שרשור חדש
געגועיםגלים.
אם הייתי עוזבת
הייתי מתגעגעת
בשקט בשקט
ביציע האחורי
של הלב

הייתי מתגעגעת
לתפילות בכיפור
לטוהר, לזוך
למזמור תהילים
בכאב

לריקודים בשמחה
של תורה
למכות מתוקות
מלמעלה,
מאחורי וילון של נשים

הייתי מתגעגעת
לקולמוסי הנפש
שהרטיטו בי חלקים
ולאורז של אמא, בערב שבת
ולברכות של ילדים.

הייתי מתגעגעת
לנרות של שבת
לשרשרת נורות בסוכה
ולאור היפה בפניה
של כלה לבנה בחופה.
ילדה זה יפה ממש.גיטרה אדומה


אוי זה מקסים!אליבא
תודהגלים.
אכן מקסים..אם אפשר
ומרגש. ומעורר מחשבה.
נקודה שתפסה אותי- הגעגועים לתפילה, לכאב. לא רק התרבות הכיפית של החגים. אפשר להחליט לעזוב ועדיין להתגעגע למהות..
בהחלטגלים.
קראתי את זה כבר 5 פעמים.פיצוחית
יש בזה המוןהמון
⁦❤️⁩גלים.
וואואלפאחורס.
בעיקר אהבתי את ההתחלה.
"ביציע האחורי של הלב"
תיארת את זה ככ טוב, מין תת מודע של רגש.
מדהים
תודהגלים.
יפה ממש!להיות בשמחה!!!

טהור ומתוק ככ.

שירויצמןאחרונה
פשוט יפהייפה ומעורר געגוע!
להישרף מאהבהיהודי אמיתי!

לבד אני

וחפצי להשרף

רצוני לטבוע

שאשבר

 

אנא בא אלי

תשגיח שוב שלא אפול

תעמוד לימיני

תתפסני בבגדיי

ובלי שאף אחד יראה

תטביע חותמך בי

תשרפני באהבתך

שבר רצונותיי לפניך

 

נא אלוקים,

רק אני ואתה

...אם אפשר
זה מעלה בי תחושת חרדה.
אני חושב שזה כי התחושה מובעת היטב, פשוט זו תחושה שכשאני נחשף אליה זה עושה לי לא טוב בבטן...
אז אני חושב שזה כתוב טוב..
תודה..יהודי אמיתי!אחרונה

אחרי שכתבתי לא עבדתי על להוסיף דברים ולפרש אלא דוקא לתמצת..

נפש.מסנדלת בכחול
מאחורי כל ההמולה.
שוררת דקות ארוכות של דומיה.
מאחורי הצרחות
ישנן לבבות שבורות
מאחורי מחסן נטוש
קיים אוצר שמזמן לו היה בו שימוש.


ומאחורי הצלקות שעל הגוף.
קיימת נפש טהורה.
ששום סופה שבעולם.
לא תגרום לה אפילו קצת לעוף.
היי,לב סדוק

יפה

 

 

מתאים לך הערות?

ביקורת בונה בכיף.מסנדלת בכחול
אני לא כותבת בשביל שזה יקבר פה. ;)
לב סדוק

לבבות שבורים ולא שבורות.

 

חוץ מזה, בעיניי הנקודות ממש הורסות. לא צריך כל כך הרבה נקודות.

גם החרוזים- הם טיפה הורסים לטעמי. הרבה פעמים חריזה מורידה את הרמה, פה זה קרה לדעתי.

 

ועוד דבר- לעוף: לי זה העלה קונוטציה חיובית. לעוף, לפרוח

את התכוונת במובן השלילי, נכון?

כי למילה לעוף בעיניי יש קונוטציה מאוד חיובית אז לדעתי פחות מתאים

יישר כוח אקח את זה לתשומת ליבי.מסנדלת בכחול
המשך בתגובות והארות



וכן בהקשר של הלבבות שבורים שמתי לב לזה יותר מאוחר. צודק.
ב.ג.ל.אורות מאופל
אם כבר לתקן, שוררות*, ישנם*.
לגבי ה'לעוף', דווקא ההקשר שנוצר (אולי בטעות) בין הגורם השלילי לתוצאה החיובית מעלה מחשבה לכאוראית מעניינת.
תגיבו תמיד.מסנדלת בכחול
את זה אישית כתבתי בלי לשים לב בשתי דקות ושלחתי (חלק זה תיקונים מהמקלדת האוטומטית) אז לגמרי ההערות טובות. אבל בכללי יעזור.

תודה
וואו זה ממש יפה.. לגזור ולשמור..soon


נכון כל כך.כוסף

תודה על זה.

מאוד יפהאלפאחורס

מרגש ועמוק.

רק שלב זה זכר, אז ישנם...

חברים תודה על התגובות. הנה המתוקן.מסנדלת בכחול
מאחורי כל ההמולה
שוררות דקות ארוכות של דומיה.
מאחורי הצרחות
ישנם לבבות שבורים וכבויים-
שמחכים לאדם שיאיר את המחשכים.
מאחורי מחסן נטוש
קיים אוצר שמזמן לא היה בו שימוש.


ומאחורי הצלקות שעל הגוף,
קיימת נפש טהורה
ששום סופה שבעולם,
לא תגרום לה,
אפילו קצת
לעוף.


נראה יותר טוב?
בהחלטפיצוחית


שאפו על הסבלנות לשפץ!לב סדוק


שאפו על הקריאה הנוספת;)מסנדלת בכחול
מדהים!יהודי אמיתי!

אין לי מילים

מסנדלת בכחול
קראת את הערוך?
לא..יהודי אמיתי!

רק עכשיו.

 

אולי כדאי יותר לכתוב "שוכבות שבורות הלבבות"

 

ואז בלי השינוי השני..

 

בעיני זה יהיה יותר מתאים..

אבל תכל'ס כבר השקעת

מקסים ממשבת של השם


מסנדלת בכחולאחרונה

המתוקן יותר טוב

שקיעהויצמן
לעיתים אני משקיעה.
צופה בשקיעה היא שוקעת יחד עימי למצולות הים מטביעה את חותמה.
משקעים מן העבר שוקעים עם ההווה...
אך מחר יגיע יום חדש והשקעתי תניב
זריחה.
וואו! מעולה ממשמתנחלת גאה!
תודה!ויצמן
נהדר! המשחקים והתוכן ממש יפים..אם אפשראחרונה
אולי הייתי כותב "צופה בשקיעה השוקעת עימי..."
שחורה ונאווהכוסף

שחורה ונאווה אני.

