שרשור חדש
מישו יו'דע אולי איך הולך הצ'ופר-עזרא - ארכיון

פעם הלכתי אני וחבר ראינו שם וילה פרחים וחצר....או משו כזה...תמשיכו אותי...אם אתם יו'דעים...תודה רבה!

כמה בקשות יש לי ;)

אממעזרא - ארכיון
ההמשך של זה מדבר על זה שאת תמיד פה, ואת לא ראש העיר?
(משהו בסגנון..)
אם כן, עשיתי את זה לחניכות שלי באולפנא בתור צ'ופר פתיחה..ישלי את זה בקומיקס.
כן...זה זה...גמני עשיתי את זה בפעולת כניסהעזרא - ארכיון
אבל אני מנסה לשחזר אותו בשביל הקלסר צ'ופרים
תודה
הנה...עזרא - ארכיון

פעם טיילתי אני וחבר הגענו לווילה, פרחים וחצר ראינו שם שלט תלוי על הקיר, ובו כתוב: "כאן גר ראש העיר!"

ומצאנו כל רגע שלט האומר: "אסור לצלצל", אסור להפריע", "אסור להעיר", "חייבים להודיע".

אז שתדעו: אני לא ראש העיר, מותר (ואפילו רצוי) לצלצל ולהעיר בכל שעה ובכל מחיר. שלך תמיד 24 שעות ביממה.
יו'אוווו!!!תודה נוי את כל פעם מצילה אותי מחדש!עזרא - ארכיון
פעם הבאה - לחפש בגוגל!!!עזרא - ארכיון
חיפשתי!!!!!ולא מצאתיעזרא - ארכיוןאחרונה
ערב חורף!! כל מה שיש לכם להגיד על זה לכאן- (ל"ת) (ל"ת)עזרא - ארכיון
עבר עריכה על ידי המוווושב בתאריך י"ג אדר א' תשס"ח בשעה 14:43

גם זה נמצא בחוברת ערבים..עזרא - ארכיון
אמ..עזרא - ארכיוןאחרונה
הכנת התה המקורי
אמ.. זיהוי סוגרי תה על פי טעם\ריח
משיכת חבל עם צעיף
מי יכולה לשים על עצמה כמה שיותר בגדים. [רצוי להביא הרבה]
למצוא כמה שיותר מילים עם המילה 'גשם'
משחק השוקולד - רק לפני שמתחילים לאכול צריך לשים צעיף,כובע ומעיף.


וזה מהחוברת ערבים של בנ'ע..
ערב חורף
שירי חורף ינוגנו ברקע. על הרצפה שמיכות פוך ושק"שים (אפשר שהחניכים יביאו)
פתיחה: ריקוד הגשם (הו הו, זה זה זה, הו הו, זה זה זה, אה אה פולולולופלו) כן כן קצת להחרפן לשיפור האווירה.
תצוגת אופנה של בגדי חורף שכל אחד מביא עליו מביתו ובחירת "החניך המחורף ביותר"
בין קבוצות: (אפשר יותר משתיים(
תחרות מקהלת שיעול, ניזול ו/או קולות חורפיים.
תחרות המקנח המקורי- מי שמקנח את האף בצורה המקורית ביותר.
המחזת סיפור חורפי בסגנונות שונים/ המחזת קטע הספד לקיץ בסגנונות שונים.
מציאת כמה שיותר סיבות למה החורף יותר שווה משאר העונות.
הוצאת כמה שיותר מילים מהמילים מטריה חורפית/ מגפיי גומי/ מעיל גשם.
לשתות כמה שיותר מהר כוס תה.
מרוץ שליחים- חניך רץ לקצה השני פותח מטריה וחוזר.
נציג מכול קבוצה- להלביש אותו בכמה שיותר שכבות.
להעביר מצלחת אחת לאחרת שקיות תה עם קש.
להוציא הכי הרבה מילים המשפט: "ברד ירד בדרום ספרד"
בקבוצה במעגל:
סיפור פאדיחה הקשורה בחורף.
שירה בציבור של שירי חורף (הכנת שירון מראש: גשם בוא, רעמים וברקים, רוח סתיו, פנה הגשם, זה היה סיפור של חורף, שנינו יחד תחת מטרייה אחת, שלג על עירי, המגפיים של ברוך, גשם גשם משמים, ילדה אחת ומטרייה אחת, בואו עננים, חורף-הגשם מטפטף על העורף ועוד...)
משחק שלוש מקלות עם מטריות.
לשתות תה עם כפית בלבד נראה מי יתיאש ראשון...
להכין תפזורת עם מילים של חורף.
הכנת פונדו שוקולד (דרושה גזיה, סיר, שוקולד, חלב, שיפודים, מרשמלו, פירות)
ולסיום כיפי: מביאים תה ועוגיות ויושבים עם החניכים לכוס תה...
צ'ופר: מה יותר טוב: חורף או קיץ? בוקר או לילה? האמת היא כי טוב כאשר
>>>>>>>>עזרא - ארכיון
שפכו את כל הנושאים שאי פעם עשיתם עליהם פעולה..
שמחה, הכל טוב והכל לטובה, נתינה, ענווה, לראות אתעזרא - ארכיון
הטוב, תפילה X 5, כבוד X 4, אחריות X 2, הקשבה, שיתוף פעולה, גיבוש, לא לפגוע באחרים, התורה, הקרבה, יופי פנימי וחיצוני, אנאערף.. עוד מלא.
אתם יכולים גם לשים פה את הפעולות?!עזרא - ארכיון
יואו את יכולה לשים פה ת'פעולות על תפילה?בבקשה!!!עזרא - ארכיון
על השמחה והיופי הפנימי והחיצוני!!עזרא - ארכיוןאחרונה
יש לנו שבת כיתה...עזרא - ארכיון

ואני צריכה פעילות...

משהו שיתאים לבנות בכיתה ח'..

הכל!!!

אבל פעילויות לא מעיקות על כל מני נושאים..!!

תודה!! זה דחוף!!

אני חייבת פעולה על תפילה לכיתה ח' עם מסר חזק...!עזרא - ארכיון

למי שיש משחק שאפשר לעשות ואח"כ להקריא איזה קטע אז תרשמו פה...פליז זה די דחופ..

תודה.

תמקדי.עזרא - ארכיון
על איזה רעיון בתפילה?
יש לי 5 פעולות על תפילה..

