שרשור חדש
דימום אחרי לידה-טהרהMichalgigi

אני 7 שבועות אחרי הלידה

אחרי שבועיים הפסיקו הדימומים ורק מידי פעם היה לי כזה בקטנה כתם

יום שני שעבר החלטתי לעשות הפסק ,עשיתי יצא נקי וביום שלישי בבוקר עשיתי בדיקה גם יצא נקי

יום רביעי לא בדקתי ואז ראיתי כתם (אחרי הרבה זמן שלא היה) ואז חמישי התחיל ממש דימום שישי,שבת דימום ממש רציני.

יש מצב זה מחזור!?

למישהי הגיע מחזור כזה מוקדם?

ואם לא,אז איך פתאום דימום כזה רציני אחרי הרבה זמן?

כן. לי הגיע מחזור 7 שבועות אחרי לידהפה לקצת
בד"כ יש בין 6 ל8 שבועותשבח והלל

אחרי הלידה ווסת, אם מניקים אז זה יכול להיות יותר זמן אבל לא מחייב

וגם אם קיבלו פעם אחת זה לא אומר שיקבלו בהמשך סדיר. (מכירה כמה שנמשך להם אחרי הווסת הראשונה הזו 8-9 חודשים נקיים)

אופייני מאודד לאחרי לידהבן בא לנו

שהדימום נעלם לשבועיים וחוזר..

היה לי בכל הלידות

ולא היה מחזור בוודאות..


אבל כן יש גם סיכוי למחזור..אבל פחות סביר

חוזר אחרי 7 שבועות? לא נראה לי שזה עוד מהלידהפה לקצת
כן. אצלי היהאחת כמוני

והרופא אמר שבוודאות זה לא מחזור

ושעד 9 שבועות תקין.


הנקתי, אם זה משנה..

כן. עד חודשיים זה תקין וקרה לי כמה פעמיםבן בא לנואחרונה

גם עכישו אני חודשיים אחרי

ועם דימום חזר השבוע

אני באמת לא יודעת לומר אם זה מחזור או לא

אבל הכל יתכן..

שרשור הכנה לילדים לפוריםעטלף עיוור

למי יש טיפים ועצות בשבילי?

אני לא ככ אוהבת את החג הזה לצערי אבל משנה לשנה אני לומדת מה כן עושה לי טוב ומשתדלת להצמד לזה

בכל מקרה חשבתי על זה שלילדים בוודאי שזה חג מציף.

אי סדר

משלוחי מנות בקטע החברתי ומלא ממתקים

מבוגרים שלא מתנהגים כרגיל

המון רעש

תחפושות ולא תמיד נוחות


בקיצורר אשמח ממש לטיפים איך להתכונן לקראת היום הזה עם הילדים, מה לנסות לדבר איתם לפני ואיך


ובונוס- מה אתן עושות ביום חופש שהוא לא פורים אצלכן?


תודה יקרות מראש💜

איזה מחשבה יפה...באורות

עולה לי-

פשוט להגיד מה יכול להיות שיקרה. להכין אותם כמו שהאינטואיציה שלך אומרת לך.

לדבר מראש על מה עושים עם משלוחי המנות- נניח להחליט שביום עצמו כל אחד בוחר 3 דברים שהוא הכי אוהב ורק אותם אוכל ואת השאר שומרים, כדי שלא תהיה הגזמה עם המתוק שמחרפנת אותם.

להגיד שיש הרבה רעש ושאם הרעש מפריע אפשר או לשים ידיים על האוזניים או ללכת הצידה. ושהם יכולים לבוא אליך ולהגיד שזה קשה שלהם ושאת תעזרי להם.

על המבוגרים- להסביר שיש מצווה להשתכר וששכרות גורמת למבוגרים לפעמים להתנהג קצת מוזר ולצעוק אבל שלא צריך לפחד מהם, שאם זה לא נעים להם אז הם לא חייבים להיות לידם.


בכללי אני בעד לתת להם את האפשרות לבחור. ילד שלא נח לו עם התחפושת- שלא יתחפש. המטרה היא לשמוח ולחגוג לא לצלם תמונות לווצפ. זה שחרור שממש קשה לעשות, שנה שעברה השקעתי בתחפושת ובסוף הבן שלי לא הסכים ללבוש את רובה. הבנתי שזה לא מספיק נח לו ופשוט שחררתי. וגם אותו הדבר לגבי הריקודים, לגבי הסעודה אם זה מלחיץ אותם, להכין מראש כמה יצירות שתהיה להם אפשרות ללכת לחדר צדדי להיות עם עצמם בלי הבלאגן. גם בקריאת מגילה, הייתה שנה שהבת שלי ממש נבהלה מהרעש. הבנתי שלא מתאים, יצאנו באמצע והלכתי אחכ לקריאה מאוחרת לבד. ברור שזה היה קצת יותר מבאס אבל לגמרי שווה לי את זה...

תודה!! כתבת וואועטלף עיוור

היצירות זה רעיון מעולה! הבן שלי ממש אוהב וזה מרגיע אותו.

לגבי התחפושות, בהחלט קשוח לשחרר אבל השנה באמת נתתי להם לבחור מה שבא להם וזה נראה בהתאם

אבל עדיין זה לא נח כמו בגד רגיל.. אולי אביא להם בגד נוסף להחליף.

אגב מאיזה גיל את מביאה לקריאת מגילה? לא חשבתי על החלק הזה בכלל


וממש תודה על מה שכתבת! נקודות מעולות!

בשמחה💗באורות

אני באמת תמיד תמיד מביאה בגדי החלפה. גם בשבילי אגב אם באה עם תחפושת😅 הייתה שנה שנתקעתי עם פאה לא נוחה כל הסעודה וזה היה נורא.

לגבי קריאת מגילה זה ממש תלוי ילד, יש כאלה שמאוד רגישים לרעש או לא מסוגלים לשבת בשקט ואותם באמת אני לא מביאה. שנה שעברה הם כבר היו שניהם במצב שידעתי שהם מסוגלים להיות בקריאה בלי להפריע אז באתי עם שניהם, הבאתי לבן שלי משחק וחטיף כדי שיעזור לו. אם כן מחליטים לבוא עם הילדים פשוט לקחת בחשבון שאולי תצטרכו לצאת באמצע.. וגם, להכין אותם שזה מאוד רועש... 

👍🙏 תודה!עטלף עיוור
רק משהו קטןזוית חדשה

לדאוג שיוכלו בבוקר של פורים ארוחת בוקר מסודרת.

הרבה פעמים שוכחים בכל הבלאגן ועד הסעודה יש זמן ..

צודקת ממש!עטלף עיוור
תודה על זה
במי כמה הם?אמאשוני

מגיל 6 בערך אני מדברת איתם המון על ההזדמנות לעשות חסד ולהביא משלוחי מנות דווקא לאנשים שפחות מתחברים אליהם ביומיום.

כל שנה יוצאים לשמח חושבים את מי אפשר.

אנשים יותר מבוגרים שאין סביבם המולת משפחה,

או שוטרים ומאבטחים שמתייבשים ביום הזה בחוץ עם כל העדלאיאדות

מחלקים להם גלידות או שתיה קרה.

שנה אחת חילקנו דווקא למנקים

וגם לחברים שאתה הזדמנות לשמח אותם

אני אומרת להם שבחרו 2-3 חברים טובים ו2 חברים שאפשר לחזק את הקשר איתם.

למשל שנה אחת הבן שלי סיפר לי שיש חבר שגר יחסית רחוק ולכן כמעט אף פעם לא מקבל, אז התארגנו כמה חברים הביאו לבן שלי ואנחנו נסענו והבאנו לו את המשלוחים בשם כולם והוא ממש התרגש.

כמעט התעלפתי חצי שעה נסיעה לכל כיוון בנוסף לשאר הסיבובים,

אבל המאמץ הזה חשוב ומשתלם.

לגבי סעודה, אצלנו זה יותר קליל.

בני 3 ו5עטלף עיוור

האמת שזכרתי שכתבת את זה שנה שעברה ובמסגרת ה192827 משלוחי מנות לצוות הבאנו גם לשומר הבוקר😁

והאמת שמשלוחי מנות אנחנו מביאים בעיקר לשכנים מבוגרים בלי משפחה. יש לנו הרבה כאלה בבניין וזה נותן (לי) הרגשה ממש טובה.

לא חשבתי על חברים של הגדול שכדאי גם כאלה פחות מקובלים. תודה על זה!


