שרשור חדש
חוברת עבודה על חומש שמותילילי

חייבת עזרה-

אני צריכה חוברת עבודה שתעזור לי מבחינת דפי עבודה לכתה ג' חומש שמות.

כמובן חשוב שאנשים יראי שמים כתבו את החוברת והיא די צמודה לפשט.

מישו יכול לעזור??

תודה!

יש לי שיכפולים מבחנים ומערכי שיעורחיה וקיימת

אני אשלח לך בכיף.

בעיקרון זה חומר מאוד פשוט אני כמעט לא משתמשת במערכים, מלמדת מחומש "אוצר המדרשים".

(אם בא לך יש לי מוכן עד פרשת בשלח).

החוברת זורע וקוצר לכיתה ג' (חומש שמות) מ-ע-ו-ל-ה!!!שעועית ירוקהאחרונה
טוב, אז מה עושים עם ה-קביעות?? (חופשת לידה)יום השביעי

שאלת סיפתח: אם המנהל לא צופה בי אני קבועה אוטומטית אחרי 3 שנים?

 

אני בחופשת לידה, מורה בשנה השניה לאחר הסטאז'.

והתקשרתי להסתדרות המורים כדי לוודא כמה זמן צריך השנה ללמד כדי שאוכל לקבל קביעות, והמוקדנית אמרה לי 6 חודשים כולל חופשת הלידה.

זה נשמע הגיוני?

אני רוצה כנראה להאריך בחודשיים.. 

ממנה הבנתי שזה לא ידפוק אותי ואוכל לקבל,

אבל עכשיו הסתכלתי באתר של משרד החינוך והכתוב שצריך להעריך את המורה עד ה15 באפריל, ואני אחזור רק ב20 למרץ אם אאריך, ואפריל כמעט כולו הוא חופשת פסח..

 

מישהי עברה את זה?

 

הערכת המורה דומה לתהליך של הערכת מתמחים?

 

אני חושבת שהמנהל לא חייב לצפות, אבלציליגילימימיאחרונה

הוא חייב לתת חוות דעת.

לדעתי פשוט תשאלי אותו...

 

בהצלחה! ומזל טוב!

המלצה להרצאה סכנות בעולם האינטרנטפאר היצירה

הרצאה להורים ומורים בבתי ספר -  מחפשים הרצאה לימודית ?? בנושא האינטרנט??? ההרצאה בספסוד עמותת המורים בנושא סכנות בעולם האינטרנט בואו ללמוד איך לזהות מצוקות של ילדים באינטרנט.. ממה חשוב להיזהר שגולשים ? ותקבלו כלים מעשיים ולהגנה מפני האינטרנט כל בית ספר היום והורה מתמודד עם המדיה החדשה זה זהמן שלנו ללמוד איך ההרצאה הייתה בבית והייה מעולה ומאיר עיניים 

 

למידע נוסף תתקשרו למרצה היא גם מתנדבת עמותת אשנב 050-5570138

חייבת עזרה בכתיבת תוכנית למידהאנונימי (פותח)

שלום לכולן!

אני בתחילת דרכי וקיבלתי ללמד את ילדי כיתה ב' מולדת בספר לחיות יחד בישראל.

יש למישהי תוכנית עבודה שהיא כתבה? ממש יעזור לי כי אני מסתבכת עם זה ממש!

 

תודה רבה!!

אין למשרד החינוך?יעל מהדרום
לא מצאתי..אנונימי (פותח)
תסתכלי במדריך למורהאנונימי (3)אחרונה
היי, אני צריכה מתודות ורעיונות לשיעוררותי7

בנושא התפילה כמשפיעה על האדם..

אשמח לעזרה-זה דחוף!!

תומ"ר

איזה גיל?ציליגילימימי

יש לי מערך שלם בנושא התפילה. מהמם! לא יודעת אם זה בדיוק מה שאת מחפשת, אבל אולי תמצאי גם שם.

 

הבעיה היא שזה בקלסר ולא על המחשב, ויהיה לי קצת מסובך להעלות את זה וכרגע אני גם צריכה לצאת אז לא אספיק.

תכתבי איזה גיל. אולי מחר בבוקר אוכל לעזור לך.

