ג גנ גנד גנדלף מאמןקעלעברימבאר
איפה כדאי לעשות את המפגש בחמישי?מנ-דוס
אופציה א שרונה תל אביב
אופציה ב התחנה המרכזית ירושלים
אופציה ג גן סאקר
מה אתם חושבים?
ב כמובןגנדלף הורוד
אני מאוד אוביקטיבי כמובןגנדלף הורוד
ב קומה 3 וחציכְּקֶדֶם
תלוי מה רוצים לעשותדורין השמיני
מפגש קטן עם משחק ודיוןמנ-דוס
אז נראה לי גם התחנה המרכזיתדורין השמיני
אבל לא בטוח שאני יגיעדורין השמיני
אני מקווה שאני יוכל
תבחרוקעלעברימבאר
"איךקעלעברימבאר
כרגע העלית לי תסריט של הנזגול כובשים את המרכזיתגנדלף הורוד
..גנדלף הורוד
כמובן! הנה סיפור קצר, דרמטי ופנטזי־עכשווי, בו נזגול כובשים את תחנה מרכזית בירושלים. הסיפור משלב בין סגנון טולקינאי לאווירה ישראלית עכשווית:
צללים מעל התחנה המרכזית
ברוח קרירה של ערב ירושלמי, עטופה באור פלורסנט מהבהב ובריח בורקסים ופלאפל, ישבה התחנה המרכזית של ירושלים שאננה, עייפה מן ההמולה היומית. רכבת קלה חלפה בשריקה מתכתית, חיילים בירוק ירדו ממנה עם אוזניות תקועות עמוק באוזן, ואמהות משכו אחריהן עגלות שוק.
ואז זה התחיל.
ברעם רחוק שנשמע כגעש שחוצה את ההרים, הוחשכה השמים מעל התחנה. ענן שחור, עבה וחסר מקור נראה, התאסף סביב צריח התחנה כאילו הייתה היא מגדל מינאס מורגול, ואנשים הביטו מעלה בפליאה מתחלפת לאימה.
מן הערפל בקעו צלליות. גבוהים, עטופים בגלימות שחורות כעשן, חסרי פנים, אך עם נוכחות כה עזה עד שנראה שהאוויר עצמו נסוג מפניהם. שבעה הם היו. רוכבים, ללא סוסים, אלא כאילו עצמם הסוסים – קלים ושקטים, רגליהם אינן נוגעות באספלט, עיניהם – אם היו להם – בוערות ברעב.
רפאי הטבעת. הנזגול.
"מה זה, סרט פה?" שאל נער במכנסי טרנינג עם פחית טרופית ביד, רגע לפני שרץ בצרחה.
השערים נפתחו מאליהם. הדלתות האוטומטיות נכנעו לצו שאינו טכנולוגי. כל רוכב פסע פנימה, לאט, לא ממהר – כטורפים שהארוחה ממתינה להם מבוהלת בפינת הכלוב.
הקופאית של קו 402 לאשדוד חשה רעד, והכרטיסן נפל על ברכיו כשתיק ההחתמות שבידו החל לבעור באש ירקרקה.
אחד מהרפאים הושיט יד בלתי־נראית לארון הסניפים של משרד הפנים שבקומה השלישית – והחלונות התרסקו. מסך מחשב צפצף ונדלק מעצמו, ועליו הופיעו מילים באותיות עתיקות: "Where is the bearer of the ring?"
מאבטח בתחנה שלף טייזר – אך נפל כשקול לא אנושי צרח, ושבר את שפיות האוזניים. המזוזות נפלו מהמשקופים.
אז, כאילו קיבלו פקודה מגבוה, הנזגול התפזרו ברחבי הקומות. אחד ירד ל־ארומה, האחר לטו גו. השלישי עמד מול מזרקת המטבעות בקומה התחתונה והביט בה כאילו היא באר מראות. אנשים זעקו, אך לא היה מי שישמע – התחנה כוסתה בגל צל ואימה.
ולפתע – צליל שופר נשמע.
מן הדלת הראשית הופיע איש זקן, עטוי טלית ישנה, עיניו יוקדות. בידו החזיק ספר תהילים פתוח, ובקולו – עוז קדמונים.
"ברוחו של אליהו, בשם מלך מלכי המלכים, גשו אחור!" זעק, והקירות רעדו.
אחד הרפאים נרתע. ספר התהילים שבידו של האיש פלט אור כחול עמוק. פתאום, מתוך אחד הדוכנים – זה של "פלאפל מוישה", יצא נער צעיר עם כיפה סרוגה וספר הסילמריליון ביד. הוא הרים את קולו:
"האור עוד לא כבה, הצל לא ינצח!"