ואיזה כיף לכם שהסעודה אצלכם יותר רגועה. הלוואי עלינו. למרות שהשנה יש מצב שיהיה קצת יותר רגוע.

נחיה ונראה. מעדיפה להכין אותם לגרוע מכל😆


ומה אתם עושים ביום שהוא לא פורים אצלכם? יום רגיל?

טוב אז הם באמת קטניםאמאשוני

אולי כדאי כמו שבאורות כתבה לאפשר להם פינה משלהם בתוך כל ההמולה.

לא צריך להעמיס עוד.

אני חושבת שלחלק לאנשים בבניין זה מקסים ומספיק בשלב הזה.

אפשר לבקש מהם להכין ציורים שתוסיפו למשלוחי מנות של המבוגרים וזה מספיק.

לגבי קריאת מגילה, לדעתי מספיק לקחת אותם בערב.

הבוקר עמוס ממילא.


לגבי היום חופש, אני עובדת. אם לא, אז כמו בבחירות יוצאים לטייל בטבע עם כל עמ"י 🙂


אם את לא מארחת אפשר לקחת אותם בזמן הסעודה אחה"צ לגן שעשועים. הם לא חייבים להיות בבית כל זמן הסעודה.

אם אתם גרים באיזור של חב"ד אני חושבת שיש תהלוכה או משהו אחה"צ.

וגם אם לא, סתם פארק זה גם אחלה.

ובשלב הזה כמעט תמיד כבר בלי תחפושות..

אני מורידה בד"כ בתחילת הארוחה עצמה גם שלא יתלכך וגם שלא יעיק.

בגיל 3 בטוח לא הייתי לוקחת לקריאת מגילהיעל מהדרום
לק"י


השנה לקחתי לראשונה את בת השש, כי חשבתי שתצליח לשתוק. והיא באמת היתה בסדר גמור (בהמן בהתחלה, שאלה אותי למה אני לא מרעישה גם😅).

אני לקחתי שנה שעברה את בת השלושבוקר אור

גם בבוקר וגם בערב

נרשמה דממה מוחלטת 

אשריכם. הבת שלי קרובה לגיל 4 וקשה לי להאמין שתשתוקיעל מהדרום

לק"י


😅

אני גם לא רואה סיבה לקחת בגיל הזה האמת🙊

גם אם פתאום הם צריכים להתפנות וצריך לצאת לעזור להם. ולהפסיד חלק מהקריאה ואז לשמוע עוד קריאה, אין לי חשק.


אבל כנראה זה באמת עניין אישי.

היא פשוט ממש רצתהבוקר אור
וגם השנה ממש רוצה
אין סיכוי שאקח בגיל כזהYaelLאחרונה
זה גיל שהם לא מבינים כשצריך להיות בשקט, ואם פתאום נכנס ג'וק בראש והילד חייב עכשיו להגיד לי משהו וזהו הלך עלי.. ולא נעים שיפריע לאחרים. לא לוקחת לפני גיל בית ספר. אנחנו הולכים בתורנות, כך שכל פעם מישהו נשאר עם הקטנים.
קודם כול - נראה לי שאפשר גם עם ילדים קטנים להתכונןמתואמת

מבחינה רוחנית/תורנית.

למשל - למדתי עם הבן שלי, בן כמעט 7, את מגילת אסתר. פשוט הקראתי בקול (עם אינטונציה מתאימה) והסברתי לו ושאלנו שאלות. גם הגדולים הצטרפו מדי פעם (ואפילו התחדשו לי עצמי דברים!).

אפשר גם לדבר איתם על משמעות היום הזה מהבחינה העמוקה - לא רק כיף וממתקים, אלא שמחה יהודית אמיתית על נס ההצלה. (ובמיוחד בימינו, שגם אנחנו מתפללים לניסים כאלה, אפשר להמחיש זאת לילדים...)


לגבי ההכנות ליום עצמו:

באופן כללי (וזה לקח לי כמה שנים טובות להגיע לזה) היום הזה דורש מאיתנו שחרור שליטה. להבין שהילדים שלנו (וגם הבעל) לא בידיים שלנו - וזה אומר להעלים עין מכמויות הממתקים, מהבלגן, מהשכרות וכן הלאה...

אבל כן - אפשר לדבר עם הילדים מראש, להזכיר להם שביום הזה יש הרבה ממתקים ובלגן, ולבקש מהם לתת רעיונות איך להימנע מזלילת ממתקים גדולה מדי ומבלגן וחוסר נוחות והיעלבויות וכו' ככל האפשר.

ואם מדברים על כך אחרי ההכנה הרוחנית שנעשתה, והילדים כבר יודעים שהיום הזה לא סתם ככה הוא יום של בלגן ומבינים את המשמעות העמוקה שלו - אני חושבת שכבר הם יכולים לקבל יותר בקלות את הקשיים שיש בו...


אנחנו ירושלמים, אז בפורים דפרזים פשוט מתכוננים לפורים שלנו (ותמיד יש מה להתכונן ברגע האחרון...). היו שנים שנסענו להורים שלי בפורים דפרזים, אבל די הפסקנו את זה כי ראינו שאנחנו עלולים לאחר לקריאת המגילה אצלנו.

השנה בכלל יש לנו שני תורים ביום הזה, אז אפילו לא נרגיש פורים כמעט

הילדים שלי בני כמעט 5 ו6המקורית

אני רוראת להם עכשיו את סיפור המגילה לפני השינה, כל ערב פרק. מתוך העלון של משכן שילה

ויש גם ספרון של קופלה חמוד ממש על פורים, קראנו אותו גם.

הבן שלי הביא משלוח מנות בגן לילד אחד חמוד שהביא לו ולעוד חמוד אחר שביקש😅

תחפושות - לא מחייבת לשים אבל הם רצו כמובן


לגבי היום עצמו - אני מאפשרת ממתקים ולא נכנסת לעימותים ככ אבל בוחרת מראש כמות שאסכים ופורסת על פני היום, בעלי יותר הודף ועל זה. אבל את משלוחי המנות מכניסה לחדר צדדי לשקיות שחורות חח ומפזרת אחרי שהם הולכים לישון

בשבת מניחה שאספר להם על קריאת מגילה במוצש ובראשון בבוקר. הגדול כנרטה יילך עם אבא שלו, הקטנה אני מתלבטת אם לקחת איתי האמת .

ואני די זורמת לא יודעת, לוקחת בחשבון שיבוש כזה או אחר ונמנע השנה ממסיבות המוניות ככל הניתן כדי לא לטרלל את הילדים עוד יותר, אבל ככה זה פורים.

אני חושבת (אולי גם כתבו לך, לא קראתי את כל התגובותברונזה

שתנסי כמה שיותר לייצר שגרה

זאת אומרת, לקום בבוקר, להתפלל, אפשר שוקו אם ממתק מיוחד להרגיש חג

אבל ארוחת בוקר לגמרי רגילה!! זאת אומרת - חביתה, לחם, ירקות

מה שהם רגילים במסגרות

וכנל אחרי הצהריים אם הילדים שלך אוהבים שעת סיפור אז תמצאי כמה דקות לייצר להם מרחב של אמא-ילדים-נורמאליות ;)

או אם הם אוהבים משחק קופסא ביום יום פשוט תציעי להם אותו

אני גם חושבת שלהכין אותם מה יהיה יעזור לשמור על פיקוס

למשל - איקס, עכשיו יורדים לסבא וסבתא לסעודת החג, יהיו שם הרבה אנשים והרבה רעש ואנחנו בעזרת ה נהנה מאוד

או

איקס, עכשיו יוצאים לבית הכנסת לשמוע קריאת מגילה יהיו שם הרבה תחפושות ובכל פעם שנשמע המן יהיה רעש

וכו..

גם אם הם למדו אתזה, זה שאת תחזרי על מה שהולך להיות יתן להם שלווה וביטחון

בהצלחה!! תעדכני איך היה❤️

וואי סוף סוף מצליחה להגיבעטלף עיוור

ממש תודה לכל אחת שכתבה!

יש פה מלא נקודות ממש משמעותיות!

עברתי על השרשור עם בעלי ועשינו תיאום ציפיות+הרעיונות שפה.

מקווה שיהיה טוב בעז"ה!


שוב תודה לכל אחת שהגיבה💜

שונאת לצום זה כזה מיותרכבתחילה

לא מרגישה שום עצבות/מחשבות/התעלות/כוונות כלשהם.

רק רעב וחושבת כבר מה להזמין לצאת הצום.

