די. חייב משיח עכשיו!!!!
זה פשוט מרגיש לא הגיוני כל מה שקורה.
איזה אסון זה. ב"ה שבינתיים אין נפגעים.
אוף. קשה ועצוב כל כך
די. חייב משיח עכשיו!!!!
זה פשוט מרגיש לא הגיוני כל מה שקורה.
איזה אסון זה. ב"ה שבינתיים אין נפגעים.
אוף. קשה ועצוב כל כך
הרופא מעודד לזירוז, בינתיים סירבתי. יש זירוז טבעי שיכול לעבוד?
אם זה ממשיך, איזה זירוז הכי מוצלח בעיניכן?
וכמה זה נורא למשוך עוד? (מעדיפה לחכות לאחרי שבת...)
בכללי מי שפיר זה די דינמי
אבל בשבוע כזה צריך לעקוב בזהירות כמובן, זה לא רק עניין של כמות מים.
לגבי זרוז- בגדול אם הגוף לא רוצה אז שום דבר לא יעזור אבל כן אפשר לדרבן אותו קצת-
מקלחת מרגיעה (בכללי לנסות להרגע )
סיבובי אגן
תרגילים להתמקמות נכונה של העובר
טיפולים כמו איזון אגן, עיסוי מותאם, רפלקסולוגיה
אם הולכים על זרוז רפואי- יש תנאים שמתאימים לבלון ויש תנאים שמתאימים לטבליות - לכי לפי ההמלצות של המיילדות.
בדרך כלל גם מנסים הפרדת קרומים אם זה אפשרי - תבררי מראש אם לשיטתכם זה אוסר אולי עדיף לוותר כי היעילות של זה לא תמיד כזו גבוהה
לא הייתי מחכה לאחרי שבת
מיעוט מים יכול לומר שהשליה כבר הזדקנה ולא מעבירה טוב את הדם אל התינוק....
היתי מחכה עד מחר בצהריים ואם לא מתקדם עובאת לזירוז...
יחסים
עיסוי פטמות
סטריפינג
כן תנסי להפעיל את מה אשפשר טבעי
אשיבות ממושכות או עיסוי פטמות
שיאצו או רפלקסולוגיה או דיקור וכדומה
הליכות וירידה. במדרגות
שהשליה כבר מזדקנת ולא נותנת לעובר את מה שהוא צריך.
בכזה מצב עדיף לעובר להיות כבר בחוץ.
אני לא הייתי לוקחת סיכונים למשוך עד אחרי שבת.
בהצלחה, בקלות, בשעה טובה ובידיים מלאות
כמות מי השפיר זה דבר משתנה, אבל לא הייתי לוקחת סיכון.
הייתי מנסה לשתות הרבה
ולהיבדק הערב/מחר שוב.
אם יש מיעוט להתחיל בסטריפינג
זאת ההמלצה שקיבלתי שאצלי היה חשש למיעוט
אצלי זה גם עזר🤷🏻♀️
המלצה מדולה מנוסה מאוד
לא יודעת למה🤷🏻♀️
לי זה פיתח צירים סדירים לאחר מכן סטריפינג ו3 שעות לאחר מכן ילדתי..
כמובן כל אחת מגיבה אחרת.. אבל הרגיש לי שזה היה הכי אפקטיבי..
בינתיים יש צירים חלשים כל הזמן, הלכנו אתמול לריקוד דגלים לנסות לקדם ולא עזר.
התייעצתי עם הדולה שלי והיא אומרת שזה לא ממש מיעוט, אלא הגבול התחתון של תקין. אבל מיציתי את ההריון הזה עם כל התופעות לוואי שלו. אולי אני אתחיל להכין שבת וזה יפעיל חוק מרפי🤦♀️
אז יצא תקין ברוך ה' . אם זוכרות כתבתי פה שהתלבטתי אם לעשות ניפט בגלל סקר שליש ראשון בעייתי בגלל הגיל.
שקיפןת עצמה תקינה וסקירה ראשונה גם.
בכל מקרה חשבתי שאפשר להיות רגועה ?? אז חשבתי..
סקירה שניה שבוע 23 פתאם הרןפא רואה ממצא בריאה אחת וגם העוברית קטנה לפי השבוע שלה ( מזכירה זה מטיפןלים לא טעו בחישוב כנראה, לא הריון טבעי)
לחץ אטומי.. מפנים לבדיקות .. סקירה מכוונת יעוץ גנטי אקו לב עובר הפניית בדיקת זרימות בשליה וכו.... והרופאה כבר הפנתה אותי למעקב הריון בסיכון..
בסקירה מכוונת שמיהרתי לעשות ראו את אןתו ממצא ציסטי בריאה אחת... מה זה?? בחיים לא שמעתי דבר כזה גם הרןפאה לא ממש מכירה ממצא כזה...
אני מותשת ואבודה...
יש מישהי שהתמודדה עם דבר כזה??
וואו כמה את עוברת.
לא מבינה בזה אבל מתפללת שהכל יהיה בסדר!
הם בקשר עם הרבה רופאים מומחים ויש סיכוי טוב שהם יוכלו לעזור לקבוע לך תור להתייעצות עם מומחה מתאים.
כשאת קובעת תור - בבקשה תכיני מראש שאלות ותשאלי את הרופא את כל מה שאת רוצה לדעת..
אין דבר יותר מתסכל מאשר לצאת מתור עם רופא מומחה ולגלות ששכחת לשאול ושבעצם את לא מבינה מה הבעיה או מה התהליך או הטיפול או כל דבר אחר...
בערך בשבוע 18-19 ממש עם קושי לנשום ישנתי עם כריןת על הגב סיוט ממש.. לא הלכתי להבדק רק לרןפא משפחה אחרי כמה זמן שיבדוק שאין משהו בריאות ואולי צריך משאף או משהו אמר שאין צורך.. חשבתי אולי זה עשה את נזק??
הרןפאה לא ענתה לי ברור אבל זה ידוע שיש זיהומים שיכולים לעבור בשילייה..מישהי יודעת? לא היה לי חום אבל הרגשתי גרוע ממש..
האמת הופתעתי הרב שדיברתי איתו מכיר את הסיפור בגלל שאנחנו מוכרים שם בטיפולי פוריות התייעצנו הרבה והשגחות וכו..
ניסיתי לברר על רופאים מומחים הוא לא ניסה אפילו לעזור ואמר שלא מתרגש ממה שאני אומרת..
ושאין מה לדבר על אפשרות לא להמשיך את ההריון משהו כזה.. כאילו חשב שלשם אני מכוונת..
לק"י
זה נשמע שזה משהו שקורה הרבה ולרוב בסדר.
אבל אתם יכולים להתקשר שוב ולבקש מהם להסביר לכם על זה יותר.
הוא אמר בסדר ששולחים להרבה בדיקות...
הרןפא בסיכון שהיתי אצלו מכיר את זה אמר שראו דברים כאלה זה לא נדיר ממש..
אבל שוב דואגים בקשר לגדילת העוברית ובגלל כל זה צריך להיות במעקב הם גם לא יודעים אם זה משהו גנטי בעובר.. רק מי שפיר לדבריהם.. אוף ניסיונות קשים עבורי..
אני ממש מרגישה קושי לעמוד בכל זה..