האור מהשמים החל לפלח את הענן.
ובין שניצלים לקסטה, קודש לחול, בירושלים של מטה, התחולל קרב אחרון בין צל לאור.
אם תרצה המשך, או גרסה אחרת – בסגנון תנ"כי, או כהומוריסטי – אני כאן!
ושום מילהקעלעברימבאר
על דברי שיר והבית כנסת ש9 נזגולים קראו למישהו להשלים ערבית.
אגב תשתף את כקדם
טווווובדורין השמיני
הכול בזכותדורין השמיני
ארומה שהיא בעצם תחנת ריגול של אורומה בארץ כדי להשגיח על הארץ התיכונה גם כשהוא באמן
שנאמרקעלעברימבאראחרונה
זה פסגת הרוחותקעלעברימבאר
עצבן אותי שהוא רשם 7 נזגולגנדלף הורוד
שבעקעלעברימבאר
שניים משלימים מנייןגנדלף הורוד
יש תשע נאזגול
השניים האחריםקעלעברימבאר
מי זה הואדורין השמיני
נו, *הוא*,קעלעברימבאר
האמתקעלעברימבאר
אני היחיד שבאמת שר במקלחת שיר אשיר לאמבט?גנדלף הורוד
פעם הייתי שרקעלעברימבאר
חידשתי את המנהגגנדלף הורוד
פעם הייתי ממש ממש מקפיד
איך אתה שר שירי קודש במקלחת?קעלעברימבאר
אבל אולי מכיווןקעלעברימבאר
באיזו מנגינה?125690
לחן שלי, עתיק, מאז כיתה הגנדלף הורוד
לחן שאתה הלחנת?קעלעברימבאר
פחות או יותרגנדלף הורוד
עלה במחשבתי בגיל 10
אני הלחנתי מקצביםקעלעברימבאר
כנלגנדלף הורוד
על איסנגרד נביא יום דים זה מרש, זה לא נחשב125690אחרונה
ואת השירקעלעברימבאר
וגםקעלעברימבאר
מקצבים ל"אל ארץ השדים רדו נא ידידי" בתרגום הנעמי.
ומנגינה שאני לא זוכר מאיפה ל"לא כל זהב יש לו זוהר".
את לא כל זהב יש לו זוהר אני לא מסוגל לקרוא בלי125690
חחחחח ממש לא 😂😂מנ-דוס
אני היחיד לא שר במקלחת שיר אשיר לאמבט?דורין השמיני
לא, גם אני שפוי125690
גם אני לא בדרך כלל, יצא לי כמה פעמיםקעלעברימבאר
אני בכללי לא טוב בלהמציא מנגינותדורין השמיני
את כול השירים קראתי בסוג של ראפ
היום מפגש🥳מנ-דוס
למה? מתי? איפה?
לא להיחלץ אני אענה שאלה שאלה.
איפה: בתחנה המרכזית ירושלים
מתי: 17:30
למה: אני הדיקטטור והפורום צריך מפגש וחוץ מזה אנחנו מדברים על זה מאז עולמות
אה ותביאו חטיפים, כי אין מפגש בלי פחמימות ריקות ומונוסודים גלוטומט. ואם יש זו קונספירציה.
נ.ב.מנ-דוס
הבהרה משפטית מטעם ההנהלה הדיקטטורורית של פורום שר הטבעות
פורום שר הטבעות מבקש להבהיר בזאת כי השתתפות במפגש המיועד נעשית על אחריות המשתתפים בלבד. אין הנהלת הפורום, מורגלת ככל שתהיה בכשפים וקרבות נגד אורקים, נושאת באחריות מכל סוג שהוא – בין אם גופנית, נפשית, או רוחנית – לנזקים שייגרמו במישרין או בעקיפין כתוצאה מהמפגש.
המשתתפים נדרשים להיות ערוכים, בכל עת, לאפשרות של תקיפות מצד אורקים, פלישות פתע של דרקונים (במיוחד כאלו עם נטיות צבורות לשוד), או חדירה טלפאתית בלתי מבוקרת מצד מיאר דרך אבני רואי, לרבות אך לא רק אבני הפלאנטיר מדגם נומנור העליונה.
כמו כן, מובהר בזאת כי לא תישמע כל טענה, תלונה או
עקיצות עכבישי ענק,
מסיבות שלא ציפו להן
שוטים לבית טוק
או תופעות לוואי הנובעות משתיית מי הבריכה של לוריין.
השתתפותכם מהווה אישור לכך שהנכם מבינים, מסכימים, ומקבלים כי ייתכן ותצאו מהמפגש עם שריטות, טראומות או נזק בלתי הפיך– כל אחד מהם עלול להיות גרוע יותר מהשני.