שחורה ונאווה,

ולא אתפלל לפניך עוד

על רוח חדש ועל לב טהור שתברא

 

ובזוך רינון שחרית לא אפתח

את הלב לך, דודי.

כי אפתח ורוח פרצים תשאני

אל חיק כנפיה כאל סופת הוריקן משתוללת,

אכסטזה נכזבת,

עד אפול מתבוסס בדמי, (אלוהי),

עד אפול. לבדי.

לבדי.

 

שחורה ונאווה.

אצהיר,

אתפלל,

אתחנן,

אבקש.

וטוב לי כך ורע לי כך.

 

שחורה ונאווה אני.

(כחזיר זה) אני פושט טלפי

לפניך אומר:

טהור,

טהור

מטלטל, אהבתי.אם אפשר
בנוי היטב לדעתי. מכל בחינה. בהצלחה.
יפה מאוד!יהודי אמיתי!

מחילה שאני מעיר, אבל קצת הפריע לי המשפט הארוך שכתבת עם הסופת הוריקן..

קצת מפריע לזרימה..

 

אבל הרעיון מאוד מאוד יפה, אשריך!

זה סדר, אני אוהב הערות..כוסף

האמת שכבר שיניתי, לככה

 

ובזוך רון שחרית לא אפתח

את הלב לך, דודי.

כי אפתח ורוח פרצים תשאני אל חיק כנפיה

כאל סופת הוריקן משתוללת,

אכסטזה נכזבת,

עד אפול מתבוסס בדמי, (אלוהי),

עד אפול. לבדי.

לבדי.

 

 

תודה רבה בכ"מ

וואי...אפשרי לשמור?זה מטלטל ויפה.גיטרה אדומה
צריכה עוד להבין לעומקו של עניין.
תודה!!כוסף

בטח שאפשר.

שמחת..

כיף לקרוא אותך.לעבדך באמת!
עמוק וטוב.
קראתי שוב.אני לא מצליחה להבין מאיפה אתה מביא כזה עומק?!גיטרה אדומה
אחד ה שירים שקראתי בחיי..
תודה.כוסף

תחושה שהתבשלה הרבה, לקם זמן עד שבאו המילים..

תןדה לכולםכוסף


חזקויצמןאחרונה
ניסוח מושלם שפה עשירה!
מזמן לא כתבתי שיר פרובוקטיבי...חוני המעגל פינות
בא נישחק בארגז הקודש
ארונות החול הם למפללים
בין שבילים דעת ושורש
יתרת בשר נותיר לכהנים

טעמו את טעם החופש
וראו את קדושת החירות
לחמו מול חורבן ויובש
ינחם ההמון בתיפלות

יתעלו אבירי הרוח
ברוחם החיה הניצחית
העדר דורש רק לנוח
ירוחם לו הלב שישית

הרועה שהיה ואיננו
ולא נעלם מעולם
והרואה את הפחד ילחש לו
כי שבוי בעבר שנדם

חלקנו אלוה ממעל
לעולמי עולמים נתחדש
להבי אש עוד בנו יריעו
בשחקי אדירים נתקדש
וואו!!!יהודי אמיתי!

בא נהיה אמיתיים. לא הבנתי הכל, אבל מילים מאוד מאוד מיוחדות!

הרעיון מאוד יפה!

 

הבית החמישי עשה לי הכי הרבה שואו...

 

מדהים

מעניין אותי איך אנשים אחרים מבינים את זה...חוני המעגל פינות
רוצים שזה יהיה סקר? יאללה סקר! מוזמנים לכתוב לפני הכותרת 'סקר!-'


סתם מעניין אותי עד כמה אני מובן/לא...
האמת שזה יפה.לעבדך באמת!
אני מודה..
זה יפה.
אתה כותב טוב.אם אפשר
אני לא מבין הכל וזה כיף לי.. שאפו ותודה!
בעיקרון זה שיר שמעודד חילונות מאידיאלחוני המעגל פינות
עבר עריכה על ידי חוני המעגל פינות בתאריך י"א באייר תשע"ט 09:18
עבר עריכה על ידי חוני המעגל פינות בתאריך י"א באייר תשע"ט 09:17
ארגז הקודש/ארונות החול-זה על משקל ארגז חול/ארון קודש

שדווקא החילונות שמעודדת רוח חופש ומחשבה היא קודש
לעומת ודתיות של פולחן היא חול גמור של אנשים לא חושבים.
ומה אתה אומראבישג השונמית

אולי כדאי לנתב את הכישרון המיוחד הזה על מנת לקרב אנשים לקב"ה, ולא להחדיר כאלו מסרים?אפאטי

מה.אם אפשר
כל כך לא רלוונטי לדעתי להגיד דבר כזה. את יכולה לבקש שלא להעלות חומרים כאלה לפורום דתי, אבל גם זה לדעתי יהיה צר אופקים. זה לא שהוא מלמד את השיר הזה בבתי ספר, הוא אדם, ויש לו מחשבות ורעיונות. זה כמו להגיד למישהו שכתב שיר על כאב ולהגיד לו- אתה לא חושב שכדאי לנצל את הכישרון שלך בשביל להראות את טוב ה' בעולם?

זה שיר, הוא מעלה רעיון ותהיה מתבקשת כתוצאה מכך. מה גם שהכותרת מלמדת על השיר, אז אם לא מתאים לך, את לא חייבת לקרוא..

סליחה אם אני נכנס לויכוח לא שלי, אבל אני דווקא נהנה מהשירים האלה ומהשאלות שהם מעוררים ויהיה לי חבל אם אנשים ירגישו לא בנוח להעלות אותם..
ובכל זאת אני שואלתאבישג השונמית
ואתה יודע מה?אבישג השונמית
האווירה שיש בפורומים מתחילה להרגיז.
די כבר לנסות להיות יפי נפש.
אני לא מאמינה שאתה מזדהה עם הערכים שהשיר מבטא.

אווירה כזאת של 'זה מה שהוא חושב, שיתבטא' סוגדים לטוהר היצירה גם אם היא טרום כפירה.

