שרשור חדש
שלום מתנה שהייתם שמחים לקבל משמיניסטיותג'ירפה

אחרי ארבע שנים ? או מתנה שזכורה לכם במיוחד?

תודה!

יש פה מורים לתנ"ך?-משה ר-


כרגע לא מלמדת תנ"ך, אך למדתי בתואר חנ"מ ותנ"ך. עוזר?סה"רורית
תודה אבל אני מחפש משהו/ שמלמדים..-משה ר-
תורה ונביא ביסודי- הולך?חיה רוז


מישו?-משה ר-
מתאים למלמד או מחנך או רב ביתספרzmilאחרונה

נביא לומדים רק מכיתה ד' וגם אז רק שעה שבועית

 

מורים יקרים אני זקוקה נואשות לעזרתכםאושרת123

שלום רב,

במסגרת עבודת הדוקטורט אני צריכה לבחון האם השאלונים מתאימים לעבודת המחקר שלי. 
מדובר בשאלונים אנונימיים ויעשה בהם שימוש לבחינת התאמתם לעבודת המחקר בלבד (pre- test). 
הזמן הנדרש למענה על השאלונים- 10-15 דקות בלבד (לא חייב לענות על שאלות המשוב, למרות שזה מאוד יעזור לי).
המעוניינים/ הסקרנים יוכלו לקבל ניתוח תמציתי של התשובות שנתנו.
להלן קישור לשאלון:
 

http://goo.gl/forms/XuQ3W4msYX



תודה רבה,
אושרת

נ.ב. מורים מתחילים שמעוניינים לשמש כעוזרי מחקר (בתשלום) יכולים לפנות אלי במסר אישי.
 

מילאתי..אנונימי (2)


תודה רבה! זה מאוד עוזר לי!!אושרת123


זקוקה לעוד 6 משיבים! בבקשה!!!אושרת123

תודה רבה לכולם, אני מאוד מעריכה את זה.

עדין זקוקה לעזרהאושרת123אחרונה

מי שיכול שיבורך!

אהלן...google

לא ידעתי איזה פורום לכתוב את זה אבל אני מעריך שיש פה מנהלים-מורים שיוכלו לעזור לי...

אני מתנדב במד"א ושנה הבאה אני רוצה להכנס לסגל של התחנה ולהיות אחראי משמרת או מדריך...אז עוד מעט עושים לכל המתנדבים שרוצים להכנס לסגל 1)ראיון אישי 2) סימולציית הדרכה- אני צריך כאילו להעביר שיעור על איזשהוא נושא רפואי...

עם הראיון אישי בעז"ה אסתדר אבל לגבי הסימולצייה, מה אני צריך להדגיש איזה נקודות להדגיש? איך להעביר את זה ? אילו נקודות להדגיש? אם הייתם מנהל / לכל המנהלים אם יש פה - מה הייתם רוצים שיהיה שיהיה למישהוא כדי להכניס אותו לסגל שלכם? בקיצור אילו נקודות האחראיים מחפשים ורוצים שיהייו לך?

(אני מקווה שהשאלה הובנה)

אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון... :/ 

תודה

כן זה פורום שבהחלט יכול לעזור בנושא של הדרכהשרבוב
כשאתה מעביר נושא יש לו 2 שורות של סיכום
הסיכום הזה צריך להיות מאוד ברור לתלמידים
על הרעיון המרכזי הזה מריך לנוע השיעור כך שיזכרו אוצו
כדאי חעשות הדגמות בע"פ. אחד על השני. בעזרת סרט.
כשאתה מסעים את השיעור תסכם אותו בכמה משפטים עם הרעיון המרכזי

חגבי פתיחה אתה יכול לעשות את זה בצורה מעניינת כדי שיהיה חווייתי
בהצלחה ל101
מניסיון של הדרכה במד׳א כדי להתחיל עם משו מעניין
לא אקסטרים אבל משו שימשוך אותם להקשיב....

