מי שמתעסקת בהוראה מתקנת, יש לכם שיטה לשיפור כתב יד של תלמיד (כיתה ב')?
אשמח לקבל רעיונות ועצות.
מי שמתעסקת בהוראה מתקנת, יש לכם שיטה לשיפור כתב יד של תלמיד (כיתה ב')?
אשמח לקבל רעיונות ועצות.
ניסיתי כמה פעמים להושיב את הבן שלי לידי עם מחברת וביקשתי ממנו שהמטרה היא להגיע לאות יפה וברורה ולא לסיים מהר וללכת, זה לא הלך... הוא חירבש איזה 4-5 אותיות בכל שורה וברח...
איך לשכנע אותו שישב ויקדיש לזה זמן אמיתי ואיכותי?
דרך אגב, בדברים אחרים הוא משקיע זמן ודיוק מופלאים, בציור הוא לא מוותר על שום פרט ובלגו הוא מדהים ברעיונות והברקות ויכול לשבת שעות! בכתב (ולפעמים גם בקריאה) הוא פשוט לא משקיע זמן וסבלנות!
(הבן שלי בכיתה ד')
הספר של חיה קושניר עזר לי וגם להבין מה מפריע לאנשים
אבל כמה שיותר דיברו איתי על זה זה עצבן יותר
עד היום אני זוכרת את זה בתור פגיעה בדימוי העצמי.
כשרציתי עבדתי יפה לבד והצלחתי
זה היה רק בסביבות כיתה ז' ח'
ביקשו ממני לעזור לילד בלימודים.
הוא בכיתה ז', ומסיבות שונות* הוא צריך להשלים את החומר של כיתה ו'.
שאלו אותי אם אני יכולה ללמד אותו את זה, כדי שיעבור את המבחן של סוף ו'.
שאלותיי הן כאלה-
מהו בעצם החומר בכיתה ו? במגוון נושאים, בכלליות, להזכיר לי רגע מה הולך שם...
מהו המבחן של סוף ו'?
איך אני יכולה לברר מה אני בעצם אמורה ללמד אותו?
יש איזה חומר נגיש באינטרנט?
תודה רבה מראש!
*ההורים אמריקאיים, הילד היה ב2 בתי ספר שונים מאוד ובינהם תקופה של חינוך ביתי שלא בטוחה כמה הוא למד בה, בית הספר הנוכחי הוא תלמוד תורה\חיידר והמטרה של ההורים זה להעביר אותו לבי''ס "רגיל" בשאיפה שימשיך לתיכון עם בגרויות, היועץ של בית הספר הרגיל ביקש שיעשה את המבחן של סוף ו'. זה כל מה שאני יודעת כרגע.
מקום בעולם
רחפת..בזכותך נזכרתי גם אני במתנות לסופי שנה .....
תודה .
נ.ב
בגן (חינוך מיוחד ) של הבן שלי נזכרתי יחסית מאוחר לגבי משלוחי מנות - מתנות לצוות .
וכאשר דברתי אם אחת האמהות , היא אמרה לי שאם לא הייתי מתקשרת כדי לארגן ,
אז היא כבר הייתה עושה לבד מעצמה כי כבר מאוחר .....
( זה היה כשבוע -שבוע וחצי לפני פורים ... להתחיל לבקש כסף ולארגן .)
משהו מיוחד לכל ילד או משהו אחיד לכולם ?
לצוות (תלוי כמה צוות ) זה בדרך כלל כלי בית /כלי נוי ...
( קערות יפות לסטים , קנקן וכוסות, ספלים , שעון קיר , תמונות , כלי הגשה , עציץ יפה,.....)
נסתי קצת לעזור . מקווה שעזרתי קצת .

האם יצא לכם לשמוע מהורים שרוצים להפוך למשפחת אומנה ולתת בית חם לילד שלא שלהם וזה לא פשוט. עכשיו יש לי משפחה כזאת ואני לא יודעת מה לענות להם. מצאתי את הכתבה של לאה גולן וזה הכי קרוב לתשובה שיש לי
דרושה מטפלת לגיל הרך באזור המרכז, עבודה בגני ילדים מגיל לידה ועד גיל 6.
למי שמחפשת עבודה בטוחה ויציבה! תנאים טובים נוספים !
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות המשרה:
גישה חמה לילדים ולעבודה עם ילדים.
יכולת עבודה בצוות.
אחריות גבוהה.
סדר וניקיון.
נסיון בעבודה עם ילדים - יתרון.
נא לשלוח קורות חיים למייל jobs@my-face.co.il או בפקס 072-2448465 ולציין משרה 1002
עבודה עם ילדים מקסימים, 5 ימים בשבוע בשעות הצהריים.