מה שיש לי זה לכיתות תיכון. (יש לי אולי משהו ליסודי, אבל יותר פעולה של תנועת נוער, פחות בנויה כמו שיעור). בכל אופן, הכל אני צריכה לחפש!!

אני צריכה לכיתה י'רותי7

אבל הנושא השתנה..

אני צריכה על כוונה בתפילה..

אשמח ממש!!!

תודה!

חיפשתי לך ולצערי גיליתי שהקלסר שליציליגילימימיאחרונה

הזה אצל מישהי. נתתי לה לפני כמה שנים וטרם חזר אלי.

לא יודעת אם זה עדיין רלוונטי לך. אני אנסה להשיג אותו, אבל יכול להיות שזה ייקח זמן.

מקווה שהוא לא הלך לה לאיבוד.

בכל מקרה יש דפים שנקראים דפי דע"ה שיש בהם מערך על כוונה בתפילה, אבל אני לא יודעת מאיפה אפשר להשיג אותם.

הרגע הזה שהתלמידה שלך באה לחבק אותךלשם שבו ואחלמה
ואתה אומר לה "בלי חיבוקים" (כי אז אני עלול לשבת בכלא....)
אז היא באה לנשק אותך ואתה אומר לה "גם בלי נשיקה"....
בעסה...
בנות כמה התלמידות שלך?!!!יעל מהדרום
מה?בחיים לא אמרתי לתלמיד ככה...בדרך

ילד בא' צריך חום...תמוהה

זה חוק. וחוצמיזה, תלוי מה המגדר שלך לעומת תלמידיך.מישהו אלמוני
אבל אני גבר. אישית אין לי בעיהלשם שבו ואחלמה
אבל עלולים להכניס אותי לכלא על זה...
אחד מהחוקים שנועדו להגן על אנשי החינוך...,מישהו אלמוני

עבדתי בפנימיית רווחה והיו שם ממש כללי ברזל בנושא.

אחת המדריכות שמתוך רצון טוב לא עמדה בכללים ממש הסתבכה בהליך משפטי לא פשוט...

כנ"ל להפך אבל אני לא מתבאסתשרבוב

שנאתי תלמידות שמחבקות אותי

זה מוגזם

אני ממש בעד אהבה וחיבה בע"פ

אבל זה דביק מידי במגע

יש לך מושג אם לפי החוק גם בגןדוסית גאה!

אסור לאנשי חינוך לחבק את הילדים?

לא.... אבל אני ממש מרגיש שהחוסר במגע פוגע בהםלשם שבו ואחלמה
את בת זה אחרת,יטבתה
ובגיל הגן המגע ממש חשוב להם כדי ליצור אמון ולהרגיש שייכות...
אין הבדל עקרוני בחוק בין בנים לבנות.ותן טל

לגבי בית ספר נראה לי שבאמת מגע הוא טיפה יות בעייתי, אבל בגיל הגן זה נצרך ביותר ולא ראיתי שום חוק/תקנה של משרד החינוך שאוסרת על מגע כלשהו בגיל הגן.

 

וכמו שאמרתי - במקרה הזה לא יהיה הבדל בחוק בין בנים לבנות (אולי רק מבחינה רעיונית ותפיסת ההורים וכו'...). ההבדל היחיד הוא שבן צריך להביא אישור מהמשטרה לפני שמתחיל לעבוד במוסד עם קטינים ובת לא.

מה? בבי"ס אסור? וגם מורה נקבה לבת?אם-אםאחרונה

נראה לי פספוס. יש בנות שזקוקות למגע כדי להתרכז(כמובן לא אלים,מגע נעים ומרכז)

ישמצב שיש עם זה גם בעיה הלכתית, תברר~א.ל

ומבלי קשר- מעולם לא שמעתי שיש חוק שאוסר על חיבוק קל

מה שכן, כל צורת התייחסות היום שהיא מעבר לדיבור יכולה להשתמע לכמה פנים,

ועם הנקודה הזו לא כדאי להסתבך...

