שרשור חדש
ראיתי את הקישור לכתבה של ערוץ 2אורה.

איזה מדהימים.

איזה דעות מזוככות.

מעודד לשמוע גם אנשים כאלה.


צ-ד-י-קי-ם מה היינו עושים בלעדיכם.

ריגשתם. איזה אומץ , הלוואי קצת לי.


גאווה יהודית.



צודקת!!!!!כל הזמן שמח

מה היו עושים בלעדכיים?????

 

אשרכיים!!!

תודה ענקית!! אלירזאחרונה
היכונו היכונו בעוד שבועיים:כנופיית שטרן

טקס אזכרה לאברהם שטרן - "יאיר" ולחללי לח"י


ש נ י ם   ל ה י ר צ ח ו   ש ל   י א י ר
 
במלאת 70 שנים להירצחו של אברהם שטרן - "יאיר" ,

מחולל תנועת לוחמי חרות ישראל (לח"י),

יתקיים טקס אזכרה ליד קברו,  בבית העלמין נחלת יצחק.

כמידי שנה , ביום זה אנו מעלים את זכרם של כל חללי לח"י שנפלו במערכות לחרות ישראל.
 
 
 
הטקס יערך ביום ראשון כ"ו בשבט תשע"ב 19.2.2012 בשעה 16:00 . התכנסות בשעה 15:00

יאיר אברהם שטרן היה מהפכן גדולארץ הקודש
אני לא מבין למה אתה קורא לעצמך בניק 'כנופית שטרן' לי זה קצת הציק,הכינו הזה היה של הבריטים אני לא חושב שגם אנחנו צריכים להישתמש בו,במקור:שטרן גינג.
כיכנופיית שטרן

זה נאמר בציניות...חיוך גדול

ברור שבצניות!!דניאל!!

הלח"י תרמו הרבה מאוד להקמת המדינה

יוווווו!! איך הזמן טסאורייןאחרונה

בס"ד! הרב כהנא צדק!
שנה שעברה היה ממש נחמד... גם דיברנו עם לוחמים תותחיים מהלח"י .. קיצר שווה לבואא !!!  

 

 

מדוע מלך לישראל?אנונימי (פותח)

ברצוני לדעת מאיפה השקיקה הזו למלך על ישראל?

למה זה טוב? 

בפעם האחרונה שבדקתי ,זה לא הלך לנו בניסיון האחרון(בית ראשון). אחרי הכול מלכים הם בשר ודם,כמונו וגם הם נוטים לטעות ולטמון ידם בכול.

ממה שהבנתי מלך על ישראל זה בגדר מצווה,אבל לדעתי הרצון הזה למלך זה פשוט סוג של געגוע לימים ההם של דויד המלך ושלמה.אבל שוב גם דויד שלמה חטאו חטאים איומים,כול אחד בתורו,אז לשם מה לנו מלך? זה לא פשוט כמו עוד פוליטקאי רק עם עוד יותר כוח?

אשמח לשמוע מגוון דעות,לא רק ציטוטים מן התנ"ך ולמה לדעתכם מצבנו ישתפר אם יהיה לנו מלך.

בוא נניח לרגע,לצורך הדיון שהר הבית בידנו,יהודה והשומרון בשליטתנו,הערבים בירדן וחזון ארץ ישראל השלמה עם הגדה המערבית  הושלם,האם עדיין יש צורך במלך? 

איזה חטאים "איומים" חטאו דוד ושלמה??-משה ר-

נראה לי שאתה קצת מתבלבל ומציע לך ללמוד קצת את המקורות לפני שאתה מייחס להם דברים כאלה....


ממממממאנונימי (פותח)

דויד ובת שבע?

משל כבשת הרש

ילדיו של דויד לא היו טלית שכולה תכלת.

שלמה שהולך אחרי אלוהי זרים לקראת סוף ימי חייו.

מלך זה המצב המתוקן-גיטריסט-

זה שמלך חטה לא אומר שמלכות כולה ניפסלת. גם כתוב בתורה שום תשים עליך מלך. חיבים,

מכיר את זה ולכן אמרתי לך שתלמד כדי שתראה מה-משה ר-

חז"ל והמפרשים מסבירים....

הגמ' בשבת אומרת: א''ר שמואל בר נחמני אמר ר' יונתן כל האומר דוד חטא אינו אלא טועה שנאמר: ויהי דוד לכל דרכיו משכיל וה' עמו וגו' אפשר חטא בא לידו ושכינה עמו אלא מה אני מקיים  מדוע בזית את דבר ה' לעשות הרע שביקש לעשות ולא עשה אמר רב רבי דאתי מדוד מהפך ודריש בזכותיה דדוד מדוע בזית את דבר ה' לעשות הרע רבי אומר משונה רעה זו מכל רעות שבתורה שכל רעות שבתורה כתיב בהו ויעש וכאן כתיב לעשות שביקש לעשות ולא עשה {שמואל ב יב-ט} את אוריה החתי הכית בחרב שהיה לך לדונו בסנהדרין ולא דנת ואת אשתו לקחת לך לאשה ליקוחין יש לך בה דא''ר שמואל בר נחמני א''ר יונתן כל היוצא למלחמת בית דוד כותב גט כריתות לאשתו שנאמר {שמואל א יז-יח} ואת עשרת חריצי החלב האלה תביא לשר האלף ואת אחיך תפקוד לשלום ואת ערובתם תקח מאי ערובתם תני רב יוסף דברים המעורבים בינו לבינה {שמואל ב יב-ט} ואותו הרגת בחרב בני עמון מה חרב בני עמון אי אתה נענש עליו אף אוריה החתי אי אתה נענש עליו מאי טעמא? מורד במלכות הוה..



בעניין שלמה המלך: האם שלמה המלך עבד ע"ז? הרד"ק מפרש "ולא שעבד עבודה זרה, אלא שהניח נשיו לעבוד אלהים אחרים אף שהניח אותן לבנות במות בירושלים לעבודה זרה והוא שאמר 'אז יבנה שלמה', שהניח נשיו לבנות ולא מיחה בהן"  (מלכים א, י"א, א).

תפיסה זו תואמת את דברי הגמרא בשבת, האומרת בשם ר' יונתן:
"כל האומר שלמה חטא אינו אלא טועה שנאמר 'ולא היה לבבו שלם עם ה' א-להיו כלבב דוד אביו'. כלבב דוד אביו הוא דלא הוה, מיחטא נמי לא חטא" (שבת נו).
הגמרא שם דנה בכתובים שונים הקשורים בשלמה, ומסקנתה היא כי שלמה לא בנה את הבמות. אלא מפני שהיה לו למחות בנשיו ולא מיחה, מעלה עליו הכתוב כאילו חטא.

מלך לעם=אחדות בעם.אני77
עבר עריכה על ידי אני77 בתאריך י"ב שבט תשע"ב 00:43

למלך יש שלטון ללא מצרים, שברגע שהעם נמצא סביבו-הרי שבעצם כל העם הוא דבר אחד-כי כל העם-שמח במלך אחד, ועושה את דבר המלך-ויוצא מכך שכולם מאוחדים, כי יש מנהיג אחד שבשבילו הולכים באש ובמים. (כמובן-כל זה בתנאי שהמטרה אליה הוא מוביל את העם היא מטרה ראויה-כגון עבודת ה'! אם לא-אמנם יש פה אחדות-אבל אחדות למטרה רעה-היא רעה בכפלים!)

ככה יוצא שכל העם כמקשה אחת-עובד את ה', ואין מציאות מתוקנת מזו.

הערה חשובה-יש לשים לב לכך שמלך הוא לא רק מנהיג מעשי, אלא גם מנהיג רוחני ותרבותי.

 

-צעיר רענן

א)באמת לא לכל השיטות יצטרכו מלך אלא מה שנהוג בעולם באותה עת... (למדים זאת מהפסוקים איני זוכר בשלמות כרגע, מחילה).

ב)כמיהה למלך ברובה הינה כמיהה לגאולה שלמה שפרושה סוף לסבל ולטלאות שעברו עם ישראל והגעה למלכות בית דוד שמבשרת את בוא הגאולה, בניית בית המקדש תחיית המתים וכל הכרוך בכך.