הכל בשם דת האמנות.
לא מתאים (ואני מדברת על הגישה, הפרשנות ליצירה ולא אליה עצמה)
את רואה בכפירה דבר רע. למה?!חוני המעגל פינות
כיוון שמהפרספקטיבה שלי-אבישג השונמית

אני רואה במציאות ה' את האמת המוחלטת וקיום רצונו כעניין הנעלה ביותר,

רעיון הכפירה, ובכן, צורם

בתכלס את בסהכ ממלמלת מה שהורו לך להגידחוני המעגל פינות
אולי בגלל פחד משינוי...


אני מצפה מבן אדם ליותר
מאיפה אתה יודע מה שזה מה שהורו לי להגיד?אבישג השונמית
אולי הגעתי להבנה הזאת לאחר תהליך ממושך של חקירה מעמיקה ובירור עצמי והגעתי למסקנה שזוהי האמת?

למה מותר לחשוב כל דבר ולומר כל דבר כל עוד הוא לא קשור ליהדות ושמירת תומצ, במובן הכי פשוט שיש?


בואי נחשוב איך הגעת למסקנה שבדיוק סימנו לךחוני המעגל פינות
אני מעריך שזה נעשה באומץ אינטלקטואלי ושבירת מוסכמות.


מותר לחשוב ולומר הכל.
שאלהרקלתשוהנ
סתם נכנסתי לראות דברים יפים

מעניין אותי התגובה שלך - למה תמיד להטיח ולהתריס נחשב אמיתי אמיץ וחושב, ולהגיד דברים מקובלים נחשב לפחד משינוי ולציטוט של אחרים?

יש הרבה מקורות להתרסה - אומץ, ילדותיות, הרגל רע, אהבה להתבלט, הרגשה של ייחוד, הרגשה שעושים משהו באמת.
אבל האמת היא שגם מי שחושב "כמו כולם" אתה לא יכול לדעת מאיפה הוא בא, אולי הוא בעצמו עשה שינוי והיה אמיץ, והסכים להיות רגיל ולהאמין במה שהרבה מאמינים, ובכן, יש בזה היגיון, ואומץ להיות רגיל זה הרבה יותר מאומץ להיות מיוחד. ולהגיד דברים בוטים זה לא דווקא תמיד יותר אמת.

אדם חושב וחוקר באמת לא חייב להגיע למסקנה של להיות מול כולם. לפעמים כן , לפעמים לא

הגבתי רק לתגובה שלך, אין לי שמץ היכרות מעבר לזה...
ודאי שאין לי שום ידיעה ודאית. סטטיסטית מי שחושב כמו שחינכו אחוני המעגל פינות
לא השתמש בחייו ביותר מידי חשיבה ביקורתית.

הגיוני שיהיה מקרה פרטי עם אחד שכן חושב ככה. סטטיסטית זה פחות קורה.
אני מזדהה עם השאלות שהשיר מעלהאם אפשר
ואני אישית באופן כללי אדם שחושב שלאנשים יש זכות להתבטות גם בלי קשר לטוהר היצירה. זו דעתי, היא עקבית ואני מוכן ומזומן לנמק אותה. כן גם דעות של כפירה ממש, לא טרום כפירה.
יש מקומות בהם ניתן להתבטא כךאבישג השונמית

טוב נו זו דעתי..

לגלות דעה כזאת בפומבי- לא נכון בעיניי.

כלומר את אומרת שפורום דתי לא מתאים לשאלות כאלהאם אפשר
אני חולק בעיקרון, אבל זה לא תלוי בי, אז- "מנהלים!"
@אנחנו יחד נבנה
המסר של הטלת ספק יביא לאמונה.חוני המעגל פינות
המסר של אמונה לא יביא להטלת ספק ולרוב לאמונה שגויה ומטומטמת.
או שיביא לכיליוןאבישג השונמית

זה סיכון רציני.

 

ובמיוחד כאשר מדבריך נשמע שאתה מעלה ספקות על מנת להגיע לאמונה. 

לא לשאול שאלות יביא לכיליון הרבה יותר חמור עייני החברה החרדיחוני המעגל פינות
אני מעלה ספקות וישר עם עצמי כי אני ישר עם עצמי.

מי שמעדיף לשקר לעצמו מסתכן בצורה הרבה יותר חמורה.
אנחנו בני אדם כדי להשתמש בשכלנו.
וואייעל

@חוני המעגל פינות

@אם אפשר

@אבישג השונמית

 

העליתם נקודה, בעולם האמיתי יש הרבה מקום לנסות להתמודד איתה, כאן בפורום ננסה לשמור על האווירה הכללית.

לכן תגובה תוקפנית או מזלזלת או נוגדת את ערכי הערוץ תימחק, אבל אני לא רואה סיבה למחוק את השרשור.

בואו נשתדל לשמור על אווירה טובה

את הבוסאם אפשר
לא מעלים שירים כאלה?
אפשר להפעיל שיקול דעת הגיונייעל

האם השיר יתקבל?

האם הוא יכעיס אנשים? האם הוא עלול לפגוע באנשים צעירים שעוד לא גיבשו דעה על העולם?

 

סומכת עליכם

השיר נכתב לפני יומיים עברו עליו לא מעט.חוני המעגל פינות
התפתח סביבו דיון עקרוני עכשיו משום מה...
..כוסףאחרונה

טוב, אם כבר.. אז אגיב, למרות שמתחילה דילגתי על השיר הזה בכוונה.

אז כך: אתה יוצא נגד העדר דבר כשלעצמו אינו בעיה. אתה רואה חיות, יצירתיות ודרור (גם ניצחיות ['הניצחית', 'לעולמי עולמים'], דבר שלא ממש הבנתי את הקשרו, נשמע יותר כניסיון חסר כיסוי לנכס גם להשכלה מושגים אלו השייכים לדת בלבד.. אבל יתכן שאני טועה) בחילוניות שגם על זה אפשר לעבור. הבעיה העיקרית בעיני, שלדעתי אתה פשוט נופל לקלישאות.

רוח השיר מתאימה בגדול לימי ההשכלה ולסיסמאות שהם פיזרו (שאולי, בדגש על אולי, היו נכונות אז במידה כזו האחרת). הטיעונים הם על 'היובש' על התמימות חסרת השכל, וכן על זה הדרך.. דבר שפשוט לא שייך היום (גם בציבור החרדי, אני חושב). ולהפך, היום החילוניות חלולה כל כך, חסרת השכלה ומוסריות (וסליחה שאני מכליל). הם קוראים לזה חופשיות, אני הייתי קורא לזה הפקרות. יותר נוח לאדם לחיות בהפקר, ע"פ תחושותיו ורצונותיו הפשוטים, חיים קלים (ואעצור פה כדי שלא אפול גם אני לקלישאות למרות שאני מאמין בהם..). כך ששורה כמו 'העדר דורש רק לנוח' יכולה להתאים לחילוניות הנוכחית יותר מאשר לדת.

