שרשור חדש
אל תתעצלו! שווה את ה- 2 ד'ק!! חמוד בטרוףדניאל!!

20120220225644.docx


ואח"כ: 20120220225706.docx


של אפריים קישון



נ.ב. נפתח חלון ונסגר ואז יש כזה למטה חלונית קטנה... תלחצו עליה וזה יפתח=)

קפץ לי...דניאל!!


מוכר, אבל חמוד, כמו רוב הדברים..אש להבהאחרונה
שטו"ת סלולארימרדכי

בס"ד


חח... חשבנו...כנרית על הגג=)
זה שו"ת הלכתי לכל דבר וענייןב.ש.

והתשובות גם כן רציניות.

אבל אני לא מאמין שישנן שאלות כאלה בשו"ת חתם סופר...

אל תזלזל בר"מים מהישיבה שלי ואני לא אזלזל בשלך.אלישע בן אבויהאחרונה


יכול להיות שכבר שאלו פה,אין לי כח לחפש-כתמר יפרח

האם מותר לי כדודה לתת בשר לאחייני כבן ה8? או להעדיף פיצה מחשש שנשארו לו עוד שיני חלב?

 

 

לפי הרב נוח צריך לתת לו לאכול בשיניים הבשריות...studiomc8
שיאכל רק בעזרת השיניים החדשות שלו.מתו"ש

הוא הסתדר, השיניים האלה חכמות, יש להן בינה!

אהבתי^.. "נושר למהדרין" כתמר יפרח
עדיף פיצהבועית מחשבהאחרונה

בס"ד ובהשתדלותי

 

שמעתי שיש לחוש לדעה השניה ולתת לו פיצה, וסוד עמוק בדבר, שכך הוא לומד לדעת האם מברכים על הפיצה 'המוציא' או 'מזונות'.

אכילת מלפפון במלח אסורה מדאורייתא או מדרבנן?כנרית על הגג=)
מדאורייתא!!!שמואלג

הרי נאמר על כל קרבנך תקריב מלח, וידוע שהדבר החמוץ יסור מעל המזבח, כיוון שלא קרב ע"ג המזבח אסור לשים עליו מלח

השאלה היא על אכילת מלפפון בחומץאנונימי (פותח)
זאת כבר לא שאלה, אין מחלוקת בעניין הזה!כנרית על הגג=)

הדבר אסור מדאורייתא!

"ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"

למה אסור?אנונימי (פותח)

זו מצווה גמורה! רק לא לשכוח ברכה ראשונה..

ואחרונה!! אבל האיסור הוא לפי עדות...אש להבה
מדרבנן..*#&למה?!*#&

אבל יש אמרים שמלכתחילה ולא בדיעבד, משום "וחי בהם.." ולכן יש מצווה לא לאכול מלפפון חמוץ כלל וכלל.

ומדרבנן יש תולדה של ברכצ "משנה הבריות" ולכן יברך על מאכל מיותר זה "משנה המלפלפות.."

 

אבל, יש כמה פוסקים אחרונים שטוענים כמדומני שמאכל זה הוא מבורך,

ובא להיטיב עם הקיגל של שבת, ומי אני שאתווכח?

יש מתירים רק מלפפון בחומץstudiomc8
מדאורייתא אסור מפניי "ואהבת לרעך כמוך" אך -מתו"שאחרונה

בימינו רבנן מקילים מפניי השיטות החדשניות לניקוי השיניים והסרת ריח רע מהפה. (שונאת חמוצים! מסריח!!)

רק לדתייםtvrui

עד שמוצאים איפה בסידור עלינו לשבח כבר גומרים להגיד אותו

לא לאכול לחם כי אין לך כח ליטול ידים

לחזור מטיול עם שיזוף על היד מהשעון עד המרפק

לדעת כבר מהגן שישראל יצאו ממצרים ששים ריבוא אבל אף פעם לא לזכור כמה זה ריבוא...

להתפלל מנחה עשרים שניות לפני שקיעה

לא לאכול בשרי כי מי יודע איזה שוקולד שווה יזדמן לי

להמציא פעלים- התחמץ, השתכנז, התברמץ, התחסד וכו'

לא להבין של מי החתונה שהוזמנת אליה כי כתוב פייגא ציפורה שיינא ולא ציפי

להרדם בתחילת הדרשה ולהתעורר ב"שנזכה..."

לרמוז בשבת לתימנים ששכחנו לשים ת'אוכל על הפלטה

לשאול בסוף כל סיפור - הוא חזר בתשובה?

