שלום. שאלה קטנה..מאזין אל הקולות
החלטתי לשאול את זה פה כי תכלס זה אנונימי...
יצאתי בפעם הראשונה בחיים.
במשך שעתיים היה דיבור מצויין בינינו ולי היה סבבה לגמרי...עד שהגיעה סוף השעה השנייה ואז היא פתאום אמרה שהיא צריכה לעוף והיא ממהרת...ואז ליוויתי אותה ובסוף היה נראה שהיא מנסה לברוח. חשבתי שהיא באמת מיהרה..וקצת חשדתי.
למחרת היא התקשרה ואמרה שזה נראה לה לא מתאים...
אז אני שואל,
מה יכולות להיות הסיבות לזה? כלומר, זה לא שיש לי איזה בעיה שאני לא מודע אליה...
ולמה לעזאזל היא חיכתה עם זה? סתם כי היא נחמדה?
לא מאשים אותה,רק מנסה להבין תהיגיון...
שלל סיבות וטעמיםבסדר גמור
וכמובן שהכל בגדר ניחוש:
היא מנומסת ולא רצתה לפגוע בך
באמת מיהרה
נלחצה מהסיטואציה
פתאום הזכרת לה את אבא שלה
נגמרו לה המילים
נגמרה לה הסוללה
לא רצתה שהרכב שלה יהפוך לדלעת
חח או לא הבנת...מאזין אל הקולות
היא זרקה אותי...אז היא באמת ניסתה לברוח...לא?
לא בטוח שבזמן הנסיגה היא גמרה בליבה לגמור את הקשרבסדר גמור
פלייז אל תשתמש במונח 'זרקה' אתה לא גרוטאה..מור ולבונה
באופן כללי, כשאני יוצאת לדייט אני לא חושבת במהלך הדייט מתאים לי או לא. יש אנשים שפשוט חווים את הסיטואציה וממבט לאחור מבינים שפחות מתאים להם.
או שהיא הבינה כבר באמצע אבל מן הנימוס או מתוך מחשבה לתת צ'אנס למרות שהייתה נק' שגרמה לה לתהות.

בכל אופן, גם אם מישהי אומרת לך שעבורה זה לא מתאים - זה לא אומר שאתה לא איכותי, מוצלח וכד'...
זה אומר שלדעתה הקשר לא יכול להתפתח לכדי בניית בית כמו שהיא רואה בדמיונה.
הכל טוב תמשיך הלאה ובעזרת ה' תהנה מהדרך!
פליז? כבר אביב עוד מעט קיץ..בסדר גמור
ועכשיו ברצינות:
יש בנות שמתוך מקום של בירור והערכה מפסיקות את הקשר (ואת ההיכרות).
יש בנות שזורקות אותך- כמו גרוטאה, כמו תפו"א חם- רק להיפטר ממנו כבר - לא יכולה לסבול עוד שניה במחיצת המדוייט.
מעציב לשמועמור ולבונה
כמה מילים בעד להקפיד על המילים..רחפת..
בחור/ה ש'חותכת'(מסיימת את הקשר) באופן מגעיל לא מכבד, ראויה שיזלזלו בה. בשביל הצד השני, להשתמש במילה 'זרקה', מזלזל בו. וגם אם חתכו איתו בנחרצות, לא מצדיק שהוא ידבר על עצמו ככה.

בנאדם שמעריך את עצמו אף אחד/ת לא זורק אותו!

כותרת יפה!נפש חיה.
אוי נו...מאזין אל הקולות
ממש לא מזלזל בה. זה היה יכול להיות הרבה יותר מעליב..אם זה היה בהודעה למשל.זרקה זה ביטוי ל'חתכה' שזה גם לא נשמע יותר טוב..
היא בדיוק מנסה להסביר שמאחורי הטרמינולוגיה יש כוונהבסדר גמור
סבבה...יש לך ביטוי אחר נורמלי?מאזין אל הקולות
נפרדה או הפסיקה.בסדר גמור
אוקי..קיבלתי את הביקורת...מאזין אל הקולות
למרות שקצת מוזר לומר 'נפרדה' אחרי פעם אחת...אבל בסדר. אשתדל...
זאת לא ביקורת בכלל. זאת דעתה. תגיד מה שבא לךבסדר גמור
חח אני סתם סטודנטית למשפטים שנתפסת לקטנות ;)מור ולבונה
בכנות, אותי זה משגע וחושבת שזה פחות אנושי.. תחשוב על זה ועשה כרצונך.
אני מקווה שאת לא סתם.. חבל על ההשקעה..בסדר גמור
האמת אני אחת המצטיינות.. אל דאגה ;)מור ולבונה
בעטה לך בישבןהזדמנות
חח הצחקת אותי עם ה'פתאום הזכרת לה את אבא שלה'פה לקצת
כנראה שהיא לא מעוניינת בקשרצלילי מיתר

לא תמיד מסבירים למה לא מעוניינים בקשר אם זה לא קשר שהתפתח. אחי אל תיקח את זה אישי. זה יכול להיות 1000 סיבות. יכול להיות שהיא מחפשת סגנון אחר, יכול היות שיש לה משהו אישי שבגללו היא לא רצתה, או שסתם לא מצאת חן בעיניה.

 

הקטע שהיא חיכתה עם זה לבוקר - מקובל שלא לחתוך במקום. מקובל "לישון על זה לילה". זה ממש לא נשמע משהו אישי אליך.

 

אל תתחיל להתעסק עם זה יותר מידי.

כן. זה בעסה, זה לא נעים שמישהי לא מעניית בך.

אבל לא התחיל פה עדיין כלום. היא עדיין לא באמת מכירה אותך.

קח לך קצת זמן תתאוורר ותמשיך הלאה..

זה לא שאני שבור או משהו...מאזין אל הקולות

הכל טוב ב"ה! מודה על כליום...

באמת שזה  ביאס אותי לרגע,וזהו...אני בסדר.

רק מנסה להבין קצת את העולם....

חדש בתחום

 

מאחל לך שתעוף מפה מהרבסדר גמור
חח תודה רבה!!מאזין אל הקולות
וכן למר
הזכרת לי מקרה מלפני המון שנים (בערך 13)conet
קיבלתי הצעה.
סטודנטית מירושלים שגרה בצפון. ואני מהדרום.
קבענו להפגש היא אמרה שיש לה מבחן ושנפגש אחריו...

אני לתומי ניסיתי לדחות כי אחרי מבחן של כמה שעות לפני נסיעה לבית לדחוף פגישה... בכל זאת הסכמתי ויצאתי לדרך.

הגעתי נפגשנו ואחרי כ7 דקות בערך היא אומרת לי שעוד 5 דקות האוטובוס שלי יוצא ואני הולכת...

הייתי כל כך בשוק שהייתי מוכן להצטרף אליה לנסיעה לצפון רק כדי לעצבן אותה ולהיות איתה עכשיו עוד שעה וחצי באוטובוס...

לומדים מטעויות... הצחיק שאחרי החתונה שלי התקשרו אלי שוב והציעו לי אותה...
וואו..מאזין אל הקולות
איזה נוראית. אין טיפה של טקט אהה? חח נפלת לפחים אחי..;)
אתה אומר, אצלי היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע...
אפס בטאקט.. ואחכ אומרות הבנות שגברים לא רגישים..בסדר גמור
בהחלט מעשה חסר רגישות..יהל
אבל בד"כ יותר נדיר לשמוע שזה קורה מצד הבחורה.
או שגבר לא מספר מיד לכל החברים שלו..בסדר גמור
הלוואי וזה היה נכון...יהל
עכ"פ, אין ספק שהבחורה נהגה כאן בצורה לא מכבדת וחסרת רגישות..
להקציב 13 דקות לדייט זה מכבד??בסדר גמור
כתבתי..יהל
שאין ספק שזה מעשה חסר רגישות ולא מכבד.
אבל יותר קורה מהצד הגברי..
זה לא סוד שלרב הגברים הרגישות נבנית מתוך הקשר עם אישה. ואז השימת לב לדקויות גוברת.
יש חוסר רגישות ויש חוסר טקטקוד אבל פתוח
חוסר טקט, זה יותר חוסר מודעות לרגישות, לא חוסר רגישות. לגברים הרבה פעמים אין טקט, זה לא אומר שאין להם רגישות... חוסר רגישות יש בשני המגזרים ולא יודע אם יש עדיפות למגדר מסויים...
צריך לדעת דבר חשוב.באתי לראות
גם אותי הבחורה הראשונה חתכה אותי אחרי פעם אחת וקצת נעלבתי ולא הבנתי מה רע בי.
אחרי שיצאתי עם עוד בנות ויצא לי לחתוך די הרבה, הבנתי שברוב המוחלט של המקרים זה לא שחותכים בגלל חסרונות או דברים רעים אלא זה חוסר התאמה וחיבור וגם אופי שונה.
ופגשתי באמת בחורות מעולות וטובות אבל לצערי זה לא התאים.
קיצר אל תיקח שום דבר קשה...
בהצלחה בהמשך!!
משתדל ב"ה...מאזין אל הקולות
הכל בסדר...לא לוקח קשה.
.עברתי משברים גדולים יותר בחיים...בלשון המעטה..
תודה על העצה הטובה!
התגובה שלי מתחלקת לכמה חלקים...איוושה
ראשית כל, שיהיה לך בהצלחה. מקווה בשבילך שתעוף מפה בזריזות רבה
שנית, לעיתים קיים חוסר התאמה מובהק אבל למרות זאת זה לא מונע להעביר ביחד ערב נעים ושיחה קולחת. במילים אחרות, אל תסתמך אף פעם על כך שהדיבור היה מצויין.. זה לא אומר כלום, ואין לך שום דרך לדעת מה באמת עובר לה בראש...
שלישית, המשפט "זה לא שיש לי בעיה שאני לא מודע אליה" הוא קצת בעייתי, כי גם אם יש בעיה כלשהי - אתה אולי לא מודע אליה... תמיד מומלץ לבדוק בציציות, אולי זה משהו שאפשר לעבוד עליו?
רביעית, היא חיכתה כי כך נהוג. לא חותכים באותו הערב, זה מעשה גס רוח, אפילו אם גמלת בליבך שייפרדו דרככם חמש דקות אחרי שנפגשתם...
חמישית, אל תשפוט את עצמך בחומרה. הזמן מחולל פלאים. תן לעצמך זמן ללמוד מטעויות ולהיות טוב יותר.

