שרשור חדש
כתב יד לא קריא של תלמידציפורי

מי שמתעסקת בהוראה מתקנת, יש לכם שיטה לשיפור כתב יד של תלמיד (כיתה ב')?

אשמח לקבל רעיונות ועצות.

יש ספר בשם "משטרת הכתב" של חיה קושניר.אנונימי (2)
תודה! בדיוק ראיתי, נראה מצוין.ציפורי


לבדוק אם יש צורך בריפוי בעיסוק.ציליגילימימי


בתור אחד שהיה לו כתב לא קריאפשוט_
פשוט לקחתי מחברת
וכתבתי כל אותו בנפרד וחזרתי על זה (בהתחלה לאט ולאט לאט יותר ויותר מהר)
עד שזה פשוט נהיה קריא
כשזה בא מיוזמתך זה נהדר. מה עושים כשלילד לא אכפת?ortal1

ניסיתי כמה פעמים להושיב את הבן שלי לידי עם מחברת וביקשתי ממנו שהמטרה היא להגיע לאות יפה וברורה ולא לסיים מהר וללכת, זה לא הלך... הוא חירבש איזה 4-5 אותיות בכל שורה וברח...

איך לשכנע אותו שישב ויקדיש לזה זמן אמיתי ואיכותי?

 

דרך אגב, בדברים אחרים הוא משקיע זמן ודיוק מופלאים, בציור הוא לא מוותר על שום פרט ובלגו הוא מדהים ברעיונות והברקות ויכול לשבת שעות! בכתב (ולפעמים גם בקריאה) הוא פשוט לא משקיע זמן וסבלנות!

 

(הבן שלי בכיתה ד')

אם אני לא טועהפשוט_
הייתי בערך בגילו כשעשיתי את זה אולי שנה שנתיים בוגר יותר
אבל פשוט נמאס לי שצוחקים עלי שאי אפשר להבין את הכתב שלי או שהמורה הייתה מעירה לי

אז אין לי רעיון מצטער
גם לי היה כתב כזה ולא רציתי לעבוד -כיום הוא קריא מאודרק אמונהאחרונה

הספר של חיה קושניר עזר לי וגם להבין מה מפריע לאנשים

אבל כמה שיותר דיברו איתי על זה זה עצבן יותר

עד היום אני זוכרת את זה בתור פגיעה בדימוי העצמי.

כשרציתי עבדתי יפה לבד והצלחתי 

זה היה רק בסביבות כיתה ז' ח'

לי היה כתב לא קריא והלכתי לריפוי בעיסוקפלונית 1


חונכות לכיתה ו'Pumpin blood

ביקשו ממני לעזור לילד בלימודים.

הוא בכיתה ז', ומסיבות שונות* הוא צריך להשלים את החומר של כיתה ו'.

שאלו אותי אם אני יכולה ללמד אותו את זה, כדי שיעבור את המבחן של סוף ו'.

שאלותיי הן כאלה-

מהו בעצם החומר בכיתה ו? במגוון נושאים, בכלליות, להזכיר לי רגע מה הולך שם...

מהו המבחן של סוף ו'?

איך אני יכולה לברר מה אני בעצם אמורה ללמד אותו?

יש איזה חומר נגיש באינטרנט?

תודה רבה מראש!

 

*ההורים אמריקאיים, הילד היה ב2 בתי ספר שונים מאוד ובינהם תקופה של חינוך ביתי שלא בטוחה כמה הוא למד בה, בית הספר הנוכחי הוא תלמוד תורה\חיידר והמטרה של ההורים זה להעביר אותו לבי''ס "רגיל" בשאיפה שימשיך לתיכון עם בגרויות, היועץ של בית הספר הרגיל ביקש שיעשה את המבחן של סוף ו'. זה כל מה שאני יודעת כרגע.