חוק חשוב ומעצבן כאחדדעה
אוי ממש מזדהה בביעוס הם כאלה מתוקים ורוצים חיבוק ואסור, הייתי נותנת להם צביטה בלחי אבל גם על זה נכנסים לכלא, אגב המורות המבוגרות אצלנו לא סופרות את החוק.
תסכולחלושי
האם אתם מנצלים את ימי ההצהרה לאיוורור?
רציתי לקחת יומיים חופשה מסיבות אלו, והמנהל ממש לא פירגן לי. חשוב לי לציין שלא הפסדתי ימי עבודה מתחילת השנה מלבד שעתיים שהזעיקו אותי מהמעון של בתי.
מחילה, אבל אנחנו עדין בתחילת השנהחיה וקיימת

מה זה מתחילת השנה לא הפסדת ימי עבודה? ברור שלא. כמה זמן עבר מההתחלה?

בכל מקרה לא הייתי מבזבזת את כל הימים עכשיו, לך תדע מה יקרה במהלך השנה...

אנחנו לא בתחילת השנהחלושיאחרונה
שלושה חודשים זה מספיק זמן לילדים להיות חולים כמה פעמים. מי נשאר איתם? לא אני.
חוץ מזה זה לא שנה ראשונה שאני עובדת בבית הספר, ו היא מכירה אותי בתחום הזה.
מחפשים ממלאת מקום לחל"ד בירושליםאליסף א

מחפשים סייעת לכיתה ד ב ממ"ד גוננים.

 

חובה מישהי שיכולה לעבוד 30 שעות שבועיות ללא יום שישי.
הסייעת צריכה להיות בעלת סבלנות וראש גדול לעזרה גם לכלל הכיתה.
 
 

 

 
מ"מאנונימי (פותח)

האם יש אפשרות להחשיב מ"מ חד- פעמיים, של מס' שעות, כסטאז'? אם כן איך?

בעיקרון אי אפשרציליגילימימי

אני יודעת על מיקרים שבהם לסטאז'רית היה משפר קטן של שבועות להשלים כדי לסיים את הסטאז' וביה"ס דיווח עליה לא כממלאת מקום אלא כמורה קבועה (לא יודעת אם זה חוקי), אבל זה כמובן תלוי בבית ספר, וזה אם עשית הרוב בכל מקרה...

 

באופן קבוע זה לא נחשב.

 

מה שכן נחשב זה אם את עושה 2 מילויי מקום של מורה בחופשת לידה.

בהצלחה!

או מ"מ של 4 חודשים ועוד מ"מ של חודשייםיעל מהדרוםאחרונה
איך אני מוציאה ממשרד החינוך אישור על תעודות?אילה שלוחה

(עובדת בבי"ס פרטי)

 

הם ביקשו אישורים על מה שלמדתי אבל צילומים של התעודה + המקור (שיראו שזה זהה) לא מספיקים להם.

 

דרך איפה פונים למשרד החינוך? איך מקבלים את זה?

את מוציאה את זה מהמכללת שלמדת. לא משרד החינוך.ציליגילימימי

זה לא מה שביקשו ממניאילה שלוחה

יש לי את כל האישורים מהמכללה והבאתי אותם לבי"ס - מקור + צילום

והם אמרו שצריך אישור ממשרד החינוך שהוא אישר את התעודות....

 

אולי בכל זאת מישהו יודעת איך עושים את זה?

 

(ותודה על התשובה בכל זאת )

 

בירו-בירו-בירו-קרטיה...

אז נראה לי שאת צריכה לפתוח תיק במשרד החינוךציליגילימימי


יש לי כבר מזמןאילה שלוחה

איך משיגים מהם את מה שיש שם?

לגשת לאגף כח אדם במחוז שלך+mp8אחרונה
ולהוציא תדפיס שבו מרוכזים כל הנתונים האישיים: השכלה, וותק, גמולים ועוד.
יש כאן מורה לחינוך מיוחד שעובד/ת עם תלמידים בעליפיסטוקית

פיגור בינוני?

אני ממש מתקשה בלמצוא חומרים מוכנים ורעיונות איך ללמד אותם כל מיני דברים. אשמח להיעזר ולעזור ב/למורים כמוני.

נ.ב לשם הבהרה- התלמידים בני 15-18, בעלי אינטיליגנציה של גיל גן עד כתה ב'.

וואו בהצלחהשרבוב

אין לכם הדרכה בבת הספר?

העבודה מעשית שלי היתה עם אוטיסטים (לא ברמה כזאת..)חלום חלומי

ממליצה מאד על אתר "בין חברים" http://friends.cet.ac.il/.

