(איח אתם חוגגים יום זה?)
לא לישכוחנח נחמן מאומן
(איח אתם חוגגים יום זה?)
איך אדם עם בעיות קשב וריכוז מתפלל כשיש רעש מסביב?מאחורי הקו
בע"ה
זו בעיה גדולה שלי. אני לא יכולה להתרכז (הבעיות לא מאובחנות) כשיש רעש. לכן התפילה שלי מתארכת המון המון אחרי שכולן כבר גומרות והן לא יכולות לדבר בחופשיות בלי להפריע לי... אני מרגישה שאני מכשילה אותן!
למישהו יש עצה? רעיון? סיפור? משהו? אשמח ממש.. תדוה צדיקים.
למה את מתפללת ליד חברות שלך?mama
זה לא שאת מחוייבת להתפלל במניין כמו הגברים...
נכון שיש חשיבות לתפילה בציבור, אבל אם זה מפריע לך, אין שום איסור שתקחי את עצמך למקום אחר,
שבו תצליחי להתרכז...
איזה צדיקה את יא אללה!! אשרייך!
אני מקנאה בך...
"קנאת סופרים", זה בסדר..
הבעיה היאמאחורי הקו
שאני תקועה בתיכון עדיין.
אז נכון, יש את האפשרות לצאת החוצה ולהתפלל שם אבל זה לא כל כך משנה, וגם לא מאה אחוז שאני יכולה לצאת. זה מתסכל טילים- זה אומר שאני לא יכולה להתפלל בריכוז..
אחח. איזה באסה לך... אני ב"ה חופשיה להתפלל איפהmama
שאני רוצה...
אבל עדיין. אין שום כתה, שום פינה אפילו בתוך המבנה של התיכון שאת יכולה לתפוס לכמה דקות שאת צריכה בשביל להתפלל?
תנסי לחפש!! הלוואי שתמצאי...
רבנו אומרפונפון
כשאדם מתפלל צריך לדמיין שהוא נמצא ביער במקום שאין אנשים
ואז כל הרעשים מסביב הם כמו (להבדיל) יללות של חיות וכדומה.
ולמעשה, לפי ההלכה אפשר להתפלל במטוס בישיבה. כדי לא להפריע לדיילים ולנוסעים אחרים. וגם כדי להתפלל ביישוב הדעת. ולכן כל זמן שקשה להתפלל כשיש אנשים כי הם מסתכלים וכדומה. כל זמן שזה מפריע אפשר להתפלל בישיבה באיזו פינה. להוריד את הראש על השולחן וכדומה.
אבל זו לא הנקודה,מאחורי הקו
בע"ה
יללות של חיות נשמעות כמו יללות של חיות, דיבורים של אנשים גורמים לי לחשוב על מה שהם מדברים בזמן שאני מתפללת!
היום בעזרת יתברך שמו התפללתי בחוץ (על חשבון אחד השיעורים) ויצא לי טוב.
תמצאי את הדרכים**דוד**
שלך ללכת רחוק ממקומות שאין בהם רעש
ותאמיני שאת מסוגלת להתעלם מכול הקולות שקיימים ברקע.
תדעי שזה נסיון (להתפלל בסביבה רועשת) אז תנסי להתעלם או לדמיין שהקולות שהם משו אחר או שהכי פשוט ללכת למקום אחר..
בהצלחה
ושה' ישמע את כול התפילות שלנו!!
אם תירצי באמת תצליחי הכול.. מנסיון...מתנחל גאה.
בע"ה ית'
זה ידרוש ממך קצת יותר הרב היתבודדות מכול בנאדם אחר אבל בסוף תצליחי..
אחים,מאחורי הקו
בע"ה
נתתם עצות נפלאות ממש ואני מנסה, אבל הבעיה מחריפה!! רק עצם המחשבה על זה שיש לי קשיים מסיחה את דעתי מהתפלה.
שמעתי עצה...אזמרה...
כשיש מחשבות תוך כדי התפילה...