להבין שהבנאדם נטל ידים לפי שהוא בא אליך עם ידיים נוטפות המושטות לעבר בגדיך ולהגיד לו כן אתה יכול לנגב

לחכות לטרמפים ולהגיד על כל מי שלא עוצר לך שזה בטח יולדת

לקום בליל שבת, להדליק את האור בשרותים, להבהל ולכבות

לראות דייט פוסע ברחוב, לנסות לקלוט אם אתה מכיר אותם ואם כן לקבור את פניך בקרקע בצדיקות (ואם לא - להמשיך ולנעוץ בהם עינים)

להתקשר על הבוקר לחבר וכשהוא אומר בוקר טוב לשאול אותו בנודניקיות - אז עוד לא התפללת?

לשבת על המדור שידוכים של בשבע ולנסות לשדך בניהם

לשיר בדבקות לכה דודי ואז לדבר בכל הדרשה

להאמין בכל הלב שבשבת לא משמינים

להוריד את כל ספרי הקודש מהשולחן בשיא הצדיקות ואז להתישב עליו - לא משנה שזה מזבח...

לקחת רק שניה מחק מחבר, להשתמש ואז לבקש רשות כדי שלא יהיה גזל

לשים בצדקה עשר אגורות שמוצאים ברחוב.

לרמוז בשבת לתימנים ששכחנו לשים ת'אוכל על הפלטה

להגיד לשון הרע ואז כשמעירים לך להגיד - אבל מה, זה נכון, וחוצמיזה שאם הוא היה פה לא היה אכפת לי להגיד לו את זה... וחוצמיזה שזה ממש לתועלת!

חמוד..(:שבלולון
כתוב פעמייםאלישע בן אבויה

בס"ד


לרמוז לתימנים לשים את המרק (בפעם השנייה זה אוכל, אבל אני מניח שהכוונה למרק) על הפלטה. ד"א, זה אסור.

מתה על הדברים האלה!טוהר.
גם בפעם הראשונה כתוב אוכל! לא מרק.אש להבה
יפה!אנונימי (פותח)
וואי !!אחד המעולים!! לייק אדירדניאל!!
מוכראנונימי (פותח)
הרוב נכון... בעיקר ה"לא משמינים בשבת"נו"ש
ואו מהמם!!!רינת!!!אחרונה
מה צריכה פיצה להכיל כדי שיהיה עליה שם פיצה?11111
גבינה צהובה, רכז עגבניות. נראה לי.צחקן

 

מכאן שאם נשים על אטריות לדוגמה גבנ"צ ורכז עגבני...11111
עבר עריכה על ידי 11111 בתאריך ל' תשרי תשע"ב 16:17

מכאן שאם נשים על אטריות לדוגמה גבנ"צ ורכז עגבניות יחול עליהם שם פיצה?

לא,לך דומיה תהילה

לפי ששנינו בפורום בישול ומתכונים "מתכון לפנקייק , שמשמש בסיס לפיצה" (דף שק''ר, עמוד כלשה''ו).

מה פנקייק צורתו עגולה, אף פיצה צורתה עגולה!

ללא גבנ''צ - מעכבת שם פיצה או לאו מעכבת?

מעכבת, לפי שהיא עיקר התוספות ושיעור כמות הגבינה - בנותן טעם. דברי בטן מקרקרת.

אמא אומרת - לא מעכבת, והכל כמנהג המטבח.

והלכה כבטן מקרקרת.

בצק, רוטב אדמומי כלשהו, ותוספותרחלקה
האם גבנ"צ לא מעכבת?11111

ושוב נשאלת השאלה, האם אטריות שעליהם רוטב אדמומי כולשהו הינן בכלל פיצה.

גבנ"צ לא מעכבתאנונימי (פותח)


פיצה בתביעת מזונותדגיגת זהב

הוא פיתה עירקית ולכן פיצה איטלקית

(פיתה ופיצה במלרע)

בצק עם רוטב עגבניות !@!!צה"ל בנשמה...
הכל חוץ מגבנ״צ.בין השורות
פיכסה גבנ״צ!
ובעיקר חשוב הבצק והרוטב- גם העגבניות וגם זה ששמים על הפיצה.
הרוטב!!! הרוטב!!!אש להבה
שם פיצהבועית מחשבהאחרונה

בס"ד ובהשתדלותי


על מנת שיחול עליה שם פיצה, הפיצה צריכה בצק (אחיד, כמו של לחם) ורוטב פיצה. כל השאר - לא מעכב, אלא זה רק הידור מצווה. 

תעודת מחלה....הג'ינג'י

מדינת ישראל- תעודת מחלה


מדינת ישראל חולה בשמאלניסטיס.

זו מחלה מסוכנת שפוגעת במערכת החיסונית של החברה, ומפרקת אותה מבפנים.

מדובר בוירוס קטלני שחודר למוקדי הכח של החברה, משכפל את עצמו בשיטת חבר מביא חבר, חולש על משאבים ציבוריים על חשבון האזרח הפשוט ומתפרנס מסביבה מזוהמת באנטישמיות המעניקה אנרגיה לפעילותו.

