השיר שבשניות גורם לי לשמוח. הוא פשוט עושה לי שמח בלב.מגדלור באפלה
תחיהפיתה פיתה
תאהבי את עצמך לעולם.
אה-ה.פוסעת
כי את מדהימה.
בסתם ככה:דרשתי קרבתיך..אחרונה
תחיה זה שם של אנשים אוהבים
אני הולכת לישון עכשיו~תות~
ומי שרוצה להיות נחמדה ולהפיג את בדידותי מוזמנת לשלוח הודעה
זה סתם כי אני מתגעגעת
אני מבולבלת
ואולי תכף הדמעות יבואו לבקר
.
(וסתם כי אני נורא אוהבת אותך
@בת של הקב"ה
)ועכשיו אני ילך לי.
מה נעשה שאני נורא אוהבת לדבר?ריעות.
אני! |מנופף בידייו|מגדלור באפלה
ייאי מעולה! אז אני הולכת להתקלח וכשאני אסייםריעות.
את שלך? אנישטות
אני אני אני!פינג.
את יודעת איך לתפוס אותי
~תות~
אבל אתן שתיכן פינגי ותותי אין לכן ווצאפריעות.
לבית שלך
~תות~
מוזמנת בשמחהריעות.
ואוכל טבעוני?
מאלה שישנות איפה שחברות שלהן מציעות להן~תות~
לא בשר ושאר מאכלים לא צמחונים
אבל חוצמזה
כל דבר אכיל
יא, שלושתנו צמחוניות! |צוהל|פינג.
יאא
~תות~
קהילה נפלאה שהולכת וגדלהריעות.
מצויןריעות.
פיצה!
~תות~
דווקא חשבתי על חטיפים וממתקים ושוקולד וגלידהריעות.
טוב,~תות~
מעולהריעות.
אני יודעת לתבל את הפופוקורן ברכיבים סודייםפינג.
שהוא יהיה כמו הפופקו שקונים בשקית![]()
אז עכשיו בדוק אני באה!~תות~אחרונה
בגלל זה בדיוק חברות שלי הן חברות על-אמת.פינג.
כי כשאין וואצאפ ובגלל הסי שתיים אפילו הסמסים מגמגמים, אז אנשים מחוייבים להיפגש איתי.
זאת שיטה מעולה, שתדעי![]()
~תות~
אולי יש איזשהי סגולה בסי 2
ריעות.
הזמיני ואבוא
פינג.
אבל באמת באמת. בואו נעשה מסיבת האנשים החמודים בבית שלך
עכשיו הבנתי מאיפה המסקנה שאני לא חברה על אמתשטות
נמנמ, אין מסקנה כזו בנמצאפינג.
אההשטות
מחר יש ספרות!!!פוסעת
יששש!!!!!!!
אני אוהבת ספרות
ותורה
ותושבע
ונביא
והיסטוריה
ומליונטה דברים
ותכנות זה מגניב ממש אבל חברות שלי חופרות עם זה ממש
וזה כבר חופר
ואני צריכה לעשות לי רשימה ארוכה ארוכה עם המווווןןןןן יעדים ומטרות ודברים שאני רוצה להספיק בחיים ואז לסמן וי על כל אחד שהגשמתי וכשאני אמות להראות אותה לילדי ולבקש מהם להמשיך אותי ולא לבזבז תחיים סתם כמו שאני עושה עכשיו.
הו, זה רעיון חכמולוגי.
הנעל של עראפת באמת לא מעניינת אותי. אבל גאומטריה עוד פחות.
נמ. יש כמה מקצועות שצריך להכניס למערכת
ויש כמה שצריך להוריד
ויש לה אקדח![]()
וכיף לי
וזהו
שו אקדח?!
~תות~
למורה של היסטוריה באןולפנא שליפוסעת
והיא על הדרך גם המורה הכי קשוחה.
שאלתי אותה אם היא יורה בבנות שטועות אבל היא לא התייחסה... 
אני רוצה שיעור היסטוריהההפוסעת
אבל לא איתה.
עם המורה הקודמת.