להתפלל באותו זמן:
"ה' יתברך! תעזור לי בעניין הזה,
שטורד אותי כעת מהריכוז איתך!
ותעזור לי להיות עכשיו רק איתך!"
ואז, להקשיב לדיבורים של התפילה.
שהם התבודדות ממש, דיבור עם ה' על העניינים
שאנחנו צריכים, ועם ישראל צריך.
וכשיודעים כמה כל מילה, וכל תפילה, וכל כוונה-
באמת משפיעות על התנועה של עם ישראל, ונשמות ישראל, וארץ ישראל,
ואור ה' יתברך בתוכנו, וגילוי המשיח, ובניית המקדש,
אז: מתכוונים בקשר הזה. עם אבא, המלך, האהוב שלנו.
וכבר נכתב, ש"אין תפילה ששבה ריקם".
כל תפילה, ה' לוקח לאן שצריך, שתפעול את פעולתה.
שנזכה להתפלל ולהיות עם ה' יתברך בכל רגע.
הרב ארז משה דורון-אזמרה...
סיפר על הבעיה הזאת לחבר שלו.
החבר אמר(זו רוח הדברים): "ברוך ה'! תאר לך, היה הולך לך חלק בתפילה, רוב הזמן.
היית מלא בתחושת העוצמה של עצמך, כמין ישות שכזו... מתרחק מה'.."
ועוד דברים שאמר איתיאל גילעדי (תלמיד של הרב גנזבורג):
היית גם מרפה מהבכי הפנימי אל ה', מהרגשת התלות בו.
שהוא באמת מפעיל אותך, ומזרים מתוכך את כל הכוחות הטובים,
כמו כוונה בתפילה, וכל מעשה ומחשבה.
בנפילה, אנחנו מרגישים את היעדר הנוכחות האלוקית החזקה,
(שתמיד מחייה ומכוונת אותנו בטוב.)
רפיון מהמילוי המתמיד שלו.
ואז מבינים, שבלעדיו- אנחנו כלום...
רק הוא מזיז אותנו פה... את הגוף, את הנפש, את הנשמה..
רק הוא יתברך...
עוד לימוד מ "עין איה", מהרב קוק,אזמרה...אחרונה
על הגמרא. הרב גדי לימד אותנו את זה באולפנה,
על התהיה וחוסר ההצלחה (כמו בתפילה):
אישה אחת שאלה את החכמים:
"בעלי היה עובד ה' ולומד תורה, ולמה נפתר בחצי ימיו?"
ולא ידעו להשיבה.
אז הרב קוק אומר שם, ש: "מה העניין של חוסר הידיעה-
שלא ידעו מה לענות?"
שככל שהפליאה והחיפוש בנפש יותר גדולים,
ואף אחד לא יודע את התשובה,
ויש תחושה של "אין", של חיסרון, של דממה בפנים...
ומצפים ומייחלים, ומבקשים בכל עוז ובכל תוקף...
וכבר יש "שריטות בנפש" מזה...(זה הביטוי של הראי"ה.)
אזזזזזזזזז.........:
כשמגלים את התשובה,
כשיש הארה של דבר ה' -אל השאלה והבקשה הזו,
כשה' מזמן יהודים שמספרים לי דברים על זה,
כשה' מחדש לי כח מול הקושי והניסיון -
אזזזזזזזזז..............:
במצב הזה, התשובה לשאלה,
היא כמו "מים קרים על נפש עייפה" (שוב, הגדרת הראי"ה)
והרושם שהיא מחדירה בנפש,
הוא חזק ביותר, ומעורר באמת.
וכל זה לא היה קורה, אם כבר בהתחלה-
הכל היה גלוי וידוע וברור.
החיסרון, ה"אין", ההעדר, מכוונים לגמרי מה' יתברך.
כדי שנתחבר אליו יותר חזק, כשנגלה את האור שלו.
שנזכה!
חסידי אפשר גם ציונינח נחמן מאומן
חובה לאפיץנח נחמן מאומן
רבי נחמן כובש את האולם לאפיץ ולאדפיס וליתלות איפונח נחמן מאומןאחרונה
תיראו את זה..מתנחל גאה.