אני בקורס מדריכים שלי הייתי צריכה להעביר ׳החייאה׳ וזה תודה לאל בדיוק הסתדר עם ההפטרה של פרשת השבוע וככה התחלתי....
שהחייאה הראשונה נעשתה ע׳י אליהו שממש מתואר שהוא רכן מעליו פיו אל פיו וכו וכו וכו
למדריכה שלי היה ברק בעינים....

הבאתי גם בלון קטן מנופח כדי להדגים מה קורה ללב בזמן הלחיצות של העיסויים

בקיצור קצת לחשוב מחוץ לקופסא ובמקביל לא להיסחף.....
בהצלחה
תודה רבהgoogle

אבל זהו שאני לא מעביר שיעור מול תלמידים..אני מעביר את זה מול שני מדריכים וותיקים...אז ככה שאני לא יכול לעשות את כל זה.... :/

יכול...ל101
זה החוכמה תדמיין שיש כיתה וכאילו אתה מדריך קורס שלם אל תבהל ותתנהל מצומצם מול שניים

יודעת מה זה מלחיץ תאמין לי!
הי גוגל, בהצלחה...אדם נוף מורשתו

בנוסף למה שכתבו פה -

 

חשוב להראות בטחון עצמי מחד, ולהיות קשוב מאידך.

 

לדעת את החומר על בוריו, למקרה של התקלות.

 

לדבר ברהיטות, ולהיות מעניין.

 

 

 

מתי המיונים? גם אני חשבתי להכנס להדרכה... פחות מעניין אותי כונן מוקד...

צודק!ל101
מצטרפת לנאמר....
כונן מוקד לא מעניין יותר מאמא לחוצה ששואלת בפעם האלף בהדרכה המיליון האם זה בסדר שהילד שלה מתעלף מבכי?
ברוך ה'!!google

ברוך ה' הקטע של הדרכה היה קל יחסית...עברתי את הראייון ונראלי בעז"ה שהתקבלתי לקורס הכנת סגל...

תודה רבה לכם!

איזה כייף ב׳ה!!ל101אחרונה
בהצלחה
בחירת לימודיםתמימוש
שלום, זקוקה לעזרתכם
בעז"ה אני מתכוונת ללמוד הוראה שנה הבאה, ויש לי כמה התלבטויות...
א. איזה תחום לבחור, ההתלבטות היא בין הסטוריה ותנ"ך לבין מדעים.
אני אוהבת את שני התחומים, אבל אני חושבת שיותר אתחבר ללמד תנ"ך והסטוריה, במיוחד שאני רוצה להיות מחנכת...
אבל הבנתי שיש הרבה יותר ביקוש למדעים, ואם אני אלמד תנ"ך והיסטוריה לא בטוח שאני אמצא עבודה...
מה לדעתכם כדאי? אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות.

ב. אני מתלבטת אם ללמוד באפרתה או הרצוג,
אשמח לשמוע מבנות שלמדו שם על הדרישות, יתרונות , חסרונות וכו'...

סליחה על החפירות...
ותודה מראש!!
מוזמנת לאורות..אנונימי (2)
ההתלבטות שלך היא נכונהציליגילימימי

רק לתשומת ליבך, שלימודים הם 4 שנים. ייתכן שמה שצריך היום (מדעים) יהיה פחות צריך בעוד 4 שנים. 

כשאני התחלתי ללמוד אמרו שצריך המון מורים למתמטיקה (אז כולם הלכו ללמוד הוראת מתמטיקה), והאמת, שכשסיימתי, לא היה לי מאוד פשוט למצוא עבודה...

הצרכים משתנים כל כמה שנים, אז זה בעיה ללכת רק לפי זה...

 

בנוסף, זה נכון שלהיסטוריה אין הרבה ביקוש, אבל מצד שני תנ"ך לומדים בכל הכיתות מא'-י"ב, בעיקר אם את מעוניינת להיות מחנכת... (שוב, צריך לזכור שיש הרבה, אז לא בטוח שזה יהיה פשוט...).