התחברתי במיוחד כדי לענות, היה לי משהו דומה לא מזמן, שקיפות תקינה לא עשיתי סקר שליש ראשון והסקירה הראשונה היתה גם תקינה. בסקירה המאוחרת מצאו ציסטה גדולה בצוואר ו2 מוקדים אקוגנים בלב. גם ישר הפנו לסקירה מכוונת, יעוץ גנטי ואקו לב. אני הלכתי לרופא מומחה (פרו' שמחה יגל) בפרטי לסקירה מכוונת בגלל שזה מאוד נדיר (זה היה פעם ראשונה שהוא ראה כזה דבר). ביעוץ גנטי המליצו לנו לעשות מי שפיר והסבירו לנו שברגע שיש שינוי גנטי בעובר חוששים לבעיה גנטית, אבל זה ממש לא מחייב אלא מעלה את הסיכויים. לנו ב"ה נולד ילד בריא פשוט עם ציסטה בצוואר. אני ממליצה כם להתייעץ עם מכון פועה כי לפעמים דברים כאלה יכולים להיות מסוכנים ואז אפשר לטפל כבר בהריון. בהצלחה! אם יש לך עוד שאלות מוזמנות...
ילדת בזמן והכל? אני ממש מפחדת לעשןת מי שפיר גם עכשיו לא עושים בטח.. ובשבוע 32 הבנתי שממליצים אם כבר.. כי אני כבר שבוע 24 ולא עושים.. ואז יכולה בעצם להיות לידה מוקדמת אם עושים בשבוע 32
מה הסיכונים שיכולים להיןת?
מס' 1 בארץ באולטרה סאונד.
מאבחן על!
הגענו אליו בהמלצת הרב בני פישר- ששולח רק אליו או לד"ר נילי ינאי.
היינו אצלו במקרה אחר, הוא לקח אותנו כפרויקט אישי
ועל אף שהגענו אליו פרטי כי הקופה שלנו לא שולחת אליו.
הוא עשה איזה הסדר עם הקופה רק בשבילנו.
ומאז קיבל אותנו כל שבועיים בחינם.
עשה את המעקבים, הפנה למומחים אחרים כשהיה צורך,
ובעיקר היה שם בשבילנו לכל שאלה, במסירות, מקצועיות, מומחיות, אנושיות ובהרבה ענווה.
אני הייתי הולכת אליו בכזה מקרה, שיראה בעיניים המקצועיות שלו, במכשיר ההכי משוכלל בארץ שיש לו ויתן המלצות להמשך.
בשורות טובות
המשך הריון קל ובריא ובידיים מלאות
הפנו אותי לתל השומר אמרו לי ששם יש את המומחים לזה.. כרגע אין להם תורים לשבועיים הקרוב.. אמרו לשלוח הפניה של הרופא הריון בסיכון ולפי זה יראו..
אבל פתוחה לעוד הצעות..
אשמח לפרטים איך להגיע אליו
תודה יקרה 🙏
לך כבר לשבוע הבא.
הוא עובד בימי חמישי. בבוקר במרפאה ציבורית ואחה"צ בפרטי
בציבורי יכול לקחת זמן עד שיהיה תור. אני אישית בכזה מקרה הייתי הולכת בפרטי.- זה מה שעשיתי גם כשנתקלנו בבעיה...
במקרה, בימים האחרונים ביטלתי אצלו תור למחר . (כבר הספקתי להתחרט על זה)
אני בלאומית, אין לו הסדר עם לאומית, אבל בקופות אחרות יש. תבדקי איתם כמה זה עולה.
02/6778899
שווה להגיע גם בשביל תור אחד אצלו ? את יודעת כמה עולה שרפ ביקור אחד פרטי? נפל להם המחשב מחכה שיחזרו עם תשובה..
זה פחות.
תשאלי אצל נציגת קשרי לקוחות בקופה שלכם אם יוכלו לתת לך החזר על רופא פרטי, לפחות חלק מהסכום.
הוא שווה כל אגורה!!!!!
איך עשיתן את זה? במוקד נאמר לי שהם לא ממלאים את הטופס הזה. לא הבנתי מהם איך אני אמורה לתבוע את זה.
ולא הגיע לי שום תוספת והיו לי הפרשים. כבר עוברת לי תיכף שנה מהלידה
שמגיעים לסכום של יותר מרבע משכר המינימום המקובל עד שנה מהלידה - למשל הבראה/ ביגוד/ מענק - זה מעלה לך את דמי הלידה רטרו ואת זכאית חחישוב מחדש ולתשלום הפרשים.
הדדליין להגשה הוא עד שנה מהלידה אם אני זוכרת נכון. ממליצה לקרוא על זה באתר הביטוח הלאומי
אשמח להמלצות לפיזיותרפיסטית רצפת אגן שעובדת עם הכללית (אפשרות לטיפול פרטי) באזור ירושלים.
לטיפול לאחר לידה,
תודה רבה!!
הדר ויזניצר
מרים דיאמנט
שתיהן ממש ממש בתחום ומומלצות.
הדר למדה גם אוסטאופתיה וטיפולים נוספים, מרים גם מדריכת פילאטיס מדריכת קבוצות ריצה ועוד.
סגנונות שונים, שתיהן טובות
ואיך מגיעים אליהן? כמה עולה התענוג?
ממש תודה!
ואני גאה בי שלמרות שמרגיש לי מאז הלידה שיש לי זיכרון של דג עדיין זכרתי שאת מכירה כמה😁
תכתבי לי בפרטי ואני אכתוב לך?
או אם הן מקבלות בפרטי, יש לך טלפון?
מריםמזכירה +972506860146
שתיהן בירושלים
ליאת שיק נווה, מקבלת במבשרת ציון
בשתי מילים - אין כמוה!
אלופה ומקצועית, רגישה ומהממת
מאתמול התחילה לי תחושה מוזרה כזאת, כאילו הדם לא זורם כמו שצריך ברגליים. זה התחיל בכאב בישבן/בגב התחתון והמשיך לרגליים
זה ממש מציק לי, כואב כזה, ואפילו לא הצלחתי כ"כ לישון בלילה.. (טוב, זה קשור גם לזה שישנתי הרבה בשבת
)
יש לי בי 12 נמוך וגם יש לי ורידים ברגליים. זה יכול להיןת קשןר?
בכל אופן איך נפטרים מזה? אני לא אצליח לעבור ככה את היום אם זה ימשיך..
תודה!
אצלי זה גם בידיים, אם בטעות בשיא חוצפתי , החלטתי לישון עם ידיים מקופלות אז הכפות ידיים נרדמות
כנראה הקיפול מרדים אותן
אני אישית באמצע הלילה מרימה ומורידה את האיזור הרדום כדי להזרים דם,
אבל זה כל לילה ככה אז זה מעייף
עוקבת, אולי ידעו לכוון פה ממה זה נובע🙏
אם היד מתחת לראש או מקופלת היא נרדמת עד כדי חוסר תחושה
חשבתי שככה זה, הדם נעצר שם
מעל אחת העיניים
וגם בבית השחי אני מרגישה כאב נקודתי כזה
(אוף, איזה היפוכונדרית אני נשמעת
🙈)
כי שיש מחסור זה פוגע במערכת העצבים .
רק נשמע. אני לא רופאה כמובן אז פשוט מניסיון מדברת.
את לוקחת תוסף?
(כשגיליתי את החוסר)
אני אמורה לקבל גם זריקות, רק שכרגע לא יודעת בכלל איך אלך לקבל..
תתייעצי גם עם הרופא/ה שלך.
בהצלחה רבה
הריון ולידהמנסה עכשיו לישון כי אני סחוטה מהלילה בלי שינה ופשוט לא מצליחה😔
מתלבטת אם לקחת אקמול..
אצלי תחושת הבצקות עוד לפני שיש בצקת בפועל
קצת מזכירה את תחושת הרגליים הרדומות
הייתי ממליצה להתחיל עם סטיק ולחץ דם בשביל הרגיעה הראשונית
כי בצקת פתאומית עלולה להעיד על רעלת..
מיוחדת ברגליים
יש לי מד לחץ דם וסטיק שתן בבית אז אתחיל בזה..
רק העליתי אפשרות..
נשמע נורא, במיוחד שזה עדיין לא עבר
אולי להתחיל עם ייעוץ אצל רופא משפחה?