ההנהלה שומרת לעצמה את הזכות לשלוח את כל המתלוננים למסע באורך לא סביר אל מעבר להרי הערפל השחורים
מי שרוצה ליצור קשרמנ-דוסאחרונה
הטלפון שלי: 0552484990
אני זמין בוואטספ ובאסמס
פורומירקעלעברימבאר
כבר ציינתי שאתה גאון?מנ-דוסאחרונה
עלה לי מנגינה לשירקעלעברימבאר
מנגינה של "לך ירושלים בין ירדן וים"
חח יפהסוורוס סנייפ
צריך קצת לשפץ את השיר כדיקעלעברימבאר
גונדור, גונדור, אויויוי, בין הרים ליםקעלעברימבאר
אפשר במקום גונדורדורין השמיניאחרונה
לכתוב מינס איתיל או אנומינס
לך מינס ייתיל בין הרים לים
אני תמיד שרתי את זה במנגינתגנדלף הורוד
"בין הרים ובין ים טסה הרכבת"
זה כמו ששרתיקעלעברימבאר
איזה לכה דודי?גנדלף הורוד
מנגינה לא ידועה, סתם החזן החליט לשים אותהקעלעברימבאר
את מעבר הר וערפלדורין השמיני
אחרי שקראתי את זה בתרגום הטייסים (אל מעבר להרים השחורים הקרים)
במנגינה של חיילים אלמונים זה לא ממש מסתדר במשקל אבל לא נורא נוסיף אואואיאואייאואי אולי בתרגום האחר זה מסתדר
אבל עכשיו חשבתי שיהיה נחמד לעשות פרודייה על חיילים אלמונים אני באמצע עכשיו
במנגינה זה מתאיםקעלעברימבאר
חיילים אלמונים זה לאקעלעברימבאר
או פרמיר וחיילים אלמונים עם מסכות ועושים הגנה וכיבוש
בגללכם אני עכשיו מזמזם באמצע הלילהמנ-דוס
תנסהקעלעברימבאר
תנסהמנ-דוס
תנסה אתקעלעברימבאר
לי עלה כרגע את קינות בורומיר הניגון ליל חנייהגנדלף הורוד
*בניגוןגנדלף הורוד
עכשיו גיליתי שהשיר הזהדורין השמיני
מתאים גם למנגינה של בין גבולות
ואת שיר אשיר לאמבטקעלעברימבאר
שיר - רבינו גנדלףקעלעברימבאר
כשהעם נקרא לנינדלף
אז הרב, רבנו גנדלף
אז עטה את הגלימה הלבנה
עם מטה וגם עם אורקריסט
הוא מיהר אז על סקדופיקס
ולחם אז בגונדור ובמוריה.
ביום ב' נפל בבום
לתהום של קהזד דום
ביום ג' כבר נקרא אל אדורס
לא הספיק לגבור על נזגול
האחווה שלו כבר באו
להשמיד ת'זאבים של קרדרס.
ומשם מיהר מיתרנדיר
למשכנו של קורוניר
ימח שמו ושם זכרו עדי עד
לא הספיק לומר גם "מלון"
כבר קראו לו לקלד'רון
כי רבנו גנדלף יש פה רק אחד.
בחצות היה צריך הם
להגיע לנקרת הלם
להביא איתו פרשי רוהן תחתית
אך משך אז את האנטים
הפכו הם אורקים לבגטים
אז הוא טס אז עם סוסו מינס טירית.
ואחריו בא על אופנוע
במקרה צלם קולנוע
שרודף אחריו רבינו הוורוד
וישנם אומרים בפורום
שלא ישקוט ולא ינום
עד שיצליח לתפסו אחר מצוד.
טוווווב! 😂מנ-דוס
צריך את שיר הטלפוןמנ-דוס
סאורון מחכה לאלסרקעלעברימבאר
שיחכה ולא יחזור
כי יבוא שער שחור
שיחכה ולא יזוז (אי אי אי)מנ-דוס
ופיפין זרק אז אבןקעלעברימבאר
אל באר הגמדים
למשמע קולו אז התעוררו הבלרוגים
זה עיבוד של משהו?גנדלף הורוד
השיר רבינו גורן של יורם טהרלבקעלעברימבאר
עכשיו שמעתי את השירדורין השמיניאחרונה
טוב שלך
סרומן לאנשי דון: התחביב של הרוהירים זה להרוג ילדיםקעלעברימבאר
ואז הם שולחים תמונהדורין השמיניאחרונה
של ילד מת עם שש אצבעות
התפללתי היום לראשונה בבית הכנסת שממנוקעלעברימבאר
קיבלתי את ההשראה לשם הניק שלי
כאילו בית כנסתקעלעברימבאר
שהשם שלו דומה לשם של מישהו מספרי טולקין. וזה נתן השראה לכתיבה יידישאית של קלברימבור
נשמע מעניין לקבל השראה כזאתאשר ברא
זה היה השראה רק כמה ימים אחרקעלעברימבאר
כך, כשפתחתי את הניק.
