שרשור חדש
תמליל הצגת מגילת אסתרמודדת כובעים

יש למישהו/י תמליל להצגה למגילת אסתר לילדים?

 

פליייזזזז!

יש את הספר "מעגל השנה"ב"ה!אם בישראל!


התכוונת לספרים האלה:מודדת כובעים
כןב"ה!אם בישראל!אחרונה


הפורום פה חי?תסיגל!
מה אתם עושים עם תלמידות שאינן בקצב של הכיתה?
מתודובר על תלמידות שבאות מבתים לא פשוטים. ההורים שם לא בעניין של לימודים, ולבנות פער לימודי.
מצד אחד, לא רוצה לוותר עליהן!!
מצד שני, לא מוצאת דרך לעזור להן..
הבנות בעצמן עם מוטיבציה?שרבוב
אם כן אז להגיד להן שהן צריכות לעשות ש.ב. לבד. מה שהן יודעות שיעשו. ולתת להן עוד מטלות להדביק את הפער.
ואם לא אז לבקש עזרה בתוך ביהס מהיועצת. כל מיני שעות שיש הרבה םעמים לבית ספר או בת שירות וכאלה שישבו איתם
בעיה!ציליגילימימי

לא לוותר עליהן!!

אבל להיזהר לא להוריד את רמת הכיתה בגללן...

 

אני נותנת התאמות, פחות חומר לימודי וכד'. 

דורשת מהן כמה שנראה לי שהן יכולות ומסוגלות, ומנסה עוד טיפה מאמץ...

 

איזה גיל? מה הפער? אולי אוכל לתת לך גם עצות פרקטיות...

 

אם זה בנות המתאימות למתי"א כדאי להגיש אותן לוועדת שילוב. (אם אפשר. אצלינו אפשר רק תלמידה בשנה, מתוך לפחות 6 בכיתה שצריכות...). 

וגם שעות פרטניות, למרות שאני יותר בדעה שצריך לתת אותן לבנות הבינוניות ולא החלשות. 

 

בהצלחה

ולגבי השאלה בכותרת...ציליגילימימי

ב"ה הפורום חי!

אבל לא תוסס...

 

נשמח על כל אחד שייכנס מידי פעם וינסה להגיב על שירשורים של אחרים...

לא רק כשהוא צריך עזרה!

 

תשובה לגבי מתמטיקהשחר245אחרונה

בתור מורה לחשבון הייתי קונה לבנות אלו חוברת ברמה שלהן (יש חוברות שלא מצויין עליהן שם הכיתה) ונותת להן למלא עם מעט הדרכה שלי פה ושם.

כך הן גם חוות חווית הצלחה ולא תיסכול. גם משלימות פערים ולא מעבירות את הזמן בשיעור בלי לעשות כלום.

בהצלחה

זהו, הסתיימה מסיבת הסידור, היה טובלשם שבו ואחלמה


ב"הציליגילימימיאחרונה


מורה למ"מדוסית גאה!
סליחה שהפוך..
באיזה איזור בארץ?אנונימי (2)
לא יודעת אפשר להתקשר ולבררדוסית גאה!


עוד הצעת עבודה:דוסית גאה!אחרונה
סליחה שהפוך..זה מהפלאפון..
שלום! משהו מכיר מורה/גננת שמשתמש במדונה?אורה אורה

בס"ד

אם כן, אשמח לדעת איזה דגם כדאי לקנות?

תודה!

ממ לא יודעת איזו חברהשרבובאחרונה
ופדיחות לי לשאול
לא נראה לי שזה מכשיר מסובך
רעיונות איך להעביר לילדים בגיל 3-4, את המשניות?~א.ל


שינון מוסקאליטולית
ישנן תוכנית מובנות שמצורף אליהם דיסק שמע
כך שבמקביל ללימוד התוכן המשנה נלמדת בע"פ.
תודה את זה אני מכירה, אני מחפשת משהו אחר~א.ל
משניות בשת"ףציליגילימימי
אני מלמדת שיעור משנה בכיתה א'. אשמח לעזורסיווש

אפשר לשלוח לי את המייל שלך בפרטי ואשלח לך את החומרים.

מוסיפה בשביל כולם- יש את הספר "משניות משמחות" לכיתה א'סיוושאחרונה

הוא מאוד יצירתי וחלק ממנו יכול להתאים גם לגן.