אני חושב שהדת היום הרבה יותר אבירת רוח, ומלאה שבילי דעת ושורש מהחילוניות ואתה מוזמן לבדוק את זה אצל ציעירי המחנות, התוצאה ברורה, לדעתי.

אפשר להאריך עוד, אבל זה לא המקום, רק חשוב לשים לב לנקודה הזו, הדת אינה עדר כלל, היא מעלה הרבה יותר שאלות, תחושות רגשות ומחשבות מאשר הצד (לפחות כלפי האדם הקלאסי שבו) שאתה מנסה לצייר 'שדווקא החילונות מעודדת רוח חופש ומחשבה, והיא קודש לעומת הדתיות של פולחן שהיא חול גמור של אנשים לא חושבים' משפט קלישאתי ממש.

כטס.

ונ.ב מבחינת ההתנסחות אני חייב להודות שזה יפה..

.שיר.לעבדך באמת!
כשנרגע וננשום את רוחות הטוב
כשנחלום ונעצור מלחשוב
אז אוכל ללחוש לך שיר שחזר לאהוב
אלחש לך שיר שתראה כמה טוב

כשהשקט יבוא
סימן שהגענו
כשהסופה תאיר פנינו נדע
איך נרגענו
אני ואתה
תסתכל על הכל
נחייך לשמיים
עברנו הכל
ולא הרמנו ידיים

כשנרגע וננשום את רוחות הטוב
כשנחלום ונעצור מלחשוב
אז אוכל ללחוש לך שיר שחזר לאהוב
אלחש לך שיר שתראה כמה טוב

תסתכל על הכל
נחייך לשמיים
עברנו הכל
לא הרמנו ידיים.
וואו...היה לי טוב לקרוא אותך...יפייפה.גיטרה אדומה
תודה אהובית!לעבדך באמת!
מיוחד! נהניתי לקרואsoon


תודה רבה😁לעבדך באמת!
וואו. זה עם לחן, נכון?השתדלות !


חלקית כזה... לעבדך באמת!
יפה מאוד!!!יהודי אמיתי!

בהחלט נשמע שצריך להיות לזה לחן, זה אמור להתאים..

 

זה שיר אמיתי ! אהבתי ממשהיי זאת אני ..
תודה!לעבדך באמת!אחרונה
מזתומרת שיר אמיתי?
הבטחתי לך ילדהיי זאת אני ..
הבטחתי לך בחורף שהקיץ יחזור כשקפאת מקור ורעדת בבור השחור האפל הקודר הסוער המושלג העוקץ המוחץ

הבטחתי לך שאחרי הכל השמש חוזרת והרוח עוברת והים הכחול יחכה לך עם דלי על החול וחיוך קטן שיסתתר מאחורי שימשיה ושיער קשור בגומיה של ילדה עדינה שתשיר מנגינה שתנצח את הכל כי גם אתה יכול

הבטחתי לך שכשתלכו לחופה אז יבואו כולם לחבק אותך ואתה תהיה גיבור שעבר את הכל ולא נתן לעצב לתפוס לך את המזל ובמקום שתהיה ז"ל אתה חי ובועט ונושם וגם ההוא הקטן שכבר מתהווה לכם בבטן ושנה הבאה תהיה חגיגה ותשכח שהבטחתי לך שיהיו גם ילדים

כי תהיה כל כך עסוק בחיים
וואו... מילים רצותיהודי אמיתי!

ממש ממש יפה!

 

כשרון

אהבתי. סגנון כתיבה מעניין!אם אפשראחרונה
שלחתי את זה לתחרות של סיפורים קצריםמקלף האגוזיםם

זה צריך להיות בנושא "חלומות מתגשמים"
 

 

כבר בהיותו ילד קטן ספג אליהו טָפּפָה את האהבה של הוריו לארץ ישראל. הוא ואחיו הקטן אומנם נולדו וגדלו בארץ, אך הוריו וששת אחיו ברחו מגרמניה כאשר עלה היטלר לשלטון, כשרק דיברו על זה שאולי יגרשו יהודים מגרמניה. הם הציעו לסבא וסבתא של אליהו להצטרף אליהם, אך הם סירבו, וזמן קצר לאחר מכן נספו בשואה.

כאשר בן-גוריון ביקש מכל היהודים אשר בפּלשׂתינה-א"י לעברת את שמם, שינה אליהו את שם משפחתו לאָמצִי.

יום-יום נהג אליהו לספר לנכדיו על אהבת הארץ של הוריו, ונהג לציין בכל פעם כי עצם זה שהם גרים עתה בארץ אחרי שנים של כיסופים, זה ממש נס, חלום שמתגשם.

 

הוא הרבה לקחת את בני משפחתו לטייל בארץ ישראל ולהתבונן בנופיה. נכדו, גולן, בהיותו בן 9, הספיק לטייל ברוב האזורים בארץ ולנצח גם בכל המשחקים של "בור ועם הארץ בידיעת הארץ", וכמובן גם להצטיין בשיעורי מולדת. לפעמים אף נתנו לו לתת הסברים בטיולים השנתיים במקום המדריך.

 

כאשר אליהו סיפר למכריו על הוריו ועל אהבתם לארץ, היה אפשר לראות את הניצוצות בעיניים, את פניו הקורנות מאושר, את קולו הצוהל בכל פעם שמישהו מציע "בואו נצא לטיול".

 

ילדיו ונכדיו פזורים בכל רחבי הארץ: ברמת הגולן, ברמת-גן, בשומרון, בהרצליה, בירושלים, בחיפה, בעתניאל ואפילו בבאר-שבע. זאת גם הסיבה שיוצא לו לבקר בכל-כך הרבה מקומות בארץ.