לעיתים הוירוס אף גורם להתקפות אוטו-אימוניות (בהן הגוף תוקף את עצמו) וכך הצבא שבנוי מכל חלקי העם מופעל תחת השפעה פסיכולוגית אלימה נגד התאים הבריאים ביותר בגוף הלאומי.

המחלה תוקפת את המערכת החיסונית של החברה בכך שהיא מונעת זיהוי ברור של נגיפי אויב בעונת הדגירה, וכשהנגיפים פורצים הנזק כבר קשה.

למחלה יש גם תופעות פסיכולוגיות קשות - המחלה פוגעת ברצון הטבעי של החברה לחיים, ומפתחת תסמונות סכיזופרניות של דיכאון.
מכח היאוש מתפתח קושי של גיוס הכוחות הבריאים שמסוגלים להתמודד עם גורמי זיהום אלימים.

הרופאים עומדים חסרי אונים מול המחלה הנוראה הם צופים תוחלת חיים של 20 שנה בלבד, וטוענים שגם שרידותה של המדינה עד עתה זהו נס רפואי מובהק.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתה
"הגן עליה בעברת חסדיך מראשיה שריה יועציה שופטיה ועיתוניה"
א-ל נא רפא נא לה


רפו"ש.....



אהבתי!!! כמה שזה נכון לצערי.אנונימי (פותח)
חחח.. חמודרוזמרין
עצוב כמה שזה נכוןאש להבה
מי בעל הרעיון..?הבהוב
נחמדstudiomc8
לייק!! אדירדניאל!!
על כל דבר את כותבת לייק!! אדיראש להבהאחרונה
שאלה קשה נשאלתי, ולא היה לי תשובה להשיבאני17

לווה שלא מדעת, חייב או פטור?

???אנונימי (פותח)

השאלה איך מחליטים אם הוא לווה או גנב?

התכוונת גזלן גנב לא מתכוון להחזיראנונימי (פותח)


זה התחום האפור שבין דין למנהגדגיגת זהב

הדין הוא שצריך להחזיר, אבל המנהג הוא לא להחזיר.

איתה במאירי פ"ק דשביעין ז"לשמואלג

שאלו העולם גבי לווה שלא מדעת והבאתי גבי רע"א ואמר לי צווי דיני תלוי בכוונת המגביהה: 
אם המגביה התכוון ללות חייב כדין גזלן
ברם אם המגביה התכוון לאבד הכסף למלווה האיבוד תופס ודינו כדין יאוש שלא מדעת עיין שם ודו"ק עכל"ז(עכ"ל זהב)


אם כן יש לעיין שם ולבדו"ק

חחחחחחחחstudiomc8אחרונה
בבקשה להפיץ 2 דקות ב10 בבוקר אמירת תהילים ארצית למאסתר400

בבקשה להפיץ 2 דקות ב10 בבוקר אמירת תהילים ארצית למען אחינו יהונתן פולארד!בבקשה להפיץ באולפנות ובישיבות ולארגן אם אפשר אמירות משותפות

כל הכבוד!אנונימי (פותח)אחרונה
הדלקת נרות וסופגניותבועית מחשבה

בס"ד ובהשתדלותי

 

היה לי ויכוח עם אמי, האם ניתן להדליק נרות בלי שיש כבר סופגניות מוכנות לאכילה בבית. אני טענתי שאי-אפשר, לפי שכתוב: "תנו רבנן: מצוות חנוכה נר איש וביתו וסופגניות", משמע שיחד עם הדלקת הנרות חייבות להיות סופגניות. אבל אמי טוענת שצריך לקרות זאת ..."מצוות חנוכה נר איש וביתו; וסופגניות....", כלומר זה רק מנהג בעלמא ולא חייבים מיד לאכול סופגניות.... מי צודקת?!

לפידעתיאש להבה

יש לדבר שני פירושים. כפי שאמרתם.

אבל- אנחנו בבית נוהגים לפי המנהג הראשון, אבל אך ורק סופגניות דלות שומן, כדי לא לעבור על מצוות חכמינו, ולא להשמין.

ונדמהפלספנית

בעזהי"ת


שאין כלל מחלוקת אודות עצם הסופגניות, אלא אך ורק על זמן הכנתם.

וניתן להוסיף ולציין בפי אימך, כי לאחר ההדלקה משך חצי שעה אין באפשרותה לטגן הסופגניות ולהכינם, מפאת כבוד נרות חנוכה, ויש חשש שמא בחצי השעה הבטלה ממלאכה יעסיקו עצמם בני הבית במאכל ומשקה, והיה אם חלילה יתמלאו, לכשיגיעו הסופגניות אל השולחן לפחות שעה לאחר ההדלקה, לא יתפנו בני הבית לאכלם בשקיקה ובתאווה כמו שהיו אוכלים אותה אלמלא התמלאו [ואין חשש שמא לא יאכלו, שכן אין העומדים בפניה של סופגניה ביתית טריה], ונמצא כבוד הסופגניות מתחלל.