יש שם סרטוני וידאו ופעילויות בנושאים חברתיים ותקשורתיים. מומלץ!

בהצלחה!!

תודה! באמת מוצלחאמא לכמה...
אתר מעולה. נעצתישרבוב
תודה על התגובות!! עונה לכולם יחדפיסטוקית

 שרבוב- יש הדרכה, אך היא ממש ממש לא מספיקה לצערי!! והיא גם נותנת בעיקר רעיונות לשיעורים ואני עדיין צריכה להכין את כל החומרים בעצמי וזה דורש ממני מלא יצירתיות, שעות עבודה וכד' וקשה לי!! מחפשת מורים שכבר יש להם רעיונות וחומרים מוכנים שנוכל להיעזר אחד בשני...

חלום חלומי- אני מכירה את האתר, נעזרת בו לנושאים מאד מסויימים, אך הוא לא מספיק... אני צריכה לעוד מלא נושאים...

tamrur 100- t א. אני לא חושבת שמתאים להביא לנער בן 15-18 סיפור על ילד שקיבל כדור במתנה ו... (סתם לדוגמא), אומנם הם עם פיגור, אך לא צריך להתייחס אליהם כמו לילדים קטנים, הם צריכים חומרים שרלוונטים לנערים+!!

ב. בגילאי גן-כתה ב לא מלמדים נושאים שמתאימים לנערים בגילאים שאני עובדת איתם. אני מלמדת מעגלים-מוגנות וכד', בישול עצמאי, הכרות עם מוסדות בקהילה ועוד ועוד...

 

עדיין נואשת....  

 

באמת נשמע קשהשרבוב
וגם חברות שלי שעשו עבודה נעשית בבתי ספר כאלה היו צריכות לעבוד המון...
מוזר לי שלא מנסים להןציא ספר
או לפחות בחדר מורים להחליך חומרים ולשמור לשנים הבאות..
יש מצב ליצור איתן קשר איכשהו? שנחליף חומרים...פיסטוקית
יש משהו שנקרא לב 21. נראה לי שזה קשורחלום חלומי

למה שאת מחפשת..

זה גם (לא רק...) מה שאני מחפשת, אבל לא מצאתיפיסטוקית

חומרים כבר מוכנים, רק רציונאליים...

האמת שאני כבר לא בקשרשרבובאחרונה

וזה היה רק בעבודה מעשית

אני לא מכירה מישהי שעובדת בזה עכשיו

הצעת עבודהציליגילימימי

דרוש/ה מורה למתמטיקה לכתה ט' ב"פלך", תיכון תורני ניסויי לבנות.

ימי עבודה:

יום א' - 8:00 - 9:30

יום ד' - 8:00 - 9:30

סה"כ 4 ש"ש.



נא לפנות למריט דרעי רכזת המתמטיקה בחט"ב: 0546547055

ועוד שתי הצעותציליגילימימי
באמי"ת בנים מעלה אדומים מחפשים מילוי מקום ל2 מורות למדעים (מילוי מקום רצוף אחד אחרי השני ל5 חודשים בערך)
לראשונה 14 שעות פרונטליות (ויש גם פרטני ושהייה )
שי רכז מערכת-0528119345
 
 
בתוכנית קרב טבע וסביבה מחפשים יום בשבוע (חמישי) 
בבית ספר אלמוג במעלה אדומים לכיתה ב
ועוד אחת בבית אלציליגילימימי

דרוש/ה מורה לעברית לכיתות נמוכות, לת"ת שער השמים, שלוש פעמים בשבוע בצהריים לפרטים: 9975737

ועוד אחת בחינוך מיוחדציליגילימימי

 

דרושה מורה מחליפה למורה שיצאה לשמירת הריון וחופשת לידה
לכיתת תקשורת בגמנסיה העברית בירושלים.
חינוך מיוחד
עבודה עם תלמידים לקויי תקשורת
התקשרו אלי - 0544-216-338 (מתן)

איזה כיףאנונימי (2)

קפץ..אנונימי (2)

תעלי עוד, כשיש, זה ממש טוב

תודה

אני כותבת כל מה שאני שומעת עליוציליגילימימיאחרונה

הלוואי וזה יעזור למישהו!

יצירתיים לפה!דוסית גאה!

צריכה רעיונות לפעילות מקורית בגן חובה בעקבות סיפור מ"כה עשו חכמינו".