<בכלל, אם את רוצה באמת להשפיע, תעשי מערך על זה, ולא רק פעולה אחת..>
על תפילה חיבים מערך ולא פעולה אחת....עזרא - ארכיון
רחובות בנשמה..עזרא - ארכיון
את עשית מערך על תפילה?<?<?
אני העברתי פעם אחת על הסרט של אתמול...עזרא - ארכיון
מי שמכירה ואמרתי להם לרשום על דפ למה הם מתפללות ואז פתחנו דיון... אבל אני צריכה עוד פעולות...
אני חייבת לציין שהפעולה היתה יפה;]עזרא - ארכיוןאחרונה
סיפורי חסידיםעזרא - ארכיון

איפה אפשר למצוא סיפורי חסידים עם מסר?

(מהסוג שמספרים בסעודה שלישית\עונג שבת.)

דחוף!!

לא חסר!עזרא - ארכיוןאחרונה
עבר עריכה על ידי זו דעתי בתאריך ט אדר א' תשס"ח בשעה 13:35
עבר עריכה על ידי זו דעתי בתאריך ט אדר א' תשס"ח בשעה 13:35


http://www.mesaper.co.il/002606092007.html

 

"סיפורי חסידים" בגוגל

ועדיף לחפש "סיפורי צדיקים" כי בראשון מגיעים בעיקר למידע על חב"ד/הרבי מליובאויטש זצ"ל.

פעולה בנושא של חשיבות הדיבור וכמובן איך לדבר...עזרא - ארכיון

זה מה שאני עשיתי, כמובן שאפשר לשנות ולהוסיף לפי בחירתכם...

פעולת שבת:

שני חלקים- חלק א': מחלקים את הקבוצה לשתי קבוצות, קבוצה אחת עומדת ומרימה ידיים למעלה .

מבקשים מהקבוצה השניה להוריד לקבוצה הראשונה  את הידיים המורמות.

בהתחלה הם מין הסתם יפעילו כח... (להזהר שזה לא יגיע לאלימות...)

בפעם השניה מבקשים שוב מהקבוצה השניה להוריד את הידיים של קבוצה הראשונה  אבל הפעם בלי לגעת פיזית בחברי הקבוצה..

השאיפה היא שהם יבקשו- ידברו איתם וכך הם יורידו את הידיים....

 

חלק שני- מספרים על מקרה של סכסוך בין שני אנשים.. (לא חסרים מקרים...)

לדוגמא: יוסי אוהב לשמוע בביתש לו מוזיקה בקולי קולות ושוכח להתחשב בשאר דיירי הבניין, שכנו, אהרון מתקשה לישון בגלל הרען שבוקע מדירתו של יוסי, לילה אחד אהרון מחליט שהוא חייב לשים לזה סוף, הוא יוצא מהמיטה ויורד לדירתו של יוסי...

פה מפסיקים  ומבקשים משני חניכים שיציגו את המשך המקרה בצורה של כעס...

אח"כ קוראים לשני חניכים אחרים ומבקשים מהם להציג בדרך חברותית, נעימה..

וככה, בכל מיני סגנונות דיבור... חוצפה, נימוס וכו...

 

זה הבסיס של הפעולה, כמובן שאפר להוסיף משחקים וכו...

אני הוספתי עוד משחקים...

 

קיצור, המסר של החלק הראשון הוא- שיש מין מחשבה ראשונית בהרבה מקרים שנוכל לפתור דברים ע"י כח ושוכחים שהפתרון הפשוט הוא לדבר, ושלדיבור יש חשיבות רבה בפתרון בעיות ואי הבנות ובכלל...

להדגיש את החשיבות של הדיבור!

בחלק השני- אומנם דיברנו, אבל גם כשמדברים צריך לזכור איך! זה לא חוכמה רק לדבר, צריך לדבר יפה, בנחמדות וכך נוכל לפתור הרבה ולהבין אחד את השני יותר טוב..

 

זהו... שאלות והארות/ הערות בשמחה...

 

מי שעושה- אפשר לספר את הסיפור על התפוז-עזרא - ארכיון
שמישו היה צריך את הפרי והשני את הקליפה ובגלל שהם לא דיברו בינהם הם לא גילו שיש אי הבנה. משו כזה.
אם אפשר לשים את הסיפור הזה פה.. זה יעזור!עזרא - ארכיון
את הקטע עם התפוז,עזרא - ארכיון
אפשר לחלק את הקבוצה לשניים,
ולקבוצה הראשונה לומר שהם צריכות את הקליפה של התפוז
ולקבוצה השניה לומר שהם צריכות את המיץ של התפוז
ואז עושים מן בית משפט כזה למי בעצם התפוז צריך ללכת (שתי הקבוצות בטוחות שהם צריכות את התפוז,ולא יודעות שכל אחת צריכה חלק אחר בת]וז ואפשר להתחלק)
בסוף החניכות מגלות שאם הם היו מדברות מראש אז היו מגלות שכל אחד צריך חלק אחר בתפוז ואפשר להתחלק
בדיוק עשיתי את זה השבת.עזרא - ארכיון
בקשר לשיתוף פעולה.
באמת תהיתי מאיפה עולים למד"ש רעיונות.
אפשר להוסיף גםעזרא - ארכיון
את הקטע מילדים מספרים על עצמם (נראה לי...)
שהיה איזה ילד שישב באוטובוס ואז עלה זקן ולא היה לו מקום לשבת והילד לא קם אז כולם התחילו לצעוק עליו ובסוף הוא קם, לקח את הקביים וירד מהאוטובוס...
זה יותר מתאים לפגיעה באנשים אבל אפשר לשלב את זה גם...
ואי אנחנו עשינו את זה!אין חניכות שלי לקחו המון מיזעזרא - ארכיון
אין מצב שעשיתם בדיוק אתזה! אני חיברתי, לא לקחתיעזרא - ארכיון
ממקום אחר...;)
שרית הכל זה באותו סגנון!כע עשינו בערך את אותו דברעזרא - ארכיון
אפרתית..עזרא - ארכיון
יש את הפעולה הזאת באיזה חוברת, בשינוי קל
מעניין.. בכל מקרה אני לא נעזרתי בשומדבר...עזרא - ארכיון
אבל תכלס זה ממש לא משנה..;)
איזה משחקים עשית?עזרא - ארכיוןאחרונה
המלצה.. בעיקר לחבריא א'- ערב חורף.עזרא - ארכיון

עשינו אתמול ערב חורף.. לנירים, היה ממש ממש כיף בעיקר לחבריא א'! וזה ממש החודש האחרון ככה לעשות את זה, עוד מעט נגמר החורף...

*שיחקנו טאבו- עם מושגים של חורף
*לזהות כל מיני טעמים של תה
*3 מקלות עם מטריות
*מירוץ שליחים- לרוץ, לפתוח ת'מטריה, לסגור ולחזור.. אפשר גם להעביר ת'מטריה כל פעם
*לשתות תה עם כפית- מי מנצח
*2 קבוצות: לעטוף בגליל נייר טישיו
*לזרוק ת'תיונים על הקיר הם נדבקים כזה:] [את זה החניכות היצרתיות שלי המציאו...]
*למצוא כמה שיותר מילים מהמשפט- "איזה כיף לקפוץ בשלוליות" [אפשר כל משפט שבא...]
*לשאול 10 אנשים מה הם הכי אוהבים בחורף?
*למצוא כמה שיותר סיבות למה החורף זו העונה הכי שווה
*ריקוד מטריות

צ'ופר: "כי גם כשקר בחוץ, חם בפנים- (השם של הקבוצה) +כוס תה/קקאו/מרק..

לכו על זה! שיא הכיף

תכולי לכתוב בבקשה את הטאבו?..עזרא - ארכיון
חחחחח אם היה סניף אז...עזרא - ארכיון
אני לא ממש זוכרת..עזרא - ארכיוןאחרונה
היה שם- גשם, רוח, שלג, כפפות, תנור-חימום, שוקו, כובע-גרב, צעיף, וכו' וכו'..
קצת יצירתיות:]
דחוף! איך הולך הסיפורעזרא - ארכיון
שמישי בבוקר מחייכת לנהג או משו כזה, ואז הוא מחייך למישו ברחוב והמישו מהרחוב מחייך למישו אחר וכו'..
אולי זה..?עזרא - ארכיוןאחרונה
"רק מילה טובה או שתיים..לא יותר מיזה" קטע למחשבה-

יום אחד הייתי בניו- יורק ונסעתי עם ידיד במונית. כאשר יצאנו, ידידי אמר לנהג המונית, "תודה על הנסיעה, נהגת מצוין."

נהג המונית היה המום. ואז הוא אמר:"אתה מנסה להתחכם?"

"לא אדוני, ואני לא מתבדי. אני מעריץ את הדרך שבה אתה נוהג בכביש כלכך עמוס."

"כן," אמר הנהג ונסע.

"מה זה היה?" שאלתי.

"אני מנסה להחזיר את האהבה לניו-יורק" אמר. " אני מאמין שזה הדבר היחיד שיוכל להציל את העיר."

"איך אדם אחד יוכל להציל את העיר?"

"לא מדובר באדם אחד. אני חושב שעשיתי לנהג המונית את היום. נאמר שיש לו היום 20 נסיעות , הוא יהיה נחמד לעשרים אנשים, משום שמישהוא היה נחמד אליו. האנשים האלה יהיו נחמדים יותר למעבידים שלהם או לנשותיהם או למשפחותיהם. בסופו של דבר יתפשט הרצון הטוב ויגיע לפחות לאלף אנשים. זה לא רע, נכון?"

" אבל אתה מצפה שנהג המונית הזה יהיה נחמד לכל האחרים?"

"אני לא סומך על זה" אמר ידידי "אני מודע לכך שהמערכת הזו אינה חסינה בפני תקלות. אבל אני בא במגע עם עוד אנשים היום. אם אחד מתוך האנשים האלה יוכל לשמח שלושה אחרים, הרי שאגיע בערך לשלושת אלפים איש."

"זה נשמע טוב על הנייר," הודיתי, "אבל אינני בטוח איך זה עובד במציאות".

"שום דבר לא הולך לאיבוד אם זה לא יעבוד. זה לא עלה לי דבר, ולא גזל ממני זמן לומר לנהג הזה שהוא נהג טוב. ואם דברי נפלו על אזניים ערלות, אז מה בכך? מחר יהיה נהג מונית אחר שאולי אותו אשמח."

"אתה משוגע" אמרתי

"זה מראה עד כמה צינקן הפכת. חקרתי את הנושא. הדבר שחסר, מלבד כסף, אצל עובדי הדואר שלנו, הוא מילה טובה מהמעסיקים שלהם. איש אינו משבח אותם על עבודתם."

"אבל הם אינם עושים עבודה טובה."

"הם לא עושים עבודה טובה משום שהם מרגישים שלאיש לא אכפת מה הם עושיפ, מדוע שאיש לא יגיד להם מילה טובה?"

עברנו ליד פסל רחוב שהיה בבנייה, וחמישה פועלים ישבו שם ואכלו צהריים. ידידי עצר,

"איזו עבודה נהדרת עשיתם זו בוודאי עבודה מסוכנת וקשה" אמר להם.

אחד מהעובדים הביט על ידידי בחשד.

"מתי תסיימו זאת?"

"ביוני", מלמל האיש בזעף.

"אה, זה מרשים מאד, אתם בוודאי גאים."

הלכנו משם. אמרתי לו," לא ראיתי מישהוא כמוך מאז דון קישוט."

"כאשר הפועלים האלה יבינו מה אמרתי להם, הם ירגישו טוב עם זה. העיר תרוויח מאושרם"

" אבל אתה לא יכול לעשות זאת לבדך! מהיתי. "אתה רק אדם אחד"

" הדבר החשוב ביותר הוא לא להתייאש, אין זו משימה קלה להפוך את האנשים בעיר הזאת לחביבים, אבל אם אנשים נוספים יצטרפו אלי למשימה..."

"הרגע קרצת לאישה סתמית ברחוב" אמרתי.

"אני יודע" השיב, "אבל אם היא מורה, הכיתה שלה תזכה ליום נהדר."
למישהו יש את הסיפור על העץ הנדיב? תודה.. (ל"ת)עזרא - ארכיון
אחרי חיפוש בגוגל...עזרא - ארכיוןאחרונה
http://www.tzafonet.org.il/kehil/koshrim/main_hadash/dilemot/shavuot_netina/irua.htm
זה לקח בדיוק חצי דקה, מומלץ לחפש לפני ששואלים...
פעולה על שמחה?עזרא - ארכיון

יש למישהוא?

לבנות בכיתה ח', בוגרות..

רעיונות להסתפקות במועט- להיות שמח בחלקךעזרא - ארכיון
פעולת שבת מקורית ומלהיבה..;)
אני צריכה פעילות קצרה על מזוזה! (ל"ת)עזרא - ארכיון
צ'ופרים לימי הולדת של חניכות- העולות- כיתה ז'עזרא - ארכיון
בבקשה תעזרו! משו שלא כ'כ קורה פה...
וואי, יש לי משהו חמודעזרא - ארכיון

שהמדריכה שלי הביאה לי..

יומולדת-

"זה לפקוח עיניים בבוקר עם שיר בלב

 לראות שהיום מאירה לי השמש באור אחר

 להביט בפרחים הנוצצים מטל ,

 לחייך ולנשום עמוק

 להקשיב להתחדשות שבתוכי, לאהוב!