כנ"ל לגבי משניות בשת"ף- שעל כל משנה יש יצירה, פעילות, ושינון מוזיקאלי בעזרת דיסק...

בגן הם רגילים לשיר שירים, אז הגיוני שהשינון יהיה קל יותר...

זכויות ממלא מקום חינוך כיתה.רבקה רבקה

הציעו לי מילוי מקום בחינוך כיתה ט'.

 

אני באמצע לימודים לתואר ראשון. ברשותי תעודת הוראה- מוסמך בכיר.

מהן הזכויות המגיעות לי במ"מ זה?

אשמח אם משהו יוכל להשיב לי.

תודה רבה!

מה זאת אומרת?ציליגילימימיאחרונה

איזה סוג של זכויות?

מגיע לך כמובן משכורת ובחופש הגדול לקבל את החלק היחסי של מה שעבדת. 

פנסיה. 

 

מה עוד.?

 

ותבדקי אם מדובר במשרד החינוך או לא כי זה יכול להיות משמעותי מאוד.

כמה מקבלת מורה בתחילת דרכה?אנונימי (פותח)

מחנכת/ מורה מקצועית?

 

כמה זה משרה מלאה?

 

אני מסיימת את לימודיי ומעניין אותי.

מאוד מסובך לדעתציליגילימימי

זה תלוי בכ"כ הרבה פרמטרים. חפשי טבלאות שכר למורים באופק חדש ותבדקי. 

 

משרה מלאה זה 36 שעות. (לא אם)

תלוי בהרבה פרמטרים, אבל ככללאנונימי (3)

ביסודי- חטיבה: משרה מלאה של מורה מקצועית 5800 ושל מחנכת 6300, שבוע העבודה הוא של 36 שעות שמתוכן 23-4 פרונטליות בכיתה והשאר פרטני/שהיה

 

בתיכון: משרה מלאה של מורה מקצועי בין6100-7000 (תלוי אם עשית שירות צבאי/לאומי וכמה שנים עשית) ושל מחנך בין 6700ל7700, תלוי כנ"ל בשירות צבאי/לאומי., שבוע העבודה הוא של 40 שעות מתוכן 24 פרונטלי (מחנך רק 21 פרונטלי.)

 

כל זה בהנחה שיש לך תעודת הוראה ותואר ראשון.

 

 

באמת? חשבתי פחות.רוני בלילהאחרונה

עזרת גם לי, תודה!

 

היי מקום בעולם
מחפשת שאלות 'איפה' ו 'מה' לילד אוטיסט עם הבנה מאוד טובה.
לדומא (תמונה של כלב מתחת לשולחן : איפה הכלב ? מתחת לשולחן )
(תמונה של יין על שולחן: מה נמצא על השולחן? יין)

אין לי ככ זמן לשבת ולחשוב על רעיונות בעצמי.. הייתי שמחה אם יש לכם כבר כזה מוכן או שתוכלו לשלוח לי כל מיני משפטים שאוכל להדביק לידם תמונה של זה..

תטדה!!
זה עם תמונות?שרבוב
נראה לי פשוט לגזור מעיתון ולפי זה לבנות שאלות
כן..מקום בעולםאחרונה
עיקר הבעיה שלי זה החוסר זמן :/ לכן שאלתי אולי כבר יש מוכן..
לוח הכפל בצורה חוויתית?יד_האלמונית

הבת שלי  בכתה ג', ולא זוכרת את לוח הכפל, ואפשר לומר שהיא גם לא כ"כ בעניין של ללמוד אותו בע"פ..עצוב

היא מקבלת המון תרגילים כש.ב, ומבחנים - אבל הכח רצון שלה בנושא הזה שואף לאפס.. (בכלליות היא מסתדרת בסדר עם חשבון, אבל מלוח הכפל יש לה רתיעה!)

לפני כ-6 שנים לימדתי חשבון בכתה ד', ואני זוכרת שהמדריכה של חשבון בביה"ס נתנה לי כמה רעיונות לחיזוק לוח הכפל, אבל חוץ מלתת להם את הלוח מודפס ולהגיד להם שיתלו בשרותים (וילמדו בע"פ)- אני לא זוכרת עוד רעיונות.

 

עכשיו אני חושבת על משחק זיכרון- כפולות ותוצאות.