לא השראה שנפלה עליי בתפילה 
אה סליחה, לא הבנתי. התפילה היוםקעלעברימבאר
היתה בסדר. לא הרגשתי משהו מיוחד בגלל הבית כנסת או הניק. סתם ציינתי עובדה מצחיקה
חחחנקדימון
איזה בית כנסת?גנדלף הורוד
ואני הבנתי את הניק כשדמות בחולות
קלע-עברי-מבאר (שבע/יעקב/בארי)
חחחח
וואי בחיים לא חשבתי על זה
אבל לא מציאותיקעלעברימבאר
בסוף רק ה"עברי" נכון מה3מתחדש מחודש
בית הכנסת של ק"ק ארעגיון תותבב"אמנ-דוס
איפה הבית כנסת הזה ומה השם שלו?דורין השמיני
בהתחלה חשבתי שסתם הרבצת למקלדת
ימח שם עראפת
איך קראת את זה לפני?קעלעברימבאר
כמו ג'יברישימח שם עראפת
אז אם היית פוגש אותי, איך היית קורא לי? לפני שהבנתקעלעברימבאר
חילקתי את המילה לשניים, זה גם עזר לי לזכורימח שם עראפת
גולדברי מבאר הנהרקעלעברימבאר
או קעלעב מבאר שחתקעלעברימבאר
אני מרגיש שאני חוזה בגנדלף הלבןמנ-דוס
הוא היה בתרדמהקעלעברימבאר
אותי?
ימח שם עראפת
אתה בעצמך מורי ורבימנ-דוס


לאומן..?ימח שם עראפת
אומן אומן ראש השנהקעלעברימבאראחרונה
בהתחלה לא הבנתי עד שהחלתתידורין השמיני
לקרוא הכל מה תחלה עד הסוף אז הבנתי
ולמה נקרא שמו קלברימבור? משום שקלע דברים לבורקעלעברימבאר
מה קלע לבור?גנדלף הורוד
אוליקעלעברימבאר
את בורומיר
או בומבור
או היה בבופור , ביפור שהיה בבור
קלע לבור בברימנ-דוס
קלע תפוח שכיווןקעלעברימבאר
דרומי עקום עיניים?מנ-דוס
לא סתם אדם ברחובקעלעברימבאר
גם ביל פרני היה דרומי? זה היה החבר שלו לא?
סליחה ומחילה התבלבלתי 😅מנ-דוס
אני מעריךקעלעברימבאר
שגקסון היה עושה את פרני כמו הניאנדרטל בן דון שנשבע אמונים לסרומן ועושה לעצמו חתך עם סכין בשני הצריחים.
אני מדמיין את פרני כמו כפרי מטומטם פשוט
באמת שזו סצנה אינפנטיליתמנ-דוס
אם לא קראת את הספרים הקדושים אין לך מושג מי אלה ומה הם רוצים.
וחוץ מזה הם גם לא מופיעים בקרב בנקרת הלם.
מה שכמובן חותך את הקרב ראפ האגדי בינם לבין אראגורן. (למה הוא הוריד את זה תוריד מצידי עשרים טום בומבדילים וחמישים גן בורי גן ואל תגע במשיחי)
יש מצבקעלעברימבאר
אתה גאוןמנ-דוס
איזה ניאנדרטל מזה לעזאזאלדורין השמיני
עמק ניאנדרקעלעברימבאר
ובעבריתדורין השמיני
הקרבקעלעברימבאר
אנחנו האוקוק הי הלוחמים וכו
אנשי דון התחילו האורק האי לקחו את זה משםמנ-דוס
מי אמרקעלעברימבאר
מה אכפת לנו השחר ואור היום? ארגורן לא דיבר מההתחלה עם האורקים?