 

בקיצור, לא יודעת מה להגיד לך.

 

במקרה הכי גרוע תמיד אפשר לעשות הרחבת הסמכה וללמוד משהו נוסף. 

 

בהצלחה!

באפרתה יש מדעים?רחלקה

לדעתי לכי על תנך ומדעים...

תנך- כדי להיות מחנכת, מדעים- בשביל העבודה.

בהצלחה!

לא, מדעים זה רק בהרצוג...תמימוש
...תמימוש
ואי אפשר לשלב תנ"ך ומדעים יחד...
מדעים זה תחום חד חוגי
לצערי
ותודה!!תמימוש
ממליצה לקחת בחשבוןמ.א.

מה הסיכוי לסיים את התואר בזמן בכל אחד מהמקומות בכל מסלול.

מי שדוחה דברים ולא נוהג לסיים בזמןציליגילימימיאחרונה

בכל מקום יהיה לו קשה לסיים בזמן...

רעיונות לערב כיתה - פעילות ואוכלאגק

פעילות - משהו של סיכום שנה שיהיה כיפי ולא ארוך
ואוכל - משהו שאפשר להכין בבית עם התלמידות (כיתה ה')
לא פיצה /פלאפל.. כבר עשינו...

תודה!

עשו לנורמקול

(אני תלמידה)

פעילות- כל אחת ממלאת שאלון קצר עם כל מיני שאלות קצרות על עצמה (חלקן גם מצחיקות) לדוג: הדבר שאני הכי אוהבת, הדבר שאני הכי שונאת, מה צבע המברשת שיניים שלך, ביום שישי את אוהבת להתקלח מוקדם או מאוחר, הדבר שהכי נהניתי ממנו במהלך השנה... וכו' כיד הדמיון הטובה ואח"כ שמים הכל מקופל בקופסה, המורה מוציאה כל פעם פתק אחר ומקריאה אותו וצריך לנחש מי זאת. אנחנו עשינו את זה בסוף כיתה ח' והיה ממש נחמד

 

אוכל- להכין חלות ולעשות הפרשת חלה. כדאי גם להביא ממרחים. כאילו אפשר להתחיל בלהכין את החלות וכשהם בתנור לשחק.

יש רעיונות לערב כיתה בשירשור הנעוץ למעלה...ציליגילימימיאחרונה


אשמח לרעיונות לכותרת ושאר הדברים לקיר תוכן בעבריתב"ה!אם בישראל!

לכתה ד'-ה'

מה חשוב שיהיה שם?

השאיפה של להשקיע בכותרת וכמה מסגרות פנימיות שמידי פעם יתחלפו

ולא בקיר פעל שידרוש ממני תחלופה גבוהה (יש קירות כאלה כבר)

תודה רבה!

 

אלימות בכיתהציפורי

אני מורה מחליפה מחנכת כיתה ב'. לא האמנתי שילדים בכיתה ב' כאלה אלימים. כל אחד שקצת מרגיזים אותו ישר מתנפל במכות. מתוך 25 ילדים בכיתה יש לפחות 5 ילדים כאלה והם הורסים לכולם את היום. די. אני מתוסכלת לא יכולה יותר מרגישה שאני שוטר ולא מורה וכבר אני בעצמי חוטפת גם מכות כשאני מנסה להפריד בינהם. ניסיתי כבר הרבה שיטות( טבלאות התנהגות המון םרסים/ צופרים/ תעודות הצטיינות וכו'... אבל הילדים האלה לא רואים ממטר....

זקוקה לפתרונות קסם דחוף!!!!

דרך אגב ההורים מאשימים אותי.... אומרים שבגלל שאני מורה מחליפה יש בעיות משמעת בכיתה....

מה עמדת ביה"ס לגבי אלימות?יום השביעי

אצלינו משעים.

 

מצד שני- אי אפשר להשעות על כל דבר קטן. אני מפעילה שיקול דעת מתי להשעות תלמיד- מתי זה חמור, מתי זה בטעות

 

 

הם רבים תוך כדי השיעור??

