זה מומלץ?


שלום לכם,
מקווה שזה קשור לפה.
אני אמורה לשהות כיומיים בבית הארחה,
שלא אוכל להסתמך על חדר האוכל שלו מבחינת כשרות.
לכן אני צריכה להתארגן עם אוכל מעצמי.
יש מקרר קטן בחדר,
אבל אין אפשרות לחמם,
וגם אין אפשרות להביא סכין לחיתוך (בידוק בטחוני ברכבת/תחנה מרכזית)
יש לכם רעיונות למה שאפשר להביא במגבלות הללו, מזין עד כמה שניתן (פחות 'מנה חמה')?
תודה!
.לקנות מנגל חד"פ, ולעשות על זה נקניקיות, המבוגר, בטטות, בצל, וכו', והכל בפנים לחמניה.
אפשר להעביר סכינים בבידוק, פשוט לעטוף בניר סופג ושתי שקיות אוכל או בפנים קופסה פלסטיק.
אפשר להביא גם גזיה וסיר חד"פ, ולהכין בפנים אוכל,
קוסקוס, פריכיות, לחם עם גבינה צהובה, יוגורט, פרות, דגנים עם חלב, קרקרים, טונה,
אפשר גם אולי להזמין פיצה, פיתה פלאפל?
לגבי סכין,
לא יודעת איך זה בתחנה מרכזית, אבל ברכבת כבר שמעתי שעיכבו אנשים,
ולא מתחשק לי לקחת צ'אנס שזה יקרה...
עוגה חמה למנה אחרונה לצד גלידה
מגרדים תפוחים קלופים ושמים בתבנית ומעל בצק
אצרף פה מתכון כשאגיע הביתה בע"ה



הנורמלית האחרונה
בוז
סמויה??יפעה1986או רק מהתפוחים להכין תפוחים אפויים בתנור (ממלואים בצימוקים ואגוזים). מעדן!
או קראמבל ואז אפשר לערבב את שניהם, או לשים רק תפוחים.
או שתשלחי לי אני כבר אמצא מה להכין בהם![]()





אני אוהבת להוסיף גזר, קולורבי, כוסברה וסלרי, אפשר גם בצל ירוק -כולם קצוצים ממש ולתבל עם מלח, כמון, לימון ושמן זית.
דוריטוס
רוטב מתוק כזה. סילאן. חרדל. סוכר חום. חומץ תפוחים וכו-- ניתן לשינוי
לבני נוער סרבנים
לא כל מיני פשטידות עם ירקות בלתי מזוהים...
לכן עדיף לעבוד איתם על הרצון, למה לאכול? איך זה עוזר? וכמובן לשמש להם דוגמה אישית.
ובעובר לעשייתן, אחרי שהבנו את הדברים הנ"ל אפשר לשאול רסמי, איך אפשר לעזור לך לאכול יותר ירקות? איך אתה כן אוהב ירקות? ככה פשוט, ישיר. כי בטוח שיש לפחות ירק אחד שהוא אוהב, ועוד כמה שככה ככה, ועוד מאכל אחד, מפה לשם הגענו מן הסתם כן לאיזה שהיא רמה של אכילת ירקות.
נוער יותר פתוח לדברים חדשים, מיוחדים, שונים(כמובן שהכול גם קשור לאיך שאתה "מוכר" את זה...) אז לנסות דברים כאלה ואפשר גם כאן לשטף את הנער, רוצה לחפס באינטרנט מאחלים חדשים ומגניבים? להוסיף משהוא משלך לארוחה? משהוא שראית אצל חבר\ה בשבת ישיבה\אולפנה.
ככול שהוא ייקח בזה צד יותר אקטיבי( מהבנת החשיבות דרך הצעת מאכלים ועד הכנת ארוחה לכול המשפחה) הוא יותר יתחבר לזה ויקח את זה איתו גם לתווח הרחוק.
בהצלחה.




