שרשור חדש
מעולם לא הכרתי מתמטיקאי המסוגל לחשוב בהיגיון.אנונימי (פותח)


הכרתי גם הכרתי...חוני המעגל פינות
חברה שלי לשעבר


אל דאגה זה לא היה למטרות נישואין היא גדולה ממני בעשור...
טובאנונימי (פותח)

אפלטון חשב אחרת

מה הוא מבין?!חוני המעגל פינות
דבר או שנייםאנונימי (פותח)


אל תשכח שבתקופתו כל המתמטיקאים היו פיתגוראים והם באמת היוחוני המעגל פינות
חולי נפש


הם היו דת כיתתית סגורה עם מלא אמונות טפלות שאחכ המהרל אימץ
הם אשכרה עבדו למספרים...

אחד התלמידים כפר בעיקר הדת שהכל זה מספרים ואפילו הוכיח ששורש שתים לא בנוי משבר מתוחכם לא ממספר אי רציונלי
אז פשוט הטביעו אותו בנהר ...
שכח מזהאנונימי (פותח)אחרונה


אוף נמאס לי 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭אנונימי (פותח)
בני ישראל היקרים! אחי היהודים!!אנונימי (פותח)
למה לכם להתחבא פה מאחורי האמת שלכם?
שגם בתוך הלב הכבוי והמלא חומריות שלכם האמת מבצבצת!
אל נא תלכי בחוקות הגויים!
כל התספורות של היום, וכל השירים האלו וכל הפוזות על המין השני! זה לא האמת שלכם! אתם מלאים בחומריות ובגשמיות!
איפה הרוחניות שלכם?
איי איי איייי
כל כך כואב לי על הנוער הפושטק של היום!
אתם אולי חושבים שיחסי מין זה כיף. אבל לא! זה לא כיף! הכי הכי כיף זה ללמוד גמרא 24/7!!
שוב אני קורא ללבות שלכם. אל תלכו בחוקות הגויים!
ממש!! צודק!אנונימי (פותח)
מהיום אתה הרב שלי!

באמשך. באמת אתה חושב שזה ישפיע כל הזבל הזה?
עד לכאן הגיעו הטרולים?אנונימי (3)
סתום.אנונימי (4)
יחסי מין זה כיף. נקודה.
אל תנסה להכחיש. זה ילדותי.
יש דברים יותר חשובים כרגע. נכון.
אבל להגיד שזה לא כיף זה מגוחך.
וואי שכנעתי אותיאנונימי (5)
|רץ לחזור בתשובה|

עד מתי טרולים 2018
שכנעתאנונימי (5)
*לבבותטוב נו..
לא?
האלו שלוקחים רציני את השרשורים האלואנונימי (6)

פשוט תבינו שזה הטרלה. וזהו.

גמרא ויחסי מין דומים בהרבה דבריםבלו-רייאחרונה
צריך הכנה והבנה לפני שמתחילים

הכיף נרכש ומגיע מההתנסות. לא בא ישר על ההתחלה

העוצמה של הכיף תלויה מאד בחברותא עם הסגנון והניסיון שלו

אפשר לעשות גם לבד ורק לדמיין שיש חברותא נוכחת

אפשר לעשות בהרבה מקומות מתי שנוח, אבל לא נעים ליד אנשים זרים שגם מפריעים. הכי בטוח זה בפינה הקבועה עם החברותא הקבועה

יש רמות שונות של קושי וכיף אבל צריך להתקדם שלב אחרי שלב

אביזרים נלווים יכולים לעזור לשפר אבל אחרי שיודעים להסתדר בלעדיהם

והכי חשוב: אין מצב לעסוק רק בזה במשך שעות רצוף בלי להתעייף ובלי לאבד את הריכוז והחשק. בטח שזה לא אפשרי 24/7...






איפשהו אני מקווהניגון הלב
שכל הדמעות שאני בוכה בגללו עכשיו יהיו שוות לי את זה
משהו כמו סגולה לזוגיות וחיים דבש ומאושרים
אף פעם לא חשבתי שאני אבכה בגלל בן :/ ועוד בגלל בן *כמוהו*!! אחד שמתמודד כמוני עם בעיית תקשורת מול אנשים?! וואלה. יופי ניגון יצאת אהבלה
אבל היי לפחות לא בחרתי לצאת אהבלה
אמא שלי השתגעה לגמרי. למה אני חיה בבית הזה?אנונימי (פותח)
מבאס תחיים,ארצ'יבלדאחרונה
כרגע באותו מצב, אז פשוט לא חי בבית
לא כדאי לסגור את הפורום?פועל במה
מגיעים לפה ילדים בני שמונה
נכון, ומהר..כפכף פוזל


אבל אז אני לא יוכל להיכנס לכאן שירווושש
בדיוק! בגלל זה..כפכף פוזל

זה לא הכי בשבילך

סורי.

