שרשור חדש
אובמה- עבד כי ימלוך,עושה בושות לארצומושיקו

 

הסבר:הפאדיחה של אובאמה.
כללי הטקס הם שהמברך מזמין את כולם להרמת כוסית לכבוד האורח/המארח,
 ואז מנוגן ההמנון הלאומי של מדינת המארח, ורק אז נערכת הרמת הכוסית בפועל.
אובאמה לא שם לב לכך, ומיד אחר הזמנתו את כולם לעמוד ולהרים כוסית, הוא המשיך בטקס, כשהתזמורת לפי כללי הטקס, החלה לנגן את ההמנון הלאומי הבריטי מיד.

למי אכפת ?הרבי מיאוטואחרונה
לא כ"כ קשור לפורום - אבל!!!!!א-ל נקמות ה'

הרבה אנשים חיפשו פה את הסרט הבן הסורר - מצאתי קישור שלו להורדה

 

קישור לאתר דוסינט

http://dossinet.me/view,10021,הבן_הסורר_-__סרט_כשר__*בלעדי*_.html 

 

קישור ישיר להורדה

http://www.megaupload.com/?d=6W3XEUDP 

 

ואין בכוונתי לפתוח דיון בנושא האם מותר להוריד או לא - מי שרוצה וסובר שמותר - מכובד

 

יום טוב!

יש צפייה ישירה? אין לי כוח להוריד..אלירז
בקישור הראשון יש צפייה ישירהא-ל נקמות ה'

הצפיה ישירה בתוך אתר דוסינט

 

אז אני לא יודע......א-ל נקמות ה'אחרונה
פינוי כעת ב"מבשרת אדומים" E1. נא להגיע למקום!אהוד

כל מי שיכול, נא להגיע!!!!!

מי שיכול היום ומחר להגיע, או לסייע בציודאהוד

(דרוש אוהל גדול, או צילייה/רשת הסוואה, וכמו כן, כל ציוד שרק ניתן לקבל)

 

וכמובן שדרושים כמה שיותר אנשים להיות שם בימים הקרובים, בעיקרון זה גרעין בנות,

אבל בנים מוזמנים להגיע לבנות חושות מאבני המקום, ולהיות גם באזור הנקודה.

 

נא ליצור קשר

050-7875429

הקפצה!אהוד

חברים, זה חשוב.

נא להשאיר למעלה, שאנשים יגיעו למאחז המשוקם (בנות הגרעין הצדיקות חזרו לשם לאחר ההרס, והחלו בסידור המקום מחדש).

 

כמו כן, מי שיש לו ציוד מתאים, נא ליצור קשר עם המס' שלמעלה.

מאחז קרוב לתחנת משטרה...משה
אולי יהיה לו עתיד יותר טוב משל "גבעת האור"..רחלקה
דווקא לא כזה...אהוד

תחנת המשטרה במעלה אדומים, נמצאת כמדומני בכניסה הראשית, ובכיכר בצד שמאל.

"מבשרת אדומים" קרובה למטה מחוז ש"י, הנמצא גם הוא בודד בלב שטח E1 כדי שלפחות נקודה יהודית אחת תהייה שם.

 

וקצת יותר לעומק:

 

 
 

על תא שטח הנקרא על פי התכניות E1 והמהווה חלק מהתכנית להתרחבות העיר מעלה אדומים, הולך ונבנה בימים אלה מתחם חדש עבור מטה מחוז ש"י.
 

הפרויקט ממוקם בנקודה המהווה נקודת ציון בכניסה הדרומית לירושלים ונראה לכל מי שמגיע לירושלים מכיוון ים המלח.
לאחר שנים ארוכות שבהן היה מטה המחוז ממוקם בשכונת ראס-אל-עמוד במזרח ירושלים, הוא נבנה כעת בתוך תחומי הגזרה של המחוז דבר שיאפשר שליטה ונגישות טובה יותר לכל יחידותיו.

מימוש הפרויקט התאפשר בעקבות ביצוע עיסקה עם "ועד הקדש העדה הבוכרית" שעיקרה פינוי מתחם ראס-אל-עמוד על ידי המשטרה בתמורה לקבלת שטח חלופי (E1) ומימון החלק היחסי בבינוי הפרויקט. 

http://www.mops.gov.il/BP/Building+and+Development/OldProjects/E-1Shay/ 

 

הוקפץ שוב.אהוד

מנהלים, ישמצב לנעוץ?

כולם לבוא!!!!! חשוב...גורילה
איחרת בשעה!!!! זה היה ב6:30...גלוק17

לק"י.

 

-נא לא להעיר אותי בשעות כאלו!!!-

 

חבר'ה חשוב מאוד לבוא לשם!!! לחזק ולבנות..

רצוי מאוד שבנים יגיעו לעזור להקים שם מבנים כלשהם... 

וגם סתם כדי שתהיה נוכחות יהודית, ולא בדואית בשטח.....

 

 

אגב, יש שמועות על אוכל ממש טעים ושווה שהתושבים של מצפה נבו במעלה אדומים מפנקים...

 

 

כנ"ל לשעה האחרונה...גלוק17

לק"י.

 

 

כוחות משטרה ויס"מ מנסים לפנות מבנה במאחז שהוקם ב-E1


כוחות משטרה ויס"מ הגיעו למאחז שהוקם ב-E1 והם מנסים לפנותו ולהרוס מבנה ארעי שהקימו התושבים. בתנועה לבניין יהודה ושומרון אומרים "עוד הערב נשוב ונבנה את המאחז".
 
 
בנים!!!!!!!!! נכון שזה דיי מאחז בנות.. אבל!!!!!!..גלוק17

לק"י.

 

יש בשטח הרבה בדואים-ערבים שבאים להתנכל, להציק, סתם לראות מה קורה, לנסות לזרוק אבנים, לשחק אותה כאילו הם רק עוברים ליד, רק חוזרים הביתה דרך המאחז...

קיצר נשמח אם תהיה נוכחות קבועה במקום.. של אפילו מעט בנים..

קיצור- בנים! צריכים אותכם! בהגנה על המולדת!!אלירז
בדיוק!!! באמת!!! אם אנחנו לא שם ערבים שם!גלוק17אחרונה
חייבים לראותשי"מ

כתוב בבעל הטורים בפרשה פרק א' פסוק נ' הפקד שנים במסורה הפקד את הלוים ואידך הפקד עליו רשע וזה שאמרו אין אדם נעשה שוטת מלמטה אלא אם כן נעשה רשע מלמעלה.

ממלכתים..שמוליק פיין

בס"ד

 

אני יודע שהנושא נחרש מכל כיוון אפרי אבל אני רוצה להעלות דיון קצת שונה..לא כמה הם מזיקים שזה כולנו מסכימים..אלא איך אפשר לשנות להם את דרך החשיבה..מה צריך להסביר להם כדי שהם יבינו שהם טועים..?

הם ראש בקיר.. יותר מכל ציבור אחר..אלירז

הם הכי קשים לשכנוע..

נכון..שמוליק פיין

בס"ד

 

אז בגלל זה אני שואל מה אפשר לעשות איתם..?

אז אני רק יגיד!אלירז

ששאלת שאלה טובה!!!

"אגיד" לא "יגיד" עד כאן פינת הלשון=)אריאל דוד

עברי דבר עברית, יהודי דבר יידיש...

אתה לא תגיד לה מה להגיד היא תגיד יגיד (הגשש)מרכזניק
חחחח^^אביה7
טוב מישו..?שמוליק פיין

בס"ד

 

למישהו יש תשובה טובה?

למה תמיד יורדים עלי אז מה אם אני מורה לשון במקצועיאריאל דוד

????בוכה

סססססססתתתתתתתתאאאאאאאאםםםםםם הייתם מתים!!!!

לא יורדים עליך.. בפורום כותבים חצי בסלנג חצי לאאלירז

אז לא כזה מקפידים על כללי הלשון לשון אדומה

הממלכתיות היא השורש פורה ראש ולענה של כל הצרות8888

שיש בארצינו הקדושה עקב ממשלת הזדון.

>>סוג'וק

א. אם אתה לא תכיר ותבין את השורש החיובי שבהשקפתם, לא תוכל לבודד אותו ולהעלותו ולתקנו

ב. הכיוון הנדרש הוא הבנה שיש ממלכתיות אידאלית ושהממלכתיות הנוכחית צריכה להכיר גם בזה שיש אידאל יותר עליון וממילא להיות פרו אקטיבית להגיע לשם מתוך המציאות הנוכחית

 

אתה אולי לא תסכים ותרצה להניא אותם משם לגמרי, אבל גם עלינו להכיר שיש אמת עדרים עדרים

אוקי ולמעיישה..?שמוליק פיין
למעשה:סוג'וק

הדרך היא ליחד את נקודת השורש החיובי בדברים ולהעלותם. הרע מסביב יפול מאליו. לא להתנגח ולהתווכח זה לא עוזר כ"כ היום.

 

להסכים איתו בשורש החיובי שיש בישראל מושג ממלכתי אידאלי עליון ועם כל זה להעמיד דברים על מקומם איפה אנחנו ביחס לזה , שכולם יסכימו שעוד לא הגענו למלכות בית דוד וממילא ג צריך להיות אקטיבים כל אחד איך שחושב לקדם לשם, לחוד ויחד..

 

תן דוגמא אולי נעזור

 

 

..שמוליק פיין

בס"ד

 

חבר שלי אומר שכשהמדינה אומרת משו יש לנו חובה הלכתית לציית לזה..שאם המדינה אומרת למשל לפנות יישוב אסור לסרב פקודה..

