





לא בכל חוגי הישיבות. וד"ל. אני לא הכרתי.
יישר כח עוגי! קטע מאוד נחמד ומעניין
לכבוד היארצייט של הרב סולובייצ'יק: "ההלכה עיטרה אידיאת פלאים זו של התמדת גילוי שכינה ודבר אלהים וקראה אותה בשם מסורה וקבלה של תורה שבעל פה. מונחים אלה אינם מסמנים רק םעולה טכנית של סיפור דינים והלכות מאב לבן, מרב לתלמיד. המסורה והקבלה מתגשמות בעירוי התודעה הגילויית, במסורת חזון שדי חי, בתוך חוויה גועשת מדור לדור. דורות מתאחדים וגבולי זמן מזדווגים לנקודה אחת במוקד הגילוי." ("וביקשתם משם")
עוגי פלצתאז, עשתה טוב את העבודה.
בגלל עניות דעתי לא הבנתי את הטור 'ביקורת' של הרב שרקי שליט"א....
מודים אנחנו לך
אדם ישרעם ה16 ילדים. או 4, אם היא צנפית
כשתחליט שיגיע הזמן לחשוף את התשובה לבדיחתך, אספר את בדיחת ההמשך.
ואז, רק אז, תבין. עד אז אתה יכול להמשיך לשבת בחושך לכסוס ציפורניים ולחכות![]()
זה מצלצל ממש מגניב


אדם ישרתתחדש
טל 123
אני והוא
סמיילית
מחכה באוראם פי
3
פשטידת ברוקולי
אדם ישרזהו, אתה יכול להפסיק לחכות באור. כתבתי את בדיחת ההמשך. |פווווו, אנחת רווחה|
![]()
מה את גונבת לי את התשובה???


פשטידת ברוקולי![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ואיך קוראים לאמא ל16 ילדים?
אם-16.
והמהדרין ממשיכים בעוד בדיחה (מטומטמת משהו יש לציין): ואם היא צנפית (צנחנית יעני)?
אם-4.
מי שלא הבין/ה (יותר סביר) שלא י/תבקש הסברים. לא מסבירים בדיחות
חוצנפ.פשטידת ברוקולי
אדם ישרבטח רצת אליו לבקש הסברים
עוגי- העד כי לא כך...פשטידת ברוקוליהוא קרוב משפחה שלך
נראלי שכמו מחכה אבל את בטח יודעת.
ומתברר (באתי לכתוב מסתבר אבל אז
נזכרתי באחת מפינות ה׳רגע של עברית׳
על ההבדל בין השניים) שטעיתי.
אכו, מקרר וגם מגהץ אומרים
כמו מחשב, ולא כמו ׳מחכה׳ למשל
(משקל ׳מקטל׳).
מְקרר
מַגהץ
אז מַקרר מְקרר,
מַגהץ-מְגהץ
וכן הלאה...
חברה! אתם כבר מתקרבים לפעילים של בנט! וואהו!!
זה לא מובן מאיליו...
אפשר להיות עסוקים גם בחופש, ראה ערך אני
איך שהזמן עבר...
יהיה. יהיה.
עוגי פלצתתמונה של ביבי ומתחתיה כתוב "מי שמאמין לו- מפחד"
אבל פשוט לא נכון, עד שזה לא מצחיק. בכלל לא.
מי שמאמין לבנט, מפחד. הגיע הזמן שיבינו את זה. |די פוליטיקה!" הסבתא צועקת ממעמקי הבנין|
פליטת פה, פריקה. יותר נכון. נא לא לפתוח דיון. טנקס!
סמייליתיש משלוחים חינם? 


עוגי פלצת
עוגי פלצת
סמיילית
עוגי פלצתאבל אל תיגעו בזה -
אני לא אוכל במה שאכלו כבר 
אני רעב פשוט 

עוגי פלצת

עוגי פלצתאני אוכל הכ-ל (תרתי-משמע
), אז אתה בחוץ!! ![]()
ואני אהיה בחוץ, לבד, בודד...
ו...אה! עם העוגיות 
ואני עם העוגות של סמיילית. דיל?
על השאריות 
אתה צריך להתאמץ יותר 
הפעם יש לי דיל סגור בידיים
עוגי פלצתאתה בכלל חמץ! עפרא דארעא! 
בשבת אני גם מוקצה לפי זה, לא? 
ואם אתה חול, אתה לא יכול להקנות לי (או לעשות דיל) כי קטנים לא מקנים בלב שלם 
הלמעלה זה העוגה והלמטה---קצפת או קוקוס?
מושיקו|טון מתנגן לתינוקות|