ג)אומנם המלכים חטאו במובן המופשט ע"פ פשט המקרא, אך חז"ל לימדונו שכל האומר דוד חטא אינו אלא טועה, ומכיוון שהננו מאמינים באמונה שלמה שכל דברי חז"ל אמת, אל לנו להתעמק בחטאי צדיקים(מדוע חז"ל צודקים זהו נושא מורכב בפני עצמו).


ד)הגדולה של היהדות לעומת דתות ועמים אחרים היא שחטאי המלך לא מוזכרים בסתר ומקטינים את מעשיו, אלא להפך - מספרים לכל הדורות את החטא, לא מתוך רצון לקלקל - אלא מרצון ללמד ולתקן! 

-הגדולה בדוד המלך זי"ע ועל בית ישראל שלאחר חטא בת שבע ישר אמר "חטאתי", תכונה שלא נמצאת בהרבה מנהיגים אם בכלל! למנהיג כזה אנו מיחלים מנהיג שיודע את מוגבליתו שיודע שהוא בשר ודם וגם הוא חוטא מכיוון שאינו מלאך, ולכן, ממילא סביר מאוד שיפול ביום מן הימים, השאלה- לאן ימנף את הנפילה - להשתפרות ותיקון או קילקול... 

וזה מדוע שעם ישראל מיכל למלך מזרע בית דוד, שיהיה כמו דוד. 


ה)באמת נשאל השאלה למה לא למנות את כלאב בן דוד למלך שהרי הוא אחד מארבעת האנשים(בנימין,עמרם,ישי אבי דוד,כלאב בן דוד) שמתו בעתיו של נחש(מוות רק בגלל החטא הקדמון של אדם הראשון) כלאב בן דוד מעולם לא חטא! אלא מסבירים, שהחטא זה חלק מהגדולה! עצם הידיעה שהמלך יכול ליפול והוא לא מלאך אלא בשר ודם והוא מתגבר על עצמו ואם נופל כמוני כמוך מתגבר כארי ומתחזק וקם - כזה מלך אנו זקוקים, מי שלא עושה לא נופל.



עיין הלכות מכים ומלחמות להרמב"ם.. וביחוד למה"משלוימי

מלך המשיח יהיה בשר ודם כמו שמבואר שם.. עיין שם ותרווה צמאונך..

זה לא ב"פורום" הזה..

כי המצב היום פשוט מושלם! <צ>די"מ
אנחנו דתיים בעיקרוןאנונימי (פותח)

ה' מצווה עלינו לשים מלך, ולמנות שופטים (סנהדרין) יש לכך הלכות מאוד ברורות. יש לציין שמלכות ישראל אינה דיקטטורה, אלא תאוקרטיה, כפי שהגדיר זאת יוסף בן מתתיהו - (מלכות ה' בעברית) זה מתבטא בעיקר באיסור להקשיב למלך כשאומר לעבור על ההלכה.

 

שלטון אידיאלי יכול להתקיים רק אם אנחנו נעשה אותו כמו שה' ציווה אותנו, אחרת גם אם מאוד נרצה הוא יהיה מלכות כזב. ונכון רוב המלכים היו רשעים כאלו שהיום לא תמצא רשעים כאלו בשום מקום. אבל לדמוקרטיה אין אפילו פוטנציאל להיות מלכות ה' כיוון שיש לה מוסר גויי ולא יהודי (וזה ברור מאוד הרב כהנא דיבר על זה הרבה.)

ציטוט של הרב כהנא:אנונימי (פותח)אחרונה
במסכת ראש השנה יש מחלוקת בין רבי יוסי לרבי יהודה: "'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד' - מלכות, דברי ר' יוסי. ר' יהודה אומר: אינה מלכות. 'וידעת היום והשבות אל לבבך כי ה' הוא האלוקים אין עוד' - מלכות, דברי רבי יוסי. ר' יהודה אומר: אינה מלכות" (ראש השנה לב. המחלוקת מדברת על הפסוקים המופיעים בחלק "מלכויות" שבתפילת המוסף של ראש השנה: האם צריכה להופיע המילה "מלך" בפסוק כדי שייכלל הפסוק ב"מלכויות"? לפי רבי יוסי, לא צריכה להופיע מילת "מלך", אך לפי ר' יהודה, צריכה. הרמב"ם פוסק שלא חייבת להופיע המילה "מלך" בפסוק, אלא די שהפסוק מביע את הרעיון של מלכות או עול מלכות שמים (הלכות שופר ג:ח).

על אותה דרך, ניתן לומר שיש הרבה אנשים שאומרים "מלך" או "מלכות" ממש, אך אינם מאמינים או אינם מתכוונים באמת למה שהם אומרים. ומצד שני, יש אנשים - וכך צריך להיות - שלא אומרים "מלכות" ממש, ובכל זאת ממליכים את הקב"ה עליהם באמת ומקבלים עליהם עול מלכות שמים.



ותוספת שלי:

אני חושב שהשאלה ששאלת היא מעניינת, ביחוד כי בתיאור מצוות המלך בדברים יז, לפני "שום תשים עליך מלך", מופיעים גם אלמנטים שנראים שליליים (ואמרת אשימה עלי מלך ככל הגויים...).


הספרי אומר על כך:

ואמרת אשימה עלי מלך ככל וגו' . (סנהדרין נב) ר' נהוראי אומר, הפסוק בגנאי ישראל הוא מדבר, שנאמר (שמואל א ח) כי לא אותך מאסו, כי אותי מאסו ממלוך עליהם .

אמר ר' יהודה, והלא מצוה היא מן התורה לשאול להם מלך, שנאמר שום תשים עליך מלך אשר יבחר ה' א-להיך בו , ולמה נענשו בימי שמואל? מפני שהקדימו על ידם.

ככל הגוים אשר סביבותי . ר' נהוראי אומר, לא בקשו להם מלך אלא להעבידם עבודת כוכבים, שנא' (שמואל א ח) והיינו גם אנחנו ככל הגוים ושפטנו מלכנו ויצא לפנינו ונלחם את מלחמותינו .


כלומר החשוב הוא המלכת הקב"ה על ידי העם, והמלך הוא רק אמצעי למטרה זו.

בנוסף חשוב לזכור שהאחרונים שחזרו לישראל והקימו את המקדש לא היו מלכים, אלא עזרא ונחמיה.



חייב ללכת...

השבוע התחיל בשמחה עצומה!!!כל הזמן שמח

*תושבים מהכפר ג'אניה הסמוך לגוש דולב-טלמונים טענו הבוקר כי כתובות בעברית התגלו על בניין ועל מונית בכפר לאחר שרוססו במהלך הלילה בידי יהודים שנכנסו לכפר.

בין השאר רוססו במקום לטענת הפלסטינים הכתובות  "מוות לערבים", "נקמה", "שטח צבאי סגור" וכן מגן-דוד על הקיר ועל המונית.

 

רק בשמחה בלי יאוש אנחנו מנצחים!!!!!

 

"והעיקר לא לפחד כלל!!!!"

 

 

סוף, סוף זה הגיע גם לאזור שלנו... מרדכי
אגב, כרגע נראה ששקט בג'אניהמרדכי

בס"ד


הלכתי לגדר היישוב טלמון בכדי לבדוק אם יש משהו מיוחד בג'אניה ובאמת על יד אחד הבתים הקרובים ליישוב יש התקהלות של כמה ערבים (ויש שם גם מונית, השאלה היא אם זאת המונית שעליה דובר בכתבה). אבל אני לא יודע עם זה הבית המדובר...


אגב, מהכפר הזה יצא מקים החמאס. 

מה שמחה? זהו? התחלנו להתלהב מגרפיטי ופינצ'ור?יהודי מרמ"ג


אםאתה תסתכל ככה..אנחנו נגיע ל...שמחה שמחה

אחי תסתכל על הטוב-"נקודות טובות"....

 

החברה עייפים עכשיו, החברה מפחדים וכו'.....

 

עכשיו יורד הפחד, אז למה לראות שלילי...

 

עברנו כבר הרבה תקופות כאלה-של יואש ופחד.

 

ובעזרת ה' גם את ה"ירידה" הזאת נעבור.....

 

ובעזרת ה' יתברך אנחנו נעשה את רצונו בלבב שלם ונעלה מעלה מעלה"ירידה לצורך עליה"

 

אחי תסתכל בעיין טובה זה העיקר!!