בטח לכם יש רעיונות מה עוד אפשר לעשות.. (משחקים לזוג יכול להיות ממש מוצלח- כי גם האח שבכתה ד' צריך חיזוק בנושא )

 

אני מאמינה בשיטה של הבנהאמאשוני
לתת לה למלא לוח הכפל ריק, להתחיל מהסדרות הקלות, זה הופך לתרגילי חיבור וגם מעביר את הרעיון שעומד מאחורי תרגילי הכפל,
אני לימדתי לבגרות, מהרגע שמשתמשים במחשבון, מי שזכר את לוח הכפל בע"פ בלי הקשרים זה פשוט לא החזיק מעמד.
מי שפעל בשיטה של הבנה זה נשאר לו הרבה יותר..
לכן אני די נגד שיטות כמו משחק זיכרון...
לגבי מתודות אפשר לחשוב יצירתי.
אגב אם הולכים בשיטת למלא לוח הכפל ריק אפשר לעשות תחרות ובסוף לקבל ניקוד כמו בחי צומח דומם- משבצת ששניהם מילאו יקבלו שניהם 5 נק' אם רק אחד מילא- יקבל 15 או משהו כזה.. (צריך לחשוב אם זאת תחרות חינוכית)
תוך כדי הם כבר יסגלו לעצמם עם מה כדאי להתחיל למשל אם כבר מלאו 3*4 אז כבר ירשמו גם את התוצאה של 4*3, שזה גם ממחיש את ההבנה של הכפל.
צודקת..יד_האלמונית

באמת לא חשבתי על הרעיון הראשוני- שהיא תמלא לבד את לוח הכפל.. הבעיה היא שהיא תראה את זה כעונש.. אנה לחשוב איך להפוך את זה ליצירתי יותר, אולי עם ציורים ולא מספרים (כמו במשחק- מה במשבצת- טורים עם מספרים (1, 2, 3 וכו'..) ושורות עם ציורים (גזר אחד, 2 משולשים, 3 לבבות וכו'..) והיא צריכה להשלים גזר אחד, שני גזרים ואח"כ 2 משולשים, 4 משולשים וכו'..  אז אמנם היא לא תראה את השויון- 3*4=4*3 (כי אחד יהיה עם לבבות והשני עם סמיילים) אבל אז היא תצטרך יותר לחשוב, וזה טוב בשבילה שתחשוב קצת

תודה!

שמעתי על שירים לכל הכפולותhodayab

בס"ד

שיר לכפולות 2, לכפולות 3 וכו'...

זה מעולה אבל לא לכל אחדשואל שאלות

מי שקשה לו ההבנה,

או שלמרות ההבנה בכל פעם מחשב מחדש ולא זוכר אוטומטית- טובים הטריקים.

אני מכירה מי שכן הבינו, אבל בכ"ז לבגרות מה שעזר אלו השירים דווקא....

 

אפשר למלא לוח הכפל לבד בשלבים,

כל פעם שורה ובסוף לחבר- יראה פחות מלחיץ

שירים לכפולות הקשותשואל שאלות

2,4,5,10 זה קל.

מנגינה לכפולות 7- לכובע שלי 3 פינות...

לכפולות 8-  לא זוכרת...

9-  יש טריקים.

בהצלחה

שלומית לויט- עץ החשיבה אתר מומלץשואל שאלות

לכפל ולשבירת עשרת ועוד-

רעיונות טובים עם סרטונים של הסבר

בתור מורה לשעבר ואמא, ובנוסף שיחה ששמעתי בנושא הזה ממשמדי פעם פה

ואני לא זוכרת לגמרי:

א. לדבר על זה ביומיום: בללכת לקניות ולשמוע כמה יעלו 7 חבילות של במבה שעולות 4 שקלים, או כמה ביצים צריך לחביתה אם כל ילד רוצה 2 ביצים וכו' וכו'. (לא להמציא שאלות, אלא אגב הדברים שאת עושה והיא לידך, לשאול אותה על זה).

דגשים: העיקר הוא על החשיבה שהיא תפעיל כדי להבין את הכפל, ופחות שתדע לחשב. (בעיני זה לא סוף העולם אם היא לא תזכור בעל פה, אלא 'רק' תתן את התשובה כעבור 10 שניות אחרי שמצאה את התשובה בעזרת מחשבה. זה בעיני יותר חשוב - להבין את הרעיון של הכפל). ולכן לדעתי שימי לב ש:

1. להיות קשובה לחשיבה שלה בנושא, וגם להשתתף בה. להנהן בראש, לחייך, את יודעת.. שתראה שאת נהנית לשמוע את הרעיונות שלה, גם אם יש טעות. להתלהב מרעיון שהציעה - להפוך את זה ללמידה נעימה.