לא משנה איזה סיפור, ואני צריכה שהפעילות תהיה כמה שיותר מקורית...תודה!!

הצגה? שיר? תאטרון בובות?יעל מהדרום
לק"י

אפשר להציג עם הילדים.
או שהילדים יכינו דמויות על מקל.
תודה! רעיונות טובים, אבל רוצה עוד..דוסית גאה!אחרונה

עדיף לי כמה שיותר יצירתי..

דרגה 1 באופק חדש מה זה אומר?ב"ה!אם בישראל!

איך עולים דרגה ומה המשמעות של זה?

עושים השתלמות..וזה מעלה את השכריעל מהדרום
זה אומר שאת מורה חדשה ולא עשית עדיין השתלמויותציליגילימימי

היום כל מורה שנכנס למשרד החינוך נכנס בדרגה 1 (אא"כ הוא לפני כן עבד דרך עמותה וצבר גמולי השתלמות).

 

אחרי 120 שעות השתלמות שתעשי במשך שנתיים תוכלי לעלות דרגה.

 

בהצלחה!

אני בטוחה ב99% שבדרגות הראשונות צריך 180 שעותפיסטוקית

השתלמות ורק בהמשך זה יורד ל120 שעות

להפך. ככל שהדרגה גבוהה צריך יותר שעות+mp8
אני חושבת שהפוך, אבל אולי אני מתבלבלתציליגילימימיאחרונה

אפשר לחפש את זה באינטרנט.

מישהו שמע על החוג למשאבי למידה?דלעת..
זה תואר נחשב?או שלא מסתכלים עליו?או שמסתכלים על כל תואר בחינוך?משאבי למידה זה תקשורת
נחשב למה??+mp8
לי יש תואר במשאבי למידה-
והלכתי ללמוד אותו כי חיפשתי משהו שיהיה לי מעניין.
לא חשבתי מה נחשב ועל מה מסתכלים.
אם זה מדבר אלייך- לכי על זה.
פרנסה היא משמים.
את בסהכ מכינה כלי .
פרנסה היא משמים אבל יש את חובת ההשתדלותציליגילימימי

ואם היא רוצה ללמוד משהו שאח"כ היא תמצא בו מקצוע, חשוב לחשוב על זה.

צריך לדעת שהיום (הרבה יותר מבעבר) יותר מידי מסתכלים על מה למדת. ראיתי את זה כ"כ הרבה בחיפוש עבודה. כל מנהלת צריכה לדעת בדיוק איזה תואר, וכמעט לא לוקחים לתחומים מסויימים מורים שלמדו תואר דומה (אפילו ליסודי). נראה לי שזה בגלל הלחץ על הבתי ספר, ומבחני המיצ"ב. מכירה בתי ספר שלא לקחו מורה למדעים למילוי מקום של שלושה חודשים כי היא למדה משהו אחר (אפילו שלא הייתה להם אופציה אחרת).

 

מצד שני, אני מסכימה שצריך ללמוד מה שמעניין אותך.

 

אני, באופן אישי לא יודעת איך מסתכלים על תואר במשאבי למידה. יכול להיות שזה גם מאוד תלוי במה את רוצה לעבוד, ומהם הצרכים של בית הספר. אם תרצי ללמד תקשורת או משהו קרוב, אני מניחה שזה יהיה ממש מתאים, אבל אם תירצי תחום אחר, אולי יהיה קצת יותר קשה...

 

חשוב לדעת שגם אי אפשר לדעת מה יהיו הצרכים של המערכת בעוד 4 שנים (כשתסיימי את התואר). כשאני התחלתי ללמוד אמרו שיש מלא ביקוש למתמטיקה, ובאמת זה מקצוע שגם ככה התלבטתי עליו, אז למדתי אותו, והיום יש פחות ביקוש למתמטיקה ויותר ביקוש למדעים. יכול להיות שעוד 4 שנים כבר לא יהיה ביקוש למדעים. קשה לדעת. ולכן קשה להחליט מה ללמוד לפי הצרכים של המערכת היום.

 

אולי כדאי לשלב משאבי למידה ועוד משהו. אני יודעת שבמכללה בית וגן אפשר לעשות משאבי למידה ותנ"ך. זה מעניין אותך?