 

>סוג'וק

א. לשמוע ולהבין את דבריו ושיראה שאתה מקשיב ומכיל אותו..

ב. למקד את העניין של אותה חובה הלכתית עפ"י מקורות וכד' מתי כן ומתי לא - לדון בזה בניחותא כת"ח. כמובן כשהוא פתוח לשמוע ולא הולך אחר רבו באשר יגיד בלי לבדוק כי אז אולי חבל"ז

ג. יתכן ויש דברים נסתרים מתחת לפני השטח - פחד או חולשה או משו שאם עולים עליו זה כבר טיפול אחר ושורשי יותר. יתכן שורש שהם לא רוצים להגיע למצב של מלחמת אחים וכד' או שעם ישראל קודם לתורת ישראל.. אז גם כאן להבין איפה הצדק ולמה זה לא מדויק ...

 

והכל מתוך פתיחות של 2 הצדדים לשמוע ולקבל

ואיפה עמ"י עומד מול א"י..?שמוליק פיין
זה כבר יותר מורכבסוג'וק

מחד- ברור שעם ישראל חשוב ושכל מה שעושים למען א"י בסופו של דבר זה למען עמ"י שעוד לא "נמצא" תרתי משמע באותם "מקומות" ולכן צריך את רוח א"י, ומאידך או בעצם זה לא סותר - א"י היא הבית ויותר מזה והיא מחזיקה את העם מאחדת ואף מגדירה אותנו כעם.

 

לענ"ד הפתרון השורשי הוא להביא את עמ"י לאותם מקומות, שוב, תרתי משמע, בדיוק כפי שעושים במועצות ביו"ש ובוועדי המתישבים  וכד'. עבודת עומק לתיקון החטא של אלפי שנים והבורות. לא במאבק ולא תוצאות מיידיות. מהשורש ובאהבת ישראל. תכלס זו המציאות - בורות וריחוק אפילו של אלו הקרובים מאוד, הן גאוגרפית והן רוחנית. להביא אנשים וקהילות מהפריפריה הקרובה פ"ת, כ"ס וכו' - זה עושה המון וזה עמ"י וא"י כאחד! וזה השקעה בטוחה שאין סכנת הריסה למחרת. אם יש תקציבים פשוט להעמיד אוטובוסים חינם בערים הקרובות לטיולים וסיורים בחופשים ולהביא את עמך ישראל שאף פעם לא היו כאן, דקות מהבית שלהם..

אני לא חושב שזה יעבודtomerittal

לדבר ולשכנע. טוב, אולי זה יעבוד קצת. 

 

אני חושב שפשוט להראות את העובדות בשטח- כך שפשוט שאנחנו צודקים.

זאת אומרת, ליישב את ארץ ישראל יותר, להיות חיילים טובים יותר, להתחזק באהבת ישראל - תוך שמירה על הערכים של התורה.  

בסך הכל ההבדלים בכלל לא כאלה גדולים אני חושב.

 

אין אפשרות לשנות לאף אדם את דרך החשיבההרבי מיאוטו

לא לשמאלני

לא לממלכתי

ולא לחילוני שלא מאמין בה'

 

לכל אדם יש דרך משלו ובחירה חופשית כיצד להתנהג במגבלות היותו יהודי והיות המדינה מדינת חוק.

 

 

 

היחיד שתוכל לשנות לו את דרך החשיבה (ורק אם מאוד תרצה ומאוד תשתדל ) הוא אתה בעצמך..

איך אפשר לשנות את דרך החשיבה של ממלכתים-מאחורי הקו

....להשפיע מבפנים!

אפשר לנסות להשפיעלמען שמו!

לדבר איתם (וואו זה נישמע כאילו הם.. "איתם"..) לדבר איתם בצורה יה- ולהסביר את עמדתינו..

רק אם משפיעים צריך להזהר לא להיות מושפעיםבתותיאחרונה
לא משנים דרך חשיבה אלא מעלים אותה למרחב >סוג'וק

יותר כולל וממילא האדם משדרג את חשיבתו ופותח אפיקים שלא היו קודם.

 

בדידי הוה עובדה ומזה שנתיים אני מתכתב ומשוחח עם חרדי מב"ב וראו איזה פלא - העלתי אותו מתהומות סאטמר ושות' וכעת הוא היה שמח ללמוד הרב קוק רק שאינו מבין את השפה...

 

אנחנו בתקופה של שינויים תודעתיים וזה קורה ויקרה. "משיח בא בהסח הדעת"!!! - הסח בתוך הדעת והסח הדעת עצמה ושדרוג מעץ הדעת לעץ החיים. (הסח=החיים=חכמה)

 

וכפי שהתבטא בזמנו ר' מרדכי מגור זצל שיהיו 2 שלבים בגאולה: 1 - יציאת ישראל מן הגלות. 2 - יציאת הגלות מן ישראל.

וסיים שהשניה קשה מן הראשונה!

 

צריך להעריך את ההתקדמויות קמעא קמעא  לכתחילה ושחלילה לא נצטרך את ה"אחישנה" בייסורים..

אולי טיפול פסיכולגי יעזור להם?חשבון
הדרך היחידה זה לשכנע אותם לעזוב את הרבנים שלהםדי"מ

כי זה הבעיה העיקרית כי נכל ממלכתי אמיתי אומר "מה אתה רוצה הרב שלי אמר"

אז צריך להגיד לו חמוד שלי תחליף רב

הוא גם בטח ישמע לך.. >סוג'וק

אם כבר בניחותא תאמר לו שטענה זו איננה טענה כלל וכלל. צריך ללמוד את הדברים ולא לחקות וגם רבנים לא יודעים הההכל. אבל גם אתה צריך להיות פתוח ללמוד..

ממלכתי...אנונימי (פותח)

אני כמו שאתם מגדירים "ממלכתי" ואני לא כ"כ מבין מה הבעיה בזה...

 

הבעיה היאיזהר

שיהודי צריך להמליך את ה' בעולם. אם הוא ממליך גם את אויביו - הוא מפספס לגמרי את המטרה, והרי הוא כעובד עבודה זרה.

פיצול אישיות של ראש הממשלהמושיקו

נתניהו אומר שזה ארץ אבותינו וזה שלנו.

אבל זה גם של הפלסטינים

 

 

פיצול אישיות במיטבה

?הרבי מיאוטו

בגלל הממלכתיות והפחדנות של המתנחלים, הנאום הזה הוא כנראה זה שייקבע את גבולות המדינה הישראלית לשנים הבאות,

 

לא נראה לך מספיק חשוב ?

אזכרה לדוד רזיאל הי"דאחת מהשומרון

בס"ד

ביום חמישי הקרוב תתקיים אזכרתו של מפקד האצ"ל דוד רזיאל הי"ד
העליה לקברו בהר הרצל בחלקה הצבאית תתקיים אי"ה בשעה 17:00
מלבד העניין לחלוק לו כבוד על מסירותו למען עם ישראל, יש עניין גדול לבוא לחלוק כבוד לכל אותם אנשי אצ"ל שעדיין בחיים
אשר מתהלכים בתחושה כי נשכחו. אמנם השעה לא הכי נוחה אבל השתדלו לבוא ולהפיץ בין מכריכם
 בואו ונסב קורת רוח לאותם גיבורים שבצעירותם נקראו אל הדגל והתייצבו בגאון
בואו נאמר להם שלא שכחנו את נתינתם ואת פועלם
אז ביום חמישי בשעה 17:00 בחלקה הצבאית
בבקשה העבירו הלאה

בהר הרצלליאור 1
דוד רזיאל ז"ל האלוף בן-ענת11223344

דוד רזיאל ז"ל האלוף בן-ענת

משרד הבטחון/אגף משפחות והנצחה היחידה להנצחת החייל מודיעים על טקס אזכרה במלאת 70 לנפילתו, הטקס יתקיים ביום ה' ה- 26.5.11, בשעה 17:00, בבית הקברות הצבאי הר הרצל, ירושלים. מוקירי זכרו מוזמנים. הטקס באחריות ברית חיילי האצ"ל, לבירורים- 03-6210702, 03-6210669. המנוח היה מפקד הארגון הצבאי הלוחם.

הייתי באזכרהשל אלוף "שמגר בן ענת" - דוד רזיאל11223344אחרונה

הייתי באזכרה בהר הרצל היו שם רובי ריבלין ואחייניתו של דוד הי"ד ביתה של ח"כ אסתר רזיאל נאור ז"ל

פס"ד של שורף דגלמושיקו

שני פסי הכחול על הדגל מסמנים את שאיפת המדינה לשלוט מנהר הנילוס עד נהר הפרת

 

פסק דין מעניין על שריפת דגל בככר השבת

גיבור על יהודים

 

 

בית משפט השלום בירושלים

ת"פ 42062-04-10 מדינת ישראל נ' חזן

 

בפני

כב' השופט דב פולוק

המאשימה

מדינת ישראל

 

נגד

 

                  הנאשם

יחיאל חזן

 

 

החלטה

 

     

 

 

בפני בית המשפט בקשה במסגרת טיעונים מקדמיים לזכות את הנאשם מעבירה של פגיעה בכבוד דגל המדינה לפי סעיף 5 לחוק הדגל, הסמל והמנון המדינה, תש"ט - 1949.

 

בכתב האישום הואשם הנאשם ש:

"1.        ביום 18.4.10, ערב יום הזיכרון, סמוך לשעה 20:15, בכיכר השבת בירושלים, השתתף הנאשם בהתקהלות אסורה שהתחילו לבצע בה את מטרתה בהפרת השלום שיש בה כדי להטיל אימה על הציבור. באותן נסיבות פגע הנאשם בכבוד דגל המדינה או השתמש בו באופן שיש בו לפגוע בכבודו.