זהו, סיימתי לחפור חחחח
יאו לא ידעתי שאסור לחתוך באותו ערבהפי
אבל אם זה ממש לא מתאים?!
חוץ מזה זה סוג של שקר אני נגד לגמרי!
אם מישהו היה רוצה לחתוך הייתי רוצה לדעת את זה כמה שיותר לפני.. ושלא יחכה זה סוג של חוסר רגישות
ההפך, לחתוך מייד זה חוסר רגישות מוחלטאיוושה

זה משדר מסר של "היה לי כל כך זוועה שאני לא מסוגלת לשאת את המחשבה על להיות איתך בקשר אפילו עוד רגע אחד" - לא מכובד ולא מכבד.

חוצמזה, תמיד כדאי לחכות לפחות לילה אחד כי לפעמים לוקח לדברים זמן להתגבש... כשחוזרים מפגישה הכל טרי ואמוציונאלי, לא פועלים ממקום שכלי. גם יש בלילה משהו מטשטש, לטובה או לרעה... לכן הזמן האידיאלי לעדכן בבהחלטה הוא למחרת בבוקר.

 

(נ.ב. אסור זאת מילה קשה כך כתוב בספר החוקים הבלתי כתוב של עולם הדייטים, אבל ברור שאם תנהגי אחרת אף אחד לא ימתין לך עם שלשלאות ויזרוק אותך לנווה תרצה חחח)

כן אבל לפעמים זה יכול לבוא בהבנה בוגרתהפי
גם של הבחור וגם של הבחורה..שהם רואים שזה לגמרי לא זה..
לגבי ה"בעיה" שיש לי:מאזין אל הקולות
התכוונתי, ברור שאני לא אדם מושלם, ויש לי בעיות, אבל-היא לא אמורה לראות אותם בפגישה הראשונה, ואם כן, אולי התנהגתי בצורה שלא נכון להתנהג..או שזה רושם חיצוני או משהו..
צודק. בהצלחה שיהיה!נפש חיה.
תתפלא כמה משתקף מהזמן שמעבירים במחיצת המדוייטאיוושה
ושוב פעם, ייתכן שדברים שהם לגיטימיים בעיניך עלולים לא למצוא חן בעיניה.. אין לך שום, ואני חוזרת, שום דרך לדעת מה היא חושבת!
זה יפה שאתה דן לכף זכותהפי
אני חושבת שאולי אמרת משו בסוף הפגישה שלא התאים לה..
והיא ממש נרתעה השאלה היא מה אמרת?
חוץ מזה יש לך את הזכות המלאה לשאול אותה מה באמת היה שם..(:
בכל מקרה בהצלחה
למה הוא צריך להסתכל על עצמו כאילו הוא לא בסדר?איוושה

כאילו הוא עשה משהו רע שבגללו היא נרתעה? אולי הוא אחלה בחור והיא אחלה בחורה אבל פשוט לא הסתדר? זו גם אופציה

אני לא הייתי צינית.. זה באמת יפה שהוא מלמד עליה זכותהפי
אני אומרת בידיוק הפוך ממה שהבנת..
זהו, שקצת חשבתי על זה..מאזין אל הקולות
וניהלנו "משחק אסוציאציות" במשך כל הדייט כמעט...ככה שלא היה לה כ"כ על מה להירתע.
חוצמזה שזה היה בדיוק בסוף השעה השניה, כאילו היא חיכתה שיגיעו שעתיים..(כי זה גם ב'ספר החוקים' הבלתי כתוב, שלא פחות משעתיים...ככה אני שמעתי) ואז פתאום אמרה שהיא ממהרת,עם איזה תירוץ מונפץ ..ואז גם ברחה כשהגענו לתחנה.
סתם עצהבהשתדלותי

כשקורה לך קטע הזוי או לא נעים עם מישהי

תצחק על זה

הרווחת עוד סיפור לסיפורי הדייטים המוזריםחושף שיניים

 

באמת חבל לקחת אישי...

 

 

(לא מדברת על מצבים פוגעים, בקשר ארוך..

בדייט ראשון, כשיש קטע לא נעים וברור שזה איזה חוסר טאקט של השני, אין מה לקחת את זה אלינו..)

 

כנראה באמת היא היתה צריכה ללכת בכל מקרההפי
לא בטוח בכלל שזה בגללך יש מצב שזה בגללה
למה אתה לא יכול לשאול אותה.
כי זה פחות נעים...מאזין אל הקולות

נראה לך הגיוני לשאול אותה למה היא ברחה אחרי שנפרדנו, ואחרי שהיא אמרה שהיא ממהרת הביתה?

כאילו מה..זה לא שאני רואה אותה כל יום

סך הכל אין לי מושג מי זאת

אם המצב היה הפוך אני הייתי שואלת אותוהפי
כן. תשאלמישהי=)
אני חושב שאתה צודק!פינגו0

לא הכל צריך לשאול, ולפעמים צריך לדעת להמנע מהשאלות..

 

הגעתם להחלטה (חד-צדדית או משותפת) להיפרד,

מומלץ "לשחרר" ולתת לצד השני את מרחב הפרטיות שלו.

 

לא חייבים לסיים קשר כשהכל פתור, סגור וברור.

אם בשורה התחתונה ברור שנפרדים, אז עם השאר לרוב אפשר להסתדר..

 

קראתי פעם משפט שלדעתי הוא נכון מאד במקרים של פרידות בדייטים.

"אל תשאלי שאלות.., ואנחנו לא נשיב לך בשקרים!" (נראה מי יודע מי אמר למי ובאיזה ספר)

אמנם אף-פעם לא אומרים זאת בפירוש, אבל ברור שבפועל זה נכון!

חבל שאתה חושב ככההפי
זה מה שהיית רוצה שהמדויטת שלך לא תשאל שאלות כדי שלא תענה בשקרים?
זה משפט די קשוח וסתם הכי טוב כנות. מי משקר מתרגל
אם לא הבנתי אותך טוב תתקן אותי בכיף(;
שימי-לב שכתבתי על שלב מאד מסויים בדייטים,פינגו0

בשלב הזה רוב התשובות לשאלות תהיינה לא יותר מדי אמיתיות.

 

למה?

כי מי שחותך רוצה להגן על עצמו ולשמור על מרחב הפרטיות שלו ו/או להגן על הנחתך ולא לפגוע בו..

 

לדוגמא:

סיבה נפוצה של פרידה בדייטים זה חוסר מציאת-חן.

כשהנחתך ישאל למה, זה יהיה מעשה לא נכון לשני הצדדים שהחותך יענה לו את האמת.

נראה לי שאפילו לא צריך להסביר מדוע..

 

וזו רק דוגמא אחת..

אבל רוב הפעמים זה לא רק בגלל זההפי
כאילו מי שיחתוך על זה יחתוך בגלל עוד דברים
לא מאמינה שיש מישו שיחתוך רק על זה אם כל השאר נראה לו מאה אחוז
ואז מה?פינגו0

דבר ראשון, זה לא המקרה היחיד שבו החותך רוצה להגן על עצמו ו/או על הנחתך.

 

דבר שני, אאל"ט זו הסיבה הקריטית הכי נפוצה.

כלומר, יכול להיות שיש עוד מספר סיבות, אבל אם הייתה מציאת-חן, כנראה שהוא היה מנסה עוד..

 

דבר שלישי, סוף סוף הוא אומר אמת מאד מאד חלקית..

 

עד עכשיו, המקרים שבהם קיבלתי תשובות אמיתיות היו כשהפרידה הייתה הדדית,

כי אז היה די ברור לשנינו מה לא מתאים בקשר.

 

אבל כשזה חד-צדדי, אני לפחות אף-פעם לא קיבלתי סיבה אמיתית.

[אני אישית אף-פעם לא מבקש, אבל משום מה רוב הבנות שחתכו אותי רצו מעצמן להגיד לי את הסיבה (הלא אמיתית).]

 

וכנ"ל להיפך, אני אף פעם לא אגיד לה את הסיבה, כי זה לא יועיל לשנינו..

אלא אם מדובר על קשר ארוך של מספר חודשים, שזה משהו אחר..

אני לא מסכימה איתך..הפי
כמעט כל מי שדיברתי איתו על זה,פינגו0

לא הסכים איתי מבחינה רעיונית..

 

אבל כשמגיעים למבחן המציאות,

הם פשוט פועלים אחד לאחד בדיוק באופן שתיארתי..

 

למה?

כי אנשים חושבים בעיקר מהצד של הנחתך.

כי הם רוצים לדעת מה קורה איתם.. למה חתכו אותם..

ואני אגיד לך מה? -הם נורמלים לחלוטין!!

 

אממה..

כשהם נמצאים מהצד של החותך,

הם מתרצים לעצמם תירוצים (שבעיניי הם גם מוצדקים) למה לא לומר 100% אמת.

 

אם תעצרי ותחשבי על המיקרים שחתכת, אני יכול להבטיח לך שבכל המיקרים שחתכת באופן חד-צדדי (דהיינו לא הדדי) ובקשר שהוא לא מאד ארוך,

לא אמרת לנחתך את הסיבות שאת בעצמך מאמינה שהן היו סיבות מספיק חזקות כדי לחתוך אותו.