בע"ה ית'
ואת זה-
ואת זה-
מישהו חתך את הקליפ וערך אותו..
שיווהווו!! איזה צדיקים!!=]דבורל'ה
יאוו....פשוט צדיקים!!קראתיך
רבנו אמר:? לא באתי לעולםפונפוןאחרונה
אלא רק בשביל לקרב נפשות להשם יתברך.
לפיכך מי שרוצה לזכות ל"כמוני ממש" (רבנו הבטיח שיעשה אותו כמותו ממש) עליו להסתכל איך המוח שלו יהיה תמיד בשביל נפשות להשם יתברך ולא בשביל עצמו כלל.
חזק...מתנחל גאה.
בע"ה ית'!!
תיקראו.. טוב ה'..
"לאחר שהסתיימה התפילה, פנה דן בזריזות לפנים בית הכנסת, שבירושלים, כדי לברך את הרב בברכת "שבת שלום" ועוד כמה אנשים שהוא מכיר, אז פנה במהירות אל פתח בית הכנסת. הגיע הזמן לחזור הבית, לעשות קידוש למשפחה שמחכה לו.
בדרכו החוצה, התעורר בתוכו דחף פנימי מוזר. הוא הסתובב בחזרה לעבר המתפללים שהחלו לצאת החוצה. עיניו סקרו לאט את המתפללים. האם לאי-מי מביניהם אין מקום לאכול? 'רגע, ומי זה שנשען שם על הקיר? אני מכיר כמעט את כולם, אני לא חושב שהוא מכאן'.
דן התקרב אל הבחור הצעיר סקר את אותו במבט בוחן ומנוסה – מכנסי ג'ינס, תיק, עור כהה, שיער שחור מקורזל, נראה ספרדי, אולי מרוקאי...
דקה נוספת של מחשבה ואז התקרב דן אל הבחור, הושיט ידו אליו ואמר: "שבת שלום. קוראים לי דן אייזנבלט. תרצה להצטרף לסעודת השבת בביתי?"
פניו של הבחור החליפו באחת את הבעתן – מפנים מבוהלות ומפוחדות, לפנים עם חיוך מלא שיניים. "כן, תודה. ולי קוראים מחי", אמר. הוא הרים את התיק שלו ויחד צעדו לביתו של דן.
תוך דקות ספורות הם כבר היו סביב שולחן השבת. ברגע שכל בני המשפחה החלו לשיר את "שלום עליכם", דן הבחין שהאורח לא מצטרף לשירה. 'אולי הוא מתבייש, או לא יודע לשיר', חשב לעצמו. האורח נתן עוד אחד מחיוכיו מלאי השיניים וניסה להצטרף לשירה, קצת מקרטע, אבל זה היה הטוב ביותר שהוא יכול היה להוציא מעצמו.
לאחר שהארוחה החלה, נראה שהאורח מתחיל להרגיש קצת בנוח, הוא אמנם עדיין נראה מתוח, אך שקט מאוד. דן הבין שזה האות והחל לדבר על הקווים המנחים של פרשת השבוע, בשילוב שיחות קטנות ומעטות על נושאים שוטפים.
לאחר שסיימו לאכול את הדג, דן שם לב לכך שהאורח מעיין בספר זמירות השבת שלו, כנראה שהוא מחפש משהו. "האם יש שיר מסוים שאתה רוצה לשיר?", הוא שאל בחיוך, "אני יכול לעזור לך אם אתה לא בטוח לגבי הניגון שלו".
פניו של האורח האירו מעט, שינוי שעורר קצת בלבול. "יש שיר שאני רוצה לשיר, אבל אני לא מוצא אותו כאן. מאוד אהבתי את מה ששרנו בבית הכנסת הערב. איך הוא נקרא? משהו עם 'דודי'"
דן עצר לרגע, על קצה לשונו עמדו המילים: 'לא שרים את זה בדרך כלל בבית', אבל הוא תפס את עצמו. 'אם זה מה שהילד רוצה', הוא חשב, 'אז מה כבר יכול לקרות?' ואז אמר בקול רם: "אתה מתכוון ל'לכה דודי'. חכה רגע, אביא לך את הסידור".