2.         הנאשם התאסף, יחד עם אחרים, במקום האמור וכשנשמעה צפירת יום הזיכרון החל, יחד עם אחרים, לקפוץ ולמחוא כפיים ולנהום בקול רם.

3.         הנאשם החזיק דגל ישראל בידו, באמצעות מוט, ובידו האחרת הצית את הדגל.

4.         לאחר שהדגל נשרף הנאשם ואחרים רמסו את הדגל ברגליהם."

 

בהוראות החיקוק של כתב האישום הנאשם מואשם, בנוסף לעבירה על פי סעיף 5 לחוק הדגל, הסמל והמנון המדינה, תש"ט - 1949 גם בעבירה לפי סעיף 152 לחוק העונשין תשל"ז - 1977.

 

סעיף 5 לחוק הדגל הסמל והמנון המדינה תש"ט -1949 קובע:

"הפוגע בכבוד דגל המדינה או בכבוד סמל המדינה, או גורם לפגיעה בכבודו או משתמש בו באופן שיש בו כדי לפגוע בכבודו, דינו – מאסר עד שנה אחת או קנס עד שלוש מאות לירות או שני העונשים כאחד".

 

ב"כ הנאשם טען לשתי סיבות בשלן, יש לדעתו, לזכות את הנאשם מסעיף 5 לחוק הדגל הסמל והמנון המדינה תש"ט -1949 :

א.         "אות מתה"

ב.         "פגיעה בחופש הביטוי"

 

טענת "אות מתה":

לטענת ב"כ הנאשם "עולה בבירור מניסוח החוק כי אין צורך בכוונה נפשית מיוחדת" וש"הפגיעה משתרעת גם בצד הפיזי וגם בהתייחסות".

במצב דברים זה, "אזרחים שומרי חוק ואוהבי המדינה ימצאו את עצמם עוברים על החוק וחשופים להליכים פלילים".

בטיעוניו בכתב ב"כ הנאשם מביא מספר דוגמאות: דגל על חלון מכונית שהועף או נקרע; דגלי "ניילון" בחגיגות יום העצמאות המוטלים על הרצפה באלפיהם; הנפת דגלים במוסדות ממשלה כשהדגל קרוע, מלוכלך או מרופט; שימוש בדגל על ידי ארגונים אשר במסגרת מאבקם לעניין מסוים עושים שימוש בדגל תוך צביעתו בצבעים שונים/הדפסת אמירות כאלה ואחרות וכיו"ב; שימוש בדגל ישראל על בגדים או על מוצרים עליהם מודפס דגל ישראל כגון פטישים/חצוצרות/כובעים וכיו'.

 

דיון בטענת "אות מתה":

אין ממש בטענה זאת. ייתכנו מקרים "גבוליים" שגם אם הם נכנסים לד' אמותיו של החוק, לא יהא זה צודק להעמיד בגינם אדם לדין בעבירה של פגיעה בכבוד הדגל. אדרבא. אין לי ספק שריבוי המקרים הגבוליים האפשריים על פי לשון החוק וכן שיקולים של חופש הביטוי, הביאו להנחיית היועמ"ש לממשלה לפיה נדרשת קבלת אישור מוקדם לצורך הגשת כתב אישום בעבירה זאת כפי שאוזכר בסעיף ד' לתגובת המאשימה בכתב לטיעונים המקדמיים.

 

אולם, במקרה דנן, לא במקרה "גבולי" עסקינן אלא, על פי כתב האישום, בשריפת דגל ישראל ורמיסתו במסגרת התפרעות. אין באפשרות התיאורטית להעמיד אזרחים לדין על אותו חוק בנסיבות גבוליות יותר, כשלעצמה, כדי לקבוע שיש לזכות את הנאשם המואשם בגין התנהגות שברור שהמחוקק ביקש לאסור בחוק.

אשר על כן, הטענה שיש לזכות את הנאשם היות ומדובר "באות מתה" נדחית.

 

טענה של "פגיעה בחופש הביטוי":

לטענת ב"כ הנאשם, שריפת הדגל בנסיבות המתוארות בכתב האישום אינה אמורה להיות עבירה פלילית אלא אמורה להיות מוגנת ומותרת בחברה המכבדת את חופש הביטוי של אזרחיה. לדבריו, גם אם מדובר באקט פוגע, מעליב ואף מקומם, גם אם יש פגיעה ברגשות הציבור, באיזון בין הפגיעה ברגשות הציבור לבין חופש הביטוי, יש להעדיף את חופש הביטוי. מדובר בחוק שנחקק ב-1949 שיש לפרשו בכפוף לחוקי היסוד. בית המשפט מתבקש לקבוע שכללי האיזון בין הפגיעה ברגשות הציבור לבין חופש הביטוי, כפי שקיבלו ביטוי בבג"צ 2194/06 מפלגת שינוי -נ- יושבת ראש ועדת הבחירות המרכזית, [פורסם בנבו], תומכים בעמדתו. בטיעוניו בכתב הפנה ב"כ הנאשם לרשימה של פסקי דין מהארץ ומחו"ל, כשלטענתו הפסיקה מביאה למסקנה שיש לזכות את הנאשם מעבירה של פגיעה בכבוד דגל המדינה.

 

מנגד, טוען ב"כ המאשימה שחופש הביטוי אינו ערך מוחלט אלא יש לאזנו כשהוא מתנגש בערך מוגן אחר. כך, קיים מספר לא מבוטל של עבירות בספר החוקים הפוגעות לכאורה בחופש הביטוי. לדברי ב"כ המאשימה, ישנן נסיבות מיוחדות במקרה דנן, שריפת דגל ישראל בפומבי בשעת צפירת הזיכרון בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל. אקט זה מהווה, לדבריו, "מעשה חמור ובוטה המביע זלזול וזילות קשים במדינה ובמה שהוא מסמל" (סוף טיעוני המאשימה בכתב). המאשימה מבקשת מבית המשפט לקבוע שהאיזון בין הערכים המתנגשים, מחד גיסא, פגיעה כה חמורה ברגשות הציבור ומאידך גיסא, הערך של חופש הביטוי, מביא למסקנה שיש לדחות את הטיעונים המקדמיים של ב"כ הנאשם.

 

דיון בטענה של "פגיעה בחופש הביטוי":

המונח "חופש הביטוי" מתייחס לאו דווקא לביטוי במילים בעל פה אלא כולל גם ביטוי באמצעות "התנהגות". במסגרת רחבה זאת, כל פעולה יכולה להיחשב כנופלת בגדרו של חופש הביטוי. בדומה, כל חוק המווסת התנהגות יכול להיחשב כפוגע ומגביל את חופש הביטוי. פלוני מבקש לשיר שיר מחאה בליווי גיטרה בעד חלון חדרו בחצות. החוק האוסר נגינה בכלי נגינה אחרי שעה מסוימת או לעשות רעש אחרי שעה מסוימת מגביל את חופש הביטוי של פלוני.

 

אמנם ניתן לומר שחופש הביטוי של פלוני במקרה דנן רק מוגבל לשעות מסוימות או למקומות מסוימים. אם ישיר פלוני את שיר המחאה בעשר בבוקר או אז הוא לא יעבור על הוראות החוק הבאות להגן מפני מטרדי רעש. אולם גם זה אינו בהכרח נכון. אם נושא שיר המחאה של פלוני הוא קריאה לפגוע בשכניו בשל גזע או דת, או אז יוגבל חופש הביטוי של פלוני לא רק לשעות מסוימות או למקומות מסוימים אלא ייאסר עליו לשיר את שיר המחאה ואם יעשה כן, הוא עלול למצוא את עצמו נענש על פי חוק.

 

אם כן, חופש הביטוי אינו ערך מוחלט ויש ששימוש בערך זה יתנגש בערכים אחרים ובמקרה כזה על בית המשפט לאזן בין הערך של חופש הביטוי לבין הערך האחר. בבוא בית המשפט לבצע את האיזון האמור, חשוב לבית המשפט לתת את המשקל הראוי לחשיבות חופש הביטוי בחברה פתוחה ודמוקרטית. ללא הגנה על חופש הביטוי בחברה, אין כל אפשרות לדיאלוג הדרוש בחברה על מנת לגרום לשינוי חברתי ולדיאלוג השכנוע הדדי המהווה את היסוד לדמוקרטיה.

 

בדרך כלל, גם אין לשים דגש יתר על הגבלת חופש הביטוי בגלל הפגיעה ברגשות של אחרים. הצורך בהגנה על חופש הביטוי דרוש לעיתים קרובות דווקא מפני שהדבר שנעשה או הדבר שנאמר אינו לרוחו של האחר.

 

אין כל חידוש בדברים לעיל. אולם, על פי גישתי, יש לבחון את דגל המדינה כסמל המוגן בחוק הפלילי יחד עם סמלים אחרים, כמו סמלי דת, שגם הם מוגנים בחוק הפלילי.

 

דגל המדינה הוא סמל לריבונות על אדמתנו וסמל לקיומנו. לא במקרה נשרף דגל המדינה כמחאה נגד קיום המדינה בערב יום הזיכרון. הדגל מסמל את הערכים שלמענם החיילים הקריבו את נפשם.

 

מדינת ישראל היא אולי המדינה היחידה בעולם שקבוצות שונות ואף מדינות אחרות טוענות נגד עצם זכות הקיום שלה ונגד הלגיטימיות שלה להיות מדינה. מדינת ישראל היא המדינה היחידה שיש עלילה לגבי דגלה, על פיה שני פסי הכחול על הדגל מסמנים את שאיפת המדינה לשלוט מנהר הנילוס עד נהר הפרת.

