לפ-ח-ד-!
אני ממש מפחדת מכך שעדיין ללא יורד גשם! חם, יבש ועגבניות ירוקות עולות 10 ש"ח לקילו!
בואו נתפלל על זה, כי אני מתחילה לראות בראשי חזיונות אפוקליפטיים!
הגיבו!
לפ-ח-ד-!
אני ממש מפחדת מכך שעדיין ללא יורד גשם! חם, יבש ועגבניות ירוקות עולות 10 ש"ח לקילו!
בואו נתפלל על זה, כי אני מתחילה לראות בראשי חזיונות אפוקליפטיים!
הגיבו!
מה זה קשור לפה? לכי לכותל הדמעות...
אומרים המקובלים, בחודש התשיעי (מחודש ניסן) ביום התשיעי של החודש ובשעה התשיעית של היום, למשך תשע דקותיש גדולה מאוד לקבלת התפילות *השנה זה ביום שלישי (היום)מ - 13:43 עד 13:52 *נצלו זמן יקר זה לבקשות רבות על ככל ישראל ועל הפרט.ולא לשכוח את גלעד שליט בן אביבה ואת יונתן פולארד בן מלכה..וכמובן הרבה גשם...וכמובן על הגאולה השלימה שנזכה להיות בה אמן!!
גם לכם זה נראה שקוממיות הפכו להיות כפיל של מועצת יש"ע.
אחרי הגירוש הם קמו בקול רעש וצילצולים "אנחנו לא נהיה כמו מועצת יש"ע" ובינתיים זה נראה שאין להם יותר מידי מה לחדש ולהציע והם פועלים בדיוק באותם דרכים חסרי התועלת. הפגנות, מודעות, רעש וצילצולים.
לי התחיל להמאס, מה אתכם?
ידוע שהם הפכו לכפיל...מסכים.
נגד ההקפאה!!
דני דיין ראש המועצה הגיב וטען שהמועצה לא הגיעה למספרים הללו, והלוואי וזה היה נכון
שמסייעים לנתניהו וחבריו להסתיר את "תכנית סלאם פיאד" ולטשטש את ההתקדמות בה.
וכל מי שפועל נגדה הוא רשע מרושע
אבל כשההקפאה משמשת מסך עשן להקמת מדינה פלסטינית בפועל, דישה והתעסקות בה-מהוות פשע.
כל הדרמה כעת על המשך ההקפאה היא מפני שאובמה רוצה שיימשכו השיחות.
חוץ מזה שבנייה תחזק את היישוב, אם את הגושים אפי' אולמרט לא רצה לפנות זה רק משום שהם הרבה.
הוכח שסלאם פיאד יודע לקדם את תוכניותיו גם בלי שיחות.
על איזו בנייה בדיוק אתה מדבר?? כבר 15 שנים יש הקפאה, רק שהיא הוכרזה רשמית לפני 10 חודשים.
וד"א-הגושים הם 3% מיו"ש.
כך שאתה תקוע מדאי מאחור, אוטונומיה פלסטינית היא עובדה קיימת מהסכמי אוסלו,
אולמרט ביקש לעקור את הכל, ע"י שיחות,
כעת נתניהו ממשיך בדרכו ממילא כל עצירה היא רווח נקי וחשוב מאוד לעצירת הגירוש מיו"ש היל"ת.
אוטונומיה היא עובדה מוגמרת, מדינה לא.
ביביהו הוא גרוע עשרות מונים מאולמרט:
כאשר תכנית 5 הערים הפלסטיניות היו מונחות על שולחנו של אולמרט, הוא דחה את ביצועם,
כשלעומת זאת ביבי מבצע בפועל את בנייתם של ערים אלו,
וכדי להסוות זאת נעזר במועצת יש"ע שמדברים כל היום נגד ההקפאה,
[חלמי"ש הם רק נספח-וכאן המקום לציין באמת שהם לא גרועים כמו מ.יש"ע שמגיעה מראש עם וויתור על 95% מהשטח ועם מודעות מלאה להקמת המדינה הפלס' ]
הטענה שלך שכל עצירה בדרך לגירוש יו"ש היא חיובית, מלמדת על טעות יסודית, כאילו שפינוי יו"ש יתבצע כמו ההתנתקות,
ביבי חלש מכדי לבצע כזה מהלך [ע"ע בית הכנסת באלמתן], וכן המועמדים לממשלה הבאה[לבנת/ליברמן], ולכן גירוש יו"ש מתבצע בצורה של "גירוש שקט" [כמו שנותח לעיל לגבי ההסוואה של הקמת המדינה הפלס' ע"י ההקפאה], שחרור רסן לטרור וכד'.