2. לא לשאול שאלות קשות, כמו 7*8, העיקר שהיא תתחבר לרעיון של הכפל. שהתשובה תבוא לה בשמחה ובהנאה, שתהיה לה תחושת סיפוק.

(זה כאמא שהיא גם מורה, אז היא דוחפת בכל הזדמנות...)

 

ב. (זה מספר שקראתי): משחק לוח הכפל:

מסדרים קעריות/סלים שבכל אחת מהן מספר כמו 3, 4, 5, 7, וכד'. בוחרים מספר שעל כפולותיו עובדים כרגע. נניח 6. הילדים מחזיקים כדור קטן, וצריכים לקלוע אותו לקעריות. ילד שקולע - מקבל 6*המספר שבקערה, של בייגלה/נקודות/כפתורים/פופקורן וכדומה, בתנאי שידע לומר כמה מגיע לו.

 

עמדתי לכתוב לך רעיונות מהשיחה, אבל אני לא יודעת אם מותר, חוששני שיש שם זכויות יוצרים (זו לא היתה שיחה ציבורית). אבל הגיוני שאם תכתבי בגוגל 'משחקי לוח הכפל' תקבלי רעיונות.

 

ויש שיטה מאוד חביבה לזכירת כפולות 9 עם אצבעות הידיים. קשה להסביר בכתב, תנסי למצוא בסביבתך שמכיר, מן הסתם יהיה. אם לא תסתדרי - אנסה לכתוב בכ"ז.

 

ובכלל, באופן כללי, לדעתי המקום ששל הבית הוא שהלמידה תעשה בעניין, בכיף. זה בית... לא בית ספר. הרי כתבת שהיא כבר חסרת מוטיבציה לנושא, אז לתת לה להשלים לוח הכפל, לא בהכרח שיעזור. אני הייתי משחררת קצת ומנסה לגרום לה ללמוד את זה מרצון. (להבין את הרעיון - זה הרבה יותר כיף ללמוד כשמבינים את העניין - , משחקים נחמדים...). מקסימום עוד כמה חודשים תעשי חושבים מחדש.

 

הכי קל ופשוט-''הכל לטובה''

להמציא מנגינה לכל מספר כפל אני למדתי כך..ב''הצלחה

תודה לכולם!יד_האלמונית

את שלומית לויט אני מכירה (לא אישית.. רק מהאינטרנט ) ויש לה דברים בהחלט חמודים וטובים.  גם את הטריק של 9 עם האצבעות יש לה.. ועוד טריקים מוצלחים נוספים- לרוב הכפולות.

העניין הוא שאני מרגישה שהבת שלי לא תזכור את הטריקים האלה (בשנה שעברה היא שרה את השירים של הכפולות השונות והשנה לא זוכרת אותן). לדעתי היא צריכה בעיקר תירגול, אבל לא תרגול מעיק (וחופר בלשון ימינו ) - בדפי עבודה כמו בכתה/ש.ב...

הרעיון של תירגול כפל ביומיום הוא בהחלט טוב.. אבל  לא זורם אצלי כ"כ, וסבתא שלהם עושה להם את זה (אולי בגלל זה זה לא זורם אצלי במיוחד עם הסיפורים על הילד שידע כבר בגיל 4 כמה קציצות אכל הדוד שאוכל פי 2 מהילד גם הסבתא מורה למתמ'..) 

 

נראה לי שאחפש משחק זכרון מוכן (היה לגדול בחוברות חשבון, צריך לבדוק שלא זרקנו.. ואם לא אמצא, אכין..) - וננסה לשחק בשבת..

 

שיטות פשוטות לכפולות 8 ו 9סוש

בס"ד

 

 

כפולות 9:

 

כותבים בשורה אנכית את המספרים מ 9 עד 0

ולצידם כותבים את המספרים מ 0 ל 9 כך:

 

9   0     =9

8   1     =18

7   2     =27

6   3    =36

5   4     =45

4   5     =54

3   6     =63

2   7     =72

1   8     =81

0   9     =90

 

 

 

כפולות 8:

 

א)כותבים בשורה את המספרים מ 0 עד 4  וליידם כותבים בשורה את המספרים מ 8 עד 4 כך:

 

0            4

1            5

2            6

3            7

4            8

 

 

ב) מוסיפים לכל זוג ספרה זוגית, לשני המספרים בשורה הראשונה  8 לשני המספרים בשורה השניה 6 וכן הלאה עד 0 כך:

 

08            48

16            56

24            64

32            72

40            80

 

 

 

בטוחה שיש עוד טריקים פשוטים ונפלאים כאלה, המון הצלחה!!