עוזר לזה לקחת מגנזיום,
וגם סידן. אבל מגנזיום מקל אפילו ברמה מיידית.
אפשר לאכול בננה יש בה מגנזיום, אבל כנראה פחות מאשר בתוסף תזונה ייעודי.
לא היה לי את זה פעםהריון ולידהתודה גם @שריקה
מקווה שיהיה לי איך לקנות בקרוב תוסף מגנזיום..
(ואןף, עכשיו גם כואב לי נורא בבטן למטה בצד ימין
ואני יודעת שזה כנראה המעיים כי אני סובלת הרבה מעצירות, אבל עדיין לא יכולה שלא להלחץ.. שלא לדבר על זה שאני לא מתפקדת
)
אמרה שזה באמת או מהמחסור בבי 12 או מהורידים ברגליים, ושאם זה לא יעבור אחרי הזריקות של הבי 12 שאבוא להבדק אצלה.
מתלבטת אם לחכות עד אז.. (זה אומר לחכות חודש😱 כי אני אמורה לקבל 4 זריקות פעם בשבוע..)
לכאבי שרירים בהריון
נשמע לי שיכול להיות קשור
רק תשאלי רוקח איך לקחת
הסוג שאני לקחתי - צריך רק פעמיים בשבוע
יכול להיות שהתחושה הזאת של הרגליים הרדומות/קפואות קורית בגלל המזגן?
באמת חם לי מאוד מאוד לאחרונה והמזגן פועל רוב שעות היום.. אז אולי זה מה שגורם לרגליים לקפוא כזה, שהדם לא יזרום אליהן, ואז הן גם כואבות?
למרות שאף פעם לפני כן זה לא קרה לי (ועברתי כבר הריונות בקיץ) ולכאורה גם זה היה צריך לקרות לי גם בשאר הגוף..
(ןאני לובשת גרביים, אבל לא ארוכות. לא מסוגלת ללבוש גרביים מאוד ארוכןת או גרביונים וכו'..)
אני מרגישה שהשרירים מכווצים יותר בקור.
אבל לדעתי זה לא אומר שצריך להפסיק עם המזגן. אני לא שורדת בלעדיו...
זה גם קשור לתנוחות מסויימות שיותר 'מזמינות' את חוסר זרימת הדם.
בכל אופן כשרמת המגנזיום והסידן בגוף תקינה, זה לא קורה.
הריון ולידהכששאלתי את הרופאה היא לא הזכירה את העניין של מגנזיום
כדאי לקחת בכ"ז?
אבל לי הרופאה אמרה את זה בהריון הראשון, ומאז בכל הריון, מיד כשאני מרגישה התחלת חולשה בשרירים, מיד אני לוקחת מגנזיום למשך כמה ימים וזה משפיע. אף פעם לא שאלתי על זה שוב.
לדעתי כדאי לנסות, רק תבדקי מה הכמות המומלצת, שלא תקחי כמות מוגזמת.
בשביל הניסוי, את יכולה לאכול כמה בננות ולראות אם יש איזושהי הטבה.
רואה ממש איך הוא משפיע לטובה כשאני לוקחת (כדור אחד של סולגאר ביום)
ואיך אני מרגישה פחות טוב בלעדיו.
עכשיו אחרי הלידה זנחתי את עניין התוספים (בין יתר הדברים שהייתי מטפחת את עצמי לפני הלידה 😜)
ומרגישה כאובה בכל הגוף.
התחלתי לקחת אתמול שוב את המגנזיום. עדיין לא עבר אבל כבר מרגישה שיפור וזה מדהים!!
זה קצת אישי אז סליחה על האנונימי. אבל מרגישה שבטוח יש מישהי שצריכה לשמוע את המילים האלה
יש לי בור בלב
הבור הזה נפער בי כשמגיע טריגר
השבוע הטריגר היה משהו שאני מחכה לו הרבה זמן
הרגשתי ועדיין מרגישה כאב עצום בגוף
כאב פיזי
בלב
בגרון
בבטן
בכתפיים
כאב שרק שוקולד ופלאפון מרגיעים לכמה דקות, כמו אקמול
והבנתי, שזה הבור שיש לרוב האנשים בעולם
הבור הזה גורם לאנשים לברוח לפלאפון
לסיגריות
לסמים
ולא חייב להגזים וללכת רחוק
הבור הזה מבריח אנשים גם למקומות שנשמעים יותר טוב
אוכל
מוזיקה
חברים
שאןלי הבריחה הזו יותר איכותית ומחזיקה ליותר
זמן אבל גם הבריחה הזאת- עדיין בריחה.
הבור הזה, לדעתי, זה בור שצמא לאהבה
בור ריק שכלכך כלכך כמה לאהבה
מישהי אמרה לי משהו נכון ויפה
איך ממלאים את הבור העמוק הזה? איך מרפאים אותו?
לפעמים הוא מרגיש בור ללא תחתית..
כשאת מקבלת אהבה- תכניסי אותה
תנשפי אותה פנימה עמוק
תסכימי לה להכנס
תקחי.
כמו שאם היו מביאים לך כסף, היית לוקחת?
מביאים לך אהבה? תקחי.
חברה מחבקת אותך? קחי את החיבוק שלה ללב שלך, גם אם זה סתם חיבוק
בעלך נותן לך חיבוק ואומר לך שהוא אוהב אותך?
מישהי זורקת לך מילה מחבקת? קחי אותה בשתי ידיים.
תקחי. תכניסי. תפנימי עמוק ללב.
וככה, לאט לאט
זה ייקח זמן
אבל הבור יתמלא באהבה ובחום
וכשמגיע הכאב הזה
והגוף מאותת
היד נשלחת ישירות לפלאפון/שוקולד
מה שיותר נגיש. להגיד - סטופ! ולתת לכאב לנכוח במלוא עוצמתו.
זה יכאב, אפילו מאוד
אבל כמו טיפול שיניים. אם נדחה את הטיפול וניקח בינתיים אקמול, הכאב רק יחמיר. (גילוי
נאות- מדברת מנסיון אישי מאוד🤭)
לא יודעת למה כתבתי פה
אבל אם זה נתן אפילו משהו קטן למישהי- שווה
לי ❤️
אפילו להיפך, הוא נפער דוקא כשבודד וכשהסביבה משדרת דחיה וחוסר קבלה.
כדאי להתאמן למלא את הבור באהבה עצמית.
חיבוק על החוויה שלך.
ורוצה להוסיף ואולי לדייק. לא אותך, כי אלו התחושות והתובנות שלך,
אלא את הרעיון עם הבור.
כמישהי שמתמודדת עם הרבה בורות כאלו ואתגר נפשי שהוא תוצר של הרבה טריגרים,
כתבת רק על אהבה וזה נכון שהיא אחד הצרכים הכי בסיסיים כבני אנוש,
אבל זה יכול להיות עוד כל כך הרבה רגשות וצרכים
שחשוב לשים לב אליהם.
למשל צורך בהקשבה, משמעות, שייכות, הכרה, וודאות, בטחון פיזי, ואפילו הנאה, מסוגלות, מימוש, נתינה
או תחושת אבל, אכזבה, כשלון, החמצה. והרשימה ארוכה.
נכון שכשאנחנו מרגישים אהובים, אז זה ממלא כבר הרבה מהצרכים האחרים...
וברור שזה נהדר למלא את המיכל כשמתאפשר מבחוץ ולהעריך את האהבה בחיינו, ובכלל את מה שיש לנו ולא לקחת כלום כמובן מאליו.
אבל כמו ש @אפונה כתבה
ואני יודעת על בשרי,
לא תמיד יש איך לקבל את זה מבעל/ חברה/ אמא
שזה כאב תהומי בפני עצמו.
