אחי מתחתן בשעה טובה בעוד שבועיים ושמלה אין
איפה ניתן למצוא שמלות יפות בירושלים?
הדרישות: רצוי מקסי אך לא חובה, ולא סגנון דוסי-שיפון-חגורה.
והמסייעת תבוא עליה הברכה והזיווג במהרה בימנו אמן
אחי מתחתן בשעה טובה בעוד שבועיים ושמלה אין
איפה ניתן למצוא שמלות יפות בירושלים?
הדרישות: רצוי מקסי אך לא חובה, ולא סגנון דוסי-שיפון-חגורה.
והמסייעת תבוא עליה הברכה והזיווג במהרה בימנו אמן



אין לך זנב..
אולי עצם זנב.

במחשבה שזאת אני?
והיא רק הסבירה לך את המובן מאליו...

הייזל
זה מסתדר במנגינה!!הללישמצאתי שם פעמיים כבר שמלות מהממות, נוחות, צנועות (מבחינת אורך..) ומחמיאות.
אחת אני חורשת ממש בשבתות,
השניה קטנה עלי לצערי.. (קניתי בתקופה שרזיתי ממש, והשמנתי מאז ב"ה..)
הרי חלק מהעליהום עליהם בשבוע שעבר, על כך שהחליפו את איילת זורר באסתי גינזבורג, היה על כך שאיך רשת שפונה לנשים מבוגרות, באזור ה40+, חושבת שמה שיגרום להם למכור זה לקחת מישהי צעירה...
יש להם גם דברים יותר צעירים.
שתי השמלות צבעוניות ויפות, ממש לא מבוגרות!
(אלא אם את בת 16..)
מתאימות ל20+..
ויותר מתאימות לחתונה מאשר קמליון או העין השלישית.. (ואני מהאלה שקונות שם ביומיום)
(אני מוכנה לשלוח לך תמונה באישי שתקבעי בעצמך
)
כי תמיד זכרתי אותם כרשת לנשים מבוגרות,
ולדעתי כן כדאי לציין את זה..
כי הם אכן פונים לשכבת הגיל הבוגרת, וגם ממה שראיתי זה אכן כך[אולי אפשר לדלות כמה פריטים, אבל מראש הייתי מעדיפה להיכנס לרשת "צעירה" יותר ]...
אם כי ברור לי שזה סטייל שדתיות מתחברות אליו... [הרי קייט מידלטון היא להיט במגזר הדתי למרות הסטייל המבוגר, ואולי בגלל, כי זה גם צנוע...]...
בעין השלישית לא הייתי קונה בגד ליומיום, בטח לא לחתונה
, את קמיליון לא מכירה....
לחתונה? גם ככה תחפשי משהו מכובד יותר, אלגנטי יותר לא?
אבל אולי הזדקנתי ונעשתי אוהבת שמלות של מבוגרות ![]()
הנה תראי את קייט, צעירה יחסית, אבל לבושה מבוגר משהו, כיאה למעמדה...![]()
האמת שכבר שנים לא הייתי בחתונה בציבור הדתי/ דתי- דוס, ואני כבר לא זוכרת את קוד הלבוש במיוחד, אם הייתי לובשת לחתונה כזו מה שאני לובשת כרגע לחתונות כנראה הייתי מקבלת כמה מבטים שתוהים לעצמם מה עבר עלי....
מצאתי שם פעמיים כבר שמלות מהממות, נוחות, צנועות (מבחינת אורך..) ומחמיאות.
אחת אני חורשת ממש בשבתות,
השניה קטנה עלי לצערי.. (קניתי בתקופה שרזיתי ממש, והשמנתי מאז ב"ה..)
אבל יש לה דברים יפים!
רח' הצפירה 18 , ת"א. פתיחה: *בתיאום * 054-3177706 א-ה 09:00-18:00, ו' עד 13:00 *בתיאום * חניה חינם במקום
054-3177706
לקראת איפה שהיתה הרבנות (גן הסוס, מכירה?)
אז יש שם כמה חנויות עם שמלות לאירועים.
מזל טוב!
היי, אני לא כל כך מוכרת כבר, כי אני פה ממש רק לפעמים, אבל הפעם זה למטרה חשובה 
אחותי הקטנה ממש רוצה לזכות במבצע הזה של שוקולד פרה, עם האוריגמי.
הבעיה שהיא הכינה מלא פרות מאד יפות, אבל זה לא זוכה סתם ככה..
אם יש כאן מישהו שבא לו לנסות לקחת את התמונה של הפרות ולשלב את זה עם איזו תמונת נוף או משהו כזה, שנוכל להעלות והיא תזכה-
הוא יזכה להערכתי הנצחית ולאלפי תודות (הוא/היא יזכה/תזכה לזה כמובן גם אם הילדונת לא תזכה במה שהם לא מציעים שם..)
תודה 

adar
יטבתה



כמעין הנובע
אושר תמידילימודים
קפוצ'ינונו
לחפש את האור
(-->שריקת התפעלות)הולם במיוחד
אני רואה פיקשוש בפינה העליונה הימנית !
תנסה שוב ..אולי תצליח עוד כמה שנים טובות של אימונים ![]()
מוטיבציה
👍adar
חשבתי שתביני לבד שזה צולם בסלון..