 

הדגל אף מסמל את המדינה ומוסדותיה. למעשה, הדגל מסמל את סמכותי לכתוב החלטה זאת.

 

התומכים בשריפת הדגל יטענו שגם אם ישרפו אלפי דגלי מדינה, אין באקט המחאה, כשלעצמו, לפגוע בריבונות המדינה או בקיום הפיזי של הדגל. אדרבא. התומכים יטענו שחברה המאפשרת את שריפת הדגל של המדינה היא חברה פתוחה, חזקה ודמוקרטית. יטענו, ששריפת הדגל אינה באה לפגוע בחוקיה של המדינה אלא לסמל את ערכי היסוד שלה כמדינה דמוקרטית וחופשית. אמנם, יהיו אלו שיטענו ששריפת דגל במסגרת הסתת קהל להפרת סדר מצדיקה העמדה לדין, אך יסבירו שהעבירה והענישה הינם בגלל ההסתה להפרת הסדר ולא בגלל שריפת הדגל. אדרבא. ישאלו, במקרה של שריפת דגל בהעדר הסתה לאלימות, איזו עונש ראוי להטיל על אדם ששרף במחאה חתיכת בד גם כשעל הבד מצויר דגל המדינה?

 

ברוח זו פסק בית המשפט העליון בארה"ב, ברוב של 5 נגד 4 בפסק דין Texas v. Johnson, 491 U.S. 397) 1989) שביטל את החוקים של מדינות בארה"ב שאסרו על שריפת הדגל של ארה"ב. ב"כ הנאשם ציין פסק דין זה בטיעוניו בכתב כחלק מ"משפט השוואתי" והדגיש את הדמיון, לדבריו, בנסיבות המקרה שהיה בפני בית משפט העליון בארה"ב לבין המקרה דנן.

 

אולם דווקא יש בפסק הדין הנ"ל להדגיש את החולשה שבטענה ששריפת הדגל אמור להיות אקט מותר במסגרת חופש הביטוי.

 

הרי אם נקבע שבחברה, סמל כה ערכי כמו דגל המדינה אינו מוגן בגלל ערך עדיף של חופש הביטוי, המסקנה המתבקשת היא שניתן לשרוף סמלים אחרים, כמו סמלי דת. אתיאיסט, למשל, המתנגד לכל דת, יכול לטעון שיש לו זכות לשרוף צלב נוצרי או ספר תלמוד או ספר קוראן. אם אין זכות למחוקק לאסור שריפת דגל אז לכאורה גם אין לו זכות לחוקק חוק המונע שריפת סמלי דת. לכן, בארה"ב, כומר נוצרי שרף ספר קוראן בשל מחאה במסגרת "חופש הביטוי". אירוע אגב שהביא למהומות בארץ אחרת ולמות אנשים. בארה"ב בגלל הערך של חופש הביטוי ניתן לשרוף דגל, לשרוף קוראן ואף לצעוד כשאתה עונד סמל נאצי.

 

 לעומת זאת, החוק הישראלי לא רק אוסר על פגיעה בדגל המדינה אלא אוסר גם על פגיעה בסמלי דת. סימן ז': פגיעות ברגשי דת ומסורת, סעיף 170 לחוק העונשין תשל"ז -1977 קובע "ההורס, מזיק או מחלל מקום פולחן, או כל עצם המוחזק מקודש לקהל אנשים, בכוונה לבזות דתם, או ביודעין שהם עשויים לראות במעשה זה עלבון לדתם, דינו – מאסר שלוש שנים".

 

החוק הישראלי אוסר על פגיעה ברגשות דת גם בפרסום או בדיבור. סעיף 173 לחוק העונשין קובע:

"העושה אחת מאלה, דינו- מאסר שנה אחת:

 (1)       מפרסם פרסום שיש בו כדי לפגוע פגיעה גסה באמונתם או ברגשותיהם הדתיים של אחרים;

 (2)       משמיע במקום ציבורי ובתחום שמיעתו של פלוני מלה או קול שיש בהם כדי לפגוע פגיעה גסה באמונתו או ברגשותיו הדתיים."

 

אפשר כמובן לטעון שרצוי להגן על רגשי דת אך לא על רגשי לאומניות או פטריוטיזם. אולם גישה זאת, בה כל שופט מכניס את השקפותיו האישיות בענייני לאומניות או דת בתוך הדיון על חופש הביטוי היא גישה פסולה. אין לסבול את המצב לפיו שופט פלוני, פטריוטי ואנטי דתי יקבע שאין לשרוף דגל אך מותר לשרוף סמל של דת ואילו שופט אחר, עם תפיסה אישית הפוכה, יגיע למסקנה הפוכה. הדרך הנכונה היא לבחון אם יש תכונות משותפות לדגל המדינה ולסמלי דת ולבחון אם במסגרת משפטית אחידה בה קיים הערך החשוב של חופש הביטוי, יש הצדקה או אין הצדקה להגביל את חופש הביטוי לגבי הסמלים הללו. הפגיעה בדגל המדינה או בסמל דת עלולה לא רק לגרום לפגיעה רגשית עמוקה אלא גם להביא להסתה ולאלימות. בהקשר זה, ראוי לציין שהמחוקק קבע שדי בעצם הפגיעה בכבוד הדגל או בעצם הפגיעה בדבר המוחזק כמקודש לקהל של אנשים כדי לבצע את העבירה. בדומה, די להשמיע קול או מילה שיש בה כדי לפגוע פגיעה "גסה" באמונתו או ברגשותיו הדתיים כדי לעבור על החוק. המיוחד בסעיפים חוק אלו, שהמחוקק בא להגן על רגשות. לכאורה, הגנה זאת בעייתית הואיל ואם נגביל את חופש הביטוי לאותם מקרים בהם אדם לא נפגע רגשית או אז נרוקן לחלוטין מתוכן את המשמעות של חופש הביטוי. יש צורך להגן על חופש הביטוי דווקא כדי לאפשר לאדם להביע את דעתו העומדת בסתירה ומנוגדת לדעתו של האחר.

 

כן אציין, שכפי שאין חשש ששריפת דגלים במסגרת מחאה תביא להעלמות הפיזית של דגל המדינה או להתמוטטות של המדינה, כך גם אם מפגינים יעלו באש ספרי קודש או סמלי דת, אין סכנה ממשית להיעלמות הדת או הפולחן.

 

אולם, יש תכונה מיוחדת ומשותפת לדגל המדינה, לסמלי דת ולספרי הקודש של דתות שונות והיא סוגיית "הבעלות" עליהם. תכונה מיוחדת זאת מהווה את היסוד לגישתי, שהנני מכנה הגישה הקניינית. כפי שאפרט להלן, גישה זאת שוקלת את התכונה המיוחדת והמשותפת בין דגל המדינה לבין סמלי דת וספרי קודש ומכניסה אותם בכפיפה אחת בתוך המסגרת הנורמטיבית הרגילה להגנה קניינית על סמלים וסימני מסחר. המסקנה המתבקשת היא שלמחוקק הישראלי הזכות והסמכות לחוקק חוקים המגנים על דגל המדינה ועל סמלי דת וספרי קודש ואין לבטלם מפאת הערך של חופש הביטוי בדיוק כפי שאין לבטל את החוקים המגנים על סמלים וסימני מסחר במסגרת החוק.    

 

הנני מודע לכך שגישתי היא חדשנית ואיננה הגישה המקובלת על פי הפסיקה בניתוח ובאיזון הערך של חופש הביטוי. אולם היא נדרשת הואיל וההנחה בפסיקה, כמו בפסק דין Texas v. Johnson (כנ"ל) היא שאדם הרוכש דגל מדינה או המצייר דגל מדינה על בד שקנה בכספו ועם צבעים שרכש בכספו, הוא "הבעלים" של הדגל כולל הסמל המודפס או המצוייר על גבי הדגל. אולם הנחה זאת בטעות יסודה.

 

אדם יכול להיות הבעלים של הבד של הדגל. הוא יכול לרכוש לעצמו את זכות השימוש בדגל. אם מישהו יגנוב את הדגל וישמיד את הדגל, הוא זכאי לפיצוי מאותו גנב ואותו גנב צפוי לעונש פלילי.

 

אולם, הבעלות על דגל ישראל, הצורה של שני פסים בצבע כחול של הטלית, המגן דוד באמצע אף הוא בצבע כחול, איננה שייכת לאדם שרכש את הדגל. "הבעלות" על סמל דגל ישראל, דגל המדינה היהודית והדמוקרטית, שייכת לכלל העם היהודי ולכל אזרחי מדינת ישראל. הזכות לקבוע את דרכי השימוש בדגל ישראל, כוללת גם את הגבלת זכות השימוש בו, בשם העם היהודי וכל אזרחי מדינת ישראל היא אך ורק של הכנסת בשם העם ואזרחיה.

 

אין דבר יוצא דופן בתפיסה זאת. סופר הכותב ספר (או מו"ל) שומר על זכויותיו לגבי דרך הפצת הספר, מכירתו או השימוש בו במצבים שונים. גם כשאדם נכנס לחנות ורכש את הספר של אותו סופר, השימוש שלו בספר מוגבל. בוודאי לא היינו מתירים לרוכש להפר את מגבלות השימוש שקבעו הסופר או המו"ל בטענה לחופש הביטוי. לא היינו מתירים לאדם השואל ספר מספרייה העירונית להשמיד את הספר ששאל או להשחית את הספר בטענה של חופש הביטוי. זכות השימוש בספר שהאדם שאל מהספרייה איננה מקנה לו את הזכות להשמיד פיזית את הספר, השואל לא רכש זכות זאת על הספר בעת השאלת הספר מהספרייה. 