לאחר שהם שרו את 'לכה דודי', הבחור הצעיר חידש שוב את שתיקתו עד למרק שהוגש בהמשך. לאחר ששתו אותו דן שאל: "איזה שיר עכשיו?"
האורח הביט במבוכה, אך לאחר שאזר מעט אומץ אמר בנחישות: "אני מאוד רוצה לשיר שוב את 'לכה דודי'".
דן לא היה כל כך מופתע, כי גם לאחר שסיימו לאכול את העוף, הוא שאל את האורח שלו 'איזה שיר עכשיו?', והוא אמר "לכה דודי, בבקשה". דן כמעט שפלט מפיו 'כדאי שנשיר אותו בשקט הפעם, כדי שהשכנים שלי לא יחשבו שאני משוגע', אבל העדיף לשתוק ולמלא את בקשת אורחו.
בסופו של דבר, זה כבר היה יותר מדי עבור דן. "אתה לא רוצה לשיר משהו אחר?" הוא שאל בעדינות את האורח שלו.
האורח הסמיק מעט והפנה את מבטו לרצפה. "אני באמת אוהב רק את השיר הזה", הוא מלמל, "יש בו משהו... אני באמת אוהב את השיר הזה".
את "השיר הזה" הם שרו שמונה או תשע פעמים. דן כבר לא היה בטוח, הוא הפסיק לספור...
מאוחר יותר, כשהיה להם קצת שקט וזמן לשוחח, דן פנה אל מחי ואמר: "בדיוק חשבתי, לא היו לנו מספיק זמן לדבר. מהיכן אתה?"
על פניו של הנער השתקף מבט כואב. הוא הביט שוב אל הרצפה כשהוא לוחש בעדינות: "מרמאללה".
ליבו של דן החל לפעום בקצב מהיר. הוא היה בטוח שהוא שמע שהבחור אמר לו "רמאללה", עיר גדולה בשטחים. אבל מהר מאוד תפס את עצמו, ואז הבין שיכול להיות שהוא אמר 'רמלה', שהיא עיר ישראלית, ואמר לו: "אהה, בן דוד שלי גר שם. אולי אתה מכיר את אפרים וורנר? הוא גר ברחוב הרצל".
הבחור הצעיר ניער את ראשו ברעד ואמר: "אין יהודים ברמאללה".
דן השתנק. הוא באמת אמר "רמאללה!" המחשבות שהחלו להתרוצץ בראשו כאילו התחרו ביניהן. האם הוא בילה את סעודת השבת שלו עם ערבי? רגע אחד, דן! קח נשימה עמוקה ועשה סדר בדברים! לאחר שניער במהירות את ראשו אמר: "סליחה, אני קצת מבולבל. ועכשיו כשאני חושב על זה, לא שאלתי מה שמך המלא. איך קוראים לך, בבקשה?"
הבחור הביט על דן כשהוא מבוהל, נשם עמוק ואמר בשקט: "מוחמד איבן עייש שריף".
עכשיו מוחמד היה נראה הרבה יותר מבוהל ומפוחד, היה ברור לו על מה דן חושב, אך הוסיף במהרה: "חכה! אני יהודי. אני רק מנסה לברר ולדעת להיכן אני שייך".
דן נאלם. מה הוא כבר יכול לומר?
היה זה מוחמד ש'שבר' את השתיקה שהחלה להשתלט לרגע, ואמר בזהירות:
"נולדתי וגדלתי ברמאללה. לימדו אותי שעלי לשנוא את המדכאים היהודים, ולהרוג אותם - זאת גבורה אמיתית. אבל תמיד היו לי ספקות. כלומר, למדנו מה'סונה' (המסורת) ש'אף אחד לא נקרא מאמין עד שהוא לא מבקש עבור הזולת את מה שהוא מבקש לעצמו'. אבל אז חשבתי לעצמי, גם היאהוד (היהודים) הם אנשים, לא? האם אין להם את הזכות לחיות כמונו? אם אנו אמורים להיות טובים לכולם ולבקש את הטוב לזולת, איך זה שאף אחד לא כלל את היהודים ב'כולם' הזה?