נכון ודוקא השנה הוא כל כך חזק בעיניבן בא לנו

כי הסיפור של המגילה הוא כל כך המציאות שלנו עכשיו


וכל אחת מאיתנו היא אסתר שצריכה להתעורר ולשאול את עצמה

מי יודע אם לא  לעת כזאת הגעת למלכות

אולי

לכל אחת מאיתנו יש תפקיד פה בסיפור

אולי צריכים אותך

דווקא עכשיו

את המסירות נפש שלך

את התפילה שלך

את ההסכמה ללא נודע


לא סתם שמו אותי בנק'זמן הזאת

היכן שאני

מה אני יכולה לעשות מתוכו דווקא למען עמ''י

למען הנשמה שלי


ו..כן

גם לצום יש פעולה

הוא מן כריתת ברית של הגוף שמסכים לתת מעצמו

והצער שחווה גם הוא פועל פעולה

וקושר אותך למעבר..פועל כלפי שמיא ומראה כמה מסירות יש בנו מעל הטבע

בדיקה אחרי לידה -יש סכוי לרק או''ס חיצוני?בן בא לנו

חודשיים אחרי לידה


רציתי להבדק כבר לפני כמה זמן

רק מה

כמה ימים אחרי הטבילה חזר לי הדימום לכמה ימים

ואז חיכיתי לראות שבאמת נגמר ואז בעלי היה במילואים קיצר

לא נבדקתי


השבוע כחודשיים לאחר הלידה חזר שוב דימום


לא יודעת אם מחזור או לא

אבל הפעם נאסרנו


ורוצה להבדק השבוע אבל לא רוצה ב7 נקיים


יש מצב רק חיצוני?

הבנתי שאפשרי רק חיצוני אבל פחות מדויק^כיסופים^

ואם יש לך תפרים כדאי לבדוק שזה בסדר

אין בעיה להבדק אם את מדממת 

העניין זה לא להאסר..בן בא לנו
ואין לי תפרים ב''ה
אני עכשיו אחרי לידה רביעיתפה לקצת

אחרי כל הלידות עשו רק אולטראסונד בטני

גם כשהיה תפרים, וגם כשהיה דימום רציני (חריג) בלידה

 

בכל מקרה אם הייתי בשבעה נקיים הייתי מסרבת לפנימי...

תודה..כי לי תמיד היה פנימיבן בא לנו

ובאמת פעם אחת באופן הוזי

בדיוק בדיוק בבדיקה התחיל דימום..על המתמר..

אחרי שבועיים נקיים לחלוטין!!!!😭

זה היה הזוי


ועכשיו אנחנו כאילו 3 שבועות+ אחרי טבילה ורוב הזמן היה עניינים ..אז אין לי כח שוב


תודה באמת אולי אקבע חאתעקש רק על חיצוני

תהיתי כמה הז ישמע הזוי

לי עשו הפעם רק חיצוניזריחה123

אחרי לידות אחרות עם רופאים אחרים פנימי

כנראה כל רופא והפרוטוקול שלו... תבקשי רק חיצוני

תודה רבה 💖 באצת אבקש את זהבן בא לנואחרונה
שלייהפינק ליידי

יש פה מיילדות?

מה באמת עושים עם השלייה לאחר הלידה?

בעבר שמעתי כל מיני דעות.

אני יודעת שקוברים אותה... (אולי רק בשערי צדק?)מתואמת
כך גם לי ידועשומשומ
וואי למהאורוש3
לדעתי כי זה חלק מהיווצרות העובר-היווצרות החייםנפש חיה.
כמו שקוברים נפל (תינוק תוך 39 יום ללידה) קוברים את ה "בלון חמצן" שאיפשר לו לחיות.
תודהאורוש3
תוך שלושים יום ללידה*נפש חיה.
כמו שקוברים נפל (תינוק תוך 39 יום ללידה) קוברים את ה "בלון חמצן" שאיפשר לו לחיות.
כי זה נחשב איבראהבה.
כמו שקוברים איברים כרותים לא עלינו 
תודהאורוש3
זה באמת נשמע קצת מזעזעמתואמת

איך עם חוויית הלידה והחיים החדשים יש גם חוויה של קבורה, שמסמלת את סוף החיים?

אבל בעצם זה כך בדיוק - בכל לידה יש גם ממד של מוות (יציאת הדם בעצמה מסמלת מוות), ובעצם אלה החיים שלנו כאן על פני האדמה - ערבוב של מוות וחיים, ומעגל של חיים שתמיד מתחיל ומסתיים...

וואו. חיזקת אצלי נקודהשומשומונית

תמיד אחרי הלידה, עם כל השמחה יש בי איזשהו ריקנות, עצב על סיום ההריון והתקופה.

זה לגמרי ככהמתואמת

לא סתם יש נטייה לדכדוך אחרי לידה...

פעם כתבתי שיר או קטע על כך. זה באמת סוג של אובדן בפני עצמו, שההיריון (שהיכ כל כך חלק ממני) נגמר פתאום, עם כל השמחה על הידיים המלאות בתינוק ב"ה...

למה מזעזע אבל?מומו100

מה עדיף, שיזרקו לפח?

לקבור נשמע הכי הגיוני ומכבד

נכון, התכוונתי לזעזוע שבעירוב בין אקט של חיים לאקטמתואמת
של מוות...
זה מסתדר לינפש חיה.

כמו שדם ווסת מסמל העדר חיים= פוטנציאל של מוות (כי בעצם זאת מציאות שבה לא נוצרו חיים) ולכן מטמא,  אע"פ שאין שום דבר גשמי שמטמא את האישה הנידה.


ככה גם פה

יש חיים, אבל בעצם השילייה- בלון החמצן שאיפשר את קיומם של החיים ברחם,

סיימה את תפקידה- "פוטנציאל מבוזבז" של חלק מהחיים..


לאידעת אם הצלחתי להסביר.

יש מציאות של חיים חדשים בעצם לידת התינוק החי*נפש חיה.
הצלחת להסביר היטב. לזהנבאמת התכוונתי מתואמת
🥂נפש חיה.אחרונה
אכן קוברים אותהEliana a
המיילדת אמרה לי
וואו הזיהנביעה
בחיים לא חשבתי על כמויות השליות😬
לא יודעת אם זה כבר איחור או לאאני זה א
חודש,שעבר זה הזמן שקיבלתי אבל היה לי סוג של הריון כימי אז לא באמת יודעת אם זה נכון לחודש הזה. אני לוקחת אסטרופם לדחיה של הביוץ ואין לי בדעקה ביתית בבית אני רוצה לבדוק כי לא רוצה להתאכזב ורק בשני אוכל לקנות בדיקה או לעשות בדיקת דם בקיצור בא לי לדעת כבר בנתיים אני מתפללת שזה הריון. מי יודע אולי בזכות פורים אזכה להריון החודש ...
אמן ואמן!יעל מהדרוםאחרונה
מה הכי מוקדם שסיפרתם לילדים על ההריון??אנונימית בהו"ל

שבוע 17.

ילדים מכיתה ד' ומטה..

2 מהם בטוחים ב100% שאני בהריון,

בעיקר בגלל שיש לי בטן ענקית (שזה לא קשור להריון, זה קשור לזה שאבא שלהם היה בעזה מלא זמן ומה שניחם את אמא שלהם זה פחמימות ושוקולד🥴)


וגם אחד הילדים שמע שיחה שלי והבין שאני בהריון.


לא אישרנו רישמית🤭


ממש מוקדם לי, במיוחד שאני אחרי הפלה בשבוע יחסית מתקדם (הרבה לפני 17, אבל עדיין...)

מצד שני, הם יודעים/מנחשים אז מה הקטע לא להוציא את זה כבר החוצה?


משפחה וחברות טובות יודעות. ברור לי שכשהילדים ידעו אז כולם יידעו, לא מפריע לי...

לפני שבוע 17. אני אוהבת לספר לילדים לפני כולםיעל מהדרום

לק"י


נניח יחד עם המשפחה הקרובה.

או לפני... כבר לא זוכרת מה עשינו בכל הריון.

שבוע 6 או 7oo

כשהתחלתי להקיא, לא רציתי שידאגו ותכלס זה לא היה סוד אז לא היה איכפת לי שיספרו.

סיפרתי להם לפני כולם, בעיניי הגיוני שהם יהיו הראשונים לדעת.

שבוע 5 עוד לפני הדופקרק טוב!

הרגשתי זוועה. לא תפקדתי (סביב פורים, אז בכלל רצו אותי פעילה...)