איפה?
בשרויה - כי לא יישאר לו איך 
פעם שמעתי שבעקבות כל הבלאגן שנוצר סביב העוגיות הללו הן אסורות לאכילה כי הן בגדר חמץ שעבר עליו הפסח (או משהו כזה...).
חיפשתי הסבר לעניין ולא מצאתי...
מישהו יכול להאיר את עייני??
(הרב נבנצל ועוד - מי שמתעניין מוזמן לעיין בספרו של הרב עידו אלבה בנושא,
שזכה להסכמה מהרבנים הנ"ל אם אינני טועה
הרב יעקב יוסף סיפר בשנה שעברה שבדק זאת בעצמו
כשבא למפעל, והורה שמדובר בחמץ ממש).
העוגיות הללו הן בגדר חמץ גמור.
ומשכך, הרי הן גם חמץ שעבר
עליו הפסח - לאחר פסח,
כי לא נכללו במכירות חמץ
למיניהם
(אם כיוונו במכירה גם על זה לכאורה אין בעיה).
תוכן השאלה:
שלום וברכה בכל שנה עולה השאלה בנוגע לעוגיות של פפושדו וגטניו בקשר אם מותרים הם או אסורים לאכילה והם חמץ ????
מה עושים? איך רבנות חולון נותנת עליהם כשרות?
תוכן התשובה:
בס"ד
שלום רב.
היות ולאחרונה התגלה כי החומר "ביסיפלוט "-הנימצא ביין מפריש מים במגעו עם קמח,
וכן ישנם ביין חומרים נוספים מלבד יין טהור..
לכן אין לדון עוגיות אלה כמצה עשירה אלא הם חמץ גמור ..לפחות לדעתו של מורנו ורבנו עטרת ראשנו מרן הרב מרדכי אליהו זיע"א.
עיין בקישור כאן.. בדברי מרן מו"ר הרב מרדכי אליהו זיע"א
http://hazzan.qpon.co.il/front/newsnet/reports.asp?reportId=278588
וכידוע החמירו מאוד מאוד בחמץ בפסח.. (עיין שו"ת הרדב"ז סימן תקע"ו, שמחת הרג"ל להגאון החיד"א זיע"א לימוד א´, ועיין עוד בספרו לב דוד פרק ל´.. והטעם בחומרות החמץ כי הוא רומז ליצר הרע..)
וכן דעת הגאון הגדול הרב יעקב יוסף שליט"א שעוגיות אלו הם חמץ גמור.
ולפני כשנה העביר הגאון הרב יעקב יוסף שליט"א שיעור בכולל בני דוד בירושלים ושם אמר שעוגיות אלה של מצה עשירה של פפושדו ועוגיות היין של גטניו - הינן חמץ גמור, ואמר שהן אסורות גם משום יין נסך,
וסיפר שביקר לאחרונה במפעל שם- וראה שלא היה משגיח במשך כמה שעות, ועשה שם סיור במפעל - ועם תוצאות הסיור הלך לאביו שליט"א, וסיפר לו את כל התהליך שראה במו עיניו, ושלדעתו אסורות העוגיות הללו הן משם חמץ בפסח, והן כל השנה -מדין יין נסך (כי עובדים שם במפעל פועלים שאינם יהודיים.... וקרה כמה פעמים ששתו מהיין ...)
ואמר לו אביו מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א: יש לנו שם משגיח שלנו, הרב מאיה.. והוא אומר שזה כשר? אמר לו הרב יעקב : זה מה שראיתי בעיני.. אני הייתי שם.. אז יש מחלוקת במציאות ביני לבין הרב מאיה.. אני ראיתי את כל התהליך..זה חמץ!... ושתק מרן הרב עבדיה יוסף שליט"א. , מצורף בזה קישור:
/News/News.aspx/236089
(ובשיעור ששמעתי מפי מו"ר הרב יעקב יוסף שליט"א- שאלוהו איך זה יכול להיות שאחיו- רב העיר חולון נותן לזה כשרות?
וענה: שאחיו פסול לעדות הוא, היות והוא מקבל עשרות אלפי שקלים מהמפעל על מנת שיתן להם כשרות..)
וכן נפסק להלכה בספר "מצה עשירה" בהוצאת רבני מכון חברון של הרב עידוא אלבה... (בספר זה מובאים מחקרים ופסקי הלכה מאת רבני דורנו שליט"א על עניין המצה עשירה, ושם נכתב כי זה חמץ .. (לפחות לחלק מהפוסקים) עיין שם היטיב).
הבאתי כאן קישור לתמצית של הספר למי שרוצה לעיין שם.
http://rabanim.org/index.php?option=com_content&task=view&id=140
על כן - עוגיות אלו הן חמץ! , ואם עבר עליהם הפסח- חייבים לבערם כדין חמץ שעבר עליהם הפסח!, ובערב פסח- יש לשורפם כדין חמץ !,
ולדעתו של מרן מלכא הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זיע"א- אסור לקנות כל השנה ממפעל זה- מדין מסייע לעוברי עבירה!,
והוסיף הרב שנקראים העוגיות שלהם בשם מצה עשירה- על שם שמעשירים את מי שקונה ואוכל אותם- בעוונות!!, (השם יצילנו) שהרי חמץ בפסח זה כרת!! (ועיין עוד בספר פקודת אלעזר בחלק ג´ או"ח סימן תס"ב).
ידע הציבור וישמר!!
ושומר נפשו ירחק מהן !
בברכה
התשובה התקבלה מהרב שלמה בן אליהו
בתאריך י"א ניסן תשע"ג
אדם ישרזה רציני מספיק מכדי להשאיר את הדאחקות מחוץ לשרשור, במחילה מכבודך.
ותודה על ההע(א)רה
נשמה צפתית
)
נשמה צפתית
אדם ישר
נשמה צפתית
בנדא מצוי!!שתזכו להכנס לשבת בנחת ובשמחה 
תזכו לישון טוב בשבת
ללמוד הרבה תורה
לאכול טוב(פרה)
וכמובן הרבה שמחה......שבת מנוחה
אין פרה, יש עוף