 

ביום שישי בהיר אחד, כאשר היה בבית בנו שבחיננית בשומרון, כשכל בני המשפחה התארגנו לטיול הקבוע שלהם, הושיב סבא אליהו את נכדו הקטן, שילה, על ברכיו וסיפר לו את סיפור הוריו:  "לפני הרבה שנים, כאשר היטלר, יימח שמו וזכרו, עלה לשלטון גרמניה, היו דיבורים על זה שיגרשו יהודים, לשמע הבשורה, הלכו הורי אל הפקיד הגרמני ששהה בעירם וניסו לברר מה קורה. 'אל תדאג, מר טפפה' הרגיע הפקיד את אבי, 'אתם מוגנים כאן, לא מדובר ביהודים נכבדים כמוך'. לאבי זה לא הספיק, עוד באותו חודש הם ארזו את חפציהם ועלו ארצה, לארץ ישראל. הם ניסו להציע לסבא וסבתא שלי להצטרף אליהם, אך הם סירבו, הם האמינו לפקיד ההוא, שלא יארע להם כל רע... כאשר הורי וששת אחי עלו לארץ, הם השתכנו בחיפה, בבית שאגב קיים עד היום. לאחר מכן אני ואחי, ירמיהו, נולדנו, והתחנכנו בבית שכולו אהבה לארץ הקודש. הלכנו להמון טיולים בטבע, בדיוק כמו שאני לוקח אתכם, ואבי אף התגייס לתקופה מסוימת לצבא כדי להגן על המולדת. כל אחד מאיתנו עשה משהו למען המדינה. אמי הייתה עורכת-דין, אבי היה רופא, וכמו שאמרתי גם לחם בצבא. אני, בזמנו, הייתי סמנכ"ל מרכז ישיבות בני-עקיבא, וגם יעצתי לשר יוסקה שפירא לתקופה מסוימת. אם סבא-רבא וסבתא-רבתא שלך היו רואים כיום את המשפחה, הם בטח היו גאים בכולנו מאוד, מפוזרים ברחבי ארץ ישראל שהם כל-כך אהבו, ואתם," פנה עתה אליהו לכלל בני המשפחה, "שהתיישבתם בשומרון, בכל יום אתם עושים מצווה חשובה של 'יישוב הארץ' בזכות אנשים כמוכם התגשמה נבואת ירמיהו 'עוד תטעי כרמים בהרי שומרון'."

 

יהודה וליאורה ישבו יחד עם בנם, בנימין, ותכננו את אירועי בר-המצווה של בנימין שיחולו בעוד כחצי שנה. "טוב, קודם כל," פתחה ליאורה, "אתה רוצה אירוע או שבת?" "גם וגם" ענה בנה בביטחון, "מה שחשבתי..." נאנחה ליאורה וסימנה ווי ברשימת המטלות שעשתה מבעוד-מועד. "צריך גם תוכן..." אמרה, "יש למישהו רעיון לתוכן לכבוד הבר-מצווה?" שאלה, "שיהיה מה להראות במצגת?" "אולי נעשה את שביל ישראל עם כל המשפחה?" הציע גולן שישב לידם ועשה את שיעורי הבית. "אולי באמת." הסכים יהודה, "רעיון טוב." "כן!" התלהב בנימין, "אפשר לצאת פעמיים בשבוע, לעשות איזה מקטע מהשביל, לצלם תמונות, ובסוף, גם נעשה טיול בירושלים, בהנחת תפילין!" "טוב, אפשר" הסכימה ליאורה, "אבא שלך יתלהב מאוד." אמרה ליהודה, "כן," הסכים, "הוא תמיד רצה שנעשה את שביל ישראל." "אתם חושבים שיתנו לגלעד לבוא איתנו?" שאלה שרון בת ה6 שנכנסה אל הסלון. גלעד היה הבכור במשפחה, הוא שירת בצבא, בצנחנים, בגדוד 890. "נראה לי שכן," ענתה ליאורה, "מכירים שם את סבא, בכל זאת, היה לו תפקיד חשוב במחלקה, הם מכירים את השיגעונות שלו." אמרה וחייכה.  "אז סיכמנו, טיול!" צהל בנימין, "מתחילים ביום שלישי במקטע שמתל דן עד האריה השואג!"


כעבור כחצי שנה
עוד שבוע הבר-מצווה, ההתרגשות עצומה, וההכנות האחרונות קרובות לסיום. כל מה שרק נותר הוא להשלים את שביל ישראל. רק המקטע האחרון נשאר: מהר יואש לטאבה. "יאללה! קדימה!" צעד גלעד, "כולם למכונית! יש לנו עוד דברים לעשות היום!" בני המשפחה עלו אל המכונית בצחקוקים ובהתרגשות עצומה. "היום מסיימים את שביל ישראל!" קרא גולן, קריאות השמחה של הילדים נשמעו מכל עבר. כל בני המשפחה התמקמו במקומותיהם ויהודה החל להתניע את המכונית, אך המכונית לא זזה. הוא ניסה פעם שניה, כלום. "תן לי לנסות." אמרה ליאורה. יהודה יצא מהרכב ופינה לה את מקומו. ליאורה התניעה פעם ראשונה, לא הצליחה. גם בפעם השניה לא. יהודה פתח את מנוע הרכב לבדוק מה קרה. "נהרס המנוע!" הודיע לאחר כמה דקות, "לא נוכל לנסוע היום, אני מודיע לכולם שהטיול היום מתבטל." "מה? אוף!" התאכזבו הילדים, "אז מה נעשה?" שאלה שרון, "אם לא נלך עכשיו, לא נצליח לסיים את שביל ישראל עד הבר-מצווה!" "יש לי רעיון!" קרא לפתע בנימין, "אולי נזמין את כל המשפחה והחברים לעשות את המקטע האחרון, והאירוע יהיה בסוף המקטע!" "רעיון טוב." הסכימה ליאורה, "לפחות לא נצטרך להוציא המון כסף." הסכים גם יהודה. "בסדר, נעשה את זה!" סיכמה ליאורה. וכך יצא מבצע "טיול בר המצווה" לדרך.
 