 

אם כן- את צריכה לבודד אותם.

אני הייתי לוקחת 2 בעיתיים הכי גדולים אותם מ-2 צידי השולחן שלי.. את השאר מנטרלת בסוף הכיתה, כל אחד בקצה אחר.

מי שקם מהמקום ללא רשות- חייבת להיות תגובה על כך.

 

הכללים ספיק ברורים להם? צריך להציב גבולות בעקביות-

אצלי-  (כיתה ד), מי שמבזבז זמן שיעור  אני "אבזבז" לו  את ההפסקה. זה עובד המון פעמים כי הם רוצים לצאת.

 

את יכולה כל פעם להוציא לתמיד לאיורור. לי יש שעון חול קטן, אני נותת לתלמיד שיוצא ואומרת לו תהפוך 3-4-5-6 פעמים תלוי במצב, וכשאתה גומר תחזור (בזמן הזה הוא רץ/שוטף פנים/מסתובב טיפה ולרוב חוזר יעיל)

שלחתי באישיאמא ו7 גמדים

זהירות זה ארוך...

אלימות בכיתת בניםאשת חינוך

כאשר מפרידים בין בנים לבנות בגילאים הקטנים, הדבר גורם להגברת האלימות בקרב הבנים.

בגיל הזה, זה לא טבעי להם לחיות בנפרד- ומי שטוען שצריך הפרדה בגיל הזה, מחנך את הילדים חינוך מעוות שאת תוצאותיו רואים בכיתות הבנים.

זו כיתה מעורבתציפוריאחרונה

הבנים אלימים הבנותת בכלל לא מעורבות. 

קריאה לצמצום מספר הילדים בגנים ובמעונות- אנא חתמו על העצומהmichalkla
שלום!!
 
מצ״ב קישור לעצומה- ״קריאה לצמצום מספר הילדים בגנים ובמעונות״, שנוצרה לצורך העלאת המודעות ובניסיון לקדם מהלך שיוביל לחקיקת חוק שיגביל את כמות הילדים בקבוצות, במסגרות החינוך לגיל הרך.
 
 
אשמח אם תוכלו להעביר לכל מי שמעוניין לקחת חלק ולחתום / לשתף בפייסבוק/ ולהעביר הלאה..
 
תודה ושבוע טוב!!​
סטאז'אנונימי (פותח)

מישהו יודע אם יש התיישנות לסטאז'? כלומר, כמה שנים אחרי שסיימתי ללמוד עוד אפשר לעשות אותו?

קשה לי להאמין, כי זה לא חלק מהתוארציליגילימימיאחרונה

אבל לא בטוחה. 

תבדקי עם מכללות להוראה. 

יום שיא - יש אצלכם דבר כזה?אנונימי (פותח)

בביה"ס בו אני עובדת (יסודי) חושבים לעשות ימי שיא בנושאים לימודיים

 

למשל: יום מדעים, יום ספורט, יום מתמטיקה, יום גיאוגרפיה וכו'

חושבים גם על יום רפואה או יום בריאות.

 

מה אפשר לעשות ביום כזה?

אפשר סדנא מעשית בנושא אוכל בריאיעל מהדרום
זה מאוד נחמדציליגילימימי

אצלינו עשו יום חשבון. 

בוחרים נושא עושים עליו הפעלות ותחנות, היה יפה מאוד...

הייתי בביה"ס שהיה בו יום אנגלית, אבל לא הייתי בו בפועל, אז לא יודעת להגיד מה היה. 

 

יום ספורט זה ממש הפעלתי וחוויתי. 

איך עשו יום חשבון?אנונימי (פותח)
מעניין אותי
בחרו נושא לדוגמא אנחנו קראנו לזה יום המאהציליגילימימיאחרונה

ואז קודם כל אפשר לחפש באינטרנט יום המאה, יש מלא דברים. 