אדם ישר
כמו צמח בראחרונה


![]()
![]()
![]()
חברה. אני דורשת היתפקדות מלאה.
מקווה ב'מי ער 3' לא לענות אלא לישון!!
אייכה! גנבת לי מתפקדים.![]()
;)
נשמה צפתיתהברכות של הרב עדין לא השפיעו עליך???
ב"ה
נשמה צפתית
נשמה צפתית
-משה ר-אחרונה
כתר הרימון
ומה לעשות שאנשים ישנים

אוי מצות אוי הבטן...

אייכה!
היה פעם תוכנית "החנצופים" אבל חוש השמיעה החתולי של כמוצי בגד בה והיא שמעה "חוצנפים" ואת התוצאות הרות האסון אנו סובלים עד עצם היום הלזה
יטבתהזהירות- ממכר להיות כאן..
עוגי פלצתממכר בקטע טוב כמובן 
|עף על עצמו| ![]()

אני צופה בכם בחשאי כבר יחסית הרבה זמן... פשוט, האתר כולו ופורומים מסויימים בפרט נראו לי מאוד משעשעים ומאירי פנים אז החלטתי לנסות את מזלי פה (יש לי עבר מאוד עצוב בפורומים במקומות מאוד שונים באינטרנט - ולא, זה לא "האתר המתחרה" שלכם...הרבה יותר גרוע... כיום אחרי התחזקות משמעותית, אני עם הפנים קדימה.).
תודה על הברכה...
(אנחנו נוהגים פה לדבר אך טוב על פורומים מקבילים לנו.
וגם כשאנחנו נחמדים- תזכור שזה גם פורום וירטואלי על כל המשתמע מכך...)
(אני מדבר כמובן על כיפה) - אני לא מכיר אותו כמעט בכלל. אני התכוונתי בדבריי רק לגנות פורומים אחרים שהייתי בהם בעבר (שאותם אכן יש לגנות, עם כל ה"לא פוליטיקלי קורקט" שבזה...).
ולגבי הווירטואליות של הפורום - ידוע לי, אני חיית אינטרנט שנים רבות... אבל זה לא משנה את זה שיש כאן יחס טוב
אבל הס להזכיר את האחרים
אני לא מבין מה אתם רוצים ממנו. לשם שינוי אתר דתי שפוי, שלא מלא בדוסים חשוכים וצרי אופקים. וגם פתוח בשבת לטובת אלה שלא הולכים בדיוק בתלם שלנו. מה יש? קצת פתיחות וקבלה של האחר לא תזיק לנו.
<צ>
נראה אם זה ידליק ת'נוגדנים של כמה אנשים פה...