אנשי דון התחילו עםמנ-דוס
הם דיברו לארגורן?קעלעברימבאר
מי שאמר מה איכפת לנו השחרדורין השמיני
זה היה האורוק הי
כי זה כל הוורט שהם אורקים שלא מפחדים מהשמש
וגם בהמשך של המשפט הם אומרים שהם האורוק הי הלוחמים שיכולים ללחום ביום ובלילה
תאורייה מעניינתדורין השמיני
כתוב בסיל שלשמש היה מיא שסחב אותה ואז או הוא או ורדה הכניסו את כל השינאה שלהם למורגות לתוך השמש ואז בגלל זה האורקים שונאים שמש (אני מקווה שככה זה הלך לא זוכר בדיוק) ואז בגלל שבהתחלה סרומן היה מיא אז הוא ידע את כל החולשות של השמש וידע איך להתגבר עלהם כשעשה את האורוק הי
וואוו מעניין. כאילו מיא גובר על מיא?קעלעברימבאר
*קולות של גנדלף שניצח את הבלרוג*מנ-דוס
אולוריןקעלעברימבאר
תראה מה הוא עשה לביאורןקעלעברימבאר
הי! עד בומבאדיל!גנדלף הורוד
מה לעשות פחות התחברתי לדמות שלומנ-דוס
עוד מעט תגיד שאתה לא סובל את השועל, גיבור שרה"טגנדלף הורוד
את השועל אהבתי בוודאימנ-דוס
השועל הוא כנראה לא היה טולקינאיגנדלף הורוד
השועל זה לאקעלעברימבאר
חדמש לאגנדלף הורוד
המשך העלילה לא נתגלה לו מעולם
באמתקעלעברימבאר
אבל הוא התגלה בסוףגנדלף הורודאחרונה
כאילו דמיינתיקעלעברימבאר
ולמה נקרא שמו קלברימבור? משום שכלא גברים בבורקעלעברימבאר
ברצינות אני רואה את השרשור הזה נכנס למומלצים😂מנ-דוס
עדכון: המפגש לא יתרחש מחר, אלא שבוע הבא.גנדלף הורוד
יש מצב להחליף מקוםדורין השמיני
אני בעדגנדלף הורוד
של ירושליםגנדלף הורוד
דעתכם?גנדלף הורוד
שאל אתקעלעברימבאר
האם תגיע למפגש?גנדלף הורוד
אני לא אגיעקעלעברימבאר
אם זה במרכזית אני מגיעכְּקֶדֶם
אבל קחו בחשבון שפשוט אראה תסרט מהפלא במהלך המפגש
אגחך ואבוז לכם תולעי טולקין עלובים שכמותכם
אני מקווה שלא יצרתי בעיות...קעלעברימבאר
זה היה בצחוק אני מקווהקעלעברימבאר
רחמנא ליצלןדורין השמיני
אני מקווה שאתה מתכוון לראות את זה בנוקיה
אני אולי יגיעדורין השמיני
אבל תודיעו מי יגיעגנדלף הורוד
כדי שנוכל לדעת האם יתקיים מפגש
אםקעלעברימבאראחרונה
האם צריך לחגוגקעלעברימבאר
או בגלל שפרמיר עשה זאת ולא מלך בן אלנדיל אז הוא ציוייני ואסור לחגוג?
שתי גדות לאנדואין זו שלנו זו גם כןמנ-דוס
"איפה עבר האנדואין שלנו? אנו שוכחים את זה?"קעלעברימבאר
אני אזכור את המשפט הזה לנצחגנדלף הורוד
..דורין השמיני
רבנו שאג בקול גדול איפה אומבר שלנו איפה ארנור שלנו למה אנחנו שוכחים אותם
וואי חשבתי בדיוק את זה בשבתקעלעברימבאר
חשבתי את זה רק כשראיתי במוצאי שבתדורין השמיני
אז אני גם נוסע בזמן וגם קורא מחשבותקעלעברימבאר
איפהקעלעברימבאראחרונה
דנתור שר את זהדורין השמיני
שתי גדות לירדן זו שלנו שם שכן
מנסה לעלות איתכם שלב... מי פה משחק D&D?שדמות בחולות
ההשפעה של טולקין על יצירת הגזעים והמעמדות במשחקי תפקידים
ג'ון רונלד רעואל טולקין עיצב מחדש את עולם הפנטזיה והשפיע עמוקות על משחקי התפקידים שהתפתחו אחריו.
האלפים שלו - יצורים אצילים וארוכי-חיים - שינו את תפיסת האלפים בתרבות המודרנית והפכו לתבנית במשחקים כמו D&D.
גם הגמדים (אוהבי זהב, כורים מיומנים וחיים תת-קרקעיים), ההוביטים (שהפכו ל"האלפלינגים" הזריזים והחמקמקים)
והאורקים (כאויבים מרושעים סטנדרטיים) עברו ישירות מארץ התיכונה לשולחן המשחק.
דמויות כמו גנדלף, אראגורן ובילבו היוו השראה למעמדות הנפוצים: הקוסם החכם, הרנג'ר המיומן בטבע והנוכל החמקמק.
איזו דמות מעולמו של טולקין הייתם בוחרים לגלם במשחק תפקידים, ואילו יכולות מיוחדות הייתם מעניקים לה?