 

אא"כ את לא נורמלית, ולפחות מהתגובות שלך את נשמעת לי אחת מאד נורמלית..

כי בן אדם נורמלי ירצה להגן על עצמו ועל הנחתך..

 

למה? בדיוק מהסיבות שאמרתי לעיל..

אמ לא במקרה שלי..הפי
את יודעת מה, נגיד שאסכים איתך..פינגו0

איזו תועלת כל אחד מכם הרוויח כתוצאה מזה שסיפרת לו את כל האמת?

חח מעולה ב"ההפי
מה השוק??הפי
זה סימן שאלה, לא תמיהה.פינגו0
פשוט המערכת לא נותנת לשים סימן אחד, אז שמתי שניים..

שאלתי אותך שאלה ולא ענית לי..

"איזו תועלת כל אחד מכם הרוויח כתוצאה מזה שסיפרת לו את כל האמת?"
עניתי אתה בחרת לא לראות את זההפיאחרונה
הארי פוטר!איוושה
לדעתי פרד וג'ורג' אמרו להרמיוני... לא?
פינגו0

בספר החמישי, כשהיא שאלה אותם מהיכן הכסף לניסויים והתעלולים שלהם..

אדיר!! אני בשוק שזכרתי חחחחחחאיוושה
איזה מעצבן זה שלא אומרים את הסיבה..מבקש אמונה


לפעמים כי לא רוצים לפגוע.... לא מכוונה רעהנפש חיה.
יש אנשים/ות שאין להן את הגטקס להגיד אתה לא מושך בעיניבסדר גמור
עד כדי דוחה.
לא חושבת שמי שאומר את זה הוא אמיץ...איוושה
יותר לכיוון של גס רוח, נטול עכבות, חסר רגישות ומשולח רסן...
לפחות אם הסיבה לא כזאת.. שיגידומבקש אמונה

אגב, קשה לי להאמין שבאמת זו הסיבה שלא אומרים.   (חוץ ממקרים בודדים כמובן)

 

גם בחורים שנראים טוב (מהיכרות אישית) סובלים מאותה בעיה... 

אני חושב שעדיף להגיד מה הסיבה מאשר לומר משפט עלום ומעצבן כמו "זה לא הטעם שלי" 

מה אני נרגילה?!

חס ושלום מה זה האמירה הזאת?!?!נפש חיה.
בצחוק. לנרגילה יש טעמים. מה זה לא הטעם שלי..?מבקש אמונה


לא.... אני אומרת שחס ושלום להשוות את עצמך ככה. כי זה לא הכוונפש חיה.
הכוונה!



בגלל שמתביישים לפעמים.
או כי לא רוצים לפגוע.
או לאידעת.
בכל זאת, אני (וכל מי שאני מכיר) חושב שעדיף שיגידו.מבקש אמונה


אני מסכימה איתך.נפש חיה.
זה נכון מהצד של הנחתך..פינגו0

עכשיו נעבור לצד של החותך, ו...

 

(לי נראה שהתשובה תתהפך)

למה? היא אמורה להיפגע במקומי? לא תודה מבקש אמונה


נרד שניה לפרקטיקה וננסה להבין מה התועלת..פינגו0

אם זה יעזור לך להשתנות ולהשתפר - אז למה לחתוך?

אם זה לא יעזור לך להשתנות ולהשתפר - אז למה להגיד?

המסקנה הראשונה.. אבל השאלה לא כל כך נכונה..מבקש אמונה

כי אנשים מחפשים משהו מסויים, ולא לשנות אנשים.

 

או שזה דרך החיים שלי ואני לא אמור בכלל להשתנות..

או שזו טעות שצריך לשנות, אבל אני לא מצפה מאף אחת שתיקח על עצמה לחכות עד שהבחור ישתנה.

 

אז שתגיד לי מה הבעיה וזהו... אני כבר אסתדר עם זה לבד

אז מה התועלת?פינגו0

אני יכול להגיד לך מה ההפסד,

אבל אתה צריך להביא תועלת.

מזתומרת מה התועלת? שאני אשנה את זהמבקש אמונה

אולי באתי לפגישה לבוש ברשלנות ולא שמתי לב? 

אולי לא דיברתי.. אולי היא ציפתה שאני אזמין אותה למשהו..

 

 

חבל שלא אומרים.. אני פעם הבאה אשים לב לזה

 

 

יש שתי בעיות בטענה שלך..פינגו0

האחת, אז למה לחתוך?

פשוט תשנה את זה, וזה לוקח בדיוק חצי פגישה..

 

השניה, אולי הבאה דווקא תרצה שתגיע בטבעיות שלך?

אולי הבאה תרצה מישהו ביישן שיודע להקשיב ופחות צריך לדבר?

אולי הבאה דווקא לא תרצה שתזמין אותה למשהו..?

אני והניסוח שלי... תקרא מה שינון אמר, יותר קולע מבקש אמונה


מה אכפת לה?פינגו0

לא נעים לה לדבר על זה,

רוצה פרטיות לעצמה,

חוששת לפגוע,

ולא מעוניינת שתשתנה..

קוראים לזה אגואיסטיות...מבקש אמונה


גם לגישה שלך אפשר לקרוא בדיוק בדיוק באותה המילהפינגו0


כנס רגע לראש..מבקש אמונה

נגיד שהסתובבת יום שלם עם צואה של יונה על הכתף ליד מלא אנשים, ואף אחד לא טרח לומר לך את זה...  (וזה לא משהו שעלול לתקוע אותך בחיים)

 

מה היית חושב עליהם?  ומה התורה אומרת עליהם?

אם התורה אומרת עליהם משהו,פינגו0

זה כבר לא חשוב מה אני חושב..

 

השאלה היא, האם זה רלוונטי לנושא דנן?

עזוב, מה אתה היית חושב?מבקש אמונה


תגיד מה התורה אומרת,פינגו0

ואם זה אכן רלוונטי למקרה דנן, אני מניף מייד דגל לבן!

שאלתי אחי.. (טעות שהכנסתי את השורה הזאת)מבקש אמונה

בכל אופן, אני מאמין שהיית כועס.. ובצדק.

אם זה היה קורה,פינגו0

הייתי חושב שמדובר באנשים עם טאקט שחוששים מאד לפגוע בי..

 

מצד שני, הייתי שמח אם מישהו היה מעיר לי.

אבל גם אלה שלא העירו עשו זאת מכוונה טובה..

 

אבל אתה צריך לזכור שבמקרה שהבאת יש השלכה רק לאדם אחד,

במקרה של דייטים, ההשלכות הן דו-צדדיות..

אוקיי אני זורם איתך.. יש להם כוונה טובהמבקש אמונה

בכל זאת אני חושב שעדיף לומר מאשר שבנאדם ישאר תקוע עם הבעיה...

שמע,פינגו0

 אם מדובר על בעיה שהיא חריגה מהנורמה,

שלכן היא חייבת תיקון.

כי הוא לא יוכל להתחתן עם בחורה נורמלית.

 

אז אסכים איתך שזה יחייב תיקון.

כלומר, חייבים להגיד לו או לשדכנים על הבעיה,

ולהתחיל לטפל בזה..

 

אבל (וכמו שאתה רואה - הוא גדול),

מדובר על מקרים יחסית נדירים..

 

ברוב מוחלט מהפעמים, החיתוך הוא מסיבה אישית.

לה - זה לא מתאים!

ולאחרת - זה בהחלט יכול להתאים..

 

ואז אנחנו חוזרים למה שכתבתי לך כאן,

ולכן מבחינתי, ברוב המקרים לא תהיה תועלת (וכנראה אפילו נזק) להגיד את הסיבה האמיתית..

לא תמיד זה משהו שאפשר לשנותקוד אבל פתוח
ואני לא מצפה ממישהי שתשתנה בשבילי, בטח לא אם אני מכיר אותה דייטים ספורים
אז מה הטעם להגיד?פינגו0


אני אתן לך דוגמהקוד אבל פתוח
אדם שלא שומר מספיק על הייגנה, אם היא תגיד לו את זה, הוא יוכל לעשות שני דברים.
אפשרות אחת להודיע לשדכנים שהוא 'סביבתי' (שמעתי את המושג הזה פעם נדמה לי מאחי לא יודע אם זה קשור...) ומחפשים מישהי כזו, והוא יחסוך הרבה דייטים לא קשורים.
אופציה שנייה, להחליט שהוא עובד על ההיגיינה האישית שלו, ולאחר חודשיים המדוייטות האחרות שלו יראו שינוי...

וזה כמובן החלטה שלו...
זה לא בדיוק עובד ככה..פינגו0

בגיל כזה, אם אדם מגיע לדייט בחוסר היגיינה,

אז כנראה שמדובר על משהו כרוני שא"א לשנותו תוך פרק זמן נורמלי..

 

אז לפחות מבחינתי נשאר רק האפשרות הראשונה,

ובאפשרות הראשונה, האדם שנחתך לא ידע (כנראה לעולם) שחתכו אותו על זה,

כי ההודעה עברה רק לשדכנים..

 

ואז חזרנו לנק' המוצא, שמבחינתו היא לא סיפרה לו את האמת על סיבת החיתוך..

 

אני חייב לקום מחר מוקדם, אז אני כבר מתנצל אם לא אגיב להודעה הבאה שלך..

נעים להכירקוד אבל פתוח
ינון: אדם שעשה שינוי בהיגיינה שלו, כמה חודשים לפני שהתחלתי לחשוב על לצאת לדייטים, כי אני יודע שזה חשוב... סבבה? לא היה מאוד קשה אגב.. קצת יותר מקלחות, קצת יותר תשומת לב לדורדורט, טיפה תשומת לב בהתאמה בין החולצה למכנס וכו'...
שים-לב!פינגו0

ציטוט שלך: "לפני שהתחלתי לחשוב על לצאת לדייטים"

 

ציטוט שלי: "בגיל כזה, אם אדם מגיע לדייט בחוסר היגיינה"

 

מה שזה אומר, שנתתי לך כבר את התשובה (ועוד בהדגשה) עוד לפני הקושייה שלך..