חלמיש פועלים רבות , ועושים דברים טובים ,
וכולנו בעד אותה מטרה . א"י . השאלה איך פועלים , באיזו דרך זה יצליח ,
ומהם מטרות הבינים , וסדר העדיפויות ? על כך לא צריך להתנגש !!
השקעה במחאה נגד ההקפאה,בזמן שמהלכים הרבה יותר משמעותיים מתקדמים-מהווה, איך אומרים? "פול גז בניוטרל"
כל פעילות היא מבורכת . וכך צריך לעשות , לעודד , ולא להחליש .
נכון , ההקפאה היא חלק קטן , מתכנון מדינת הרש"ע , אבל זה סתם מייאש ומחליש.
תעודד , ואז תציב את הנקודות למחשבה הנכונות שלך .
שקולעות יפה למטרה האמיתית .
צריך להבין שמה שמועצת יש"ע עושה הוא מסך עשן וסתחמת עיני הציבור, אז זה לא נכון מה שאת אומרת....לא כל פעילות היא טובה...מועצת יש"ע כבר מכרה בתודעה שלה את כל היישובים חוץ מ3 אחוז מהשטח והם לא הולכים לניצחון במאבק הזה אז למה את חושבת שזה מבורך? צריך לדעת שמה לעשות למרות שזה פעילות על א"י זה הורס את ארץ ישראל,בוא לא נחסה את עיניניו ונתעלם מהכל, את צריכה להבין שכל הקטע של האטימה באלמתן הוא דחיפה של מועצת יש"ע זה כמו שהיה בעמונה שמועצת יש"ע היא זאת שהציעה להעתיק את הבתים לעפרה.
הרשות הפלסטינית מציינת היום 22 שנה להכרזת העצמאות הפלסטינית ב-1988 ע"י יאסר ערפאת בכינוס המועצה הלאומית הפלסטינית באלג'יר. בהודעה שפרסם (15 בנובמבר 2010) הדגיש הועד הפועל של אש"ף את נחישותו של העם הפלסטיני והנהגתו להמשיך את המאבק עד להשגת היעדים הלאומיים המגולמים בהקמת מדינת פלסטין הדמוקרטית בגבולות 67' ובירתה ירושלים המזרחית.
הועד הפועל הציב תנאי מהותי לחזרה למו"מ עם ישראל בהקפאה מוחלטת של הבניה בהתנחלויות, כולל בירושלים המזרחית, והזהיר, כי אי הפסקת הבניה הבלתי חוקית בהתנחלויות על אדמת המדינה הפלסטינית תסכל באופן סופי את האפשרות לממש את פתרון שתי המדינות ותביא את האזור כולו למצב של אלימות מחודשת. "ישראל בהתנגדותה לשלום וליציבות הפכה לנטל מדיני ומוסרי הולך וגובר על האנושות כולה", נאמר בהודעה.
העיתון "אל-קודס אל-ערבי" (15 בנובמבר 2010) מצטט גורמים פלסטינים בכירים, הטוענים כי ההנהגה הפלסטינית ממתינה לעסקה דומה עם הממשלה האמריקני בתמורה להסכמה לחידוש המו"מ עם ישראל. לדבריהם, הממשל האמריקני יתחייב להתערב במו"מ הישיר בין ישראל לפלסטינים כדי לקדם הסכם שלום בתקופה של שנה, ואשר ייושם בשלבים לאורך מספר שנים. בנוסף, יתחייב הממשל לקדם הסכם על גבולות המדינה הפלסטינית בתוך שלושת חודשי ההקפאה, וכן לפתור את בעיית הפליטים ולדאוג לפיצויים עבורם ע"י קרן בינלאומית בהשתתפות מדינות האזור ובכללן ישראל. הגורמים הפלסטינים ציינו, כי הממשל יעניק לרשות הפלסטינית גם סיוע כספי ותמיכה מדינית.