 

יש מלא אתרים שעש בהם משחקי חשבוןשרבובאחרונה
גלים. מט"ח..
כבר עובדת חודשייםאנונימי (פותח)
ועוד לא קיבלתי משכורת.
מפאת הסקרנות ועוד צורך לקבלת הנחה בארנונה ובמעון רציתי לשאול:
מה אמורה להיות המשכורת בערך?
עובדת כמורת שילוב (אני עוד לומדת, שנה ג')
15 שעות פרונטליות. 3 שהייה ו3 פרטני.
אני אמא ב"ה. אין לי מושג אם נקרא משרת אם.
ואגב, לא מבינה דבר בהשתלמויות וגמולים.
איך אפשר לדעת?
תודה!
חפשי טבלאות שכר למוריםציליגילימימיאחרונה
ותטפלי מהר בעניין המשכורת!
תעודת הוראה לתיכוןבלדרית
אפשר ללמד איתה ביסודי? האם הבתי ספר מקבלים? ואפשר ללמד מקצועות שונים מאשר אלו שלמדת אליהם בתעודת ההוראה?
כןציליגילימימיאחרונה
מקצועות שונים בדרכ כן אלא אם זה מקצועות ליבה ואז זה תלוי בביהס ובצרכים
איך אפשר להפוך קורס טעמי המקרא לקורס מעניין?אנונימי (פותח)
התחלתי ללמד טעמי המקרא (קורס, אחרי י"ב). בניתי מצגות, הכנתי חוברת, אפילו בניתי חידונים. ועדיין נראה שהקורס כבד ומשעמם למדי (לטענת תלמידים מסוימים). אשמח לרעיונות איך להפוך קורס כזה למעניין יותר.
נראה לי שזה תלוי בעיקר בכל תלמיד, יש תלמידים שזה מענייןדוסית גאה!

אותם והם יאהבו את הנושא הזה ויש תלמידים שלא אוהבים את זה גם אם הקורס יהיה מעניין.

 

אני עשיתי את הקורס הזה מרוכז בקיץ האחרון והיה בסך הכל כיף. המרצה היה אדם ממש נוח ומסביר פנים, הוא לימד דרך מצגות מסודרות וברורות, כשהיו שאלות הוא תמיד דאג לענות והבהיר טוב עד שהתיישב, עשה לנו בסוף כל יחידה דף עבודה על הנושאים שנלמדו עד עכשיו (טקסט שהיינו צריכות לחלק ולפסק לפי טעמי המקרא) וזה ממש עזר ללמידה ובמבחן בסוף השיטה שלו הוכיחה את עצמה וכל הקבוצה קיבלה ציונים מעל 80.

תודה! אכן התכוונתי לקורס מהסוג שלמדת - טעמים כסימני פיסוקאנונימי (פותח)


אהה והוא גם הראה לנו סרטונים של קוראים בתורהדוסית גאה!

וביקש ממנו לפני כל סרטון לזהות את הטעמים ולבדוק אם ואיפה יש טעויות...

אני מלמד את זה ילדים בכיתה ב' והם ממש נהניםלשם שבו ואחלמה
שתי תרגילים נחמדים:
א. להחליט מראש על כמה טעמים, נגיד טיפחא ורביעי, לקרוא פסוקים וכל פעם שמגיעים למילה עם הטעמים שנבחרו לא אומרים את המילה אלא את הטעם. נגיד "רביעי היתה תהו ובהו".

ב. אני בוחר טעם שלמדנו, אני קורא פסוק והם צריכים לזהות איזו מילה בפסוק היא עם הטעם שבחרנו.

העיקר זה כמה נהנה ללמד את זה ואוהב את זה...

עוד תרגיל. נגיד לימדתי מונח זקף קטן, אז כל אחד היה צריך להגיד את השם של עצמו במונח והשם של זה שלידו בזקף קטן.
ככה אפשר להתאמן גם על טיפחא - השם שלי בטיפחא ושל זה שלידי סתם בלי טעם או עם סוף פסוק .

