יש לי. בטוח. אלף אחוז. כולם אומרים וגם אני..
ועשיתי אבחון, וחירטטו לאמאשלי שדידקטי ופסיכודידקטי זה אותו רעיון.. ודידקטי זה עולה הרבה פחות.. אז עשו לי דידקטי, שלא בודק קשב וריכוז.. אבל באבחון היתה המלצה לבדוק את הקשב וריכוז. [יענו שזה היה נראה למאבחנת שיש משו חריג.]
עכשיו, אני בכתה י"א. וחושבת>> מה זה ייתן לי שאני יידע ברשמי שיש לי לקות קשב וריכוז? גמככה אני יודעת. זה לא שזה ייתן לי התאמות.. כי התאמות יש לי. [הכתבה לבוחן ניטראלי, תוספת זמן, הקראה, מילונית, התעלמות משגיאות ודף נוסחאות מורחב.. ונראלי זהו..] אז יש טעם לבדוק את זה בכלל? להוציא ת'כסף הזה?
ו.. נגיד שיגידו לי שיש לי ADD... מה עכשיו? מה, אני יתחיל לקחת ריטלין בי"א? נראה לי הזוי. [בכלל. נראה לי הזוי שאני אתחיל לקחת כדורים. ולא כי אני נגד רטלין או משו כזה.. כי אין לי אנטי לזה בכלל. פשוט כי אני לא יודעת ב-כלל לבלוע כדורים. בכלל.]
ו.. למי אני פונה? למי אני אומרת שאני רוצה ת'אבחון הזה? ואיזה אבחון אני צכה בכלל? אם אנלא ידחוף ת'עניין אפחד לא יעשה עם זה כלום, מנסיון.
[עד כתה ו-ז' לא למדתי בכלל והיו לי ציונים ממש גבוהים. אז לא בדקו שומדבר. כאילו, ידעו שיש בעיה 'טכנית' של כתיבה, אבל לא חשבו שיש לי קשב וריכוז.. כי לא הייתי בשיעורים גם בלי קשר. ואז בסביבות כתה ח' כזה התחילו הדפקטים. ובסוף ח' עשיתי אבחון דידקטי. ומאז לא עשו עם זה כלום. ועכשיו אני בקושי מצליחה להקשיב רבע שעה רצוף. אפילו לא.]
תודה רבה!

]
) אבל הריכוז די מעאפן.. הביאו לי רטלין AL30 מ"ג כל בוקר שאמור להשפיע ל8 שעות ועכשיו אמרו לי שכדאי לעלות את המינון לכדור נוסף בצהריים.