זה לא יפה לדבר כחה!!!!!!שירווושש
את מעליבה אותי
לא שהתכוונתי להעליב אותךכפכף פוזל

זה באמת ממש לא מתאים!!

וסתם חבל שדברים שאין לך מושג מהם תלמדי אותם פה ועכשיו

שירושאנונימי (2)אחרונה

באמת שלא כדאי לך להיות פה... חבל בשבילך ובשביל התמימות שלך, זה רק בשבילך..

את תוכלי להיות בפורום ילדודסארצ'יבלד
דבר תורה אלטרנטיבי לפרשת תולדותאנונימי (פותח)
"אלה תולדות יצחק בנאברהם"
ושאלו רבותינו: מה בין תולדותיו של האדם למעשיו. חברו לייצני הדור, הערסים ואני הסטנדאפ ואמרו: יצחק הוליד את אברהם. וישמעאל הוליד את אבימלך ואת פיכול. שהרי, נבוכדנצר והרבי מגור ישבו שניהם וצפו בסרט 300.

ואני הדור ההוא לא ידעו מה להשיב. חזרו רבני הדור עכשיו. הדור עם הסמארטפונים ושאר שרימפס וקולמרי (שר"י) ואמרו: לא נאמר תולדותיו שלו. אבל בימיו נאמר. קל וחומר בימיינו.

ומדוע פיכול שרצבאו (שהיה עצוב כל ימיו מעבודה קשה בחומר ובלבנים) התנגד למהות הפנימית של יצחק?
על זה ענה הרבזצל בספרו אורות וכו'... שיצחק כולו לעתידלבוא ופיכול כולו לעכשיולבוא. ואברהם בא אתמול.
וכולנו צדיקים. ומותר גם להיות בבניעקיבה בתנאי שיש הפרדה וזה...
שיואו הכי גרוע שראיתי בחיים, לא סגור על מה כתוב.ארצ'יבלד
או שזה בדיחה או דבר תורה לא ברור בעליל.

לא מבין למה שולחים דברי תורה לפורום הזה, לפורום יש מטרה, והמטרה פה זה לא וורטים ופיצקאלך על הפרשה.

ב. אני עוד יותר לא מבין למה לשלוח לפה ולא לנסיופ, כאילו, אם לפה לשם לא??

ג. תתחיל תואר או/ו תכניס כסף. בכללי תעסוקה חוץ מפה זה סבבה!!

@@חוני המעגל פינות מאז המבול האנשים שיצרת לא עובדים כרגיל.
אתה באמת חושב שאני מסוגל לייצר כזה חומר זבל?!חוני המעגל פינות
ואתה באמת חושב שאני אתחבא מאחורי אנונימי???!!!!!!!


כמה זילזול בסבתא...
אבל אתה אלוהים, לא יצרת את כולנו?ארצ'יבלד
זו שאלה פילוסופית מידי...חוני המעגל פינות
עוד מעט גם תאשים אותי בשטויות שמירב מיכאלי מוציאה מהפה...
אנונימי (4)
אני האנונימי הגדול והנוראאנונימי (פותח)

אני כתבתי את החיבור הנ"ל..

הכל נמצא וכתוב בספר "בגן העצמאות" לרבי ב"ק הקדוש והמופלג שליט"א.

 

-בספר הנ"ל תוכלו למצוא דרשות המתאימות לכל עת... וכן למצוא הדרכות מפורטות על בארים

טובים בקרבת העיר. ואיך למצוא לך בחורה נאה בסוף יום חמישי. כשאתה שתוי לגמרי ומחוק.

 

וכולכם סאחיים מעצבנים שלא מבינים הומור

שוב אתם החבדניקים???אנונימי (3)
אני רוצה להצטרף לדת האלטרנטיבית הזו! איפה נרשמים?אנונימי (3)
לך לרב דרוקמןאנונימי (5)
אה?! מה הקשר?חוני המעגל פינותאחרונה
..אנונימי (פותח)
לאאאאנונימי (3)
לא מגלים את זה
אנונימי (פותח)אחרונה
פיזדץאנונימי (פותח)
פיזדץ פיזדץ.
פיזדץ זו מילה מיוחדת במינה,
פיזדץ זו קללה אבל גם מחמאה,
פיזדץ זו שמחה ולפעמים גם דעמה
פיזדץ זו פליאה אבל גם אכזבה.

פיזדץ כשסוף סוף התגשם החלום,
פיזדץ זה לקלוט שנקרע הקונדום,
פיזדץ זה כשצץ בראשך רעיון,
פיזדץ זה תרגיל ללא פתרון.