 

בדומה, המחוקק הישראלי, בשם נחלת הכלל, הגביל את השימוש בדגל ישראל לשימוש שאינו פוגע בכבודו של דגל המדינה. אדם שרכש דגל או צייר את סמל הדגל על בד, לא רכש את זכות השימוש המתירה לו להשמיד את הדגל. המחוקק בשם העם הגביל את השימוש לדרכים בהן נשמר "הכבוד" לדגל. אדם הרוכש דגל או המשתמש בסמל הדגל כפוף לאותה הגבלת שימוש ומקבל על עצמו את אותה הגבלת שימוש בעת רכישת הדגל או בעת ציור הדגל.

 

 אין הגיון בטענה שיש להגן על הגבלת השימוש בסמל או בחפץ שהזכות להגבלת השימוש בו הינה בידי הפרט אך לא לאפשר אותן הגבלות שימוש כשמדובר בסמל או חפץ בנחלת הכלל כשנציג הכלל (במקרה דנן: המחוקק) קבע את  הגבלת השימוש בשם הכלל. בשני המקרים, אין זה הגיוני לאפשר לאדם להפר את הגבלת השימוש בטענה שיש בהגבלת השימוש פגיעה בחופש הביטוי שלו.

 

דברים אלו נכונים, עם השינויים המחויבים, גם במסגרת סמלי דת וספרי קודש. ניתן לקבוע שהתנ"ך, התלמוד, הקוראן וספרי הקודש של הנוצרים שייכים לכלל האנושות וכן גם הסמלים של הדתות השונות.

 

אמנם אפשר גם להצדיק את הגבלת השימוש בדגל המדינה או בסמלי דת לא רק בגישה הקניינית. למשל ברצון לשמור על רגשות של אחרים ולמנוע מצבים העלולים לגרום לאלימות, לשמור על פולחן דת חופשית או אף אחדות העם. אולם, טענות אלו רק באות לחזק את המסקנה אליה הגעתי.

 

לבסוף, יש להבחין בין היות מעשה עבירה על פי החוק ובין המקרים בהם רצוי להשתמש בשיקול דעת להעמדת אדם לדין. גם ללא ההנחייה הפנימית של היועמ"ש לממשלה רצוי תמיד לשקול, דווקא בגלל הערך של חופש הביטוי, אם המעשה היה כה חמור כדי להעמיד אדם לדין פלילי על כל המשתמע מכך. בהקשר זה, מעבר לנדרש, אציין שבמקרה דנן, על פי כתב האישום, שריפת הדגל נעשתה במסגרת התפרעות ובעיתוי שבא לגרום לפגיעה מירבית ברגשות של משפחות שכולות.

 

5129371

54678313

אשר על כן, הבקשה במסגרת הטיעונים המקדמיים לזכות את הנאשם מעבירה של פגיעה בכבוד דגל המדינה לפי סעיף 5 לחוק הדגל, הסמל והמנון המדינה, תש"ט-1949 – נדחית.

 

  

 

5129371

54678313ניתנה היום, י"ג אייר תשע"א, 17 מאי 2011, בנוכחות המבקשת עו"ד איהאב חלבי, הנאשם ובא כחו עו"ד יאיר נהוראי. 

ב"ה שדחו לו את הזיכוי..אלירז

וכל מי ששורף דגלים... בעעעע עליו!

אני השנה לצערי לא זכיתי לעשות את זהדי"מאחרונה
תפילה בבית הכנסת ביריחו לציון 44 שנים לשחרור יו"שליאור 1

 

מערכת הקול היהודי | כ״ב באייר ה׳תשע״א (26/05/2011)

ביום ה' כ"ט באייר 44 שנה לשחרור יריחו יחד עם עוד חבלי ארץ רבים, תתקיים כניסה מאובטחת לבית הכנסת "שלום על ישראל".

יציאה מירושלים ב-6:30
יציאה מבית  חגלה ב7:15
יציאה ממבואות יריחו ב7:45
תפילה שחרית
חזרה לירושלים ב-11:00
האירוע יתקיים בליווי צה"ל וכוחות הביטחון.

עלות 25 שח' לתלמיד, 50 שח' רגיל
הרשמה מראש אצל ארנה 0528699300

 

איך אפשר להשיג מודעות?לפרוש כנפייםאחרונה

אני אשמח לקבל מודעות לתלות במעלה אדומים.

ב"ה טוב אני עדיין לא כתבתי כלום בתור מכתב פתיחהmetorafi
עבר עריכה על ידי רחלקה בתאריך י"ט אייר תשע"א 18:26
עבר עריכה על ידי אלירז בתאריך י"ט אייר תשע"א 18:05

עריכת טקסט באישור הכותב, על מנת שיהיה יותר קריא.

 

אבל יש לי שאלה!

בעצם 2

א]אם היייתם רואים מחבל הייתם יורים בא או לא?!

תחשבו אם הוא יורה בכם אתם ישר בגן עדן, מצד שני אם אתם יורים בו אז זה גם מצווה!

ואז שאלתי את עצמי הלכתית מה קורה עם זה והחלטתי שצריך לירות בגלל שאם לא תירה בו ותתן לו לירות בך הוא אח"כ ירה באחרים שלא יכולים להגן על עצמם, וזה לא תעמוד על דם רעך ואז לא יתנו לך גן עדן!

מה אתם חושבים מבחינה הלכתית המצב?!

ולא אני ממש לא בראש גלותי! רבי עקיבא ו10 הרוגי מלכות נתנו לרומאים להרוג אותם, אם היו אומרים שם קדוש אחד של ה' - הם היו מחסלים את כולם שם! והם בחרו לא להגיד.

 

ב]אם היו מקפיצים אותכם בגלל שחושבים שיש מחבל ביישוב הייתם חוששים או ממש רוצים לרוץ אליו לחסל אותו ?

הייתם מתארגנים לפני? נניח מתלבשים או שרצים אליו עם מכנסיים קצרות נשק, רדבק בלי גרביים וציצית ?!

זה שאלה אמיתית בגלל שזה קרה לי אתמול!

וזה היה נראה לי משעשע אמרתי שאם היה מחבל הוא היה מת מצחוק לראות אותי ככה!

ב"ה בסוף לא היה מחבל והפרצה בגדר הייתה ישנה אבל יש פה רעיון והבנתם אותו !

אני ממש הצטערתי שלו היה מחבל. ממש היה מתאים לי דווקא.

מה גם שזה דפק לי את השינה שלי!

אז לפחות שיהיה מישהו לירות בו!!!

 

וכמובן כדי שתוכלו לצחוק הנה תמונה של איך שהייתי נראה אתמול!

אני גם יכול להוסיף תמונה של איך שהייתי אמור להיראות אחרי שהסתבר שיש זמן להתארגן!

 

ברור שצריך לחסל מחבלנעלה ונבנה

לומדים זאת מקל וחומר מה גנב שבא במחתרת אתה צריך להרוג אותו כי אתה בסכנה פה בודאי שאתה בסכנה אז מותר לך להרוג אותו.

בנות, בואו ל E1 !אמא אדמה

בעזרת מלך יחיד א-ל חי העולמים ובהשתדלותנו.

 

בשעטו"מ, אתמול הוקם מאחז חדש של בנות ב E1 ליד מעלה אדומים.

כל הבנות מוזמנות להגיע לשם כמה שיותר!

במקום נוכחות קבועה של בנות, ב"ה.

  

לפרטי הגעה: 054-309-3905

 

*** גרעין E1 כבוד  ***

 

חיוך גדול

  

 

תמונות מהעליה אתמול:אמא אדמה
 
הצעדה ממעלה אדומים:

 

כמות אדירה של צוותי צילום:

 

מכל הסוגים...

 

 

 

 

האבנים המסוקרות ביותר בעולם, אחרי אבני הכותל המערבי:

 

המשפחה הכי תותחית בארץ!

 

 

.

את הזאתי מהמשפחה הכי תותחית בארץ ראיתי היום.. =)~nhykb~
אה אני מכיר את זה מהמשפחה הכי טובה בארץמרכזניק

אדם שפיץ....

נכבה חרטא! חחח תמונה חזקה!אהוד

ואכן, משפחה שפיצית ביותר, עם תינוקת חמודה להפליא!

חחח מיכאל בן ארי קרע אותי.. תמונה חמודה!!!אלירז
סליחה? ואני לא בת?שירות

אם המשפחה הכי תותחית הארץ

 

איזה תמנות יפות...גורילה
"חיזקו ויאמץ לבבכם......"כל הזמן שמח
עלו והצליחו!!!דוסית גאה!
כל הכבוד:נעלה ונבנה

מתוך דברי היו"ר בישיבת מטה אתמול: עם ישראל עושה דברים חשובים גם בימים אלו אם זה להתיישב בחומש בE1 במעוז אסתר וכדו' אנחנו במטה נתארגן ביחד ונחשוב איך אפשר לעזור לנוער ולעם ישראל, אנחנו בימים אלו עובדים על עלייה מחודשת לחומש ולמאחזים.

לצערו של סעדה רוב חברי המטה מתנגדים לעליה לE1 ככה שלו לא נשאר מה לעשות אלא לקבל את דעת הרוב

שנראה ברכה בעמלינו...