יומולדת-

זה לעצור רגע ולבדוק, מה עשיתי ומה עלי

לעשות,

לזכור שאם רק תרצי באמת תוכלי תמיד

לעלות, להאמין בכל ה-לב- שיש מישהו

שם למעלה, המעניק לי עכשיו עוד שנה.

המעניק לי את הכח לשלוט בחיי ולעשותם

מאושרים ולהפוך שנה זו לשלי..."

(ואז את כותבת תשם שלה..וכותבת כזה תברכות האישיות שלך..מזל טוב וכו'..)

ב"הצלחה רבה!

יש לי..עזרא - ארכיון
"יום הולדת זהו היום שבו החליט הקב"ה שהעולם לא יכול התקיים בלעדייך" ואז כותבים הקדשה.. את יכולה לכתוב: "מה היינו עושים בלעדייך???" או ככל העולה על רוחך..
תודה! וחוצמזה? עוד מישהו, משהו?עזרא - ארכיון
אתר הברכות הישראלי.עזרא - ארכיון
http://words4u.org/עזרא - ארכיון
אתר מעולה..
תכתבי בגוגל עד 120!!!זה אתר שיא המעולה!עזרא - ארכיון
הנה,עזרו!עזרא - ארכיוןאחרונה
חוץ מזה,נראה לי שליום הולדת הכי יפה זה הדבר האישי...
תעצבי את זה אותו דבר,בריסטולים וכו,ותכתבי משהו אישי ממך לחניכות...
דחוף!!!!!ליו'ם שלישיעזרא - ארכיון
אני מחפשת צ'ופר ממש דחוף לערב חיו'ת ביו'ם  שלישי הזה.אני עושה הרבה משחקים של חיו'ת לדוג' גזר מאחורי הגב שזה כאאילו ארנבת חתול ועכבר ועוד ועוד... אבל אולי תתנו לי איזה משו לשדרג ת'פעולה?איזה קטע...אולי כרטיסים  לגן חיו'ת או משו כזה!!!בינתיי'ם יש לי רק משחקים!!!ואני מזה לחוצה אני מזה ישמח אם תעזרו לי תודה רבה!!
מחוברת ערבים:עזרא - ארכיון
ערב חיות
(בכניסה בריסטול גדול ועליו כתוב: "עליכם לרשום את השם בצורה הכי חייתית")
משחקים\משימות:
• פרה- פרה עיוורת
• תרנגול- קרב תרנגולים.
• עכבר- תופסת עכברים.
• קוף- תחרות אכילת בננה הכי מהר.
• קנגורו- תחרות קפיצה בתוך שק.
• נחש- תחרות זחילה.
• דג- דג מלוח
• חתול- תחרות שתיית חלב מקערה בלי ידיים.
• צפרדע- מרוץ שליחים בקפיצות צפרדע.
• חסידה- תחרות קפיצה על רגל אחת.
• טוס- לצייר ציור עם כמה שיותר צבעיים.
• כלב- 2 כלבים ועצם.
• חמור- קפיצות מעל מישהו כפוף.
• דוב- חיבוק דוב עם בלון באמצע תחרות איזה זוג מפוצץ את הבלון ראשון!
• זנב- לקשור עם חוט נר למישהו ועליו להשחיל אותו לתוך בקבוק.
• למצוא חיה לכל אות.
• להוציא כמה שיותר מילים מהמילה היפופוטם.
• לרשום כמה שיותר שמות של אנשים שהם גם שמות של חיות (אריה, צבי , יעל , דב, פיל...)
• זבוב- עופו הביתה!
כן,זה גם מה שיש לי להביא...עזרא - ארכיון
הסתדרת?
כן!!!!!תודה רבה... ממש עזרת לי!!!עזרא - ארכיוןאחרונה
עבר עריכה על ידי המוווושב בתאריך ל שבט תשס"ח בשעה 01:19
הוספתי את בואו נשחק את הטאמפה טאמפה וגם גזר כזה מאחורי הגב כזה לארנב...וחברה שלי העתיקה ממני ועשתה גם ערב חיו'ת ב"ה!!!ממש מעולה תודה!
אני בבעיה רצינית.. הלואי שתעזרו לי..עזרא - ארכיון

אני מדריכת אורות ויש לי קצת בעיה...

חניכות שלי לא מגיעות לסניף!! אני משקיעה בהן ת'נשמה! מבזבזת עליהן פוול זמן וכסף ובסוף- אני בכלל לא מעבירה ת'פעולה כי באה לי חניכה וחצי (וגם זה רק לפעמים..)מה לעשות???