אז ההבנה לעומק עוזרת לדייק את המענה ואת הפעולה שאפשר לבחור לעשות כדי להיטיב.
היא בעצם התחלה של הנוכחות בכאב. להרגיש באמת כמה אני רוצה את הדבר הזה שחסר לי וכמה זה כואב.
ואחרי שנתתי מקום, אני יכולה לראות מה יעשה לי טוב כדי להקל קצת בהתאם לצורך.
נחה עליי הרוח ברגע הזה ואני מאד מאמינה במה שכתבתי, ולכן מקווה שזה גם יהיה לתועלת מי שתקרא וצריכה.
יש הרבה רגעים כואבים שאני לא בהכרח מצליחה להרגיש ככה או לפעול מהמקום הזה.
כשכן, זה הכי מרפא ומעצים שיש.
היי רציתי לדעת אם בדיקת הבטא תקינה לשבוע הזה
שבוע 5 לפני יומיים הבטא 107 והיום 284.
זה לא נמוך מדי?
מבחינת השבוע, אם לא היית במעקב זקיקים את לא יודעת מתי באמת היה הביוץ שלך. יכול להיות שאת רק בשבוע 4
משהו הזוי, לראשונה זה קורה לי
נכנסו בי מאחורה
ב''ה משטרה הגיעה וזה לא אשמה שלי
האוטו קצת נדפק
אני מרגישה מעולה
כן כאבי גב
ומדמיינת כאבי בטן - כבר לא יודעת אם כואב לי באמת או לא
כואב לי גן הראש, אבל בטח אין קשר
מוקד בריאות האישה מפנים לבדיקה
עדיף שערי צדק או עין כרם?
אן יש תנועות עדיין ללכת להיבדק?
אוף, לא מבינה למה זה קרה לנהג הזה מאחוריי
עצבים!!!!
צריך לוודא שאין היפרדות שיליה חלילה ועוד. תנועות הן לא מדד יחיד. בשורות טובות!
מאחור שלא שמר מרחק
ברור שאת לא אשמה!
זה היה בדרך חזרה מהעבודה? אם כן, תבקשי מהמשטרה דוח תאונה ותלכי להיבדק ותבקשי מנוחה מהעבודה ע"ח התאונה.
חוויה לא נעימה בכלל ❤️
הייתי עם הבן שלי
בדרך לגימבורי
איזה אמא מסורה, אין דברים כאלה חחח
לא יודעת להגדיר את זה
הפח מאחורה קיבל דפיקה
הרכב שנתקע בי כל החלק הקדמי נהרס, ממש התכווץ'
לא נפתחו כריות אוויר
אבל העצמה של המכה מורכגשת עד עכשיו
אבל בטח זה כאב אורתופדי בלי קשר להריון..
אני מרגישה תחושות מוזרות בחלל הבטן
לא ברורה לי התחושה
מתלבטת אם זה אמיתי או סתם פסיכולוגי
אין דימום
יש תנועות (שכבר עליהם אני גם לא בטוחה, מתלבטת אם מדמיינת ליטופים או שזה אמיתי)
שכחתי לקחת פרטים של הנהג
אני פשוט לא נורמלית
הייתה ניידת
היינו 3 רכבים מעורבים
הייתי בלחץ היסטרי
הבן שלי צרחחחחח
השוטרת אמרה לי שזה לא אשמה שלי ולכן יכולה לנסוע
אז נסעתי
רק אחר כך הבנתי שלא לקחתי 0רטים
מקווה שלא יעשו לי בעיות בעבודה (זה רכב מהעבודה..)
ואני מצטרפת לקוראות להיבדק - חשוב מאוד! יכולה חלילה להיות היפרדות שליה אפילו אם מרגישים תנועות.
בריאות!
הם לקחו את הפרטים שלו
תסבירי לעבודה שנבהלת ולא ידעת מה לעשות והם יצרו קשר עם המשטרה לבקש פרטים
עדיף שערי צדק או עין כרם?
תמיד תמיד אחרי תאונה כדאי להיבדק תוך 24 שעות.
חבר שלנו עבר תאונה, הרגיש מדהים ולא נבדק. אחרי כמה ימים התחילו כאבי גב, כמעט בטוח מהתאונה, אבל כבר לא יכול לקבל פיצויים מבט"ל וגם לא מהמזיק.
אם נבדקים, גם אם לא מוצאים ממצאים חריגים, זה מספק תיעוד רפואי לפיצויים ולבט"ל.
רק אומרת בתור מישהי שעשתה את זה לפני כמה חודשים (בתור הפוגעת הכוונה) שגם לנהג מאחורייך יש חיים ומן הסתם הוא לא קם בבוקר ואמר לעצמו היי בואו נלך לדפוק רכבים היום.
סתם יכולה לשתף על עצמי שקרתה סיטואציה מעצבנת של חוסר הבנה בעבודה שבגלל הייתי צריכה להגיע כמה שיותר מהר מהבית לעבודה ובגלל שהייתי ככ בעצבים כשהרכב לפניי האט לפני כיכר בטעות לחצתי יותר חזק על הגז במקום ללחוץ על הברקס..
עכשיו ממש לא מצדיקה את עצמי, כן? ברור שצריך להיות כמה שיותר מרוכזים בכביש לא משנה מה קורה אבל סתם רוצה לספר לך כדי שאולי תצליחי ללמד זכות על הנהג.
בכל מקרה,
1. ברור שלהבדק.
2. אם היו שם ניידות הם בטח לקחו פרטים של הנהג אז תבקשי מהם. את תצטרכי את זה בשביל הביטוח
3. מאחלת לך שזו תהיה כפרת עוונות ושהכסף והזמן שלנו יצא על דוממים ולא חלילה על פגיעות בנו
בטח נרגשת מזה רע עם עצמך אחרי שזה קרה
ואל, לא מאשיצה חלילה את הנהג..
אבל כן ברגע הראשון התבאסתי על התוכנית שהשתנתה
וקחי בחשבון שיש סיכוי שישאירו אותך לילה להשגחה
קרה לי בדיוק אותו דבר לפני 6 שנים, הייתי בהריון ונכנס בי רכב מאחורה, על כביש מהיר.
לא נפתחו כריות אוויר, אבל הרגשתי את המכה בכל הגוף איזה שבועיים. הרכב שלנו והרכב הפוגע טוטל לוס.. הביטוח לא עשו שום בעיות, כי בד"כ מי שמאחורה הוא אשם בתאונה
ליבי עלייך
אני בטוח הייתי מתחילה לבכות, במיוחד אם הייתי רק עם הקטנצ'יק.
ב"ה שאתם בסדר, ובאמת כדאי ללכת למיון.
חיבוק לך
הלכתי למיון לכמה שעות, לוודא שהכל בסדר. ב"ה היה תקין
כדאי ללכת להיות רגועה..
הייתי במיון הרגיל עשו בדיקות רגילות
המתנה של שעתיים לרופא כירורג לטופס שחרור
סיימתי שם
זה הנוהל בתאונה מתחילים במיון רגיל אחר כל יולדות
עליתי למיון יולדות
עשינו מוניטור 20 דקות, היו קצת צירים אז הרופאה ביקשה עוד ניטור
בינתיים משתעממת פה
חייבת לישון!!!
נראה שאני בכיוון לשחרור
באולטראסאונד הכל תקין
גם המוניטור התייצב
מחכה לרופא עכשיו, מאמינה שישחררו..