כשיודעים קבוצת טעמים אז פשוט לתת להם תירגול פשוט של קריאת קבוצות מילים עם הטעמים שהם יודעים.

יותר מידי כתיבה ומלל זה מכביד... טעמים זה כמו לשיר, זה מוזיקה, לומדים את זה בתירגול ופחות בדיבור.
עכשיו אני רואה את התגובה של דוסית גאה ותוההלשם שבו ואחלמה
אם זה קורס שמלמד איך להטעים פסוקים או מלמד איך לקרוא בטעמים...?
טעמים כסימני פיסוק (לא הצד המוזיקלי...)אנונימי (פותח)


זה יכול להיות מאד מענייןרחמו
צריך לחזור על הקריאה הרבה פעמים ביחד וכן ליתן כל ילד לקרוא קטע בעצמו ואז לאט לאט הם לומדים
סטודנטים בוגרים, מעל 18, טעמים כסימני פיסוק, לא נגינה...אנונימי (פותח)


אה לא הבנתירחמו
לנו היה קורס טעמי המקראבתאל1אחרונה

למדנו גם את הפיסוק וגם את הטעמים איך לשיר אותם (במכללה בתור קורס לתואר)

היה ממש נחמד,

לדעתי מה שעושה את זה נחמד זה זה שלומדים לקרוא בפועל.

חלק מהשיעור היה לימוד עיוני של הקבוצת טעמים ואיך מפסקים וכו' 

וחלק היה קריאה מהתנ"ך עם הטעמים. 

 

פשששירוק עולה
הופה
זה לגברים? אז זה נשמע יותר קל, יותר קרוב אליהם...אנונימי (3)

כמה נקודות שיכולות לעזור:

 

  • פרשת השבוע - דוגמאות מהפרשות הקרבות (אחת בסגול ופתח, מחברת וחוברת עם קמץ וסגול זה כ"כ קלאסי...)
  • לנסות לעמת נוסחי קריאה שונים (אשכנזי, מרוקאי, תימני וכו'). מי מהם מתאים לפיסוק יותר, ומי פחות (אם את הולכת לפי קיסרים, מלכים, משנים ושלישים זה גם די קלאסי).
  • לתת להם לעבוד לבד, זה תמיד עושה את העבודה.
  • טעם עליון וטעם תחתון - יש שם דברים ממש נחמדים (כמו הדיון על לא תרצָחַ, ועשית כּל / כל מלאכתך" וכו').
  • לי היה קורס עם הרב אורי סמט ממגדל עוז (כל העצות מהקורס שלו. הבאתי גאולה!), ובתור בעל קורא מדוייק עם חולשה בתחום שהשתעמם רוב הקורס, כי את הרוב הוא כבר ידע - היה אחלה קורס!

 

בהצלחה רבה רבה!

דרושים מדריכים למדרשה בתחילת דרכהמנהל מדרשה

בס"ד

 

חבריה אם אתם מכירים אברכים מישיבות שיודעים להעביר שיחות\סמינריונים בצורה מעולה.

 

אשמח שתתנו להם את המייל שלנו לקורות חיים orotakodesh@gmail.com

 

תודה רבה

באיזה אזור בארץ?הודעהאחרונה


רעיונות לפעילות ביום חלוקת התעודות יתקבלו בשמחהאנונימי (פותח)


אני עשיתיציליגילימימי

שכל תלמידה מקבלת מעטפה או דלי קטן (לי התאים כי היה קרוב לט"ו בשבט) עם השם שלה. מעבירים את כל המעטפות לפי הסדר בין כל הבנות של הכיתה, וכל אחת מוסיפה לכל אחת מהחברות פתק קטן עם תכונה טובה שלה - זה התעודה האמיתית, התכונות הטובות! בסוף כל אחת קיבלה מעטפה (או דלי) עם פתקים מכל הכיתה מלאים בתכונות טובות שלה. לדעתי ממש נחמד. 

 

והאמת, שאצלינו זה יום מאוד לחוץ ואין ממש זמן לפעילויות. בזמן שהמורה בכיתה מחלקת תעודות, פשוט אומרים לכל בת להביא מראש משחק קופסא מהבית או ספר לקרוא והמורה בחוץ קוראת אחת אחת לחלק לה תעודה. 

אם זה תלמידים קצת יותר גדולים, אפשר לבקש מ2-3 תלמידים להכין פעילות לכיתה.

 

בהצלחה!