ברור שבומבדילקעלעברימבאר
אני הייתי אואיןשדמות בחולות
מעניין. למה דווקא היא?קעלעברימבאר
התחברתי לדמותשדמות בחולות
היא לא אוהבת להישאר מאחור, יש בה כושר מנהיגות עם הרבה תעוזה ורוח חופשית... וכמובן שהיא לוחמת ולוחמנית ולא חתה מאיש
התחברת לאאווין של ההתחלה או של הסוף?מתחדש מחודש
אני חושבת לכל המכלול שלה מהתחלה ועד הסוףשדמות בחולות
מעניין גם הקטע שהאלפים המקוריים במיתולוגיה הנורדיתמנ-דוס
לא היו לוחמניים אבל בהשראת לגולס כל האלפים המודרניים הם קשתים.
אפילו שאצל טולקין האלפים מכירים כל סוג של נשק קר
הםקעלעברימבאר
אתה צודק, כנראה בגלל שההוביט זהמנ-דוס
העתק הדבק (קופי פעייסט בלעז) מהמיתולוגיה הגרמנית
ובמיוחד מטבעת הניבלוגים
טבעת קסומה דרקון אינטליגנטי ששומר על אוצר, הדרקון מת בזכות תושייה של הגיבור (או הדמות המשנית) ולא בזכות כוח הזרוע.
הרוהיריםדורין השמיני
דמויות שמטורפות ברכיבה על סוסים
הם העם שאני הכי אוהב אחרי גמדים
אולי נאה לתתקעלעברימבאר
באמת על איזהדורין השמיני
חית הגמדים רוכבים
דין רכב על עז או חזיר לדעתי125690
גדודי עז א-דאיין אל-קוסםקעלעברימבאר
סוסונים ששמם חביתקעלעברימבאראחרונה
הייתי בוחר להיות ההוביט השמן בסוף הסרטכְּקֶדֶם
מן הסתם זה האיכר הקשישקעלעברימבאר
אבא של סםקעלעברימבאר
זה לאכְּקֶדֶם
טוב צריך לשאולקעלעברימבאר
אה נו זה מגוט נראה לידורין השמיני
כי הם לקחו לו פיטריות או משהו כזה בספר אחר כך הם נלחמים ביחד בסרט הם הורידו את אחד הקטעים הכי טובים
זה נראה לי האיכר הקשיש,קעלעברימבאר
באופן כלליקעלעברימבאר
זהלאאאכְּקֶדֶם
כן הוא גוער בסם הבן שלו שהשאיר את הטיפולקעלעברימבאר
בגינה באמצע.
את האיכר הקשיש לא מעניינות מלחמות גדולות, רק הטיפול בגינה
זה לא מבט עוין, זה גערה חביבה של איכר זקןקעלעברימבאר
בנוגע למפגש ביום חמישי הבעל"טמנ-דוס
התכנון הוא כזה.
נפגשים בשרונה* 19:30 בערך לשלום קטן ומעגל היכרות.
ואז נפרדים כל אחד לבד או בקבוצות לקנות איזה אוכל קטן בשרונה מרקט או בעזריאלי.
נפגשים שוב בשרונה ב 20:15. משחק חרטטוני טולקינאי בהנחייתי.
20:50 דיון על עממי ותרבויות הארץ התיכונה והשפעותיהם מתרבויות ועמים אמיתיים.
22: התפזרות.
אם יש לכם הצעות (לגבי השעה המקום והלו"ז) נא לכתוב.
בנוגע לל"ג בעומר אין מדורות אז זה לא יהיה פספוס גדול.
____________________
* המושבה הגרמנית של עיר הקודש תל אביב יפו תותבב"א
אני מתלבט לגבי המקוםגנדלף הורוד
וגם המדורות הן לילה לפני
איזה כיף לכםשדמות בחולות
אני עם ילדים ולא יכולה להצטרף 
חבל, אבל זה רק מפגש ראשונימנ-דוס
קודם צריך לוודא שיש ביקוש למפגשגנדלף הורודאחרונה
אנשי המערב! עמודו! עמודו והמתינו! זוהי שעת הגזירה!גנדלף הורוד
אדוננו מלכנו ירום הודו, הוד דיקטטוריותו מנ-דוס, גזר בכנס עולמות אשתקד אשר יהי מפגש פורום.
ועתה, עלתה על ליבו של אדוננו השגיא והרם כי בחמישי המתקרב, יהי מפגש פורום.
הצעתו היא כי הוא יתקיים במתחם שרונה בתל אביב, מפגש הכולל פאנל בהנחייתו של האדיר בולאר.
אם יש לכם הצעות, הארות, או שאתם מעדיפים תאריך ומקום אחר, כתבו לנו!