פיזדץ במקלחת אם מפילים את הדוש,
פיזדץ זה זמזום צורם של יתוש,
פיזדץ זה בסיס במקום החמשוש,
פיזדץ זה פיזדץ. אין לו פירוש.
פיזדץ זה פיזדץ ויש לו פירושניגון הלבאחרונה
ואם היית יודע מה הפירוש היית בולע את הלשון עמוק ולא מעביר לכאן את הפיגור הזה
*חברה של רוסי
די נמאס למה לא מוחקים את רצועת עזה 😭😭אנונימי (פותח)
שיואו שנים איתכםסערה בתוך ביתי
דש וזה

|הולך|
אהסערה בתוך ביתי
ולא חיללתי שבת השבת


כל הכבוד לך!!אנונימי (2)


אהלן ואהלןארצ'יבלדאחרונה
איך החיים??
ואיך הולך עם הערכים??

ואיך אני כותב כזה חופר??
ואיך זה קורה לי תמיד??
אוף.אנונימי (פותח)

אלוהים נמאס לי,

בכיתי היום שיעור כמעט שתי שיעורים

נמאס לי מהחיים החארות האלו

ועכשיו היא גם חושבת שאני לא יודעת מה

וזאת מנסה להרגיע אותי

לא מאמינה יותר לאף אחד

שכולם ילכו לעזאזל 

או שאני ילך...

~סוף פריקה~

דבר תורה יפה שווה לקרואאנונימי (פותח)

"מִי בָכֶם יְרֵא ה'" - זֶה אֱלִיעֶזֶר; "שׁוֹמֵעַ בְּקוֹל עַבְדּוֹ" - בְּקוֹל אַבְרָהָם, שֶׁהָיָה עֶבֶד לְהקב"ה, שֶׁנֶּאֱמַר: "בַּעֲבוּר אַבְרָהָם עַבְדִּי; "אֲשֶׁר הָלַךְ חֲשֵׁכִים" - בַּשָּׁעָה שֶׁהָלַךְ לְהָבִיא אֶת רִבְקָה; "וְאֵין נֹגַהּ לוֹ". וּמִי הָיָה מֵאִיר לוֹ - הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא הָיָה מֵאִיר לוֹ בְּזִיקִים וּבִבְרָקִים; "יִבְטַח בְּשֵׁם ה', וְיִשָּׁעֵן בֵּאלֹהָיו" - "וַיֹּאמַר: ה' אֱלֹהֵי אֲדוֹנִי אַבְרָהָם, הַקְרֵה נָא לְפָנַי הַיּוֹם" (בראשית רבה, פרשת חיי שרה, פרשה ס')

כֹּה הִתְנַבֵּא יְשַׁעְיָהוּ: "מִי בָכֶם יְרֵא ה', שֹׁמֵעַ בְּקוֹל עַבְדּוֹ, אֲשֶׁר הָלַךְ חֲשֵׁכִים, וְאֵין נֹגַהּ לוֹ. יִבְטַח בְּשֵׁם ה', וְיִשָּׁעֵן בֵּאלֹהָיו" - חֲזַ"ל דּוֹרְשִׁים פָּסוּק זֶה עַל אֱלִיעֶזֶר עֶבֶד אַבְרָהָם, אֲשֶׁר יָצָא לִשְׁלִיחוּת הִסְטוֹרִית שֶׁכָּל קִיּוּמוֹ שֶׁל עַם יִשְׂרָאֵל הָיָה תָלוּי בָּהּ: מְצִיאַת אִשָּׁה הָרְאוּיָה לְיִצְחָק.

"מִי בָכֶם יְרֵא ה'" – זֶה הוּא אֱלִיעֶזֶר, שֶׁהָיָה יְרֵא ה'.

"שֹׁמֵעַ בְּקוֹל עַבְדּוֹ" – שֶׁשָּׁמַע בְּקוֹלוֹ שֶׁל אַבְרָהָם אָבִינוּ שֶׁהָיָה עֶבֶד לְהקב"ה, וְיָצָא לַשְּׁלִיחוּת לִמְצֹא אִשָּׁה לִבְנוֹ יִצְחָק.

"אֲשֶׁר הָלַךְ חֲשֵׁכִים" - בַּשָּׁעָה שֶׁהָלַךְ לְהָבִיא אֶת רִבְקָה וְהָיָה כִמְחַפֵּשׂ בַּחֲשֵׁכָה בְּלֹא כָל הַנְחָיוֹת מִצַּד מְשַׁלְּחוֹ עַל אוֹדוֹת הַנַּעֲרָה הַמְבֻקֶּשֶׁת. "וְאֵין נֹגַהּ לוֹ" - לְלֹא מִי שֶׁיָּאִיר לוֹ אֶת הַדָּרֶךְ.

אוּלָם הקב"ה הֵאִיר אֶת דַּרְכּוֹ בְּזִיקִים וּבִבְרָקִים, הִקְפִּיץ לוֹ אֶת הַדֶּרֶךְ וּמִמֵּשׁ אֶת הַסִּימָנִים שֶׁהִצִּיב אֱלִיעֶזֶר.

"יִבְטַח בְּשֵׁם ה' וְיִשָּׁעֵן בֵּאלֹהָיו" - בָּטַח בַּה' וְנִשְׁעַן עָלָיו, וּבִקֵּשׁ מִמֶּנּוּ שֶׁיַּקְרֶה לְפָנָיו אֶת הַסִּימָנִים.