או לפחות פינקו אותך במיטה נורמלית במחלקה
חיבוק יקרה רק רצית לצאת להנות עם הקטן🌹
תודה לה'
לא הייתי במחלקה
הייתי במיון יולדות כל הלידה
במעבר בין המיטה לניטור לספסלים
היה באמת קשוח
כל שעה כזה רצו עוד מוניטור לרבע שעה
וסיוט למצוא את הדופק בשבוע הזה
אז במקום רבע שעה כל פעם היה ניטור של חצי שעה כי הדופק נעלם שוב ושוב
ואז המתנה למשמרת החדשהועד שהרופא מגיע עד שמתפנה ועד ועד ועד
טוב, לא נתלונן
בשורה התחתונה הולכת לקבלה ויאללה לישוןןןןןן
לא רואה את עצמי מצליחה להגיע למרפאה עם החולשה והכאבים ברגליים
(הליכה של 5 דק' בעקרון אבל עדיין..)
הלוואי שיש משהו כזה למרות שפדיחה לעשות את זה בבית, כמו שיש בדיקת דם עד הבית..
ביצוע זריקות או חיסונים בבית - We Care Medical
מישהי מכירה את השירות שלהם?
בבוקר חחח
והאמת שזה לא מתאים לי לקום בשש בבוקר עכשיו
אבל היום הצלחתי להקים את עצמי וללכת למרפאה. היה קשה אבל שרדתי.. (ואפילו האחות נתנה לי לבחור לעשות את הזריקה ביד! שדרוג..)
אני צריכה להגיע כל שבוע, מקווה שאצליח
ואם כבר, אז מתי מתחילים להרגיש שיפור בהרגשה? כרגע אני עדיין מרגישה חלשה גמורה..
הריון ולידהלמרות שלא כולן מורות
בכל אופן הייתי מתפדחת ללכת למישהי מוכרת.. (למרות שבסוף האחות בקופה הזריקה לי ביד דווקא)
האמת שיש לי גיסה שהיא אחות, אבל היא גרה רחוקקקק..
בסבב האחרון.
לפני עשור זה היה בישבן.
מילא קלקסן וכאלה שאלה דברים שאנשים עקרונית יכולים בעצמם. אבל זריקה לשריר זה מורכב יותר, זה גם לא מזרק מוכן וצריך ציוד ועוד... באמת לא מזמן שכנה שאלה אותי אם אני יכולה והתייעצתי עם חברה ותיקה יותר שכן עושה כל מיני דברים לאנשים בבית והיא די שיכנעה אותי לרדת מזה. גם זריקה תת עורית אני אעדיף לנסות ללמד מישהי שתעשה לעצמה, ולא לעשות בעצמי.
רשמית וחוקית - כל אחות שעושה 'טובה' לשכנה/חברה/אחות ואין לה את האישורים המתאימים והביטוח - לוקחת על עצמה סיכון, רק אומרת. יודעת שהרבה עושות את זה, ועדיין
לאחות שבאה באופן רשמי ומזריקה, כמו בדיקת דם עד הבית
לא נורא, בינתיים הצלחתי פעם אחת להגיע למרפאה, ואני מקווה שככה יהיה גם בהמשך...
בהצלחה ובריאות!נועה נועהאחרונהאני חייבת למנןע כרגע רפואית.
גלולות לא עשו לי טוב.
התקן חוששת מדימומים כבדים כברכה יש לי ארוך יחסית
יש מישהי שהתנסתה בנובה רינג ךעומת גלולות? איך זה?
ונכון שבהנקה מעל גיל 6 חודשים מותר?
ועוד שאלה, אני יודעת שגלולות לטווח ארוך עלולות להגדיל סיכון לסרטן. מה לגבי טבעת?
של הנובה רינג לעומת הגלולות לא ראיתי הבדל גדול, לקחתי יסמין לפני.
מה שכן חיברתי המון טבעות יותר ממה שחיברתי גלולות.
לא הנקתי אז לא יודעת להגיד לגבי זה.
אני מאוד אוהבת את השימוש בנובה רינג כי זה גם לא משהו שחייבים לזכור כל יום כמו גלולות וגם אפשר לשחק עם המחזור שלא כמו בהתקן...
אבל שוב אם לא טוב לך הורמונים אני לא חושבת שתיראי ישועה גדולה...
לי אישית ממש הרגשתי שזה עושה מיעוט חלב, ולכן הפסקתי. התינוק היה בעק בן חצי שנה, לא זוכרת מדויק.
אבל שוב, זה מאוד אישי, עד שלא תנסי לא תדעי.
אמרו לי שתופעות לוואי יותר קלות מגלולות רגילות.
בפועל היה לי סחרחורות, חוסר חשק מיני,אדישות וחוסר חשק כלליי לחיים.. ולקח לי זמן עד שקישרתי שזה בכלל בגלל נובה רינג
אוף
יש מישהי שהיה לה חויה אחרת?
אבל אחרי שהפסקתי היה לי סיוט 😉
חיברתי לדעתי 6 ובדיעבד זה שיבש אותי לגמרי
אבל תוך כדי -
לא היה מאושר ממני ולא הפסקתי להמליץ לכולם חח
היה לי סיוט. הייתי עצבנית בקטע אחר ולא הצלחתי לחבר טבעות בכלל.
לאחותי זה היה מעולה אם זה עוזר לך...
אגב בעבר לקחתי מליאן והיה לי בסדר גמור
ואהבתי מאוד את הנקודה שזה רק להחליף פעם בחודש (אני החמרתי והחלפתי או הוצאתי טבעת כל שלושה שבועות, אבל יודעת שיש בנות שעושות את זה פעם בחודש).. יתרון נוסף הוא שאפשר לחבר (אני הצלחתי לחבר שתיים קבוע, ופעם אחת שלוש), וככה יכולתי לתזמן את הטבילה מתי שנח לי..
השתמשתי אחרי שתי לידות, וב"ה נכנסתי להריון ממש בקלות אחרי הטבעת
חסרונות- בערך ביום שהתחלתי עם הטבעת החלב שלי התמעט בצורה היסטרית, וזה היה ממש עצוב בשבילי.. הצלחתי למשוך את ההנקה עוד חמישה חודשים, אבל זה לא מה שהיה בכלל מבחינת השפע של החלב..
הפעם אני עם התקן לא הורמונלי, כי נמאס לי מהורמונים והיה חשוב לי להמשיך להניק בכיף..
אבל בהחלט היתה חוויה סבבה, וממליצה לנסות..
אבל עד היום גם בגלולות לא הרגשתי השפעה הורמונלית חריגה אז לא יכולה להשוות.
לא פגע לי בחלב ב"ה, הנקתי שנתיים עם הטבעות.
אהבתי שאני יכולה לחבר כמה ולשלוט במחזור, מתי הוא יגיע.
בעז"ה חושבת שאני אחזור לזה
אני ממש הרגשתי את ההשפעה ההורמונלית וגם לא ממש הצלחתי לחבר טבעות אבל בסוף כל אחת היא אחרת
מה עם התקן הורמונלי? שקלת?
לגבי הנקה- יש כאלה שלא מפריע להן אבל זה עשוי לייבש את החלב. קחי בחשבון
ובהתקן יש כמות הרבה יותר קטנה
אבל עדיין עשויה להיות השפעה הורמונלית זה נכון...
התקן נחושת הכי מתאים למי שלא רוצה הורמונים אבל היא חוששת מווסת כבדה
נוח ולא מורגש.
הרבה יותר טוב מגלולות גם מבחינת תופעות לוואי.
מבחינת סיכון לסרטן שניהם מכילים את אותם הורמונים אבל נראה לי שדווקא בנובה רינג יש קצת פחות.
לא מכירה סטטיסטיקות אבל בטוח תוכלי למצוא ברשת.
לא יודעת לגבי הנקה אבל זה בטח כמו כל גלולות משולבות.
פחות מחפשת לפתוח עסק עצמאי, אלא רוצה להיות שכירה מהבית בעבודה קלילה.
יש לכן רעיונות?