מתנות סוף שנה..מקום בעולם
אמנם קצת מוקדם, אבל אני תמיד נגררת עם זה עג לדקה האחרונה והפעם לא בא לי..
אני בת שירות בהי''ס חינוך מיוחד של אוטיסטים. בעיקר צמודה לכיתה אחת ברמה יחסית גבוהה..
זקוקה למתנות סוף שנה, גם לילדים ואשמח גם לצוות..
תודה
משהו לכיתה?רחפת..
אני סטודנטית בבית ספר של אוטיזם. אולי פוף חדש? ואם זה יקר תחשבי על דברים פשוטים יותר. משחק מכוניות?בשביל הכיוון, תחליטי מה בדיוק את רוצה? משהו חברתי/אישי. יקר/זול. יפה/שימושי. או גם וגם.

ישר כוח על עבודת הקודש שאת עושה שם! מעריכה ממש!

תודה רבהמקום בעולם
מחיר כרגע לא משנה לי.. מוכנה להשקיע הרבה..
שנה הבאה הכיתות מתערבבות, אז חשבתי על משהו אישי..
הכי טוב להתייעץ עם המורה של הכיתה.רחפת..
מה לכל אחד מתאים. תלוי אם זה הרבה או קצת ילדים. אפשר לתת מתנה אחידה, כמו קופסאות אוכל מקוריות או מכוניות/ סט צבעים. תלוי ברמת התפקוד.
ואפשר אישי, לכל ילד מה שהוא מתחבר: בלונים, יצירה, אפייה, פאזל, וכו
תודה מקום בעולם
קצת ילדים..
יודעת מה יתאים לכל אחד.. תוהה לעצמי איך הם יבינו שזה 'מתנת סיום'..
ברור שבנוסף אכין להם סיפור פרידה עם 'פקסים'..

רמת תפקוד יחסית גבוהה..
אולי תמונה שלך מנופפת לשלום?רחפת..
כהקבלה לציור הרגיל שמסמל סוף וסיום שיעור.. הציורים מהתוכנה. מכירה?
רעיון מעולה!מקום בעולם
כן.. תודה!!
איזה כיף לי! שמחתי להועיל רחפת..


חכם שאת מתחילה לחשוב עכשיו .....אבני חן

בזכותך נזכרתי גם אני במתנות לסופי שנה .....

תודה .

 

 

נ.ב

 

בגן (חינוך מיוחד ) של הבן שלי נזכרתי יחסית מאוחר לגבי משלוחי  מנות - מתנות לצוות .

וכאשר דברתי אם אחת האמהות , היא אמרה לי שאם לא הייתי מתקשרת כדי לארגן ,

אז היא  כבר הייתה עושה לבד מעצמה כי כבר מאוחר .....

( זה היה כשבוע -שבוע וחצי לפני פורים ... להתחיל לבקש כסף ולארגן .)

אני גם אשמח לרעיונות.. גם לצוות שאני עובדת איתו..אנונימי (2)
אני בת שירות בגן חינוך מיוחד..
מחפשת מתנה גם לילדים וגם לצוות שאני עובדת איתו..
אין לי בעיה להשקיע בזה כסף אבל כמובן שלא מחירים מוגזמים..
תודה!
יש משהו ספצפי שאת רוצה לילדים ..... תני כיווןאבני חן

משהו מיוחד לכל ילד או משהו  אחיד לכולם ?

 

לצוות (תלוי כמה צוות ) זה בדרך כלל כלי בית /כלי נוי ...

( קערות יפות לסטים , קנקן וכוסות, ספלים , שעון קיר , תמונות , כלי הגשה , עציץ יפה,.....)

 

נסתי קצת לעזור . מקווה שעזרתי קצת .