 

היו תחנות שבהן היו כל מיני משחקים שקשורים למאה. דוגמא לתחנה: כל אחת קיבלה חוט וחלקי קשיות והייתה צריכה להרכיב מספר ששווה למאה ולעשות ממנו שרשרת. 

לכיתות הנמוכות כל צבע של קשית היה מספר אחר,

לכיתות היותר גבוהות הוספנו גם שברים וכו'...

יש סירטונים ב"חשבון פשוט" שקשורים אז הקרנו חלק מהם. 

בנוסף שינו את הצילצול באותו יום לשיר של חשבון פשוט, כל מיני דברים כאלה... היה נחמד מאוד. 

תחרות עוגות המציגות את המספר מאה בדרכים מקוריות וכו'. 

 

מתנת סוף שנה לשמיניסטיותאימוש

שלום לכולם!!!

אני מחנכת שמינית באולפנה, רוצה לקנות איזה ספר/ ספרון לבנותיי היקרות במסיימות שמינית בעוד כחודש כמתנת סיום של שנתיים.

רעיונות???

(התקציב- עד 18 ש"ח לספר, רמה תורנית טובה).

 

מכתבים לטליה!!!!!!!!!מישו טישו?!
אני לא יודעת כמה זה עולה..אבל זה ספר הספרים!
אין יותר יפה ומחכים מזה!!! ספר שכתוב בשפה מרתקת אין אין אין!!!!!!!!
זה על קיבוצניקית שממש חילוניה שמתכתבת במכתבים עם חייל דתי (בערך במקום המדינה) ושואלת אותו שאלות עמוקות על הדת ו הוא עונה לה בצורה פשוט מדהימה כל דבר דבר !!!
"מי שטעם יין הונגרי" של צבי אייל. יקר יותר..אנונימי (2)


מגע הקסם..אנונימי (3)
לי זה עלה שקל..אז מן הסתם המחיר פחות או יותר בסביבות המחיר הזה...

שווה כל דקת קריאה! ובמיוחד מתאים לבנות שמסיימות י"ב ויוצאות לחיים...

מומלץ מאוד..
ואאו מגע הקסם זה פשוט ספר עולמי!אנונימי (4)
נוגע בכל הנקודות של בינו לבינה ביהדות בצורה יסודית ועמוקה! כל בחורה צריכה לקרוא את זה!!!!
אני ראיתי מתנה ממחנכת שמיניתאנונימי (5)

את הספר

'אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים'

של דר" סוס.

 

וככ ככ אהבתי תמתנה הזאת.

זה ממש מתאים, זה על יציאה לדרך חדשה, שרק אם תעיז יקרו לך דברים טובים.ומה עושים כשקשה, וכו.

ספר חמוד, כתוב בחרוזים, לא עמוק בכלל, מתוק מתוק מתוק.

 

אני בתור שמיניסטית הייתי מאוד שמחה לקבל את זה

מכתבים לטליהצןרטשצ

פשוט ספר מרגש ועונה על כל השאלות ביהדות שאפשר לשאול בצורה יסודית ועמוקה.

הדרך לחלום- על דוד רובין הי"דמיצ'לאחרונה

ספר שהוא סוג של יומן ודברים שנכתבו ע"י דוד רובין הי"ד, ספר עם תובנות על החיים.

אחיות שלי קיבלו אותו בסוף שמינית מומלץ מאוד!!

סרט קצר על גבולותדליה 1234

הי יש למישהי רעיון לסרט קצר וצנוע כמובן לסיכום נושא  גבולות לפני החופש הגדול?

אולי במערכים של תכנית כישורי חיים?יום השביעי


תחפשי באתר "לב לדעת"אילה שלוחהאחרונה
יש שם הרבה סרטונים ואולי גם משהו בנושא הזה
שלום לכם! למה אומרים שהמשכורת בשנים הראשונה בתור מורהעיניים תכולות
היא נמוכה?
אם אפשר לדעת, כמה מקבלים (פחות או יותר) ?