הצגתי את השאלות האלה בפני אבי, אבל הוא, בתגובה, זרק אותי מהבית. כך, בלי כלום, רק עם הבגדים שעלי. באותו רגע החלטתי: אני עוזב והולך לחיות עם היאהוד, עד שאברר מי הם באמת".
מוחמד עצר לרגע ואז המשיך:
"באמצע הלילה התגנבתי לבית הוריי, כדי לקחת את החפצים שלי. באמצע האריזה אמא שלי נכנסה לפתע לחדר ותפסה אותי אורז. היא נראתה חיוורת ועצובה מאוד, אבל הייתה מאוד שקטה ועדינה כלפי, אחר כך היא שוחחה איתי. אמרתי לה שאני רוצה לחיות עם היהודים זמן-מה ולברר מי הם באמת, ואולי יום אחד אצטרף אליהם – יכול להיות שאתגייר.
היא החווירה עוד יותר ממה שהיא הייתה ואמרה לי את מה שאמרה, חשבתי שהיא כועסת, אבל לא, היא לא כעסה. נראה היה שמשהו אחר כואב לה, ואז היא לחשה לי: 'אתה לא צריך להתגייר. אתה יהודי'.
הייתי המום. הראש שלי החל להסתחרר, ובמשך דקה לא יכולתי להוציא מילה מפי. התחלתי לגמגם, 'ל... למה את מתכוונת?'
'לפי היהדות', כך היא אמרה לי, 'הלאום של הילד נקבע על פי האמא. אני יהודיה וזה אומר שגם אתה יהודי'.
אף פעם לא ידעתי שאמא שלי יהודיה. אני מניח שהיא לא רצתה שאף אחד ידע מזה. היא לא הרגישה בנוח בדרך שהיא בחרה, כי פתאום היא לחשה לי: 'עשיתי טעות כשהתחתנתי עם ערבי. אבל אתה, תכפר לי על הטעות הזאת'.
אמא שלי תמיד דיברה כך, בצורה פואטית כזאת. היא הלכה להביא כמה מסמכים ישנים ונתנה לי אותם: תעודת הלידה שלי ותעודת הזהות הישראלית שלה, כדי שאוכל להוכיח את יהדותי. יש לי אותם כאן, אבל אני לא בדיוק יודע מה אני אמור לעשות איתם.
כשאימי נתנה לי את המסמכים נראה היה שהיא מהססת לגבי מסמך מסוים, אבל אז אמרה: 'קח גם את זה איתך. זוהי תמונה ישנה של סבי וסבתי שצולמה ליד קברו של אחד האבות הקדמונים של משפחתנו, קבר אותו הם חיפשו ומצאו בצפון הארץ, ושם הם הצטלמו'".
דן הניח את ידו על כתפו של מוחמד. מוחמד הביט עליו, מבוהל אך מלא תקווה. "יש לך כאן את התמונה?", שאל אותו דן.
פניו של מוחמד האירו באחת. "בטח! אני לוקח אותה איתי לכל מקום". הוא קירב אליו את התיק והוציא משם מעטפה ישנה ובלויה.
דן הוציא בזהירות את התמונה מתוך המעטפה, הרכיב את משקפיו, והביט בה היטב. הדבר הראשון בו הבחין היה קבוצה משפחתית, שעל פניו, נראית כמשפחה ספרדית עתיקה מלפני זמן רב. דן מיקד את מבטו על הקבר שהם עמדו סביבו. כאשר קרא את מה שהיה כתוב על המצבה, התמונה כמעט החליקה מידיו. הוא שפשף את עיניו כדי להיות בטוח אם הוא ראה טוב את מה שהבחין בו. לא היה שום ספק. זהו בית העלמין העתיק בצפת, והכיתוב על המצבה הראה ללא ספק שזהו קברו של הצדיק המקובל רבי שלמה אלקבץ זצ"ל – מחבר 'לכה דודי'.