מי שם כזאת מפה במטבח?? 
כבר חשבתי שסוף סוף החלפתdoraהצלחת לעבוד עלינו!![]()
עזבי את הפיקשושששש !!!
משיח, הבמבה נגמרה?

חחחחחחחמשיח בן דוד
ואז הברנפלקס קורץ יותר....
תמונה יפהלחפש את האורלא שמתי לב שזה צמ"ע פה
נערך.
אבל עדיין כל פרט שנחשף גורם לבחילה יותר גדולה ומגביר את השנאה לציונים
מכיר מקרוב סיפור שחטפו ילד של אשכנזי
דומה (דומני לא בהשוואה דווקא ל"קצת נוער חלוצי וחקלאי) - וזה אכן מחריד.
אבל זו לא היתה אמירה כוללת ח"ו.
אתה יכול לציין מקור?
כמה שאני יודע, אחד התנסח כך. וגם זה אכן מזעזע מאד.
["ד"ר ויצמן התבונן בהמונים היהודיים של פולין, והתמלא ייאוש. ב-1937 הוא כינה אותם "אבק אדם". לפי ההיסטוריונית, פרופ* דינה פורת, הוא השתמש במלים ההן "בחמלה, לא בבוז". לא כך הן נשמעו, לא כך הן הובנו". מתו כתבה של יואב קרני]
של "הבוז או החמלה" מהכתבה שהבאתי, היה כבדרך אגב.
העיקר היה בשביל המקור של הביטוי החמור הזה, שנאמר למיטב ידיעתי רק על-ידו (ואם אגב כך גם לימדה זכת שזה לא נאמר בכוונה מזעזעת כמו שנראה, גם טוב).
לגבי חומרת-המשמעות של הרצון של חלקם (במפורש לא כולם. זה תלוי בבני האדם), לדאוג לכך שיעלו דווקא בעיקר "סוג" מסויים, זה כמובן אני מסכים. כך גם לגבי הרצון של חלק ממיעוט אליטיסטי לסדר ש"יהיו כמותם".
היה שם אור וחושך ששימשו בעירבוביא. גם דאגה אמיתית לעתידו של עם ישראל, גם רצון של חלק לבנות כאילו "טיפוס חדש". הקב"ה סידר את העניינים גם דרכם. לאידך, גם חוק השבות - שמקנה עדיפות לכל יהודי להגיע לארץ, ללא קשר להשקפתו - תוקן זמן לא רב אח"כ, כשקמה המדינה, ע"י אתם אנשים..
[אגב, גם לאידך, אנשים מסויימים מהכיוון ה"חרדי".
באמת צריך ראיה כוללת, פרופורציות, לראות שסה"כ קרה דבר עצום של חזרת עם ישראל לארצו, ושיש גם עוד הרבה לשכלל ולהוסיף טוב. כמו שכתוב מסכת ברכות "נותן תודה לשעבר, וצועק - מתפלל - לעתיד לבוא"..]
בן עשרים ושש עוד חודש אחרי שירות קרבי ישיבה גבוהה. למדתי שנה חשמל עזבתי שנה התחלתי לוגיסטיקה הסתבכתי עם מלא מתמטיקה עזבתי, עכשיו לאן? שונא לימודי חול מתחבר יותר לקודש אבל מה אפשר ללמוד או לעשות. אוהב עבודת ידיים אבל צריך ללמוד לעתיד. בקיצור תקוע. אשמח לקבל רעיונות. מעל הכל ביישן גמור .

בס"ד
קודם כל ביישן גמור זה לא חיסרון פשוט אתה צריך לדעת איך להשתמש בזה נכון. וכשצריך עזות לבטוח בה' ולעשות...
מעל הכל בוא נתחיל שאתה חייב להתפלל המון לה' שיתן לך את העצה הנכונה ושיעזור לך שתצליח בלימודים ושלא תסבול מהם וכו'... וישתן בליבך מה באמת טוב לך ונכון לך לעשות....
מאוד מזדהה עם הרבה ממה שכתבת.
למה אתה שונא לימודים? כלומר מה גרם לך למצב הזה? (כל אחד מהסיבות שלו ואם תבין מה גרם לך לזה אולי יהיה לך יותר קשה להתמודד)
פסיכומטרי יש לך?
חשבת אולי להתחיל לאט לאט? כלומר להתחיל קורס פסיכומטרי חודש אחרי שתשתחרר ולעשות אותו - תוך כדי תנסה לעשות חוויה מתקנת לסיבה ולהרגשה שאתה כ"כ שונא לימודים.
אולי זה יעזור לך גם להבין למה אתה יותר נמשך / במה אתה יותר טוב. ולפי זה מה נכון לך ללמוד.
בנוסף אתה יכול לנסות ללמוד תואר מתוך כוונה לשמה: לדוגמא ללמוד להעריך את ניצול הזמן ללימודי חול ומתוך כל ללימודי קודש. לחפש וללמוד ולהתחזק באמונה מתוך לימודי החול. ואז זה נותן לך דירבון לעשות תואר.
מגיע לך במימון מסויים עד מימון שלם (תלוי במצב הסוציו... שלך) מהצבא אבחון תעסוקתי. כמו יום המא"ה אם אתה יודע מה זה.