שכר טוב + תנאים מעולים !
יכול להתאים מאוד לסטודנטים.
למי שמחפשת עבודה בטוחה ויציבה! תנאים טובים נוספים !
דרישות המשרה:
אהבה לילדים - חובה!
אחריות גבוהה ורצון לסייע לילדים.
ניסיון בעבודה בילדים - יתרון!
המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד.
נא לשלוח קורות חיים למייל jobs@my-face.co.il או בפקס 072-2448465 ולציין מספר משרה 1081
אני מורה לתלמידים ומפרעים לי תעזרו לי איזה שיטוט חינוך יש שלא יפרעו
אני מבררת לגבי לימודי הוראה, כשנראה כרגע שהכיוון הוא חינוך מיוחד ורציתי לדעת אם יש חשיבות מבחינת המכללה שלומדים בה כשמחפשים עבודה בתחום או שכולן נחשבות באותה הרמה?
אחת האפשרויות שנוחות לי כי אני גרה בצפון היא ללמוד במכללה בטבעון שמציעה תואר ראשון בחינוך כשאלו המסלולים
http://www.oranim.ac.il/sites/heb/academic-units/education-faculty/pages/default.aspx
כשאחד מהם הוא חינוך מיוחד.
אני רואה שהם מציעים גם חינוך מיוחד וגם חינוך מיוחד לגיל הרך. במה הם שונים ואשמח לדעת גם מבחינת ביקוש לעובדים בתחום- האם יש דרישה גדולה יותר לאחת מההתמחויות?
כמו כן, מניסיון של אנשים כאן בפורום שסיימו לימודים, לימודים בתחום כוללים גם התמחות מעשית בשטח? אני יודעת שבלימודי עבודה סוציאלית זה מקובל ואז יוצאים עם ניסיון פרטי ויותר עם ביטחון אחרי הלימודים.
ולבסוף, האם מישהו למד/ למדה במכללה הזאת ואפשר ליצור איתה קשר בפרטי בכדי לקבל קצת פרטים על הלימודים ועל המכללה באופן כללי?
גננת לא יודעת
אם יש במקום מסויים מישהו שמכיר אותך, תבקשי ממנו שיעביר את הקורות חיים.
משרה זה 36 שעות.
מה זאת אומרת מה ממליצים לחפש? מה למדת? מה מעניין אותך?
כדאי לדעת שלא קל ולכן אם יש הצעות טובות שווה לבחון אותן גם אם זה לא בדיוק מה שבא לך.
בהצלחה!
היי,
מחפשת משרות הוראה באזור ירושלים!
ההתמחויות שלי הן בתנ"ך, יהדות, אמנות, עיצוב גרפי, צילום.
אם שמעתם, נתקלתם במשרה בתחום הזה אשמח לקבל פרטים!
אפשר לכתוב לי גם בפרטי.
תודה רבה
לא כיף שתלמידים לא מקשיבים למורה, אבל ... האם המורה מקשיב לתלמידים??
ובמחילה מכבודו/ה... מורה שמדבר כך על תלמידיו ומשדר - "ולא סתמו", איך מצפה שיקשיבו לו? (תוהה אם ראוי בכלל לעמוד מול ילדי ישראל ולחנכם, אם את אתה מורה ליום או מורה מקצועי, הכל זה חינוך שעובר יותר בשדר מאשר במילים....)
(אין להתרגז על דבריי, רק לקחת לתשומת לבנו שיש לנו מה לשפר
קשה לתת עצות למי שלא מכבד את מי שמולו, כי העיצות לא יועילו, אבל כשתרגיש/י שאת/ה מכבד/ת אותם באשר הם צלם אלקים בדיוק כמוך, אז אפשר לנסות לחלק פרסים קטנים על השתתפות, הצבעה, הקשבה וכו', להזמין אותם ללוח, לתת הזדמנות לעבודת זוגות או קבוצות קטנות, ולציין בפירוש דברים טובים שעשו "שמתי לב שדורון חיכה בסבלנות לתור שלו"..."ראיתי שתמר הרימה את הקלמר לחברתה.." וכו', ילדים הם כחומר ביד היוצר, כשהם חשים שמבינים אותם ורואים את הטוב שבהם הם מפתיעים ובגדול!
(אצלנו הם מאד אוהבים חמוציות, מנטוס וכאלה.)
ב"הצלחה , בכל המישורים...
לא פירטתי כלום, מה ניסיתי לעשות וכו, ואת כבר מסיקה שאני לא מכבדת את התלמידים, ובעצם מורה לא טובה...
את לא חושבת שנסחפת?
מי אמר שאני לא מכבדת? מי אמר שאני לא מפרגנת? מי אמר שאני לא מחמיאה? לא מצ'פרת??