 

בְּכָל מָקוֹם שֶׁיֵּשׁ יֵצֶר הָרַע אֵין לָאָדָם שׁוּם מְבִינוּת

סִפּוּר מְצִיאַת זִוּוּגוֹ שֶׁל יִצְחָק אָבִינוּ מְעוֹרֵר פְּלִיאָה רַבָּתִי בְּלֵב כָּל אָדָם בֶּן תְּקוּפָתֵנוּ.

יִצְחָק לֹא הָיָה יֶלֶד, לֹא נַעַר וְאַף לֹא בָחוּר בִּשְׁעַת מַעֲשֶׂה. בֶּן אַרְבָּעִים! – "וַיְהִי יִצְחָק בֶּן אַרְבָּעִים שָׁנָה בְּקַחְתּוֹ אֶת רִבְקָה בַּת בְּתוּאֵל הָאֲרַמִּי מִפַּדַּן אֲרָם, אֲחוֹת לָבָן הָאֲרַמִּי, לוֹ לְאִשָּׁה" 

"אַרְאֶה לָכֶם אֲהוּבַי, דָּבָר נִפְלָא מְאֹד, מְאֹד", כּוֹתֵב הָרַב דֶּסְלֶר זצ"ל. "לִכְאוֹרָה הַדָּבָר תָּמוּהַּ מְאֹד - אֵיךְ סָמַךְ עָלָיו יִצְחָק בִּבְחִירַת אִשָּׁה עֲבוּרוֹ, הַאִם אֶפְשָׁר לִסְמֹךְ עַל אֲחֵרִים בְּדָבָר כָּזֶה?"

אָכֵן תֵּמַהּ הוּא, אַבְרָהָם נוֹתֵן הוֹרָאוֹת לֶאֱלִיעֶזֶר כֵּיצַד לִבְחֹר אִשָּׁה לְיִצְחָק; וְיִצְחָק – אֵין מֻזְכֶּרֶת כָּל הַנְחָיָה שֶׁלּוֹ וְכָל בַּקָּשָׁה שֶׁלּוֹ בָּעִנְיָן, כְּאִלּוּ הוּא אֵינוֹ קָשׁוּר לְכָל הַפָּרָשָׁה. מַה פֵּשֶׁר הַדָּבָר?ֹ

לָנוּ נִרְאֶה, כִּי כְּכֹל שֶׁאָדָם יוֹתֵר חָכָם וְיוֹתֵר מַשְׂכִּיל הֲרֵי הוּא רוֹכֵשׁ יוֹתֵר כֵּלִים שֶׁיְּאַפְשְׁרוּ לוֹ לִבְרֹר אֶת הָאִשָּׁה הַמַּתְאִימָה לוֹ בְיוֹתֵר לְכָל יְמֵי חַיָּיו. בְּרַם, הַדָּבָר הוּא לְהֵפֶךְ בְּדִיּוּק, כִּי כְּכֹל שֶׁאָדָם יוֹתֵר חָכָם וְיוֹדֵעַ אֶת דַּרְכֵי נֶפֶשׁ הָאָדָם, הֲרֵי הוּא יוֹדֵעַ בְּאֹפֶן בִּלְתִּי אֶפְשָׁרִי לְעִרְעוּר, כִּי בַשָּׁעָה שֶׁהַתַּאֲוָה שׁוֹלֶטֶת בָּאָדָם אֵין הוּא מְסֻגָּל לְהַבְחִין בֵּין טוֹב לְרָע!

הָאֱמֶת הַפְּשׁוּטָה הִיא שֶׁבְּכָל מָקוֹם שֶׁיֵּשׁ יֵצֶר הָרַע אֵין לָאָדָם שׁוּם מְבִינוּת, וַאֲפִלּוּ הֶחָכָם הַיּוֹתֵר-גָּדוֹל טוֹעֶה הוּא, וְאֵין לוֹ הַבְחָנָה בֵּין טוֹב לְרָע.

"אַדְרַבָּה, אֵלּוּ שֶׁהָיוּ חֲכָמִים גְּדוֹלִים בֶּאֱמֶת, וּבוֹרְחִים מִטָּעֻיּוֹת, יָדְעוּ שֶׁאֵין לִסְמֹךְ כְּלָל עַל מְבִינוּת עַצְמָם וּבָחֲרוּ כִּי דַוְקָא אֲחֵרִים יֹאמְרוּ לָהֶם מַה טּוֹב; כִּי בְדָבָר שֶׁאָדָם לֹא יוּכַל לָדַעַת בְּעַצְמוֹ הוּא צָרִיךְ לִשְׁאֹל אֲחֵרִים, וְאִם לֹא יִסְמֹךְ עַל אֲחֵרִים בְּוַדַּאי יִטְעֶה".