לפי מה שהבנתי זה יום שבו עושים לך פעילויות ומבחנים ובודקים את היכולות שלך וכו'... - מאוד ממליץ.
אם אתה לא רוצה כיוון אקדמאי אתה יכול לבחור תחומים שדורשים קורסים:
תוכניתן
בונה אתרים
מנהל רשתות
חשמלאי
בודק תוכנה
וכו'... חפש באינטרנט - כאשר אתה משתחרר כנראה שמגיע לך קורס כזה כמו אלה שהזכרתי בחינם מהצבא - תיבדוק את זה. יכול להיות שאתה תהיה תוכניתן מעולה והכסף אחלה - השעות הרבה פחות אחלה. בקיצור אתה צריך לבדוק ולנסות.
אם יש דברים שאתה מתלבט לעשות כדאי שתנסה לבדוק אותם ותתייעץ עם אנשים שעשו:
חושב להיות מורה - תתחיל לעבוד בתור מורה מחליף...
וכו'....
יכול להיות שאתה פחות מתחבר לתחום המתטמתיקה אבל חבל שתפסול תארים אחרים כמו הוראה וכו'...
בקיצור תתפלל, תתחיל להתייעץ לבדוק לשאול, תעשה אבחון וכו'
אם צריך עוד משהו תגיד.
אריק מהדרוםאחרונה
הייתי שומע את הרב שעות ארוכות ![]()
ב"ה
יכול להיות שעוד לא פתחו מי ער?
אז השאון היה נחמד, קצת אגב למען האמת, שבוע שעבר היה יותר טוב, אז פשוט ישבנו עם חברים בעיר שגם זה היה ממש נחמד!
מחר קמים ב5 ואני הולך לישון עוד שעה..
מישהו רוצה לספר משהו טוב שקרה לו היום?
משהו טוב?
אמממ...
האם אתם נוהגים לתת מעשרות?
אם כן. כמה אחוז?
יש כאלו שנותנים חומש?
את מת לתת חומש אבל קשה לי.
טיפים התקבלו בברכה.
(:
תמונות וסרטונים מטוויטר/פייסבוק/יוטיוב וכדו' שאפשר להוריד אותם בשלל פורמטים.
מבחינת החוק- מי שיצר את התכנים הוא הבעלים,
מבחינת התורה- כל דבר שעלה לרשת הוא דבר שאבד והוא בבחינת זוטו של ים. זו הגישה של הרב דב ליאור, ושל עוד הרבה,
יש שחולקים ומקפידים גם בתכנים האלו שזה לא זוטו של ים.
אחרים היא שעדיין התוכן הזה שייך לבעלים וזה לא נחשב כזוטו של ים.
למעשה לאחר הרבה מאוד עיון בפוסקים שונים ובספרים שונים, הרב ליאור ועוד מספר רבנים מצומצם הם אלו שמתירים ופוסקים בזה זוטו של ים - והאחרים או אוסרים או לא מתייחסים לזה לפחות לא שאני ראיתי).
ובכל מקרה גם ב"זוטו של ים" לכאורה, יש לחשוש לעניין המוסריות, לעניין תיקון העולם, לעניין דינא דמלכותא, לעניין והייתם קדושים ועוד ועוד... (ובאוזניי שלי שמעתי כמה זמרים - ולא תגיד דווקא אלמוניים ו/או מפורסמים, אלא גם וגם - שקובלים על מכת הצריבות וההעלאות לאינטרנט, ואומרים במפורש שזה מוריד הן מהמוטיבציה והן מהיכולת שלהם ליצור חומרים חדשים...).
מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. דבר פשוט מאוד...
בערוצים רשמיים ...אז מה הקטע?
אי אפשר להעלות וגם להגיד לא להעביר לשמור
ומה אכפת לי , אם זה בישביל פרסום או לא יודע מה
העלת? זהו זה ברשות הציבור
עובדה , זה העמוד הרשמי ושימי לב ..לפי שתגידי שזה לא רשמי
הם מעלים שם סינגלים לפני כל העולם ולפעמיים גם רק חלק מסינגל שעומד לצאת אז רשמי זה כן.
אלא מה? יש רצון לפרסם ..
אז סבבה פרסמת זה ברשות הרבים ...כמו שאני יקח עכשיו דיסק ויזרוק וילך
מי שמצא...שיהנה ..לא דוגמא טובה כי יש מציאת אבידה וזה..אבל הבנתם את העיקרון
..שעדין נמכרים !
גם אם ישנים ועולים מצידי 20 ש"ח
אז מה?
אז אני יקח את כל הסינגלים יעשה לי אחלה אלבום !
וגם אם אי אפשר לעשות אלבום זה עדין הפסד לזמר
כי אחרי הכל אם אני אוהב רק 3 4 שירים באלבום שלו וכולם נמצאים בעמוד שלו אז אני שומע בכיף שלי
תהיה בטוח שאפשר לצרף את כל השירים האלה חלק מהיוטיובמהעמודים הרשמיים
וחלק מסתם הורדות רגילות ..
שורה תחתונה פעם ששאלתי רב אם זה גזל הוא אמר שזה מסתכם בואהבת לרעך כמוך ...