אי לכך, יש להקדים ולהכין הסופגניות טרם ההדלקה, ויש מקלים. 

בכל מקרה-כנרית על הגג=)

הדלקת סופגניות לא מומלצת מבחינה בריאותית.

הדלקת סופגניות לא מומלצת באופן כללי;פלספניתאחרונה

בעזהי"ת


אצלינו מדליקים נרות.


ובכ"א, אכילת סופגניות הינה מצווה דרבנן ואין לראות בכך פסיקה הלכתית, אך יש סוברים כי הקלוריות המיותרות נשרפות באש הנרות במידה ומדליקים את הנרות בשעת האכילה.

לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אנונימי (פותח)

חייבים לשנות ! צריכים לשנות! אפשר לשנות!

חברים!

בכוחנו לחדול מן הביישנות ומן העכבות . ביכולתנו עם קצת וירטואזיות ותושיה להחיות את הפורום הזה הנובל כקימשון חד שנתי במדבר.

 

עלו והצליחו!

 

עברית: ייללה , ספרו איזה קטע

לא הבנתי!אש להבה

עיברי דבר עיברית!! לא סינית!

חחח גם אניתיפי
תרגום:בועית מחשבה

בס"ד ובהשתדלותי

 

כוונת המשוררת, שתתחילו לפתוח שירשורים טובים, כמו שהיו פעם, ואז תפסיקו להתבכיין ולהתלונן (מי שעושה זאת..) שאין שום דבר תחת השמש, ואז הפורום יהיה מלא חיים וחדווה וששון ודיצה וכו'.

^^^פלספניתאחרונה
תנו כותרת!!אנונימי (פותח)

אאוצ' עוד פעם סכין בגבי?נחשונית

"כי אני חייל ואל תבכי לי ילדה."

יאללאק..studiomc8
הנה מחבל עצבנימניי770
היה את זה פה פעםאש להבה
גולנואידדגיגת זהב
חחחחחחחחחחחחחאנונימי (פותח)אחרונה
הדינוזאורים~מאיר~

"לפני תחילת הימים...הייתה קוביה" (תחילת הסרט רובוטריקים) סתם לא...

שמעו מלחים האזינו פלפלים, אפצחה פי בשרשור חדש (יען כי אסנת סירבה להיות "פלורה" ולפתחו).

 

כידוע, אי-שם במאה ה-17(נכון?) קם לו בחור בשם צ'ארלס דרווין והעלה תיאוריה המכונה בלעז "אבולוציה" שפירושה התפתחות. על-פי תיאוריה זו, לא כל מעשה בראשית "בקומתן נבראו בצביונן נבראו", אלא מן הבקטריה הראשונה(מנין היא באה?) התהוו אט-אט כל צורות החיים בתהליך ארוך של מיליוני שנים של מוטציות ספונטניות-סתירה מפורשת להיות האדם "עפר מן האדמה", ולאמונתנו כי העולם קיים ויציב רק 5768 שנים. כידוע נמצאו בחפירות ברחבי העולם עצמות של יצורים שונים (לא הם כבר לא זוחלים, הם נעשו מחלקה בפני עצמה המכונה reptilimorpha), המתוארכות בין 65 ל-235 מיליוני שנים. איך אנחנו, כאנשים אמוניים, נתמודד עם הסוגיה?!

תשובות הזויות וטפשיות יתקבלו בחצים שחוטים (ירמיה ח'/ט'), ותשובות מחוכמות ידחו בדרכי נועם.

 

מסכים...יפתח_
זו שטות גמורהנילס

השם הכי קצר שמצאתי

 

דב - 6

 

הכי ארוך

 

תפארת - 1081

 

אם מישהו ישבור את השיא שלי אני אשמח....

 

{מקווה שאף אחד לא חושב אפילו על שמות לעז, חכמים בלילה}

אבא - 4קשת

ויש שם כזה... (אני מכירה אחד)

גמני רציתי לכתוב את זה חחחח...^^ט!הר
קשת את מי את מכירה חשוב ביותרידיד
אבא אבן ז"לאנונימי (פותח)
שלום לכולם,דג זהב

תפארת הכי ארוך???

 

מה עם ידידיה?

יקותיאל?

אילת-השחר?

לדג זהב - הכוונה בגימטריאאיזה טוב ה'!!!!

בכל אופן יש גם את - נשמה טובה שירדה לעולם בערב שבת בין השמשות

 

(למי שלא יודע - נשמהל'ה הבת של הרב קרליבך)

 

אין לי כח לחשב את הגימטריא אבל בטח יותר מתפארת.