ראש צוות המו"מ הפלסטיני, סאיב עריקאת, הכחיש את הדיווח וציין כי הרשות הפלסטינית לא עודכנה באופן רשמי ע"י הממשל האמריקני בנוגע לעסקה עם ישראל על הארכת תקופת ההקפאה של הבניה בהתנחלויות לשלושה חודשים נוספים בתמורה לחבילת סיוע צבאי ותמיכה מדינית. לאחר קבלת מידע מוסמך מהממשל בעניין זה, אמר עריקאת, יכנס אבו מאזן את הועד הפועל של אש"ף והועדה המרכזית של ארגון פתח על מנת לגבש עמדה ולנקוט בצעדים המתאימים.
/News/News.aspx/211538
ולעולם לא בטיהור אתני של ערבים. וואלה.
בסך הכל עוד תירוץ גזעני (הן כלפי יהודים והן כלפי הערבים) ליודן-ריין, לאחר שהתירוצים האחרים (שלום, נורמליזציה, דו קיום) נכשלו ציבורית.
השמאל הציוני אינו שונה במאומה מיוליוס שטרייכר, תעמולנים בחצי לירה לטובת מדינה ציונית גזענית, אירופאית, לבנבנה, ללא כל סממן יהודי או מזרח תיכוני. טפו עליכם, פאשיסטים.
יישוב ארץ ישראל עומד מעל עקרון הרוב היהודי במדינה, במיוחד לאור ההערכה שככל שריבונות העם היהודי (בראשות המדינה או כישות עצמאית) תתחזק ותשלוט באופן יותר נוכח ברחבי יהודה ושומרון- כך רוב מוחלט של הערבים יעברו מרצונם למדינות ערב מהן היגרו אלינו
אפשרות + דירבון.
אם באמת כל כך חורה לשמאל הציוני מצב "הרוב יהודי", למה אתם:
א. לא משמיעים ציוץ על מאות אלפי האפריקאים שמציפים את הארץ
ב. דורשים לאזרח אלפי עובדים זרים
ג. עושים כל אשר ביכולתכם להפחתת הילודה החרדית והדתית
ד. מתנגדים להצרת צעדיהם של הערבים בצפון, בפרט בכרמיאל ובצפת
ה. לא אומרים דבר על אלפי הערבים שעוברים לשכונות יהודיות בגבעת זאב והגבעה הצרפתית
הלכה למעשה, בשטח, הימין הדתי עשה ועשה למען הרוב היהודי. מה עשיתם לטובת הרוב היהודי? אתם בסך הכל משתמשים בתירוץ הזה לטובת פרופגנדה אנטישמית שתכליתה טיהור אתני של יהודים מיו"ש.
האמת שהיה נראה לי שאתה סתם מנסה לתקוף משום שכתבת על טיהור אתני וכל מני מושגים שלא ברור לי למה היתכוונת אבל לגבי הנקודות ששלחת אז ככה:
א וב. אני לא דוברת של כל השמאל אבל אם אתה שואל אותי זאת בעיה ממש גדולה . ובעיקר של המסתננים גם אם היום עוד לא כל כך מרגישים את זה זוהי פצצת זמן. ואנילא בטוחה שהשמאל חושב אחרת. יש בעיה עם לגרש ילדים ואולי השמאל נלחם על זה יותר אני לא יודעת.
ב.סביר להניח שיש חילוקי דעות ביננו בנושא הילודה. אני טוענת שהאחריות על הילדים צריכה להיות קודם כל על ההורים ולא על המדינה, לא צריך להביא יותר ילדים ממה שאפשר לפרנס. בנוסף כאשר אוכלוסיה גדלה מהר מדי זה זה מצב לא בריא כמובן שהמצב ההפוך גם הוא לא בריא.
ג. על אזרחי המדינה הערבים צריכים להיות אותם זכויות וחוקים כמו שיש על היהודים.- לא יודעת למה אתה מתכוון בהצרת צעדיהם של הערבים בצפון.