אני לא רוצה הסטוריה~תות~
את לא מבינה מהחיים שלךפוסעת
גם נכון
~תות~
היסטוריה זה שלמותפוסעת
שיעור שלמות כדי לישון~תות~
טוב נו אז את כן מבינה משו מהחיים שלךפוסעת
אבל לא ישנים בהיסטוריה!!1
יירו בך באקדח!
את מוזמנת לאמץ אותי בשמחה רבהריעות.
בואיייי מקום מדהים ובינתיים ישלי שם אפילו עוד חודששטות
ואפשר לגמור שם אנגליתומתמטיקה בי"א?ריעות.
אם למנהלת יש מצברוח אז כן, בעיקרון לאשטות
אני חייבת לגמור אותם השנהריעות.
למה?שטות
כדי ששנה הבאה אנשוםריעות.
למה זה תלוי אחד בשני?שטות
זה פשוט יוצא ככהריעות.
בואי את לפה~תות~
אני סיימתי את התיכון, אני בשנה שניה של תוארשטות
הלוואי עלי
~תות~
בקרוב
שטות
אצלי התיכון היה מהרבה בחינות סביר הרבה יותר
אז אין למה לצפות?
~תות~
בטח שיש, את זו את ואני זו אנישטות
מעולה~תות~
אבל מזל שלא
נצלשנית!!!!!!!פוסעת
אופ סליחה
~תות~
זה היה גרוע ככשטות
|מפטש|פוסעת
נכון~תות~אחרונה
אם תמצאו את דודיציף
כי הוא מגזים לפעמים.
אוף
ה'!
SIMON AND GARFUNKEL זה לשבת ולהרגע.מישי' מאפושו'
פשוט עושה לי טוב על הלב.
אני רוצה סיכה לפטיפון.
אתמול ראיתי תקליט בסטימצקי, לא חשבתי לשאול אם יש להם גם סיכות.
אני אפילו לא יודעת להגיד איזו סיכה אני צריכה. אני רק יודעת שיש לי פטיפון ויש תקליטים שווים ממש של פעם.
וריטלין. כי יש מטלות לעשות. אבל לא היום כי ככה החלטתי.
וחברות.
וניתוק מהמחשבה הזאת שמטרידה אותי כי זה לא טוב עכשיו.
אפשר לקנות בebayמשה
נכון. כבר אמרת לי את זה
מישי' מאפושו'אחרונה
ואז גיליתי שהאשראי שלי ופייפל לא חברים בכלל.
אבל השתדרגנו מאז, אני באמת צריכה לנסות את זה שוב.
תודה על התזכורת
אאזזזזזז........
ירא ורך לבב
כולנו מאחלים מזל טוב
ל@עיאית"י לכבוד יום הולדתו (כמה?)
שתזכה לעוד הרבה שנים בריאות צלולות וטובות
לראות בגאולה השלימה, בניין בית המקדש, וביאת משיח.
שפע, ברכה, הצלחה, אישה, נחת, אושר ועושר.
שתזכה ללמוד מלאמלא תורה, למצוא את חלקך בה.
להקים בית נאמן בישראל, שהשכינה תשרה בו, ילדים ושלום בית בעז"ה.
קיצור, שכולם ישרשרו לו פה מלא מזל"טים וברכות.
איך אני בזה?
יאא סחטיין!!מעולה. מזל טובשִׁירָה
פששש הלך לו!
בת אדם
דרשתי, הניסוי הוכתר בהצלחה!![]()
יופי טופי מזל טוב לכל השמחהכישוף כושל
בס"ד
וכל הכבוד לך
הצלחת מעולה ואתה אפילו לא בת |מתרשם|
פשיהיה...והמברך יבורך והמבורך יתברך וכו וכודרשתי קרבתיך..
מזלט עיאיתי!
שיהיו לך מלאמלא זכויות
תודה רבהעיאית"י
13
וואוירא ורך לבב
חשבתי 19
הערכת גילים שלך לא משו
שטות
חח
נחל
זה בסדר,אביגיל.

פוסעת
אתה! אתה יותר קטן ממני!!!!
הייתי בטוחה שלא!!!
קראת בתורה? שבת בר מצווה וכו'? 
מזל טוב!!