לְפִיכָךְ סָמַךְ יִצְחָק יוֹתֵר עַל אֱלִיעֶזֶר עֶבֶד אַבְרָהָם מֵאֲשֶׁר הָיָה סוֹמֵךְ עַל עַצְמוֹ.

אֶת דְּבָרָיו הוּא מְסַיֵּם בְּצִיּוּן עֻבְדָּה מְרַתֶּקֶת: "רְאָיָה מִן הַחַיִּים מַמָּשׁ – לִכְאוֹרָה הָיָה צָרִיךְ לִהְיוֹת, שֶׁכָּעֵת לֹא יִהְיוּ כָּל כָּךְ גִּטִּין כְּמוֹ שֶׁהָיוּ לִפְנֵי עַשְׂרוֹת שָׁנִים כַּאֲשֶׁר הָאָבוֹת בָּחֲרוּ בְּחָתָן לְבִתָּם וּבְכַלָּה לִבְנָם. וּמַה נִּפְלָא שֶׁהוּא מַמָּשׁ לְהֵפֶךְ, וְהַגִּטִּין רַבִּים פִּי עֲשָׂרָה לְפָחוֹת מִבְּדוֹרוֹת עָבָרוּ".

"מִי בָכֶם יְרֵא ה'" - זֶה אֱלִיעֶזֶר; "שׁוֹמֵעַ בְּקוֹל עַבְדּוֹ" - בְּקוֹל אַבְרָהָם, שֶׁהָיָה עֶבֶד לְהקב"ה, שֶׁנֶּאֱמַר: "בַּעֲבוּר אַבְרָהָם עַבְדִּי; "אֲשֶׁר הָלַךְ חֲשֵׁכִים" - בַּשָּׁעָה שֶׁהָלַךְ לְהָבִיא אֶת רִבְקָה; "וְאֵין נֹגַהּ לוֹ". וּמִי הָיָה מֵאִיר לוֹ - הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא הָיָה מֵאִיר לוֹ בְּזִיקִים וּבִבְרָקִים; "יִבְטַח בְּשֵׁם ה', וְיִשָּׁעֵן בֵּאלֹהָיו" - "וַיֹּאמַר: ה' אֱלֹהֵי אֲדוֹנִי אַבְרָהָם, הַקְרֵה נָא לְפָנַי הַיּוֹם" (בראשית רבה, פרשת חיי שרה, פרשה ס')

כֹּה הִתְנַבֵּא יְשַׁעְיָהוּ: "מִי בָכֶם יְרֵא ה', שֹׁמֵעַ בְּקוֹל עַבְדּוֹ, אֲשֶׁר הָלַךְ חֲשֵׁכִים, וְאֵין נֹגַהּ לוֹ. יִבְטַח בְּשֵׁם ה', וְיִשָּׁעֵן בֵּאלֹהָיו" - חֲזַ"ל דּוֹרְשִׁים פָּסוּק זֶה עַל אֱלִיעֶזֶר עֶבֶד אַבְרָהָם, אֲשֶׁר יָצָא לִשְׁלִיחוּת הִסְטוֹרִית שֶׁכָּל קִיּוּמוֹ שֶׁל עַם יִשְׂרָאֵל הָיָה תָלוּי בָּהּ: מְצִיאַת אִשָּׁה הָרְאוּיָה לְיִצְחָק.

"מִי בָכֶם יְרֵא ה'" – זֶה הוּא אֱלִיעֶזֶר, שֶׁהָיָה יְרֵא ה'.

"שֹׁמֵעַ בְּקוֹל עַבְדּוֹ" – שֶׁשָּׁמַע בְּקוֹלוֹ שֶׁל אַבְרָהָם אָבִינוּ שֶׁהָיָה עֶבֶד לְהקב"ה, וְיָצָא לַשְּׁלִיחוּת לִמְצֹא אִשָּׁה לִבְנוֹ יִצְחָק.

"אֲשֶׁר הָלַךְ חֲשֵׁכִים" - בַּשָּׁעָה שֶׁהָלַךְ לְהָבִיא אֶת רִבְקָה וְהָיָה כִמְחַפֵּשׂ בַּחֲשֵׁכָה בְּלֹא כָל הַנְחָיוֹת מִצַּד מְשַׁלְּחוֹ עַל אוֹדוֹת הַנַּעֲרָה הַמְבֻקֶּשֶׁת. "וְאֵין נֹגַהּ לוֹ" - לְלֹא מִי שֶׁיָּאִיר לוֹ אֶת הַדָּרֶךְ.

אוּלָם הקב"ה הֵאִיר אֶת דַּרְכּוֹ בְּזִיקִים וּבִבְרָקִים, הִקְפִּיץ לוֹ אֶת הַדֶּרֶךְ וּמִמֵּשׁ אֶת הַסִּימָנִים שֶׁהִצִּיב אֱלִיעֶזֶר.

