להוציא להוציא
כמו להקיא את הכל-
מהר
מהר מהר,בטיל,
לפני שאני אחזור למה שהיה פעם.
"צריך לשטוף את הבית",היא אומרת ואני חושבת-"צריך לשטוף את הלב".
חתיכת עוגה ותפוח,הזה של החצי,הכוונה לרבע תפוח ומלא מלא מים כי זה אמור להשביע אבל איך את רוצה שנעשה אחכ כפיפות בטן?
"הגוף צריך להיראות יפה",היא אומרת ואני חושבת-"הנשמה צריכה את היופי".
ואז שתיקות ואז שוב שתיקות ואת מציירת לעצמך על הדף כמה נקודות קטנות ומהנדסת אותם בעזרת קווים לצורת לבבות קטנים בצבע לא מוסבר מהקופסה של המכשירי כתיבה בחדר שלה.
מי אמר שלב חייב להיות רק לב גדול?
אוך וכמה שטויות את מקשקשת.זה נורא וזה רע.
הציפיה הזאת,הציפיה.
אבל בלי ציפיה אין את הרצון לגאולה ואין את ההכנה אבל המ אבל.
אז בוא נלך יחד עם שרוואל ושרשרת צדף וחולצת טישרט אדומה של איזה מתקן שמירה בגבעה בשומרון,ניתן ידיים אבל גם נגרום ללב להפסיק לצפות כי זה כואב לצפות,תאמינו לזאת עם השרוואל שאומרת לכם.
היא נהנת,הזאת עם השרוואל.
היא פשוט לא מצפה מידי.
זה כואב לה לצפות.מאנשים.מהסביבה.
אבל טוב לה גם לפעמים להיות רק איתו,לדבר עם הכלב בשפת הכלבים ולרוץ אחריו,ככה בים הפתוח על החוף באשדוד,עם בוקסה ניידת שנמצאת בכיס,בלי שאף אחד יראה.שאף אחד לא יצפה מימנה שהיא תפעיל גם בשבילו שירים.
ואני כותבת מבולגן אבל אין לי כוח לסדר את הדברים ואת התחביר בקטע.
מה זה משנה אם כתבתי עלי או עליה ולפעמים היא.
העיקר שאני מבינה את מה שרציתי לכתוב ולפעמים,זה רק מה שצריך.
וצריך גם להטעין את הלב.
שלא יצנח,
שלא יתמוטט בכלל אחרי כל משפט קטן שאומרים לו.
הוא צריך למתן ציפיות,זאת העבודה שלו,באיזון,בהכוונה.
ואני אחרי ספורט וצריכה להתקלח אבל אין לי כוח להתקלח בעצם אני מאוד רוצה להתקלח אז לאמשנה.
ביי.