 

 

תפסיקו לבלבל את המח!!אוהב יהודים

אין חבר'ה ואין עייפים, ואף אחד לא עשה את זה ולא יעשה בעתיד!!

 

חיים טובים!

ברור!!!!!שמחה שמחהאחרונה

זה השב"כ....

 

אני שפוט עובד איתם....

 

ואני התכונתי לומר שלנו אנשי השב"כ אין כח....

מישהוא יודע ?אנונימי (פותח)

אבל באמת=אל תחרטתו .

כמה עולה מבנה osb בגודל 6\3 כולל הכל (קרשים לוחות אסכוריות וכו') 

אשריכם בבניין הארץ ננוחםדוס.

כולל ריצפה בערך 2,400די"מ
עם הובלה, או בלי?יהודי מרמ"ג
בליאנונימי (פותח)
אם אתה מרמ"ג איך זה שאתה לא יודע?די"מאחרונה
לאלירז-תגובה מנוער האלכוהולאנונימי (פותח)
עבר עריכה על ידי barak22 בתאריך י"א שבט תשע"ב 03:29

קודם כול מתנצל על התגובה בשבת.

ראיתי לאחרונה את הופעתך בערוץ 2 בתוכנית של דני קושמרו בyoutube. 

אני בתור סטודנט יהודי  חילוני,לא מאמין בה',ימני ותומך פייגלין,ברצוני לחזק את ידיך!! 

תומך בך,את מופת לבחורות היהודיות בארצנו! המשיכי לעשות ולקדם את העקרונות שאת מאמינה בהם.

תשמרי על עצמך,אושר ובריאות ושיהיה בהצלחה בהמשך דרכך.

יורשה לי להחמיא לך על עיניך היפות והנוצצות. 


דרך אגב יש סיבה שאני רואה הרבה נערי ונערות גבעות דומיננטים וכולם באופן מחשיד ג'ינג'ים?

אשכרה שיכפולים של בני דויד.



התגובה משבת????צעיר רענן

למה אתה בדיוק כותב פה בשבת??? משה לא צריך לחסום את האפשרות הזאת???


מסתבר-משה ר-
עם כול הצער שבדבר.אנונימי (פותח)

ממממ כן המערכת שלכם לא חוסמת תגובות בשבת.

למה כתבת בשבת..אוריין
עבר עריכה על ידי אלירז בתאריך י"א שבט תשע"ב 20:34
בינאדם לחבירו - קצת יותר חשוב מבינאדם למקום... אהמ!!!
זה ביני לבין אלוהיםאנונימי (פותח)

לא צריך לאכול אותי. החטא עלי.

לפחות תתחשב במקומיים...קיש חצילים
אנונימי (פותח)

סבבה לא יקרה שנית.

ברק שלום... ושבוע טוב.אלירז

א. ממש תודה רבה על המחמאות החמות, באמת מחזק ומשמח לקרוא.

     ובעיני דבריך הם גם תשובה לכל המתנחלים המתחסדים והמתייפייפים שפוחדים לומר את שלהם בגאון.

     ה' יברך אותך!! דוס


ב.  לשון אדומה "עיני יפות ונוצצות" רק בזכות ארוסי המדהים (שלא ממש אהב את מה שכתבת )

     ואני לא ג'ינג'ית - זה צבע לא טבעי. מוציא לשון


ג. יהי רצון שכמו שזכית להיות אדם שמאמין בארץ ישראל ובסגולותיה, כך תזכה להאמין בה' ובתורתו. דוס


באהבת ישראל גדולה.. פרח

יש לך בכלל שיער סגולקחו עמכם דברים
Likeאנונימי (פותח)

א.תודה רבה

ב. בחור בר מזל,אני בטוח שאתם ראוייים זה לזה.

ג. ממממ הייתי אומר שהשלב מאמונה בעם לאמונה באל עלול לקחת זמן. כמו את אסרטיבית ועקשנית(אני מנחש..) כך גם אני עקשן לא קטן..

כולי תפילה ותקווה שיום יבוא והעם הזה יתאחד מאחוריכם,ויחזור להיות עם גאה.

סה"כ הנוער האמוני והנוער החילוני הם אחד,בעלי אותם שאיפות ואמוציות.

אם תלמדו לתעל את המאבק שלכם למען ארץ ישראל,לחשוף את פרצופה המכוער של ממשלת ישראל שמפנה את האחים שלנו באישון לילה כמו גנבים.אף נער או נערה חילונית לא יוכל לשתוק לנוכח הזוועות הללו,מעטים מהם מודעים למה שקורה פה,הרוב עסוקים בהישרדות יום יומית או בצפייה ב"אח הגדול" ...

יום יבוא והמדינה הזו תקום מחדש,שיהיה בהצלחה נשמה

זה התפקיד שלך לגרום להם לצאת מ"האח הגדול" וכו'שמוליק פיין

בס"ד


אם תביא חבר'ה חילונים לפה(לפורום) ולפעילויות שמארגנים,לגבעות לראות להריח לשמוע לדבר להרגיש זה יעשה את עבודתו לבד..אם אתה צריך עזרה בשמחה.


שבוע טוב אשריך ואני באמת בר מזל..

אין שום עניין להביא אנשים לפורום!די"מ

והלוואי ואני בעצמי לא הייתי נכנס לזה!

זה לא עוזר בגרוש! (http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t408412#48

להביא אנשים לפעילות זה חשוב! ולדעתי צריך עכשיו להתמקד בזה!

הפורום הזה הוא חראטה אחת גדולה! ולא עוזר בגרוש!

וכל בן אדם שאני פוגש ואומר לי אה זה אתה די"מ (במקרה שהוא לא איש שב"כ) אני ממליץ לו לצאת מזה כמה שיותר מהר.

(ואפילו כשכותבים פה שנשרף ספר תורה ברמה אף אחד לא מגיע(!(מה שבכלל לא היה נכון))


נכון מי שבפעילות זה לא עוזר לו..אבל...שמוליק פיין

בס"ד


מה עם מי שלא?! חשבת על זה..? יש לך דרך טובה יותר להביא אותם ולהגיע אליהם..אם כן..בהצלחה

כן, אפשר נגיד לפגוש אותם ברחוב.....אוהב יהודים
מזל שיש כל מיני צוים שמאלצים אותם לצאת לרחוב..שמוליק פייןאחרונה


ערוץ 7 לאר סגור בשבת?די"מ
כנראה שלא....קחו עמכם דברים
אדמין אמר פעם שאי אפשר בשרת שהערוץ יושב עליו.נדנדה כתומה.

ויש גם אנשים שכותבים ממקומות אחרים בעולם ושבת אצלם בשעות אחרות.

 

קיצער> זה לא כזה פשוט.

שבוע טובאנונימי (פותח)

אפשר בקשה קישור לראיון?

עזוב פאדיחות...די"מ
יאוו אלירז- תהיי בריאה..רות014
קראת לעצמך"סטודנט יהודי..לא מאמין בה' "פאנט משוגע

מה אומר לגביך יהודי אם אתה לא מאמין בה'?

אנונימי (פותח)

בפעם האחרונה בדקתי יהודי זה גם עם ולא רק דת...

ואיך בדיוק נוצר העם הזה?!אריאל יוסף
!אנונימי (פותח)

הבנתי את הנקודה שאליה אתה חותר...אבותינו היו מאמינים..העם נוצר בסביבה של אמונה.


העם נוצר ע"י הדת>>>אריאל יוסף
עבר עריכה על ידי אריאל יוסף בתאריך י"ב שבט תשע"ב 01:44

ע"י דבר ד' לאברהם וע"י מעמד הר סיני.

 

הוא גם שרד רק ע"י הדת.

 

אלמלא המצוות-גורלנו לא היה טוב יותר מגורל היוונים או הרומאים.

 

בנוסף לכך, ע"מ להצטרף לעם היהודי-יש לעבור גיור, שהוא טקס דתי.

 

גם יהודי שיקשור גורלו בגורל עם אחר-יישאר יהודי.

 

היהדות היא דת ולאום.

 

לא ניתן להפריד ביניהם.