אדם ישראחרונה
נשמה צפתית
סמייליתזה גם חלק מהשיקול... (מלבד כמובן, העובדה שזה השם...)
לתשומת ליבך- באתר קיים גם הפורום לסטודנטים
גלישה והתמכרות נעימה 
על המידע... אולי אעשה בו שימוש...
לגבי התמכרות - מי יודע...למרות שממש לא בטוח שזה יהיה קיצוני...
פשטידת ברוקולי
פריסביתהנה מהשרשורים
נשמה צפתית
כתר הרימוןגלישה נעימה ובטוחה!
(אלה הצצים ומזכירים לנו שאנו בהצגה אחת גדולה
)
בהנאה,
אנחנו כאן
נשמה צפתית

)
ברוך הבא..
מייכ
מושקי.
כמו צמח בראשכנזים:לְשֵׁם יִחוּד קּוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ לְיַחֵד שֵׁם י"ה בו"ה בְּיִחוּדָא שְׁלִים בְּשֵׁם כָּל יִשְׂרָאֵל. הִנְּנִי מוּכָן וּמְזֻמָּן לְקַיֵּם מִצְוַת עֲשֵׂה שֶׁל סְפִירַת הָעֹמֶר כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב בַּתּוֹרָה: וּסְפַרְתֶּם לָכֶם מִמָּחֳרַת הַשַּׁבָּת מִיּוֹם הֲבִיאֲכֶם אֶת עֹמֶר הַתְּנוּפָה שֶׁבַע שַׁבָּתוֹת תְּמִימוֹת תִּהְיֶינָה: עַד מִמָּחֳרָת הַשַּׁבָּת הַשְּׁבִיעִית תִּסְפְּרוּ חֲמִשִּׁים יוֹם וְהִקְרַבְתֶּם מִנְחָה חֲדָשָׁה לַייָ: וִיהִי נֹעַם יְיָ עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנָה עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנֵהוּ:
עדות המזרח:לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, וּרְחִימוּ וּדְחִילוּ, לְיַחֲדָא שֵׁם יוֹ"ד הֵ"י בְּוָא"ו הֵ"י בְּיִחוּדָא שְׁלִים בְּשֵׁם כָּל יִשְׂרָאֵל. הִנֵּה אֲנַחְנוּ בָּאִים לְקַיֵּם מִצְוַת סְפִירַת הָעֹמֶר, כְּדִכְתִיב וּסְפַרְתֶּם לָכֶם מִמָּחֳרַת הַשַּׁבָּת מִיּוֹם הֲבִיאֲכֶם אֶת עֹמֶר הַתְּנוּפָה, שֶׁבַע שַׁבָּתוֹת תְּמִימֹת תִּהְיֶינָה עַד מִמָּחֳרַת הַשַּׁבָּת הַשְּׁבִיעִת תִּסְפְּרוּ חֲמִשִּׁים יוֹם, וְהִקְרַבְתֶּם מִנְחָה חֲדָשָׁה לַייָ: לְתַקֵּן אֶת שָׁרְשָׁהּ בְּמָקוֹם עֶלְיוֹן. לַעֲשׂוֹת נַחַת רוּחַ לְיוֹצְרֵנוּ. וִיהִי נֹעַם אֲדֹנָי אֱלֹהֵינוּ עָלֵינוּ. וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנָה עָלֵינוּ. וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנֵהוּ: יְיָ יִגְמֹר בַּעֲדִי, יְיָ חַסְדְּךָ לְעוֹלָם, מַעֲשֵׂי יָדֶיךָ אַל תֶּרֶף: אֶקְרָא לֵאלֹהִים עֶלְיוֹן, לָאֵל גֹּמֵר עָלָי: וָאֶעֱבֹר עָלַיִךְ וָאֶרְאֵךְ מִתְבּוֹסֶסֶת בְּדָמָיִךְ. וָאֹמַר לָךְ בְּדָמַיִךְ חֲיִי וָאֹמַר לָךְ בְּדָמַיִךְ חֲיִי: בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יְיָ, יְיָ אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ: עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה. נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:
בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, אֲשֶׁר קִדְּשָׁנוּ בְּמִצְוֹתָיו וְצִוָּנוּ עַל סְפִירַת הָעֹמֶר.
הַיּוֹם אַרְבָּעָה יָמִים לָעֹמֶר.(יש אומרים בעומר)
הַיּוֹם אַרְבָּעָה יָמִים לָעֹמֶר.