את בסניף רגיל או פיתוח?עזרא - ארכיון
הם תמיד לא היו מגיעות או שזה רק בזמן האחרון?
סניף רגיל לגמרי!!!עזרא - ארכיון
הן התחילו לא להגיע מתחילת שנה.. בחודש ארגון היה קצת שיפור.. (קצת... ארבע בנות הגיעו..) חשבתי שזה ימשיך וייתן תנופה, אבל זה לא עזר, המצב רק החמיר מאז...
אני פשוט מזדהההההה!!! אני באותב בעיה בדיוק!עזרא - ארכיון
סניף רגיל!!!
וזה פוגע מאוד בתפקוד שלי בתור מדריכה!!עזרא - ארכיון
אני כבר הרב פחות משקיעה בפעולות (כי אין לי למה להשקיע, גם ככה אפחת לא תבוא...), אני מאחרת הרבה לסניף (כי אין לי מה לחפש שם בלי חניכות...) אבל הכי מבאס- זה הגשת הכשלון בתפקיד!! נכנסתי להדרכה עם הרגשה טובה! שאני הולכת ממש לחנך בנות, להעביר להן פעולות עם מסרים, ולא רק בשביל הכיף! ואני מרגישה שנכשלתי בתפקידי... זה לא שהן באות לסניף ולא שמות עלי. הן אפילו לא באות לסניף!!! ובמיוחד השנה, שהן אורות, השנה האחרונה שלהן בתור חניכות... שיש לי מלא דברים להעביר להן רגע לפני שהן נכנסות להדרכה/הגשמה... ובקצב הזה, לא יהיו מדריכות בסניף שלנו שנה הבאה...
לא באתי להתבכיין פה על מר גורלי.. רק רציתי לשאול מה אתם חושבים שאפשר לעשות.. ניסית לדבר עם מישהי, אבל היא טענה שפשוט לא יוצא לה לבוא לסניף (הרבה פעמים זה נכון, אבל הרבה פעמים זה לא...)אחרת אמרה לי שנמאס לה לבוא לסניף ולהיות היחידה!(!) אולי יש לכם רעיון, אפילו לסתם פעולה מגניבה שתתן להם מרץ??
אם את אומרת שהן לא באות לכלוםעזרא - ארכיון
אז פעולה לא ממש תעזור....כי גם אם זאת תהיה פעולה שתגרום להן לבוא,הן לא יבואו אולי לפעולה הזאת ואז זה לא עוזר..!
אולי עדיף לפתח עם כל אחת קשר אישי כזה...לקבוע לדבר עם כל אחת...ולאו דווקא על הסניף...לדבר על כל נושא שרוצים...ואז אולי זה יגרום להם יותר לבוא...שהן יודעות שיש להן קשר איתך...
תנסי..גם אם זה תהליך קצת איטי..ב"הצלחה!
גמאני בעד שיחות אישיות..עזרא - ארכיון
ולפני שנכנסת הן באו לפעולות? את צריכה לגרום להן למות עליך איכשהוא..
כמה יש לך בסה"כ חניכות {על הדף}עזרא - ארכיון
יש לי 9 חניכות על הדף...עזרא - ארכיון
עשיתי כבר שיחות אישיות עם 3 מהן.. וזה ממש לא עזר... הן חברות ממש טובות שלי, אבל לא בסניף... אני מתה עליהן והן מתות עלי (נראה לי...) אבל זה לא מושך אותן לבוא לסניף.. אני משחנ"שת איתן לעמים מלא, אנחנו מדברות על הכל וזה ממש לא דוחף אותן לבוא לסניף...
אם הן לא באות לסניף זה לא אומר שנכשלתעזרא - ארכיון
את אומרת שהן אוהבות אותך- זה גם אומר המון, אם את מכירה אותן ומשפיעה עליהן גם מחוץ לכותלי הסניף זה המוווווווווון.
חוץ מזה את אומרת שההדרכה שלך הרבה פחות מושקעת בגלל זה, אם ככה אז גם הבעיה היא בך, זה שלא הולך לך ען הקבוצה אומר בדיוק הפוך שאת צריכה לבוא לסניפ הרבה יותר מוקדם עם חיוך ענקי מרוח על הפרצוף ועם הרבה שמחה (אמיתית, אל תזייפי) זה גם ישפיע על כל הסניף וגם על חניכות- דברים עוברים מאוזן לאוזן אם חניכות שמגיעות יספרו לאחרות שאת ממש נחמדה ושממש שווה להן לבוא יותר סיכוי שהם יבואו, יש לי מדריך שהיה במצב דומה ואז פתאום לפני שבועיש בתחילו לבוא לו חניכים, עכשיו יש לו 5 קבועים!!! תבואי תשמחי תחייכי, יש לך אחריות גם על שאר הסניף כשחניכות רואות שיש מדריכה שלא מגיעה אף פעם זה גם משפיע עליהן, תשחקי עם חניכות של קבוצות אחרות באמת שגם עליהן את יכולה להשפיע.
ודבר אחרון כשמגיעה חניכה אחת אז ברור שאת כן מעבירה לה פעולה!!! זה שאת בסניף גדול לא אומר שאת לא יכולה להעביר פעולה לחניכה אחת- מניסיון זה גם כיף!!!
אני לא אומר שכל הנ"ל קל אבל לדעתי זה מה שנדרש ממך בתור מדריכה עזראית.
פוווווווול ב"הצלחה...
אני ממש מבינה, אני באותה בעיה! חניכות שלי הםעזרא - ארכיון
העולות- כיתה ז'!
אין! אני כ'כ מבינה! וגם לי אין שום רעיון ודרך מה לעשות!
הם לא באות וגם לא מראות נכונות לבוא! הן טוענות שזה לא אישי שיש להם לימודים (שכיתה ז' זה הכיתה הכי חשובה, התעודה משפיע על הקבלה לאולפנות) וכשאין לימודים יש משפחה וכו...
התירוצים לא נגמרים...

ולגבי שיחות אישיות, אני לא יודעת אם זה מה שיעשה את השינוי, הן לא כמו חניכות שלך- שכבר גדולות ואפשר לדבר איתם ממש כמו חברות. הן אומנם גדולות- כיתה ז' אבל בכל זאת אני לא יודעת אם זה שייך, זה יראה להם משו מורתי כזה...
מה עושים?
אוקי וואו..עזרא - ארכיון
היה לי את אותו דבר, ואפילו פי כמה יותר גרוע....
חניכות שלי העריצו עד סגידה את מי שהדריכו לפני, ובואו נגיד במילים עדינות, שהם לא סבלו אותי, אבל ממש, במשך חצי שנה...
[בלי שום סיבה, רק בגלל שאני לא המדריכות הקודמות, שהם היו עליהן באבל [אבל מלשון אבלות.. כמו על מת..]...
ככה שמ25 חניכות כל שבת שהיו למדריכות הקודמות, צנחתי ל10 שכל הזמן טרחו להעיר לי שהפעולות משעממות וכו', לא משנה מה עשיתי..

ואזז.. ב"ה [!!] היו 2 בנות שפויות בחבורה <המרכזת דיברה איתן בשיחה פרטית, וזה די דחף אותן לפעול..], ואחת מהן באה לדבר איתי, ודחפנו אותן לדבר על זה עם כל הקבוצה..

אז בהתחלה היא דיברה עם הבנות הבולטות, כדי שיעזרו לה להשפיע, ואז הם קבעו ' ישב''ק ' = ישיבת קבוצה, דיברו על זה, וקלטו, ב"ה ב"ה, שזה אידיוטי מה שהן עושות, ושהן לא נתנו לי אפילו צ'אנס, אז החליטו לנסות אותי, לראות אולי אני לא כזאת נוראית..

ואז הגיע החופש הגדול, ופשוט השקעתי ממש. בואי נגיד שלא יצאתי לטיול עם המשפחה וגם לא עם החברות.. כל יום כל היום בסניף.. והתחרפנתי איתם, והראתי להן שאני משקיעה בהן, ושאכפת לי מהן.. וב"ה,
מ ע ו ל ה עכשיו כ"כ!
אני אוהבת אותן!!!
ובשורה התחתונה, מה את יכולה לעשות בתכל'ס-עזרא - ארכיון
לקחת מישהוא /מישהיא שהן מחזיקות ממנו, ולשלוח אותו לדבר איתן כבדרך אגב על זה, ככה שהוא ישפיע עליהן..
[אל תדברי איתן את על זה, שמישהוא אחר, אולי זה יעזור, מי יודע...]