יש מחר הלביה לספר תורה שנישרף בחריש-גיטריסט-

ועצרת לאישתדל לאגיע

*הלוויה-משה ר-אחרונה
הבלוג שלי באתר 'למעש'dan_land

http://www.lms.org.il/Page.aspx/Blogs/Author/30
מ
וזמנים לצפות ולהגיב.
אתר 'למעש'-אחד האתרים הטובים למי שרוצה להישאר 'בעיניינים'...

אפשר שאלה?נדנדה כתומה.

(לא מהתרסה או משו כזה, רוצה באמת לדעת. זה חשוב לי.)

 

עד כמה ההורים שלכם מסכימים עם הדעות/מעשים שלכם?

 

מסכימים לחלוטין, ומעודדים?

לא לגמריי מסכימים איתכם, אבל מעודדים אתכם לחשוב ולפעול בדרך שאתם מאמינים בה?

ניטראליים- תעשו מה שבא לכם?

מתנגדים?(אם כן, מה אתם עושים?)

 

ו.. אם אפשר תכתבו גם מה הגיל שלכם, ומאיזה גיל הם נתנו לכם לפעול לפי מה שאתם חושבים.

 

תודה!

 

 

(מיועד לצורך מחקר> האם ההורים שלי הכי מרובעים או שאפשר להסתדר..)

זה לא קשור לגיל. קשור לחינוך.יהודי מרמ"ג

בהתחלה מתנגדים. אח"כ ניטרליים, אח"כ לא לגמרי אח"כ מסכימים...

לא ממש אכפת להםאילן רמי
או לפחות לא עושים רעש כאילו שאכפת להם.
גיל 24, לא זוכר מתי הם התנגדו שאצא לפעילות כזו או אחרת.
זורמים.
איזה כיף לך..אביה7
קפיצ..נדנדה כתומה.

אנשים, באמת חשוב לי לדעת!

לא מבין למה זה חשוב.. אבל אצלי...שלוימי

ההורים בדעות אך לא בהכרח תמיד במעשים,

אנחנו צעירים (אני 22) ויש לנו להט וכוח שאין למבוגרים.. אנחנו יותר אמביציונים ומאמינים יותר בכוח שלנו..

אולי כשתבגר נישחק או ניתיאש? מקווה להיות צעיר לנצח!!!

מסכימים ומעודדיםרמ"ג

וכמובן מתווכחים על כל דקות....

וואי - הורים זה עסק מורכב ומסובך.אלירז

בהתחלה - הם הסכימו, היו איתי בכל לב.

במעצר הראשון - קיבלתי על הראש שהגזמתי, אחרי שהם נרגעו - הסכימו איתי שאני צודקת, רק שהם דואגים לי.

אח"כ התרגלו למעצרים, והכל זרם על מי מנוחות..

בזמן האחרון - אמא שלי איתי, אבא שלי חושב שאיבדתי כיוון..

יש לי תחושה שמישהו ממלכתי שוטף לו את השכל לאחרונה, והוא כמובן ובעיקר - דואג לאור כל המעצרים וההרחקות המנהליות.


אני בת 20, מגיל 15 נתנו לי להסתובב, שאז היו קצת יותר הגבלות, אבל האמינו במה שעשיתי.

את רצינית???-משה ר-

לי עד כמה שידוע הוא כן תומך בהרבה דברים, והוא אמר את זה לא פעם.....

דווקא הייתי בטוח שהוא כן בעד...

אידאלים באש ובמים עד שזה מגיע לילדים שלי..אלירז
מכיר ת'רעיון?
הוא בעיקר פוחד עליי לדעתי.
כי אנחנו מסכימים על הרוב המוחלט..
ההורים שלי לא יודעים מה דעותי אבל...ענבל

הם נותנים לי עצמאות.

אני מתכננת ללכת לסיור מאחזים והם לא יודעים.

ברגע שהם נותנים לי לצאת מהבית הם כבר לא יודעים מה עשיתי ואיפה הייתי.

 

בדעות פוליטיות הם לא יודעים אבל בדעות אחרות הם בגישה של לאמעודדים אבל נותנים לי לפעול בדרך שבה אני מאמינה.

 

ואני בת חמש עשרה אם לא ידעת עד עכשיו

אני בן 22מיואש מהחיים

התחלתי להיות בענינים בערך מגיל 11|12. בהתחלה ההורים פחדו והיו נגד. לאט לאט עים השנים

הם התרכחו. והיום הם בעד.היום שאחי הקטן מתחיל להכנס לעינינים הוא כבר לא צריך לשכנע אף אחד.

 לפי דעתי לא צריך לריב עם ההורים. אבל גם לא חייב לקבל את דעתם על

כל דבר(לא לשכוח כיבוד הורים שלא יהיה מצווה הבאה בעבירה)

סתם שאלהmp752

זה ממש לא קשור לנושא, פשוט קראתי את הפורום ופתאום נתקלתי בתגובה שלך. למה אתה מציג את עצמך בשם "מיואש מהחיים?"

מחקר (חשוב?)אנונימי (פותח)

אני בן 15 הורים שלי מסכימים אם דעתי לרוב אבל לקח קצת זמן לשכנע אותם שמה שאני עושה זה חשוב 

ההורים שלי מתים שאני ילך למאחז..דניאל!!
בכלל בבכל לא מסכימיםדי"מ

החודש הם לא רצו שאני יבוא הביתה עד שאני יתחייב לא לפגוע יותר בערבים אבל בסוף נשברו.


אני בן 17.5 אף פעם (וגם היום) הם לא נתננו אלא נאלצו כי הם נשברו וכול פעם מתחתי את הגבול עוד קצת ועוד קצת (ומדי פעם אפילו הרבה)

אתה מטומטם.קטיף שנית

קידשתם את המלחמה בערבים, שהיא סה"כ אילוץ.

תודהדי"מ

זה שאתה לא מסכים זה משהו אחד


המטרה זה מלחמה בציונים דרך הערבים.

קידשתם את "יישוב הארץ" מצווה שלפי הרמב"ם לא קיימת!

לא נכון, הציונים הם יהודים, והמלחמה איתםאוהב יהודים

היא רק אילוץ.

הערבים הם האוייב והמלחמה איתם.

ברור שהציונים מפריעים במלחמה, והצטרפו לעזור לאוייב, אבל עדיין הם יהודים!

כשאמרתי "הציונים" התכוונתי "הצינות"די"מאחרונה

ולא האנשים הפרטיים


תיזהר חבוב,רחלקה

בעזהי"ת.

 

ב"ה יש לי הרבה ידע בתושב"ע.

אתה רוצה לפתוח את הסוגיה "למה הרמב"ם לא מונה את מצוות יישוב הארץ בתרי"ג מצוות"??

יש לזה מליון סיבות...

לא קיימת?! הוא לא *מנה* אותה במניין!!!קיש חצילים

תפתח שוב שם ב"מגילת אסתר"...

יש מצוות יישוב ארץ ישראלאוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
אבל יש לה שני חלקים :

1. הורשת הגויים = מלחמה בערבים...  

2. וישבתם בה.. = יישוב הארץ... 

 

אי אפשר לדאוג ליישוב הארץ בלי לדאוג להעפת הערבים. אחרת לא נוכל להוריש את הארץ לבנינו...

 

המלחמה בערבים זה חלק מהמלחמה על ארץ ישראל.  

 

מה גם שהנק' העיקרית בדורנו זה לא ארץ ישראל. הנק' העיקרית זה קידוש ה'. רק כ"ך נוכל להביא את הגאולה במהרה.

 

 

 

הנקודה העיקרית היא בכלל לא קידוש השם.קטיף שנית

היא שתייה של שוופס ואכילת נקניק.


כל אחד ממציא לו מהי הנקודה העיקרית?

אני לא ממציאה.אוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!

הרב כהנא אמר אתזה.

כמו שבגאולה הראשונה נגאלנו ע"י מעשים של קידוש ה' כ"ך גם בגאולה אחרונה ניגאל ע"י מעשים של קידוש ה'.

כל העניין של הגאולה זה קידוש ה'.