כןעיאית"י
אתה מעולה בזה
~תות~
דקה אז זה אומר שאתה בכיתה ז'?
פשיייי החיים שלך דבש
רק אושר יושר עושר וכושר
שתזכה לחופה ולמעשים טובים
וכו וכו'
הי! מזל טוב!
אביגיל.
אנחנו בהחלט צופים לך גדולות

ויאללה, עכשיו צריך לחפש כלה
הגזמת קצת בקשר לעיתוי
פינג.
נאא..אביגיל.
אביגיל! התבלבלת קצת. בגיל 13 עדיין נגמלים מהבובות, בערך.פינג.

לא הילד הזה
אביגיל.
תודהעיאית"יאחרונה
בא לא נגזים גם אבא שלי לא נראלי בעניין של מוקדם מאוד לבנים
זה לא כמו בנות (בן 18 לחופה)
מזל טובקמנו ונתעודד
בס״ד
שנזכה
מזל טוב.געגוע..
אוף. קוניקים זה עם מתוק. אני צריך קצת התלהבות.א"י זה קשה
יש משהו בחינוך להתאבדות על עם ישראל שיש בישיבות הקו וקצת חסר לי. אנחנו נורמלים מדי פה בישיבה.
אני מעלה טרמפסיט (יואו איך אני אוהב להעלות טרמפיסטים!!!) ומגלה שהוא מהישוב שלי ולומד בעלי. איזה הערצה לתורה. איזה התמסרות לעמ"י. הוא שיעור ג' מתגייס בקרוב לשלוש שנים ואז רוצה לחזור לישיבה לבוגרצים והוא מספר את כל זה בעיניים בורקות תוך שהוא משתפך (ממש כך) על כמה הרב קשתיאל והרב אוהד תירוש הם מדהימים וגדוילים!
קיצור עשה לי דודא להיות קצת קוניק..
(ה.מ.- אני לא קוניק ואני לא מאמין בחינוך המתאבד מדי של ישיבות הקו וחושב שהוא לפעמים מזיק. אבל אין מה לעשות שיש בזה משהו וזה מפתה כזה. אולי אני צריך להיות יותר קוניק בישיבה שלי. צריך לחושב איך עושים את זה...)
טוב אז נעשה מזה דיון. איך אתם מרגישים שאתם תורמים לעמ"י הכי שאפשר במקום בו אתם נמצאים? זה מעסיק אתכם?
נגעת בדיוק בנקודה. ואו.נדנדה כתומה.

והאידיאל הוא לעשות למען עם ישראל במה שאני עושה עכשיו. אם זה בלימוד תורה, אם זה בהקמת משפחה, בעבודה- מה שחשוב זה התודעה. להיות בתודעת שליחות, במחשבה של עשייה למען. גם אם בפועל העשייה למען שלי כרגע היא לא להיות קומונרית שנה שנייה, אלא להקדיש שנה לקדם את עצמי ואת התורה שלי ואת האישיות שלי, כי זה תורם הרבה לעם ישראל.
כל כך קשה לחיות בתודעה אידאליסטית כזאת!א"י זה קשה
מאוד קשה.נדנדה כתומה.
וכתבתי-זה האידיאל. אני לא לגמרי שם. אבל אני רוצה, אני לומדת על זה, לומדת על איך באמת זה משפיע.. מכניסה את זה לתת מודע, למודע. עושה את זה חלק.
אבל זה בעייתיalezish
הגדרת את זה מצוין.נדנדה כתומה.
קמנו ונתעודד
בס״ד
נזכרתי במה ששמעתי מישלצניק א׳ שישלצניק ב׳ סיפר לו על הר המור. למרות שזה היה משהו אחר לגמרי.
וכן. אני משתדל לחשוב על זה תמיד.
לא הבנתי מה הישלצניק ספר לישלצניק..א"י זה קשה
אולי עדיף באישיקמנו ונתעודד
דווקא לי מפריע משהו קצת אחר בנושא הזה*בננית*
יש אנשים שרואים את עצמם כמצילי עם ישראל, אבל ממקום של התבדלות. בפועל, הם הכי מחוברים, אבל ברמה הערכית הם רואים את החלקים בעם ששונים מהם כמסכנים שצריך להושיע.