תודה! עזרת מאוד..אנונימי (2)
אני רוצה גם משהו אחיד לכל הילדים וגם משהו עם תמונות לכל ילד.. יש רעיון?
אני זורקת רעיונות בלי לדעת עלויות:רחפת..אחרונה
חולצות ליצירה, סינרים, מגבות אוכל,
צעצועים: מכוניות, בועות סבון, בלונים, קשתות לבנות, משרוקיות,

בינתיים אזלו רעיונותיו. בהצלחה!
אולי פה יעזרוהנסיך הקטן.
מתנת סוף שנה למחנכת שמינית
היא איתנו מהשביעית והשקיעה בנו המון המון
וכולן אוהבות אותה ורוצות להשקיע בחזרה
יש רעיונות? מה אתן הייתן שמחות לקבל?
תודה
תמונה יפה לבית.ציליגילימימיאחרונה


מה דעתכם לגבי משפחות אומנה?אנונימי (פותח)

האם יצא לכם לשמוע מהורים שרוצים להפוך למשפחת אומנה ולתת בית חם לילד שלא שלהם וזה לא פשוט. עכשיו יש לי משפחה כזאת ואני לא יודעת מה לענות להם. מצאתי את הכתבה של לאה גולן וזה הכי קרוב לתשובה שיש לי

מכירה משפחות אומנה.רחפת..אחרונה
אנחנו היינו סוג של משפחת אומנה חלקית. הגיעו אלינו שני אחים אחר הצהריים וחזרו לביתם אחרי ארוחת ערב למיטב זכרוני.
מכירה משפחה משכמה ומעלה שיש לה ילדי אומנה באופן מלא. מה היית רוצה לדעת?
דרושות מטפלות לעבודה עם גוזלים קטנים !my face

דרושה מטפלת לגיל הרך באזור המרכז, עבודה בגני ילדים מגיל לידה ועד גיל 6.
למי שמחפשת עבודה בטוחה ויציבה! תנאים טובים נוספים !
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות המשרה: 
גישה חמה לילדים ולעבודה עם ילדים.
יכולת עבודה בצוות.
אחריות גבוהה.
סדר וניקיון.
נסיון בעבודה עם ילדים - יתרון.
נא לשלוח קורות חיים למייל  jobs@my-face.co.il או בפקס 072-2448465 ולציין משרה 1002

הכרטיס של הסתדררות המוריםיום השביעי
איך משתמשים בו?
אפשר לקנות עם המתנה שטעונה עליו באינרנט?
ואיך בכלל אני יודעת מה הסכום הטעון?
תסתכלי באתר הסתדרות המוריםציליגילימימיאחרונה
דרושות מדריכות וסייעות לצהרונים באזור המרכז !!!my face

עבודה עם ילדים מקסימים, 5 ימים בשבוע בשעות הצהריים.
שכר טוב + תנאים מעולים ! 
יכול להתאים מאוד לסטודנטים.
למי שמחפשת עבודה בטוחה ויציבה! תנאים טובים נוספים !
דרישות המשרה: 
אהבה לילדים - חובה! 
אחריות גבוהה ורצון לסייע לילדים.
ניסיון בעבודה בילדים - יתרון! 
המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד.
נא לשלוח קורות חיים למייל jobs@my-face.co.il או בפקס 072-2448465 ולציין מספר משרה 1081

מחפש מערכי שיעור יפיםאנונימי (פותח)

(לא מתמטיקה ומדעים)

ולא לשלוח אותי לאתרים אני מכיר את רובם.

אני בכוונה מחפש ממורים או מורות פה- דברים תורניים

באיזה נושאיום השביעי
כל נושא אחראנונימי (פותח)