 

 

פרק קידוש השם בספר "צופה ומנהיג"

 

קידוש השם

כ' אלול התשמ"ט

"ועת צרה היא ליעקב" (ירמיהו ל:ז) - הפסוק הזה הולם את התקופה שלנו היום. המציאות בוערת. יהודי נדקר היום בשכם.לא רציני, ב"ה. יורדים שוב למצרים - "הוי היורדים למצרים..." (ישעיהו לא:א). והנה "עת צרה היא ליעקב". ואפשר להבין זאת: כשהקב"ה מעניש, הוא מתחיל מהגדולים, כי הטעות והסירחון החלה אצלם. הכל יודעים שיש מחלוקת לגבי "השטחים", ואפילו שמאלנים הפכו ל"בני תורה" בנושא. מה שמצער בזה הוא שהשאלה מנוסחת "האם להחזיר". להחזיר למי? השאלה היא האם מותר "להפקיר" שטחים, לא "להחזיר". ושניהם טועים, שני הצדדים,אלו ואלו דברי מתים. שניהם מבססים את תשובתם על דעות ומומחים, בעוד שבאמת הנקודה היא קידוש השם!

אנו רואים זאת בבירור אצל דוד המלך. על הפסוק "ויצאו שרי פלשתים ויהי מידי צאתם... וייקר שמו מאוד" (שמואל א יח:ל) אמרו חז"ל: "נתייקר שמו מאוד בהלכה. כיצד? כיוון ששמעו פלשתים שנשא דוד אישה [מיד יצאו למלחמה] אמרו: כתיב בתורה 'כי יקח איש אשה חדשה לא יצא בצבא' (דברים כד:ה) הרי שעה שנקפוץ על דוד ונאבדנו מן העולם. והם אינן יודעין שדוד חכם ודורש: במה דברים אמורים? במלחמות הרשות, אבל במלחמת מצווה הכל יוצא אפילו חתן מחדרו..." (מדרש שמואל כב:ב)! אנחנו יודעים שמלחמות פלשתים לא היו מלחמות דת אלא ממוניות בלבד. ודאי שאם ישראל היו נכנעים להם, היה שלום. אם כן, למה לא לשלם להם מסים כדי שנוכל לשבת וללמוד תורה בשקט? אלא, חז"ל בפירוש קוראים למלחמות אלה חילול השם וקידוש השם! גם הרבנות הראשית וגם הרב שך טועים בעניין הזה,כשאומרים שצריך לשאול את האלופים שומרון ומצנע. האלופים לא קובעים, כי יש כאן עניין של קידוש השם. על הפסוק "חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו" (שמואל ב י:יב) מפרש רד"ק: "שלא יכבשו אותם אויבנו וישבו בהם... ויהיו ערי אלוהים אחרים". וזו הנקודה! גם אם יאמר חוסיין מחר: 'תנו לי את יריחו ואני חותם על הסכם שלום', אסור לתת לו, וגם אם כל המומחים יאמרו שיהיה שלום אמת,בכל זאת אסור, כי אז יריחו תהיה "ערי אלוהיהם".


בעניין זה אין שיקול של פיקוח נפש, כמו שכתב "מנחת חינוך" (מצווה תכה): "נהי דכל המצוות נדחות מפני הסכנה, מכל מקום מצווה זו התורה ציוותה ללחום עימהם, וידוע דהתורה לא תסמוך דבריה על נס, ובדרך העולם נהרגים משני הצדדים. א"כ חזינן דהתורה גזרה ללחום עימהם... ודחויה סכנה במקום זה" - שהרי אם יש שיקול של פיקוח נפש, לא תיתכן לעולם מלחמת מצווה. היום יש גדולים ותלמידי חכמים שלא פוסקים כך, אף על פי שזה "אלף בית". הם טוענים טענות מצד שלוש השבועות. אבל הרי הדיון אינו האם צריך לכבוש, אלא האם מותר "להחזיר", וזו מלחמת מצווה של"עזרת ישראל מיד צר" (רמב"ם, הלכות מלכים ה:א). מצווה להילחם אף אם באו רק על קש ותבן (ומצוות כיבוש תלויה במחלוקת ראשונים בין הרמב"ן והשאר).כשכבשו את לבנון, כל הרבנים אמרו שמותר לסגת משם מפני שלא נכנסנו למטרת כיבוש. וכי ליהודה ושומרון נכנסו במלחמת ששת הימים למטרת כיבוש? היה אסור מדאורייתא לסגת מלבנון. והסיבה שיש רבנים שלא תופשים זאת, היא שאיבדו את המושגים של לאומיות ועם.לכן איבדו את המושג של קידוש השם של הכלל, ונשאר רק המושג של קידוש השם של הפרט,ולפעמים יש סתירה בין שני המושגים. לדוגמה, כשיהודי נהרג בשואה, באופן פרטי הוא מת על קידוש השם, אבל לגבי הכלל, זהו חילול השם, כי הגויים אמרו: "איה נא אלוקיהם". מי שמוגבל ומצומצם, נשאר רק עם קידוש השם של היחיד, ומאבד את המושג שכל נסיגה וכניעה של עם ישראל היא חילול השם.

קידוש השם הוא המפתח לגאולה בגדלות,בהתרוממות, בהדר, בפאר ובתפארת, לא כמו שאנו רואים היום, לצערנו. האתחלתא של האתחלתא - דהיינו מדינת ישראל - החלה בנסים ובנפלאות. במשך עשרים שנה, עד לאחר מלחמת ששת הימים, עלינו ועלינו. אנחנו לא עשינו כהוא זה, אלא כל מה שזכינו לו, היה בניגוד למה שרצינו. אנו הסכמנו לתכנית האו"ם לחלוקה, אך ברוך השם, הערבים לא הסכימו. אילו היו מסכימים, עכו והגליל ויפו ובאר שבע היו אצלם. בשנת תשכ"ז,התחננו לחוסיין שלא ייכנס למלחמה, אך הטיפש הזה נכנס, ולכן קיבלנו את יהודה ושומרון. אף פעם לא רצינו לקדש שם שמים, אבל הקב"ה פתח לנו פתח של גאולה לקדש שם שמים. לאחר ארבעים שנה התחלנו להידרדר. היום יש סיוט ולא נס, וחיללנו שם שמים.המסר העיקרי שכל אחד ואחד כאן בישיבה חייב להעביר, הוא שאנו עומדים היום לפני אסון גדול מאוד.

הסירוב לתת כבוד לה' ימיט עלינו אסון,ח"ו, כמו שהיה ב"פילגש בגבעה". אמרו חז"ל: "למה נענשו בפילגש בגבעה [שמתו ארבעים אלף]?... בכבודי לא מחיתם, על כבודכם מחיתם! העשן של פסל מיכה והקטורת נתערבו יחד... ואתם לא מחיתם" (סנהדרין קג). ופירש רש"י: "שלא מיחו בידם". אבל כשהייתה פגיעה בכבוד של בשר ודם, מיד עשו מלחמה למרות הסכנות. חייבים לקדש שם שמים, ולהבין שזהו המפתח, במיוחד עכשיו,עשרה ימים לפני ראש השנה, שבו אומרים "מלכויות" וכל יהודי ממליך את הקב"ה עליו. חייבים להחזיר את הקב"ה לכיסאו. היום הוא יושב על"כס", וחייבים להחזירו ל"כיסא", כמו שאמרו חז"ל: "עד שלא פשט ידו בכיסא, 'תמחה [את זכר עמלק]' (דברים כה:יט); כשפשט ידו בכיסא, 'מחה אמחה' (שמות יז:יד). אפשר בשר ודם יכול לפשוט ידו בכיסא של הקב"ה?! אלא, על ידי שהחריב ירושלים, שכתוב בה 'בעת ההיא יקראו לירושלים כסא ה' ' (ירמיהו ג:יז), לפיכך 'מחה אמחה'.ונאמר 'כי יד על כס י-ה מלחמה לה' ' (שמות יז:טז)... כל זמן שזרעו של עמלק בעולם, לא השם שלם ולא הכיסא שלם. אבד זרעו של עמלק, השם שלם והכיסא שלם" (תנחומא כי תצא יא). עלינו יש מצווה למחות את זרע עמלק, ואם לא נמחה, ח"ו הוא יפשוט ידו בירושלים. תשעה חודשים הוא יפשוט את ידו בכל הארץ. יש בנביאים שני תסריטים לגבי הגאולה, סותרים כביכול. אך באמת אינם סותרים. הגאולה תהיה "בעתה" או "אחישנה",וב"בעתה" יבוא עונש לפני קידוש השם, והוא יהיה קטסטרופלי.