היה זה שבוע לאחר שבת בר-המצווה.כ30 ילדים, חבריו של בנימין, ומשפחת אמצי על כל דורותיה, עמדו במעבר טאבה, לאחר סיום המסלול המפרך, וחיכו בהתרגשות שהאירוע יתחיל. אל הבמה המאולתרת צעד יהודה, ולקח לידיו את המיקרופון לקול תשואת הרבים. "היום," החל יהודה, "עומדים אנו בחגיגות בר-המצווה, לבננו, בנימין." כפיים נשמעו מרחבי "האולם". "אני רוצה לספר לכם סיפור." המשיך יהודה, "לפני כחצי שנה, ישבנו אני וליאורה ביחד עם בנימין וחשבנו מה לעשות לקראת בר המצווה, לאחר לבטים רבים, החלטנו שאנחנו הולכים על כל הקופה ועושים את שביל ישראל." בשלב זה קרץ יהודה לגולן, כי ידע שמחה בליבו על הקרדיט שנלקח ממנו. "והנה אנחנו כאן, עומדים כעת בנקודת הסיום של השביל ביחד עם כל החברים ועם המשפחה." שוב נשמעו תשואות רמות. יהודה השתתק שניה, והמשיך לדבר. "אנחנו מודים לכל מי שהגיע היום לשמוח בשמחתנו, וכמובן אנו מודים לבורא עולם על הזכות שחלק עמנו, לסיים את שביל ישראל במעמד בר-המצווה." יהודה סקר את הקהל ולבסוף נעץ את מבטו בבנו, בנימין, "אני רוצה להזמין כעת, את בני, חתן בר-המצווה, בנימין, לקחת את המיקרופון לידיים שלו." בנימין קם ממקומו ולקול התרועות וקולות הכפיים, התחבק עם אביו שירד מהבמה. לאחר כמה שניות, כאשר השתתק הקהל, החל בנימין: "יש ילדים שבוחרים לכבוד בר-המצווה לסיים מסכת משנה, יש כאלה שטובלים לכבוד המאורע, אבל אני החלטתי לסיים את שביל ישראל." גם בנימין זכה לתשואות הקהל. "את הטיול הזה," המשיך בנימין,  "אני רוצה להקדיש לסבי, סבא אליהו, שהקדיש את כל חייו למען אהבת הארץ, וחינך אותנו בדרך זו. סבא, שאוהב לטייל בטבע ולעשות מסלולים מאתגרים אף שהוא כמעט בן 80, נולד בחיפה ולאחר מכן עבר לפתח-תקווה, והקים משפחה שתלך בדרך אבותיו. אני לא יודע אם כולם שמו לב, אך כל ילדיו ונכדיו של סבא אליהו קרואים על שם מקום בארץ, מתוך אהבת הארץ שיש לו, רצה סבא להנציח אותה בתוך כל אחד מאיתנו. סבא, אני מודה לך על כל השנים האלו, והלוואי שתמשיך כך בשנים הבאות." סבא אליהו עלה לבמה בפנים דומעות מהתרגשות, וחיבק את בנימין לקול תשואות הרבים. סבא אליהו לקח לידיו את המיקרופון. "המון פעמים פקפקתי במשפט הזה, לא האמנתי, השמצתי, אבל עכשיו אני יכול להגיד זאת בבירור וצורה חד משמעית. תדעו לכם, שלפעמים חלומות מתגשמים!"                                                                                                                                                                                                                                

מ'תם אומרים?מקלף האגוזיםם


יפה מאוד!!יהודי אמיתי!

בהחלט ארוך בשביל פורום, אבל כתיבה יפה.

 

אני חושב שההתחלה קצת שעממה אותי ביחס לסוף, אולי טיפה לקצר

אבל בגדול זה ממש ממש יפה!

 

מה זה התחרות הזאת?

של המועצה האזורית שומרוןמקלף האגוזיםם

זה צריך להיות באורך כזה, עד 2500 מילים

ואו זה ממש מיוחד והכתיבה מדהימה וקולחת!!!היי זאת אני ..אחרונה
שבת שלום!אם אפשר
יש לנו לב
שמחכה שנשיר
ויש בנו שיר
שרוצה ללבלב

ואם יום אחד
הם יפצחו בדואט
זה יהיה לחיות
באמת
מתוק ומאיר. מחייה.שורקת


ממש ממש יפה!soon

קצר וקולע!

תודה!אם אפשר
שיר של רוגע לפני שבת
פשוט ומשמח. תודהלהיות בשמחה!!!


העלה חיוך לפנים!טהור ומיוחד!גיטרה אדומה
יהודי אמיתי!

כיף לקרוא!

מושלם!!היי זאת אני ..אחרונה
ריקוד איטידעתן מתחיל

~ ~ ~
נגעתי בה קלות
מקשיב לקולה העדין
מסובב מעט מפתח
לעורר את שערי ליבה
מכוון אותה כאן
מתקן מעט שם
מקשיב לה
לכל נימי נפשה
זוכר הפסקה ארוכה
לא שוכח לעולם
רצון יש, יודע
אמיתי
מימות עולם

רוצה לנסות
להלחין מנגינה יפה
אחת מיוחדת
רק בשבילה
נגיעה קטנה עם האצבע
מילה עדינה שקשורה
מבין שהרגש לא מתחיל
לא לפי איזו פקודה

עוצם עיניים
שוב נגיעה
אצבע זריזה
מחשבה עמוקה
מילה יוצאת
ואז
מנגינה

גיטרה יקרה
יפהפיה שבפינה
חכי קצת
ממש מעט
הנה אני בא

#הגיטרה ואני | 2
אחחחיאם אפשר
עשה קונוטציות ל"גיטרה וכינור" (סתם בגלל "ואחכ יד נגיעה קלה" וגם כי חשבתי שזה משל..)
השיר יפה, מתוק וזורם, חשבתי שזה משל עד הבית הבית האחרון, וזה מפתיע..
הייתי מוחק את "לא" במשפט: "לא לפי איזה פקודה"
זה פשוט יפההיי זאת אני ..
וואו... מדהים!יהודי אמיתי!אחרונה

ממש הכנסת בי את התחושה של לנגן בגיטרה..

 

מתי עובר כבר ל"ג בעומר????

בסוף לא..יבחוש חרצוליים
תגיד לי אם בסדר
אחרי הכל זה בשבילך
שורטס וגופיה?
גם ככה את פיה
אני לא אגיד לך איך להתלבש
אני לא אגיד לך מתי להתפשט
אני צריך שניה להתאושש
תני לי רגע להתעשת
את תביאי אותך ואני אביא בירות
אחרי הכל לא באתי לראות
באתי רק לירות
אולי קצת לטבוע
אולי קצת להתעורר
אני פה כדי לשמוע
אז דברי עכשיו מהר
על מה אתה חושב?
- אני משתדל שלא
על מה אתה יושב?
- האמת שזה בגללו
אז תחליט, אתה בכלל רעב?
- ממ.. איך לו-
מר?
אני רוצה קצת
מר
לפני שאני נגמר
לפני שאני נשמר
אז תגיד אתה עוד כואב?
- בואי לא נדבר על זה עכשיו
טוב, מה שתגיד
- פשוט זה כבר כאב
אז תגידי, אכפת לך?
- וואלה לא
ובכלל בא לך?
- וואלה יש דיבור
ולא מפריע לך?
- אמרתי לך שלא
פשוט ככה?
- כבר מזמן התרתי כל מה שאסור
תראי הנה מים
תראי שמיים
ואיזו שקיעה
ואיזה נוף
ואת לא משקיעה
ושנינו על החוף
תראי איזו התחלה
תראה איזה סוף
זה חזקיעל

מאוד.