מוסר, כישורי חיים, מועדים

יש לי כל מיני... אם תמקד יהיה לי קל יותר לעזורסיווש


באיזה נושאים?אנונימי (פותח)אחרונה


מורהאביתר1234

אני מורה לתלמידים ומפרעים לי תעזרו לי איזה שיטוט חינוך יש שלא יפרעו

אתה מעניש? איך בדיוק?לשם שבו ואחלמה
השיעורים שלך מעניינים?
מה סוג ההפרעה? איזה גיל?ציליגילימימי
בגדול ממה שאני רואה, מורה ששם גבולות ועומד בהם, יש לו פחות הפרעות...
כמו שקודמיי ניסו להבחין יש הרבה סיבותובצאתיאחרונה
להפרעות והטיפול צריך להיות מותאם לגורמים. בכ"ז אנסה בע"ה לתת כמה עצות.
א. להושיב את המפריעים יותר מקדימה וליד לא מפריעים ולשתף אותם בשיעור כל הזמן.
ב. לתת פרסים למשתתפים הלא מפריעים בלבד ( אולי אפילו שיעור חופשי/שיחרור מוקדם להפסקה פעם בכמה זמן ). לתת נקודות "שחורות" למפריעים ( הנקודות נצברות ואחרי סך מסויים שיחה עם ההורים/הוצאה מהשיעור/הורדה בציון בתעודה וכדו' וכדו'.)
ג. סיפורים ושיעורים מעניינים. חידות וכדו'. כשעושים חידות בהפתעה באמצע השיעור ( ובמיוחד אם הן נושאות פרסים ) זה דרבון טוב להקשבה. אבל לא להיסחף...
ד. לגוון: מידי פעם להקרין סרטים הקשורים לחומר הנלמד, חידונים, ואפילו טיולים קצרים/ארוכים.
תסתכלי גם ב עצות למשמעת בכיתות ד-ו במילוי מקום יומי
בהצלחה!!
כמה שאלות לגבי תואר ראשון בחינוךdrifa

אני מבררת לגבי לימודי הוראה, כשנראה כרגע שהכיוון הוא חינוך מיוחד ורציתי לדעת אם יש חשיבות מבחינת המכללה שלומדים בה כשמחפשים עבודה בתחום או שכולן נחשבות באותה הרמה?

 

אחת האפשרויות שנוחות לי כי אני גרה בצפון היא ללמוד במכללה בטבעון שמציעה תואר ראשון בחינוך כשאלו המסלולים

http://www.oranim.ac.il/sites/heb/academic-units/education-faculty/pages/default.aspx

כשאחד מהם הוא חינוך מיוחד.

אני רואה שהם מציעים גם חינוך מיוחד וגם חינוך מיוחד לגיל הרך. במה הם שונים ואשמח לדעת גם מבחינת ביקוש לעובדים בתחום- האם יש דרישה גדולה יותר לאחת מההתמחויות?

כמו כן, מניסיון של אנשים כאן בפורום שסיימו לימודים, לימודים בתחום כוללים גם התמחות מעשית בשטח? אני יודעת שבלימודי עבודה סוציאלית זה מקובל ואז יוצאים עם ניסיון פרטי ויותר עם ביטחון אחרי הלימודים.

 

ולבסוף, האם מישהו למד/ למדה במכללה הזאת ואפשר ליצור איתה קשר בפרטי בכדי לקבל קצת פרטים על הלימודים ועל המכללה באופן כללי?

 

חישוב שעות לגננת ומורה...שאלה..רימון
איך מחשבים שעות לגננת? נגיד יום אחד שזה משמונה עד שתיים זה נחשב לתלוש שש שעות?
ומורה- זה הולך לפי שיעורים או שעות?
תודה!
מורה - שעה זה 45 דקות (לרוב!)ציליגילימימי

גננת לא יודעת

כן אצל גננת זה נחשב לפי שעותיטבתהאחרונה


יש כאן מישהו שמבין ברפורמות השונות ובתנאיםשירה22222

של כל רפורמה?

 

או יכול להפנות אותי למישהו כזה?

א. את יכולה לשאול פה, ייתכן מאד שאדע לענות.a-a-aאחרונה

ב. אם יש לך פייסבוק הצטרפי לקבוצה"מורים לעזרת מורים" ותשאלי שם.

אשמח לעצות במציאת סטאז' לשנה הבאהאנונימי (פותח)

איך מתחילים עם זה בכלל?

כמה שעות זה משרה מלאה/ חצי משרה?

מה אתם ממליצים לחפש?