לא באתי לפרט את שיטת העבודה שלי ולכן לא פירטתי מה כן ניסיתי, אבל בסופו של דבר כמעט שיעור שלם (!!!) וזו פעם ראשונה שזה קורה לי (!) היה רעש רעש רעש ושום דבר לא עזר! שום דבר!
ותודה על כל העצות בפסקה השניה, אבל זה היה לא רלוונטי לשיעור הזה כי זה היה שיעור ששני תלמידים הכינו והיו אמורים למסור, ולא הצלחתי להשליט שקט וסדר בכיתה...
בנחת, בהרמת קול, בכל שיטה שהיא זה פשוט לא הלך!!!
ושיעור שלם הוצאתי את הנשמה שלי כאילו עבדתי בבנין של 10 קומות...
אז כן, אני אגיד שהם דיברו ודיברו ודיברו ולא סתמו, כן!
אחרי הרבה פעמים שניסיתי לעשות שקט וליצור הקשבה בכל מיני דרכים, ע"מ ששני התלמידים החמודים שהכינו את השיעור יוכלו למוסרו... לא מאחלת לך לעמוד בכזה ניסיון כדי להבין את התחושה הזו. ולהגיד "הם לא סתמו" זו עוד מילה עדינה...
אני לא מתכוונת לתקוף אבל אני חושבת שלא כדאי להסיק מסקנות כ"כ מהר לגבי אישיותי או טיב ההוראה שלי, משתי שורות בפורום ערוץ 7...
תני להן גם תרגילים שהם יצליחו בקלות
ותרגילים שהם יצליחו קצת פחות בקלות
שאי אפשר במצב של היום להגיע למצב של שקט בכיתה אם את לא מכירה את התלמידים..
או אם איך שהוא הצלחת להרשים אותם. וזה לא קל בכלל אם לא הבאת להם אוכל או ממתקים
אינטונציה זה פיתרון קסם! מנסיון!
מי שמדבר את מעמידה אותו ל5 דקות אם והוא ממשיך לדבר את מוציאה החוצה. ואם את עושה את זה תעשי את זה כבר מהדיבור הראשון שאת שומעת כי אם לא מתחילים ישר זה פחות מאיים
טלפון להורים בגיל שלהם זה מאיים מאוד ולכן גם יעיל.
נגיד מי שמפריע ממש צריך לעשות עבודה בנושא שלומדים. (לנו מביאים דברים ממש קשים אבל הם קטנים אז תביאי להם משו קצר)
והכי חשוב לא להיות איתם רק בכאסח. זתאמרת תעשי איתם הרבה צחוקים אם את עושה איתם הרבה בדיחות נבנה קשר ואז גם לא נעים להם להפריע.
לנו ביסודי היו מביאים סטיקרים של נ נח נחמ נחמן מאומן למי שהיה משתתף יפה בשיעור, ותלמידים היו עושים הכלללל בשביל זה.
או נגיד את נותנת כמות תרגילים או כל דבר שאת מלמדת. ואומרת שמי שמסיים יכול לצאת לשחק בחוץ
בנות מהכיתה שלי מברותת רוב ההפסקה לשון הרע. כשאני פונה אליהן ומבקשת שיפסיקו- הם טוענות שאין לאף אחת מושג על מי הן מדברות.
ולמרות שהרמזים הוכיחו לכולן מי זאת, הן התעלמו!\
ניסיתי להפסיק לקצת זמן, ל"נדנד" ושום דבר לא עוזר!
וזה ממש מציק לי, כי קודם כל אני לא יכולה לשהות בכיתה אז , ומלבד זאת- לשון הרע נשמע, ומפלג את הכיתה.
מה אפשר עוד לעשות?
שלום לכולם.
אשמח מאד אם תוכלו לעזור לי במילוי שאלון מקוון המופיע בקישור המצורף.
נותרו לי ימים אחרונים למחקר ואני זקוקה לפחות לעוד 18 אנשים שיענו.
https://docs.google.com/forms/d/1X9QqQSkvTw0kdlJh0ATn_4WRaABs8xq3hv27Zk8CzR8/viewform?usp=send_form
תודה מראש!
שלום לכל המורים!
אני לא כותבת פה בדרך כלל אבל זקוקה לעזרה ממורים.
אני בשנה האחרונה ללימודים ונושא הסמינריונית שלי הוא מורים משפיעים.
בשביל זה אני צריכה שכמה מורים יענו לי על שאלון (קצת חופר)
אם יש כאן מישהו שמוכן להקדיש לי קצת מזמנו (משהו כמו חצי שעה) אני אשמח שיפנה אלי.
תודה רבה ובהצלחה!