באופק חדש היא די סבבה..בסביבות ה6000יעל מהדרום
לדעתי מורים מתחילים בדרגה 1ציליגילימימי

לא מגיעים ל6000... 

 

גם אני לא. ואני עובדת 94% משרה...

אני במשרה מלאה בחנ"מ מקבלת ככהיעל מהדרום
לק"י

אני עם 5 שנות ותק (כולל שנתיים ש"ל) ובדרגה 1.
ולכן כתבתי שזה תלוי בהמון גורמים...ציליגילימימי

את מקבלת גמול חינוך?

זה משמעותי מאוד...

גמול בגרות?

 

אני לא יודעת, אבל אולי יש גם גמול חינוך מיוחד??

אין לי מושג... אני לא מקבלת ככה...

וזה תלוי כמו שכתבתי במלא גורמים...

 

יש טבלאות של אופק חדש ביומני הסתדרות המורים.

אני מקבלת רק גמול חנ"מ..יעל מהדרום
6000 זה סבבה?אימוש

כנראה שאת חדשה בשוק העבודה...

6000 שח לעבודה אינטנסיבית מאוד, בדיקת מבחנים, הכנת שיעורים, הכנת מבחנים, מתכונות וכו'..., אסיפות הורים, ישיבות פדגוגיות והרשימה עוד ארוכה (וכל זה באקסטרני... פנימייה זה עוד יותר קשה ועמוס)... 

זה לא ממש משכורת יפה. גם לא כלפי עבודות אחרות במשק.

 

כמובן שיש גם יתרונות, שליחות שהיא בעיניי החשובה מכל, וחופשות שמקלות ומסייעות למילוי מצברים מחדש....

אני חושבת שזה טוב לעומת מה שהיה לפני אופק חדשציליגילימימי

אבל בהחלט כמו שכתבתי, זה לא משכורת טובה יחסית לעבודה. 

נראה לי שיחסית בתור עובד מתחיל זה סבבהיעל מהדרום
משתנה מאוד לפי ותק, משרה, דרגה וכו'...ציליגילימימי

באמת באופן עקרוני אופק חדש גרם להעלאה במשכורת.

 

אבל העבודה קשה מאוד ביחס למשכורת.

תפתחי טבלאות שכראנונימי (2)

זה גלוי לכל

תודה רבה לכולם...עזרתם !!עיניים תכולותאחרונה
עזרה במילוי שאלוןבן של מלך

ב"ה

 

למורים שגולשים ברחבי הפורום..

 

חבר שלי עושה עבודה סמינריונית ב"שחיקת מורים"

 

מי שיכול למלא את השאלון זה יעזור לו (מורים)

 

http://goo.gl/forms/8yNvl8f7aS

 

תודה רבה!@!

מילאתי..קצר וקולעיעל מהדרום
גמני... מעניין התוצאות..אנונימי (2)אחרונה

 

מערכי שיעור ודפי עבודה לשבועות?סה"רורית

בס"ד

 

אשמח אם למישהו יש מערכי שיעור מוכנים או דפי עבודה- שיכול להעלות לכאן..

חיפשתי במת"ל ובאינטרנט בכלל..

אשמח לעזרה שלכם!

 

שבוע טוב

כיתה? רמה? יש לי ברמה נמוכהיעל מהדרום
כיתה ח מקדמת.סה"רורית
לא נראה שיתאים לך..זה היה ליסודי חנ"מיעל מהדרום
לק"י

השיעור שלי עסק בשמות ומנהגי החג.
אשמח אם תוכלי בכל זאת לשלוח לי, בבקשה.סה"רורית
הנהיעל מהדרום

20150519190238.doc

20150519190249.doc

20150519190328.ppt

 

שימי לב שהניקוד לא נכון בהכרח..

-פשוט ככה מנקדים אצלינו בבית ספר (בי"ס לאוטיסטים).

הי-סה"רורית

תודה רבה!