אבל לא במשרה מלאה, ז"א חלק מהזמן צריך להגיע למשרדים
היום אין הרבה עבודות שמאפשרות רק עבודה מהבית כשכירה ממה שאני יודעת
אפשר לפתוח מכירה ביתית למשהו שחסר באזור
אפשר לעבוד בתפירה
קייטרינג
טלפנות
מכירות
קלדנות
עיצוב אתרים עצמאי ללקוחות(קורס ממש לא רציני)
פעם בשבוע- שבועיים קופצות למשרד לכמה דקות לדברים שחובה מהמשרד
פלאפון ומחשב של העבודה אני פותחת מהבית
בתקופות של עומס נדרש יותר זמן במשרד
מעסיק ולא קשור רק לאופי העבודה. יש מעסיקים שלא מאפשרים וזה מצמצם בהרבה את האופציות
אולי ככה נוכל יותר לדייק...
יש מכירות / כתיבת תוכן
גרפיקאית/ מנהלת חשבונות...כן דורש קורס
אולי עזרה למישהי אחרת בניהול עסק..יצירת קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים
שיעורים פרטיים
ברוך ה' יש לנו שני ילדים בריאים , אחרי הריונות תקינים.
אז רוב הסיכויים שההפלות (שאגב היו כתוצאה מהמטומה) הן לא בעקבות הגנטיקה שלנו אלא בעקבות משהו שמתפתח אצלי בגוף, אולי כתוצאה מהגיל או לא יודעת מה..
הבנתי שאם מגלים מוטציה אז מכניסים זרעונים עם הפרייה? משהו לא טבעי?
אשמח להשלמת הפאזל כי אמרו לי הרבה אבל לא הבנתי כלום🙈
שכיף לחיות בו!😃
מרחבים וחברים לילדים🍬
אנשים עובדי ה'. גם נשים🫢
ושיש מפגשים ושעורים גם לנשים- בא לי חברות נפש💗
זה נשמע מציאותי איפושהו בארץ?
תספרו לי בבקשהההה
ותפרטו כמה שיותר !
אחיה (דתי תורני)
אש קודש (מעורב)
נחליאל (נשמע ממש מה שאתם מחפשים)
ישוב הדעת
עטרת
רבבה
נווה
בני דקלים
נצר אריאל (זה גרעין תורני באריאל שזו עיר)
יד בנימין
תודה רבה 💖
אני מניקה בת שלושה חודשים עם פטמת סיליקון, לאט לאט עוברת להניק רגיל.
בהנקה הקודמת הנקתי בלי הפטמה, ומאז יש לי איזה כאב באזור.
אתמול בערב היא לא הייתה רגועה ולא ינקה הרבה, היום כבר ינקה בסדר.
למישהי יש רעיון מה זה יכול להיות? יכול להיות שהחלב לא מתרוקן וזה מה שגורם לכאב, או שאולי היא לא תופסת טוב? איך אפשר לדעת?
?
אם הז כאב חד כזה אז אולי זו פטריה
כיף לראותך כאן!!
תודה!
אם זה כאב חד בזמן ההנקה- נשמע פטריה
אם זה כאב בעיקר בפטמה- אז אולי לא אוחזת נכון
אם זה כאב יותר מפושט ויש איזור קשה- אז אולי לא התרוקן טוב
זה כואב אחרי ההנקה, לא חושבת שיש אזור קשה, אבל כן מפושט..
איזה סימנים יש לפטריה?
לנסות לסחוט/לשאוב
אולי זה ייתן כיוון אם זה מריקון לא טוב
אולי לנסות להוריד את פטמת הסיליקון?
אם זה כאב בצד אז פוטבול יכול להתאים, זה מה שלי עזר.
בהצלחה!
יכול להיות אדום ומבריק או קצת קילופים, אבל לא מחייב.
אפשר גם להסתכל בפה של התינוקת לראות אם יש לה פטריה, כי אם יש לך הגיוני שגם לה יש
עכשיו כאב לי במשך כל ההנקה וגם אחרי. אז אני כבר חושבת שאולי זה תפיסה לא טובה או פטריה. אבל הגיוני שתיהיה פוריה בשני הצדדים?
בכל מקרה, אני חושבת שמחר אני אדבר עם היועצת הנקה שהייתה אצלי
״איזה יופייייי!!!! אני כל-כך שמחה בשבילך! אני ממש מעריכה את האומץ שלך, להכניס משהו כזה לחיים ככה, עם הילדים והתינוק והכל… את כל-כך צודקת שאת לוקחת את חייך בידיים ועומדת להגשים לך עוד חלום. דבר כל-כך טוב וחשוב בחיים. כל הכבוד שקפצת למים! זה הולך לעשות לך אוורור ואת כל-כך זקוקה לזה. אני יודעת שזה יוסיף עומס מטורף לחיים שלכם אבל אני ממש מאמינה שזה יעזור לך להיות אמא עוד יותר טובה ממה שאת כבר. אני כל-כך שמחה שאת עושה ככה מקום להגשמה שלך. זה גם מעולה לילדים. ככה הם ילמדו גם הם להגשים את החלומות שלהם ואת עצמם. ותקשיבי, איזה זכות… לעסוק בהצלת חיים זה דבר פשוט מדהים. אני כל-כך גאה בך ילדה שלי. עלי והצליחי״.
זה מה שהייתי רוצה שאמא שלי תענה לי כשסיפרתי לה שאני מתחילה קורס חובשים.
במקום זה היא ענתה ״אה. טוב.״ בנימה שנעה בין חוסר עניין לחוסר הסכמה, בסוף מה שהייתה שיחה נעימה דווקא. וכשהיא כבר הוסיפה משהו, זה היה לשאול שוב את מה שהיא כבר שאלה אותי לפני כמה חודשים כשסיפרתי לה שאני מתלבטת לגבי הקורס ״האם מקבלים על זה תשלום?״. (קשה לה שאני עושה משהו שיקח ממני עוד משאבים ולא יביא לנו עוד קצת כסף, שתמיד צריך הרי).
אני לא רוצה לכעוס עליה.
אני יודעת שהיא באה מעולם אחר ולא יכולה להבין.
אבל היה לי טוב לקבל תגובה מחזקת. ולהתחזק בזכותה, עכשיו שאני פתאום מקבלת רגליים קרות של איך אסתדר עם הכל והאם אני לא טפשית שאני עושה משהו כזה עכשיו, באמצע החיים, עם כל העומס של החיים.
תמשיכי להגיד לעצמך את מה שהיית רוצה לשמוע!
זאת דרך התמודדות מדהימה!
כשהסיטואציה כואבת כ"כ. ולא קבלת את ההבנה והתמיכה שכ"כ מתבקשת.
הלוואי שיהיה לי את האומץ שלך, לקום ולעשות ולהגשים חלומות
מאחלת לך מלא מלא הצלחה!!!!
קורס חובשים בתוך כל העומס של החיים
חשבתי לעשות משהו דומה אבל רק ראיתי את העומס ונהיו לי כוכבים בעיניים. אלופה שאת הולכת על זה. וזה דבר כל כך גדול ומדהים.
בהצלחה גדולה!!
אני שולחת תמונה של התינוק לאמא שלי.
מצפה ל: "יווו איזה מתווק!!! איזה מותק!! איזה חיוך/לחיים/עיניים..תודה שימחת אותי!!"
במקום זה היא מסמנת לב וזהו.
אוף הייתי יכולה לכתוב ספר על כל התגובות הלא נחמדות שלה
שלפעמים התגובות נראות קרירות אבל באמת היא מאוד נהנית.
אני יודעת שאמא שלי מאוד אוהבת ששולחים לה תמונות של הנכדים
ומאוד אוהבת לשמוע על חוכמות שלהם.
אבל בהתכתבות היא קצת קרירה, פשוט כי היא רגילה להתכתב טכנית מאוד...