העובדה שלא נותנים ליהודים לעלות להר הבית היא חילול השם. יהודים נתנו לגוי לפשוט את ידו בירושלים, ועל זה אין מחילה. צריך לקרוע כל יום. שכחנו כבר את המושג קידוש השם, ויש קליפה המבדילה בינינו לבינו. הרי זה צריך לבעור בנו כסכין בבשר החי, וזה לא מזיז לנו.

דני כץ, הילד שנרצח באכזריות, בא ממשפחה של אנשי "רץ", שמאלנים. כשהילד נרצח-נשחט, הם הרימו אלינו טלפון ואמרו שחייבים לעשות משהו. יש כאן מידה כנגד מידה. יש חילול השם, והיום אנשים בוכים על שטויות.


המושג של קידוש השם היה תמיד נר לרגלינו, מאז אברהם אבינו. המלחמה הראשונה על קידוש השם הייתה של אברהם אבינו, שהוא היה יחיד והלך למלחמה להציל את לוט, כי"נשבה אחיו" (בראשית יד:יד). "וירק את חניכיו". הוא פחד: איך אני יוצא למלחמה עם 318 אנשים נגד ארבעה מלכים, שחמישה מלכים לא הצליחו נגדם? ובכל זאת הוא אמר: "אצא ואפול על קידוש שמו" (בראשית רבה מג:ב). הייתה סכנה שייהרג, ואם היה שואל את המומחים, היו ודאי אומרים לו: 'שב ולמד'.


כל המטרה של ירידת עם ישראל למצרים הייתה כדי להרים על נס את המושג של קידוש השם, ורק זאת הייתה המטרה! "כה אמר ה' אלוקי ישראל שלח את עמי... ויאמר פרעה: מי ה'" (שמות ה:א-ב) - זה הטיפוס של הגוי שמחלל שם שמים על ידי בוז. הוא אמר: "לא ידעתי את ה'", ובזה לקח את הכפפה וזרק אותה לזירה. וזה מתבטא ביחס שלו לעם ישראל, שהרי מיד אמר: "וגם את ישראל לא אשלח". אמר הקב"ה למשה: "ולא ישמע... והוצאתי את צבאותי... וידעו מצרים... בנטותי את ידי על מצרים" (שם ז:ב-ה). גוי לא מבין היגיון - הוא מבין רק כוח! בשבילם, כוחו וגבורתו הם ההוכחה למציאות ה'. לכן אמר ה': "וחיזקתי את לב פרעה". לכאורה קשה: הכיצד? היכן הבחירה החופשית? התשובה היא שפרעה יכול היה להתקפל באחת משתי דרכים: או מתוך תשובה או מתוך פחד. בוודאי,אם היה חוזר בתשובה, תשובתו הייתה מתקבלת, שהרי אז הייתה מושגת המטרה של ההכרה בה'. אבל אם פרעה היה מתקפל רק מתוך פחד, אם היה שולח את ישראל בלי להיכנע, בלי להיות שפל, בלי להתכחש לאלוהיו, לא הייתה מושגת המטרה של ההכרה בה'. לכן הקב"ה חיזק את ליבו שלא ייכנע מתוך פחד בלבד. אם ירצה להיכנע מתוך תשובה,בבקשה. אלא, פרעה לא היה כזה, ולכן "וחזקתי את לב פרעה... ואכבדה בפרעה" (שם יד:ד) - כבודי יתגלה באמצעות תבוסת פרעה וחילו, וכך יבין העולם. הגויים מבינים רק כח - "וידעו מצרים כי אני ה'". ויש כאן מידה כנגד מידה: פרעה הכביד את לבו, ומאותו שורש באה המילה "כבוד". כבוד ה' נגרם על ידי כבדות לב פרעה. מזה שרצה להיות כבד, התכבד ה'.

הכל בשביל קידוש השם! בילקוט שמעוני נאמר: "'למנצח לבני קרח' (תהלים מד:א)... זה שאמר הכתוב 'מוליך לימין משה זרוע תפארתו... לעשות לו שם עולם' (ישעיהו סג:יב). מכאן אתה למד שלא היה בידי ישראל כשיצאו ממצרים מעשים שיגאלו מהם... [ולמה נגאלו?] לעשות לו שם עולם... ליתן שבח להקב"ה שבניו מספרים תהילתו בין האומות"! (מדרש תהלים מד:א)

חז"ל אומרים שיש דמיון בין הגאולה הראשונה והאחרונה. בראשונה, במצרים, למרות שלא היו לישראל מעשים טובים, בכל זאת ה'גאלם. גם באחרונה, בימינו, הגאולה תבוא רק בשביל קידוש השם. אם אנו נקדש את שמו,זה יכול לכסות על הרבה חטאים ועבירות, והגאולה תבוא ב"אחישנה". אם ה'יצטרך לקדש את שמו, היא תבוא ב"בעתה" - "ייתי ולא איחמיניה" (סנהדרין צח: ). ארבעים שנה נתן לנו הקב"ה אפשרות לקדש את שמו, ולא עשינו זאת, אלא הוספנו לחילול השם של השואה. חשבנו שאין חילול השם גדול מהשואה, אך מה שקורה כאן הוא חילול השם גדול יותר, שהרי בשואה לא היינו יכולים לעשות כלום, אך עתה יש לנו צבא, ויש ביכולתנו לעשות, ובכל זאת לא מקדשים את השם. יש יונים וניצים ורבנים - "על כבודי לא מחיתם, על כבוד בשר ודם מחיתם". אם יהודי צועק על שמאלני, מיד קמים ב"מרכז הרב" וצועקים, אבל על כבוד ה' לא מוחים.לשמאלני, שכל יום מחרף את ה', מותר להיכנס לכל מקום - "דמוקרטיה"; ולנו אסור. בע"ה בשבוע הבא נמשיך בזה.

 

סתם אציין ואזכיר שהרב חרל"פ כתב שארץ ישראל היא אכןקיש חצילים
עבר עריכה על ידי קיש חצילים בתאריך י"א שבט תשע"ב 19:52

הנקודה העיקרית בדורנו.

גם אני לצטט הרב חרל"פ?רחלקה

בעזהי"ת.

 

|נלא"ית מכורה|

דוב, תשיב על הטענות שהעלתי פעם קודמת>>>אריאל יוסף

שטענת את הטענה הזו, אח"כ נמשיך:

http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t388725#4669031

 

 

אני בן 16!sss2

בגיל 14.5 עזבתי את הבית ספר והלכתי לגבעות ,בהתחלה אבא שלי היה ממש נגד אבל עכשיו הוא כבר לא אומר לי כלום כי הוא הבין שאין לו בררה ושהיתי במעצר הוא דוקה עזר לי!!!

ראש השב"כ נגד מתנחלי יצהר...יהודי מרמ"ג


ראש השב"כ, יורם כהן, תקף בחריפות את פעילי הימין הקיצוני בהרצאה סגורה בתל אביב.

על פי הדיווח ב"הארץ" אמר כהן כי קיימת קבוצה שמרגישה ניכור גובר והולך כלפי המדינה - "הציבור האמוני", כפי שהיא מכונה בפיו. לדבריו, אותה קבוצה עברה משבר אמון בהנהגה, ולא במפלגה כזו או אחרת. "לפי תפישת עולמם, ההנהגה חסרת ערכים, לא תמיד פועלת באופן דמוקרטי, מסובכת פלילית ועושה קומבינות. מבחינתם, ההנהגה פועלת באופן לא דמוקרטי כדי להוציא אותם מאדמתם בצורה לא ראויה ופוגעת".
ראש השב"כ ציין כי מדובר בקבוצה קיצונית שמונה "כמה עשרות פעילים, שנמצאים בעיקר ביצהר". לדבריו, פעילים אלו אינם מכירים במועצת יש"ע: "הם החליטו לפעול בדרך של טרור והטלת אימה ומורא על ממשלות ישראל. כיוון שהם לא יכולים לפגוע בממשלה ובצה"ל, הם פוגעים בערבים ובקודשי דת. לתפישתם, ככל שיהיה רע יותר, כך הממשלה תחשוב פעמיים אם כדאי לה להרוס צריף בהתנחלות. אנחנו מתייחסים לזה כטרור. אלה פעולות טרוריסטיות. כלל הציבור ביש"ע שומר חוק ולא מפעיל אלימות".