ולא יכולתי להריח את האוכל שלהם, ורצתי את העזרה שלהם. ולא יכולתי בנוסף לסבל גם להתמודד עם ההסתרה והכעס שלי עלי (כיתה ד ומטה). התרגשו מאוד ונרתמו לעזור.


שבוע 17 זה כבר ממש מתקדם. בעיני ברור לספר. לא רוצה שהם ישמעו מאחרים שכבר רואים או חושבים לפני ששצעו ממני.


ואם חשוב לך שלא יספרו, אז תבקשי מהם ותסבירי להם שזה סוד רק של המשפחה שלכם. רק אל תשכחי מתישהוא לשחרר להם את הסודיות ולתת להם להתרגש בגן/בביה"ס.


אצלי פעמיים (2 בנות שונות) שמרו בסוד את ההריון במשך כמה חודשים כשהיו בנות 4 ו3. הגננת היתה בהלם איך הצליחה כל הזמן לא להגיד כלום. 

איך אנחנו הפוכותבן בא לנו

אני מספרת או רק כששואלים מץישהו

או בשביעי בערך..

גם כיתה ד' ומטה

לעזור הם במילא לא עוזרים

ורק חופרים לי בהצקות אם זה בן או בת ומתי כבר וכו

אצלי הם ממילא רואים עלי מוקדםרק טוב!
הבת שלי בגיל 5 בערך אמרה לי בשבוע 8!! הכחשתי אבל כמה זמן אחרי זה אמרתי.


לא יודעת מה מצב העזרה אצלך בשגרה, אבל אצלי הם ממש עזרו. שמרו על הקטנים, הסתדרו לבד עם האוכל או לפחות דאגו להרחיק ממני. הפסיקו לכעוס עלי שאני לא עוזרת להם. ובכלל לא חפרו. החפירות על בן או בת זה רק בשלב מתקדם יותר, שאז ממילא כבר מרגישה טוב יותר ויש כוח לבדיחות.. 

טוב כל החלק השני שכתבת לא רלוונטי פהבן בא לנו

בשגרה הם יסדרו -אחרי שאני אדחוף אותם לזה

לפעמים יותר בקלות ולפעמים בהרבה מאמץ שלי שזה יבוצע ויצירתיות וכו


הבכורה שלי בת 9וחצי וממש לא בקטע לעזור או לטפל בקטנים..


קיצר מה לעשות..


ואגב בטן הריון- אצלי הם משגעים אותי גם עכשיו אחרי הלידה

יום אחרי הלידה בת השנתיים שלי אומרת לי אמא אני רואה שיש לך בבטן עוד תינוק,!!🫢

גם אצלי הם כל הזמן משגעים בכיוון הזה...מתואמתאחרונה

אפילו כבר בחרו שם בשביל התינוק העתידי שהם החליטו שכבר יש לי בבטן 😵‍💫

אבל מזל שבת השנתיים שלי גם ככה לא יודעת כל כך לדבר, ומבחינתה הבטן שלי נועדה לשמש כטרמפולינה ותו' לא 🤭😅

שבוע 12פרח חדש

הריונות קודמים היו קטנים ולא ישבו על זה בכלל.

הגדול אז היה בן 6

עכשיו גדלו, כמהים לתינוק

והן ידעו גם שאני מאוד רוצה תינוק חדש. שיתפתי אותם כשלפעמים הייתי עצובה

למשל אחרי ההפלה, לא אמרתי להם שעברתי הפלה, אבל סיפרתי שאני מאוד רוצה תינוק בריא ושלם.

אז מידי פעם הם שאלו אותי האם אני כבר בהריון.

שכבר הייתי

אמרתי להם שיש לי תור לרופא שבןע זה וזה, שזה היה שבןע 12.

באמת אותו יום הלכתי לראשונה לרופא.

ואז חזרו מהלימודים ודבר ראשון שאלו מה הרופאה אמרה 😅

ואז סיפרתי להם שכן. ההתרגשות היתה גדולה

אבל די מהר עברו נושא. בכל זאת בנים. מידי פעם הנושא עולה..

בהריון האחרון הבת שלי היתה בערך בת 4 כשסיפרנו להםיעל מהדרום

לק"י


היא היתה מאושרת.

העיניים שלה זרחו.....


(ולא שהיא היתה הקטנה בבית. היא השניה, זו שאחריה היתה בת פחות משנתיים).

אולי זה הבדל בין בנים לבנותפרח חדש

נזכרתי שבזמנו סיפרנו כן לבן הבכור שהיה בן 6

וזה לא כזה עניין אותו..

בערך שבוע 10שבח והלל

כששאלו/סיפרתי לבד כשהייתי צריכה להיות מאושפזת

בגלל שההריונות שלי בסיכון התלבטתי מאוד מתי ואיך לספר והתייעצתי על הדרך, ובאמת ב"ה זה היה לטובה גם כשזה נגמר לפני הזמן...

ולמרבה ההפתעה אפילו הגננות אמרו לי שהן היו נורא מופתעות לשמוע כי עד אחרי הלידה הילדים לא סיפרו כלום מחוץ הבית.

(לא לבנות על זה שהם ישמרו סוד, אבל טוב לדעת שזה לא חובה שהם ירוצו לספר)

 

אם הם כבר מנחשים - אז אין סיבה להסתיר מהם, נראה לימתואמת

בהיריון האחרון סיפרנו לילדים מהגיל ההזה ומטה רק אחרי סקירת מערכות מאוחרת (בשבוע 23), כשידענו שהכול בסדר ב"ה. לגדולים יותר סיפרנו לפני (לגדולה ממש אחרי הא"ס הראשון), בהנחה שגם אם חלילה תהיה בעיה הם ידעו להתמודד עם זה...

אבל הם לא חשדו בכלום. גם כי אני תמיד שמנה וגם כי הם מרחפים כזה, עסוקים בענייניהם, לא שמו לב שאני לא מרגישה טוב ומקיאה הרבה...

אבל אצלכם זה אחרת, ואם לא אכפת לך שהם יגלו לעולם - אז יאללה, ספרי להם ושמחי אותם

מסכימה איתך, הם ממילא יודעים אז מה הקטע לא לספר?קופצת רגע
וגם האמת שלא ממש כתבת שיקול נגד משמעותי... 
אם הם מנחשים כבראורות המלחמה
לא רואה סיבה להסתיר. במיוחד אם זה לא מפריע לך
ביום ראשון (פורים) הכבישים יהיו ריקים או עמוסים?אמא טובה---דיה!

יש לנו תור בשיבא (תל אביב), אנחנו נוסעים מירושלים בתחב"צ.

 

מתלבטים אם צריך לצאת מוקדם (התור לקטן, ולגדול אין גן, אז לא בדיוק יודעים איך נצליח לצאת מוקדם).

לדעתי יהיה פקוק. הבנתי שמתגברים גם תחבצ בירושליםהמקורית
עד שעות הבוקר המאוחרות לא אמור להיות פקוק לדעתיכבת שבעים
עמוסים בדרך כללאורות המלחמהאחרונה
אבל שעות הבוקר קצת פחות אולי
חברות, צריכה את עזרתכןפרחורוד

10 חודשים אחרי לידה, הנקה צפופה ממש ללא מחזור.

התחלתי סרזט לפני חודש

צרפתי לו 2 פרימילוט אחרי נסיון של לידה קודמת שהתחיל דימום הסתגלות הוספתי פרימולוט ורק אחרי שהוספתי עוד אחד פסק הדימום.


בה לאט לאט מורידה כמות פרימולוט ממש בהדרגה.

קמתי בבוקר לכתם קטן התפלאתי מאד מה קרה פתאום אחרי חודש.

ואז גילתיייי

שבעלי נתן לי בטעות במקום פרימולוט כדור של בלוטת התריס😤😱

אני כל כך מבואסתתתתת וכועסת מאד על החוסר אחריות. תכלס ראיתי על התחתון השחור קצת דם פחות מכרטיס אשראי.

ולא

יודעת

מה

לעשות

יש לכן רעיון מה אני יכולה לעשות?

לקחתי מיד שגלתי בבוקר פרימולוט

וביו פלבנואידים

ועדיין

משהי יכולה להגיד לי שיש מצב שזה יסתיים ?

משהו. פעם קודמת הייתי נקייה 3 שנים . יכול להית שזה הביא סוג של מחזור? או יש מצב שזה כתמון/ דימום קטן שיעבור??


תענו לי שיהיה לי יותר קל להרגע ולא לכעוס על בעלי. כל כל מקפיגה על שניות בלקיחה פוצצתי את עצמי עם הורמונים העיקר לא להאסר.