אין בזה גזל ..שהתעקשתי ושאלתי האם זה גזל לפי ההלכה הוא אמר שזה רק קשור לואהבת לרעך כמוך
הבאתי את שתי הגישות, אני נוקט כאחת מהן, ואין לי היכרות מספיקה עם השיטה השנייה בשביל לדעת מי הרבנים בה,
בעיקר בגלל שקיבלתי תשובה הלכתית של רב גדול מאוד בעניין.
השאלה המוסרית היא שאלה אחרת, לא אכנס אליה, אבל אני מסכים שראוי ביותר לשלם ליוצר.
כלומר, הדגשה של ה"זכות" שיש בתרומה..
היה מקום לניסוח מוצלח יותר - גם הרגשתי - אבל הכוונה טובה.
ב"ה
מזכיר לי שעברתי ליד דוכן של חב"ד והחבדני"ק שם אמר נתן לי חצי שקל וביקש ממני לתת לצדקה.
בסה"כ חמוד.
[לפי מה שהובא אצל "מקווה לטוב" בהמשך - מובן. אנשים טובים]
מה החוצפה בזה?
יאללה, תתרום 18 ש"ח למוסד התורני שאתה הכי מזדהה איתו / חב לו טובה.
זה לא עולה לך שקל, אלא הם שמו בצד מעל מיליון ש"ח בשביל זה, כנראה כסוג של אקט שיווקי...
כנראה שבדרך מן הדרכים הגעת לרשימות שלהם...
יש תורם שתרם הרבה כסף והוא מזכה את מי שרוצה לתרום ח"י שקלים מתוך הסכום בזה לאן שהוא רוצה..
אחד את האפשרות לתרום צדקה גם אם אין לו כל כך - אז עד שהכסף שהוא תרם ייגמר, כל אחד יכול בהרשמה פשוטה של 2 דקות באתר, להירשם לאתר של העמותה שאחראית על זה, ואז להעביר "תרומה" לאיזה מוסד שהוא בוחר מתוך רשימת המוסדות והעמותות שמופיעה באתר שם. אני כבר עשיתי את זה ממזמן, לא יודע אם זה עדיין פתוח...
בס"ד
תפילה כללית לקברי צדיקים:
בבקשה ממך אדונינו שתשאל לנו מיוצרך לפנות אלינו ברחמים, ואל יענישנו כאוולתנו, ואל ימוד לנו כמפעלינו, ואל ישלם לנו כמעשינו, ואל יזכור לנו עוונותינו, וימחל ויסלח לכל פשעינו ולכל חטאתינו. ותפילתך תעמוד לנו בעת צרותינו, להגן בעדינו… נוסח התפילה בקברי צדיקים שלום עליך מורינו ורבינו (…שם הצדיק) תהי נפשך ונפשות תלמידיך צרורה בצרור החיים. שלום עליך ועל משכביך (ויזכיר שם הצדיק), אשריך בעולם הזה וטוב לך לעולם הבא, אשריך שזכית ללכת אחרי יוצרך לעבדו בלבב שלם, וזכית והצדקת את הרבים והרית חוק ומשפט בישראל. על כן גדול שכרך וישבת במעלת הצדיקים עם המלאכים הקדושים אשר שם אצל בני עליון. הרחמן יחיש תחייתך ויזכינו לראות פניך, וזוהר יקרך אשר הוא מאיר ומזהיר כזוהר הרקיע, ויעמוד לנו זכותך וצדקתך וזכות תורתך בעת ובעונה הזאת, וזכותך וזכות תומתך וענוותנותך תגן בעדינו ותסייענו, ותעמוד מליץ טוב בינינו לבין אלוהינו, שיפתח לבבנו הערל בסודות תורתו, ואהבת חסד והצנע לכת עם אלוהינו, ויצליחנו בכל דרכינו, ואל ישלטו בנו אויבינו, ואל ייתן למוט רגלינו, ונהיה במחיצת הצדיקים נוחלי שני עולמות, אמן סלה. בבקשה ממך אדונינו שתשאל לנו מיוצרך לפנות אלינו ברחמים, ואל יענישנו כאוולתנו, ואל ימוד לנו כמפעלינו, ואל ישלם לנו כמעשינו, ואל יזכור לנו עוונותינו, וימחל ויסלח לכל פשעינו ולכל חטאתינו. ותפילתך תעמוד לנו בעת צרותינו, להגן בעדינו, ובזכותך ננצל מחמס מלכיות ומשיבוש הגייסות ומאונס הדרכים, ומן הרעב ומן הצמא, ומן העניות ומחסרון כיס, ומחבלו של משיח, ובזכותך וזכות כל צדיקי ישראל נזכה לראות פני משיחנו, ותחיו בחיים ונשמח בכם ותשמחו בנו, בעגלא ובזמן קריב, אמן כן יהי רצון. ברוך המשיב נפשות החסידים לגופן, ומקיצן ומעמידן ומכניסן לגן עדן, ומזכן לחיי העולם, ברוך מחיה המתים: זכותם תעמוד לנו ולכל ישראל. בקשה על מצבת הצדיק שָׁלוֹם עָלֶיךָ, אֲדוֹנִי הַצַּדִּיק, שָׁלוֹם לְךָ וְשָׁלוֹם עַל מִשְׁכָּבְךָ, שָׁלוֹם עַל נַפְשְׁךָ הַקְּדוֹשָׁה וְהַטְּהוֹרָה. אַשְׁרֶיךָ שֶׁזָּכִיתָ לָלֶכֶת בְּדַרְכֵי יוֹצֵרְךָ וּלְעָבְדוֹ וּלְיִרְאָה אוֹתוֹ, וְעָשִׂיתָ מִצְוֹות וּמַעֲשִׂים טוֹבִים, עַל כֵּן גָּדוֹל שְׂכָרְךָ, וְהַקָּבָּ"ה יָחִישׁ תְּחִיָּתְךָ וִימַהֵר עֲמִידָתְךָ, וְנִזְכֶּה וְנִחְיֶה לִרְאוֹת פָּנֶיךָ הַמְּאִירִים וּמַזְהִירִים כְּזֹהַר הָרָקִיעַ, וּזְכוּתְךָ יַעֲמוֹד לָנוּ וְתוֹרָתְךָ מָגֵן בַּעֲדֵנוּ, וְתִהְיֶה נִשְׁמָתְךָ צְרוּרָה בִּצְרוֹר הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם אֶת ה’ אֱלֹהִים: יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם: רַנְּנוּ צַדִּיקִים בַּה’ לַיְשָׁרִים נָאוָה תְּהִלָּה: אוֹר זָרוּעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה: רִבּוֹן הָעוֹלָמִים וַאֲדוֹנֵי הָאֲדוֹנִים, אָב הָרַחֲמִים, גָּלוּי וְיָדוּעַ לְפָנֶיךָ כִּי בָּשָׂר אֲנַחְנוּ, וְאֵין בָּנוּ כֹּחַ לְכַוֵּן וּלְיַחֵד יִחוּדֵי יִחוּדֵי שְׁמוֹתֶיךָ הַקְּדוֹשִׁים הָרְאוּיִים לְיַחֵד וּלְזַוֵּג בְּהִשְׁתַּטְּחוּת עַל קִבְרֵי הַצַּדִּיקִים. וְגַם אֵין אִתָּנוּ יוֹדֵעַ שָׁרְשֵׁי הַיִּחוּדִים וְזוּגֵי הַמִּדּוֹת הַקְּדוֹשׁוֹת לְדָבְקָא נַפְשָׁא בְּנַפְשָׁא וְרוּחָא בְּרוּחָא: עַל כֵּן יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ בִּיאָתֵנוּ עַל קֶבֶר הַצַּדִּיק הַזֶּה, כְּאִלּוּ כִּוַּנּוּ וְיִחַדְנוּ הַיִּחוּדִים וְזוּגֵי הַמִּדּוֹת הַקְּדוֹשׁוֹת בִּדְבֵקוּת נַפְשָׁא בְּנַפְשָׁא וְרוּחָא בְּרוּחָא, לְהַאֲצִיל עָלֵינוּ רוּחַ טָהֳרָה וּקְדֻשָּׁה, רוּחַ דַּעַת וְיִרְאַת ה’, וְתִתְעוֹרֵר נֶפֶשׁ הַצַּדִּיק הַזֶּה לְהִתְפַּלֵּל עָלֵינוּ, וְתַמְלִיץ טוֹב לְפָנֶיךָ, וְנִזְכֶּה לְטוֹבָה וְלִבְרָכָה לְחֵן לְחֶסֶד וּלְרַחֲמִים, לְחַיִּים טוֹבִים וּלְשָׁלוֹם: וִיהֵא רַעֲוָא, דְּתִתְעַר נֶפֶשׁ הַצַּדִּיק הַזֶּה, וְתֶהֱוֵי סַלְקָא וְאַזְלָא וְשָׁאטָא לְגַבֵּי אַבָּהָן דְּמִיכֵי חֶבְרוֹן, לְאוֹדָעָא לְהוֹ צְלוֹתָא וּבָעוּתָא דַּאֲנָא בָּעֵי וּמַצְלֵי וּמִתְחַנֵּן בְּהַאי שַׁעְתָּא. וְתִתְחַבֵּר וְתִתְעַטַּר בִּזְכוּתָא דְּאַבָּהָן, וְתֵעוֹל בְּהַהוּא פִּתְחָא דבג"ע, וְאוֹדָעָא לְרוּחַ, וְרוּחַ סָלִיק וְאִתְעַטַּר וּמוֹדַע לִנְשָׁמָה, וּנְשָׁמָה אוֹדָעָא לקב"ה, וְכֻלְּהוּ בָּעָאן רַחֲמֵי עָלָן, וְחַס קב"ה עָלָן בְּגִינֵיהוֹן. וּבְגִין זְכוּתָא דְּכֻלְּהוּ צַדִּיקַיָּא דְּזָכוּ לְמִדַּת כָּבוֹד דִּלְעֵלָּא, וּזְכוּ לִקְשֹׁר קִשְׁרָא עִלָּאָה, קִשְׁרָא קַדִּישָׁא, קִשְׁרָא דִּמְהֵימְנוּתָא, וְהקב"ה יָרִיק עָלָן בִּרְכָאן מִמַּבּוּעָא דְּנַחֲלָא, וְיִתְקַיְּמוּן גַּבָּן כֻּלְּהוּ בִּרְכָאן בְּדִיל שְׁמֵיהּ רַבָּא: אָנָּא ה’, אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ, אָבִינוּ אָב הָרַחֲמָן, עֲשֵׂה לְמַעַן שִׁמְךָ הַגָּדוֹל, וּלְמַעַן זְכוּת אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב וּמֹשֶׁה וְאַהֲרֹן וְיוֹסֵף וְדָוִד וּפִינְחָס וּשְׁלֹמֹה, וּלְמַעַן זְכוּת כָּל הַצַּדִּיקִים וְהַחֲסִידִים, וּלְמַעַן זְכוּת הַצַּדִּיק הַזֶּה, וְתָחוּס וְתַחְמֹל וּתְרַחֵם עָלַי וְעַל כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל, וּתְחַיֵּנוּ חַיִּים אֲרֻכִּים טוֹבִים וּמְתֻקָּנִים, וְתִפְרֹשׂ עָלֵינוּ סֻכַּת שְׁלוֹמֶךָ, וְתַקְּנֵנוּ בְּעֵצָה טוֹבָה מִלְּפָנֶיךָ, וּתְמַלֵּא יָדֵינוּ מִבִּרְכוֹתֶיךָ, וּמֵעֹשֶׁר מַתְּנוֹת יָדֶיךָ, וְתוֹרֵנוּ הַדֶּרֶךְ הַטּוֹב אֲשֶׁר נֵלֵךְ בּוֹ וְהַמַּעֲשֶׂה אֲשֶׁר נַעֲשֶׂה, אמן.