נוער יקר אני מצדיע לכם!!!לפרוש כנפיים

כל הכבוד לכם על פועלכם הרב אני מאוד שמח על פעילותכם המסורה למען ארץ ישראל אני מקווה שהמטה שלנו יצטרף במוקדם או במאוחר לצערי אני עומד כרגע במבחן מול כמה גורמים ולכן אני אישית לא יוכל להשתתף בעליות אך אשמח לעזור.

לידידי היקר משה נרי הי"ו אשריך שאתה מגן עלי אך אני עומד בשעה גורלית ולכן לא הייתי שקול שכתבתי אותם אל לך להגן עלי. אני קורא מכאן למטה "נוער אדומים" להרים את הכפפה ולעזור לבנות בE1 זה חשוב למען עתידנו בארץ הקודש. מי שקשה לו להגיע אז שישלח ציוד לשם דרך חבר או דרך צ'.

שנשמע ונתתבשר בבשורות טובות..  

הנוער של מעלה אדומים בכלל קורא פה?..אלירז
הנוער של מעלה אדומים קורא פה (לא כולם)לפרוש כנפיים

הנוער של מעלה אדמים רואה חשיבת באחיזתינו בארץ ישראל, אני בקשתי מהנוער שכדאי להיות מול הפורום של ארץ מלדת כדי להיות מעודכנים מהנעשה בארץ.

אשריך!שמוליק פיין

בס"ד

 

באמת אשריכם איזו זכות!!

הפגנה למען הר הבית בירושלים ביום א' 29.5.11הרנו

 

העם עם ההר
 

הפגנה בירושלים ביום ראשון  29.5.11

 

תפילה יהודית ודגל ישראל בהר הבית עכשיו!

 

 

 18:00 - 21:00
 
 גשר המיתרים, ירושלים
 

מצב היום בהר הבית
 
א. רק יהודים נאלצים להמתין זמן ממושך לפני שמרשים להם לגשת לבידוק הביטחוני לקרת העלייה להר
 ב. רק יהודים חייבים להציג תעודת זהות למשטרה לפני עלייתם להר
ג. רק יהודים מלווים בשוטר ואיש וואקף לכל אורך הביקור בהר
ד. רק יהודים נעצרים שוב ושוב על ה"פשעים" האיומים של סגירת עיניים, הנעת שפתיים, כריעה, שירה
 
כולם מצטרפים!!! חשוב חשוב !!! 
 
==========================
 
מורא מקדש - איך להתנהג ב הר הבית
א. איסור כניסה במקל ב. איסור כניסה בתרמיל ג. איסור כניסה במעות צרורים בסדין ד. איסור כניסה בנעלי עור ה. איסור כניסה בפונדה
ו. איסור כניסה באבק שעל הרגליים ז. איסור עשיית הר הבית קפנדריא ח. איסור רקיקה
 
הלכות עליה להר הבית
גברים
בחורות ורווקות
נשים
משהו חמוד שראיתימרדכי

אובמה רוצה שנחזור לגבולות 67 ואני רוצה שארה"ב תחזור לתקופת 1890 - שם אובמה יחזור להיות עבד...

<צ>

גם אני בעד לחזור לגבולות 67 בהקדם!!!אהוד

67 של לפני הספירה.

 

אוהד- אני מקווה שזה רק בתור ההתחלה...צעיר רענן
אהוד*.אהוד
אהוד - ממש לא!!איזה טוב ה'!!!!

אם תשים לב חלקים גדולים מהגליל הגולן ובעיקר הנגב לא נכללים שם.

 

אז אולי "הרווחת" את הרי מואב והגלעד אבל הפסדת בתמורה חלקים אחרים.

 

 

אני גם בעד גבולות 67 לפני הספירהלפרוש כנפיים

ארץ ישראל השלמה זה תהיה גאוותינו בלי הנער הנפלא הארץ הזו לא תבנה אנו זוכים לחדש את פני האומה בבנייה אשריכם ישראל מי כמוך עם נושע בה' יהי רצון שנזכה לראות בבניין בית המקדש במהרה בימינו אמן

זה נאמר כבדיחה... יש חולצה כזו.אהודאחרונה
מישהו מוכן לשלוח את זה לעולם קטן?אנונימי (פותח)
*.-.* נוער שולים *.-.*
נוער הגבעות הוא נוער שולים -
בגלל שהוא הולך לבנות ישובים חדשים.
בגלל שהוא לא עושה את מה שההורים שלו עושים - להתבצר בישובים.
בגלל שהוא מצפצף על חוקי המדינה הקדושים - שעזרו מאוד בגרוש.
בגלל שהוא כבר לא קונה את הממתקים של מעוצת פש"ע.
בגלל שהוא עושה דברים "בלי סבלנות", כי הוא הבין כבר את השקרים.
בגלל שהוא לא מפחד מהמילה נקמה,"לעשות נקמה בגויים".
בגלל שהוא לא מגמגם מול דברים שקורים בארץ.
בגלל שהוא לא נכנע ללחצים מהעולם.
בגלל שהוא לא מפחד ומתיפיף מהתקשורת.
בגלל שהוא הבין שההורים שלו נמצאים איפשהו שם בשנות ה80.
בגלל שהוא לא מתבייש מללמוד מספרי רב קדוש בישראל - הרב כהנא הי"ד.
בגלל שהוא יוצא בקריאת יהושע וכלב - "עלה נעלה..."
בגלל שהוא לא מפחד להיכנס רק עם המוצץ לשכם.
בגלל שהוא לא מפחד להקריב את עצמו למען המולדת.
בגלל שהוא דומה יותר מידי לחולצים הראשונים.
בגלל שהוא דומה יותר מידי לאנשי המחתרות.
בגלל שהוא הוא הולך עם האמת שלו ועם מה שהוא מאמין בו עד הסוף!
שלחתי אבל לא רושמים פה מ"השם של כולם"שמוליק פיין
השם של כולם - קטע יפה!!אלירז

שמוליק. כפרעליך! אני תוהה אם אני צריכה לבקש עבורך הרשאת ניהול..מגניב

מזכיר לי קטע אחר..הרבי מיאוטו

 

נוער הגבעות

http://zviel.blogspot.com/2010/01/blog-post_06.html
אימא אני הולך
הולך אני אל הגבעות
אל המאחזים
אל תנסי לעצרני
כבר החלטתי
לא אמשיך לחיות תחת עול הכיבוש
סובל אני אימא
סובל בבית הספר
וגם לא טוב בבית
אל תנסי לעצרני
כבר החלטתי 
 
שם בגבעות כך אומרים
חופש יש אימא
חיים של אמת
חיים של עבודת אלוהים
לא אלוהי הרבנים המסכן
שלך ושל אבא ושל הישיבה התיכונית
אלוהים חיים יש
מאחי הגדול שמעתי אימא
על שתיקת הרבנים אחרי הרצח הנורא
כשהיה מפחיד ברחוב ללכת
ועל הראש כיפה סרוגה
בעיני ראיתי
כיצד היו שותפים לזוועות הגירוש
לא אשכח ולא אסלח
לא לרבנים כאלה אשמע 
 
מאחז אקים לי שם אימא
בית קט עם גג ירוק
וחיי תורה אחיה
לא אתן למושחתים לנהל את חיי
לסמם אותי הם מנסים
באינטרנט ובעשרות ערוצים
בתחליפי חיים מזויפים
אך אני
את הדבר עצמו מחפש אני
את האני
את עצמי שלי
שם בגבעות מלכים יש
ומלכות
ונסיכות
ואבירים שייצאו להילחם על כבודן
מרחבים שם יש
ואיש אחד חכם
ומעיין נובע בפתח הבוסתן 
 
אומרת את שמסוכן ?
מסוכן יותר הרבה ברכב ליסוע
או ברחוב ירושלמי להתהלך
היש בעולם אימא
עוד מדינה אשר מאות מאזרחיה
בשווקים מתפוצצים
לחלקיקי בשר דם הופכים
ולמלחמה אינה יוצאת ?
היכן בעולם יש רשות
הנותנת נשק לאויביה הקמים עליה
וכסף ומים וחשמל 
ואילו את מעט החולמים החלוצים
מגרשת ומנשלת מבית, נחלה ופרנסה
בראש כל חוצות מוקיעה ומפקירה
ומול ביתם חומה בונה ?
 
אומרת את שרק את שפת הכוח מבינים הם ?
כוח יש לי
אם אצטרך אגן על ביתי
באגרופים קמוצים ובגווי הקט
מפני אוייב
בן ישראל או בן ערב
כי בן חורין אני
לא אמשיך לסבול בשקט
את עול הכיבוש החילוני
את בעל המוסר הנוצרי
כמו שסבלתם אתם, את ואבא
הולך אני אימא
אל תנסי לעצרני
כבר החלטתי
הולך אני אל הגבעות
אל המאחזים
שלום
שלום בטוח
 
יאאאאאאאאאאא איזה יופי!!!!!!!!!!!אלירז
ווואאאיייי הרבי מיאוטו אהבתי ממשששש!!!!חח חמוד!lior3
ממש אהבתי, שלךאריאל דוד
'סתכל בקישור..הרבי מיאוטו

של מישהו בשם צביאל שפר..

שותקת!!!! חזק...אלירז
לטובת צדיקי הפורוםיזהר

שלא היו בבני עקיבא, אביא את הקטע שעליו מבוסס הקטע הנ"ל (או יותר נכון: שהקטע הנ"ל הוא פרפרזה עליו):

 

אמא אני הולך (לביריה!)

 

אמא, אני הולך! אמא, אני הולך! אל תנסי לעצרני, כי הולך אלך!

רב לי לחבק ידיים! נקראתי ואני הולך!