בגדול - אני לא יכול125690
זה רק אני או שזה יוצא בל"ג בעומרדורין השמיני
ואיפה זה מתחם שרונהדורין השמיני
ליד מתחם הכנסגנדלף הורוד
מוזמנים גם להציע מקומות וזמנים אחרים, אם תחפצו בכךגנדלף הורוד
גן סאקרדורין השמיני
יש ביקוש?גנדלף הורודאחרונה
"אדון המערבקעלעברימבאר
סיפור עלקעלעברימבאר
קלעברימבאר (קלע-עברי-מבאר), הקלע העברי מבאר קהזד דום. (*לא* נכתב על ידי גיפיטי)
איש היה בארגיון, קלעברימבאר שמו.
הוא נולד כשקלברימבור התמנה לשר ארגיון, הוריו קראו לו על שם קלברימבור אך כתבו את שמו באותיות המאוחרות ולא באותיות פאנור. כשגדל היה שומר ראשו והיה מלווה אותו עם חץ וקשת וקלע אתיופי לקהזד דום לצורך מסחר עם הגמדים. מכיוון שמשפחתו הגיעה מעבר להרי האובך ומעבר לנהר הגדול אז כינו אותו "עברי".
יום אחד נכנסו קלעברימבאר וקלברימבור לקהזד דום ועברו ליד באר חדר השמירה, שם היה ילד גמדאים משחק וזורק אבן לבאר. האבן נפלה וכעבור חצי דעה הגיעה לקרקעית, אז החלו תופים במעמקים ומתוכה עלה רועץ קלברימבור, הבלרוג משל מורגות. קלעברימבאר ירה בקשתו ובקלעו וקלע למטרה והרג את הבלרוג. ומאז נקרא שמו הקלע-העברי-מבאר קהזד דום.
ואלו דבריקעלעברימבאר
הגיפיטי על ההבדל בין קעלעברימבאר לקלעברימבאר:
ההבדל בין קלעברימבאר לקעלעברימבאר הוא בעיקר בכתיב ובתשובות לשאלות שונות.
קלעברימבאר זהו שם מדעי של סוג מסוים של דגים ממשפחת הקלעבורים, הידועים בצבעוניותם וביופיים. קעלעברימבאר מדובר ככל הנראה בגרסה מקוצרת או שגויה של השם המדעי, או במונח שאינו קיים בעולם הביולוגיה.
וגםקעלעברימבאר
AI:
כן, קלעברימבאר הוא בעצם כינוי לשפה העברית המדוברת בבאר שבע. זהו משחק מילים שמשלב את המונח "קלע" (שקשור לשפה העברית) עם "באר" (באר שבע
כנראה שבאותה באר היודורין השמיני
סוג מיוחד של דגים ומאז אותו מקרה נקראו על שמך
ומה הקשר לניב הבארשבעי?קעלעברימבאר
יפפפפההההההשדמות בחולות
תודה על הסיפור הנפלא הזה.
(אני עמוק הכרך השלישי)
האמת אילתרי אותו על הרגע,קעלעברימבאראחרונה
היכן הם חמאסקעלעברימבאר
היכן הם חמאס, כבוד השר, כבוד השר?
מדוע נדד לו כל רע וסר?
קרבה השעה בה ישוב לפקד,
ופלוגת מילואים מצפון שוב תרד. (לעזה)
לא רק פלוגת מילואיים תרד לעזהדורין השמיני
אנחנו נגלה את המחצבים שטמונים שם
ונקים את גרעין קעזהד החדשה
האלפים גם מנסיםדורין השמיני
להכנס לעסק והקימו את גרעין חסד לאלפים
אפשר לעשות זכוכית מהחולותקעלעברימבאראחרונה
"אבלקעלעברימבאר
הדגים מברכת הנת אנון, במחיר יקר הם נקנים" אמר פרמיר.
"לא רוצה דגים!" אמר גולום ושמט את הדג שלו.
"צודק" אמר פרמיר "שור הבר של ארוו יותר טעים"
תגיד,קעלעברימבאר
@דורין השמיני , זה נכון שהגמדים עושים הילולא עם מדורות ביום דורין לכבוד פטירת דורין? אגב מותר להם לגלח את זקנם אז?
איפה זה, בהר הבודד? מי מכובד בהדלקה, סמאוג?