מרגישה שכל פעם מכינה אותם דברים...
חייבת לגוון...
אשמח לרעיונות פרווה שהם לא: סופלה, עוגות בחושות סטנדרטיות כמו שוקולד, שיש, תפוז...
, כדורי שוקולד או פצפוצי אורז...
ובלי מרגרינה...ועדיפות בלי שמנת צמחית...
תודה!!
מומלץ ממש ממש וקליל להכנה
אם את רוצה אביא לך מתכון
משיח נאו בפומ!פתאום גיליתי אותו יושב במקרר.. יש מה לעשות איתו או שדינו לפח?
לוקחים בקבוק של 1.5 ל', ממלאים מים עד לגובה של כ-5 ס"מ מהפקק.
מכניסים פנימה את הרכיבים הבאים:
חצי כפית מלח לימון
חצי כפית קפה נמס
חצי כפית שמרים
שליש כוס סוכר (לא לפחד מהכמות, מרבית הסוכר "ייעלם" בהתססה)
10-15 צימוקים (לא חובה, אבל הם מוסיפים לטעם של המשקה)
סוגרים, מערבבים, משאירים בטמפרטורת החדר ל-10-12 שעות, מעבירים למקרר.
שתיתי, ילדיי שתו, לא הרגשתי אלכוהול בכלל. זה כמו בירה מאלט, רק הטעם שונה.
תנסי את המתכון של חברת 'מיה' (שכתוב על הקונפלור נראה לי או על מוצר אחר שלהם)
יוצא אחלה!!
וגם לפני האפייה ככה הוא שומר על הצורה שלו והוא נוח לעבודה.
אנונימית לעכשיולא צריך לקמח ולא צריך לקרר וכו..
הבצק יוצא נח לעבודה מייד והכנתי כמה פעמים תמיד יצא טוב
אני ממליצה על המתכון של ניקי
עלי פטרוזיליה, עלי סלק, סלרי, כוסברה, שום חתוך, בצל ירוק?
יש אפשרות לחתוך לחתיכות גדולות?
זה מעולה לבישול. לא למאכלים חיים.
לגבי שום-לא יודעת..
להשאיר לילה ומקפיאים. אנחנו משאירים במקרר אם משתמשים בימים הקרובים.
תענוג להכין.~moriya~
יעל מהדרום
~moriya~
פה לקצתאיזה עוגה זו?
אפשרי לבקש מתכון או קישור?
lovely
נערת טבע
אני גם רוצה!!!מודדת כובעים
~moriya~אחרונה
אבל שתצא קרמית ולא קרחונית
(ספציפית רוצה להכין גלידת לוטוס אז אם יש מתכון ישיר זה מעולה
)
האם להקציף ריץ' ולהוסיף ממרח לוטוס ייעשה את העבודה? אם כן, באיזה יחס?
~nhykb~פודינג וניל, פודינג ריבת חלב, תמצית וניל.
פודינג וניל+ שוקולד מגורד או פירורי עוגיות או פירורי ופלים
טחינה גולמית וסוכר או סילאן- מקבלים טעם חלבה- אבל אני לא יודעת כמויות.
מיץ תפוזים או מיץ לימון וסוכר-אבל כשמוסיפים נוזלים זה נהיה קצת פחות קרמי.
אפשר על לכל ריץ' להוסיף שני חלמונים ושתי חלבונים מוקצפים ויוצא יותר אוורירי- אבל אני יודעת שיש כאלה שנמנעים מלאכול ביצים שלא עברו תהליך בישול.
בהצלחה.
אנחנו שמים 2 ביצים עם חצי כוס סוכר מערבבים במיקסר מוסיפים ריץ' קטן וכפית לוטוס
אפשר להשתמש בקרם קוקוס כבסיס - לפני ההקצפה שמים אותו לאיזה חצי שעה-שעתיים במקרר.
לקרם מוסיפים מה שאת רוצה מבחינת טעם.
הקוקוס כן מורגש, לכן זה בעיקר למי שלא אכפת לה הטעם הקצת קוקוסי, אבל אם מוסיפים הרבה טעם אחר,
הוא הרבה פחות מורגש. ממליצה לנסות.
נכון מאוד מומלץ
מקפיץ את הטעם.
חשוב שתהיה עסיסית וטובה!
וגם רעיון לקרם (פרווה) מתאים יותר צמיגי פחות נוזלי...
יש?
ש.א הלויאחרונה