 

בהצלחה!

ועוד משהוציליגילימימי

צריך לדעת שזה גם מאוד תלוי במנהל. יש מנהלים היום שיסתכלו על האישיות, ולצערינו יש יותר מידי מנהלים שיסתכלו בעיקר (או רק) על התואר אפאטי

כלומר, מה למדת בהוראה?דלעת..
על זה הוא יסתכל?
כן,ציליגילימימי

לדוגמא אם הוא מחפש מורה למדעים/מתמטיקה - לא יעניין אותו מישהי שלא למדה את התחום.

אבל כמו שכתבתי זה לא מחייב. זה תלוי מאוד במנהל!

 

 

אני!ronit

מוזמנת לפרטי אם יש לך שאלות.

 

בעיקרון-

היום יותר חשוב שיהיה לך תואר במשהו מאשר מה יש לך בתואר

תחפשי תואר שאת אוהבת ללמוד.

 

ומבחינת ביקוש-

הביקוש לטכנולוגיה בחינוך עולה ככל שעובר הזמן

נכון!! ומורות לתקשוב נראה לי שצריך.+mp8
ומה עדיף?דלעת..
משאבי למידה או אנגלית?מה פותח יותר דלתות? שזה לא משנה...?
תחשבי מה את יותר יעניין אותך ללמודronitאחרונה
סטאז' אחר..אנונימי (פותח)

מישהו יודע על עוד דברים שיכולים להיחשב כסטאז' (לא רק מ"מ..)?

קרן קרב אני חושבת, שעות תקןיעל מהדרום
תרגול בכיתות אומ"ץציליגילימימיאחרונה

פרוייקט הילה

מה אפשר לעשות עם תואר בהוראה לאנגליתאנונימי (פותח)
חוץ מלהיות מורה לאנגלית?D:תודה רבה לעונים!
אולי לעסוק בתרגום?חיה וקיימתאחרונה

חייבת טיפים-אנונימי (פותח)

מי שיכול לתת כמה שיותר טיפים למילוי מקום מוצלח.

פשוט חייבת

תודהכן

מילוי מקום קבוע או חד פעמי?ציליגילימימי

יש לי טיפים, אבל קצת ממהרת עכשיו...

אשתדל בהמשך!

בד"כ חד פעמי.אנונימי (פותח)

כשמודיעים על הבוקר, היכרות, כיתת בנים ועוד.

 

תודהחיוך

אה, אז זה שונהציליגילימימי

ובהחלט לא קל...

 

1. מציעה לך לחשוב בראש שאת מורה קבועה בביה"ס ולא רק ממלאת מקום. ברגע שתרגישי את זה ותשדרי את זה, יהיה לך יותר סמכות.

2. לא למרוח את התלמידים. שיהיה לך ברור מה את הולכת להעביר להם. תכיני לך מאגרים בבית של דברים שאפשר לתת לתלמידים, אבל זה רק למקרה הצורך. קודם כל מיד כשמבקשים ממך תשאלי את המורה שאת מחליפה מה עלייך לעשות עם התלמידים. אם את מלמדת חומר לימודי, את צריכה לעדכן את התלמידים שזה חלק מהחומר (ויכול להיות במבחן וכו').

3. להודיע לתלמידים בתחילת השיעור שבסוף היום את מתקשרת למורה לתת לו עידכון שוטף על איך היה בשיעור. וכמובן שתשמחי לספר לו כמה הם התנהגו יפה וכו', ואת מקווה שלא תצטרכי חס וחלילה לספר לו דברים אחרים. (ובאמת תתקשרי!)

4. לא להיכנס למאבקי כוח. אם יש מקרה שאת לא מצליחה להתגבר עליו (תלמידים מתפרעים וכד') תטפלי מיידית. תבררי בביה"ס איך הכי נכון לטפל (לקרוא למנהל/סגן/ מורה אחר בעל סמכות   / לשלוח למזכירות/ כל דבר אחר שעושים בביה"ס עם תלמידים מתפרעים).

5. להתחיל את השיעור באמירה חיובית על הכיתה (לדוג' שמעתי שאתם כיתה מקסימה, ואני ממש שמחה להיכנס ללמד פה! אני רוצה לראות איך אתם לומדים יפה... ואז תצרפי גם את מה שכתבתי ב3). כמובן שזה צריך להתאים לכיתה!