אני קצת נרתעת מהגישה הזו.
לדעתי, זה מקום לא בריא ולא נכון. אני לא חושבת שהציבור החילוני צריך ללמוד ממני יותר משאני צריכה ללמוד ממנו.
יש משהו במגזר שמרוב ביטחון בשילובים הערכיים שלו, גורם לחוסר פתיחות אמתי לחלקים אחרים בעם, כאילו אין לנו מה ללמוד מהם ברמה הערכית.
לדעתי זו טעות חמורה (ואולי אפילו קצת מסוכנת).
מעבר לזה, אף אחד לא רוצה להרגיש נזקק, ולכן אי אפשר להתפלא אם הנסיונות האלה להתקרבות יידחו.
אני חושבת שממש לא כולם כאלה, אבל זו גישה רווחת ששמה מקלות בגלגלים לרצון להתחבר למגזרים אחרים, וצריך להיזהר מזה.
דווקא האש וההתמסרות הזאת נפלאה.
אני כ"כ אוהבת לראות אנשים שעושים הכל בשביל מה שהם מאמינים בו.
מותר לי לחלוק?קמנו ונתעודד
בס״ד
לא משנה כמה דיבורים על סגולת ישראל, בסופו של דבר מי שמאמין ושומר מצוות יותר טוב. הרבה יותר טוב. גם אם יש לו כמה דברים קטנים שהוא יכול לשפר.
וודאי שמותר*בננית*
בהסתכלות אנושית פשוטה, התנשאות היא גישה מסוכנת, אפילו אם היא באה לידי ביטוי במעשים חיוביים.
ונניח שמבחינה ערכית אנחנו מושלמים. נניח.
האם קיימת אפשרות שאנחנו לא ממש נמצאים באידיאל שלנו? אני חושבת שיש במגזר לא מעט פערים בין האידאולוגיה למעשים, וזה עלול להעיד על כשל ערכי. בנקודה הזו, אנחנו צריכים ללמוד גם מציבורים אחרים.
אני מסכימה עם האמירה שבסופו של דבר תו"מ הם הכל, ובכל זאת לא מצליחה להזדהות עם ההתנשאות שלפעמים נגזרת מהעיקרון הזה.
אני לא יודעת מי זה הם.. דיברתי באופן כללי על המגזר. יש הרבה סוגים של גישות.
בכל אופן כוונתי היא ממש לא להדגשת הדמיון. אולי ההפך. להכרה בשונות ושמירה עליה, ודווקא מתוך זה לייצר חיבור ושיח פורה.
ולגבי ההמשךקמנו ונתעודד
בס״ד
זו בדיוק הסיבה שהם לא מנסים להתקרב. הם מציגים את האמת ואומרים, מי שיסתכל יבין שאנחנו צודקים.
זו גישה הרבה פחות מזלזלת והרבה יותר בוגרת מזו של אלו שמנסים בכוח להגיד ״תראו כמה שאנחנו דומים, עכשיו תהיו יותר דומים אלינו״. ולכן היא באמת מצליחה יותר.
אני חושב שקצת קשה גם להיות חדור ערכים וגם להיות פתוח.א"י זה קשה
יש לך הצעה איך זה אפשרי? איך אפשר להיות גם חדור מוטיבציה לתרום לזולת בעמ"י כולל הפצות וכו' בלי להרגיש מתנשא?
ועוד שאלה- באמת את מרגישה שיש ללמוד מהציבור החילוני? את לא מרגישה שהשילוב האידאלי של הציבור הדתי לאומי הוא מדויק ורק זקוק לאיזונים קטנים פה ושם?
מה את מרגישה שיש לך לקבל מחילונים?
(נ.ב. שיא הלא הנושא פתיחה אבל למי אכפת)
קשה זה טוב, כך אומרים*בננית*
בכל אופן, ברור לי שאנשים שעושים את זה מגיעים ממקום טהור לעשות טוב, ועל כך הערכתי הרבה נתונה להם.
בעיניי אין הבדל בין עזרה ונתינה למישהו 'משלנו' לבין נתינה לאדם חילוני, חרדי או וואטאבר. צורם לי שהופכים את האחרים לנזקקים.