הן בנות בכיתה ב'. רעיון ממש יפה!אנונימי (3)

אולי אכתוב רעיונות של תכונות על הלוח והן תעתקנה מה שמתאים לכל אחת.

אבל מתלבטת אם זה לא ייקח הרבה זמן..

 

חשבתי אולי להביא דף לכל אחת והיא תכתוב איך היא מסכמת את המחצית,

מה היא למדה, במה היא התקדמה, ממה היא הכי נהנתה וכו

מה שיצא טוב ב"ה זה שבשעה השנייה יש לי שעת שהייהאנונימי (3)

כך שאוכל להוציא כל בת בנפרד יותר בקלות

אצלינו עשוסיוושאחרונה

לכל הבי"ס- מא' עד ו'- דף כזה עם עיגולים, שבכל עיגול הם היו צריכים לתת לעצמם ציון מ-1 עד 10.

בעיגולים היה כתוב: "במה אני הכי צריך להתקדם?" (לזה לא היה ציון מספרי...), "איך אני מתנהג לחברים?" "איך אני מתנהג למורים?" איך הלמידה שלי?" במה אני הכי משקיע? (גם זה לא מספרי). ועוד על זה הדרך...

זה היה מוצלח  מאוד לכולם!!

סקר למורים למתמטיקהדניאל55

שלום,

אני עושה תיזה בנושא שיבוץ מורים למתמטיקה בתיכון

מכיוון שמדובר במחקר כמותי אני ממש זקוקה לכ 400 מורים למתמטיקה בתיכון /חטיבת ביניים למלא שאלון.

אשמח מאוד אם תקדישו מזמנכם 10 דקות למילוי השאלון וכן אם תוכלו להפיץ את השאלון למורים נוספים.

השאלון הוא כמובן אנונימי לצורכי מחקר בלבד! המורים שכבר מלאו סיפרו שהשאלון עורר אותם להרבה מחשבה ותובנות על עצמם כמורים ועל המתמטיקה כמקצוע בתיכון...

מצ"ב קישור לשאלון אלקטרוני,

תזכו למצוות,

 

 

https://docs.google.com/forms/d/1AjNkJF8fc-kfNYrr8QGeU02MNWzAh9HwBCb9zyiqgGo/viewform?usp=send_form

 

 

בשביל חברה.

אם כתוב לי בתלוש משכורתפלגים.

בדרגה- במ"א, מה זה אומר?

(אני עם תואר ראשון, רוצה לדעת אם באמת ככה משלמים לי..)

בדרגה לדעתי אמור להיות מספרציליגילימימיאחרונה

אבל במ"א זה נשמע השם של התואר, לא סגורה על זה. 

אולי תבררי עם משרד החינוך?

בעיקר לגננים/ות אבל לא רק-דוסית גאה!

 

בימים אלו אני עובדת על הקמת מגזין חדש לעוסקים בגיל הרך שיכלול ידע, כלים, השראה ורעיונות לפעילויות.

אני מעוניינת לדעת מה מעניין אותך?, אילו נושאים את אוהבת?, מה יעזור לך בעבודתך המקצועית?

אני מצרפת קישור לסקר קצר, ומבטיחה לכל מי שימלא מגזין ראשון במתנה!

כמו כן, מאוד יעזור לי אם תפיצי את הסקר הלאה, לכל מי שעוסק בגיל הרך, מנהלות מעון, גננות מכל המגזרים וגם מהחינוך המיוחד!

תודה רבה! אביטל

 

https://docs.google.com/forms/d/1tyQuaSXIJsKmS6lwoh_eeaE8j8w8GRSDjgtydqY7Fg0/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link

אגב, זה לא אני כתבתי, זו המדפ"ית שלי לשעבר...דוסית גאה!אחרונה


שיעור פתיחה בחינוך כיתהe.z.b
שלום, אני מתחילה לחנך בעז"ה כיתה י"א בנות כמילוי מקום.
אשמח לשמוע על רעיונות מה לעשות בשיעור פתיחה - אין פה מימד של הכרות מכיוון שאני מורה מקצועית שלהן כרגע כך שאנחנו מכירות אחת את השנייה.
תודה רבה
אולי פעילות נחמדה על תיאום ציפיות?ציליגילימימיאחרונה
או הצבת מטרות.
בהצלחה
לימוד דרך הסקייפצוקירון

לימוד מעניין דרך הסקייפ למעוניינים: http://skype.mashma.co.il/