זה היה בגלל שידעתי שיש לי בעיה בתחוםקוד אבל פתוח
אם לא הייתי יודע, הייתי יוצא לדייט עם זה...
אם לא היית יודע,פינגו0
אז כנראה שהייתה לך בעיה של מודעות עצמית.

וזו בעיה שגוררת איתה עוד הרבה בעיות חוץ מהיגיינה..
לא מסכים ולא בא לי לדון על זה קוד אבל פתוח
סלח לי.. זה כל כך לא נכון!!מבקש אמונה

אין שום קשר לחוסר מודעות עצמית...

בנאדם לא תמיד שם לב.. מעירים לו, הוא מתחיל לשים לב. זה הכל.

בימינו אי-אפשר להגיד את זה..פינגו0
מכיוון שהמודעות היום להיגיינה נמצאת אצל כולם (כלומר, בארצות המערב),
אז בן-אדם שמגיע לדייט כשהוא מסריח,
זה מעיד על חוסר מודעות בסיסית..
תתפלא אחי. אפשר ואפשרמבקש אמונה

מכיר אישית אחד כזה שלא היה שם דודורנט, ואפילו לפעמים קרובות לא מצחצח שיניים.   עד שפעם אחת מישהו העיר לו, הוא קצת נעלב, ומאז הבנאדם מקפיד ברמות מטורפות

היום הוא מסודר ושם לב לכל דבר יותר מאחרים.

 

פשוט בנאדם לא שם לב לריח של עצמו, ונוח לו להיות זרוק אז הוא מתעלם מהמחשבה "איך אחרים מסתכלים עלי" 

עד שמשום מה אכפת לו מה חושבים עליו, או שמעירים לו שזה יותר בוטה והוא מבין שמסתכלים עליו קצת בסלידה

ואז הוא מתחיל להשקיע (או שעדיין הוא מתעקש להמשיך, זה מקרה חריג)

 

 

 

 

 

 

 

בטח שאפשרטוב בסדר

הכרתי מישו כזה שלא היה שם דאורדורנט ולא מצחצח שיניים אלא לעיתים נדירות.

הערתי לו ע"כ וזה לא עזר.

היום אני לא יודעת מה איתו...

לא אמרתי שאין כאלה.. אבל לא כולם כאלהמבקש אמונה

הוא רוצה לומר שכל מי שלא שם לב לעצמו עד שהעירו לו זה מקרה אבוד.

ואני אומר שזה לא נכון. 

 

אגב, צחקתי מהפיסקה "היום אני לא יודעת מה איתו"

 

זה מקביל ל-"ומאז נעלמו עקבותיו"?  כאילו מוציא לשון  צוחק

לא הבנתי...טוב בסדר

ואכן זה מקביל...

הטענה שלו היאמבקש אמונה

שמי שמזניח את עצמו כל עוד לא העירו לו על זה... כנראה שיש לו בעיה שהוא לא שם לב מה חושבים עליו.   וגם אם הוא ישתנה נקודתית זה לא ישפיע לנקודות אחרות שעדיין לא העירו לו 

 

ואני אומר, (ויש לי גם ראיות מהמציאות) שזה לא נכון ויש בנאדם שפשוט לא שם לב עד שהעירו לו.  ואם יעירו לו הוא ישים לב להכל!

 

ואת אמרת שאת מכירה אחד שלא השתנה... זה בהחלט יתכן, אבל זה לא סותר מה שאמרתי.  כי ברור שיש גם מקרים כאלה

נראלי גם מהצד החותך זה יהיה במקסימום עדינותנפש חיה.
כלומר, לא את האמת..פינגו0


לא! את האמת. אבל במילים עדינות .נפש חיה.
לא להמציא סיבות
אבל גם לא להיות חסרי טקט ולומר ישירות.



לנהג בחכמה.
נלך על הסיבה הכי נפוצה..פינגו0

נניח שאני נפרד ממך כי את לא מוצאת-חן בעיניי.

 

איך היית רוצה שאגיד לך את זה?

"אני לא חושב שזה מתאים לי"נפש חיה.
זו תשובה כללית, לא אמרת שום סיבה..פינגו0


זאת תשובה שהיא הסיבה. בגלל שהמכלולנפש חיה.
עצמו
פחות שייך.


שימי-לבפינגו0

שזו תשובה שתמיד תמיד אפשר להגיד אותה,

וזה מכל סיבה אשר תהא בעולם.

(דרך אגב, זה גם מה שאני תמיד אומר..)

 

אבל עכשיו אני שואל אותך "למה זה לא מתאים?"

 

מה התשובה?

כי יש משהו שלי מפריענפש חיה.
לפעמים-אומר אותו
ולפעמים- דרך השגכן.
אז בינינו, סוף סוף לא אמרת את הסיבה..פינגו0


לא נכון. אמרתי תלוי מתי ואיך אגיד. לא אמרתי שאתעלם ממנה!נפש חיה.
מה כוונתך בלהתעלם?פינגו0


לא אמציא סיבות ולא אתעלם מחסרונות שנראים לינפש חיה.
בסדר גמורפינגו0

אז כולם יחתכו מ-"חוסר התאמה", ושלום על ישראל..

לשיטתך כן.נפש חיה.
וזה מצטרף למה שמבקש הסביר קודם.



לא אאריך בזה.
הרבה נחת!
לדעתיmat

היי
לדעתי זה לא צריך יותר מדי להעסיק אותך...
אולי לנסות להגביר את המודעות העצמית אבל לא להתבחבש בזה יום ולילה...
תיקח את זה כסימן מהקב"ה שזה פשוט לא זה ותמשיך הלאה בע"ה...  המון בהצלחהחיוך

היא התקשרה?שומו שמים
זה לא הפורמט שאני מכיר
שלחה הודעה...מאזין אל הקולות

שאתקשר ברגע שאוכל, ואז זה קרה...

 

#אלה_הדרמטיים

הסבר אפשר?טוב בסדר


ב"ה ביום שני אני מתחתן אני הנני כאינני

ומשהו מרגיש לי קצת מוזר... אני מרגיש שאני לא מעכל את זה, לא שמח בזה בשלימות, לא מספיק מתרגש. איך מגיעים בשמחה? בהתרגשות?

מקסים!חתול זמני

תראה אמנם התמונה שכולם אוהבים לצייר (או בימינו לצלם) היא של פרחים ופרפרים וזיקוקים אבל מתחת לזה ברור שהחלטה כל־כך רצינית וגורלית כרוכה גם בכל־מיני ספקות / בלבולים / מחשבות / עייפות. יכול להיות זה למה משתדלים לעשות חתונה שמחה ושבע ברכות והורים מלווים כו' כדי לתת מעין תמיכה למשהו שמצד אחד הוא גדול ומשמח ומצד שני גם מלחיץ.

 

זה מאוד נורמלי לא לעכל סיטואציות רגשיות במהירות, אל תתן לזה לבאס אותך מעבר למה שזה. אמנם קצת קלישאתי אבל פשוט תנסה לזרום ולהיות נוכח בהווה, זה מה שאני חושב. אתה לא "חייב" להרגיש ככה או אחרת בסוף זאת החתונה שלך לא של מישהו אחר.

 

כך או כך אל תיעלם לנו מפרוזה וכתיבה חופשית

מאה אחוז נכון.נחלת
אני תמיד צודק חתול זמני
מזל טוב ! משה

תן לגוף שלך לחוות את הכל. מותר הכל.

מזל טוב! ענבי הגפן בענבי הגפןנקדימון
מזל טוב!!! advfb
עבר עריכה על ידי advfb בתאריך ה' בתמוז תשפ"ו 23:24

זאת סיטואציה שלא הייתה בה והגיוני שהיא תראה אחרת ממה שדמיינת אותה או הסתכלת עליה מבחוץ על אחרים (ויש מצב שגם לא ראית לתוך נבכי נפשם)

בטוח שכל חתן מרגיש ומעכל את זה שונה.

 

איך להתרגש ולשמוח? אמממ אולי תגיד תודה לכל מי שאפשרי, כמובן לקב"ה

שמחה באה בהבנה שמה שקורה הוא לא מובן מאליו, אמירת תודה מחזקת את ההכרה הזאת

הכי הגיוני בעולםפצל"פ

אני גם הייתי ככה לפני החתונה

הרבה פעמים אתה פשוט טובע בהכנות ומרגיש שאין מספיק מקום להתרגשות

או שאולי במקביל לשמחה יש גם קשיים פוחדים


פשוט תנסה להיות קשוב לעצמך

יכול להיות שפשוט זה יגיע היום של החתונה או שאתה צריך לתת לפני מקום גם לדברים שיושבים עליך


בכל מקרה מזל טוב גדול

באמת?הפי
כן, זה נכון (כי עסוקים מאוד בהתארגנויות והכנותזמירות

לוגיסטיות רבות לקראת החתונה ובעיקר בארגון הבית בו נגור אחרי החתונה - צריך להכשיר דירה למגורים, עם כל התכולות שיש בבית, יש הרבה הוצאות וכאב ראש בדרך בכל האחריות הנלוות לדברים האלו)

??פצל"פ
על מה את שואלת באמת?
מזל טוב!זמירות

עצה פרקטית פשוטה, שכרגע עשויה להצטייר הזויה…

כנראה כמעט ולא יהיה לכם זמן לאכול כמו שצריך… מקווה שיחכה לכם כיבוד קל בחדר הייחוד, ואחרי זה לא תשבו בנחת וברוגע לאורך כל החתונה ותהיו כל הזמן בתנועה…


תכינו דברים טעימים בדירה / חדר במלון אליו תגיעו בלילה הראשון כזוג טרי 🙂 

וואו מזל טוב!זיויק
מרגש, וחוסר התרגשות יכול להיות מ1000 סיבות, צריך להכיר אותך בשביל זה ולא נראה לי שתשובות כאן יהיו מעשה אחראי
יאאאאאאאאאאאא מזל טובבבבב איזה יופיייייי!!נפש חיה.
מגיעים בנחת  בשלווה בטוב!  ועם הקב"ה.   השמחה האמיתית נבנית לאט לאט.  שלווה פנימית, רוגע, הרגשה טובה בלב..... שמחה לא חייבת להתבטא חיצונית (ריקודים, שירים בקול וכו) יש הרבה דרכים לבטא שמחה .    מה שחשוב הוא - שאתה נכנס לחופה בלב שלם ושמח בכלתך.        בע"ה בניין עדי עד והרבה שמחה ונחת תמיד!