אז אחותי יכולה לשלוח לה תמונה של הבת שלה והיא תשלח לה בחזרה סמיילי אחד חמוד,
אבל תכלס היא מראה לי גם את התמונה ואני רואה שהיא מאוד נהנית מזה...
פשוט היא לא יודעת להגיב תגובות כאלה של התלהבות...
מחיאת יודעת מה קורה אצלי?
התינוקות שלי מאוד שמנמנים, וכמעט כל פעם שאני שולחת תמונה היא מגיבה "איזה שמן!!", "השומנים האלה", "מה נעשה עם השומן הזה", הכל בקטע טוב כן? אבל אחרי כמה חודשים זה כבר מוגזם ולפעמים בא לי לצעוק זה כל מה שאת רואה בו? מה עם החיוך המתוק? השיניים? הלחיים? מה שהוא עושה בתמונה?
אבל מסכימה גם עם @רקאני , יכול להיות שהיא פשוט לא יודעת איך להגיב בכתיבה. גם לי יצא לדבר עם אמא שלי על תמונות של אחיינים ששולחים והיא מתלהבת ומספרת דברים, כשבפועל בקבוצה היא מגיבה בלב.
חחח אני תמיד נתפסת לשומנים כי זה מתוקקק
אבל תקראי את זה בטון הנכון והנמס כמו שסבתא מתמוגגת מהפולקעס של הנכד שלה
זה ממש לא כי היא נתפסת לשומן או למשקל
זה כי היא הכי אוהבת את זה, זה ממיס.
אולי לך זה לא נעים כי זה עניין שאת חוששת ממנו?
אם כן, תדעי שרוב התינוקות הכי דובונים שראיתי הפכו לבוגרים על גבול התת משקל אם לא תת משקל ממש.
אל דאגה
רמת השומן...
מה קרה? זה על חשבונכם?
כפרה עליה
מליון סימני קריאה ולבבות בכל הצבעים
ואחרי כמה שעות היא יכולה לכתוב לי שוב כמה שהוא מהמם ואין דברים כאלה
ולפעמים זה מרגיש לי מוגזם🙈 במיוחד שאני לא כזאת.
בטח הילדים שלי ידברו כמוך עלי.
חמותי מגיבה גם יחסית מוגזם בעיני, אבל פנים מול פנים היא תמיד מספרת על הנכדים האחרים שלה.
יצא לי לדבר על זה עם אחת הגיסות שלי והיא אמרה שאיתה היא תמיד מדברת על הילדים שלי.
נפלא😁
תכלס🤐
כשהתגובות כאלה אני מפסיקה לשלוח תמונות
(האמת שתמונות של עצמי כמעט לא שולחת כי כמעט תמיד היא מעירה על איך שאני נראית לא לטעמה)
מה היחס שמקבלים
כי בסוף להודעות לכל אחד יש את הסגנון שלו
אצלי אמא לשי נגיד סופר מתלהבת
אבל חמותי ממש כמו תשיארת ..תגיב בלב או מהשו כזה
אבל הז סגנון כזה
הז לא באמת מכוונה רעב
אני מגיבה ככה הרבה פעמים לתמונות שגיסות שלי שולחות, ואף פעם לא חשבתי שזה לא נחמד.
לא,זורם לי להשתפך בהתלהבות בכתב. אף םעם לא חשבתי שהן רואות בזה תגובה קרירה, אולי כן והן לא אומרות לי?
ואולי אמאנשלל שמחה בתמונות והלב,שהיא שולחת זו הדרך שלה לבטא את זה?
אני אוהבת אתכם, שולחת לכם אהבה
וכאלה...
לא נשמע לי משהו קריר
מדהים לשמוע על מישי שבתוך הסטרס של החיים ופרנסה ולחץ הולכת ומגשימה חלום שהיא גם שליחות ענקית
גרמת לי ממש לחשוב פתאום האם אני מספיק הולכת לפי החלומות שלי, בטוח לא נספיק.. אגב..
אבל ממש העפת לי את השכל מה שנקרא
תודה!!
ובהצלחה!!
נשמע מספק בטירוף!!
מקנאה ממש
קורס חובשים זה חלום (ואם כבר אז נהגי אמבולנס)
בע"ה בקרוב אצלי..
בע''ה שתגשימי גם את את החלום!
ההוודעת פתיחה אני מתכוונת
השראה...
4 חודשים אחרי לידה-קשור? מגרד לי תמיד בראששש, זה נוראי. כינים אין, תמיד בודקת ולאף אחד מהילדים גם אין.
משתמשת קבוע עם שמפו הד אנד שולדרס ועדין אין שיפור. חופפת פעם בשבוע (יותר מזה אין זמן 😅) מכסה ראש עם מטפחת
מה יכול להיות הסיבה??
רופא עור יכול לתת תכשיר מסויים שיעזור? כבר נואשת
אני החלפתי מהד אנד שולדרס לשמפו של קמדיס והוא ממש עוזר לי!
אולי להתקלח מוקדם יותר או בבוקר יהיה קל יותר לחפוף?
פעם ראשונה שןמעת עליו
לא שייך בבןקר אני עם תינוקת בבית...
נסתדר אבל סתם שואלת כי זה ממש מטרדד
יש בבתי מרקחת ויש להם אתר
אין לי אחוזים 
אבל השמפו שלהם עזר לי מאוד לגירודים ופצעים
איכשהוא עבר
והאמת אני חופפת רק פעם בשבוע..
קיבלתי פה את ההמלצה ממשהי
עושה נפלאות
רשמתי את הבת למעון תמת
בחששות של הישמור עם כל הסיפורים היום
מדחיקה
ועוברת לטפל בתכלס כי חייב.
כרגע אני בלי תלושים, וזכור לי מאיפושהוא שבשיל להגיש בקשה לקבלת הנחה\ דרגה או משו כזה
אני חייבת תלושים מתאריכים מסוימים.
אמת הדבר?
אם כן לאזה חודשים אני צריכה תלושים?
ואם בעלי באבטלה זה בסדר?
כן, צריך תלושים, וצריך שיהיה בהם סכום מינימלי כלשהו אם אני לא טועה באזור ה-3000. פעם זה היה לפי שעות בשבוע אבל שינו את זה.
לא הבנתי אם רשמת אותה לעכשיו או לשנה הבאה שתתחיל בספטמבר?
אם לספטמבר, הם מפרסמים באזור אוגוסט-ספטמבר לאיזה חודשים הם רוצים תלושים, לרוב אזור יוני שעבר (כלומר עכשיו).
לגבי אבטלה לא יודעת להגיד לך.
בכל מקרה גם אם עכשיו אין לך תלושים את יכולה להתחיל את השנה בלי סבסוד ובהמשך כשיהיו לך תלושים להגיש מה שיש ולקבל על שאר השנה סבסוד. כל זה בהנחה כמובן שהם מקבלים שאחד מובטל, יכול להיות שמבחינתם זה לא זכאות לסבסוד אני לא יודעת.
בהצלחה 

אבל זה בסדר גם אם זה יותר מאוחר ממה שיבקשו, אפילו של חודשים 9-11.
ובעלך צריך תלוש/ אישור סטודנט/ אברך. אבל זה גם לא צריך להיות עכשיו, מספיק שיהיה מתחילת שנה
אחרת תצטרכו לשלם מחיר מלא.
היום הייתי באולטסאונד שאלתי את הרופא בן או בת התחלה לא הצליח לראות כלל אחכ אמר שיכול להיות שראה שפתיים המעידים על בת אבל לא בטוח בזה.
זה ודאי לדעתכן בת? התשובה שלו הייתה מוזרה אבל אם היה בן היה רואה כבר צופציק לא?
אני שבוע 13 .. יכול להיות בן בשבוע כזה ולא רואים באולטרסאונד?
לא נראים בדיוק כמו שאנחנו מכירים אלא ממה שאני יודעת יש עניין של זוית.