"יִבְטַח בְּשֵׁם ה' וְיִשָּׁעֵן בֵּאלֹהָיו" - בָּטַח בַּה' וְנִשְׁעַן עָלָיו, וּבִקֵּשׁ מִמֶּנּוּ שֶׁיַּקְרֶה לְפָנָיו אֶת הַסִּימָנִים.

 

בְּכָל מָקוֹם שֶׁיֵּשׁ יֵצֶר הָרַע אֵין לָאָדָם שׁוּם מְבִינוּת

סִפּוּר מְצִיאַת זִוּוּגוֹ שֶׁל יִצְחָק אָבִינוּ מְעוֹרֵר פְּלִיאָה רַבָּתִי בְּלֵב כָּל אָדָם בֶּן תְּקוּפָתֵנוּ.

יִצְחָק לֹא הָיָה יֶלֶד, לֹא נַעַר וְאַף לֹא בָחוּר בִּשְׁעַת מַעֲשֶׂה. בֶּן אַרְבָּעִים! – "וַיְהִי יִצְחָק בֶּן אַרְבָּעִים שָׁנָה בְּקַחְתּוֹ אֶת רִבְקָה בַּת בְּתוּאֵל הָאֲרַמִּי מִפַּדַּן אֲרָם, אֲחוֹת לָבָן הָאֲרַמִּי, לוֹ לְאִשָּׁה" 

"אַרְאֶה לָכֶם אֲהוּבַי, דָּבָר נִפְלָא מְאֹד, מְאֹד", כּוֹתֵב הָרַב דֶּסְלֶר זצ"ל. "לִכְאוֹרָה הַדָּבָר תָּמוּהַּ מְאֹד - אֵיךְ סָמַךְ עָלָיו יִצְחָק בִּבְחִירַת אִשָּׁה עֲבוּרוֹ, הַאִם אֶפְשָׁר לִסְמֹךְ עַל אֲחֵרִים בְּדָבָר כָּזֶה?"

אָכֵן תֵּמַהּ הוּא, אַבְרָהָם נוֹתֵן הוֹרָאוֹת לֶאֱלִיעֶזֶר כֵּיצַד לִבְחֹר אִשָּׁה לְיִצְחָק; וְיִצְחָק – אֵין מֻזְכֶּרֶת כָּל הַנְחָיָה שֶׁלּוֹ וְכָל בַּקָּשָׁה שֶׁלּוֹ בָּעִנְיָן, כְּאִלּוּ הוּא אֵינוֹ קָשׁוּר לְכָל הַפָּרָשָׁה. מַה פֵּשֶׁר הַדָּבָר?ֹ

לָנוּ נִרְאֶה, כִּי כְּכֹל שֶׁאָדָם יוֹתֵר חָכָם וְיוֹתֵר מַשְׂכִּיל הֲרֵי הוּא רוֹכֵשׁ יוֹתֵר כֵּלִים שֶׁיְּאַפְשְׁרוּ לוֹ לִבְרֹר אֶת הָאִשָּׁה הַמַּתְאִימָה לוֹ בְיוֹתֵר לְכָל יְמֵי חַיָּיו. בְּרַם, הַדָּבָר הוּא לְהֵפֶךְ בְּדִיּוּק, כִּי כְּכֹל שֶׁאָדָם יוֹתֵר חָכָם וְיוֹדֵעַ אֶת דַּרְכֵי נֶפֶשׁ הָאָדָם, הֲרֵי הוּא יוֹדֵעַ בְּאֹפֶן בִּלְתִּי אֶפְשָׁרִי לְעִרְעוּר, כִּי בַשָּׁעָה שֶׁהַתַּאֲוָה שׁוֹלֶטֶת בָּאָדָם אֵין הוּא מְסֻגָּל לְהַבְחִין בֵּין טוֹב לְרָע!

הָאֱמֶת הַפְּשׁוּטָה הִיא שֶׁבְּכָל מָקוֹם שֶׁיֵּשׁ יֵצֶר הָרַע אֵין לָאָדָם שׁוּם מְבִינוּת, וַאֲפִלּוּ הֶחָכָם הַיּוֹתֵר-גָּדוֹל טוֹעֶה הוּא, וְאֵין לוֹ הַבְחָנָה בֵּין טוֹב לְרָע.

"אַדְרַבָּה, אֵלּוּ שֶׁהָיוּ חֲכָמִים גְּדוֹלִים בֶּאֱמֶת, וּבוֹרְחִים מִטָּעֻיּוֹת, יָדְעוּ שֶׁאֵין לִסְמֹךְ כְּלָל עַל מְבִינוּת עַצְמָם וּבָחֲרוּ כִּי דַוְקָא אֲחֵרִים יֹאמְרוּ לָהֶם מַה טּוֹב; כִּי בְדָבָר שֶׁאָדָם לֹא יוּכַל לָדַעַת בְּעַצְמוֹ הוּא צָרִיךְ לִשְׁאֹל אֲחֵרִים, וְאִם לֹא יִסְמֹךְ עַל אֲחֵרִים בְּוַדַּאי יִטְעֶה".