זה בכלל לזכר מרד תורין אוקנשילדמנ-דוס
זה על שמתו תלמידיקעלעברימבאר
אם אוספים קרשיםקעלעברימבאר
היער הקרוב אלינו זה יעראופלדורין השמיני
לעצנים לא אכפת ממנו האלה היותר בעייתיים זה האלפים של תרנדיול
בוודאימנ-דוס
אני חושבקעלעברימבאר
הוא רוצה להעביר אותו צדמנ-דוס
אז מיקעלעברימבאר
האלפים ימ"ש (ישנה מפני השלום)דורין השמיני
איזה ע"ם?קעלעברימבאראחרונה
הםקעלעברימבאר
חס וחלילה כל השנהדורין השמיני
אסור לגלח את הזקן
לבסוף הםקעלעברימבאר
הי!גנדלף הורוד
פרמיר הוא אשכנזי
נומנור היא בארצות המערביות יותר
מה פתאוםקעלעברימבאר
השם של מרוקו בערבית זה "ארץ המערב"
אם כבר, (חשש ספוילר)ארץ השוקולד
לא סתם אשכנזיה, פולניתקעלעברימבאר
אבל גם ארצות אשכנז נמצאות במערב125690
וחוץ מזה, הולאר נמצאים בארץ שמעבר לים, באמריקה. הנומנורים הם אנשי מערב אירופה.
אם נתייחס לסרט, את תאודן תוקף דיבוק שגנדלף מוציא, תאודן מזרחי בבירור.
בגונדור חושבים שהם נעלים יותר מאנשי רוהן והם גרים בבתי אבן חסרי צבע, מה שאומר שהם בוודאות אשכנזים
האמתקעלעברימבאר
הסיבה שקוראים לספרדים ארצות המזרח זה בגלל שהמרכז של הערבים היה במזרח התיכון שמזרחי יחסית למערב אירופה.
והוצאת דיבוק היתה נפוצה גם הרבה אצל בעלי שם אשכנזים במזרח אירופה.
נראה לי שהיחס של גונדור-רוהן מבוסס חלקית על היחס של הרומאים כלפי השבטים הגרמנים הברברים שחיו צפונית להם ובסוף קיבלו את הנצרות ואימצו את התרבות הרומאית והפכו למתורבתים יותר
אאלט הרוהירים מבוססים על האנגלו סקסוניםגנדלף הורוד
אבל נראה שעל עוד דבריםקעלעברימבאר
זה שהם עמי סוסים בערבת עשב מתבסס על עמי סוסים ממרכז אסיה. והיחס ביניהם לגונדור מזכיר את השבטים הגרמנים. אגב השבטים האנגלו סאקסונים הם שבטים גרמנים שהיגרו מגרמניה לאנגליה
בעלי שם התעסקו בדיבוקים?גנדלף הורוד
נראה לי, לפחות לא שונהקעלעברימבאר
על מה אתה חושב הם הוציאו חשבוניתמנ-דוסאחרונה
וחוץ מזהקעלעברימבאר
זה בגלל שעל האשכנזים היו סנקציותדורין השמיני
כמו הרוהירים שהביאו מס עובד
אניקעלעברימבאר
אלא אם כן הפרנסדורין השמיני
אומר (תאודן) ואז אין ברירה
ואם נכנס דיבוק בפרנס?קעלעברימבאר
..דורין השמיני
מה זה הדיבוק הזה? בדיחה פרטית אני מרגיש כאילו נכנס בכם דיבוק להגיד דיבוק
מקבץקעלעברימבאר
סרטונים קצרים של אנדרדוס נקרא דיבוק
גונדור של העידן השלישידורין השמיני
הם לא ממש נומנורים אז הגיוני שהם ספרדים
אולי חורבןקעלעברימבאר

אבל הנומנורים אמרנודורין השמיני
שהם כן אשכנזים לא?
נומנור זה נראה כמוקעלעברימבאר
שילוב של בית ראשון והאימפריה הבריטית
שו בריטים מה הקשרדורין השמיני
אי ששולט על כל האוקיינוסים ומעצמהקעלעברימבאר
ימית שמקימה קולניות בכל העולם ויוצרת אימפריה
אה אז אולי אמן זהדורין השמיני
אמריקה ארץ האפשרויות הבילתי מוגבלות
יש מצב שזה קצת מהשראהקעלעברימבאר
של התקווה של האירופאים להגר לאמריקה במאה ה-19 ולהתעשר שם. ככה העלפים מהגרים מערבה
בכל מקרה טולקין אומר שמערב הארץ התיכונה זה השראה מאירופה עם הים האינסופי ממערב והשמועות על יבשת אחרת מעברו
מצד שני האנגליםקעלעברימבאר
זה גם מבוטא בפלך (אנגליה הכפרית) וגם ברוהן (אנגליה העתיקה)
אגבקעלעברימבאר
מזה שלא הזדעקת נגד ארנבות אני מבין שהספקת לקרוא את פרשת השבוע הנוכחית רק עד חצי הפסוק הקשור 