אחרי ארבע שנים ? או מתנה שזכורה לכם במיוחד?
תודה!
מתנה שהייתם שמחים לקבל משמיניסטיותג'ירפהאחרי ארבע שנים ? או מתנה שזכורה לכם במיוחד?
תודה!
שלום רב,
במסגרת עבודת הדוקטורט אני צריכה לבחון האם השאלונים מתאימים לעבודת המחקר שלי.
מדובר בשאלונים אנונימיים ויעשה בהם שימוש לבחינת התאמתם לעבודת המחקר בלבד (pre- test).
הזמן הנדרש למענה על השאלונים- 10-15 דקות בלבד (לא חייב לענות על שאלות המשוב, למרות שזה מאוד יעזור לי).
המעוניינים/ הסקרנים יוכלו לקבל ניתוח תמציתי של התשובות שנתנו.
להלן קישור לשאלון:
http://goo.gl/forms/XuQ3W4msYX
תודה רבה,
אושרת
נ.ב. מורים מתחילים שמעוניינים לשמש כעוזרי מחקר (בתשלום) יכולים לפנות אלי במסר אישי.
תודה רבה לכולם, אני מאוד מעריכה את זה.
מי שיכול שיבורך!
לא ידעתי איזה פורום לכתוב את זה אבל אני מעריך שיש פה מנהלים-מורים שיוכלו לעזור לי...
אני מתנדב במד"א ושנה הבאה אני רוצה להכנס לסגל של התחנה ולהיות אחראי משמרת או מדריך...אז עוד מעט עושים לכל המתנדבים שרוצים להכנס לסגל 1)ראיון אישי 2) סימולציית הדרכה- אני צריך כאילו להעביר שיעור על איזשהוא נושא רפואי...
עם הראיון אישי בעז"ה אסתדר אבל לגבי הסימולצייה, מה אני צריך להדגיש איזה נקודות להדגיש? איך להעביר את זה ? אילו נקודות להדגיש? אם הייתם מנהל / לכל המנהלים אם יש פה - מה הייתם רוצים שיהיה שיהיה למישהוא כדי להכניס אותו לסגל שלכם? בקיצור אילו נקודות האחראיים מחפשים ורוצים שיהייו לך?
(אני מקווה שהשאלה הובנה)
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון... :/
תודה
שרבוב
ל101
אבל זהו שאני לא מעביר שיעור מול תלמידים..אני מעביר את זה מול שני מדריכים וותיקים...אז ככה שאני לא יכול לעשות את כל זה.... :/
בנוסף למה שכתבו פה -
חשוב להראות בטחון עצמי מחד, ולהיות קשוב מאידך.
לדעת את החומר על בוריו, למקרה של התקלות.
לדבר ברהיטות, ולהיות מעניין.
מתי המיונים? גם אני חשבתי להכנס להדרכה... פחות מעניין אותי כונן מוקד...
ברוך ה' הקטע של הדרכה היה קל יחסית...עברתי את הראייון ונראלי בעז"ה שהתקבלתי לקורס הכנת סגל...
תודה רבה לכם!

רק לתשומת ליבך, שלימודים הם 4 שנים. ייתכן שמה שצריך היום (מדעים) יהיה פחות צריך בעוד 4 שנים.
כשאני התחלתי ללמוד אמרו שצריך המון מורים למתמטיקה (אז כולם הלכו ללמוד הוראת מתמטיקה), והאמת, שכשסיימתי, לא היה לי מאוד פשוט למצוא עבודה...
הצרכים משתנים כל כמה שנים, אז זה בעיה ללכת רק לפי זה...
בנוסף, זה נכון שלהיסטוריה אין הרבה ביקוש, אבל מצד שני תנ"ך לומדים בכל הכיתות מא'-י"ב, בעיקר אם את מעוניינת להיות מחנכת... (שוב, צריך לזכור שיש הרבה, אז לא בטוח שזה יהיה פשוט...).
בקיצור, לא יודעת מה להגיד לך.
במקרה הכי גרוע תמיד אפשר לעשות הרחבת הסמכה וללמוד משהו נוסף.
בהצלחה!
לדעתי לכי על תנך ומדעים...
תנך- כדי להיות מחנכת, מדעים- בשביל העבודה.
בהצלחה!

מה הסיכוי לסיים את התואר בזמן בכל אחד מהמקומות בכל מסלול.
בכל מקום יהיה לו קשה לסיים בזמן...
פעילות - משהו של סיכום שנה שיהיה כיפי ולא ארוך
ואוכל - משהו שאפשר להכין בבית עם התלמידות (כיתה ה')
לא פיצה /פלאפל.. כבר עשינו...