לְפִיכָךְ סָמַךְ יִצְחָק יוֹתֵר עַל אֱלִיעֶזֶר עֶבֶד אַבְרָהָם מֵאֲשֶׁר הָיָה סוֹמֵךְ עַל עַצְמוֹ.

אֶת דְּבָרָיו הוּא מְסַיֵּם בְּצִיּוּן עֻבְדָּה מְרַתֶּקֶת: "רְאָיָה מִן הַחַיִּים מַמָּשׁ – לִכְאוֹרָה הָיָה צָרִיךְ לִהְיוֹת, שֶׁכָּעֵת לֹא יִהְיוּ כָּל כָּךְ גִּטִּין כְּמוֹ שֶׁהָיוּ לִפְנֵי עַשְׂרוֹת שָׁנִים כַּאֲשֶׁר הָאָבוֹת בָּחֲרוּ בְּחָתָן לְבִתָּם וּבְכַלָּה לִבְנָם. וּמַה נִּפְלָא שֶׁהוּא מַמָּשׁ לְהֵפֶךְ, וְהַגִּטִּין רַבִּים פִּי עֲשָׂרָה לְפָחוֹת מִבְּדוֹרוֹת עָבָרוּ".

אין אין. קורבתי.אנונימי (3)
??אנונימי (4)


נחמד, אבל לא אחיה כך, במובן הפרקטי.ארצ'יבלד
אנונימי (5)
יפה כול הכבוד לך צריך להחזיר בתשובה את כול הדתלשיםאנונימי (5)
אתם באים בגלים שמישהו ידחוף להם גרב לאצבעארצ'יבלד
למה את/ה כאן?אביגיל~!
קרציות ופרעושים אוהבים למצוץ דם ארצ'יבלד
עוד תיוגיםאנונימי (5)
@בארון
[@-1|אנונימי]
צריך ממש לקרוא את זה?בארון
ארצ'יבלד
דוגרי, זה יהיה בזבוז זמן ומעצבן בשבילך, אל תקראי.
בזבוז זמן ?Qedjidlprr
תגיד היה איזה חבדניק שפגע בך באופן אישי?אנונימי (3)
אני חושבת שאתה קצת מגזים בשינאה אליהם..
אני לא חבדניק , ואולי הם קצת מגזימים עם הקירוב לבבות אבל למה השינאה המוגזמת הזאת?
ח'ו כל החבדניקים שפגשתי היו מתוכנטים לנחמדות תמידיתחוני המעגל פינות
אני סתם שונא צבועים
מה יש לך נגד חבד אתה נשמעה מסכןאנונימי (5)
זה דבר תורה של הרב דסלר, לא של הלובאוויטשעראנונימי (3)
ומי שפירסם אותו זה החבדניק המיסיונר עם השם המוזרחוני המעגל פינות
אע?אנונימי (6)
לא הבנת? מוזמן להעזר בחבר טלפוניחוני המעגל פינותאחרונה
אם אין לך כזה תוכל לרכוש באחד הסניפים הקרובים לביתך במחיר שווה לכל נפש
אתה מדבר על בזבוז זמן זה הפורוםQedjidlprr
כן גבר, בשבילך זה בזבוז זמןחוני המעגל פינות
מציע לך בחום ללכת...
תאמלק לי?בארון
העולם לא מתחלק לאנשים טובים ואנשים רעיםניגון הלב
פשוט כי אין דבר כזה אנשים טובים
יום אחד אני פשוט לא אצליח להחזיק את הכלניגון הלב
יכול להיות שזה יקרה בקרוב כי בנתיים אני נקרעת מבפנים
אני פשוט אתפוצץ וזהו זה יצא בצורה מכוערת וקשה אני לא בטוחה שיהיו שם אנשים שיהיו מוכנים לזה וידעו להכיל ולעזור בטח רובם יהיו בהלם ויחשבו שזה משהו עובר
זה הבעסה בלעזור לכולם כשברגע האמת אין מי שיעזור לך
אז את בעצם אדם רעאנונימי (2)
מסתבר שאני בחברה טובהניגון הלב
כי בעצם כל העולם רע בהגדרה
וזה בהנחה ואני מחשיבה את עצמי כאדם
את עייפה? אפשר לחשוב מה כבר עשית היום....ניגון הלב
מה עשיתי? נלחמתי בעצמי כל היום
אני חושבת שזה מתיש מספיק
ע.י.צ'יאל

טוב ורע זה יחסי, א"א שיהיה רק אחד. זה כמו לומר שכל האנשים נמוכים.