בשמחה..יעל מהדרוםאחרונה
אשמח להכוונה לגבי המקצועhadassss
שלום לכם,
אני הולכת לתת לכם חפירה אז ראו הוזהרתם חח..
בעוד כחודשיים ב"ה אני מסיימת שירות לאומי במשרד ממשלתי..עד לא מזמן חשבתי שזה מה שאעשה כול חיי (מאוד מרוצים ממני ורוצים שאכנס לעבוד שם במשרה מלאה והתנאים והשכר באמת טובים..)אבל הבנתי שלשבת במשרד מול מחשב וטלפון ולעשות יומיום את אותו הדבר זה לא בשבילי..עברתי הרבה התלבטויות ושיחות עם מוסדות לימוד ולא חשבתי בכלל על הוראה (בעיקר בגלל המשפחה שהכניסה לי שזה מקצוע לא מוערך ולא משתלם)
אבל אחרי לא מעט התלבטויות החלטתי שאני צריכה להפסיק לפחד מחוסר הכסף,התנאים או כול מה שאומרים אני רוצה להיות מורה ...בגלל שהחלטתי את זה רק לפני חודש אני לא כול כך יודעת מאיפה מתחילים מה צריך ללמוד ואיפה הכי כדאי אוניברסיטה,מכללה,ממוצא בגרויות,פסיכומטרי וכו'..
אני רוצה להיות מורה לאזרחות בתיכונים עד עכשיו הבנתי שצריך תואר מדעי המדינה ואז להוציא תעודת הוראה באזרחות...אבל לא צריך בכלל תואר חינוך?

שלום לכםאנונימי (פותח)
אני צריך עזרה במערך שיעור על החסד ופעילויות לכיתה ג׳ על זה
אני אשמח אם לכם רעיונות
תודה רבהאנונימי (פותח)


אם תפנה במסר,ד.

[אפ זה יכול לעזור]

 

אוכל לשלוח תכנית-לימוד על גמילות חסד.

 

זה לא "פעילויות", ולא "מערך-שיעור",

 

אבל יכול אולי לעזור בכיוון הלימוד.

תודה רבהאנונימי (פותח)


אני צריך פעילויות על החסדאנונימי (3)אחרונה
הצעת עבודה לשנה הבאה בתל אביבציליגילימימי

ביה"ס התורני - "בית חינוך ממ"ד מוריה בת"א"

מחפש מחנכות ומלמדים [מחנכים] 
עם מסירות, השקעה ותודעת שליחות
לשנה"ל תשע"ו
קורות חיים
לפקס - 03-6966160
או לדוא"ל
תודה רבה!אנונימי (2)אחרונה


אנשים! אני מחפשת משרה בהוראה לשנה"ל הבאהתית

יש הצעות???

מקצוע, גיל, איזור?אנונימי (2)


בעיקרון הוראת יהדות תנ"ך והסטוריה. פתוחה להכלתיתאחרונה

גיל- חט"ב.

איזור- י-ם.

אני גמישה בכל הקריטריונים.

אשמח לעזרה בהכנת שיעור, נושא: השתלשלות התורה שבע"פאוריה=)

יש לי שיעור צפייה לקראת הערכה מסכמת.. והנושא במבו"א לתושב"ע קצת פחות אטרקטיבי..

יש למישהו/י רעיון איך להעביר את זה בצורה חוויתית, מעניינת.. וגם אם יש דפי עבודה מוכנים בנושא זה יעזור..

 

זה לכיתה י"א אבל לקויי למידה..

 

השתלשלות התורה שבע"פ, משה קיבל תורה מסיני ומסרה ליהושע וכו'..

חבילה עוברת או משהו בסגנון..אנונימי (2)
לעשות תרשים זרימה על הלוח/ במצגתיעל מהדרום
לק"י

שייך להציג את ההשתלשלות עם התלמידים? או שזה ילדותי מידי?
מה זאת אומרת להציג עם התלמידים?אוריה=)

כאילו הם ההשתלשלות?

תודה!!

כןיעל מהדרוםאחרונה