זה לא חייב להיות על כולן, זה יכול להיות על כמה בנות,
אבל אותו אדם צריך לדחוף אותן לדבר על זה עם כולן, שידונו בתוך עצמן למה הן כבר לא באות לסניף, כי בשורה תחתונה? הן אלו שמפסידות..

ואז להשקיע ת'נשמה, פי 800 יותר ממה שעשית עכשיו..
זה קשה, נכון, אבל את חייבת..!
מה, עוד שניה הן גרעין! את חייבת להכיר אותן כמו את הכף יד שלך, כדי להכניס אותן להדרכה! כדי להשפיע באמת..! הן חייבות להיות שרופות על הסניף..

<ואולי לבדוק את הפעולות? אולי להעלות רמה? להוריד רמה? מטודות שיותר מתאימות אליהן..? נסי לחשוב, ולדבר עם המדריכות הקודמות אולי...>

וב"ה שיש לך קשר טוב עם 3 מהן..! תמשיכי ככה..! <לפחות אותך לא שונאים.. תסתכלי על הצד הטוב.. >

יהיה טוב בע"ה!! באמת!!
תאמיני ותתפללי, ובע"ה, הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר!

<אפרתית, גם אלייך..>
לא קראתי תשאר כי אין לי כחעזרא - ארכיון
אבל אני אומרת שתעשי פעולה לאחת וחצי חניכות שכן באות. תראי להם שלא אכפת לך שזאת אחת, בה את תשקיעי!!! ולעט ולעט הם יתחילו לבוא חוצמזה תחשבי על זה שהם באות לסניף ואת לא עושה להם פעולה כי הם קצת בנות זה לא נותן להם חשק לחזור.
ד"א- זה קרה בסניף שלי וככה המדריכה עשתה זה אותו גיל והם אחלה קבוצה עכשיו והם מתות עליה!! אני לא אומרת שתוך שניה זה ישתנה..תנסי..
שיהיה לך מלא בהצלחה!! =)
אולי תנסי לעשות להם גיוס בבצפרר..עזרא - ארכיון
בל איך עושים פעולה שווה על רמהעזרא - ארכיון
לילדה אחת?!??!?
אם אתם בקשר טוב אז את בטח יכולהעזרא - ארכיון
להשםיע עליהן ולהסביר להם את החשיבות של לבוא לסניף כי הם הכי גדולות ועליהם כל הסניף מסתכל ושכדאי שיתחילו לקחת את עצמם בידיים והעיקר זה לעשות להם הכי הרבה כיף שאפשר! בהצלחה!

ולאפרתית- גם לילדה אחת עושים פעולה או שאם זה באמצע שבוע את יכולה לקחת אותה לגלידה ותעשי איתנ הכי כיף שאפשר. תתני לה הרגשה שהיה שווה לא לבוא ושהיא לא סתם הגיעה לסניף.
בהצלחה!
נווווועזרא - ארכיוןאחרונה
אז תנצלי את זה שאת מדברת איתן רגיל וטוב,להביא אותן לניף...תגידי שזה ממש חבל לסניף שהן ל שם,וכולם כבר מחכים לראותותן,וכו'...הרגשה שהן רצויות....ושכדאי לבוא!אפילו תדברי על הסניף בחלומיות כזאת...שימשוך אותן!
אני צכה דחווף צ'ופר למד"שיתעזרא - ארכיון
אני צכה רעיון לצ'ופר למד"שית לסוף חודש ארגון !!! בבקשה זה דחוווווווווף
יש אתעזרא - ארכיון
הצ'ופר של חבילת קלפים שתוציאי ממנה את הקלף של מלכה ותדביקי בחוץ ותכתבי היית מלכה..
יש למישו עוד????עזרא - ארכיון
וזה כל מה שאני ארשום על הקלף של המלכה?
אהה.. אוופסעזרא - ארכיוןאחרונה
שכחתי להגיד: תודההה
לידיעתכם,עזרא - ארכיון

אומנם יש עדיין את הבעיה הטכנית במרכז הדרכה,
אך הפעולות עדיין קיימות.

תיכנסי למרכז הדרכה, תלחצו על חיפוש מתקדם וחפשו שם פעולות בנושאים שאתם צריכים

פעולה לשבת, לא משו ספציפי..עזרא - ארכיון
אהלן...
אניעוד לא יכולה להתחיל מערך רציני (כי הוא לא סגור במיוחד...) ואני צריכים פעולה להשבת...
זכור לכם משהו טוב כזה שעשו לכם, סתם ככה בלי איזה הקשר למשהו?
מי שיש לו- בקשה אם תכתבו מהר- מחר שבת מחר שבת שבת מנוחה... ;)
תודה רבה!
כאלה דברים מחפשים באתר של חבריא ב' בבנ"ע..עזרא - ארכיון
או פה באתר במרכז הדרכה.עזרא - ארכיוןאחרונה
דחוףףףףף ממש!!!!!!!!!1עזרא - ארכיון

פעולה על כבוד\הקשבה\דרך ארץ

אפילו רק סיפור או משו ממש יעזורר

הכוונה שמאחורי הנתינהעזרא - ארכיוןאחרונה
קהל יעד: נטעים- נתיבות

מה להכין:
תמונות של אנשים מהעיתון עם הבעות פנים שונות
כרטיסיות ובכל כרטיס רשום מצב רוח מסויים
3 עיגולים מבריסטול לכל חניך, בצבעים שונים
צ'ופר- עיגולי השמחה של דסי רבינוביץ' ז"ל

מהלך הפעולה:

שלב א'
כל חניך מקבל פתק שעליו רשומה תכונה: עצוב, שמח, המום, מיואש, מרגיש בודד, רוגז, מתפלא, משועממם, חסר סבלנות, עייף וכו'.
המדריך מפזר על רצפת החדר את התמונות.
על כל חניך להתאים את הכרטיס שלו לתמונה של איש שנראה לו שכך מרגיש עכשיו ולהסביר מדוע בחר כך.
לדוגמא: עצוב- כי עיניו מושפלות.

דיון
האם אנחנו שמים לב למצב רוחם של האנשים שמסביבנו?
האם אנחנו רואים את מי שלפעמים יושב בצד ולא משתתף במשחק?
אם- כן, מה אנו עושים בכדי לעזור לחבר בשעה שהוא עצוב ומדוכא כ"כ?