ככה שזה לא ודאי עדיין שזו בת, יכול להיות גם בן.
רופאים מיומנים מצליחים לפעמים לזהות בגלל הזווית של הבליטה
אבל אוביקטיבית- ההבדלים בשלב הזה ברמה של א"ס הם ממש קטנים. רק בהמשך זה נהיה ברור וחד משמעי
בשבוע 12 הטכנאית ידעה להגיד שזה בן - והיה בן
בהריון הנוכחי עד שבוע 16 (!!!!!)
בגלל הריון בסיכון עשיתי כל שבוע אולטראסאונד
כל שבוע טכנאית אחרת אומרת לי
אחת אומרת בן השנייה מנחשת בת
בשורה התחתונה בסקירה מוקדמת ב 16 אמרו לי סופית שזה בן..
בקיצור - אל תתייחסי כרגע
חכי לתשובה יותר ודאית
אבל אמר בפירוש שזה לא בטוח מאה אחוז זה רק נראה לו בכיוון...
שלא מוכן להגיד בשקיפות מה המין כי הוא אומר שאי אפשר להגיד בודאות.
והוא רופא מומחה
בקיצור, חכי לסקירה
שזה אחת הפעמים הבודדות בחייו שטעה...
הקטע הוא שהתווכחתי איתו שאני מרגישה אחרת ושזה לא יכול להיות שזה בת.
והוא התעקש.
רק בבדיקה הבאה הוא אמר לי שהוא אוכל את הכובע ואני צדקתי 
אז יש תאריך.יש מקום. יש אוכל בעז"ה. יש פעילות לחגיגה.
מחפשת רעיון למתנה לילד שבלי עין הרע לא יושב במקום אחד.
זותומרת אין לי איזה משהו שאני יכולה להצביע שהילד אוהב למשל פאזלים. או משו אחר.
בזמני אחהצ הוא או בגינה, או בבית רב עם אחד מהאחים.
קופץ על הספה במרפסת, קצת ספרים(קצת)
רץ ממקום למקום ועושה בלגן😄
אבל הסבתא שאלה מה הילד אוהב.איזה משחק לקנות לו
. נו. אז איזה משחק באמת? אני לא יודעת..
אשמח לרעיונות למתנות לגיל 3 למי שיש🙏
רוב תודות
יש קירות טיפוס ו/או סולמות שאפשר להתקין בחדרי ילדים
כדור
באולינג לילדים
אם אוהב יצירה אז צבעי ידיים או משהו שמלכלך וכיף לשחק אבל קל לנקות (זה לא יורד 100 אחוז אז שימי לב באיזה בגדים הוא)
אולי תיאטרון בובות שיוכל לעשות הצגות
אצלי מאד אוהב מטבח אבל הוא יותר שקט אז לא יודעת כמה רלוונטי
אשמח לשמוע מהניסיון שלכן,
צפויה ללדת כשהגדול יהיה בן שנתיים בדיוק
כמו שאתן יודעות הוא ילד שובבי קצת
אני יוצאת מהבית במהלך השבוע לבד, כמו למכולת לקנות מצרכים
גינה
אקח אותו למעון בבוקר וצהריים וכו'
בשביל היציאה למעון אני בונה על מנשא שיש לי מהלידה הקודמת
מה לגבי המקרים בהם לא אצא עם מנשא,
יש אחת שממש ממליצה לי לקנות עגלת תאומים, תוהה האם ועד כמה זה נדרש בגיל הזה
חשבתי שאוכל איכשהו להסתדר עם הליכה עצמאית שלו + טרמפיסט..
מה אומרות?
שנצא להתארח
ארצה ללכת איתם למרחק שעולה על כמה דקות
ארצה לצאת איתם לבד והגדול ירצה לישון
נראה לי באמת יותר קל תאומים משתי עגלות בודדות
וואי איזו התלבטות!!
ולפי מה שתיארת בשרשור הקודם נראה לי שכדאי לך.
במיוחד אם את לא לוקחת למעון עם אוטו.
ואנחנו קנינו עגלה של ברייטקס יד שניה
נראית כמו הבייבי ג'וגר
בהתחלה הלכנו עם 2 עגלות, ובאיזור גיל 4 חודשים של הקטנה התחלנו ללכת איתם ברכבת, הקטנה שכבה מאחורה והגדול ישב מקדימה
זה היה ממש נח
אבל הילד הגדול יותר היה הרבה יותר רגוע ממה שאת מתארת את הבן שלך...
מה שכן, בשתי הפעמים הללו (הפרש של פחות משנתיים) הגדול יותר התחיל ללכת רק זמן קצר לפני הלידה, אז זה כן קצת היה מורכב יותר להתנהל עם שניהם. (הפתרונות שמצאתי: מנשא לקטן, אבל בזה בקושי השתמשתי כי היה קשה, טרמפיסט לגדול או שניהם ביחד איכשהו בעגלה - מתאים כשהקטן כבר קצת גדול יותר)
בקיצור - במקרה שלך נראה לי שכדאי עגלת תאומים או עגלת אחים. הכי טוב אם תצליחי להשיג יד שנייה...
תמיד הגדול/ה כבר הלכו עצמאית לגמרי עם יד בגיל שנתיים.
אני זוכרת נכון שאת אמרת שבן השנתיים כל הזמן בורח, או שאני מתבלבלת? כי אם הוא כל הזמן בורח, לגמרי עדיף לך עגלה.
לגבי מנשא, לי זה מאוד נוח עד גיל כמה חודשים, והרבה יותר פשוט ללכת עם מנשא ועגלה מאשר עם עגלת תאומים.
מצד שני, קחי בחשבון שלא מומלץ להרים תינוק הרבה, אפילו עם מנשא, בשבועות הראשונים אחרי לידה.
בגיל הזה הרבה פעמים חוזרים עייפים מהמסגרת וצריכים את העגלה לנוח.
מה קורה במקרה שאת עם מנשא למשל ובחזור הוא רוצה שתרימי אותו, מה תעשי?
צריך לפחות עגלה אחת
עכשיו הקטנים שלי אחד בן 2 ואחת כמה חודשים ואני שמה אותם ראש וזנב בעגלה באמבטיה
בעוד חודשיים הוא יהיה מסוגל הרבה יותר ממה שהוא עכשיו,
ולכן לא הייתי קובעת וקונה במחיר יקר לפי המצב הנוכחי.
טרמפיסט נשמע לי מעולה,
אם את כרגע יוצאת איתו בלי עגלה בכלל, נראה לי שכדאי לך לקחת עגלת טיולון עם שכיבה מלאה, שמאפשרת לך לשים בה את הגדול כשהקטן במנשא, או הקטני בעגלה והגדול בטרמפיסט, או נותן יד לעגלה ואת מחזיקה אותו.
כשהקטן נהיה בן כמה חודשים, וכבר כבד בשביל לקחת במנשא לאורך זמן - אפשר לשים את שניהם יחד בטיולון לזמן קצר.
יש בניהן שנה ועשר
ביום יום אוספת עם הרכב אז לא הרגשתי צורך.
אם האיסוף ברגל אז כן הייתי שוקלת עגלת תאומים
בהתחלה הייתי משתמשת לפעמים במנשא לקטנה ועגלה לגדולה וככל שהזמן התקדם לגדולה כבר יותר קל ללכת מרחקים ארוכים (לפעמים יוצאת עם בימבה גוק או עגלת בובה כדי שזה ישכנע אותה ללכת יותר טוב)
היום כבר שמה אותן לפעמים ביחד בעגלה (יושבות אחת אחרי השניה והעגלה שוכבת) ואם הולכים למקום רחוק ברגל אז טיולון פשוט ועגלה (יחד עם בעלי. לא עושה מרחקים כאלה ברגל לבד)