רואה אני אותך מזילה דמעה, מוחה עיניים בשולי סינור, כי תלית את מבחר תקוותיך, לילות ללא שינה הקדשת, סעדתיני, גידלתיני, טיפחתיני, וקיווית כי אשיב לך כגמולך...

מבין אני ללבך, אך המציאות אכזרית היא, לא תדע רחם:

מיליוני הנשחטים רבבות צמאי המולדת

אולי יישאו את עיניהם המצפות בדומי

ואיך אשא אליהם את עיני, אם לצו עיניהם הכלות לא אשמע ?!

זה צו הדורות הנישא אלי במבטם התובע,

איך אישאר לשבת שאנן ושליו בצל קורת בית חם ואם אוהבת אם הם יתהלכו עירומים ויחפים, קופאים בכפור ושלג?

אל תנסי לעצרני ב"כבד את אביך ואת אמך".

קדוש הצו, אך צו האומה, צו הדור הכמה לגאולה – קדוש ממנו...

אומרת את כך: "רבים הם – ילכו אחרים"! לא, אמא, הן ידעת יפה כי מעטים נשארנו,

ועל שכם כל אחד מוטלים תפקידים של שלושה תפקיד קדוש ויקר הימנו:

לבנות מולדת לעם רווי וסחוף, מעונה ורצוץ, בגופו ובנפשו, להכין מקלט לשרידים אחרונים,

אלה אודים מוצלים מאש, שארית הניצולים מהשרפה הגדולה אשר שרף ה'...

ואין להשתמט מן המשימה, ואין לברוח מן המערכה

כי יקר כל אחד במערכה הגדולה, הכבדה, מערכת עם הנאבק על חירותו ומולדתו:

אמא, אני הולך, אל תנסי לעצרני, כי הלוך אלך, נסי להבינני, אמא, אמציני אל לבך, תניני ואציצה

אל תהום עיניך, ודלה מתוכן כוח ועוז לימים יבואו-ואלך!!!

 

(יאיר אהרוני חבר גרעין ו' של בני עקיבא, היה מרכז סניף ירושלים).

מוכר...אלירז

ואני אצרף שיר מדהים..

שנכתב לשמאלנים.

(המילים למטה לכל המבואסים מרימון)

 

 

מילים ולחן: אבי בניון

בשם החופש אתה חופשי לשלול ממני את החופש שלי
בשם ההיגיון אתה סבור שאין מקום למילה משלי
בשם הכוח אתה חלש ולא מוכן עוד להתמודד עם דבר
בשם הרוח אתה נרגש אך ורק ממה שכל כך מוחש

בשם הזמן אני אומר לך שאין עוד זמן
עד שנלך מכאן אם לא נלמד להסתדר
בשם השם אני אומר לך אנחנו כאן
וזה בלב שלך אם רק תרצה להתבונן
אני צועק לך ומתחנן תפקח עיניים קצת להתבונן

בתוך התופת אני עומד ולא יכול עוד לתפוס את עצמי
הלב נשבר לי רוצה לצעוק אבל אתה עומד מרחוק

מי המחבר?בן ציצית הכסת
למה דווקא לעולם קטן?צחקן

 

לאיפה עוד? [למה תמיד שאלות נוקבות? אפשר להציע..]אלירז
קטע נחמד..דאץ

אבל קצת החיים בסרט..

יאללה, צריך קצת גבולות בחיים!

אלירז באמת! ככה זה יהודים...אריאל דוד
אהבתי הכל חוץ מהשורה השלישית מהסוף.בן ציצית הכסתאחרונה
גבעת אגוזשמוליק פיין

בס"ד

 

שמעתי לאחרונה שגבעת אגוז ננטשה לגמריי..(מי שלא מכיר מאחז בנות ליד נריה..)

 

יש אמת בדבר..?

היום ראיתי שם נוכחות...אהוד

ובנות שעולות משם.

 

אוקי תודה..שמוליק פיין

בס"ד

 

אני תמיד רואה מהבית שלי אור משם אבל אמרו לי שזה רק אור..אבל אם אתה אומר שיש נוכחות אז סבבה תודה.

 

אפשר למחוק..

למה למחוק? משמח לקרוא (=אלירז
יש שם בן אחד שנמצא שם עכשיוyosef13

כדי להרים את הגבעה וכדי שמשפחה תוכל להיכנס לשם.

בע"ה בקרוב שנים(והמבין יבין..)(ומי שלא הבין שיכנס)שמוליק פייןאחרונה

בס"ד

 

אני.

 

אז שאלו מה קורה עם האירוע בE1... הא לכם (=אלירז

 

מושלמים!!! צדיקים!!!! כפרות עליכםםםםםם!!!!!

חיממתם את ליבי!

 

כמובן- קרדיט לצלם- אהוד אמיתון.

והמקור ב"למעש"... תותחים..

http://lms.org.il/Page.aspx/Update/115

מברוק ל"ארץ הקודש" על דבריו בערוץ 2.אהוד

בכתבה ששודרה על חברון.

 

דר"א, לא נראה לי שאוהד חמו אהב את הרעיון שהמשטרה עצרה גם אותו.

היה לו פרצוף עצוב, לעומת תמר שנראה שהייתה משועשעת מהעניין!

 

צוחק

כן חח ישר אמרתי לאמא שלי ואחי שאני מכיר אותו(סלב).שמוליק פיין
גם אותי עצרו שם!כהנא חי

 

אשריך..שמוליק פיין

בס"ד

 

אשריך שנעצרת על א"י..על חברון עיר האבות..!!

תודה גבר!כהנא חי
אני ביקשתי שמטה הנוער של מעלה אדומים לא יעלולפרוש כנפיים

לאור המצב בו מטות שונות ומשונות מחליטים להקים מאחז בE1 ולא מעדכנים את מטה הנוער של מעלה אדומים.

הוצאנו הודעות נגד העלייה לE1.

תושבי מעלה אדומים צו השעה זה לא להעצר על דברים בטלים צו השעה זה להתפלל לשלמות הארץ.

נוער יקר, לא צריך לעשות דברים שכל מיני גרעינים מטופשים אומרים לעשות.

אשמח לקבל תגובות.

רק בגלל שלא עדכנו אתכם..?שמוליק פיין

בס"ד

 

אם כן באמת חבל..

 

ילד בן 20 שמשחק אותה איש העולם הגדול מחליט מה חשובאהוד

????

 

גם אם אתה לא מסכים לדעת הגרעינים, ברגע שהעזת להוציא מבין שפתיך את המילה "מטופשים",

שרפת את כל רעיון מטה הנוער שלך.

 

לידעתך, אף אחד לא נעצר אתמול באזור E1, ובמאחז שהוקם.

גרעין הבנות עדיין נמצא במבשרת אדומים, וממשיך להיות שם גם כשאתה מול המחשב בביתך.

 

אתה מוזמן להמשיך להתפלל למען שלמות הארץ, יש אנשים שעושים דברים, ויש אנשים שמדברים,

אתה כנראה מסוג האנשים שרק מדבר...  ומכיוון שלא "עידכנו אותך", אתה משחק משחקי אגו, וקורא

לאנשים שלא לבוא ולסייע.

 

 

הקינאה מוציא אדם מן העולם...צעיר רענן

זה שלא הצלחתם להרים כך את העליה זה לא אומר שאסור להשתתף...

זה שאתה "נלחם" מראה את הקטנוניות..!!

לא עידכנו אותי לא משתתףבוכה <קול תינוקי מזיל דמעה...>

הפוך תמיד אפשר לעזור..! למה להלחם?

רגע, אם היינו מעדכנים אתכם, אז צו השעה היה משתנה?אמא אדמה

היינו בקשר עם הקומונריות ונשמח מאוד להיות בקשר גם איתכם!

 

אגב, ראוי לציין את תושבי העיר שבאו לחזק ופינקו היום את בנות E1 במטעמים - ישר כוח עצום!  חיוך גדול

סעדה יקר.. E1 לא שייכת לנוער מעלה אדומים..אלירז

 

התחלנו? כמו בגוש קטיף? 

"גוש קטיף זה הבית שלי"

לא!

גוש קטיף זה הבית של כל עמ"י

לכן תושבי הגוש לא יכולים להגיד לשב"חים פאנאטים מהם להסתלק!

ונוער מעלה אדומים לא צריך להרגיש שפלשו לו לשטח בשליטתו.

חבל..

כולנו נלחמים יחד על ממלכתו של ה' יתברך!!

 

הייתם אמורים לשמוח שהפעילות הפעם קרובה אליכם

מה שמאפשר לכם לקחת חלק גדול במצווה ולהיות שותפים במינון גבוה!!

 

(הלוואי היו מקימים לי מאחז ליד הבית! |חולמני| )

 

שכוייח עצום לגרעינים!!

סעדה חזרת לחזית מה קרה לך???נעלה ונבנה

נדמה לי שהחלטות המטה הם היו בניגוד לדעתך אתה רצית לשתף פעולה בעלייה לE1 אך המטה החליט אחרת...

חוץ מזה שאני חושב על זה אם היינו דנים על מי יהיה היו"ר לא היית נבחר. אך לא על זה באתי לדבר חבל שהיו"ר שלנו לא מצליח לקבל החלטות...

שנשמע בשורות טובות.

סעדה - אז לא עיעכנו אתכם - לא סיבה לעשות ברוגזאריאל דוד
* קפץ... מה אתם בגן?אריאל דוד

נותנים לכם משהו? תגידו שכוייח וזרמו!!

לא עדכנו אותך....אנונימי (פותח)אחרונה

סעדה עליך לדעת שגם שלא מודיעים עולים זה המצב וזה גזירת השעה.