מזל טוב ידידיימח שם עראפת
משמח!נחלת

קראתי אתמול מישהי שכתבה שתמיד יש ספיקות לפני אירושין, נישואין, וזה נורמלי וטבעי לחלוטין.

יש מן הסתם גם חששות - להקים בית, לא להיות לבד יותר (לטוב ולמוטב) - כל זה כנראה פוגם

קצת בשמחה שצריכה להיות (כך אנחנו מצפים). ולא לשכוח את אדון יצר הרע שלעולם לעולם

לא ישן ורק ממתין למשהו טוב ושווה כדי "להתלבש" עליו.

 

זהו. אגב, ספיקות יכולים להיות מדי פעם גם אחר כך....וגם זה טבעי. לא להתרגש מזה.

 

המון מזל טוב. היו מאושרים!

 

"

אני לא התרגשתי בחתונה שלי.אריק מהדרום

ולא התרגשתי בלידות של אף אחד מחמשת ילדיי.

לא יודע, כנראה שאפשר בלי.

אפשר בלי זה ברורפצל"פ

אבל השאלה מה האדם רוצה

והפותח רוצה שתהיה לו את ההתרגשות 

גם אני רציתי מלא דבריםאריק מהדרום
אני לדוגמה תמיד רציתי להתחתן עם בלונדינית אבל בסוף קיבלתי את אשתי כמו שהיא.
תמיד אפשר לצבוע..זמירות
שקר החן והבל היופי – ובלונד זה בסך הכל שעה אצל הספר…
זה עולה כסףאריק מהדרום
עדיף לסבול בשקט.
אתה יודע כמעט לא זכור לי שראיתי בלונדיניותחתול זמניאחרונה

טבעיות ממש יפות, בניגוד לחומות שיער.

פסקה מעולת ראיה שמזכירה לי את הקשר האחרון שהיה ליadvfb

התפלה מבקשת מהנשמה את תפקידה.

כשעברו ימים ושנים בלא תפלה בכונה, מתקבצים בלב אבני־נגף רבים, שמרגישים על ידם כבדות־רוח פנימית. 

וכשרוח הטוב חוזר, ומתנת התפלה נתנת ממרומים, הולכים בכל תפלה ומתפנים אותם המכשולים, 

והסיכורים הרבים, אשר נקבצו בנחל הנובע של נשמת החיים העליונה, הולכים וסרים. 

ועם אותה העליה הנשמתית, שהיא עולה בכל תפלה ביחש לערך זמנה, אחוזים ידועים באים בתור מרפא את חסרון העבר; 

אמנם לא בבת אחת נמנה החסרון, אבל הולך הוא ומתמלא,

והצוהר של התפלה הולך ומגלה את אורותיו.

 

(עניני תפילה, התפילה המתמדת של הנשמה, ג')

מאוד יפה.נחלת
תודה!advfbאחרונה
איך להפרד אחרי חודשיים בלי לפגוע?ארץ חדשה
הצילו 🙄
למה לפגוע?משה

כלומר, ברור שהוא עלול להיפגע. אבל איפה את מרגישה את זה שאת מפחדת לפגוע בו?

 

(אפילו תעשי על זה עבודת כתיבה של 3-4 פסקאות לנסות להבין למה לך קשה לעשות את הצעד הזה אחרי שהגעת למסקנה שהוא נכון).

לזכור שככול שאת ממשיכה זה יהיה יותר קשהראומה1

ובינתיים את גם פוגעת בעצמך, בשלוות הנפש שלך, בהתקדמות קדימה.


תהיי כנה בפגישה הבאה לומר הכל ולהפרד בכבוד.

בהצלחה♡

בפגישה? לא עדיף בטלפון?ארץ חדשה
עדיף בפגישה, שקטה רגועה בלי הוצאות כספיות גדולותראומה1
ואפשר גם לשתף לפני שאת מתלבטת על כמה דברים לגביי מה שראית אצלו ושחשוב לך לדבר איתו על זה. זה יכין את השטח ...

כדאי לדעתי להכין את השטח כדי שהצד השני לא יגיע מולהב לדייט ולו בשביל שיפרדו ממנו.


כנראה שעדיף בפגישהארץ השוקולד

תשתפי בדברים טובים עליו ולמה לא מתאים לדעתך.

לזכור ולומר שנפרדים כי אין התאמה ולא כי הצד השני לא טוב מספיק.

כן. מסכימה.נחלת

 

ואני מבינה שלאמר "זה לא אתה, זה אני" - ישמע כתירוץ נדוש ומוכר. אז אם זה באמת כך, לא לאמר את זה.

 

סבורה שאם בכל זאת נפגשתם במשך חודשיים תמימים, יש לך דברים טובים לאמר עליו ואליו.

 

אולי באמת לאמר קודם בטלפון (או בדרך התקשורת הרגילה שלכם) שחשבתם קצת (או הרבה)

ואתם רוצים לשתף אותו בזה. כך שהוא יבין במה דברים אמורים, לפחות במקצת. אבל בצורה

מאוד עדינה ובלי לפגוע בכלל.

 

בהצלחה!

 

שאלה מקסימהadvfb

הגיוני מאוד שיכאב לבחורה, אך השאלה איך זה יעשה בצורה מכובדת  שתמזער נזקים

בגדול - להקשיב ולהבין מה היא תרצה.

אני נוטה לחשוב שרוב האנשים ירצו שיודיעו להם בטלפון, לפחות ברמז, ואז לעשות פגישת פרידה שבה מדברים על חוויות, רגשות, מחשבות וכו'

אבל יש כאלה שהם לא אוהבים "להתבחבש" ברגשות, אלא מעדיפים לברוח - וזה הכי לגיטימי שבעולם!!

אז לכן הכי חשוב להקשיב לה - אם היא רוצה לברוח תנסה לעודד אותה ותתן לה לברוח, אם היא רוצה להביע רגש, תן לה להביע מה שתרצה.

כמובן שזה יכול להיות קשה לך שהיא תביע כאב וצער. נראה לי היא שווה ש"תסבול" את זה אם הייתם ביחד חודשיים.

בהצלחה רבה!!

זה אף פעם לא נעים, גם לא אחרי דייט אחד ובטח לא אחרי חודשיים.

באיבחת חרבמי האיש? הח"ח!

כי זו חרב. אין דרך שזו תהיה כרית רכה, חלומית או פלומתית. זו חרב, להט חרב מתהפכת, דוקרת כמדקרות פגיון. ואתה תכאיב, תדקור, תפלח כבכידון מלובן לוהט דרך קרבי האדם בו זה יינעץ.
ואף על פי כן, כך תעשה. והרחמן המרחם על בריותיו שבשמיים, הטוב כי לא כלו רחמיו, יכפר. וכולי האי ואולי.

ומכל זה רק למדים, ומדייקים יותר להבא, וקמים מכשלון ומעפר, וזזים הלאה בחיים.
ולדעתי בשיחה בטלפון, אין עניין אחר. ותקומו איש ואישה בתום הדיבור הקצר, ותהיו לבדכם כל אחד אחת בנפרד במקומותיכם, ותבכו את השריפה אשר כלתה, ותתאוששו כאבלי ציון, ותקומו מאפר.

הגזמת קצת....נחלת

הבה נשאיר את להט החרב המתהפכת למקרים אחרים. יש, בלי עין הרע (או עם), מספיק כאלה...

 

אני כן בעד פגישה. למרות שזה קשה יותר, בכל זאת פנים מול פנים - לא פשוט.

 

אולי אפילו להביא משהו קטן, מנחם?  אבל לא בטוחה לגבי זה כי אז אולי זה י קשה

עליו יותר.

 

אלא אם כן מדובר במישהו שלילי ביותר. אז שיחת טלפון קצרה וחדה היא פתרון מצויין.

 

לא נשמע לי כזה...

אני ממש אוהב את סגנון הכתיבה שלך.חתול זמני
של מי?נחלת
של מי האיש,חתול זמניאחרונה

גם שלך, בדרכים שונות אמנם.

אתה בעד "לברוח"advfb

וזה בסדר ולגיטימי,

יש אנשים בחבשנים (כמוני) שצריכים לעבד ביחד את החוויה. כשמעבדים ביחד את החוויה אפשר להחשף ליותר צדדים של הסיטואציה ולהבין אותה יותר טוב.

אבל אם מרגישים שאין צורך/כוח לזה, אז סבבה אפשר טלפונית. 

 

אהבתי את המטאפורות המוגזמות שלך חחח

כשלמעשה, זה באמת לפעמים מרגיש לא רחוק, הרבה פעמים יכול להרגיש בצורה הכי טבעית שיש, שהשמיים נפלו.

>>ברוקולי

 

הצד המסיים צריך לבוא לקראת הצד שמסיימים איתו (גם אם לצד המסיים גם קשה) 

אם היה קשר משמעותי בחודשיים האלה כדאי לעשות הכנה לפני ואז לתת אפשרות איך היא רוצה להיפרד. 