תודה!
(אני תלמידה)
פעילות- כל אחת ממלאת שאלון קצר עם כל מיני שאלות קצרות על עצמה (חלקן גם מצחיקות) לדוג: הדבר שאני הכי אוהבת, הדבר שאני הכי שונאת, מה צבע המברשת שיניים שלך, ביום שישי את אוהבת להתקלח מוקדם או מאוחר, הדבר שהכי נהניתי ממנו במהלך השנה... וכו' כיד הדמיון הטובה
ואח"כ שמים הכל מקופל בקופסה, המורה מוציאה כל פעם פתק אחר ומקריאה אותו וצריך לנחש מי זאת. אנחנו עשינו את זה בסוף כיתה ח' והיה ממש נחמד 
אוכל- להכין חלות ולעשות הפרשת חלה. כדאי גם להביא ממרחים. כאילו אפשר להתחיל בלהכין את החלות וכשהם בתנור לשחק.
לכתה ד'-ה'
מה חשוב שיהיה שם?
השאיפה של להשקיע בכותרת וכמה מסגרות פנימיות שמידי פעם יתחלפו
ולא בקיר פעל שידרוש ממני תחלופה גבוהה (יש קירות כאלה כבר)
תודה רבה!
אני מורה מחליפה מחנכת כיתה ב'. לא האמנתי שילדים בכיתה ב' כאלה אלימים. כל אחד שקצת מרגיזים אותו ישר מתנפל במכות. מתוך 25 ילדים בכיתה יש לפחות 5 ילדים כאלה והם הורסים לכולם את היום. די. אני מתוסכלת לא יכולה יותר מרגישה שאני שוטר ולא מורה וכבר אני בעצמי חוטפת גם מכות כשאני מנסה להפריד בינהם. ניסיתי כבר הרבה שיטות( טבלאות התנהגות המון םרסים/ צופרים/ תעודות הצטיינות וכו'... אבל הילדים האלה לא רואים ממטר....
זקוקה לפתרונות קסם דחוף!!!!
דרך אגב ההורים מאשימים אותי.... אומרים שבגלל שאני מורה מחליפה יש בעיות משמעת בכיתה....
אצלינו משעים.
מצד שני- אי אפשר להשעות על כל דבר קטן. אני מפעילה שיקול דעת מתי להשעות תלמיד- מתי זה חמור, מתי זה בטעות
הם רבים תוך כדי השיעור??
אם כן- את צריכה לבודד אותם.
אני הייתי לוקחת 2 בעיתיים הכי גדולים אותם מ-2 צידי השולחן שלי.. את השאר מנטרלת בסוף הכיתה, כל אחד בקצה אחר.
מי שקם מהמקום ללא רשות- חייבת להיות תגובה על כך.
הכללים ספיק ברורים להם? צריך להציב גבולות בעקביות-
אצלי- (כיתה ד), מי שמבזבז זמן שיעור אני "אבזבז" לו את ההפסקה. זה עובד המון פעמים כי הם רוצים לצאת.
את יכולה כל פעם להוציא לתמיד לאיורור. לי יש שעון חול קטן, אני נותת לתלמיד שיוצא ואומרת לו תהפוך 3-4-5-6 פעמים תלוי במצב, וכשאתה גומר תחזור (בזמן הזה הוא רץ/שוטף פנים/מסתובב טיפה ולרוב חוזר יעיל)
זהירות זה ארוך...
כאשר מפרידים בין בנים לבנות בגילאים הקטנים, הדבר גורם להגברת האלימות בקרב הבנים.
בגיל הזה, זה לא טבעי להם לחיות בנפרד- ומי שטוען שצריך הפרדה בגיל הזה, מחנך את הילדים חינוך מעוות שאת תוצאותיו רואים בכיתות הבנים.
הבנים אלימים הבנותת בכלל לא מעורבות.
אבל לא בטוחה.
תבדקי עם מכללות להוראה.
אצלינו עשו יום חשבון.
בוחרים נושא עושים עליו הפעלות ותחנות, היה יפה מאוד...
הייתי בביה"ס שהיה בו יום אנגלית, אבל לא הייתי בו בפועל, אז לא יודעת להגיד מה היה.
יום ספורט זה ממש הפעלתי וחוויתי.
ואז קודם כל אפשר לחפש באינטרנט יום המאה, יש מלא דברים.
היו תחנות שבהן היו כל מיני משחקים שקשורים למאה. דוגמא לתחנה: כל אחת קיבלה חוט וחלקי קשיות והייתה צריכה להרכיב מספר ששווה למאה ולעשות ממנו שרשרת.