 

זה מה שעולה לי כרגע.

בהצלחה!

 

תודהאנונימי (פותח)

ממליצה לנעוץ את השרשור, אם זה אפשרי, כי מילוי מקום זה אחד הדבריםכאילו מוציא לשון

אשתדל לנעוץ, אבל מחכה שאולי יעלו רעיונות נוספים!ציליגילימימי

מקפיצה.אנונימי (פותח)אחרונה

הוסיפו עצות מפרי ניסיונכם

שאלה די מוזרה ולא כל כך קשורהבת 500

אני וחברה שלי כל הזמן מצלמות נופים ממש יפים והרבה תמונות של שמים ויש לנו גם הרבה רעיונות לכל מיני אפקטים 

ובקיצור חברה שלי אמרה לי שאפשר למכור כאלה תמונות 

אז... אם מישהו יודע איך אני עושה את זה אז אני 

ממש אשמחחיוך גדול

               שבת שלום

ולדוגמהבת 500אחרונה
אופק חדש ושו"תטאבולה ראסה
אמרו לי שמורים בלי תעודה לא יכולים להכנס לאופק.
זה נכון ב100%?
יש דרך לעקוף את זה?
נניח אישור לימודים על הקורס האחרון שנותר לי לתואר...

תודה!
מורות בסטאז' שלא סיימו תואר נכנסות לאופקיעל מהדרום
ואם סיימתי סטאז? אז אי אפשר?טאבולה ראסה
לא יודעת..תתקשרי אולי להסתדרות המוריםיעל מהדרום
אפשר להיכנס. תוך התחייבות לסיום התואר+mp8אחרונה
מישהו יודע למה קיצרו לנו את חופשת חנוכה?יעל מהדרום
בגלל ששנה שעברה "קיבלו" ימים נוספים בחופש הגדולנפשי תערוג

לא באמת בדקתי לעומק את הנושא

זה לא אמור להיות קשור..יעל מהדרום
לק"י

שנה שעברה הוסיפו חופש בנר ראשון (שתמיד למדו בו) כי שנת הלימודים התחילה קודם.
עכשיו חזרנו ללימודים בראשון לתשיעי אז לקחו לנו את החופש הזה+ עוד יומיים.
אוייי זה סתם עניין של זמן עד שיבטלויטבתה
את כל החופשים...;(
לא! בבקשה לא...עד שיש חופשיעל מהדרום
לק"י

שתבינו שאצלנו יש קייטנות ברוב החופשים..
אז נניח בחנוכה יש חמישה ימי חופש, מתוכם אחד זה שבת, אז יש ארבעה ימים של קייטנה.
נגיד שאני אעבוד יומיים- מה יישאר לי מהחופש?!
לא יודעת מה איתך..יטבתה
אם זה יקרה חס וחלילה חס ושלום...
אני בורחת בטיסה מהמערכת!
תדמיינו את הסמיילי המבוהל מהווצאפ..
אני גם ככה לא בטוחה שאני אשרוד שנים בהוראה..יעל מהדרום
לק"י

אז אם יקחו לי גם את החופשים?....
זה באמת ממש לא גרטר ועוד הורידו ימים לפני פסח!!שרבוב
לפני זה התחילו יותר מוקדם את הלימודים והיה חופש לפני סוכוצ מה שלא היה השנה
וחנוכה ופסח זה פשוט לא קשור!!
ולא ברור איך הסתדרות המורים שתקה
זה בגלל שלפני שנתיים (בתשע"ג) כבר נתנו חופשיעל מהדרום
לק"י

נוסף (נראה לי שבין כיפור לסוכות, יום נוסף בחנוכה ואולי גם בחופשת פסח), והשנה התחילה ב1/9 כרגיל.
אז עכשיו צריך להחזיר
פחח את רצינית????שרבוב

איזה חצופים שעושים לנו חשבון של שנים אחורה

אז ככהבדרך

בשנה הראשונה של הרפורמה של גדעון סהר הלימודים התחילו ב1.9 אך בכל זאת היה את הגשר ועוד יום בחנוכה.

אז בגלל שכל שר חינוך צריך לבטל את השינויים של שר החינוך הקודם החזירו את תחילת שנה"ל ל1.9.