ד.אין לי תשובות על הכל- אני לא מכירה ספציפית את גבעת זאב ואת הגבעה הצרפתית אבל אם אתה מתכוון שערבים יכולים לקנות דירה בישוב יהודי אבל יהודים לא יכולים לקנות בית למשל בסכנין. אז אכן המצב אינו סימטרי אבל אסור לשכוח שהם מיעוט שמרגיש מקופח ויש מקום להיות נדיב וסבלן. במילים אחרות המצב הוא לא שחור לבן. ואולי אם לא הולכים לקצה אפשר לגשר על פערים. בכל מקרה אתה יכול לנחש שאני מדילה בין ישובים ערבים בתוך הקו הירוק ומחוצה לו.
כשאתה רוצה תשובות את "אורחת מהשמאל", כשאת נשאלת שאלה את "לא הדוברת של השמאל". את חלק מהקולקטיב השמאלני-ציוני שנוהג כפי שנוהג, אין אינדיבידואליות במצבים כגון דא.
דפוס פעולה שהצגתי, מוכיח באופן חד משמעי שהשמאל הציוני בכללו לא מזיז את אצבעו הקולקטיבית נגד איומים דמוגרפיים על הרוב היהודי בתוך קוי 67.
זכויות שוות ליהודים ולערבים מבטיחים רוב ערבי בגליל ובנגב, בחסות השמאל הציוני. אי עשייה בתחום ההסתננות מבטיחה ערעור נוסף של הרוב היהודי בתוך קוי 67. ומשום מה, הסובלנות שאת מפגינה כלפי "מיעוט מקופח" גוברת על שיקול-העל של רוב יהודי.
זה מרקטינג, לא טיעון רציני. הרי רציתם לטהר את יו"ש מיהודים גם לפני שגיליתם את הכהניזם המחודש שלכם, את הגזענות של "רוב יהודי". אלא שאז הטיעונים היו בעד שלום במזרח התיכון, ניגוב חומוס בדמשק וסיום עוולות הכיבוש. כשגיליתם שהציבור לא בדיוק מתעניין בניגובי חומוס ולא אכפת לו מעוולות הכיבוש - אזי המצאתם מחדש את השד הדמוגרפי לטובת שיווק הרעיון הכושל באריזה חדשה ונוצצת. מגעיל.
כמובן הגישה תמיד הייתה יכולה להיות יותר נחמדה, אבל העמדה נכונה!
לא המצאנו שום שד דמוגרפי- זה תמיד היה שם. אני מסתכלת על דוגמאות מסביב
תראה מה קרה בלבנון היה שם פעם רוב נוצרי ברור אלא שהם התעקשו בדומה לכאן לספח לעצמם שטחים
והשטחים הללו לא היו ריקים והנה בפחות ממאה שנה הם נהיו מיעוט.
וישר למחרת 67 אמרנו(לפחות חלקנו) מהר להחזיר!
וחוץ מזה לא ברור לי בשביל מה אתה משתמש בסגנון כזה...
איך קראתם לו? גזען. פאשיסט. נאצי. נכון, מלכתחילה תמכתם ב"החזרת" השטחים - לא בגלל הדמוגרפיה אלא בגלל שהכיבוש לא מוסרי. אז תמכתם בדו קיום ובשלום של אמיצים דרך חלון של הזדמנויות. כן, גם אז וכבר אז פחדתם ממה שעתיד לצמוח בערוגות שלא הושקו במים העכורים של קומוניזם וסוציאל-דמוקרטיה אלא בתנ"ך ובאדמת אבות.
והיום? אתם עצמכם גזענים, פאשיסטים, נאצים, קסנופובים, שונאי ערבים - אתם מוכנים לאמץ כל נראטיב, גם אם הוא הפוך ב-180% מהנראטיב הקודם. הכל כדי להכשיר יודן ריין של יהודה ושומרון. אבל בכל זאת, תודה. תודה על אימוץ הנראטיבים שלנו. המחמאה הטובה ביותר היא חיקוי.
שיהיה רוב ערבי - מה הבעיה. כל עוד הם נאמנים למדינה ושומרים על החוק, מה ההבדל בין יהודי לנוצרי, בין מוסלמי לצ'רקסי?
