"א 19:35

לידיעתך, יש הסכם חתום על הוועדה שתערוך את המפקד והפריימריז, כולל שמות החברים בה מטעם כל מפלגה.

לכל היותר, הוא יכול להיות הנציג של הבית היהודי. לא לעמוד בראש הוועדה.

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ז' בשבט תשפ"א 12:05

וגם אם יש הסכמים קודמים, עם מעט רצון טוב של כל הצדדים יהיה ניתן למצוא פתרונות שונים. והרי הנושא הזה חשוב מאוד לגרנק ואם ימצאו לו את המקום שבו הוא יכול לתרום אז אני די בטוח שהמהלך הזה יצליח. זה תלוי אך ורק ברצון של שני הצדדים. אבל תודה על תשובתך המנומקת, ותודה לאחרים כאן על החומרים המעניינים שעולים כאן. כיף להציץ מידי פעם.

ח' בשבט תשפ"א 03:11

אם למשל הוא לא סומך על היכולות שלו לנהל דבר כזה בצורה נכונה,

אין שום סיבה שיפקיד את זה בידו רק כי חגית הבטיחה לו בתמורה לפרישה

(שבאמת הפרישה שירתה אותו יותר מאשר אותה,

שהרי ברור שלא היה מקבל כלום וסתם היה מתבזה
והיה מוכח שאיש לא באמת רוצה את הפריימריז שהוא מייצג).

 

ויפה שאתה יודע להעריך תשובה מפורטת

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ו' בשבט תשפ"א 22:34
בס"ד

הבטיחה במהלך היום שקודם כל תפעל לאיחוד עם סמוטריץ' ולאחר מכן גם עם בנט. מניח שכבר היום בלילה יערכו סבב שיחות ראשוניות.
ו' בשבט תשפ"א 22:38
ז' בשבט תשפ"א 11:42
ז' בשבט תשפ"א 14:28

סביר להניח שהיא תעשה שופינג בין בנט לסמוטריץ' על שני שליש מנדט שיש לה בסקרים. בנט יציע לה יותר כדי לחסל פוליטית את סמוטריץ' כי בלעדיה סמוטריץ' לא עובר אחוז חסימה. מסמוטריץ' היא תדרוש מקום ראשון ברשימה ועוד מקום אחד ברביעיה הראשונה.

 

ומה עם בן גביר שינופף בסקרים שהוא שווה יותר מחגית, גם הוא ידרוש שני מקומות ברביעיה הראשונה.

 

אולי שוב נחזור למועד א' שבו נתניהו שריין את הרב בן דהאן ברשימת הליכוד, ובנט סיים מתחת לאחוז החסימה.  

 

ו' בשבט תשפ"א 22:40

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ו' בשבט תשפ"א 22:45
🙂
ו' בשבט תשפ"א 22:46

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ו' בשבט תשפ"א 22:50
יופי, אז צדקת. כל הכבוד. והיא טעתה.

למה צריך לבוא ולומר- אמרתי לכם?
ולדרוש בכח הודאה בטעות ממי שהעריך לא נכון?
ו' בשבט תשפ"א 22:57

אם היית רואה מה עשו לי כאן בסבבי הבחירות - היית מבינה.

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ו' בשבט תשפ"א 22:52
עוד לא זזתי מהחלטתי להצביע לנתניהו.
עיין בשאר השרשורים
ו' בשבט תשפ"א 22:56


עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ו' בשבט תשפ"א 23:06
שבלעדיו המהפך כנראה לא היה קורה.
זכורני שהוא שלח את חגית משה להתמודד
ו' בשבט תשפ"א 23:10

הדיון כאן הוא לא נתניהו.

הדיון הוא ההערכות שלך והזלזול שלך.

ההערכות - לא משהו. הזלזול - קצת יותר מדי.

זה הכל.

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ו' בשבט תשפ"א 23:37
תרגע.

כן, נתניהו אכן התערב ומתערב ויתערב.
מכל מקום גם חגית משה רוצה לרוץ עם בנט
היא קוראת לזה חיבור ולא איחוד. אומנם אני *בעד*, אי אפשר לקחת את הסיכון. המשמעות היא תלות בבנט.
זה חצי קול ימינה חצי קול שמאלה.
אבל זה עדיף מלתת לבנט לרוץ לבד, ללא ספק.
זה היה צעד חכם מאד מצד נתניהו.
בהצלחה לחגית משה, נראה מה היא תצליח לחבר
ו' בשבט תשפ"א 23:39

את - ורבים אחרים כאן - גם מזלזלים.

 

חיבור עם בנט לא יהיה. הלאה.

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ז' בשבט תשפ"א 09:31

אולי היו שם הבטחות הדדיות שיאפשרו את הקמת ציר סמוטריץ' משה בן גביר שילך על הראש של בנט, וגם הסכם עודפים עם הליכוד. מעכשו יופנו מאמצי נתניהו לחידוש "גוש השותפים הטבעיים" של פעם, ולהבטיח לעצמו את ראשות הממשלה הבאה. לבנט יש שני אינטרסים מנוגדים, מצד אחד לנקום בנתניהו ולהוציא אותו מבלפור ומצד שני להבטיח לעצמו ג'ובים טובים בממשלה הבאה ולחסל את המתחרה הגדול מולו גדעון סער.

ז' בשבט תשפ"א 09:35
ז' בשבט תשפ"א 14:35


עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

ז' בשבט תשפ"א 11:49

יצליח לעשות לבית היהודי ווידוא הריגה תמורת שיריון מקום ריאלי בכנסת לבן טיפוחיו ניר אורבך. ובכן- בנט כשל, ונסללה הדרך לציבור הדתי לאומי לקום מעפר ולבנות את עצמו מחדש על יסודות יהודיים, אמוניים, ומוסריים.  

כ"ב בשבט תשפ"א 23:13

עריכה | הגהה | הבאה לדפוס
לפרטים ניתן לפנות באישי

אולי יעניין אותך