הָרַחֲמָן הוּא יַחֲזִיר לָנוּ עֲבוֹדַת בֵּית הַמִּקְדָּשׁ לִמְקוֹמָהּ, בִּמְהֵרָה בְיָמֵינוּ אָמֵן סֶלָה .
לַמְנַצֵּח בִּנְגִינֹת מִזְמוֹר שִׁיר. אֱלֹהִים יְחָנֵּנוּ וִיבָרְכֵנוּ יָאֵר פָּנָיו אִתָּנוּ סֶלָה. לָדַעַת בָּאָרֶץ דַּרְכֶּךָ בְּכָל גּוֹיִם יְשׁוּעָתֶךָ. יוֹדוּךָ עַמִּים אֱלֹהִים יוֹדוּךָ עַמִּים כֻּלָּם. יִשְׂמְחוּ וִירַנְּנוּ לְאֻמִּים כִּי תִשְׁפֹּט עַמִּים מִישׁוֹר וּלְאֻמִּים בָּאָרֶץ תַּנְחֵם סֶלָה. יוֹדוּךָ עַמִּים אֱלֹהִים יוֹדוּךָ עַמִּים כֻּלָּם. אֶרֶץ נָתְנָה יְבוּלָהּ יְבָרְכֵנוּ אֱלֹהִים אֱלֹהֵינוּ. יְבָרְכֵנוּ אֱלֹהִים וְיִירְאוּ אֹתוֹ כָּל אַפְסֵי אָרֶץ.
אָנָּא בְּכֹחַ גְּדֻלַּת יְמִינְךָ תַּתִּיר צְרוּרָה. (אב"ג ית"ץ):
קַבֵּל רִנַּת עַמְּךָ שַׂגְּבֵנוּ טַהֲרֵנוּ נוֹרָא. (קר"ע שט"ן):
נָא גִבּוֹר דּוֹרְשֵׁי יִחוּדְךָ כְּבָבַת שָׁמְרֵם. (נג"ד יכ"ש):
בָּרְכֵם טַהֲרֵם רַחֲמֵי צִדְקָתְךָ תָּמִיד גָּמְלֵם. (בט"ר צת"ג):
חֲסִין קָדוֹשׁ בְּרוֹב טוּבְךָ נַהֵל עֲדָתֶךָ. (חק"ב טנ"ע):
יָחִיד גֵּאֶה לְעַמְּךָ פְּנֵה זוֹכְרֵי קְדֻשָּׁתֶךָ. (יג"ל פז"ק):
שַׁוְעָתֵנוּ קַבֵּל וּשְׁמַע צַעֲקָתֵנוּ יוֹדֵעַ תַּעֲלוּמוֹת. (שק"ו צי"ת):
בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
עדות המזרח לא אומרים זה:רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, אַתָּה צִוִּיתָנִי עַל יְדֵי מֹשֶׁה עַבְדֶּךָ לִסְפֹּר סְפִירַת הָעֹמֶר כְּדֵי לְטַהֲרֵנוּ מִקְּלִפּוֹתֵינוּ וּמִטֻּמְאוֹתֵינוּ, כְּמוֹ שֶּׁכָּתַבְתָּ בְּתוֹרָתֶךָ: וּסְפַרְתֶּם לָכֶם מִמָּחֳרָת הַשַּׁבָּת מִיּוֹם הֲבִיאֲכֶם אֶת עֹמֶר הַתְּנוּפָה שֶׁבַע שַׁבָּתוֹת תְּמִימוֹת תִּהְיֶינָה: עַד מִמָּחֳרָת הַשַּׁבָּת הַשְּׁבִיעִית תִּסְפְּרוּ חֲמִשִּׁים יוֹם, כְּדֵי שֶׁיִּטָּהֲרוּ נַפְשׁוֹת עַמְּךָ יִשְׂרָאֵל מִזֻּהֲמָתָם. וּבְכֵן יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ ה' אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ, שֶׁבִּזְכוּת סְפִירַת הָעֹמֶר שֶׁסָּפַרְתִּי הַיּוֹם, יְתֻקַּן מַה שֶׁפָּגַמְתִּי בִּסְפִירָה נֶצַח שֶבְּחֶסֶד וְאֶטָּהֵר וְאֶתְקַדֵּשׁ בִּקְדֻשָּׁה שֶׁל מַעְלָה, וְעַל יְדֵי זֶה יֻשְׁפַּע שֶׁפַע רַב בְּכָל הָעוֹלָמוֹת לְתַקֵּן אֶת נַפְשׁוֹתֵינוּ וְרוּחוֹתֵינוּ וְנִשְׁמוֹתֵינוּ מִכָּל סִיג וּפְגָם וּלְטַהֲרֵנוּ וּלְקַדְּשֵׁנוּ בִּקְדֻשָּׁתְךָ הָעֶלְיוֹנָה, אָמֵן סֶלָה:
פשטידת ברוקולי
יעלי_אולמה ה'מאתגרת'?
כך זכור לי, הא איש השקים?
מוטיזבתור מנהל חשבונות אני לא מתעסק בפחות מ9475777688577466497908709708798
התפטרתי, חפש לך עכשיו גם מנהל חשבונות.
9475777688577466497908709708797 לא טוב לך?
רק 9475777688577466497908709708798
9475777688577466497908709708797 לא טוב לי. ממש לא.
לא קשור אליך.
בצלםאלוקים
-משה ר-גמאני צריכה נהג..
למטבח..