"הוא ממלכתי ונאמן למדינה. יש כמה עשרות שמבצעים את הפעולות האלה, ואנחנו משתדלים לטפל בהם הכי טוב שאפשר. בחודשיים האחרונים יש ירידה משמעותית בפעילות שלהם".

למה הוא חושב שאנחנו תומכים בדמוקרטיה? הוא אמור לדעת, לא?
כל השב"כ הזה כנראה הוא חרטא...


איזה מנוול!!!!! ידוע שהכי גרועים זה האלה עם הכיפה66

שמגיעים לתפקידים הגבוהים.. 

חח כנראה חרטה?? בטווווח...אוריין

 

אגבב....אורייןאחרונה

בס"ד! הרב כהנא צדק!
http://www.hakolhayehudi.co.il/?p=24429

סליחה?????????אוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!

תגובות שנכתבות בשבת לא מוחקים????????? ותגובות שלי כן????????

החילוניים הללואנונימי (פותח)

הורסים כול חלקה טובה...

תלונות באישי..אלירזאחרונה
שבת ט"ו בשבט לבנות בעוז ציון!!לפרטים--->ליאת=]]

בס"ד

שבת ט"ו בשבט לבנות בעוז ציון!!

בעזרת ה' תתקיים שבת מדהימה לבנות ביישוב החדש עוז ציון שנמצא ליד גבעת אסף.

כולן מוזמנות לשמוח את שמחת ארץ ישראל בחגה המיוחד, במקום מיוחד ובאווירה מרוממת של קדושת א"י!!

ללאהdan_land

האם את מבסוטה?

למדו מטעויות...

מכיר שיחה אישית?קטיף שנית

והודעה?

מכיר רדת על אנשיםdan_land

וציניות?

ודאי.קטיף שנית

איזו שאלה

חחחחאהוד
אם הם לא היו לומדים הם היו חוטפים... סתם.גלוק17
^^^ גיבורת ישראלרמ"גאחרונה
ואיי.. ממש בא לי לבוא..נדנדה כתומה.

נראה..

 

בעיקרון יכוליות שיש שבת כיתה. ואז אני לא יבוא. אבל אם לא...

 

 

השבוע היה כמה דברים ממש משמחיםכל הזמן שמח

1.בירושלים כ7 רכבים ניזוקו.

 

2.ערביה נפצעה מאבן שנזקה כלפיה בציר גלעד.

 

3.ערבי שהתחיל עם יהודיה חטף מכות.

 

4.רכבים בעוורתא ניזוקו.

 

5.הפגנה מול הבית של רמי זיו.

 

6.משאית עם נהג ערבי עלה ליצהר וחטף אבנים.

 

בעזרת ה' שנזכה לשמוח ולשמח, את כל עם ישראל!!!!

 

רק לשמוח יש!!!

 

ב"ה אורייןאחרונה
אפשר לארגן משחק בין שכם לרמאללה?תג מחיר מקורי מושיקו

לפחות 73 בני אדם נהרגו הערב (יום ד') בעימותים בין קבוצות אוהדים יריבות במשחק כדורגל במצרים. כך מסרו גורמים רפואיים. לפחות 136 בני אדם נפצעו בתקרית. המשחק נערך בפורט סעיד בין "אל-מסרי" המקומית לבין אחת הקבוצות המצליחות במצרים - "אל-אהלי" מקהיר, שרוב הנפגעים הם אוהדיה. אנשי ביטחון בין ההרוגים. 

?


הישאם שייחה, סגן שר הבריאות המצרי אמר לטלוויזיה הממלכתית כי רוב הפציעות הן "זעזועי מוח וחתכים עמוקים". הוא כינה את התקרית "מצערת". הפרלמנט המצרי יתכנס מחר לישיבת חירום.



האוהדים של "אל-מסרי" התפרצו למגרש שניות לפני תום המשחק, שתוצאתו הייתה סנסציונית – 1:3 לקבוצה המקומית, יריבה מרה של "אל-אהלי". לדברי גורמי ביטחון, האוהדים רדפו אחר השחקנים. כמו כן, הם החלו להשליך אבנים ובקבוקים עליהם.

חחחח...באצטדיון באל-בירה במוצ"ש!!!!951753

כדי שאני אוכל לראות במשקפת מהבית-

חחח גדווול!!!אני בעד..!משחק של דו קיום עם הערביםאורייןאחרונה
חזק ביותרשימעלה

אהבתי

 

אבל מאיפה הוא יודע רש"י

 

(צ)

כי הוא בוגר ישיבה תיכונית..מרדכי

בס"ד


ואני לא רוצה להזכיר איזה ישיבה...


והסרטון באמת נחמד, השאלה היא אם אחמד טיבי קלט את זה, או שכצפוי זה עבר לו על יד האוזן...



למד בנתיב מאיר...צעיר רענן
אני יודע...מרדכי
עבר עריכה על ידי מרדכי בתאריך ט' שבט תשע"ב 13:08

בס"ד

 

אגב,

בס"ד

אחרי שהשבוע זיכיתי לתואר "הכישלון החינוכי של הישיבה" על ידי אחד הר"מים אצלנו (בגלל שהוא שמע שחתמתי על ההעצומה שלא מתגייסים לצה"ל כל עוד מחייבים לשמוע שירת נשים) כנראה שגלעד ארדן זכה לתואר ההפוך "הפאר החינוכי של הישיבה" כי הוא ממלכתי, חילוני והוא הגיע לרמות גבוהות.

 

 

נ.ב. למי שלא הבין אני לומד באותה הישיבה בה למד השר ארדן...

באמת?!orenzauda

למה חתמת על העצומה?!

למה אתם פוסק לעצמך הלכות?!

משגע אותי.

הוא לא פסק שום הלכה-משה ר-
עבר עריכה על ידי שדרותי בתאריך ט' שבט תשע"ב 22:52
עבר עריכה על ידי שדרותי בתאריך ט' שבט תשע"ב 22:52

וגדולים ממנו אמרו שאם יש מצב כזה עושים מרד

הרב שמואל אליהו, רבה של צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, מתבטא בחריפות גדולה הרבה יותר בעניין. לדבריו, פסיקתו של הרב פרץ "אינה מקובלת על רוב מוחלט של רבני ישראל, ובמיוחד לא על הרבנות הראשית לישראל". בשיחה עם 'בשבע' אומר הרב אליהו כי "מועצת הרבנות הראשית היא הגוף המוסמך לפסוק הלכות, והיא קבעה שאסור לחייל לשמוע שירת נשים". הרב מספר כי הם קיימו פגישות עם הרב הצבאי ותקוותו שהדברים לא יגיעו לידי התנגשות. אולם במידה והרבנות הצבאית תוציא הוראה שתקבע כי החייל יכול או מחויב להישאר בטקס הכולל שירת נשים, אזי קורא הרב אליהו למרד המוני של חיילים שומרי תורה ומצוות נגד מה שהוא מכנה "פקודה בלתי חוקית בעליל".

כי הוא צדיק...צעיר רענן

גם אני חתמתי...

מרדכי!צדיק בסדום<צ>! אשריך!!!

גם אם הוא קלט זה לא באמת מעניין אותו..-משה ר-
אשריו. הלוואי שכל הח"כים ילמדו ממנו.איזה טוב ה'!!!!
ולמען העם השרוי ברימון..מרב.

תוכלו לתרגם לנו את זה למילים?

ריבוע לבן זה לא כ"כ חזק כמו שנראלכם...

השר גלעד ארדן-משה ר-

מסביר לאחמד טיבי ימ"ש את הרש"י הראשון

טחח XD אוקיי... תודה מרב.
גדול!!;!אביה7
אדיר!!!!ענבל
טווובב!!איזה כיף לשמוע את זה ככה (:האלי גאלי

באמת , אין לנו שום זכות על הארץ חוץ מזה שה' נתן לנו אותה . ועל זה אי 6אפשר להתווכח ... 

מישו יודע מה התגובה של טיבי??? 

חחחחחחחחחחחחח! אורייןאחרונה
חחחחח... סרטון "מרגש" ... נימרחתי מצחוקקאוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
קחו כמה דקות לרוגע... ותהנווו

נשמע כמו אוי אוי אוי-משה ר-
שקרן רואים בצד שמאלצעיר רענן

לפחות 10 עצים עומדים, שיסתפק בהם..