אני בתחום ההוראה 

ללכת לבתי ספר ולהביא קורות חייםציליגילימימיאחרונה

אם יש במקום מסויים מישהו שמכיר אותך, תבקשי ממנו שיעביר את הקורות חיים. 

 

משרה זה 36 שעות. 

מה זאת אומרת מה ממליצים לחפש? מה למדת? מה מעניין אותך?

 

כדאי לדעת שלא קל ולכן אם יש הצעות טובות שווה לבחון אותן גם אם זה לא בדיוק מה שבא לך. 

בהצלחה!

מחפשת משרות הוראה באזור ירושליםאנונימי2

היי,

מחפשת משרות הוראה באזור ירושלים!

ההתמחויות שלי הן בתנ"ך, יהדות, אמנות, עיצוב גרפי, צילום.

 

אם שמעתם, נתקלתם במשרה בתחום הזה אשמח לקבל פרטים!

אפשר לכתוב לי גם בפרטי.

תודה רבה

עצות למשמעת בכיתות ד-ו במילוי מקום יומיאנונימי (פותח)

הם דיברו ודיברו ודיברו ולא סתמו!!

עצות?

באמת קשהמלכתשלמה

לא כיף שתלמידים לא מקשיבים למורה, אבל ... האם המורה מקשיב לתלמידים??

 

ובמחילה מכבודו/ה... מורה שמדבר כך על תלמידיו ומשדר - "ולא סתמו", איך מצפה שיקשיבו לו? (תוהה אם ראוי בכלל לעמוד מול ילדי ישראל ולחנכם, אם את אתה מורה ליום או מורה מקצועי, הכל זה חינוך שעובר יותר בשדר מאשר במילים....)

(אין להתרגז על דבריי, רק לקחת לתשומת לבנו שיש לנו מה לשפר

 

קשה לתת עצות  למי שלא מכבד את מי שמולו, כי העיצות לא יועילו, אבל כשתרגיש/י שאת/ה מכבד/ת אותם באשר הם צלם אלקים בדיוק כמוך, אז אפשר לנסות לחלק פרסים קטנים על השתתפות, הצבעה, הקשבה וכו', להזמין אותם ללוח, לתת הזדמנות לעבודת זוגות או קבוצות קטנות, ולציין בפירוש דברים טובים שעשו "שמתי לב שדורון חיכה בסבלנות לתור שלו"..."ראיתי שתמר הרימה את הקלמר לחברתה.." וכו', ילדים הם כחומר ביד היוצר, כשהם חשים שמבינים אותם ורואים את הטוב שבהם הם מפתיעים ובגדול!

(אצלנו הם מאד אוהבים חמוציות, מנטוס וכאלה.)

 

ב"הצלחה , בכל המישורים...

 

אני הפותחת... ו-וואיי באמת שהגזמת...אנונימי (פותח)

לא פירטתי כלום, מה ניסיתי לעשות וכו, ואת כבר מסיקה שאני לא מכבדת את התלמידים, ובעצם מורה לא טובה...

את לא חושבת שנסחפת?

מי אמר שאני לא מכבדת? מי אמר שאני לא מפרגנת? מי אמר שאני לא מחמיאה? לא מצ'פרת??

לא באתי לפרט את שיטת העבודה שלי ולכן לא פירטתי מה כן ניסיתי, אבל בסופו של דבר כמעט שיעור שלם (!!!) וזו פעם ראשונה שזה קורה לי (!) היה רעש רעש רעש ושום דבר לא עזר! שום דבר!

ותודה על כל העצות בפסקה השניה, אבל זה היה לא רלוונטי לשיעור הזה כי זה היה שיעור ששני תלמידים הכינו והיו אמורים למסור, ולא הצלחתי להשליט שקט וסדר בכיתה...

בנחת, בהרמת קול, בכל שיטה שהיא זה פשוט לא הלך!!!

ושיעור שלם הוצאתי את הנשמה שלי כאילו עבדתי בבנין של 10 קומות...