אבל יוצא שהייתה שנה שעליה אנו "חייבים" 4 ימי עבודה-3 מסוכות ואחד מחנוכה.

אז השנה לקחו לנו 3 ימים מחנוכה ועוד אחד מפסח (כן,כן גם את פסח קיצרו לנו)

מורים שהשנה בשנת שבתון אמורים לעבוד 4 ימים או שיקוצץ להם הכסף במשכרות!

ומורים שלא לימדו באותה שנה?(היו סטודנטים,שבתון וכו'....)

טוב נו...לא על הכל חשבו....

היום באמת חשבתי על זה..וראיתי שקצצו גם בפסחיעל מהדרום
לק"י

שונאת את משרד החינוך האלה |זועם|
ובפסח לא רק יוצאים מאוחר, גם לומדים באיסרו חגצו חיוך

וגם בשבועות לומדים באיסרו חג

באמת?! אני אבדוק ביומן מורה..יעל מהדרום
לק"י

כמה ימי חופש נתנו לנו באותה שנה?!
שלא היו נותנים ולא לוקחים עכשיו.
עפ"י היומן יש חופש באיסרו חגיעל מהדרום
אסרו חג יוצא בשבת..חול בגרביים
יש חופש באיסרו חג פסח ובאיסורו חג שבועותחלושיאחרונה
חופשים=עבדות להוריםהמלך!!!!
יש אנשים ששני ההורים עובדים לא במשרד החינוך.. מה עושים בחופשים? מי יקח את הילדים לקייטנה (אם יש בכלל) זוועה שלא מתחשבים ברוב הציבור..
אין בעיה, אבל צריך למצוא פתרון אחרציליגילימימי

או לתגמל את המורים על כך שמוסיפים להם ימי עבודה.

או לתגמל את ההורים בפיצוי של חוסר ימי עבודההמלך!!!!

כול אחד רוצה למשוך לכיוון שלו.. אפשר להבין את שני הצדדים.. (אני כהורה מתחבר לזה שצריך להוריד את החופשים)

שנוכל להביא פרנסה הביתה

זה לא סותר אחד את השני.ציליגילימימי

אלו החיים..יעל מהדרום
לק"י

אפשר להגיד מהצד השני- שמה המורים אשמים בזה שלא כל ההורים מורים..
^^^^יטבתה
להורים קשה
וגם למורים קשה..
תהיה בעניין שללא חופשות אני לא יודעת מי היה עובד בחינוך ואיך היה נראה מצב החינוך בישראל..
ואני לא מדברת רק מהרהורי ליבי, זה מה ששמעתי בשנות לימודי מסטודנטים רבים.
ואני אישית בחרתי בזה, גם בגלל החופשות שהוא מרכיב מאוד חשוב...
ולכן בחופשות אנחנו רואים עלייה של ונדליזםהמלך!!!!
נגררים וחסרי מסגרת וילדים מעשנים וכו...
לא צריך עוד דוגמאות וזה לא פיתרון קיטנות
כי זה לא מטעם משרד החינוך אז אין בכול מקום
אז שההורים ידאגו גם הם לילדים שלהםיעל מהדרום
לק"י

וחוץ מזה, שיש גם הורים שעובדים אחרי הצהריים בשעות שאין בית ספר.
אז אולי גם הם יתלוננו שבתי הספר לא נסגרים בשמונה בערב או שהם לא עד הבוקר ?!
^^^יטבתה
איפה הימים של פעם..
שהבית היה העיקר ומוסדות החינוך כנלווים ומשניים.
היום זה ההפך לצערנו, ובגלל זה הילדים נראים כמו שהם נראים!
אמא שלי עבדה עם ילדים כאלו- ההורים יוצאים ב-6 בבוקר לעבודה אז המטפלת שולחת אותו לגן אחרי שמעירה ומארגנת את הילד
ובסוף היום יש הסעות שלוקחות את הילד לצהרון עד 7 בערב!!!
ההורים מגיעים ב-8 הביתה ובאמת שאין להם כוח לעצמם.
עצוב!
אה, והם רופאים, עורכי דין ואנשי הייטק!!
פשוט לבכות!!

בקיצור לבכל היום יש פתרונות, רק חבל שאין את הפיתרון האידיאלי עבור ילד- הבית שלו עם אמא ואבא.