קולו של דן החל לרעוד מרוב התרגשות כאשר החל להסביר למוחמד מיהו אותו 'אב קדמון' שלו. "הוא היה חברו של האריז"ל הקדוש, תלמיד חכם עצום, צדיק ובקיא בקבלה. ומוחמד, אביך הקדמון הוא זה שכתב את השיר ששרנו לאורך כל הסעודה: לכה דודי!"
עתה היה זה תורו של מוחמד להיות בהלם.
דן נעמד, מתפעל ממה שקרה והושיט יד לעברו, שעד כה רעדה מפחד, ואמר: "ברוך הבא, מוחמד. ועכשיו, מה דעתך לבחור לעצמך שם חדש?"...
יפה......יאירו
וואי.מדהים!הילה =]
יפה ממש...smile1
באיזשהו שלב חשבתי שזה פרסומת לתרומות ליד לאחים...
ממש יפההה!!!!
גם אני... ובאמת זה מעורר לתרום להם!אזמרה...
=לתרום לעם ישראל, לתרום לנו, לתרום לה' יתברך, שאורו יזרח עלינו...!
הסיפור הזה מפעים עד אין סוף! הרעיד לי את מיטרי הנשמה!
תודה רבה...!
זה גם מגביר את הכח והעוצמה - בתפילות על עם ישראל! עוד, עוד, בכל רגע!
כל מעשה טוב, כל מחשבה טובה, כל נטילת ידיים, כל ברכה, כל טוב שרואים:
לכוון לגאולת הפרט וכלל של עם ישראל המתוק הזה!
ממממש חזק...ילץ
שכוייח!!
זה אמיתי הסיפור?
ואיך קראו לו בסוף?
שבת שלום!
וואו!חזקק..קראתיך
אמיתי ולא פרסומת, יש עוד סיפורים -''ברסלב ישראל''מתנחל גאה.
מזה ספר?ילץ
זה אתר אינטרנט..מתנחל גאה.אחרונה
לכל מי שמעוניין להמשיך ולהתעדכן על "ברסלב צפת"אנונימי (פותח)
בס"ד
יש אפשרות ע"י פניה אישית אלי לקבל לינק של הכתבה שפורסמה בטלויזיה, על חשיפת פרשיית הפדופיליה בצפת,
בקהילתו ה"קדושה" של "קעניג ושו"ת", ככל שיהיו הדברי מזעזעים יש להמשיך ולפרסם זאת ברבים, עד שיובאו האחראים
לדין ויתוקנו עשרות רבות של זוועות ופשעים שנעשו ע"י מש' קעניג מצפת!
מכיון שמנהל הפורום נבהל מהכתבה , אבקש לפנות אלי אישית כדי לקבל את הלינק!
בכבוד רב!
ובתיקווה שיש עוד יהודים שאכפת להם!
לצערינו הבנתי שגם בצפת החליקו...פונפוןאחרונה
שבת מבורכת לכולנו!מאחורי הקו
גם לךנח נחמן מאומןאחרונה
תיכוניסטית שרוצה להתחזקאנונימי (פותח)
מממ, במה זה מתבטא, "לעזור לה"?פלספניתאחרונה
בעזהי"ת
אם זה מתבטא למשל בשיחות טלפון וכאלה, שאלות באמונה, תשובה באמונה וכל מיני כאלה- אני אשמח ממש.
להגיע לרמת השרון כבר יהיה לי קצת יותר קשה.
תיכוניסטית? איזה כיתה? אם ט או י', אז לחלוטין סבבה. פשוט יהיה לי טיפה פאדיחות אם היא תהיה גדולה ממני. יא אני אשרוד, יב' כבר לא.
קיצור, אם תוכלי למסר"ש לי פרטים ונראה אם אני יכולה לעשות משו...