שלב ב'
מחלקים לכל חניך 3 עיגולים בצבעים שונים.
המדריך מרים דמות של ילד ומספר עליה סיפור (מאחד המקרים המובאים כאן)
חניך שחושב שהוא יודע איך יוכל לפתור את בעייתו של הילד אומר למדריךץ ואם אכן הרעיון נשמע למדריך הוא לוקח ממנו עיגול (צריך להגיד כל רעיון בקצרה כדי שהמשחק יזרום ולא יתקע)
המטרה- להיפטר מכל העיגולים (ניתן להציג את המקרים)

המקרים:
1. זאת אורית. היא חלתה בשפעת לפני שבוע וחצי , היא שוכבת על מיטתה ואינה מגיעה לבית הספר. היא חוששת להפסיד לימודים וקשה לה לכתוב את שיעורי הבית מכיוון שהיא חלשה.
כיצד תוכל לעזור לו?
2. אורנית רצתה מאוד להשתתף בהצגה במוצ"ש ארגון אבל המדריכה לא בחרה בה (יש המון בנות בקבוצה). אורנית מוכשרת בעוד דברים כמו ציור ושירה אבל היא נעלבה מהמדריכה ואינה רוצה לעשות דבר.
במה תוכלי לעזור לה?
3. גילה הגיעה היום לפעולה אבל כל הפעולה ישבה בצד וכשכולן יצאו לשחק, היא סרבה להצטרף למשחק. את רואה את זה. מה תעשי?
(אפשר להוסיף מקרים שיותר מתאימים לקבוצות, וכן גם לשנות מבנות לבנים וכו')

אפשר לראות ממהלך המשחק כי מספר האפשרויות לעזור גדול ומגוון ואם משקיעים מעט מחשבה ניתן להגיע לרעיונות מקוריים מאוד.
ניתן גם למיין את סוגי העזרה לעזרה בעידוד (נפש) מול עזרה מעשית (גוף, ממון)

סיכום ביניים!
כל אחד יכול להעניק ממה שיש לו לחברו. זה יכול להיות במילה טובה או במעשה קטן- והאפשרויות רבות, רק צריך לשים לב.

שלב ג'- סיפור: "זה לא היה לשווא" ע"פ ספרו של או הנרי.
אפשר לספר אותו בע"פ, לקוראו ואף להציגו.

תוכנו של הסיפור בקצרה:
דלה וג'ים זוג עני הרוצים לשמח איש את רעייתו לקראת יום הנישואים. דלה לשם כך מוכרת את שערה הארוך והיקר
כדי לקנות לג'ים שרשרת לשעונו ואילו ג'ים מוכר את השעון בכדי לקנות מסרקות לאשתו.