כל טוב,

חיים דביר

יוואו תאונה בגוש אורי דסברג נהרגאריאל דוד

בוכה יוואו אולוקים!!!!

ברוך דיין האמת..מתי תחיית המתים מתי?שמוליק פיין
ברוך דיין האמת...זיכרונאית

הוא סבא של חברה טובה שלי...

תחיית המתים וביאת המשיח תהיהלמען שמו!אחרונה

כשנחזור בתשובה שלימה!!!! בעז"ה אצל כולנו כמה שיותר מהר..

מי לימד אותם עברית? מושיקו

אנדרטה שחיזבאלה מקים בגבול הצפון לזכר חללי הנכבה.

 

ולנו לא נשאר אלא לאחל שיתחיל לייצר באופן תעשייתי

 
מענין שהם רואים את הארץ מכיוון מטה,מושיקו

המפה הפוכה

 

כנראה באמת פלשתין זה איפשהו בארצנו הקטנטונת בעומק כמה מטרים

גוגל טרנסלייט...המבקשאחרונה
איזה קרועים..66

תנועת ארץ ישראל שלנו (נראה לי) עושה הלוויה לספר של ביבי היום בבית הלוויות שמגר...

מה עובר עליהם??  צוחק

 

 

"מודעת האבל" שהפיצו המארגנים

 

^^^ מודעות אבל שהם תלו בכל ירושלים על ההלוויה...צוחק

 

 

וגם לפני איזה שעתיים הם עברו בכל קרית משה והר נוף עם רמקולים שמודיעים על ההלוייה... צוחק

ובשביל אלירז (כדי שהיא לא תמחק...): נראה לכם שזה עוזר משהו???

 

למה לא?מאחורי הקו

מישהו צריך להתאבל על השכל הישר שאבד, לא?

אני לא מוחקת סקופ שלא פורסם בחדשות (=אלירז

וזה אכן תנועת א"י שלנו..

יצירתיים..

פורסם כ"כ הרבה, וכולם צחקו על זה.אהוד
תכלס קרועים!!!!!!!!=)=)אריאל דודאחרונה
תזכורת לביבי-דברי הרבי מלובאוויטש למשה קצבמושיקו

היום כולם רואים מה קורה לקצב..

 

קטעים מדברי הרבי לקצב.

שמעתי לאחרונה שמועה מוזרה ומבהילה בנוגע לדיבורים והחלטה של הממשלה בארץ ישראל, אודות מסירת חלקים מארץ ישראל. לפועל מדברים כעת אודות תכנית לתקופה של 5 שנים שקוראים לה אוטונומיה. אבל לא משנה באיזה אופן מדברים על זה ומסבירים את זה, שהרי בפועל דיבורים אלו ועניינים אלו הם בגדר האיסור המפורש ד"לא תחנם" שאסור למסור שום חלק מארץ-ישראל לאומות העולם! ודיבורים אלו יביאו סוף כל סוף למסירת חלקים מארץ ישראל בפועל.. .

 

וממילא נמצא שזה שמדברים אודות זה הרי זה כפירה בה’ ובתורתו ובארץ-ישראל ובקדושת ארץ-ישראל

 

רק עצם הדיבור בנוגע לתוכנית האוטונומיה הוא חילול השם וחילול הקודש. זה שיש בארץ-ישראל יהודים שאינם שומרי תורה ומצוות הרי זה בנוגע להם בפרטיות, אבל כאן המדובר שממשלת ישראל תכריז מלחמה גלויה נגד ה’ ותורתו. ובנוגע למה שמסבירים שאין המדובר אלא אודות מינהל עצמי שינהלו לבד את החינוך שלהם וחקלאות משלהם וכו’ אבל לא ענייני חוץ וביטחון ושזהו רק לניסיון. הרי זה עניין של דיפלומטיה ובזה לא אתווכח היות שכנראה אתה מבין יותר טוב ממני בזה.

 

אבל כאן אין המדובר אודות דיפלומטיה אלא אודות דיבורים רחמנא ליצלן אודות מסירת חלקים מארץ-ישראל, ועצם השקלא וטריא אודות עניינים אלו הרי זה חילול השם, נגד השם ותורתו וכו’, ומילא אין שום חילוק איזה מטעמים ומעדנים (דיפלומטים) יעשו מזה היהודים. ובנוגע לזה שאומרים שהיות שיש כעת עלייה מרוסיה וכמו כן זקוקים לערבויות מהממשל דארה"ב ולכן מתחשבים במה שתאמר ממשלת ארה"ב. 
 

 

וכשם שעשיתי הכל שהיה ביכולתי שתקום דווקא ממשלה שראש הממשלה יהיה שמיר הרי באם ימשיכו בכיוון זה אודות דיבורים כאלה אזי אני מנחם מענדל (שמו הפרטי של הרבי) יהיה הראשון שילחם בכל התוקף ובכל הכוחות שלי נגד שמיר שתתפרק הממשלה! עד היום היה רק שמעון פרס נגד ממשלת שמיר, אבל באם שמיר ימשיך בכיוון זה אודות דיבורים על אוטונומיה אז אני גם כן יהיה נגד ממשלת שמיר. באם שמיר אינו יכול לעמוד מול הלחץ של אומות העולם, שיכריז בגלוי שאינו יכול לעמוד מול הלחץ ואינו יכול להיות יותר ראש הממשלה! 

 

בע"ה ביום שני עולים ל E1 - כולם מגיעים!אמא אדמה
.
כולםם באיםם!! אחלה מודעהה! אוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
אני רואה שבסוף הספקת לצלם את התמונה החזונית....

חחח... כן. הספקתי.אמא אדמה

אבל הייתה תמונה יותר טובה, ששניהם הצביעו ביחד - אותה לא הספקתי לתפוס...

.

.

תגדילי ותראי את האנשים על האי -אמא אדמה

עשיתי להם שיפוצים... חושף שיניים

.

מודעה יפה!!!!אהוד

כולם באים...

בדיוק על הבגרות במתמטיקה !איזה בעעסה!!אנונימי (פותח)
איזה יחידה את עושה??? כי זה בעקרון אחרי...אוריין

בס"ד! הרב כהנא צדק!
חוץ מ01...
אבל בעקרון גמני עושה ת'בגרותת וזה אחריי כ"ך שאת יכולה לבואא!!
 

אני עושה 001 ו002 אז זה גם באחת וגם בשש..אנונימי (פותח)
אהה... חחח באסה לךך... לונורא תבואיי אחרייי! =)אוריין
מתי 02 ומתי עולים..?שמוליק פיין
הבגרות ב13:00 ועולים ב17:00גלוק17
מה זה התנועה לבניין יהודה ושומרון ?אמנה?נחלה?נוערמעוז אסתר

מה זה התנועה לבניין יהודה ושומרון ?    אמנה? נחלה ?נוער למען ארץ ישראל ?

זה הגרעינים (של ברטלר).מיכל נגרין
לא אמנה, לא נחלה אבל קשורים לנוער למען א"י ו...ארץ הקודש

לגרעיני הערים העבריות

יאלה כולם באים...ארץ הקודש
תיקון: אין שום קשר לנוער למען.אמא אדמה

"התנועה לבניין יהודה ושומרון" הוא השם החדש של תנועת הגרעינים,
שנותן תוקף גם לפעילויות שאינן קשורות דווקא לערים העבריות.

 

 

ארץ הקודש - אין צורך להקפיץ את האשכול פעמיים בשעה, זה מכוער שכל האשכול מלא ב-"הקפצה".

.

‏*‏**פרטי הגעה- לפרסם!!!***גלוק17
לק"י. תושבי מעלה אדומים- יציאה לצעדה בשעה 17:00 מהכיכר במצפה נבו. מי שבא מבחוץ להגיע ב17:30 לגשר שלפני מעלה אדומים. יציאה משותפת מהגשר בע"ה בשעה 18:00
תודה רבה!אהוד
הקפצהאנונימי (פותח)
התמונה בטקסטורה?ארץ הקודש
איך היה???רמ"ג
ואי ואי ישתבח שמו לעד...ארץ הקודש

 

היה כזה נס הייתי בטוח שאין שום סיכוי לעשות כלום...

ב"ה צריך להתפלל ולהשתדל ואז הקב"ה פותח לך...(תרתי משמע...)

 

התיכנון המקורי היה לבית השלום אבל כמות הכוחות ששרצו שם זה לא היה ראלי, אז המשכנו למערת המכפלה ומישם לבית שפירא, בבית שפירא היה במקרה חלון קטן פתוח שלא היו בו סורגים, נכנסנו פנימה, עד שהמשטרה הגיעה עבר איזה שעתיים, ואז הם פרצו את הדלת שהם ריתחו למטה והם נתקעו בדלת מרותחת נוספת, הדלת השנייה היית מרותחת יותר טוב ולא הלך להם אז הם ויתרו על זה ועלו בסולמות לגג, איתמר בן גביר היה איתנו בתוכו.

ואז הם הורידו אותנו בסולמות...

 

עיכבו את העיתונאים שהיו איתנו(אוהד חמו-ערוץ 2, תמר לוי-גל"צ, וגיל יוחנן-צלם ynet) בסוף שחררו את כולם בהרחקה מבית שפירא בלבד ל 14 יום.

 

 

כדאי לראות באתר "למעש" כתבה על אתמול:

 

http://lms.org.il/Page.aspx/Update/115

ענק שכוייח לגמריי..שמוליק פיין
גדול!! למה לא לפתוח על זה שרשור בפני עצמו!!אלירזאחרונה

אתם תותחים!!

שפיצים!!!

ישלם ה' שכרכם הטוב במהרה!!