וכתוב טוב ממש.

ומזכיר קצת את תרגיל בהתעוררות

תודה רבה! יבחוש חרצוליים
תהיתי איך זה יתקבל פה...
וואוחיות צבעונית
מדהים ממש
המפאם אפשר
מעט בועט.
(ישבתי איזה עשר דקות על תגובה, וזה מה יצא)
הרגע ראיתיאם אפשר
שהכותרת זה "בסוף לא"
😐😐😐 (זה רע או טוב?)


וד"א
"ואיזה נוף
ואת לא משקיעה"
אני הולך לשמור את זה
אני לא סגור על זה... נראה לי שטוביבחוש חרצוליים
וואו.גיטרה אדומה
אין לי מה להגיד.
... בקטע הטוב?יבחוש חרצוליים
עשוי טוב.פסידונית

יאללה ספוקן וורד

טואוב. כיף לקרוא אותך.לב סדוק


ממש זורם בקריאהשורקת

טוב מאד, מסוג השירים שמצדיקים את כמות התגובות

נראה לי הקטע הכי טוב שקראתי לאחרונהsoon

פשוט מושלם.

סגנון כתיבה מהמם!

תודה רבה!!!יבחוש חרצוליים

אם כי קצת נסחפת כאילו מוציא לשון לא יצא בדיוק איך שרציתי

חח לא יודעת מה איתך בתור קורא אבלsoon

בעיניי זה באמת טוב. באמת.

מעניין מאד,,,,,,,,
אהבתי את המשחק מילים
זה יפיפה !!וזה מזכיר לי סוג של ראפ מעודן כשהמילים הם התופיםהיי זאת אני ..
וואו, מדהים אחי!יהודי אמיתי!אחרונה

כשרוני באופן מיוחד!

 

"אחרי הכל לא באתי לראות
באתי רק לירות
אולי קצת לטבוע
אולי קצת להתעורר"

-אהבתי

בעיקבות דין ודברים נוקב הגענו למסקנה שהשיר הנל פרובוקטיביחוני המעגל פינות
מידי לפורום תמים כמו כאן ויכול לעורר אמוציות בקהל.


על כן הכניסה על אחריותכם.
לא יומתו בנים על אבות - תכף נשוב


וכן. למי ששאל. יש הגבלת גיל.
וכן. היא הייתה ונשארה סודית.
יעלאחרונה


הגעתי למסקנה.אבישג השונמית

דוד המלך הוא המשורר הטוב בכל הזמנים.

 

הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ, חָלָל: אֵיךְ, נָפְלוּ גִבּוֹרִים!

אַל-תַּגִּידוּ בְגַת,
אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן:
פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים,
פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים!

הָרֵי בַגִּלְבֹּעַ, אַל-טַל וְאַל-מָטָר עֲלֵיכֶם – וּשְׂדֵי תְרוּמֹת:
כִּי שָׁם נִגְעַל, מָגֵן גִּבּוֹרִים, מָגֵן שָׁאוּל, בְּלִי מָשִׁיחַ בַּשָּׁמֶן מִדַּם חֲלָלִים, מֵחֵלֶב גִּבּוֹרִים...
קֶשֶׁת יְהוֹנָתָן – לֹא נָשׂוֹג אָחוֹר;
וְחֶרֶב שָׁאוּל – לֹא תָשׁוּב רֵיקָם

שָׁאוּל וִיהוֹנָתָן: הַנֶּאֱהָבִים וְהַנְּעִימִם בְּחַיֵּיהֶם, וּבְמוֹתָם – לֹא נִפְרָדוּ;
מִנְּשָׁרִים קַלּוּ, מֵאֲרָיוֹת גָּבֵרוּ...

בְּנוֹת, יִשְׂרָאֵל ! --אֶל-שָׁאוּל, בְּכֶינָה;
 הַמַּלְבִּשְׁכֶם שָׁנִי, עִם-עֲדָנִים,
 הַמַּעֲלֶה עֲדִי זָהָב, עַל לְבוּשְׁכֶן.

אֵיךְ נָפְלוּ גִבֹּרִים, בְּתוֹךְ הַמִּלְחָמָה! -יְהוֹנָתָן– עַל-בָּמוֹתֶיךָ חָלָל!

צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן! 
 נָעַמְתָּ לִּי, מְאֹד;
 נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי, מֵאַהֲבַת נָשִׁים!
אֵיךְ נָפְלוּ גִבּוֹרִים, וַיֹּאבְדוּ כְּלֵי מִלְחָמָה.

ווואו. בחיים לא קראתי את המזמור הזה ככה. זה מדהיםאם אפשר
יש אחרים שכן, אולי נחפש ונעשה פה שרשור כזה..
בהחלט יעלאחרונה

עשיתי את זה פעם גם עם חלק משירת האזינו, התנ"ך מלא ביופי.

כלום לא קרההיי זאת אני ..
אז הוא היה מחובר בצהריים
אולי רצה לומר משהו
אולי שלום
או לפרוק
את
הכאב
לצעוק . והוא היה מחובר בצהריים , ככה אומרים.
והוא הרג את עצמו בידיים, כי היינו זרים
היינו זרים עד חיוך מתנצל
עד שתיקה

עד שהשמש תשקע




.......היי זאת אני ..
עבר עריכה על ידי היי זאת אני .. בתאריך ט' באייר תשע"ט 18:20
וכשהשמש זורחת
נשמה בודדה
לאן את בורחת
לאן
כשהבוקר יגיע
למי הוא יודיע
למי

אז השמש שקעה וביחד איתה ניק שאף אחד לא זכר
יהודי עצמאי לו היית אומר לי
בשבילך גם חוצה כל נהר
הייתי נותנת לך מדמי
לו היית כותב לי
לו היית
כואב באמת. סופי ואבוד כזה שמפלח את הלב.שורקת


תודה נשמההיי זאת אני ..אחרונה
וואי טילטלטני. זה כואב.לעבדך באמת!
זה עצוב.
בעהשי"ת הוא ישוב.
בתחיית המתים. בגאולת אמת.
🙂😶תודה..היי זאת אני ..
וואי.למה את כזו מהממת.זה מדהים.גיטרה אדומה
את את מהממת !😶😶😍היי זאת אני ..
איך לא הגבתי לזה??אם אפשר
מטלטל, עצוב. אעאעאעאע.