 

 

א.לבת של הרב קרליבךshlomodrori

א.לבת של הרב קרליבך קוראים נשמה אסתר ואיזה חרדי המציא את השם הארוך כרכילות על הרב קרליבך
ב.הוא התכוון לשם אחד וזה כמה שמות

תיקון טעותshlomodrori

לבת של הרב קרליבך קראו נשמה טהורה שלוחה אסתר

 

*קוראיםshlomodrori
שם אחד... לא אילת השחר ולא נשמה וכ'ו..חמודית

יקותיאל-557

 

ידידיה-43

 

דג זהב מה חשבת?? תפארת זה עם 2 ת'פים...

 

נילס נראלי בהחלט שברת שיא!! בשם הכי ארוך..

חיבעאכניכעכהגגבגאנונימי (פותח)
אין על

ארתחששתא.מעשיה נאה
איך דב מסתכל על ארתחששתא? (תשובה בפניםמעשיה נאה

מלמטה למעלה.

ארתחששתא (בד"כ ארתחשסתא) זה שם פרסי.אלישע בן אבויה
יש לי מקום ראשון ושלישיי......אנונימי (פותח)

(לא לצחוק, זה שם של אח שלי) 

רם - מתתיהו-2001

פרשנדתא-1031

 

זה לא נחשב שני שמות..כנרית על הגג=)

אחרת יש הרבה יותר!

לא כדאי שאפרט...;)

לאח שלך קוראים פרשנדתא?אש להבה
לא פרשנדתא אלה רם-מתתיהואנונימי (פותח)

ולגבי ה2 שמות זה לא 2 שמות אלה מעיין שבח למשהו שקוראים לו מתתיהו.....

זה כמו איילת-השחר (החשיבו את זה כאן לשם 1)

יש איילת ויש שחר ויש גם איילת-השחר.

אותו הדבר עם רם-מתתיהו!

(חוץ מזה אתם מכירים משהו שקוראים לו רם)

כן, מכירים... וזה לא נחשב אחד! באסה...;)כנרית על הגג=)
כמה זהאש להבה

פלא יועץ

שירה חדשה

אליקים לבנון

אין לי כוח לחשב..

תקשיבו:מעשיה נאה

שוישישו תשבושתא השישי, מתסכל על האשכול וצוחק כל הדרך אל הבנק. דבר אחד הוא לא מבין איך תולעים כמו "אבא" ו"דב" יש הלם בכלל זכות קיום בעולם. דב התולעת הכר את מעמדך הדפוק והשתחוה לשוישישו תשבושתא השישי. ואם לא - בקצה הציפורן הוא יעשה ממך קמצוץ פיתה.

השם בכי קצראנונימי (פותח)

זושא

אבא ידידיה

שיר חדש יש גם שירה חדשה

לא שמת לב שיויו כתבה שירה חדשהאנונימי (פותח)

כל מי שהיא כתבה זה בנים של אותו אדם

יש לי אחייניתאלישע בן אבויהאחרונה

בס"ד


שקוראים לה מבשרת ירושלים (שם אחד) (1500 ומשהו)

למה לספגטי קוראים ספגטי?אנונימי (פותח)
לא קוראים לו ספגטי, קוראים לו מקרוני...אנונימי (פותח)
ולמה מקרוני? כי ניסו לעשות אותו דק בעובי של מקרון ולא הלך להם..
טעות בידך!כנרית על הגג=)

אכן הוא מכונה מקרוני.

אך התוספת Xי באה להקטין את הדבר, מכאן אנו למדים כי ניסו לעשות אותו כעובי המקרון כמו שאמרת, אך יצא להם דק מדיי!

אבל למה לספגטי קוראים ספגטי?אש להבה
כי יש לו צורה של ספגטיאנונימי (פותח)
וואי,איך ידעת? אבל זה עדיין לא נכון-אש להבה

למה קוראים לספגטי ספגטי?

כי הוא דומה לספגטי, מריח כמו ספגטי, בטעם של ספגטי, וטעים כמו ספגטי, אז למה שזה לא יהיה ספגטי?

ותודה לד"ר ויקידגיגת זהב

ספגטי הוא פסטה שצורתו כשל אטריות ארוכות ודקות. בניגוד למקרוני, הספגטי אינו חלול במרכזו. מקור המילה "ספגטי" מהמילה האיטלקית spaghetto, מעין קיצור של המילה spago שפירושו "חוט דק" או "חוט שזור". ניתן לתרגם את המילה spaghetti באופן מילולי - חוטים קטנים.