את ממש גזענית, רבין ירחם ויציל.
אני בכלל לא מדברת במושגים כאלו. זה לא קשור לאהבה. אזרחי המדינה לא חשוב מאיזה דת ומין הם צריכים להיות שווים בזכויות ובחובות. זה משהו שאני נתקלת לעיתים די קרובות שאנשים מסיקים מסקנות שלא ממש קשורות אחת לשניה. למשל אם אני לא שונאת ערבים אז זה אומר שאני אוהבת אותם ואני גם בטח שונאת מתנחלים. אין שום קשר אתה עושה את הקשר. אני יכולה לא להסכים איתך אבל זה לא אומר שאני שונאת אותך.
וחוץ מזה מדינת ישראל כמו שהיא נראית היום עם כל הפערים הכלכליים השחיתויות והערכים האינפנטילים היא לא כזאת מציאה.- אם היה פתרון אני מוכנה לשמוע....אני רק חושבת שלהפוך למדינה עם רוב ערבי לאור מה שקורה בשאר מדינות ערב לא ממש היה רעיון מוצלח...
ב"ה
בואו נגדר את הרדיוס ה10 ק"מ מתל אביב, נעביר לשם את כולם- את כל האזרחים היהודים, נקבע גבולות חדשים לא"י ואז בטוח שי'הי'ה לנו רב!!!.
למה למען ה' החיילים היו צריכים לשחרר במלחמת ששת הימים את הגולן, י-ם.... הם ממש פגעו ברב היהודי שלנו...
זה לא הי'ה ציניות אלא נקודה למחשבה.
יש כמה עקרונות ויש גם דירוג בינהם... (גם באזרחות- חופש הביטחון קודם לחופש הביטוי?!).
יש לנו מטרה- שמירה על שטח א"י יהודית. וזה עולה על מטרת הרוב היהודי.
גם מטרת הרוב היא חשובה אבל אותה משיגים ע"י דברים אחרים- היתרבות טבעית ועלי'ה יהודית.
אז בהצלחה לך!!
בבית היהודי, המתנגדים להמשך ההקפאה, הודיעו כי לא יפרשו מהקואליציה אם שוב תוקפא הבנייה בהתנחלויות. שר המדע, דניאל הרשקוביץ, אמר: "עקרונית, אנחנו מתנגדים לכל הקפאה. מדובר בשאלה מוסרית ולא פוליטית. מדובר במשפחות, באנשים, שהשקיעו המון כספים. כל רעיון ההקפאה לא היה מכשול אף פעם, גם לא עכשיו. צריך להוריד את זה משולחן המחירים והתגמולים. מפלגתי עושה את כל המאמצים להילחם על ארץ ישראל ולשמר את הרוב בממשלה נגד ההקפאה. בשלב זה, לא נראה כי הגיע הזמן להרים ידיים. אנחנו מקוים להשפיע באופן משמעותי על ההחלטה".
גם בישראל ביתנו אמרו כי הם מתנגדים להקפאה שנייה. שרת הקליטה, סופה לנדבר, אמרה: "אם מקבלים החלטה לסיים את ההקפאה אחרי 10 חודשים אז צריך לעמוד מאחוריה".
מקור ידיעות
את מי מעניין דעתו של הסנילי הזה, אנחנו כאן בגללו או בגלל אברהם אבינו??!
"כמו בפעמים רבות בעבר מנסים להטעות ולהציג את בן גוריון כאיש שמאל קיצוני התומך בנסיגה ללא תנאי ובמסירת כל שטחי ארץ ישראל לאש"פ. אך האמת היא שבן גוריון תמך חד משמעית בהתיישבות בחברון. הוא כתב "נעשה משגה עצום ונורא אם לא ניישב את חברון בזמן הקצר ביותר במספר גדול והולך של יהודים. ראויה חברון להיות אחותה של ירושלים".
כך הגיב הערב היישוב היהודי בחברון לדברי הנשיא פרס בעצרת האזכרה הממלכתית לבן-גוריון.