והכתיבה..


תודה 😶😶😙היי זאת אני ..
מדוייק.לב סדוק


ואו מיוחד!אור שמחה
האתגר שלי כבן הציונות הדתיתבן_אהוב

בין הקודש לחול

בין ישראל לעמים

בין הגמרות לספרי מינות תחת חיקי

בין יום השביעי לששת ימי המעשה

בין הפטיש לסדן

בין כעס להבנה

בין יראה לאהבה

בין אור לחושך

בין ציניות לכנות

בין הטוב לרע

בין המותר לאסור

בין העוונה לגאווה

בין השמים לארץ

בין מציאות לדמיון

בין שכחה לזיכרון

בין הברכה לקללה

בין עולם הזה לעולם הבא

אשר הוא לא יום ולא לילה

 

הִגָלֵה נָא וּפְרשׂ,

חָבִיב עָלַי אֶת סֻכַת שְלומֶךְ

תָאִיר אֶרֶץ מִכְבודָךְ

נָגִילָה וְנִשְׂמְחָה בָךְ

מַהֵר, אָהוּב,

כִי בָא מועֵד

וְחָנֵנִי כִימֵי עולָם

יפה ומדוייקברוך השם
מזכיר לי מה שכתבתי בזמנופיצוחית
ואוווו זה מהממםאור שמחה
תודה!בן_אהוב

כיף לשמוע פידבקים

בחלק מהדברים אני ממש מזדההאור שמחהאחרונה
חסר שם.גיטרה אדומה
לו רק יכולנו
היינו פותחים את הלב,
מאזינים דפיקה דפיקה,
נותנים מעט הקשבה
.
לעצמנו.
יפה מאוד!!יהודי אמיתי!

אפילו מושלם!

אפשר להניח פה משהו שכתבתי בעקבות?אם אפשר
נו נו.
מכונות מתקלקלות,
צינורות נסתמים.
נלך לשרברב..

[רדוקציוניזם]


דודי דופק
בלב
פעימה אחר פעימה
התגלות.

[הוליזם]


מכונה אנושית
"וַיִּקְרָא אֶת שְׁמוֹ אֱנוֹשׁ,
אָז הוּחַל לִקְרֹא בְּשֵׁם ה'"
מכונה אלו-הית

[אמת]










זה בטח לא מובן בעליל ובתכלס רק הבית השני מעניין..

לא.אהבתי.גם אם לא ממש הבנתי הכלגיטרה אדומה
רק חסר פירוש לשתי המילים הראשונות שבסוגריים, זה נראה מענייןשורקת


...אם אפשראחרונה
רדוקציונים זה התפיסה שאפשר לתאר את השלם ע"י סך חלקיו.
והוליזם זה התפיסה שיש בשלם יותר מסך חלקיו.

כלומר האם אפשר לתאר קן נמלים ע"י תיאור כל נמלה?


אנא נערהאבישג השונמית

אנא נערה, נערתי

נפשי השיבי בשאלתי

קופסה שחורה נטולת אור

מה זה יושב לו בצד הכינור?

 

הו מחמדי, בשושנים סוגה

הסכת ושמע זה המעשה

איני שלמה, ליבי מעיד

חוששת אני פן המיתר יחליד

 

שוב אקשך, נערתי משכלת

עני ותחדל נפשי מאכלת

מדוע כך פכורות אצבעותייך,

מה זה את אוחזת בידייך?
 

הו אהובי,

משוש לבבי

ידיים אלו סוד קומצות

אספרך, אם תועיל לחכות

 

קושייה אחת נותרה בחיקי

ליבי ייעלוץ אם תעני

אך עתה היו פנייך חמודות

דמעות אלו מה להן זולגות?

 

מיד אשמיעך כזאת

תקוותי להאזין תיאות

שאלה נאה, נשאלה בעיתה

מקור יגוני אינו אלא אתה

אהבתי ממש!יהודי אמיתי!

כתיבה מעולה! כשרון מדהים

תודה..אבישג השונמיתאחרונה


שיר ייישן שמתחשק לי להעלותפלונטר 1
אבל באנונימיות

שיקרת כי פחדת
או שזה מה שחשבת
באמת?
נו באמת
מה לאמת, ולי ולך?
שקר קושר את ליבי לליבך
והשקר יפריד ביני ובינך
השקר שלי לא נותן מנוחה
והשקר שלך בדמי הוא שחה
אולי אולי היה לי קצת צפוף בחדר
עם כל השקרים
שלי ושלך
כי עכשיו אני כמעט בסדר
ממרחק קומה ממך

וואו, זה יפהברוך השם
מהמםאור שמחהאחרונה
סטודנטית לחיבוקיםאורה אורה
בס"ד

כשאני רוצה לתת לך
זה מגיע בידיים רחבות
ודליים של מים שרוצים
לשטוף אותך בחיבוק גדול
כמו שרק.
אני.
יודעת.
לחבק.
אני יודעת גם שאת רוצה
להיות מוקפת בחום, באהבה
אבל יש לך דרכים וקצב משלך
לקבל חיבוקים
ואני צריכה פתאום
להאט את הקצב
ואולי לשנות
להתרגל לריקוד שמתאים
לי ולך
לי ולך
לשתינו
להיות בענווה שאני לא פרופסור לחיבוקים
שאני רק לומדת לחבק
אני רק-
סטודנטית לחיבוקים


אשמח לשמוע תגובות ולאן זה לקח אתכם.. סיפור או חוויה.. מי שירצה כמובן לשתף..
מעניין. אהבתי!אם אפשראחרונה
הסוף "להיות בענווה..." פחות שירי מהשאר לדעתי..
הרעיון מהרהר אותי ומהדהד בי. אני מכיר את העניין בעקרון וזה נושא שהיה משמעותי לי בהחלט פעם, האיזון הזה... אז ממש אהבתי.