😭😭😭😭

תודה למי שקראה עד כאן

אין לי את מי לשתף ואני כאןבה. פורים עכשיו  לא בא לי על זה

סליחה שלא יודעת לענות לך על השאלה הטכניתמתואמת

אבל לגבי הכעס על בעלך -

הוא מובן מאוד, אבל בסופו של דבר - הרי את רוצה לא להיאסר כדי להיות קרובה אליו, נכון? ואיך תהיי קרובה אליו אם את כועסת עליו?

לי אישית המחשבה הזו עוזרת הרבה פעמים...

מנסה לנשום ולשלוט על האכזבהפרחורוד

אבל התחושה שיש מצב שעכשיו אני אכנס לתהליך ארוך של טהרה פשוט מחרפן אותי ברמות הקשות. הנושא הזה של טהרה הוא קושי אמיתי שלי.


 

אני יודעת שלהטהר עם כתמים של סרזט זה סיוט.

מה לא עשיתי בשביל זה😭

רוצה לשמוע שמשהי תגיד לי שיש סכוי שזה יחלוף בלי להסתבך וזה לא סוג של מחזור.

תודה לך על המענה

 

רק לומר שאני מבינה אותך מאוד מתואמת
תודה לך ממשפרחורוד
כן לגמרי יש סיכוי!!!טארקו
קרה לי יותר מפעם אחת, ולא נאסרנו בכלל בכל התקופה שלקחתי.


כמובן תחתונים צבעוניים, לא להסתכל בניגוב וכו..

ואו תודה, כתם בקטנה או מעבר לזה?פרחורוד
זה על הגבול כבר של דימום בקטנה, בתקווה שלא יחמיר
הבעיה שלי זה בגלל הפרימולוטפרחורוד

אני כעצם משלבת בזמן תקופת ההסתגלות לכדורים פרמילוט כבר חודש לוקחת ואמורה להוריד לאט לאט התחלתי ב2 כדורים ואני אוחזת ב1 וחצי.

 

גם וגםטארקו

פרימולוט לא לקחתי

אבל לא אמורים לקחת אותו לנצח, גם ככה אמורים להפסיק לקחת אותו אחרי כמה ימים.

נכון, אבל כשמורידים מורידיםפרחורוד

בהדרגה ממש ממש הדרגתיות שלוקחת כחודש

ככה פעם שעברה עשיתי ואז 3 שנים היה לי שקט עם הסרזט בלי מחזור וכאלה

זה לא חייב להמשיךשבח והלל

תשתי הרבה הרבה הרבה מים, הבנתי שמיץ לימון גם עוזר אבל לא זוכרת הנחיות

אם מעניין אותך אנסה לחפש מי כתבה לי על זה

 

לגבי בעלך, זה כעס ואכזבה מובנים, אבל תזכרי שטעויות קורות לאנשים הטובים ביותר

תנשמי עמוק, תזכירי לעצמך שמה שקרה-מה' קרה

ותתפללי שלא תאסרו, וגם אם כן תאסרו- תעברו את זה בקלות ובמהירות.

עונה באנונימי שלא ישאר לי בכרטיס...אנונימית בהו"ל

ברור שיש סיכוי שזה רק כתם קטן, או דימום שיעבור, גם בלי להאסר בכלל!


הכי חשוב: אל תאמרי את עצמך!!! אפילו שנראה לך שכבר יש כמות!


ממליצה מאוד להתייעץ עם מכון פועה. אותי הם ליוו הרבה פעמים גם עם דימומים מגלולות וגם מהתקנים...

וכמעט תמיד הייתי בהלם מהתשובות שלהם. שחשבתי שאין סיכוי שזה לא אוסר ובאמת זה לא אסר.

תודה לכולן על הנסיון לעזורפרחורוד
עדין עם כתמים. לא יודעת מה לעשות, לא מעיזה להתאמץ שמא יגביר את הדימום.  ערב שבת -מארחת . פורים- מארחת כל דקה נכנסת לשטוף אתה המקום. ואני עצובה 😔
אפפרחורודאחרונה
דחיית מחזור דחוףאנונימית בהו"ל

קיבלתי מחזור.

משמע ככל הנראה  אקבל בערב פסח.

1. לא בא לי.

2. טסים למשפחה מה שיהפוך את זה למסובך.

 

מנסה להיכנס להריון.

רופא הנשים שלי לא זמין לי במידי.

 

בפני שתי אופציות:

1. לקחת פרמילוט נור, הבנתי שלוקחים שבוע לפני המחזור, הבעיה שהמחזורים שלי לא תמיד קבועים ולא עושה החודש מעקב.

2. לקחת מליאן, מפחדת משיבושים.

 

פליז עזרתכם הדחופה.

יש עוד משהו שאפשר לעשות?

 

תודה

 

 

חכי לביוץ הקרוב ואחריו תתחילי פרימולוט נורליד ה'
מהביוץ לוקחים?אנונימית בהו"ל
לא מהביוץ, אלא כפי שרשמת, כ7-8 ימים לפני הוסת.תדהר

גם אם המחזורים שלך לא קבועים, וחשוב לך, לכם, להיות מותרים בעוד חודש, בחג הפסח, תצטרכי להשקיע מאמץ לזהות את הביוץ.  לפי הפרשות לפחות, אם אצלך זה סימן מובהק.   ואפשר גם עם מקלונים.  

מהביוץ והלאה כבר קל יותר לתזמן מתי יגיע המחזור.  

יש 2 שיטותבאר מריםאחרונה
יש דעה אחת שממליצה להתחיל לקחת ממש אחרי הביוץ (אבל רק אחרי שבטוח עבר הביוץ - לכן כדאי לחכות יומיים ולוודא שהביוץ עבר) - בטענה שאז הסיכוי לכתמים יורד..


והדעה השניה אומרת שמספיק להתחיל לקחת כ 4-5 ימים לפני הזמן שהדימום צפוי להגיע.


תכלס - כל זמן שתתחילי בתוך הטווח הזה יהיה בסדר כנראה...

לא יודעת מה יש לי.. מרוקנת מכוחות ולא מצליחה להתרואנונימית בהו"ל

האינטנסיביות גומרת אותי..


בעלי בתקופה שלא יכול לעזור, גם כשהוא בבית

וזה מחרפן אותי הלבד הזה

עובדת הרבה כי המצב הכלכלי על הפרצוף

חוזרת מותשת, אוספת, ארוחת צהריים  ונמצאת עם הקטנטנים עד הערב


כל אחד רוצה יחס ולא מספיקה לתת מספיק..


יש קטנה שובבה בטירוף שכל הזמן צריכה השגחה ולא אוהבת מסך, כשאני שמה לשאר..

היא הכי מתישה אותי


הם משחקים בלי סוף והופכים את הבית, אם אני מעירה נהיה אוירה מבאסת ואם אני משחררת זה מייצר לי כמויות עבודה שאין לי מתי להתשלט עליהם. פשוט אין.

בערב אין אותי..

היום למשל התחלתי השכבות ב6 וחצי וסיימתי ב9 וחצי

התחלתי מותשת ורק רציתי שיירדמו וסיימתי בוכה ובלי כוח לכלום.

אין לי כוח אפילו לשים לעצמי סדין, שוכבת על מגן מזרן עכשיו

אין לי כוח לארגן את הבית שמסריח מכל כיוון

ברכות לצוות שתכננתי לא יקרה

תחפושות לא יודעת מה יהיה כי לא סגרתי הכל

ולא יודעת מה יש לי שבמקום להודות לה'יתברך על על הטוב ועל כל הניסים אני מתלוננת ועצבנית ככה


לא יודעת מה יש לי

נראלי התרגלתי להתלונן

אבל מרגישה שהמשימה גדולה עלי

הכל מלמעלה וכנראה שככה ה' רצה אבל אני מותשת לגמרי

משהו לא עובד

אה ואולי חסר לי תוספים


שולחת לפני שאתחרט

המקורית

לא יכולה להאריך כרגע אבל קראתי. ליבי איתך

אולי כדאי להיות איתם בחוץ?בשאיפה

אף פעם אין לי כוח לצאת אחרי שהגענו הביתה, אבל יש גינה ליד הגן, אז בסוף האיסוף נתקעים בגינה לאיזה חצי שעה-שעה (כשלא גשום או קר..) ואז הם קצת שורפים אנרגיה והבית קצת פחות הפוך. אבל הם בצהרון. אצלך נשמע שלא.