נשיא המדינה שמעון פרס, אמר הערב בטקס האזכרה הממלכתי לזכרם של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון ורעייתו פולה, כי "בן-גוריון היה הראשון שצידד בפתרון של שתי מדינות לשני העמים, הוא לא ויתר על זכותנו בארץ ישראל, אבל הוא סבר שחובתנו המיידית היא להציל את העם, לשחררו מתלות בזרים, דברים שאינם ניתנים להשגה ללא ויתור על חלקי ארץ".
"אנו פונים לכל הפוליטיקאים לפעול בשמם ולא לגייס את בן גוריון לנטיותיהם הפוליטיות השמאלניות" – נאמר בהודעת מתיישבי חברון.
/News/News.aspx/211488
מוצאי שבת: הבחור ממגרש הרוסים הגיעה למשפט ושוחרר ללא כל תנאי ונאמר שהמעצר היה בלתי חוקי.קבוצה של פעילים מגרעין יריחו הגיעה לבית הכנסת נערן שביריחו חלקם אף המשיכו לבית הכנסת שלום על ישראל, הבחורים הועברו למשטרה ובבוקר שוחררו בהרחקה 8 ימים מבית הכנסת שלום על ישראל, קבוצה נוספת הייתה בבית הכנסת נערן שביריחו, המשטרה עצרה אותם ושיחררה אותם בערבות והרחקה.
לא ציינת שהחברה' בשלום על ישראל נעצרו ע"י שו"פים והועברו למת"ק
אין מילים בפי! באמת! רק הערצה!!!
תפילה לרפואתו של הרב חנן פורת תיערך היום בשעה 15:45 בקבר רחל.
הרב פורת, מראשי גוש אמונים וחבר כנסת מטעם מפלגות הימין השונות, מתמודד מזה תקופה ארוכה עם מחלה קשה, בעקבותיה נאלץ לצמצם באורח ניכר את פעילותו הציבורית.
ושל פולארד?
תודה רבה!
וושבת שלום...
ואצל מישו שפועל למען פולארד...
בס"ד
ושל פולארד- יש לי כאלה שאיזה סניף מהצפון הוציא (כשתבואי לבקר..
),
ואם את רוצה לקחת ולמכור- את יכולה לפנת אל הפעילים בוועד. (תפני אליי באישי ואני אתן לך מספרים..
)
תודה..
בע"ה.
הרב צבי יהודה הכהן קוק, ביום העצמאות תשכ"ז (ערב מלחמת ששת הימים
"לפני י"ט שנה, באותו לילה מפורסם, בהגיע ארצה החלטתם החיובית של מושלי אומות-העולם לתקומת מדינת ישראל, כשכל העם נהר לחוצות לחוג ברבים את רגשי שמחתו לא יכולתי לצאת ולהצטרף לשמחה. ישבתי בדד ואדום כי נטל עלי. באותן שעות ראשונות לא יכולתי להשלים עם הנעשה, עם אותה בשורה נוראה, כי אכן נתקיים דבר ד' בנבואה בתרי עשר - "ואת ארצי חילקו"! איפה חברון שלנו - אנחנו שוכחים את זה?! ואיפה שכם שלנו - אנחנו שוכחים את זה?! ואיפה יריחו שלנו - אנחנו שוכחים את זה?! ואיפה עבר הירדן שלנו?! איפה כל רגב ורגב? כל חלק וחלק, של ארבע אמות של ארץ ד'?! הבידינו לוותר על איזה מילימטר מהן? חלילה וחס ושלום!"
בע"ה.
הרב צבי יהודה הכהן קוק, ביום העצמאות תשכ"ז (ערב מלחמת ששת הימים
"לפני י"ט שנה, באותו לילה מפורסם, בהגיע ארצה החלטתם החיובית של מושלי אומות-העולם לתקומת מדינת ישראל, כשכל העם נהר לחוצות לחוג ברבים את רגשי שמחתו לא יכולתי לצאת ולהצטרף לשמחה. ישבתי בדד ואדום כי נטל עלי. באותן שעות ראשונות לא יכולתי להשלים עם הנעשה, עם אותה בשורה נוראה, כי אכן נתקיים דבר ד' בנבואה בתרי עשר - "ואת ארצי חילקו"! איפה חברון שלנו - אנחנו שוכחים את זה?! ואיפה שכם שלנו - אנחנו שוכחים את זה?! ואיפה יריחו שלנו - אנחנו שוכחים את זה?! ואיפה עבר הירדן שלנו?! איפה כל רגב ורגב? כל חלק וחלק, של ארבע אמות של ארץ ד'?! הבידינו לוותר על איזה מילימטר מהן? חלילה וחס ושלום!"