אם היה קשר משמעותי אני ממליצה מאוד בפגישה כדי לאפשר לסיים את הדברים באמת. 

השתדל להגיע אליה ו/או כל דבר שיקל על הסיטואציה 

 

בהצלחה! 

מסכימה!נחלת
דעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית:חתול זמני

– ראשית אין לי מושג מה אומר "חודשיים" במושגים כאלה יש אנשים שתוך שבועיים מתחתנים ומצד שני יש לי משלוחים מאמזון שלקח להם גם יותר זמן להגיע. אין לי מושג עד כמה שניכם הייתם מושקעים בזה הקשר, באיזו תדירות כו' כו'.

 

– מה אני אישית כחתול זמני הייתי מעדיף אם היו נפרדים ממני? הייתי מעדיף שייפרדו ממני בשיחה או בהודעה מה הטעם לגרור אותי לפגישה שצריך לתכנן להתכונן אליה להתקלח להתלבש לנסוע הלוך ושוב אחרי העבודה במיוחד אם מדובר במרחק משמעותי רק כדי לומר לי "אה טוב אתה מוזמן לחזור הביתה". כאילו לא יודע לא שאין לי סנטימנטים פשוט אני לא אוהב שמזבלים לי במוח. בשלב השידוכין זה לא שהפכנו לחברי ילדוּת מהטובים שבטובים ועוד רק תוך חודשיים. בסדר היה נגמר כל סוף הוא תמיד התחלה חדשה.

 

– מאחר ולא כולם חתולים זמניים, הייתי מחלק את האנושות לשלוש קטגוריות:

 

1. חתולים זמניים, שזורמים עם הזרם הגדול של החיים ומקבלים את מה שיש לקב"ה להציע באהבה (ייסורים מקבלים באהבה או שלא מקבלים בכלל)

 

2. אנשים שלא משנה כמה דיפלומטי תהיה איתם יתבאסו על החיים שלך (במקרה כזה הייתי ממליץ לעשות מה שהכי פחות פוגע בעצמך כי גם ככה זה לא משנה)

 

3. איפשהו באמצע, כאלה שבדיו המילים הנכונות תוכל לרכך את המכה, אם אנחנו שייכים לקבוצה 3 אז פשוט לנסות לנסח משהו דיפלומטי, אם היו לי הערות משמעותיות הייתי אומר אותן בעדינות (הגעתי בסופו של דבר למסקנה שאני מחפש מישהי עם גישה קצת שונה לגבי XYZ כו') או מושך את האש אליי (בדיעבד הבנתי שאני לא לגמרי XYZ ברמה הכללית של הדברים)

 

אם הם מאוד סנטימנטליים אולי עדיף פגישה

אם לא אז לא

אבל טלפון לדעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית זה מתכון לאי־נעימות

ייסורים הם ייסורים כאשר מרגישים את המרירות שלהםadvfb

ובכל זאת, מקבלים אותם באהבה.

ולא כולם חייבים להיות במדרגה הגבוהה של קבלת יסוריים באהבה וזה בסדר גמור.

נכון, אין לי תלונות לגבי זה.חתול זמני
לצערי חושבת שאף פעם לא אקבל יסורים באהבהנחלת

אולי גם זה  יסורים...

never say neveradvfb

בע"ה שלא נבוא לידי נסיון..

אולי במכתב רגישזיויק
חוסר נשיותיובללל

אשמח לשאלה שקצת לא נעים לי לשאול.

אני יוצא עם מישהי משהו כמו חודש. הולך אחלה סה"כ, אחלה שיחות, יש צחוקים כימיה ודיבור זורם יחסית.

אבל יש משהו שממש מפריע לי וזה שיש בינינו איזשהו פער באסתטיקה/היגיינה. אני אחד שממש שם לב לדברים וממש רוצה שאישתי תהיה "מטופחת". והיא לא אחת שמתאפרת בכלל, לא לדבר על לק וכל זה.. וגם לבוש דיי פשוט. ואפילו (וממש לא נעים לי להגיד) לא תמיד שמה לב לשערות בפנים…

השאלה מה לעשות עם דבר כזה? אני לא יכול להתעלם מזה.. ברור שגם לי יש עבודה לעשות אבל בסוף יש איזו רמה שאני מצפה ממנה..

שייך בכלל לדבר על זה איתה??

תודה. 

מענייןמשה

אם הטעם שלך הוא לפי מראה חיצוני או לפי הדבר החמקמק של "אנרגיה". זה שני דברים שונים לגמרי גם אם לפעמים מבחוץ הם נראים אותו דבר.

יש פה אנשים דוסים במיוחד?פתית שלג

איך אתם מרגישים עם מיזמים כאלה? חדש מבית פרויקט 252: טיולי פו"פ בימי שישי

ועם שיעורים משותפים? סדנאות? ספידייטים? זום ספידייטים? (כבר שאלתי על זה פעם מזווית אחרת)

 

אני מרגיש שזאת יכולה להיות הזדמנות מטורפת להכיר בצורה בלתי אמצעית וחבל לפספס, אבל זה בכלל לא מדבר את השפה שלי, ואולי קצת נוגד את אורח החיים שלי.

 

ערבבת הרבה דבריםבחור עצובאחרונה

בגדול - לא לכל מה שכתבת מלבד ספידדייטים וזום, אם לא מוצאים אפשרות אחרת.

בכלל - הרוב המוחלט של המיזמים האלו נולדו איפהשהו על הרצף בין דת"ל ממוצע לדתי לייט-מסורתי. 

חשש גנטיאחד האם שומע

שלום לכולם.

אצלנו במשפחה כולם ממש גבוהים. באיזור 190, והבנות יחסית בממוצע. כל חיי גדלתי כגבוה ותמיד קיבלתי על זה מחמאות, לכן אצלי במוח זה נתפס כדבר מאוד מהותי. 
העניין הוא שאתמול יצאתי לדייט עם בחורה מתוקה ממש, אבל גם ממש נמוכה. ויותר מזה, המשפחה שלה גם ככה פחות או יותר. אחרי שהבנתי את זה פתאום התחיל להפחיד אותי העניין הגנטי (ברור שגובה זו לא מחלה ח"ו והבעיה היא בתפיסה שלי! אבל ככה גדלתי וכרגע קשה לי להשתחרר מזה. ומבקש מראש סליחה אם זה פוגע במישהו). 

השאלה שלי היא האם יצא לכם לחשוב על משהו כזה פעם? מה יהיה הגובה של הילדים? איך אפשר לברר גנטית מה באמת ההשלכות של זה? מכירים משפחות שיש פער גובה מטורף כזה? מה הגובה באמת של הילדים?

חבר'ה, באמת כל פיסת מידע שיש לכם כאן תעזור לי, זו לא פעם ראשונה שאני מתלבט על זה. תודה

אם חשוב לך גנטיקהחושבת בקופסא
תבדוק מחלות גנטיות שמשפיעות על החיים הרבה יותר מכמה סנטימטרים לפה או לשם.
כמו שאמרתיאחד האם שומע

אני יודע שזו לא מחלה, וברור שצריך אכן לבדוק מחלות גנטיות. אבל זה מטריד אותי. הלוואי שלא. 

אני יכול להגיד לך שאני חושב על זה לצד השניל המשוגע היחידי

אבא שלי נמוך, אמא שלי ממוצעת על גבול הנמוך,
וכולם אצלינו די נמוכים במשפחה. (אני נמוך)
אני חושב שאם זה פער, אז זה אמור להתאזן, אבל אין לי באמת ידע מקצועי...
אבל בסוף אם תתרגל לזה, אז הגיוני שגם התפיסה שלך תשתנה.

קודםאחד האם שומע

כל תודה רבה על התגובה נשמה טהורה, מקווה שהשאלה שלי בסדר!

דברי שני, זה ברור שעל רוב פשעים תכסה אהבה..אבל עד שהאהבה תגיע....

 

בשמחה, השאלה שלך טובה,ל המשוגע היחידי

וזה גם מובן מאוד למה זה מפריע לך.

ואני מניח שאתה שואל על הילדים שבעז"ה תאהב אותם איך שהם יהיו...

השאלה בסדר גמור. לא להרגיש אשמה רבותינחלת

על הרגשות שעולות אצלכם. יש להן מקום.

 

אין לי תשובה על כך. אולי להמשיך ולראות אם זה עדיין מפריע.

 

אולי הילדים יהיו גבוהים כמוך? יש לנו שכנים שהיא מאוד נמוכה. ממש.

בעלה די גבוה (לא 1.90) ו90% מהילדים, גבוהים.

 

אבל יכול אולי להיות גם ההיפך כמובן.

 

אגב, קראתי בספר "יומנה של שדכנית" על מישהו שהגיע לאחד מגדולי ישראל

בטענה שאחותו שמה דגש על שטויות; הכירה בחור נמוך ואינה רוצה בו כי

טוענת שתתבייש ללכת איתו ברחוב.

 

הצדיק ענה לו: אלו לא שטויות. זה דבר שצריך לקחת בחשבון אם זה מפריע לה.

 

זה לגבי ההצטדקויות שעולות כאן לגבי הרגשות לגטימיות לגמרי.

 

מה עושים איתן? זה כבר נתון לשיקולו של כל אחד.

 

בהצלחה רבה!

 

הגובה שלי 156 ס"מshaulreznik

כנ"ל לאבא שלי, ואימי עוד יותר נמוכה. לגבר זה לא קל מבחינת הביטחון האישי, לנשים אין בעיה (הן אכן נתפסות כ"מיניאטוריות ומתוקות"). ילדיי נמוכים כמוני, הבן עדיין קטן ולא מוטרד במיוחד, לבת הגובה שלה כלל לא מפריעה.
 