הלמידה מאחרים היא פחות ברמה המגזרית, אלא ברמה הפרטית (אין לכל מגזר עמדה אחידה וחד משמעית. כל אחד הוא שונה, ולכן קצת בעייתי לנסות להגדיר).
כשאתה פוגש מישהו, אתה מחפש מה אתה יכול ללמוד ממנו או איך להראות לו את האור?
זו עמדה נפשית.
לדעתי, הבעיה היא הזלזול כל מי שלאגעגוע..
אני לא כל כך מבין על איזה שיח את מדברת..א"י זה קשה
איפה יש שיח כזה? האם יש אפשרות לקדם את הגאולה ככה או שזו שיטה פסיבית?
בכל מקרה אני חושב שבתכל'ס הפצות באו רק לעורר את אלה שרוצים ולא בתור הנחתה של העליונות שלנו.
ואני חושב שיש שאלה יותר עמוקה פה- האם אני מרגיש שאני אוחז ב'אמת' ויש עניין שאפיץ את זה או שאני פשוט חי את חיי וטוב לי עם זה ומי שרוצה שיתעניין? האם אני באמת רואה אדם שחי ללא תורה כאדם חסר?
עם הלמידה האישית אני מסכים וזה באמת חידוד חשוב. בכללי לכל אדם שנפגשים איתו. באמת עמד נפשית חשובה שאשתדל לשים לב אליה.. מעורר מחשבה.
נ.ב. באמת יש מקום להפוך מפגש עם אדם אחר להקשבה אליו ולקבלה ממנו. זה גם טיפ מאוד חשוב ליחסים ביןאישיים. אולי זה קצת השינוי שהרב קוק מדבר עליו במלחמת האמונות והדעות.
נראלי שהגאולה הכי מתקדמת כשלומדים אחד מהשני.*בננית*
אבל מהי עמדת התורה? האם אתה יכול להיות בטוח שכל מעשיך מבטאים אותה? האמת הזו, ב-ה' הידיעה, מי אמר שכולה אצלך? אמנם התורה היא האמת, אבל כל חיינו אנחנו מנסים להבין אותה. לעולם לא נגיע להבנה מוחלטת. אני חושבת שכשאתה לומד דברים חיוביים מאנשים אחרים (בין בתוך המגזר ובין מחוצה לו) אתה יותר מכוון לאמיתתה של תורה.
(דרך אגב, אני מאמינה שאם היינו באמת המוחלטת, מזמן כבר כולם היו רוצים להיות חלק מאיתנו. זה לא קרה, משמע שכנראה יש אצלם עוד מרכיבים של אמת שאנחנו צריכים לאמץ).
הבנתי. אבל אני חושב שזה לא כ"כ עונה למה ששאלתי.א"י זה קשה
שאלתי האם באמת אפשר לפעול ככה, והאם זו גישה שמאפשרת כלים מעשיים לקידום הגאולה. לא טענתי שכל האמת אצלי אבל אני כן פועל מתודעה שאני יכול לאחוז באמת ותמיד לנסות להתקדם בזה ולאחוז יותר ויותר. והשאלה היא האם בגישה כזאת באמת יש דרך להתקדם מעשית. וגם אם אני נמצא בהבנה מסויימת של התורה אני מעוניין לבחור לחיות אותה ואם יבוא היום ואשתנה אז אשתנה. זה לא מגביל אותי מלפעול כרגע מהבנתי.
כי בכל תחום אחר אנשים מסוגלים לבוא להטיף ולהפיץ. אם זה שאלות של חוקים שונים ימין שמאל וכו'. העולם עובד בצורה של אמיתות. כל אחד פועל מתוך מה שהוא מאמין ועושה את זה גם בצורה עוצמתית ומפיצה. אני לא חושב שרק בתחום הדתי צריך להשאר מנוונים.
וודאי שיש לנו עוד מה להתקדם ואם היינו מושלמים היו איתנו. ולכן צריך להתקדם אבל חלק מההתקדמות זה גם הפצות של המסרים שלנו החוצה.