אם מישהו נפגע מהשאלות שלי! הכל באמת רק רצון באמת להבין את הדרך! ובע"ה יום אחד להצטרף!(כשזה ינתן לי!
)
חס ושלום לא לקנטר על אף אחד ולא להתסיס אף אחד!
רק רציתי להוסיף - אם אי פעם תתנו יד קצת להידברות אמיתית ולא לקלל את כל העולם ואישתו(סליחה אל התקיפות - אבל בערך כל שירשור שני זה ימח"ש איזה נצי כופר הוא..) אנשים יותר יפתחו ויסכימו לדבר! אם רוצים להישאר כך סגור ומסוגר - הסיכוי לגדול יהיה פשוט מצומצם יותר! ההידברות לא אומרת שצריך לוותר ולו על הקמצוץ הקטן ביותר של הערכים! רק להציג אותה בצורה נעימה!
אנשים לא אוהבים שתוקפים אותם, מניסיון!
ובקשר למה שכתבת על: "... ובע"ה יום אחד להצטרף! (כשזה ינתן לי!
) ..."
רק רציתי להבהיר שרב הסיכויים שזה לא ינתן לך, אם לא תיקח.
כנראה שאף אחד לא יבוא אליך בתחנונים שתבוא לערב אחד למאחז. זה צריך לבוא ממך.
ואם הבעיה שלך היא ההורים - אז מן הסתם גם הם לא ישנו את דעתם סתם כך בלי מאמץ מצידך.
ב"הצלחה ושבוע טוב!
.
ברור שלא ציפיתי שמישהו יתחנן ויפול על הברכיים להביא אותי
!!! ההורים לא כ"כ מסכימים בדרך, אבל הם לא 100 אחוז מתנגדים, (מתנגדים אבל לא....) (טענות יותר נאיביות - אתה קטין, בגרויות, וכו'...) - (וזה מה שהכי מעצבן)
כמו כן ניתן להירשם ולקבל פרטים בניק הזה.
בעזהי"ת.
אני בשבת בגולן 
עיר קדומה בנחלת בני אפרים על גבולה הדרום מזרחי עם בנימין: "וירד מינוחה עטרות ונערתה, ופגע ביריחו ויצא הירדן" (יהושע טז, ז). מנוסח הכתוב מסתבר, כי נערת עמדה בקצה קו הגבול המזרחי היורד מינוחה בצפון, ובהמשך הגבול הדרומי הנמשך מגזר בקו בית חורון – עטרות לנערת בדרכו ליריחו לירדן.
בדברי הימים א (ז, כח), במנין אחוזתם ומושבותם של בני אפרים, היא מכונה נערן, ובפי חז"ל – נעורן: "ואמר ר' פדת (על הכינוי 'נערה קטנה' שבמלכים ב ה, ב): קטנה דמן נעורן" (סוטה מו
. ברש"י המפרש את עניין הנערים הקטנים שהתקלסו באלישע (מלכים ב ב, כג): "...על שם מקומם נקראו נערים שהיו מן נעורן...". דברי ר' פדת מובאים גם בחולין (ה.), ושם בתוספות: "דמן נעורן - שם מקום, דכתיב (בדברי הימים א ז): למזרח נערן ולמערב גזר".
נערן נזכרת כעיר יהודית גם בימי בית שני ולאחריהם. כך, למשל, כותב פלביוס בקדמוניות (יז, יג, א), כי ארכילאוס בן הורדוס הגדול משך בצנורות את מחצית המים מהישוב היהודי בנערת להשקות בהם את יער התמרים שלו ביריחו הקרובה. הרב קליין מביא בספרו מעשה בנזיר נוצרי מהמנזר אשר על הר סיני שבא בשנת 514 אל קהלת היהודים בנערן להתגייר שם (תולדות הישוב היהודי בא"י, ע' 26). גם אבסביוס באונומסטיקון כותב: "נערתה במטה אפרים. והיום יש נערת (Naorath), כפר יהודים בחמשה מילים מיריחו". בעקבותיו יוצאים גם החוקרים החדשים המזהים את נערת – נערן עם תל ג'יסר אשר ליד עין דוך כשלשה וחצי ק"מ צפון מערב ליריחו.