10 עצים עומדים?!אביה7

מי אחראי למחדל הזה..?


<צצ> כמוובן..

ח-ז-ק!!!!כל הזמן שמח

אין מה להוסיף!!!

פשוט רחמנות!!!!!מרדכי

בס"ד


<צ>


ובאמת כילו- אנשים מרחמים עליהם!!!דניאל!!

שיזכרו בפוגל ויידברו...

"כואףףף הלףףף" חחחחחחחחחחשאולי
איזה נחת...האלי גאלי
תענוג לאוזןדי"מ

"הגבולות שלנו יהיו עצי הזית"....

ג-ד-ו-ל-!-!-! באשכרה עשה לי את היום.. חחחחח..66אחרונה
חשוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!66

בעזרת ה' מחר יום חמישי בשעה 20:00 הפגנה מול

הרשע רמי זיו שר"י [סגן ראש יחידת הפיקוח

במינהל האזרחי] בפדואל! כולם מגיעים!!!!!!!!

להפיץ!!!!


לפרטים:0504193127 (דוב)

מקפיץ^^^^^^ (-: יום טוב!!!!!!!!!!!!!לפרוש כנפיים
אנשים אתם יבשניםדי"מאחרונה

הוכחתם שלא מועיל לפרסם בפורום מ(רק טלפונים חפרניים של י')

יש למישהו הסבר לדבר ההזוי הזה?8888

המקום                        נתניהו         פייגלין



אלקנה3162
אפרתה46158
אריאל222103


בית אל13135
בית אריה111154



מא גוש עציון78290


מא הר חברון1102


מא שומרון100673



נתיבות856131


קדומים17122


קרית ארבע22236


קרני שומרון31285


שדרות531201







לא הבנתי מה אמור להיות הזוי?-משה ר-
שמחבלים זורקים קסאמים, נתניהו שותק, ומצביעים לו8888

שמתנחלים חוטפים הקפאות ורדיפות מאת ממשלת נתניהו ומצביעים לו

אותם המטומטמים שמתפקדים לליכוד גם מצביעים נתניהו.יהודי מרמ"ג

חוצמזה שאני לא בטוח שאני מעדיף את פייגלין.

אתה והחפירות שלךדי"מאחרונה
צודק!!-משה ר-


איפה אפשר לראות תוצאות לפי קלפיות?מושיקו
א"א לפי קלפיות. זה לפי סניפים.יזהר
הצחיק אותי הר חברון....האלי גאלי
הפגנה הערב מול נגד רמי זיו,אנונימי (פותח)

מול ביתו שבפדואל בדרישה להפסיק את ההרס המתמשך ביו"ש בשבועות האחרונים בהם נהרסו הגבעות: עוז ציון, ישא ברכה, גבעה 18 ורמת מגרון.
בהפגנה נכחו כ40 שוטרי יסמ ומגב שעצרו כ7 מהמפגינים.

מה מו מי?? אפשר פרטים..?שמוליק פיין
40 טוב שלא הגזמתדי"מאחרונה

קולה הסוואנה של ליאור אבודרהם

ישוב הנגב והגלילאנונימי (פותח)

שלום לכולם,


בימים אלה אני וחברי מקימים גרעין מתיישבים המעוניינים להתיישב בנגב או בגליל.

לאחר כמעט שנה של בירורים ופגישות עם הגורמים הרלוונטים, הגעתי למסקנה שמדינת ישראל לא ממש מעוניינת בישוב אזורים אלה.

בשנה האחרונה עלה לשטח רק ישוב אחד בנגב (חירם).


המדינה מנסה לשווק עוד ישוב באותו איזור והוא כרמית, זהו ישוב קהילתי ליד מיתר, שמוכרים בו חצי דונם (כולל פיתוח) בקרוב לחצי מליון ש"ח מבולבל. זאת אומרת שלא מעוניינים בישוב, אלא בכסף!!!


נראה לי (תקנו אותי אם אני טועה), שמדינת ישראל עושה הכל בכדי להערים קשיים על כל התיישבות בעלת רקע אידיאולוגי.

גם אם לא מדובר על יש"ע.


מעניין, שעל אחינו הישמעאלים, אשר אט-אט משתלטים על אדמות הנגב והגליל, לא מערימים שום קושי. למרות שבד"כ ההשתלטות היא לא חוקית.


אכן מדינת אפרטהייד, אך רק ביחס לבני-ישראל...


בימים אלו, אנו מנסים להגדיל את גרעין המתיישבים ומעוניינים לקלוט עוד משפחות ו/או בודדים.

מי שמעוניין, מוזמן ליצור קשר במייל: shimonai123@gmail.com .


שבת שלום

"כגואל דם לא אחדל מלהתריע שהערבים גרועים מהנאצים"מושיקו

"כגואל הדם של אשתי ו-11 ילדיי לא אחדל מלהתריע שהערבים גרועים מהנאצים"

לרגל הדברים המזעזעים של המופתי של ירושלים מוחמד חוסיין שקרא להרוג את היהודים, אנו מביאים דברים מצמררים שאמר בזמנו רבי יקותיאל יהודה הלברשטאם זצ"ל, האדמו"ר מצאנז בעל ה"שפע חיים", מי ששכל בשואה האיומה את אשתו ו־11 ילדיו.


 

בנו את תאי הגזים להיטלר
"בדרך הטבע בימינו הייתה צריכה להיות טבועה בלבנו שנאה עזה לישמעאלים וחוסר יכולת להביט בפניהם, אחר כל מה שעברנו בשנות המלחמה אצל הרשע היטלר יימח שמו. ידוע לי שהמופתי יימח שמו וזיכרו היה זה שלימד את היטלר לבנות את תאי הגזים והמשרפות, כפי שהנני יכול להעיד על כך. בשעה שהשתחררנו מהמחנות הכניסו אותנו למחנות הנוער הנאצי, ועל הארונות והדלתות היו רשומים כתובות ורשימות בשפה הערבית. ותרגמו לנו הכתוב בערבית "כאן גר המופתי וקבוצתו שהמציאו ולימדו את היטלר לעשות את תאי הגזים".


שנאה עזה כלפי הגוי
"ולאחר שהרשעים הללו עזרו ורצו להכחיד את עם ישראל, הרי אין שיעור לשנאה הגדולה שצריכה להיות אצלנו כלפי הגוי, ואיך אפשר עוד להביט בעיניהם ולהתחבר עם רוצחים שפלים אלו אשר כל מחשבתם יומם ולילה היא לכלות את עם ישראל חלילה, והם זוממים תמיד לאמר "לכו ונכחידם מגוי ולא ייזכר שם ישראל עוד".

"לאחר כל זאת עדיין ישנן כתות רעות של רשעים, מינים כופרים ואפיקורסים, בעיקר באוניברסיטאות ובעוד מקומות ובין אלו המכונים "חברי כנסת", השואפים להתחברות עם הגויים, ועוד מגינים עליהם. ולעומת זה הם שונאים שנאה עזה את היהודי הנאמן לתורתו, עד כי קוראים אחריו בלעג "דתי" ככינוי גנאי.


אוהבים ערבים ושונאים דתיים
"אותם פרופסורים, בכל נאומיהם יודעים לקרוא לאהבת ואחוות הגויים, שהם האנשים התרבותיים, ומאידך משסים לשנוא את היהודי. כשמענישים איזה גוי, אז נעים אמות הסיפים ותרעש כל הארץ, ולעומת זאת כשהורגים יהודי אין קול ואין עונה.

"מחויב אני לקיים את הנדר שנדרתי שם, שבכל מקום שאבוא אספר את כל מה שעיניי ראו שם, מי הם אותם רשעים ומה מעשיהם, ובכל מקום ובכל מצב אצייר את הגוי בדיוקנו האמיתי ואתאר אותו במלוא שפלותו ורשעותו. וכגואל הדם של אשתי ו־11 ילדיי לא אחדל להתריע על כך כי הערבים יימח שמם גרועים מהנאצים ימ"ש...".

מתוך דרשה שנשא בפרשת כי תצא תשד"מ.
פה זה לא רוטריזהראחרונה

כפול.