ליויואנונימי (פותח)

הציטוט לא מדויק זה כי הוא נראה כמו ספגטי לא דומה

וגם שכחת לכתוב יש לו צבע של ספגטי

ספגטי מלשון שפגאט (בריקוד) שיש המעוותים וקוראיםבין השורות
אותו ספגאט (כנראה זה בלע״ז).
ולמה נקרא כך?
משום שנוהג הוא כמו השפגאט.
מה שפגאט נוהג כשהרגליים בקו אחד ישר- כך ספגטי צורתו ישרה.
ומה הרגליים לאחר השפגאט מכופפות עצמן בחזרה- כך הספגטי לאחר הבישול מסוגל להתכופף ולהתכוצ׳ץ׳ על המזלג.
.. עוד סיבה..אש להבהאחרונה

כי כל פעם שתנסה להעמיד ספגטי, הוא יחזור ויעשה שפגאט.

איזה שוויצר!

מישהו יכול לעזור לי??רחל=)

אני מחפשת שירשור שהיה פה פעם, של בדיחות על ביניי"שים/מרכזניקים.

מישהו יכול לעזור לי למצוא אותו?

או להביא לי בדיחות חדשות...

 

תודה!

תגללי, שנאמר "גיגלת ומצאת - תאמין"דגיגת זהבאחרונה
שו"ת מחשבשמואלג

מה ההבדל בין אחד שמתחיל למודי הנדסת מחשבים למי שעומד לסיים?
זה שמתחיל חושב ש 1KB= 1000 byte

אחד שעומד לסיים חושב ש 1KM=1024 Meter


כנראה שאני מתחילאנונימי (פותח)

 

חחחאנונימי (פותח)

חחח

יפה יפה.. אימצתי!רחלקה
אלעזר300אחרונה

יש 10 סוגים של אנשים בעולם: אלה שסופרים בבינארית ואלה שלא.

---

מינוס אחד הלך ברחוב ופתאום הוציאו לו שורש, אז הוא אמר "אַי!"

---

מיון בועות ומיון מהיר התחרו בריצה, כמובן שמיון מהיר ניצח.

אמר לו מיון בועות: "אוף, זה לא הוגן!"

אמר לו: "לא, זה n log n".

---

איך אוטומט מחסנית פותח קופסת שימורים?

- עם הפותחן!

 

בזמנו היו לנו עוד הרבה, אני צריך להיזכר.

אתם קוראים פה בכלל דברים ארוכים כאלה?אינטרנט?!

בס"ד
אחדשה"ט באה"ר כיאות.   אתמול קיבלתי מכתבו ותכף נזדרזתי להשיבו מענה אשר בעצתי ישאל בדבר השאלות הטורדות אותו דבר יום ביומו מהס' הקדושים מקצתם באגדה ומינם בפלפול. ואע"פ שאני הצב"י ואיני כדאי/ת והגונ/ה לכך ובוודאי שהיותר טוב שישגר קושיותיו אל הגדולים אשר בארץ אמרתי לא אמנע הטוב מבעליו להודיעו דעתי בהנה כיהודה ועוד לקרא וה' הטוב ירחם.
ואשתדל להשיבו על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון דבר דבור על אופניו אף כי רבות הנה ו ושאילותיו כפי שהבנתי כולן שאלות חכם ב"ה.
בדבר אשר שאל  בספר האר"י פוט"ר כיצד ניצח דמבלדור את ההוא גברא גוו' שר"י אשר היה לו אז את מטה האותות אשר העידו עליו בספרי קבלה שאינו מנוצח וכיצד זה גבר עליו תימה לי על גברא רבה כוותיה שנפל בזה. הרי כבר צווחה ככרוכיא על זה ריטה חיפושיה שמאבק אמיתי בינהם לא היה ולא ניברא ולא כדאי היה להיברות ורק ניפנף כנגדו בשני מולבן כשלג וזאת משום שכניראה לא רצה לפגוע בדמב' שעוד נשתמר בו ניצוץ אלוקי סמוי כאשר ידוע בספרים אף על הרשעים הגדולים ביותר.
אולם אשר חידש בדבר החתול המוזכר שהיה ברשות הוריו של בעל הצלקת ואשר תמה שמא נשתמרה בו פיסה מנישמתו של יש"ן כפי שידוע שנדבקה ביצור החי בבית ואולי גם בהחתול ששרד הוא חידוש נפלא ממש ואריכות דברים רבה יש לי בזה שהההוא יש,ו ימ"ש באמת לא מת והוא חי וקיים אולם עד כאן מגלין ולא יותר והוא בהספרים הפנימיים.
שאלתו על אשר ניכתב באיגרת סתרים "כל האומר דראקו מאלפוי חטא אינו אלא טועה " היא באמת פלא גדול ואשמח אם ישלח לי מקור לזה באשר עיננו תחזינה מישרים שלכאורה אין בזה אמת והוא מהחוטאים היותר גדולים כידוע.
ושאר שאילותיו בתגובות השירשור ובהמשך ב"ה כיוון ששבת מדפקת על דלתי.( אצל השכנים לא פתחו לה ושבוע שעבר כבר התחמקתי כך שהפעם אאלץ להבניס אותה.) 
 