היחס עם הנכרים ביריחו
יחסי השכנות בין יהודי נערן לבין הנכרים (שהתיישבו ביריחו לאחר שנבנתה מחדש בידי אדריאנוס) והנזירים של דוך וסביבותיה היו רעים מאוד. הד קולם עולה אלינו מהמדרש באיכה רבה (א, יז): "צוה ד' ליעקב סביב צריו... כגון "סוסיתא לטבריה, יריחו לנוערן...". הגורם למריבות אלה הייתה שאלת המים, אשר להם נזקקו תושבי הסביבה, ויהודי נערן יכלו תמיד להפסיק את זרימת המים מהמעיינות שבתחומם אל יריחו והמנזרים. ברור כי השכנים האלה הצרו ליהודים, שהתרכזו מסביב לבית הכנסת.
גילוי בית הכנסת בנערן
שרידי בית כנסת נאה נתגלו בנערן ב-1918 בהפצצת התל בימי מלחמת העולם הראשונה. בחפירות שנעשו בו ב-1921 נחשפה רצפת מוזאיקה מעוטרת בציורים ובסמלים עבריים.
בעקבות החשיפה נלקחו חלקים מהפסיפס, הכוללים כתובות הקדשה בארמית וציור של ארון הקודש ומנורות קנים, למוזיאון בבית הספר למקרא של הדומיניקנים בירושלים. שתיים מהכתובות מוצגות היום במוזיאון רוקפלר.
כמו כן, נתגלו כתובות ארמיות-עבריות מרובות, המזכירות לטובה את שמות התורמים לשיפור בית הכנסת, והמעידות אף הן על קיום ישוב יהודי במקום ועל חיי קהלה תקינים.
בית כנסת העתיק בנערן ממוקם כ-5 ק"מ צפונית ליריחו בגדה המזרחית של ואדי מכוך (נ"צ 1903.1447). האתר שוכן בתוך חורשת עצים גדולה ולידו מסעדה ובית מלון.
באתר ישנו פסיפס גדול (מעט גדול יותר מהנמצא בבית הכנסת שלום על ישראל) הכולל גלגל המזלות ועוד וגם אבן שהיה כנראה בסיס לתיבה. האתר מתוארך למאה ה-6 לספירה.
בע"ה
מהם תנאי האירוח בשבת? האם זה מתאים למשפחות? אם כן- האם הם באים בשבת של הבנים או של הבנות? מהי עמדת הצבא ביחס להתארגנות הזו? מה צפי הפינוי בשבת?
[באמת, לא כדי לחפור, רק כדי שנוכל לשקול לבוא].
תודה.
בציפיית הישועה.
כנראה שהבנות יהיו במבואות יריחו עד שלב מסוים ואחר כך יהיו החלפות...
הייתי חייבת להצטרף פה למילים החמודות המקפיצות...
/Forum/Forum.aspx/t333373#4128587
אך לדבר שהוא נסיוני ולא נבחן קשה לארגן תנאים, מחילה זה לא כ"כ יתאפשר.
ב"חשד" שרצו להיכנס ליריחו
תספרו
מחכים לסיפורים !!
היום בתפוח?
למה יש בחורות, (ויכול להיות גם בנים, רק אני לא מכירה מקרוב מטעמים מובנים...) שיכולות להיאבק במאחזים, ולהתרים, ולהילחם על א"י ישראל וכו',
ובאותו זמן לחפף בצניעות,(מרפקים, חצאיות קצרות, מחשופים וכו'..) לדבר עם בנים, וכו'...
זה נקודה שמאוד מפריעה לי!!!
אשמח לתגובות!
זה לשדרותי ולעוד אנשים שתוהים כמוהו!!!
אם יום אחד אני אלך למאחז ויהיו לי שאלות לגבי צניעות אני אשאל את הרב שלי!!
הבנת?
שבוע טוב=)