אז כן, אני אגיד שהם דיברו ודיברו ודיברו ולא סתמו, כן!

אחרי הרבה פעמים שניסיתי לעשות שקט וליצור הקשבה בכל מיני דרכים, ע"מ ששני התלמידים החמודים שהכינו את השיעור יוכלו למוסרו... לא מאחלת לך לעמוד בכזה ניסיון כדי להבין את התחושה הזו. ולהגיד "הם לא סתמו" זו עוד מילה עדינה...

 

אני לא מתכוונת לתקוף אבל אני חושבת שלא כדאי להסיק מסקנות כ"כ מהר לגבי אישיותי או טיב ההוראה שלי, משתי שורות בפורום ערוץ 7...

 

 

ענישה מסודרת וקפדניתלשם שבו ואחלמה
מוכנה ומתוכננת מראש
פידבק חיובי - פתקי נחת להורים, מחמאות למי שמגיעה לו מחמאה, הכרזה על מצטיינים.ולא לנסות לרצות אותם, את האדון בכיתה.
את חושבת שכדאי ללנהוג כל גם כמורה רגילה.אנונימי (3)
אני מלמדת כיתה ו׳ בנות קבוצה של מתקשות בחשבון. בזמן האחרון הן "מרגישות בבית", ואני מתלבטת בין קפדנות ושהן יצאו ממורמרות מהשיעור, או יותר רכות שהן יהנו אבל גם יותר יפריעו.
אשמח לעצות..
אני חושב שכן. כמורה רגילהלשם שבו ואחלמה
הן לא יצאו ממורמרות אם הן יעבדו כמו שצריך, ילמדו ויתקדמו
אם הן ירגישו בבית זה יהיה רע לכולן
הקטע הוא שהן מרגישות טיפשות.אנונימי (3)
קשה להן, ובשיעור אחד הו לא רואות התקדמות משמעותית..
כמובן שהן חייבות להרגיש חווית הצלחהלשם שבו ואחלמה

תני להן גם תרגילים שהם יצליחו בקלות 

ותרגילים שהם יצליחו קצת פחות בקלות

נכון, אבל זה היה קצת פחות משיעור שלם,אנונימי (פותח)

ולא היה זמן ואופציה לכל הדברים האלו בתור ממלאת מקום של שעה אחת בלבד.

רק כשאמרתי שאני רושמת כל אחד לפי ההתנהגות שלו הם קצת נלחצו אבל אחרי חצי דקה חזרו לדבר כאילו דבר לא קרה

שניה, כשכתבת "יומי", למה התכוונת?לשם שבו ואחלמה
שזה מילוי מקום שמתרחש כל יום?
לא. מילוי מקום שקוראים לי מורים כשצריך. לא קבוע.אנונימי (4)


כיתה שפוצחת במרדHakuna.Matata
יש סיכוי נמוך מאוד לקנות אותם כשזה חד פעמי.

אפשר לנסות רשימה של שמות על הלוח של כל התלמידים. ותלמיד שמפריע מקבל קו. ושני קווים וכו. וכל קו מסמל ענישה או אזהרה. למשל קו ראשון אזהרה. קו שני דקה מההפסקה לא יוצא. קו שלישי חמש דקות. אחכ מכתב חהורים וכו.

תגמול חיובי.

מערכת של התנהגות טובה מנגד. מי שמתנהג יפה מקבל כוכב. שלוש כוכבים מכתב התנהגות טובה להורים. או הפתעה (חנות הכל בשקל. הם מתים על זה מנסיון ).

להשתמש במשהו חזותי מושך. אם אפשר שלט או סרט מוקרן או לקחת את אחד התלמידים שיציג או לעשות זאת בעצמך.

עוד דבר. ניראות. היום נכנס לכיתה שאני מלמד בה איש עם מכופתרת ועניבה התלמידים היו מרותקים. הופעה מסודרת מכובדת נותנת לתלמידים תחושה שעומד אדם מכובד מולם.