לכיתות הנמוכות כל צבע של קשית היה מספר אחר,
לכיתות היותר גבוהות הוספנו גם שברים וכו'...
יש סירטונים ב"חשבון פשוט" שקשורים אז הקרנו חלק מהם.
בנוסף שינו את הצילצול באותו יום לשיר של חשבון פשוט, כל מיני דברים כאלה... היה נחמד מאוד.
תחרות עוגות המציגות את המספר מאה בדרכים מקוריות וכו'.
שלום לכולם!!!
אני מחנכת שמינית באולפנה, רוצה לקנות איזה ספר/ ספרון לבנותיי היקרות במסיימות שמינית בעוד כחודש כמתנת סיום של שנתיים.
רעיונות???
(התקציב- עד 18 ש"ח לספר, רמה תורנית טובה).
את הספר
'אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים'
של דר" סוס.
וככ ככ אהבתי תמתנה הזאת.
זה ממש מתאים, זה על יציאה לדרך חדשה, שרק אם תעיז יקרו לך דברים טובים.ומה עושים כשקשה, וכו.
ספר חמוד, כתוב בחרוזים, לא עמוק בכלל, מתוק מתוק מתוק.
אני בתור שמיניסטית הייתי מאוד שמחה לקבל את זה 
פשוט ספר מרגש ועונה על כל השאלות ביהדות שאפשר לשאול בצורה יסודית ועמוקה.
ספר שהוא סוג של יומן ודברים שנכתבו ע"י דוד רובין הי"ד, ספר עם תובנות על החיים.
אחיות שלי קיבלו אותו בסוף שמינית מומלץ מאוד!!
הי יש למישהי רעיון לסרט קצר וצנוע כמובן לסיכום נושא גבולות לפני החופש הגדול?
לא מגיעים ל6000...
גם אני לא. ואני עובדת 94% משרה...
את מקבלת גמול חינוך?
זה משמעותי מאוד...
גמול בגרות?
אני לא יודעת, אבל אולי יש גם גמול חינוך מיוחד??
אין לי מושג... אני לא מקבלת ככה...
וזה תלוי כמו שכתבתי במלא גורמים...
יש טבלאות של אופק חדש ביומני הסתדרות המורים.
כנראה שאת חדשה בשוק העבודה...
6000 שח לעבודה אינטנסיבית מאוד, בדיקת מבחנים, הכנת שיעורים, הכנת מבחנים, מתכונות וכו'..., אסיפות הורים, ישיבות פדגוגיות והרשימה עוד ארוכה (וכל זה באקסטרני... פנימייה זה עוד יותר קשה ועמוס)...
זה לא ממש משכורת יפה. גם לא כלפי עבודות אחרות במשק.
כמובן שיש גם יתרונות, שליחות שהיא בעיניי החשובה מכל, וחופשות שמקלות ומסייעות למילוי מצברים מחדש....
אבל בהחלט כמו שכתבתי, זה לא משכורת טובה יחסית לעבודה.
באמת באופן עקרוני אופק חדש גרם להעלאה במשכורת.
אבל העבודה קשה מאוד ביחס למשכורת.
ב"ה
למורים שגולשים ברחבי הפורום..
חבר שלי עושה עבודה סמינריונית ב"שחיקת מורים"
מי שיכול למלא את השאלון זה יעזור לו (מורים)
http://goo.gl/forms/8yNvl8f7aS
תודה רבה!@!
בס"ד
אשמח אם למישהו יש מערכי שיעור מוכנים או דפי עבודה- שיכול להעלות לכאן..
חיפשתי במת"ל ובאינטרנט בכלל..
אשמח לעזרה שלכם!
שבוע טוב 
שימי לב שהניקוד לא נכון בהכרח..
-פשוט ככה מנקדים אצלינו בבית ספר (בי"ס לאוטיסטים).
תודה רבה!
[אפ זה יכול לעזור]
אוכל לשלוח תכנית-לימוד על גמילות חסד.
זה לא "פעילויות", ולא "מערך-שיעור",
אבל יכול אולי לעזור בכיוון הלימוד.
ביה"ס התורני - "בית חינוך ממ"ד מוריה בת"א"
יש לי שיעור צפייה לקראת הערכה מסכמת.. והנושא במבו"א לתושב"ע קצת פחות אטרקטיבי..
יש למישהו/י רעיון איך להעביר את זה בצורה חוויתית, מעניינת.. וגם אם יש דפי עבודה מוכנים בנושא זה יעזור..
זה לכיתה י"א אבל לקויי למידה..
השתלשלות התורה שבע"פ, משה קיבל תורה מסיני ומסרה ליהושע וכו'..
כאילו הם ההשתלשלות?
תודה!! 