דלה ישבה בביתה עצובה וקודרת. מחר יהיה יום נישואיהם שלה ושל ג'ים, והיו לה רק 1.87$ לקנות בהם מתנה לג'ים. זה חודשים שהיא חוסכת פרוטה לפרוטה, וזו התוצאה. עשרים דולר בשבוע אין בהם ברכה הברה.
ההוצאות היו גדולות מכפי שחישבה תחילה. כך דרכן תמיד. רק 1.87$ בשביל מתנה לג'ים. ג'ים שלה. הרבה שעות בילתה בתיכנון תוכניות על משהו נחמד בשבילו. משהו משובח ונדיר ורב ערך- משהו הראוי ולו אך במעט להיות קניינו של ג'ים.
לפתע נצבה בסערה מול המראה. עיניה האירו אור יקרות, אבל פניה קיפחו את סומקן בתוך עשרים שניות. היא מיהרה לסתור את שערה ושמטה אותו מלוא אורכו.
והנה, שני נכסים היו לבני הזוג ג'יימס דילינגם יאנג שבהם התגאו שניהם גאווה עזה. האחד שעון הזב של ג'ים שהיה רכוש אביו ואבי- אביו לפניו. השני היה שערה של דלה.
ובכן עכשיו גלש שערה של דלה סביב לה והוא משתפך ובוהק כמו אשד מים חומים. הוא ירד למטה מברכה והיה לה כלבוש כמעט. ואחרי כן שבה לעשותו חיש ובעצבנות. פעם חככה רגע בדעתה ועמדה דומם בעוד דמעה אחת או שתיים ניתכות אל השטח האדום והבלה.
לבוש לבשה את מקטורנה החום והישן, חבוש חבשה את מגבעתה החומה והישנה. בתנופת חצאית, ובעוד הניצוץ המזהיר בעיניה, חמקה חלפה לה החוצה ובמדרגות ירדה לרחוב.
במקום שנעצרה אמר השלט: "גב' סופורניה. מוצרי שיער מכל המינים". במרוצה עלתה דלה קומה אחת במדרגות, ובעודה מתנשמת בכבדות שמה סדר במחשבותיה. הגברת המגודלת, לבנה מידי, צוננת, כמעט ולא ניכר בה שהיא "סופורניה".
"את מוכנה לקנות את שערי?" שאלה דלה.
"אני קונה שערות", אמרה הגברת. "הסירי כובעך ונראה מה טיבן".
מטה השתפך האשד החום.
"עשרים דולר", אמרה הגברת וביד למודה הרימה את שפעת השיער.
"תני לי אותם מהר", אמרה דלה.
הו, והשעתיים לאחר מכן טפפו חלפו. היא נברה וחיטטה בחנויות למצוא את המתנה של ג'ים.
לבסוף מצאה אותה. אין ספק שמעיקרה לא נבראה אלא בשביל ג'ים לבדו. לא היתה כדוגמתה אף באחת מן החנויות ובכולן הפכה והפכה. היתה זו שרשרת פלטינה לשעון, פשוטה וצנועה למראית עין, מכריזה על ערכה כיאות בטיבה בלבד ולא בקישוטים מטעים. ראויה היתה אפילו לשעון. כאשר אך ראתה אותה, מיד ידעה כי לג'ים עליה להיות. דומה היתה לו. שקט וערך- לשניהם היה התיאור יאה. עשרים ואחד דולר לקחו ממנה במחירו, והיא מיהרה הביתה וברשותה 87 סנט. כאשר תהיה השרשרת על שעונו, יוכל לתהות ג'ים בנימוס מה השעה בכל חברה שהיא, כל כמה שיהיה השעון מהודר, לפעמים היה מביט בו בגניבה בגלל רצועת העור הישנה אשר שימשה לו תחליף לשרשרת.
"אם ג'ים לא יהרוג אותי", אמרה לנפשה "לפני שיציץ בי פעם שניה, יגיד שאני נראית כמו נערת מקהלה מקוני איילנד. אבל מה יכולתי לעשות- הו! מה יכולתי לעשות בדולר אחד ושמונים ושבעה סנט?"
השעה היתה כבר שבע. היא התכוננה לשים את הבשר לארוחה על האש. ג'ים מעולם לא איחר.
דלה החזיקה את שרשרת השעון בידה הקפוצה וישבה על קצה השולחן סמוך לפתח בו היה נכנס תמיד.
אח"כ שמעה את קול צעדיו על המדרגות למטה בקומה הראשונה, ולרגע קל החווירה. רגילה היתה לומר תפילות חרישיות וקטנות על דברים פשוטיםביותר שבחיי היומים ועתה לחשה: "אנא, אלוקים, שיחשוב שאנ עדיין יפה".
הדלת נפתחה וג'ים נכנס וסגר אותה. הוא נראה כחוש ורציני מאוד. מסכן שכמותו, רק בן עשרים ושתיים היה- וכבר עול משפחה עליו! זקוק היה למעיל חדש, וכפפות לא היו לו.
ג'ים עצר בפתח, אין נוע. עיניו נעוצות בדלה, ומבע היה בהן שלא יכלה להבינו אל נכון. הוא הפיל עליה פחד. לא כעס היה זה, לא פתיעה, לא גנאי, לא חלחלה, אף לא אחד מהרגשות שהכינה עצמה לקראתם. הוא פשוט לטש את עינו אליה ולא גרען ממנה ועל פניו אותו מבע מיוחד.
בצעדים כושלים זזה דלה מן השולחן ועטה עליו.
"שערותי צומחותמהר-מהר. הבה נהיה מאושרים. אינך יודע איזו מתנה נחמדה -איזו מתנה יפה יש לי בשבילך"
"את גזזת את שערותייך?" שאל ג'ים ביגיעה רבה.
"גזזתי ומכרתי אותן", אמרה שלה,"אינך אוהב אותי באותה מידה, בין כה וכה? גם בלי שערותי הריני אני, לא כן?"
"את אומרת ששערך איננו?" אמר בסבר של טמטום כמעט.
"אינך צריך לחפש אותו", אמרה דלה, "הוא נמכר ואיננו עוד. חייך כי למענך הלך ואיננו. אולי היו שערות ראשי ספורות", המשיכה רצינית פתאום, "אך לעולם לא יוכל איש למנות לחשב את אהבתי אליך. אשים את הבשר על האש, ג'ים?"
דומה היה כאילו ניעור ג'ים חיש מדמדומי הזיותיו. הוא חיבק את דלה שלו.
ג'ים שלף חפיסה מכיס מעילו והטיל אותה על השולחן.
"אל תטעי בי דל", אמר. "אינני חושב שאיזה דבר כמו תספורת או תגלחת יפחית במשהו את אהבתי לנערה שלי. אבל אם תפתחי את החפיסה הזאת תראי אולי מדוע בילבלת אותי קצת בהתחלה".
אצבעות לבנות זריזותמרטו את הניר והחוט. ואח"כ נשמעה צוחת גיל נלהבת, ואחכ", אבוי! מעבר נשיי מהיר אל דמעות וקינה הסטרית, שהצריך הפעלה מיידית של כל הסגולות לניחומים של אדוני הדירה.
כי הנה הו שם המסרקות- מערכת מסרקות, צדעים וקודקוד, אשר זה ימים רבים היתה דלה מתפעלת מהם באחד מחלוני הראווה בברודווי. מסרקות יפים, שריון צבים טהור, ושפותהים מעוטרות אבני חן- בדיוק בגוון הראוי להנעץ בשיער הנהדר שהיה ואיננו. היו אלה מסרקים יקרים, זאת ידעה, וליבה פשוט כמה ונכסף אליהן בלי צל של תקווה שתזכה בהם. ועתה שלה היו, אבל המחלפות שהיו צריכות לפאר את הקישוטים המאוויים לא היו עוד.
אך היא אימצה אותם אל ליבה, ולבסוף מצאה ליבה לשאת את ליבה לשאתאת עיניה הכהות ולחייך ולומר: "שערותי ממהרות כ"כ לצמוח, ג'ים"
ואח"כ קפצה כמו חתול שנכווה וקראה, "הו,הו!"
ג'ים עדיין לא ראה את מתנתו היפה. בלהיטות הושיטה לו את כף ידה הפתוחה. המתכת היקרה והעמומה התנוצצה כאילו נשתקפה בה רוחה המאירה והיוקדת.
"נכון שזה יופי, ג'ים? בכל העיר התרוצצתי עד שמצאתי אותה. עכשיו תצטרך להסתכל מאה פעמים ביום מה השעה. תן לי את שעונך. אני רוצה לראות איך היא נראית עליו."
תחת שיציית לה, קרס ג'ים על הספה ושילב ידיו מאחורי עורפו וחייך.
"דל", אמר, "הבה נניח למתנות החג שלנו ונשמור אותן לזמן מה. הן נאות כ"כ עד שלא כדאי להשתמש בהן בשעה זו. אני מכרתי את שעוני כדי שיהיה לי כסף לקנות את המסרקות שלך. ועכשיו, מה דעתך שתשימי את הבשר על האש?"


דיון:
האם לדעתכם הגיבורים מאושרים או עצובים? טפשים או חכמים?

ניתן לומר שהם היו עצובים- שכן אין הם יכולים להשתמש במתנות האלו בעתיד הקרוב לפחות.
שערה של שלה נמכר, וכן שעונו של ג'ים- ייתכןשהם חשו אף טיפשים לאור העובדה- לו היו חכמים יותר היו קונים מתנות צנועות יותר שהיו מצריכותת פחות השקעה.

מצד שני- הם בוודאי שמחו מאוד כיוון שגילו כי בן זוגם הוא אדם שאיכפת לו מרעיהו ואפילו להקדיש לו את הדבר היקר לו ללא כל שיקולים אנוכיים, אלא מתוך מסירות לזולת.

ולסיום- אתם יכולים להקריא לחניכיכם את הקטע של דסי רבינוביץ' ז"ל- עיגולי השמחה.

בהצלחה.


לקוח ממרכז ההדרכה פה באתר.
תחפשו שם, יש פעולות ממש אייכותיות.
אשכול פעולות!עזרא - ארכיון

חבר'ה,יוצא לי להכנס לפה מדי פעם,ורק היום בחמישי יש 3 או 4 אשכולות על אנשים שמחפשים סתם פעולה בלי שום קשר לכלום..

מעכשיו כל פעם שמישו עשה פעולה טובה יותר או פחות,או שסתם עולה לו משו בראש או איזה קטע יפה.. שירשום פה..ככה שאם למישו בא לעשות סתם פעולה שיכנס לפה פשוט..

אשריכם!בהצלחה לכולם..

לדעתי פשוט עדיף שיפתחו אשכול חדש עם הפעולה שלהם..עזרא - ארכיוןאחרונה
[וכמובן, הנושא בכותרת..] הרבה יותר נוח לחפש ככה..

אבל אתה צודק.. צריך להתחיל להכניס לפה פעולות, ולא רק לבקש..