אני באמת לומד מאחריםalezish
אני מתנצלת,*בננית*
אני לא חוזרת בי מהתוכן, אבל האופן שבו כתבתי נראה לי לא נכון. ואולי בכלל, הכתיבה על דברים שליליים וההתייחסות דווקא אליהם.
זה עשה לי רע

אני רוצה באמת לחזק את אותם אנשים שמתמסרים לתורה ולקב"ה באהבה. אפשר ללמוד מזה כ"כ הרבה.
(ואולי זה תיקון קטן לטעות שעשיתי).
(עריכה: אופס, שרשרתי לא נכון)
אני חושב שישיבה זה משהו אחר.יהודה פ.
סוג התרומה שלנו כעת(יעני, אני בייניש עכשיו..) היא ללמוד תורה ולגדול ואח"כ לצאת עם זה ולהשפיע. קודם צריך לגדול ולדעת ורק אח"כ לשפוך ולתת. גם בישיבה יש דברים של לעזור בפועל אם זה לצאת לדברים מסויימים ולהתנדב.
אח"כ יש צבא שזה גם תרומה.
לא מעסיק אותי יותר מדי, בעבר נראלי שכן. אבל אני די חושב שזה הדבר הנכון כעת וסומך על זה.
נ"ב, לגבי קווניקים, אני בא מבית די כזה ולכן סופג הרבה מזה ובישיבה מקבל איזון לצד אחר
בכללי מבסוט מהם. חוץ ממה שלא..
אפשר לשאול שאלה? [בורח]מיתרי זהב
מה זה קוניקים?
מי הצדיק/ה שיענו לנו?מגדלור באפלהאחרונה
יארבי~תות~
אני צריכה מין משפט מתחכם כזהפוסעת
אוי ובוי! תחשבו עלזה שיש עכשיו כמה מליוני יהודים שחוגגים..שִׁירָה
לומשנה,שחוגגים פשוט.
וואי המצב שלנו פשוט במתחת לרצפה.בערך בקוצה מינוס 6 או 8. אווופפ
את הברית של יש"ו.מישי' מאפושו'
חוגגים פתיחה של שנה דתית.
פשוט לא הדת הנכונה.
בהחלט מערבב.
אופ.זה עצוב לחשוב על זה.דרשתי קרבתיך..
ואחר כך אנשים חושביםקמנו ונתעודד
בס״ד
שאם הם רק ילכו קצת מכות עם מדביקים המשיח יבוא בריצה...
למען לימוד הזכות תאמיני לי שהברית של יש"ו מעניינת אותםא"י זה קשה
כמו הזהות היגוסלבית של מאמן קבוצת כדורעף בליגה השניה של נרווגיה.
הם לא חוגגים שום דבר דתי אלא זה רק תירוץ לחגוג.
זה ברור, אבל לא הופך את המצב ליותר מדי טובקמנו ונתעודד
למען האמתירא ורך לבב
מצד שני נראה לי חלק מהטקסים שם זה ע"ז.
איזה טקסים? כל המנהגים שם באמת לא מעניינים אפחדא"י זה קשה
מבחינה דתית.
הבעיה שלנו זה הכפירה ויותר מזה האדישות ותרבות המערב. לא הנצרות.
המיסה הקתולית היא ממש ע"ז.יזהראחרונה
אבל זה באמת משהו זניח.
הרבה יותר מדאיגה אותי הכנסת אמונות נוצריות לתוך היהדות, כמו למשל תוכנית 12 הצעדים.
הבה ננסה לבלגן מחדשפינג.
מסכנה הפינג שנגמרה לה הפינג.
(אני לא יודעת אם זה כי היא נבונה או כי מכילה או כי משהו אחר,
אבל לדבר עם ריעותי אפילו שתי מילים גורם לי להבין אותי יותר)
העולם הוא לא איש, וצריך להתמודד עם זה בהתאם.
והעולם גם לא נוער. בין אם הוא חמור או סוס או כלום עגול.
לפעמים אגרסיביות איומה ותוקפנית מתבטאת בצורה סבילה.
זה לא ממזער את חומרת התוצאות שלה.
לא קל לי להתחבא מאחורי מילים מלומדות, ואם אני בכל זאת עושה את זה,
סימן שההתמודדות עם המציאות עצמה קשה לי באמת באמת.