חיבוק. נשמע קשה. ושווה לבדוק אם נשאר לך כמה כדורי ברזל בארון, לפעמים זה ממש משנה את המצב מלהרגיש סמרטוט ללהצליח לתפקד. העייפות מאמללת ממש

נשמע קשוח!מכחול

שולחת לך חיבוק ענק!


יש אפשרות לרתום אותם לפעמים לעזרה?

- "בואו נאסוף את המגנטים, ואז אני אחלק לכולם תפוחים, ואז נשחק ביחד בפאזל"

- "בואו נשחק שאנחנו בחנות צעצועים, תסדרו את כל הצעצועים יפה במדפים, כמו בחנות, ואז אני אבוא לקנות" (כמובן בלי כסף. את יכולה כל פעם לבוא ולספר מה בדיוק את צריכה לקנות לילדים שלך, והם יתנו לך. רק קחי בחשבון שהם כנראה יבלגנו הכל שוב במהלך המשחק)


יש אפשרות להתכונן יותר לפני שהם באים?

נניח לחתוך מראש פירות, או להוציא משחק שיעשה לך פחות עבודה?


כמו שהציעו לך, לבלות בחוץ יכול לעזור. (זה גם יכול להיות תמריץ לסדר - "בואו נסדר צ'יק צ'ק כדי שנוכל לצאת לגן השעשועים ואפילו לאכול שם ארוחת ערב (כריכים וירקות מהבית).


ולסיום - זה באמת קשוח, אפילו שזה משמח מאוד. זה לא סותר, ומותר להתלונן ❤️

משהו שעוזר לי לפעמים זה רעיון ששמעתי פעם, כשאת אומרת "אין לי כוח", תחליפי את זה בתפילה "תן לי כוח!"

זה לפעמים ממש עוזר לשנות את ההרגשה

אני קצת מזדההמשמעת עצמית

בקטע שהעומס של החגים מוריד מהשמחה שלהם...

דוקא שבתות אצלינו זה פסגת השבוע.

וכן, עובדים עד השניה האחרונה.

ועייפים מאוד!!

אבל שבת! שרים מלא עם הילדות, מספרות פרשת שבוע, לפעמים בעלי עושה חידות על הפרשה או שאנחנו עושים פנטומימה ביחד והן צריכות לנחש על מה, אני מרשה משחקים בסלון,  אוכל טעיםםםם. בצהרים - כשקמים עושים "מסיבת שבת" -  חותכים פירות, ממתקים חטיפים, תה, ומשחקים משחק משפחתי או הצגות (כלומר אבא ואמא רובצים בספה והילדים מסביבנו ומדי פעם אנחנו נדרשים להסתכל על ההצגה 🤭)


בדיוק השבוע הגדולה בת 8 בכתה בכי תמרורים למה אנחנו מתכוונים למסוע לסבתא ולא עושים ליל הסדר בבית...

זו מחמאה גדולה מבחינתי.

היום שהן הכי אוהבות בעולם זה שבת.


נראלי שהעניין נניח עם התחפושות זה פשוט ללמוד להתארגן קצת מראש. להיות יותר מתוכננת ואז זה לא נוחת עלייך...


לנסות לעקוף את האתגריםאם מאושרת

אני אוהבת לעקוף את האתגרים -לאגף אותם מימין😉

ולבוא אליהם מכיוונים לא שגרתיים.

אפשר לקחת אשפתונים ולשים בהם את המשחקים שהכי מבלגנים,ולשמור לתקופה יותר רגועה.

אפשר גם כל יום לבחור אשפתון שפותחים באותו יום.ואז זה הרבה פחות דברים לסדר.


אפשר לשנות את הסדר יום, ללכת לישון איתם בתחילת ההשכבות , ואז את לא צריכה לחכות שירדמו, אפשר להחשיך את שאר הבית וכך לא יהיה להם רצון לצאת מהחדר וירצו להישאר לישון לידך.

ואז את תקומי מוקדם ויהיה לך זמן פנוי ושקט לסדר/ לעצמך.


כשהבית היה נראה לי מלוכלך ולא נעים, הוצאתי מהתפריט אצלנו אורז קוסקוס שמאד מלכלכים.


והכי חשוב - לזכור שהרגעים האלה עוברים.

לא לעד הקטנה תהיה שובבה והילדים יבלגנו.

יש רגעי קושי, ושבירה ונראה שמה יהיה הלאה, אבל גם זה עובר.

ובעז"ה אחרי נקודת קושי מגיע אור ( עד הרגע שבירה הבא😉).

חזקי ואמצי❣️

בנות ישראל היקרות והמדהימות!!!!אנונימית בהו"ל

תודה ענקית שהייתן איתי ברגעים כאלה קשים...

ירדתי אח"כ עוד ואז בשיחה ארוכה ורגועה בשישי בבוקר הבנתי שמשהו שלקחתי על עצמי בתקופה האחרונה כדי להגדיל הכנסה כ"כ מכביד עלי שיצר אצלי מועקה נוראית.

ברגע שהחלטנו שאני מפסיקה ויהיה בסדר כלכלית כ"כ רווח לי

נהייתי אדם אחר

ב"ה ובע"ה


ותודה ענקית ענקית על החיבוקים והתמיכה התמידית כאן.

שיהיה לכן מלא ישועות וטוב

וואו, ממש משמח לשמוע!אמא טובה---דיה!אחרונה

ב"ה שעלית על הבעיה!

מאחלת לכם שפע של פרנסה, נחת ושמחה

איזה לחץ 😂אנונימית בהו"ל

אז קודם כל קצת רקע,

אוטוטו שבוע 13, עוד לא סיפרתי בעבודה על ההיריון, לא צמה היום.

הבוס שלי (מביע התעניינות): את צמה היום?

אני: לא

הבוס: אה, למה?

אני מתחילה להזיע מרוב לחץ, נהיית אדומה, כמעט נקרעת לו מצחוק מול הפנים

אני: אההההההההה...  כי הצום דחוי 🤣

וואלה קונה את זה!

אני: אתה צם? (הבחור חילוני)

הבוס: לא מה פתאום

אני: למה?

הבוס: אה, כי הצום דחוי 🤣


זהו הייתי חייבת להניח את זה איפשהו חחח

הורסס😂😂😂ברונזה
🤣 הצחקת מממשש!!רוני_רון
חחחחחחרקאני

יפה שזה מה שהוא ענה ולא אמר אני חילוני...

אדיר!מכחול
גדול😂 חכמה על ההברקה!norya
אלופה על הפיתרון רבע ל7

אז אני כן צמה ולא היתה לי את הבעיה הזאת


אבל יש לי בעיה שהם אומרים תתפללי על שנפתור את הבעיה הזאת וכאלה

מה הייתן עונות?


לצערי אני לא ככ מתפללת ..אומרת בדרכ מתחת למינימום שרציתי להגיד בכל יום

אז גם בעיה לא פתורה אצלי ולכן קשה לי

תפילהמדברה כעדן.
זה גםעצם הפניה כלפי שמייא. הנוסחים שחכמים תיקנו חשובים אבל זה לא שרק אלו נקראים תפילה


גם לומר "ה' בבקשה תעשה שנמצא את הבעיה ונפתור אותה מהר!" זו תפילה מתוקה

תגידי להם שהםאופק המדבר

יכולים להתפלל בדיוק כמוך

תפילה זה לכל יהודי

וגם זה נכון 😅שמן קוקוס
את יכולה לומר להם שגם הם בעצמם יכולים להתפלל...מתואמת

לדתיים אין מונופול על התפילה, ותפילה היא לאו דווקא מסידור לפי זמני התפילות...

כל אחד שיש לו צרה, ואפילו הקטנה ביותר, יכול לפנות בו במקום לאלוקים ולבקש ממנו עזרה ❤️

אומרים לי את זה המון בעבודהרינת 24
ואני פשוט צוחקת או מחייכת ואומרת ״ברור״ או ״סגרנו״.
שיתפללו בעצמםרקאני
לפחות הם אומרים לך את זהמישהי מאיפשהו
לי אם אני אומרת על משהו בעזרת ה' אז יש קבוע מישהו שאומר - מה הוא קשור כאן? או- תעזבי אותו יש לו צרות יותר גדולות לטפל בהן... ברררר
ענקקקק!!!דיאן ד.

איזה שליפה!!

קורעעעמדברה כעדן.
חחח
חזקאנונימית בהו"ל

אני בשבוע 7

כמובן ששכחתי לגמרי שאני אמורה להסתיר שאני לא צמה

באיזשהוא שלב קולטת שאני מסתובבת עם כוס שתיה חמה בין החדרים במשרד.... 