אבל רוב הסיכויים שילדיך יגיעו לגובה ממוצע של 175 ס"מ ואף הרבה מעבר. אז אין מה לחשוש. שאל את הבינה המלאכותית והיא תיתן לך תחזית על סמך סטטיסטיקה קיימת.

תודה על השיתוף!אחד האם שומע

על בסיס מה את/ה אומר את זה? באמת כבר שבוע שאני מנסה להסתכל מסביב על משפחות ולא מצאתי משהו עקבי מדי..חוץ משאם יש גנים נמוכים אז זה עובר הלאה..

ראה את המחשבוןshaulreznik
זה עניין אישי ותלוי בטעם שלך, לדעתינקדימון

מה שלא נכון זה המחשבה שגן גבוה פלוס גן נמוך יוצר גן ממוצע. אם אתיופי יתחתן עם אשכנזיה אז הילד יצא מוקה? זה לא ביולוגיה.

אם חכם יתחתן עם טיפשה אז הילד יצא ממוצע הציונים שלהם? זה לא ביולוגיה.


אחד מהגנים יבוא לידי ביטוי וזו הגרלה שאין לנו איך לשלוט עליה, ומה שכן יכול להיות זה עוצמה משתנה של הגן המסוים - אבל הנטייה תהיה גבוהה או נמוכה, וממש לא נטיה לממוצע.

זה דבר שיש לדעת.


עכשיו השאלה היא מה הטעם שלך בנושא, אם בכלל אכפת לך/חשוב לך, וכדומה.

מעניין מאוד.אחד האם שומע

ברור לי שאין פה נוסחה מדויקת (אע"פ שיש מחשבון באמת כמו ששלחו למעלה חחח..) אבל רוצה לשמוע מנסיון החיים פה של האנשים מה רואים/שומעים מסביב. לדעת האם אני לבד בהתלבוטות הזו והאם יש לה מקום או שזה יצר הרע? 

במקרה קפץ לי השרשור ורוצה להגיבבארץ אהבתי

קודם כל - זה נכון שזה לא תמיד יוצא ממוצע, אבל דווקא בדברים האלו (גובה וצבע עור) יש איזשהו ערבוב של הגנים שיוצר לרוב משהו באמצע (כי יש פה כמה גנים שמשפיעים, ולכן חלק מתקבל מהאמא וחלק מהאבא, והתוצאה מושפעת משניהם. יש תחומים אחרים שבהם רק גן אחד משפיע ואז זה באמת סוג של 'הגרלה' אם זה כמו אמא או כמו אבא).

 

מכירה כמה משפחות של אתיופי ואשכנזיה (או להיפך) והילדים באמת בצבע כמו של תימנים. וגם במשפחה שלי רוב הילדים קיבלו צבע בערך באמצע ביני לבין בעלי (עם שונות בין הילדים, אבל בגדול כולם בטווח שבנינו).


 

ולגבי הגובה - יש לי דודים שהם עם הפרש גובה משמעותי. הבעל בערך 1.90, והאישה סביב 1.50 (להערכתי, לא שאלתי אף פעם...). יש להם 7 ילדים, 2 בנים שקיבלו את הגובה של אבא שלהם (לא יודעת אם ממש בגובה שלו, אבל כן גבוהים מהממוצע באופן ניכר), ו-5 בנות בגובה ממוצע, גבוהות יותר מאמא שלהן אבל לא באופן חריג.

 

חוץ מהחשש לילדיםShandy

זה מציק לך בעין?

מרגיש לך מוזר להסתובב עם מישהי יותר נמוכה בהרבה ולא ממוצעת?

איך הצל/ השתקפות שלכם ברחוב או מול חלונות ראווה מרגישה לך??

כי לגובה כמה שתרצה זה מה שה' קובע

אני באה כמיך ממשפחה של גבוהים

אבא שלי 185 אמא 175 ויש לי אחים 192 188 אחיות 176 175 שזה גובה ממש גבוה לבנות

אבל גם אחים בנים יותר נמוכים - ממוצעים 176

(שזה הממוצע בערך לגברים- 177)

ואני שאני 170 זה גם גבוה לבנות

(הממוצע הוא 163)


 

זה תלוי ילד מה הוא אוכל כמה ישן אם עושה ספורט


 

אני מכירה זוגות שהם הפוכים שניהם מגרדים את ה170 ויצא להם בחור 185

זה משפיע אבל לא מחייב בכלל


 

אז תתיחס יותר להרגשה שלך איך זה נראה בעינך

כמה  זה מפריע לך שהאישה שלך שהיא נמוכה

לא הילדים שלך


 

כי לי זה מפריע🙂

מודה

נסיתי  עם כמה וכמה בחורים אבל אני לא נמשכת לכאלה שפחות מ178-180


 

אני צריכה לראות שיש הבדל גובה בנינו

תודה!אחד האם שומע

האם שאני שואל את עצמי את זה גם. כי זה פרדוקס כזה. ככל שאני מפחד יותר מאיך זה ישפיע על דור העתיד אוטמטית זה משפיע על איך אני מסתכל עליה. 
ובדיוק כמו שכתבת, יצא לי להתסכל על הצל ברחוב וזה, וזה מרגיש לי קצת 'מוזר', כמו אחות קטנה. אבל אמרתי לעצמי שזה אולי סתם קול בראש שצריך לנפץ..מבולבל כבר. 

מסכימה; איך זה מרגיש אצלך, לא הילדים כרגע.נחלת
בעלי גבוה ואני נמוכהמתואמת

שמחה שזה לא הפריע לבעלי...

יש לנו ילדים גבוהים, ילדים ממוצעים וילדים נמוכים. מגוון נחמד

אגב, ההורים של בעלי גם נמוכים, רק הוא ואחיו גבוהים...

גם לדעתי - פחות תחשוב על הילדים העתידיים, אלא על איך זה מרגיש לך מולה, אם מפריע לך להיות בפער כזה מולה. זה עניין של העדפות מראה ולא של גנטיקה...

יש לי דוד 1.98 ודודה שלי 1.65 בערך,Lavender

כל הילדים יצאו גבוהים (חמישה במספר)

ואם אתה שואל אם יצא לי לחשוב על זה פעם, אז בפירוש כן.

בסוף כשאני מתחתנת עם מישהו אני רוצה להוריש גנטיקה טובה לילדים, לא דווקא גובה. 

(לי אישית גובה יותר מפריע בקטע שגבר נמוך מצטייר בעייני כפחות "גברי" אבל לא יפריע לי שיהיו לי בנות נמוכות למשל)

נכון, אבל לא בהכרח.נחלת

אני גבוהה.  ובכל זאת, שמתי לב שיש גברים נמוכים שהם גבריים בהחלט.

כמובן שמטבע הדברים, אשה גבוהה היתה רוצה בעל שלפחות בגובה שלה.

אבל יש גברים נמוכים גבריים ומושכים. לגמרי. וגם גבוהים שלא נראים

גבריים כל כך.

 

מכירה מישהו נמוך נמוך נמוך.....למטה מהממוצע. בהרבה.

אשתו גבוהה גבוהה גבוהה...למעלה מהממוצע.

רואה די הרבה זוגות כאלה.

 

 

 

יכול להיות שגם אצלך זו איזו תסמונת גנטיתמרגול

ויכול להיות שסתם נטיית גובה

כנ"ל אצל הגברת המיועדת.


כי כן, ברור שגובה מושפע המון מגנטיקה, אבל יש מקרים שזה ניתן לבדיקה ממוקדת של 2-3 דברים. לרוב יבדקו בשביל שלא יהיה לשני ההורים (למשל כי אז ההשפעה היא לא רק על הגובה, אלא גם על עוד דברים. או כי זה כבר יצור מצב קיצון)


בכל אופן. אני חושבת שייתכן שיש פה גם עניין של מגדר.

כי כאמור, לגברים גבוהים מאוד, קשה פחות מלנשים גבוהות מאוד. וכך גם ההפך.

אז אתה אולי חושב - מה אם הבן שלי יהיה נמוך מאוד וזה יקשה עליו בזיווג/ביטחון עצמי/ ווטאבר

אבל אני כאישה הייתי חוששת בעבר מההפך - מה אם תצא לי בת מאוד גבוהה?


אני נמוכה מאוד, בעלי מעל הממוצע אבל לא ברמה חריגה, אז לא נראה לי שתצא לי בת 180 חחח


אבל בהחלט מבינה את הקושי של ללכת עם מישהי שנמוכה ממך ב40 ס"מ (מהכיוון של זו שהלכה לצידו של מי שגבוה ממנה ב40 ס"מ, וזה באמת מרגיש לפעמים כמו "ילדה", עד שמתיישבים ואז כבר לא. אבל מבינה)

אשכרהאחד האם שומע

כתבת הרבה ממה שעובר לי במוח. 

ברור שגובה באיזשהו מקום זה יתרון/נורמלי לגבר ואילו לאישה זה יהיה חיסרון מסויים..וכל הקטע שזה גם בדיוק להיפך! ואין לנו איך לשלוט על זה. מצד שני, כמו שכתבתי, יש לי איזו תפיסה כזו שגובה הוא מאוד מאוד חשוב. לכן זה משפיע לי על איך אני תופס אותה וגם עולה הפחד על דור העתיד,..

אם אפשר לשאולשלומית.

למה גובה הוא מאוד מאוד חשוב? ( חוץ מלהגיע למדפים הגבוהים בסופר)

אני ובעלי נמוכים והחיים שלנו מצויינים ב''ה. מקסימום לוקחים שרפרף 

את צודקתאחד האם שומע

לחלוטין. זה דבר שלא בשליטתנו בכלל, והוא לא עקרוני למהות של האדם. והאמת שבגלל שזה לא מאוד חשוב אני כועס על עצמי שזה כל כך מפריע לי! באמת. 
אבל כמו שאמרתי, תמיד גדלתי כך שגובה הוא חשוב, תמיד החמיאו לי על זה ותמיד זה היה לי כיף. לכן זה נתפס אצלי כנראה כמשהו חשוב....