חחח...חמודשפילבלעע
חח אין לי סבלנות לרואלילו =]
דראקו מאלפוי לא חטא!*reut*
מצחיק מצחיק מצחיק!אוסנת

מזמן לא ראינו חידושי תורה נהדרים כאלה במחוזותינו...

 

שלחתי למשפחה (צריכים לדון בסוגיית החתול השורד. לא חשבנו על זה עדיין).

אנונימי (פותח)אחרונה

אני לא 


חחחח, ראיתי בפ"ת (קרית אריה) מסעדה שכתוב:אליקאליק

בס"ד

 

"ואכלתה ושבעתה וברכתה"...

חחח..

אני בתשעה באב בדרך לבית כנסת עברתי ליד חנותokey

מסוימת והיה כתוב בחוץ: "תפריט ל-ט באב".. אבל אח"ז הסבירו לי  שהכוונה לתפשיט לכל הימים שאסור בהם לאכול בשר.. אבל ממבט ראשון  זה היה מבחיל...

 

ב"מפגש צפורה" יש גם שלט כזה שכת' עליו:בין השורות

"ויסעו ויחנו ויקנו" (כמה שיותר) -גם הסוגריים!

ומה שעוד יותר מצחיק זה שערבים ימ"ש מוכרים שם!

חבר שלי פעםלך דומיה תהילה

נסע ליד כפר ערבי וראה מסעדה ערבית ליד תחנת דלק. הם כתבו בשלט "קבב - שניצלים - ברגיות"

 

ראיתי גם שלט בבית קפה שאומר "מאפה חינם - לקורא עשרה פרקי תהילים" דוס

יותר טוב מ: "ואכלת ושבעת וברחת"...נחשונית

בתל אביב יש מאפיה וקונדיטוריה בשם: שלום על לחם. נכון חמוד?

 

ומה עם מסעדה שכתוב עלי...חשבשבת

כשר בהשגחה פרטית

וואי הכל לגמרי חמוד!!חמודית
אני מכיר מסעדת "שולחן ערוך"לך דומיה תהילה
וחנות יינות- חמרא טבא... =]]רחלקה
חח...במבליק

תמיד מצחיק אותנו לנסוע דרך הערבים ולקרוא את כל השלטים שלהם!

 

 

 

מה היה קשה להם שניה ללכת למישו שיודע עברית ולכתוב שלט בלי שגיאות??

שימותו^^^דוסית גאה!
אני ראיתי בנצ׳ריה...אליקאליק
אני ראיתי:שמפניה_

NO BARKING


ומרבאת שינייםלך דומיה תהילה
שעושה השטלות... (בנבי אליאס)אריאל יוסףאחרונה
זה^ היה בחווארה!!!רחלקה

בעזהי".

 

אני ראיתי "בוסלן" במקום "פורצלן"

אני ראיתי: משטלהאנונימי (פותח)
מי שחושב שזה חפרני\כפירה וכו', שלא יגיבאנונימי (פותח)

לפעמים כשחושבים על השינאה שלנו לערבים\ נוצרים\ שאר הגויים למינהם,השנאה שלנו נכונה?

הרי לנוצרים יש דת , משהו שהם מאמינים בו כמונו (לאלף אלפי הבדלות) והם שומרים עליה

(נכון שהם מגזימים לפעמים ,אבל בכל זאת).


ולא רק לנוצרים, מה אם השינאה שלהם כלפינו היא באשמתינו, הרי כשעמ"י עבד את השם היה לנו שקט מהעמים 

ולהיפך.

תאספו ארת כל האיומים מהעמים שבתנ"ך ותיראו שבכל מקום חטאנו.


וגם עם החילונים, הכינוי הזה נכון?

הם עובדים את ה' בצורה שלהם, הם אחינו, ובכל זאת אנחנו שונאים אותם.


כל האיבה הזאת ושינאה כלפי החילונים, וכלפי הגויים נכונה? 

טעית בפורוםאיזה טוב ה'!!!!

אם אתה רוצה תשובה בהרחבה פנה אליי באישי או שתעלה את השאלה לפורום בראש יהודי.

 

בקצרה - לא. אנחנו לא שונאים את הגויים ובוודאי לא את המכונים חילונים.

 

 

ההבדל הוא שאנחנו צודקים, והם לא!אבגדה

ויש לזה הוכחות.

אנחנו הולכים עם האמת, והם עם השקר, ולכן מותר לנו לשנוא אותם על הליכתם עם השקר, לגבי החילונים, זה נושא יותר מורכב, אבל עדין-הם לא עובדים את ה', הם לא מודים בקיומו, וגם אם כן, הם לא עושים את מצוותיו, ->הם לא עובדים את ה'!!