מותר לךמדברה כעדן.

פשוט קמת עם כאב ראש על הבוקר וזה נדחה וזהו... את לא באמת צריכה לדווח לכל אחד מה מצבך... 

חחחחחחחחח, יפה שהוא קנה את זהשמן קוקוס
ממש מזלאנונימית בהו"ל
אני חושבת שאצל גברים הריונות זה פחות במודעות אז הוא לא חשב על האופציה, נחלצתי בעור שיניי חחח
חחחח גדול 😅הריון ולידה

אני גם בתחילת הריון, הילדים שלי לא יודעים

אני בבית היום

הכנתי לי טוסט ובאתי להוציא אותו ופתאום הדלת נפתחת והבת שלי חוזרת! שכחתי שהם מסיימות היום מוקדם🙊

ניסיתי להסתיר אבל היא מיד שאלה אותי "מה לא צום היום?"

אז מהר אמרתי לה שאני קצת לא מרגישה טוב ומי שלא מרגיש טוב לא צריך לצום היום.. (אבל מעניין אם ההסבר הזה יעבוד גם על הילדים הגדולים יותר..)

אבל אין, השליפה שלך עולה על הכל!

חחחאנונימית בהו"ל
כיף שיש מזדהות ;)
חחח וואיאורות המלחמה
מזל שהיית בבית... 
חחח ועכשיו היה לי פדיחותתתהריון ולידה

אבא שלי קפץ לבקר אותנו אז השתדלתי אפילו לא להגניב שתיה מהבקבוק שהוא היה כאן

אבל אז פתאום הוא שאל אותי ישירות "את צמה?"

ועל אבא שלי אני לא יכולה לעבוד כמו על הבוס של הפותחת

אז גמגמתי משהו ואמרתי גם לו שאני קצת לא מרגישה טוב..

טוב לא נורא עוד כמה ימים נראלי נספר להם על ההריון ואז הוא כבר יבין..🙊

חחח הזכרת ליאורות המלחמה
בהריון הראשון שלי דיברתי עם חברה, השיחה נמשכה שעות וכל הזמן הזה לא היה לי נעים לאכול... קיצר לא אכלתי מלא זמן, ואז התחלתי להרגיש ממש חולשה... הלכתי ברחוב ופתאום נפלתי... זה היה לא נעים 
בהריון הראשוןהשקט הזה
הייתה לי דלקת בשתן אז דיברתי עם אמא שלי והיא אומרת לי תבדקי אם את צריכה לצום במצב כזה כי חשוב לשתות הרבה כדי שהדחקת תעבור וכו'.


בקיצור כמה ימים אחכ הסברתי לה שלא צמתי אבל מסיבה אחרת

איזו מקוריות!! 😅מתואמת

במיוחד שהצום לא דחוי אלא מוקדם

העיקר הכנסת לו קצת אידישקייט 😊

כן בסדראנונימית בהו"ל
גם ככה היה לי קצר במוח מהלחץ חחח
כן, מובן בהחלט 😊מתואמת
הצום דוקא הוקדם🙊😅 אבל הסיפור משעשעיעל מהדרום
חחחחחחחחחח חנקתדובדובה
אני לא צמתי תענית אסתר כבר עשור...אפונה

פעם כשהייתי באוניברסיטה קמתי להכין לי תה ושאלתי את מי שעבד איתי אם להכין לו גם. ההוא, בחור דתי, הרים גבה וענה שהוא צם... עשרה בטבת, פרח מזכרוני...

לא זוכרת כבר אם זה היה בתחילת היריון או בהנקה

קורעת 😂😂😂דבוריתאחרונה
יואו אופ אני שמאת לריב עם בעלי ביום שישי…אנונימית בהו"ל

ואני שנאת את זה שהוא הולך לישון כשהוא עצבני…

שיהיה בריא…

אוף באמת מבאסדבוריתאחרונה

יום שישי זה יום שקל מאוד לריב בו...

איך עברה שבת?

מחפשת המלצות ליועצת שינהזוית חדשה

לגיל שנתיים+

באזור המרכז

במחיר שפוי

ולא בגישה של לתת לילד לבכות

מקפיצהזוית חדשה
כתבתי לך מסרכובע שמש
יש לי שתיים מומלצותדבוריתאחרונה

בגישה ההיקשרותית

הן ממש נגד לתת לילד לבכות

אם תרצי תשלחי לי מסר ואכתוב לך מספרים

טוב מה נסגר שהריון3 יוצאת הבטן מחודש 0 בערך???anonimit48

במשפחה כבר מסתכלים לי על הבטן 🤐

זה הורמונלי אני בטוחה

אבל עדיין

מבאס

כולם כבר מנחשים עם המצב שלי והכל…

את לא נבינה איך אני הייתי בתחילת ההריון הזהפרח חדש

בשבוע 7

בטן של חודש חמישי

ואני לא מגזימה.

עם הזמן התאזן. אני שבוע 32 ונראית בהחלט סביר.

נכון🤪אופק המדבר
אין לי עצות... 
חחח במקרה הזה לא עצות פריקהanonimit48
איתך לגמרי-הריונית
ובערבים בכלל.. מרגישה בחודש שמיני ולא רוצה לצאת מהבית🤭
אני עם העייפות הזו בשעה 18 אני כבר נגמרתanonimit48
אפשר להגיד שזו הבטן מההריון הקודם?מישהי11
בסוף לא כל כך מהר היא יורדת
אצלי זו לגמרי הבטן מההריון הקודם בתוספת הורמוניםanonimit48

מנפחים

אני רק 6 חוד אחרי לידה חחחח

היי בשעה טובה!!!דבוריתאחרונה
נדוש אני יודעת, אבל תעזרו לי קצת עם משלוחי מנותקופצת רגע

לסייעת ולצוות?


אז ככה, לבן שלי יש סייעת אישית, שאני מעוניינת לפרגן לה.

סביב ט"ו בשבט נתתי לה כרטיס ברכה והודיתי לה על עבודתה וכו', יחד עם תווי קנייה ביימי 250 ש"ח.


מה סביר לעשות עכשיו?

לתת משלוח מנות לא גדול ועוד פעם תווי קנייה?


ואם אני נותנת משהו לסייעת אני צריכה לתת גם למחנכת. והאמת שצריכה לפרגן גם לה על ההשקעה בבן שלי.

אז חשבתי אולי לתת אותו משלוח, לא גדול, לסייעת ולמחנכת, עם ברכה לשתיהן, ולתת תווי קניה רק לסייעת?


ואם אני כבר נותנת למורה של הבן אז גם הבת תרצה לתת למורה שלה, והיא באמת חמודה המורה. אז אתן גם לה משלוח מנות לא גדול.


ואז השאלה האם לתת גם ליועצת ולמנהלת בית הספר? שיצא שהתראינו איתן יחסית הרבה סביב עניינים עם הבן.


אז אם ככה כבר הגענו לחמש משלוחי מנות לצוות. נניח שאני יכולה להשקיע 30-40 ש"ח במשלוח, רעיונות מה להביא? הייתי מביאה למשל בקבוק שמן זית קטן כשר לפסח ודבש, שאלה בעיני דברים שימושיים שנשמרים הרבה, מה דעתכן? רעיונות אחרים? וגם השאלה אם בכלל אמצא שמן זית קטן.


ולמיטיבות לכת שהצליחו גם לקרוא עד לכאן 😅

רעיונות איך לקשר את משלוח המנות לחינוך? כאילו איזשהו נושא לברכה, אם מישהי הבינה אותי? 

חחח כנראהאורות המלחמה
לכם אמרתי שזה מצחיק... 
הי , אשמח לעזרה ביופלבנואידיםפרחורוד

משהי השתמשה ויכולה להמליץ בשביל כתמים עם הסתגלות סרזט?

האם למשהי זה עזר או הפוך, האם משהי הרגישה שזה החמיר לה את המצב

תודה

לי זה עזרשבח והללאחרונה

אבל לא סרזט אלא גלולות אחרות.

חייבת ישועה!!!אנונימית בהו"ל

כבר כמעט שנה עם קנדידה. פטריה. איך שתקראו לזה.

לקחתי כדורים, שמתי משחות. חזרתי כבר כמה פעמים לרופאה...

היא כבר לא יודעת מה לעשות איתי

הפסקתי קמח וסוכר!! (תוך כדי הטיפול הקונבנציונלי)


זה מתסכל לנו את חיי הזוגיות. לא נעים לי ביום יום.

כבר לא יודעת מה לעשות...