כמו הרבה דברים אחרים שמפריעים לאנשים אחרים

אבל אם גובה מאוד מאוד חשוב בעיניךמרגול

אז זה אמור להיות גם מאוד מאוד חשוב כשאתה חושב על הבנות העתידיות שלך, לא?

להיות בת גבוהה מאוד, זה ממש לא קל.

גם להיות בן מאוד נמוך.


אבל אני אומרת, שאו שגובה זה פיצ'ר חיצוני וזה הכל, ואז באמת לא כזה משנה

או שהוא מאוד חשוב, אבל אז זה חשוב לשני הכיוונים שלא יהיה גובה קיצוני. לא?

ברוראחד האם שומע

קיצוניות לא טובה בשום דבר ובשום מצב. לא מחפש קיצון. 
מבחינתי גובה זה לא הכי חשוב, ברור שהעיקר הנשמה והמידות. עם זאת, קשה לי לשחרר את זה. 

רק אם תתחתן עם מישהי גובהintuscrepidam
תהיה סבירות גבוהה יותר, לא וודאות, שהילדים שלך יהיו גבוהים. וזה תחת הנחה שכל הדורות לפניך גבוהים ככה שיש לכם נטייה להיות גבוהים.
מבחינה גנטיתלגיטימי?

פעם התעניינתי בעניין הגובה, וזה מה שאני יודעת להגיד:

יש תכונות שאפשר לבדוק בדנ"א של אדם, ולהעריך כיצד זה יבוא לידי ביטוי. לגבי גובה, אפשר לקבל הערכה, אבל טווח סטיית התקן הוא עצום, כך שההערכה הזאת מאבדת הרבה מיכולת המימוש שלה.

למה זה קורה? כי יש תכונות שתלויות רק בגן אחד או גנים בודדים, אבל גובה תלוי בעשרות אלפי נקודות שונות בדנ"א. (מקור)

 

אם זה משהו שמטריד אותך ברמה רצינית - לך תקבע תור אצל יועץ גנטי, ותברר.

מכירה הרבה זוגות בהם אחד מבני הזוג יותר גבוה, ומבחינת ילדים - לפעמים כולם בגובה דומה, לפעמים יש מנעד של גבהים.

 

אבל השאלה הגדולה היא:

האם אתה מחפש תשובה גנטית, או שאתה מחפש להשפיע על התפיסה שלך? האם אתה רוצה להשתחרר מהתפיסה הזאת?

כדי לאזן, לדעתי רוב האנשים לא חושבים שלהיות גבוהנוגע, לא נוגע

בפער מהממוצע זה הכי כיף.

אז קח בחשבון שיתכן שגם בשביל הבחורה יש כאן התפשרות מסויימת, ושאולי בזכותה הילדים דווקא יהיו מאוזנים..

אבל זה כל הקטעחתול זמני

הגמרא אומרת שגוץ לא יישא גוצה וגבוה לא יישא גבוהה

בעיקרון קיבלת מחמאות כי אתה גברSevenאחרונה

לגבר יפה להיות גבוהה

לעומת זאת אם היית אישה 1.9 סביר להניח שלא רק לא היית מקבל מחמאות היית מרגיש חוסר ביטחון על הגובה הזה

בוא נגיד שאני לא מאחלת לבנות שלך להיות 1.9

ההגובה הממוצע לאישה הוא 1.6

למהזית שמן ודבש

כמעט כל הדייטים שעברתי מסתיימים כעבור פגישה אחת?

הקב"ה חוסך לך זמן על בנות לא רציניותintuscrepidam
זה פתרון קל. בכל זאת, כדאי לבדוק למהנחלת
אנא המתן לתגובות כאן. יש כאן תובנות ועצות טובותנחלת
בן כמה אתהadvfb

ואיך אתה מרגיש בדייטים עצמם?

זה יכול להיות עניין שכדאי לטפל בו בשלב בחינת ההצעה ועד להתנהגות בדייט עצמו.

כיווניםיהודי שואף לטוב

'מסתיימים' הכוונה שהיא מסיימת אותם?

אם אתה מסיים, זה בירור מסוג אחד.

למה ההצעה, שנראתה לי בעלת פוטנציאל, כבר לא רלוונטית? מה פגשת שגרם לך לחתוך? זו בעיה בהצעה, כלומר לא היתה שום סבירות, אין שום דמיון/קשר בין הדמויות, או שזו בעיה בתקשורת, ביצירת הקשר?

אם זו בעיה בהצעה, למה הציעו לי? ייתכן ולא מכירים אותי/אותה/לא יודעים מה אני מחפש? למה לא 'עליתי על זה' מראש, בשאלות מבעל הרעיון (מלבד פרטים טכניים ומהותיים כאלה ואחרים, 'למה חשבת שהיא מתאימה לי?', 'למה חשבת שאני מתאים לה?'. לא 'כי לשניכם יש אוזניים/לב וריאות', אלא למה דווקא אני לה ודווקא היא לי. איזו ייחודיות ראית בכל צד שהעלת לך את המחשבה שיכולה להיות התאמה) או בשאר הבירורים. אולי העניין צריך חידוד?

אם זו בעיה ביצירת הקשר, האם נבהלתי משתיקות/משהו ספיציפי שהיא אמרה? האם חתכתי 'כי הרגיש לי' או שיש סיבה שאפשר להצביע עליה? הרם באמת נתתי הזדמנות או שמיהרתי לחתוך כי לא היו לבבות והצעת נישואין אחרי 20 דקות? האם נכון לחתוך אחרי נסיון אחד, כששני זאים נפגשים ומובן יהיו רגעים לא נעימים (וגם לא נוראיים) של שתיקות מביכות, או שנכון לתת צ'אנס נוסף, ואולי אפילו יותר? האם אני באמת בא מוכן לקשר, ובא להשקיע בדייט, או בא 'לעבור אותו' (כמשתמע קצת מנוסח שאלתך), ומיילא כל הדייט לא רלוונטי? האם יש בי פחד מיצירת קשר שגורם לי להיבהל ולהרגיש שזה לא רלוונטי, או אפילו להצביע על דברים ספיצייפיים למרות שהם לא באמת מהותיים לי?


אם היא חתכה, יש בירור נוסף, אך זה כמובן דורש גם את הבירור האם ההצעה היתה רלוונטית. אם לא, למה לא סוננה בדרך? האם ייתכן שהמציע/הדמויות שאצלן ביררו עלי לא מציגים אותי נכון?

אפשר גם לשאול אותה, בטלפון בו היא חותכת או בהודעה אחרי זה, למה היא חותכת. היא לא חייבת לך תשובה, וכנראה שהיא תענה 'הרגיש לי שזה לא מתאים', אתה יכול לבקש הערות/הארות להמשך הדרך, אולי תקבל משהו.

ייתכן שיש בך, במראה/דיבור/התנהלות שלך בדייט משהו מרתיע/מרחיק? האם השקעת בדייט, באת מכובד, פתוח (כמה שאפשר) להכיר, לשמוע ולשתף, התעניינת בה ולא חיטטת יותר מידי? האם חשבת מראש על מקום שנוח לה, מתחשב במה שמתאים לה, לא ליד כל החברות, מקום נעים, אולי אפילו עם שירותים? האם הבאתי לפגישה הראשונה מיץ תרד הולנדי סחוט ועוגיות שעורה ותירס במילוי חסה? התנהגתי מוזר? נסה לשחזר את מהלך הפגישה ולבחון אם היתה התנהגות מרחיקה מצידך.


כשזו אחת או שתיים, יש סבירות שההצעה לא רלוונטית/הן לא פתוחות לקשר, אבל אם זה כבר עם בנות רבות, יש כאן נורת אזהרה לכיוון שלך. מה אני לא עושה נכון.


זו התמודדות קשה. נסה ללמוד משהו מכל פגישה. להתייעל בתקשורת, להכיר גבולות ולהבין מה חשוב לאישה ומה מעניין אותה, למד להתחשב, ובעיקר, להיפתח.


זה נסיון לא פשוט. תדבר עם אבא, תגיד לו, ותתכוון לזה, שקשה לך, שאתה צריך את עזרתו, ושאתה מתאמץ ומשקיע כדי להקים בית לכבודו. קבל את הקשיים הללו באמונה, ויהיו לזכותך.


(מקווה שכתבתי כל מה שחשבתי, כי בטעות מחקתי הכל וכתבתי הכל מהתחלה)


אשריך. יצליח ה' דרכך ותבשרנו בשורות טובות במהרה.

נכון מאוד.נחלת
מזכיר לי אותיsubb16

אכן גם אני הייתי בבעייה כזו עד שלימדו אותי איך לפתח קשר עם אישה.
ואז הכל השתנה שסוף סוף הכדור היה אצלי.
לא בקטע מלחיץ אחי אבל אתה צריך ללמוד אם יוצרים קשר עם אישה.
תחשוב שזו בחורה שהיית רוצה ובגלל שאתה לא יודע איך מפתחים איתה שיחה הכל בורח לך, פשוט חבל.
לכן יש אנשים מאוד מאוד מסויימים שיודעים להדריך אז שווה לפנות אליהם וכן גם לשלם אם צריך.

אתה יכול לתת לי טלפון שלהם?זית שמן ודבשאחרונה

תודה

שיר חדשכולנו הביתה

אני ניק שהיה פעיל פה אבל מעדיף לא להחשף

חשבתי לשתף שיר שיצרתי לאחרונה עם AI

לדעתי זה יגע בעולמם של חברי הפורום

 

יום טוב

אולי יעניין אותך