תודה, אבל יש נוסח ספציפי לקבר יוסף...שלהבתחיהבס"ד
בקשה על מצבת הצדיק
שָׁלוֹם עָלֶיךָ, אֲדוֹנִי הַצַּדִּיק, שָׁלוֹם לְךָ וְשָׁלוֹם עַל מִשְׁכָּבְךָ, שָׁלוֹם עַל נַפְשְׁךָ הַקְּדוֹשָׁה וְהַטְּהוֹרָה. אַשְׁרֶיךָ שֶׁזָּכִיתָ לָלֶכֶת בְּדַרְכֵי יוֹצֵרְךָ וּלְעָבְדוֹ וּלְיִרְאָה אוֹתוֹ, וְעָשִׂיתָ מִצְוֹות וּמַעֲשִׂים טוֹבִים, עַל כֵּן גָּדוֹל שְׂכָרְךָ, וְהַקָּבָּ"ה יָחִישׁ תְּחִיָּתְךָ וִימַהֵר עֲמִידָתְךָ, וְנִזְכֶּה וְנִחְיֶה לִרְאוֹת פָּנֶיךָ הַמְּאִירִים וּמַזְהִירִים כְּזֹהַר הָרָקִיעַ, וּזְכוּתְךָ יַעֲמוֹד לָנוּ וְתוֹרָתְךָ מָגֵן בַּעֲדֵנוּ, וְתִהְיֶה נִשְׁמָתְךָ צְרוּרָה בִּצְרוֹר הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם אֶת ה’ אֱלֹהִים: יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם: רַנְּנוּ צַדִּיקִים בַּה’ לַיְשָׁרִים נָאוָה תְּהִלָּה: אוֹר זָרוּעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה: רִבּוֹן הָעוֹלָמִים וַאֲדוֹנֵי הָאֲדוֹנִים, אָב הָרַחֲמִים, גָּלוּי וְיָדוּעַ לְפָנֶיךָ כִּי בָּשָׂר אֲנַחְנוּ, וְאֵין בָּנוּ כֹּחַ לְכַוֵּן וּלְיַחֵד יִחוּדֵי יִחוּדֵי שְׁמוֹתֶיךָ הַקְּדוֹשִׁים הָרְאוּיִים לְיַחֵד וּלְזַוֵּג בְּהִשְׁתַּטְּחוּת עַל קִבְרֵי הַצַּדִּיקִים. וְגַם אֵין אִתָּנוּ יוֹדֵעַ שָׁרְשֵׁי הַיִּחוּדִים וְזוּגֵי הַמִּדּוֹת הַקְּדוֹשׁוֹת לְדָבְקָא נַפְשָׁא בְּנַפְשָׁא וְרוּחָא בְּרוּחָא: עַל כֵּן יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ בִּיאָתֵנוּ עַל קֶבֶר הַצַּדִּיק הַזֶּה, כְּאִלּוּ כִּוַּנּוּ וְיִחַדְנוּ הַיִּחוּדִים וְזוּגֵי הַמִּדּוֹת הַקְּדוֹשׁוֹת בִּדְבֵקוּת נַפְשָׁא בְּנַפְשָׁא וְרוּחָא בְּרוּחָא, לְהַאֲצִיל עָלֵינוּ רוּחַ טָהֳרָה וּקְדֻשָּׁה, רוּחַ דַּעַת וְיִרְאַת ה’, וְתִתְעוֹרֵר נֶפֶשׁ הַצַּדִּיק הַזֶּה לְהִתְפַּלֵּל עָלֵינוּ, וְתַמְלִיץ טוֹב לְפָנֶיךָ, וְנִזְכֶּה לְטוֹבָה וְלִבְרָכָה לְחֵן לְחֶסֶד וּלְרַחֲמִים, לְחַיִּים טוֹבִים וּלְשָׁלוֹם:
וִיהֵא רַעֲוָא, דְּתִתְעַר נֶפֶשׁ הַצַּדִּיק הַזֶּה, וְתֶהֱוֵי סַלְקָא וְאַזְלָא וְשָׁאטָא לְגַבֵּי אַבָּהָן דְּמִיכֵי חֶבְרוֹן, לְאוֹדָעָא לְהוֹ צְלוֹתָא וּבָעוּתָא דַּאֲנָא בָּעֵי וּמַצְלֵי וּמִתְחַנֵּן בְּהַאי שַׁעְתָּא. וְתִתְחַבֵּר וְתִתְעַטַּר בִּזְכוּתָא דְּאַבָּהָן, וְתֵעוֹל בְּהַהוּא פִּתְחָא דבג"ע, וְאוֹדָעָא לְרוּחַ, וְרוּחַ סָלִיק וְאִתְעַטַּר וּמוֹדַע לִנְשָׁמָה, וּנְשָׁמָה אוֹדָעָא לקב"ה, וְכֻלְּהוּ בָּעָאן רַחֲמֵי עָלָן, וְחַס קב"ה עָלָן בְּגִינֵיהוֹן. וּבְגִין זְכוּתָא דְּכֻלְּהוּ צַדִּיקַיָּא דְּזָכוּ לְמִדַּת כָּבוֹד דִּלְעֵלָּא, וּזְכוּ לִקְשֹׁר קִשְׁרָא עִלָּאָה, קִשְׁרָא קַדִּישָׁא, קִשְׁרָא דִּמְהֵימְנוּתָא, וְהקב"ה יָרִיק עָלָן בִּרְכָאן מִמַּבּוּעָא דְּנַחֲלָא, וְיִתְקַיְּמוּן גַּבָּן כֻּלְּהוּ בִּרְכָאן בְּדִיל שְׁמֵיהּ רַבָּא:
אָנָּא ה’, אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ, אָבִינוּ אָב הָרַחֲמָן, עֲשֵׂה לְמַעַן שִׁמְךָ הַגָּדוֹל, וּלְמַעַן זְכוּת אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב וּמֹשֶׁה וְאַהֲרֹן וְיוֹסֵף וְדָוִד וּפִינְחָס וּשְׁלֹמֹה, וּלְמַעַן זְכוּת כָּל הַצַּדִּיקִים וְהַחֲסִידִים, וּלְמַעַן זְכוּת הַצַּדִּיק הַזֶּה, וְתָחוּס וְתַחְמֹל וּתְרַחֵם עָלַי וְעַל כָּל בֵּית יִשְׂרָאֵל, וּתְחַיֵּנוּ חַיִּים אֲרֻכִּים טוֹבִים וּמְתֻקָּנִים, וְתִפְרֹשׂ עָלֵינוּ סֻכַּת שְׁלוֹמֶךָ, וְתַקְּנֵנוּ בְּעֵצָה טוֹבָה מִלְּפָנֶיךָ, וּתְמַלֵּא יָדֵינוּ מִבִּרְכוֹתֶיךָ, וּמֵעֹשֶׁר מַתְּנוֹת יָדֶיךָ, וְתוֹרֵנוּ הַדֶּרֶךְ הַטּוֹב אֲשֶׁר נֵלֵךְ בּוֹ וְהַמַּעֲשֶׂה אֲשֶׁר נַעֲשֶׂה, אמן.
| Page 1 |
(זה קצת הפוך במקומות שיש ציטוט מהפסוקים)
ז) תפילה להקב״ה בזכות יוסף הצדיק
רחמנא ארכה לנו זכותיה דיוסף צדיקא, עננו כמו שענית ליוסף בבית האסורים עננו
יהי רצון מלפניך ה׳ או״א, שתעשה למען החמיך הרבים, ולמען זכות תביעת ציון יוסף הצדיק
בבעלות ישראל, הרומזת למידת היסוד, שתצילנו מכל חטא ועון והרהור רע, ואתה בטובך הגדול
תלקט אשר פזרנו, ותיחד אשר הפרדנו, ותתקן אשר עותנו, ותוציא לאור כל הניצוצות של קדושה
אשר נטמאו בין הקליפות, חי״ל בלע ויקאנו- מבטנו יורישנו א-ל, ותזכינו לשמור עצמינו ודרכינו מכל
חטא ולא ימצא בנו ולא בזרענו שום פגם, ויהיה כל זרענו זרע קודש, ובזכות יוסף צדיקך החתום
במידת היסוד, תרחם עלנו א־ל שד-י, יסד יסריד ציון, תרוממנה קרנות צדיק, ובזכות יוסף יוסיף ה׳
שנית ידו, ויגאלנו גאולת עולם במהרה בימינו. ישא ברכה מאת ה׳ וצדקה מא-לחי ישעו, סור מרע
ועשה טוב בקש שלום ורדפיהו. והיה כעץ שתול על פלגי מים אשר פריו יתן בעתו וכל אשר יעשה
יצליח, דרכי ספרתי ותענני למדני חקיך
ותזכינו בזכות יוסף הצדיק, לגלות אמיתות התורה, וכל טעות שנפל במשך הדורות תזכנו
והתודו את עובמ ואת עין (ויקרא כו ם) לגלותו ולתקנו ולחזור בתשובה, ותזכיכו לקיים מה שנאמר
בקרי, ותזכינו לתקן חטא מכירת יוסף , וחטא אבותם במעלם אשר מעלו בי ואף אשר הלכו עמי
מכירת ארץ ישראל, בין מכירה המתיחסת לכל השנים ובין מכירה המתיחסת לשנת השביעית, וכן כל
החטאים הקדומים והיותר קדומים שגרמו לחטא מכירת ארץ ישראל, וכן כל החטאים שהם
התוצאות של חטא מכירת ארץ ישראל, ותגלה בחינות משיח בן יוסף השולט עלינו כעת בצורת יוסף
ויתנכר עליהם וידבר אתם קשות, ונאמר, ויכר יוסף את אחיו ז) מ ב (בראשיתשנאמר כמו המתנכר,
אני אחיו ויאמר יוסף אל לגילוי משיח בן יוסף בצוהה אמיתית, כמו שנאמר, לא היכירוהו, והם
הנה (יחזקאל א יט) ותשלח לנו משיח בן דוד, ויתחברו עץ יוסף ועץ יהודה, ויתקיים מה שנאמר יוסף,
אני לוקח את עץ יוסף אשר ביד אפרים ושבטי ישראל חבריו, ונתתי אתם עליו את עץ יהודה
ועשיתים לעץ אחד והיו אחד בידי.
