פעם הלכתי אני וחבר ראינו שם וילה פרחים וחצר....או משו כזה...תמשיכו אותי...אם אתם יו'דעים...תודה רבה!
כמה בקשות יש לי ;)
פעם הלכתי אני וחבר ראינו שם וילה פרחים וחצר....או משו כזה...תמשיכו אותי...אם אתם יו'דעים...תודה רבה!
כמה בקשות יש לי ;)


ואני צריכה פעילות...
משהו שיתאים לבנות בכיתה ח'..
הכל!!!
אבל פעילויות לא מעיקות על כל מני נושאים..!!
תודה!! זה דחוף!!
למי שיש משחק שאפשר לעשות ואח"כ להקריא איזה קטע אז תרשמו פה...פליז זה די דחופ..
תודה.
איפה אפשר למצוא סיפורי חסידים עם מסר?
(מהסוג שמספרים בסעודה שלישית\עונג שבת.)
דחוף!!
http://www.mesaper.co.il/002606092007.html
"סיפורי חסידים" בגוגל
ועדיף לחפש "סיפורי צדיקים" כי בראשון מגיעים בעיקר למידע על חב"ד/הרבי מליובאויטש זצ"ל.
זה מה שאני עשיתי, כמובן שאפשר לשנות ולהוסיף לפי בחירתכם...
פעולת שבת:
שני חלקים- חלק א': מחלקים את הקבוצה לשתי קבוצות, קבוצה אחת עומדת ומרימה ידיים למעלה .
מבקשים מהקבוצה השניה להוריד לקבוצה הראשונה את הידיים המורמות.
בהתחלה הם מין הסתם יפעילו כח... (להזהר שזה לא יגיע לאלימות...)
בפעם השניה מבקשים שוב מהקבוצה השניה להוריד את הידיים של קבוצה הראשונה אבל הפעם בלי לגעת פיזית בחברי הקבוצה..
השאיפה היא שהם יבקשו- ידברו איתם וכך הם יורידו את הידיים....
חלק שני- מספרים על מקרה של סכסוך בין שני אנשים.. (לא חסרים מקרים...)
לדוגמא: יוסי אוהב לשמוע בביתש לו מוזיקה בקולי קולות ושוכח להתחשב בשאר דיירי הבניין, שכנו, אהרון מתקשה לישון בגלל הרען שבוקע מדירתו של יוסי, לילה אחד אהרון מחליט שהוא חייב לשים לזה סוף, הוא יוצא מהמיטה ויורד לדירתו של יוסי...
פה מפסיקים ומבקשים משני חניכים שיציגו את המשך המקרה בצורה של כעס...
אח"כ קוראים לשני חניכים אחרים ומבקשים מהם להציג בדרך חברותית, נעימה..
וככה, בכל מיני סגנונות דיבור... חוצפה, נימוס וכו...
זה הבסיס של הפעולה, כמובן שאפר להוסיף משחקים וכו...
אני הוספתי עוד משחקים...
קיצור, המסר של החלק הראשון הוא- שיש מין מחשבה ראשונית בהרבה מקרים שנוכל לפתור דברים ע"י כח ושוכחים שהפתרון הפשוט הוא לדבר, ושלדיבור יש חשיבות רבה בפתרון בעיות ואי הבנות ובכלל...
להדגיש את החשיבות של הדיבור!
בחלק השני- אומנם דיברנו, אבל גם כשמדברים צריך לזכור איך! זה לא חוכמה רק לדבר, צריך לדבר יפה, בנחמדות וכך נוכל לפתור הרבה ולהבין אחד את השני יותר טוב..
זהו... שאלות והארות/ הערות בשמחה...


עשינו אתמול ערב חורף.. לנירים, היה ממש ממש כיף בעיקר לחבריא א'! וזה ממש החודש האחרון ככה לעשות את זה, עוד מעט נגמר החורף...
*שיחקנו טאבו- עם מושגים של חורף
*לזהות כל מיני טעמים של תה
*3 מקלות עם מטריות
*מירוץ שליחים- לרוץ, לפתוח ת'מטריה, לסגור ולחזור.. אפשר גם להעביר ת'מטריה כל פעם
*לשתות תה עם כפית- מי מנצח
*2 קבוצות: לעטוף בגליל נייר טישיו
*לזרוק ת'תיונים על הקיר הם נדבקים כזה:] [את זה החניכות היצרתיות שלי המציאו...]
*למצוא כמה שיותר מילים מהמשפט- "איזה כיף לקפוץ בשלוליות" [אפשר כל משפט שבא...]
*לשאול 10 אנשים מה הם הכי אוהבים בחורף?
*למצוא כמה שיותר סיבות למה החורף זו העונה הכי שווה
*ריקוד מטריות
צ'ופר: "כי גם כשקר בחוץ, חם בפנים- (השם של הקבוצה) +כוס תה/קקאו/מרק..
לכו על זה! שיא הכיף
יש למישהוא?
לבנות בכיתה ח', בוגרות..
שהמדריכה שלי הביאה לי..
יומולדת-
"זה לפקוח עיניים בבוקר עם שיר בלב
לראות שהיום מאירה לי השמש באור אחר
להביט בפרחים הנוצצים מטל ,
לחייך ולנשום עמוק
להקשיב להתחדשות שבתוכי, לאהוב!
יומולדת-
זה לעצור רגע ולבדוק, מה עשיתי ומה עלי
לעשות,
לזכור שאם רק תרצי באמת תוכלי תמיד
לעלות, להאמין בכל ה-לב- שיש מישהו
שם למעלה, המעניק לי עכשיו עוד שנה.
המעניק לי את הכח לשלוט בחיי ולעשותם
מאושרים ולהפוך שנה זו לשלי..."
(ואז את כותבת תשם שלה..וכותבת כזה תברכות האישיות שלך..מזל טוב וכו'..)
ב"הצלחה רבה!
ממש עזרת לי!!!עזרא - ארכיוןאחרונהאני מדריכת אורות ויש לי קצת בעיה...
חניכות שלי לא מגיעות לסניף!! אני משקיעה בהן ת'נשמה! מבזבזת עליהן פוול זמן וכסף ובסוף- אני בכלל לא מעבירה ת'פעולה כי באה לי חניכה וחצי (וגם זה רק לפעמים..)מה לעשות???
>אומנם יש עדיין את הבעיה הטכנית במרכז הדרכה,
אך הפעולות עדיין קיימות.
תיכנסי למרכז הדרכה, תלחצו על חיפוש מתקדם וחפשו שם פעולות בנושאים שאתם צריכים
פעולה על כבוד\הקשבה\דרך ארץ
אפילו רק סיפור או משו ממש יעזורר
חבר'ה,יוצא לי להכנס לפה מדי פעם,ורק היום בחמישי יש 3 או 4 אשכולות על אנשים שמחפשים סתם פעולה בלי שום קשר לכלום..
מעכשיו כל פעם שמישו עשה פעולה טובה יותר או פחות,או שסתם עולה לו משו בראש או איזה קטע יפה.. שירשום פה..ככה שאם למישו בא לעשות סתם פעולה שיכנס לפה פשוט..
אשריכם!בהצלחה לכולם..