אנחנו שונאים את השיטה שלהם, ואת הרשעים ממש מבינהם אנחנו שונאים ג"כ, רובם אינם רשעים, ואיננו אמורים לשנוא אותם...

 

על זה אני מדבראנונימי (פותח)

אנחנו שונאים את כל מי שלא דומה לנו,ומתרצים את זהבכל מיני דרכים"הם בשקר אנחנו באמת"

"אנחנו צודקים" "הם רשעים".

(אני לא מחפש פרוט לדברים שלי, אני מחפש תשובה)

שוב נציין שטעית בפורום.11111

בקצרה אכן התשובה היא א' אנחנו לא שונאים באופן כללי, ב' אנחנו צודקים והם לא, יכול להיות שהם חושבים אותו דבר אבל הם טועים בגישה הכללית (יכול להיות שיש פרטים שבהם הם צודקים יותר מאיתנו ולכן לא רצוי לשנוא שיגרום לכך שלא נקלוט מאיתם את הנקודות הללו).

הנה שרשור שמדבר על העניין הזה,אבגדהאחרונה

אם יש לך כוח, הייתי ממליץ לך לקרוא את כולו...

http://www.inn.co.il/Forum/Forum.aspx/t373072#4507934

חה חה חה היום הספרדים תמחילים לשלםtvrui
על הקטניות שהם אכלו בפסח...חושף שינייםמלךחושף שיניים
מתחילים (תיקון טעות)tvrui
לכן שווה להיות ספרדייה..מרוויחים מכל הכיוונים שיראל.
אני אשכנזי ואומר סליחות....tompak
הסליחות של הספרדים...talr123
"אדון הסליחות,
אכלנו קטניות,
ישבנו בקדיש
ולא אכלנו גפילטע פיש-
חטאנו לפניך.." 
אהבתי!!!tvrui
ליצן
תיקון !אחותו
אדון סליחות
אכלנו קטניות
אכלנו בשר בתשעת הימים
ובקדיש אנחנו לא עומדים
חטאנו לפניך...
 
ט'חח..אתם סתם מקנאים!שיראל.
ולא,לא אכלנו בשר ב9 הימים..זה תימנים  
הרגתם אותי ימסטולים...מלאכי
חה! תקנאו!! אנחנו אוכלים קיטניות ולא אומרים סליחותה!2ה 2!2ה
חושף שיניים  
^^^ xykbh,///מלאכי
* ^^^ סטלנית...מלאכי
לא הבנתי למה תמיד אומרים את כל זה..ארי צלוב
הם פשוט אומרים סליחות על עצם זה שהם ספרדים וזהו!! צוחקצוחקצוחק
ח-צו-ף! |מתקומםשיראל.
קפץ..שיראל.
*|
 
[ולא! לא |מתקוממת| ! ] 
*|מתקוממת|..ארי צלוב
לכל האלה שאחרי זה אולי יפגעו "הכל היה בצחוק לנאמר אין הקשר למציאות הכל בגדר בדיחה בלבד.." צוחק
*IמתקומםI אתה פשוט חסר תקנהבאג2000
*|מתקוממת| ולא..ארי צלוב
אתם החסרי תקנה (?) (לפחות ננסה לתקן!!)
עדיף להגיד שליחות חודש מאשריויו2
לעמוד בכל הקדישים כל השנה..
^^^^^^^^^^^^^^^^^שיראל.
לא הבנתי איך הצלחתי להידפק מכל כיוון>>בקטנה

גם להיראות תימניה, [ועוד חושבים עליך דברים רעים, שאתה אוכל בשר ב9 ימים, ועושה עוד שטויות של תימנים]

גם ל-א לאכול קטניות,

וגם להתחיל סליחות עם הספרדים.

מההזהה?!

מי עומד בקדישים???..ארי צלוב

תראה לי איפה כתוב שצריך לעמוד.. חושף שיניים

אומרים סליחות גם בשביל האשכנזים, מתוך ערבות הדדית.נפשי ישובב
אז תגידו תודה ותשתקו...מגניב
חה-חה-חה ! נכון!רקסי2
אז מה???בעזרת ה'!!

יש לך בעיה

אתם סבלתם שבוע שלם....

אנחנו נהנים שעה ביום....

לא לקנאות בבקשה!!!

באנה יקנאים....פזוש
אנשים..באג2000

אתם פשוט חבורת פעורים!!

לפחות אנחנו מבינים מה אנחנו אומרים בסליחות...studiomc8אחרונה
עבר עריכה על ידי studiomc8 בתאריך ט' תשרי תשע"ב 09:36

לאשכנזים שבננו מה אומר לך המשפט הבא:

 

"דוק שמים בירכיתים גם שם אם אסק...."(מתוך הסליחות של האשכנזים....)