בס"ד
חמנא ארכה לנו זכותיה דיוסף צדיקא, עננו כמו שענית ליוסף בבית האסורים עננו
יהי רצון מלפניך ה׳ או״א, שתעשה למען החמיך הרבים,
לא רחמיך?
רוצה את הכל או תפילה מסויימת?
לקחתי דקסמול לא מזמן וזה חזק
(תבדוק אם מותר לך לקחת אני לא בטוח שזה לכל אחד מתאים .)
בס"ד
דקסמול זה כמו אקמול?
כואב לי הראש מאז אתמול
וכו'
חחח
רפואה שלמה
רק המרכיבים שונים.
רפו"ש.
יש גם מרכיבים שנותנים מענה להצטננות, חוץ מאשר לשיכוך כאבים והורדת חום.
אבל הוא טוב גם לכאבי ראש כמו האקמול.
אני לא חושבת שיש אלרגיה מיוחדת לדקסמול. אם טוב לך אקמול, גם דקסמול יהיה טוב נראה לי.
G6PD וכדו'
אלרגיה גם למי שלא רגיש לאקמול?
חששתי לקחת את זה אבל בסוף שהבנתי שזה ממש כמו אקמול רגיל אז לקחתי ..
אתה אומר שלך יש את הרגישות הזאת או ...שזה מצויין על התרופה?
כעיקרון יש כאלה שאומרים לG6PD לא לקחת בכלל אופטלגין.
אבל בפועל ולמעשה לא כל מי שיש לו G6PD רגיש לאופטלגין, אבל אחוז גבוה מאלו שיש להם G6PD רגישים לאופטלגין.
הוא הזכיר G6PD כרגישות, אז ציינתי שזה רלוונטי לאופטלגין ולא לאקמול וגם כאן הדעות חלוקות.
כתבתי שזה באופטלגין, כלומר זה נכון לאופטלגין העניין הזה, ומי שיודע לקרוא מבין שלא לאקמול כמו שהוא כתב...
למקרה שמישהו לא יבין ...
דקסמול פשוט זה אותו דבר, זה פארצטמול.
שניהם פארצטמול 500mg
החומר הפעיל בשני התרופות הו פרצטמול. אקמול זה רק השם של המותג של טבע.
הרבה פעמים מוסיפים לפרצטמול חומרים אחרים לטיפול בדברים אחרים כמו צינון שנמכר תחת השם אקמול/דקסמול קולד....
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%A8%D7%A6%D7%98%D7%9E%D7%95%D7%9C


מבקש אמונה
חסדי היםאחרונהבס"ד
מצאתי צמיד בבני ברק לפני חצי שנה בערך.
אני מעדיף שהצמיד לא יהיה מונח אצלי עד שיבוא אליהו אלא שאזכה להשיבו לבעליו במהרה.
המאבדת מתבקשת לתת סימנים.
יש למשהו רעיון איך למצוא את הבעלים? איפה לפרסם? באותו היום תליתי מודעה אבל האבדה עדיין לא הושבה.
תודה!
למקום המציאה.
ויישר כח!
בס"ד
ומתי אפשר להודיע בבתי הכנסת? ואיך?
בני ברקים- אתם יכולים לעזור לו בבקשה?
בתי כנסת- אם למשל איפה שמצאת יש בתי כנסת [קרובים, כאלה שסביר שזה נפל שם] - לכתוב ולשים הודעות גם שם.
אני חושבת שאם תוך 30 יום לא פונים- אז יש דין של יאוש
אבל תברר.
צמיד זהב?
אתה יכול גם ביום שלישי ביתד נאמן במכתבים למערכת.
שלח לי פרטים ואפרסם ב'פרוג', שזה במה שהרבה חרדים נמצאים בה.
בס"ד
וד"א אולי המצווה סגולה למציאת זיווג: (השבת אבידה לבעליה ומידה כנגד מידה.... אבל כמובן שלא מהסיבה הזאת צריך לקיים את המצווה)
אז קדימה תעזרו....