לנסות למצוא את מוקד הבלאגן. ולהפוך אותו לנושא השיעור או את הילד החזק שגורר את כולם ולהשתמש בו או להעניש אותו בחומרה למען ייראו ויראו.

תחילת שיעור. לעמוד. בטון תקיף לדרוש על סדר ונקיון בכיתה. להכניס כל מה שלא קשור לתיק. להתיישב ישר.

לעשות פעילות ספורטיבית קטנה בכיתה.

בהצלחה!
עצות מאוד מאוד טובות, תודה אנונימי (פותח)

הבעיה היא שלא אני מסרתי את השיעור (שני תלמידים הכינו את השיעור) ובתור ממלאת מקום של שעה אחת בכיתה זו, אין לי אמצעי ענישה מספיק טובים חוץ מלהעביר את השמות למורה (שבד"כ מטפלת בזה היטב..) או להוציא מהכיתה במקרה קיצוני

להשאיר בהפסקה ולעשות עבודהלשם שבו ואחלמה
מכתב הביתה
טלפון להורים
עבודה הביתה
וכו
אם זה שעה אחתHakuna.Matata
ואת לא מעבירה תשיעור

תעזבי.

המורה תסלח לך שלא הייתה דממה.
זה לא בשביל המורה, זה בשביליאנונימי (4)

אני מרגישה פשוט רע שזה לא הלך לי להשתיק אותם, שבקושי הקשיבו לי

לא ממש מעניינת אותי דעת המורה ..אנונימי (4)

למרות שהמורה ממש הבינה אותי

דעתי היאHakuna.Matata

שאי אפשר במצב של היום להגיע למצב של שקט בכיתה אם את לא מכירה את התלמידים..

 

או אם איך שהוא הצלחת להרשים אותם. וזה לא קל בכלל אם לא הבאת להם אוכל או ממתקים

נכון, את צריכה פרסים ויכולת ענישה.לשם שבו ואחלמה
וכם להיות מעניינת,
תראי, במילוי מקום לרוב לא מצפים ממך להתקדם בחומר,
אז את יכולה לעשות להם משחקים,
וחלק מהשיעור דף עבודה לא קשה שמי שמסיים אותו זוכה ב...? לצאת מוקדם יותר?
ואפשר גם לספר סיפור מעניין.
לא צריך להביא אוכל וממתקים.נשואה טריה
מלא דרכים לגרום לילדים להיות קשובים ואפילו בלי לבקש אפילו פעם אחת שקט! אם המורה הוא מספיק מעניין ומשתמש באינטונציה נכונה אז יהיה קשב בכיתה.
אולי לא ממתקיםHakuna.Matata
אבל שימוש באינטונציה נכונה הוא לא פתרון קסם. .

כיתה שהחליטה לעשות מרד גם לא תקשיב לא לאלידע בר שאול. ואין חולק על הקריזמה שלו
תתפלא,נשואה טריה

אינטונציה זה פיתרון קסם! מנסיון!

זה עובד.Hakuna.Matataאחרונה
אבל זה לא פתרון לכל דבר
אני נער ולא מורה ואני פשוט יכול להגיד לך מה עובד עלינויהדות=דרך חיים

 

מי שמדבר את מעמידה אותו ל5 דקות אם והוא ממשיך לדבר את מוציאה החוצה. ואם את עושה את זה תעשי את זה כבר מהדיבור הראשון שאת שומעת כי אם לא מתחילים ישר זה פחות מאיים

טלפון להורים בגיל שלהם זה מאיים מאוד ולכן גם יעיל.

נגיד מי שמפריע ממש צריך לעשות עבודה בנושא שלומדים. (לנו מביאים דברים ממש קשים אבל הם קטנים אז תביאי להם משו קצר)

 

והכי חשוב לא להיות איתם רק בכאסח. זתאמרת תעשי איתם הרבה צחוקים אם את עושה איתם הרבה בדיחות נבנה קשר ואז גם לא נעים להם להפריע.