ההשלכות ממקרה אחד למשנהו מסוכנות לפעמים,
ואפילו העדפת מטפורות מסויימות עלולה להיכלל בהגדרה הזו.
(אני נזכרת בתיאוריה של ג'ון גרין על הסדקים והחוטים. צריך ללוות מאביגיל שוב את הספר הזה)
אני חושבת שלכל אדם יש דרגת חשיפה מקסימלית,
וכל חריגה ממנה או אף התקרבות משמעותית אליה מזעזעת אותו. כמובן, מי יותר ומי פחות.
השאלה שלי עליי היום היא לא איך אפשר להיטלטל פחות, אלא למה נתתי לדרגת החשיפה שלי לברוח רחוק כל כך.
זה מכאיב מאד, בלילות או בשעות של שקט.
(במילים אחרות; זה מכאיב מאד בכל הזדמנות בה עליי לפגוש את עצמי,
אך אני אינני מצליחה למצוא את אותה עצמי)
ממוצע הציונים שלי השנה הוא 99.
רכשתי המון יכולות חדשות של ריכוז ומשמעת, שמעולם לא איפשרתי לעצמי לרכוש,
עקב היכולות שחנן אותי בהם אלוקיי, הגאווה, והעבדות לתוויות.
וזה הידד. אני תוהה רק מה איבדתי בדרך.
(ואיפה המוזיקה, האמנות, המרחב, המחשבות, הכתיבה, הבכי, הרגשות, הדרך שלי בעולם הזה)
ואם כל מה שנאבד מסתתר תחת ערימות אבק והכחשה, או שהתמוסס.
ליצור פינג חדשה יהיה קשה יותר.
בזמן האחרון אני לא מבינה בלהביןהנסיך הקטן.
אבל כן קצת יותר בלאהוב. מסכימה לי?
קסתפינג.
אבלריעות.
ואת יודעת, אני באמת כבר ממש צריכה לראות אותך.
לא תמיד כדאי למצוא מה שאבד. משפט גאוניפינג.אחרונה
(שבת, הבה!)
למה צריך לעבור את זה לבד?~תות~
לבד
לבד
מפחיד לי מידי
לא לבד.הנסיך הקטן.
זה כמו חיבוק אוהב באמצע הלילה
יש לי שתי פתקים~תות~
נורא נורא ארוכים, וספוגים בדמעות שלי.
אבל זה עדיין לבד
כי מי שיכול להקים את עצמי בסוף זה רק אני.
לבד
איזה רעיון מתוק.פינג.
כי לבד זה הכי טוב, לבד זה לא מאכזב, לבד זה תמיד זמיןשטות
לא, לבד זה לא טוב~תות~
זה כן, בשבילישטותאחרונה
(בלבול של בוקר)~תות~
ומלא
וגדוש
ועמוס
והדבר היחיד שהוד מעלתי חפצה בו זה להתחפר מתחת לשמיכה ולישון עד הודעה חדשה.
יש אנשים נורא טובים בעולם הזה
ויש כאלה שהם ההפך מזה
והכי טוב ונכון זה להיות באמצע
בעצם
זה לא קשור לטוב ונכון
זה פשוט ואנושי
אני ברמבש פעמיים השבוע
וקר שם נורא
אבל לונרא
יש לי מעיל חדש במיוחד בשביל זה
זה פשוט מושלם לגלות
שבנאדם שהיית נורא חשוף כלפיו
החליט שזהו בשבילו
בנאדם, לפחות תודיע
אני מטומטמת שאני אשכרה בוטחת באנשים פעם אחר פעם
מורות ללשון זה דבר הורס מצחוק
גם אחים קטנים זה הורס מצחוק
אבל זה שונה
נורא שונה
לא משלמים שעות נוספות
יופי במת
לילה אור
הו, נהדר
השעון מעורר התחיל לקום לתחייה
צריך להתעורר
הפסקה הרביעית מהסוף. ..שטות
הו זה לא מסקנות~תות~
בלבול של בוקר
טוב ועדיין, תכירי אותם ותדעישטות
נתחיל בלהכיר אותך
~תות~
חברות זה עם טוב