אם כן אני מוכן להיות הנהג שלך רק צריך להפקיד אצלי בבנק סכום כסף נכבד(1000000 ש"ח)
אז תעביר לחשבון בבקשה 50,000,000,000$
אוקי?
בנדא מצוי!!

אייכה!השעה שלוש שלושים ושניים, והנה החדשות.
יש לי 5 בקבוקי תבערה שלא הספקתי להשתמש בהם. מישהו מעוניין?
אדם ישראו בפורום ברוך הגבר (גולדשטיין
)
אחיות שלי כל הזמן גונבות לי ומאבדות את שלהם 
בנדא מצוי!!
-משה ר-
תחנות דלק ערביות (יותר נכון תחנות מים)
נגזר עלי להיות היום בבית.
מה אפשר לעשות?
אין אורחים.
רעיונות יתקבלו בברכה
![]()
סע!
או שולה המוקשים (סימולטור בדיקת חמץ- עליך למצוא היכן ממוקמים עשרת הפירורים)
אדם ישרחשבתי לתומי שקצת הומור לא יזיק לך במצבך המשועמם...
וסליחה שחשבתי שאת בן. פשוט יש פה עוד לפחות טל אחד שהוא בן אז התבלבלתי
מה דעתך לעשות דבר מקורי ביותר- להקדיש להם זמן?
תתפלא לגלות- שהם שם, והם נחמדים...
תתן טווח גילאים של החבר'ה- ניתן לך רעיונות מה לעשות איתם
רעיון לכולם- לניצול פסח -
קחו כוס אבקת קמח תפוחי אדמה
שימו בקערה- להרטיב בקצת מים -עד שניההי כמו עיסה יבשה כזו (בצק)
ותגלו את נפלאות המשפחק- יש לזה תכונה מצחיקה שהוא גמיש\לא אם מערבבים או אם זה יושב
(קשה לי לתאר... תשחקו עם זה ותגלו לבד...)
ובני המשפחה מעסיקים את עצמם יופי-
הקטנים משחקים (ולא, אני לא מעוניינת להצטרף למשחק
).
הגדולים תקועים בפלאפונים
, ורוצים להשאר שם.
לבשל
לבנות דברים
לקרוא ספר
קמנו בבוקר (גם בוקר זה דבר יחסי ע"פ אלברט איינשטין)
התפללנו וזה
נסענו למושב אניעם
חנינו בכניסה למסלול לא מסומן של נחל עיט
נהננו עד הגג קפצתי מגובה 3 מטר
הובלתי את אחותי ואימי המסכנות להמשך המסלול בדרך חתחתים לעוד מפל יפיפה
חזרנו לרכב.
ניסינו ללכת לעין ידדיה ובסוף לא הלכנו עקב כניסה לא נכונה בשביל עפר וחשש לדפיקת הרכב
חזרנו לסבתא
אכלנו אורז פרסי
הלכתי לישון קצת
באתי לספר לכם
כמה שזה נשמע מוכר
הכי כיף לצאת עם חברים הכל ספונטני ומהיר
(מחילה ממשפחתי האהובה)