לנו ביסודי היו מביאים סטיקרים של נ נח נחמ נחמן מאומן למי שהיה משתתף יפה בשיעור, ותלמידים היו עושים הכלללל בשביל זה. 

או נגיד את נותנת כמות תרגילים או כל דבר שאת מלמדת. ואומרת שמי שמסיים יכול לצאת לשחק בחוץ

 

 

אהבתי את הקטע עם הנח נחח אנונימי (4)


יש לי שאלה...אנונימי (פותח)

בנות מהכיתה שלי מברותת רוב ההפסקה לשון הרע. כשאני פונה אליהן ומבקשת שיפסיקו- הם טוענות שאין לאף אחת מושג על מי הן מדברות.

ולמרות שהרמזים הוכיחו לכולן מי זאת, הן התעלמו!\

ניסיתי להפסיק לקצת זמן, ל"נדנד" ושום דבר לא עוזר!

וזה ממש מציק לי, כי קודם כל אני לא יכולה לשהות בכיתה אז ,    ומלבד זאת- לשון הרע נשמע, ומפלג את הכיתה.

מה אפשר עוד לעשות?

שאלון לאנשים העובדים עם אוטיסטים בתפקוד גבוה/אספרגרtd

 

שלום לכולם.

אשמח מאד אם תוכלו לעזור לי במילוי שאלון מקוון המופיע בקישור המצורף.

נותרו לי ימים אחרונים למחקר ואני זקוקה לפחות לעוד 18 אנשים שיענו.

 

 

https://docs.google.com/forms/d/1X9QqQSkvTw0kdlJh0ATn_4WRaABs8xq3hv27Zk8CzR8/viewform?usp=send_form

 

 

תודה מראש!

אשמח לאנשים נוספים שישיבוtdאחרונה
ממש אשמח לאנשים נוספים שישיבו על השאלון.
הוא לא דורש הרבה, 2-3 דקות..
תודה רבה!
עזרה וטובה קטנהנעמה פ

שלום לכל המורים!

אני לא כותבת פה בדרך כלל אבל זקוקה לעזרה ממורים.

אני בשנה האחרונה ללימודים ונושא הסמינריונית שלי הוא מורים משפיעים.

בשביל זה אני צריכה שכמה מורים יענו לי על שאלון (קצת חופר)

אם יש כאן מישהו שמוכן להקדיש לי קצת מזמנו (משהו כמו חצי שעה) אני אשמח שיפנה אלי.

תודה רבה ובהצלחה!

שאלת שכרבעזרת ה'!!
כמה בערך מרוויח מורה במשרה מלאה?
תודה
שאלה עם טווח רחב ביותר+mp8
תיכון או יסודי?
אופק חדש/ עוז לתמורה/ לא זה ולא זה?
מה הדרגה/ הוותק?
האם למורה יש תפקידים נוספים בבית הספר כגון מחנך/ רכז מקצועי//רכז טיולים/ בטחון/ חברה?

כל הנל משפיעים על המשכורת עד אלפי שקלים לכאן או לכאן.
מלמד ילד בכיתה ד' גמראמתקדם...
שעה ביום, אבל הוא לא מרוכז בכלל... והנוסף הוא לא מסכים לקרוא, אלא מתעקש שאני אקרא... כאיחו הוא פוחד...
למישהו יש רעיון איך לעשות את זה בצורה חוויתית? בא לי שהוא יחכה ללימוד, ולא יעביר אותו בבאסה. .
תודה רבה!
הוא מאובחן?Hakuna.Matata
החומר מעניין אותך?
יש לו בעיות קריאה?
למה אתם לומדים יחד? יש לו בעיה בבית ספר?

אתם לומדים משהו רלוונטי לחיים שלו? או רק את הטקסט ?
לא מאובחן, וההורים לא בעניין של אבחוןמתקדם...אחרונה
אותי החומר מעניין, אותו פחות
זה התאמה, המלצה של המורה
לומדים את הטקסט...