וטאקט מה תהא עליה?ארצ'יבלד
...ניגון הלב
אין לכל משהו מעודד לומר? רוצים לכתוב תשובה מתחכמת?
אז פשוט אל תגיבו!!!!
יש אנשים שרוצים לפרוק הם לא צריכים את ''דברי החוכמה'' שלכם!! תלמדו קצת טאקט ורגישות ושימו לב איפה נחוצה התגובה שלכם ואיפה לא גם אם לא רושמים בפירוש
ע.י.צ'יאל

אני מתנצל, לא הבנתי את מטרת השרשור.

4:49ניגון הלב
המחשבות עדיין רצות אבל לאט יותר מתחילות להיקשר לאיזשהו סוג של סיכום ומחשבות (או שמה דמיונות?) על העתיד
הסחרחורת הזאת מהשמיטת קרקע הפתאומית עדיין שם
כאילו, ידעתי שיש סיכוי סביר שזה יקרה וזה עדיין הגיע בפתאומיות
ומכה אחרי מכה, וואו בטח תשאר לי אחרי זה צלקת רצינית לפחות היא תיהיה בפנים שלא תתווסף לצלקות החיצוניות
לפעמים צריך מקרים כאלו כדי לתלוש מאנשים מסכות
פתאום להבין מי איתך לתמיד ומי לא ומי לא שם כשאתה כל כך זקוק לו, כשאתה כמעט נופל, כשאתה רגע מלגמור את עצמך סופית
אני פוחדת לצאת מהבית אליהם, פוחדת להתמודד עוד לא סידרתי בראש את הנאום, עוד לא הכנתי מפות ותוכנית מלחמה, חיילי הציניות עוד לא כשירים לקרב
בנתיים אני רק מותשת
בכי זה דבר מעייף
מלחמה זה מעייף
לקרוע את עצמך זה מעייף
אין לי שקט נפשי
כנראה לעולם לא יהיה לי
5:12ניגון הלב
ומה הניגון שלך עכשיו?
בטח איזה משהו צרחני
משהו שיבטא את הכאב שאני לא מסוגלת לצרוח
משהו שיעמם את הקולות הבוכים בראש

אולי משהו שיסכים עם הסבל שלי, אולי משהו שיבטיח לי שהכל עוד יסתדר? פחחח הכל *לא* יסתדר
מהאנשים האלה שצריכים להילחם על כל נשימה
5:20ניגון הלב
אני בהתקף חרדה שלא נגמר
לדעתי זה ההתקף הכי ארוך ומתיש שהיה לי בחיים (היו קשים ממנו אבל לפחות הם היו קצרים יותר)
לפחות זה רק מוחי ולא ברקע נשימתי
אני גזורה מעייפות
אין לי דמעות וכבר אין לי כוח לבכות ושום דבר לא מצליח להרגיע אותי
ושוב אני לבד
לבד ממש גם מבפנים כבר פינו הכל
אין מי שיכול לעזור לי חוץ מעצמי
ואין לי כוחות לעזור לעצמי
איך את מרגישה עכשיו?ארצ'יבלד
סבירניגון הלב
שבוע קשה ואין לי כוח לכלום הלוואי והייתי יכולה לישון 24 שעות
מקווה שיעבור כמה שיותר מהרארצ'יבלד
ושתסיימי את השבת בייגלה כפול.

אנשים משחקים את התפקיד שמצפים מהם.חוני המעגל פינותאחרונה
הם לא טובים ולא רעים
פשוט כלי משחק אחד של השני

פרופסור קווירל שםשם
ומסביבי יש אנשיםבארון
ולכל אחד ישנו
סיפור אחר
בכללי אני נגד התמסכנויותסערה בתוך ביתי
אבל באלי להתמסכן שניה

מה לעזאזל אני אמורה לעשות ???
להמשיך לשחק אותה?
לפגוע?
מה?
אוף
ואז אני אעשה החלטה אמיצה כביכול ואחרי יומיים יתחרט.

נמאס לי מעצמי




זהו סיימתי.
מישו לבכות לו?אנונימי (פותח)
תבכו כולם ביחדאנונימי (3)אחרונה
אם תגלו שזה לא עזור אל תבואו להתלונן
וללכת זה נותן לי כח בלילות רק איתך והלב הוא שלךמתכווננת
___



אנחנו לא מתרחקים?
מי מוכן לשבת??ארצ'יבלד
אז אני סוגר שבת בבית החולים, עם התינוקת שלי (באיזה שהו שלב היא שלך)

אני עוזב הולך מוקדם לשם, כי התגעגעתי נורא

אז צ'אבעת צ'לום
פתאום הגעתי למסקנה שאני כן בעד לנעול פה.אנונימי (פותח)
אז יאללה. תבקשי יפה ממשהמשתדלת יותר


רק שלא ישכחו אותיאנונימי (פותח)
בתור מי שאני לא באנונימי...
אי אפשר לנחש את יודעת..משתדלת יותר


כןכן, אני אפנה. אבל עדיין.אנונימי (פותח)אחרונה
שנועלים תצרפו גם אותידוד ASA


פאק. למה הוא לא מוכן לדבר איתי כמו גבר?אנונימי (פותח)