אשמח לכל בדל מידע שיוכל להקל...


תודה תודה תודה

אז בעצם הפטריה כל הזמן נמצאתשבח והלל

ורק בזמן הורמונלי זה מגרד לי? (מגרד בטירוף)

פטריה בנרתיק זה בעצם קנדידה?

 

(לקח לי כמה שנים להעיז לפנות לרופא על זה אז אני ממש בורה בזה וטירונית)

שמתי בצק שמרים להתפחה במקרר אתמולחמדמדה

בערך ב9 וחצי בלילה,

ורצה ה׳ ועדיין לא הספקתי להכין

חושבות שהוא החמיץ לי?…

זה למשלוחי מנות😭😭😭

אני איתך, רק טיפה יותר מאוחרפולניה12
נו והוא טוב??חמדמדה
עוד לא בדקתיפולניה12
אני הייתי מכינה..אולי בקרוב
נראלי שיצא לי לשים במקרר בצר איזה יום.. והיה בסדר
תריחי אותושקדי מרק
אם הריח סבבה אז תכיני
בצק בעיקרוןשבח והלל

יכול להיות במקרר 12 שעות, אבל כבר יצא י להשתמש בבצק גם מיותר זמן 

תריחי אם הוא חמוץ

אם יש ריח טוב תשתמשי. אם הריח חריף תזרקיבתי 123
לא חושבת שזה החמיץלפניו ברננה!
נראה לי זה בסדר.
נראה לי שיהיה בסדר, תריחי אותוקופצת רגע
הרחתי, מריח טוב לי לבעלי ולאמא שליחמדמדה
נכין וה׳ יעזור שיצא טוב
בדיוק קראתי בגוגל שאפשר 3 עד 5 ימיםאחת כמוני
לא לוקחת אחריות כמובן 
תלוי מה המטרהמיקי מאוס
לפיצה או לחמים מאוד מתאים התפחה ארוכה. אבל זה יוצר תפיחה מסוג אחר באפיה. לא בטוח שיתאים לעוגות
איך שאני יודעת כשעושים התפחה ארוכה של כמה ימיםשבח והלל

אז פעמיים ביום נותנים לבצק לישה קצרה כדי שיהיה טוב, לא יחמיץ ובמרקם הנכון.

 

אבל כמו שכתבתי, כבר יצא לי להשתמש בבצק שהיה גם שבת שלמה במקרר...

הבנתיאחת כמוני
טוב, לא ברור מה הפותחת התכוונה לאפות
מעדכנת שאפיתי מזה עוגןת שמרים ויצא אחלהחמדמדהאחרונה
תודה לכולן! שבת שלום!
מנוחה אחרי החזרת עובריםפעם אחת

אשמח לשמוע מנסיונכן- כמה זה קריטי? בכל זאת שבת ופורים בפתח... במחלקה לא אמרו לנוח.

וגם טיפים איך לחכות בסבלנות עד הבטא? 🙄

לא צריך מנוחה מוחלטת, רק לא להרים דברים חריגיםאולי בקרוב

את יכולה לעשות מה שאת רגילה, דברים יותר מזה, פחות מומלץ אבל לא נורא.. ז"א, את רגילה להרים קניות וילדים? סבבה אבל פחות כדאי להתחיל פסח, להרים ספות וכו'

בהצלחה!

👍 תודה רבהפעם אחת
בדיוקשושנושי

מה שאת רגילה תמשיכי חופשי.. להבנתי

תודה!פעם אחת
וואו שאלת השאלותשושנושי

אצלי,

הייתה החזרת עובר ראשונה בה נחתי שבועיים בבית, הלכתי בבית בעמידת ידיים ובמיטה עמידת נר. 

טוב, תיאור קצת מוגזם אבל נזהרתי ממש!!!!!!!

בהמשך קצת השתלדתי לנוח, לא לטרוח יותר מידי. לשבת בעבודה לרבוץ בבית על הספה וכו.. עדיין לא נקלטנו

 

בהחזרה השביעית העובר היה בן 5 יום אבל באיכות פחות טובה, לא בניתי על זה ולכן המשכתי את חיי כרגיל!!!!!

כולל שטיפה כולל פילאטיס מכשירים שעושה קבוע כולל החלפת מצעים כולל הכל!!!!!!

כי באמת לא בניתי על העובר הזה קודמיו באיכות הרבה יותר טובה למה שדווקא הוא החלש יצליח?

לדעתי מעבר לעניין הפיזי (שגם הוא חשוב מאוד) בהחזרה הזו הרגשתי אחרת ברמה הנפשית והרגשית, אני חושבת שזה מה שעזר..

מבחינה פיזית התאמצתי, אפילו מאוד. פילאטיס מכשירים אני זוכרת איך המאמנת אמרה לי לאא לעשות תרגילים של נשים בהריון (שיתפתי אותה בהחזרה) ועם כל זה עשיתי, כי לא יודעת

הרגשתי שזה בסדר.

מצד שני בלב פנימה, שחררתי הכל. אמרתי לעצמי כל הזמן שהפעם זה פשוט לא בידיים שלי. שחררתי שליטה. 

נקלטנו איתו.

 

בקיצור חפרתי,

העיקר שיהיה בהצלחה

תנשמי עמוק. בשורות טובות מאוד בקרוב!!!

וואו מדהים תודהפעם אחת
גם אצלי סיפור דומה,דיאט ספרייט

אין לי זמן לפרט.

הכי חשוב לזכור שהכל ברצותו יתברך 

לגמרי!שושנושי
איך לחכות עד הבטאשושנושי

ההמתנה גומרת!!!!!!

נורא קל לי להגיד ץעסיקי את עצמך, כי אי אפשר באמת לשכוח..

בכל אופן ממש יקל עלייך להעסיק את עצמך כמה שיותר

תתחילי סדרה חדשה תטחני פרקים

תצאי מהבית

אל תשארי באותו מקום כל הזמן במחשבות..


אפשר גם להתחילשושנושי

איזה רקמה

יצירה

לצייר מנדלות

לעשות דברים שאת אוהבת, זה הזמן!

תודה רבה לכולכןפעם אחתאחרונה

אתן מרגיעות ומהממות כמו תמיד

בשורות טובות לכולן!!

פער בין השכל לרגשאם מאושרת

שמעתי פעם שמדעית- אין השפעה,

אבל רגשית - אם אשה עלולה לחשוב שמשהו שהיא עשתה גרם לתשובה שלילית או להיחלץ בשבועיים האלה בגלל משהו שהיא עשתה, רק בשביל זה שווה לא לעשות מאמץ כמו "לסלול כבישים" בזמן הזה.

בשורות טובות 💗

יש מצב שגלולה (סרזט) מתחילה להשפיע אחרי 3 שעות?אנונימית בהו"ל
היום לקחתי פעם ראשונה בשבע בערב ועכשיו אני רותחת מעצבים ואין לי מושג למה ועל מה 🤦‍♀️
אני הרגשתי בפעם האחרונה שניסיתי הורמוניםהמקורית

כמעט באותו רגע כבר..🙄

נתתי לזה יום וזה הלך ונהיה יותר גרוע, כאילו זורמים לי עצבים בדם.

אבל יכול להיות שזה יתאזן ויירגע, את רק בגלולה הראשונה כמו שאמרת.

חח אז אולי זה פסיכולוגי?אנונימית בהו"ל
כי אני עוד רגע מעיפה את בעלי מהבית והוא לא מבין למה וגם אני לא
לא, זה לא פסיכולוגי לצערי חחהמקורית

אחרי שעה כבר הייתי על טורים

לקח לי יומיים לחזור לעצמי 

אוף כמה זמן היית נותנת לזה להתאזן?אנונימית בהו"ל
כמה זמן שיש לך כח לשאת את תופעות הלוואיהמקורית
זהו. מיציתיאנונימית בהו"ל

אני בוכה, צוחקת, מתעצבנת, נפגעת

והכל באותה דקה


כבר מעדיפה עוד היריון ותינוק 

ברורמומו100

כשאני לקחתי ראיתי השפעה תוך חצי שעה

זוועתי

חבל שמבחינת המניעה היא לא משפיעה כל כך מהראנונימית בהו"ל

אני באמת לא יודעת מה לעשות

אתמול היה נורא ואיום ולא בטוחה שמתאים לי עוד פעם

הבעיה שגם היריון לא מתאים לי עכשיו

צודקת ממשמומו100אחרונה

מה נעשה שאפשרויות המניעה הן לא הכי ידידותיות למשתמש...

מאחלת לך בהצלחה במה שתבחרי