חבר'ה,כל מי שרוצה לטוס לאומן-קראתיך
הר' ארוש אמר שכל מי שרוצה לטוס שיטוס לפני פסח כי בפסח אנחנו ניגאל...בע"ה!
אז תזדרזו.....
אוך.. ואני בניתי על ט"ו באב... ;(mama
מה נעשה??
יאללה גאולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבא!!!!!!!!! רוצים אותך!!!!!!!!!!! בוא כבר.....
יש כרתיסים בחינם?נח נחמן מאומן

אני מבקשפונפון
באתרים אחרים של ברסלב יש הרבה בלבולים על כל מיני הכרזות של רבנים שקבעו מתי יבוא משיח. כמובן נגד דעת רבנו שאמר שדווקא ביום שמדברים שמשיח יבוא הוא לא יבוא באותו היום!
וצר לי להיות תמיד העוין כלפי הרבנים, אבל מאידך אי אפשר לשתוק, כי הם מעכבים את הגאולה.
למשל ההכרזה הזו שלנסוע לאומן בניסן (כמובן רק דרך מעיינות החיים שבחזקת הרבנים הללו ואם לא הם יקללו אותו) לפני שתבוא הגאולה... זה ממש מבעס את השכל!
אני נמצא כאן כבר כמה חודשים ויש כמה פרחים נפלאים שאני שמח להשקות אותם וגם להינות מריחם הנפלא, אבל מאידך כל שניה צץ איזה מושפע שמשפיעים עליו שקרנים - אז אשמח לשתוק כשמחרפים אותי אבל לשתוק כשמדברים נגד הצדיק בשם הצדיק?
סבא ישראל אמר "אין לנו שום קשר איתם" לגבי השקרנים שמסתירים את האמת, ואני שמח להכריז זאת בפורוםפ הזה שאין לנו שום קשר עם ההכרזות על בא המשיח.
נשמה לפי דבריך הבנתינ נח זה הכל
בס"ד בר"ה
שדיברת על הרב ארוש אז חס ושלום שאחרים גם לא יבינו כמוני חזור בך מדבריך כי חס ושלום לנו לדבר על צדיק נורא שכזה
בעד דברי "פונפון"!ד.לוי
פונפון אתה אדם שצריך לעשות תיקון לנשמה שלך ...matan2
אתה פגעת בהמון יהודים בעם ישראל [אחד מהם זה אני]ויש פה בפורום עוד שנפגעו ממך...
כל הפונפון וכל הנחמניות שלך היא לא שווה כלום,,כל הפאות והזקן שלך לא שווים בגרוש אם זה אהבת ישראל שלך...
לא שווה כלום אם זה הדרך ארץ שלך....
פשוט בושה ותתבישששש!!!!
קראתיך כנס/י דחוףף!!matan2
א' כל מתי שמעת את הרב ארוש אומר שלפני פסח המשיח צריך להגיעה???
והאם שמעת באוזניםם שלך שהוא אמר "שהמשיח בא לפני פסח"???
אהבת ישראל זה ואהבת לרעך כמוךפונפון
אני לא מוכן להיות יפה נפש ואוהב ישראל ולהכשיל אחרים
מי שמזיק צריך להודיע שהוא מזיק
ומעכשיו אין סיבה לדבר יותר. כי אם אני אמשיך לדבר אז זה סתם דיבורים רעים.
אשריך מתן,
בשביל מה לדבר אם אפשר לחפור...פונפון
קראתיך מתי הוא אמר את זה? לא שמעתי.מתנחל גאה.
בע"ה ית'
אני יודע שהוא רמז על י"ד ניסן שזה זמן גדול לגאולה וכדאי להיתאמץ מאוד מאוד ביום זה-כי הגאולה תבוא בע"ה..
אני שמעתי באוזניים שלי ש:sara139
שה' ארוש אמר שהיה רק פעמיים ליקוי חמה בי"ד בניסן וכל פעם שהיה היה גם גאולה לעמ"י והשנה יוצא שיהיה ליקוי חמה בי"ד בניסן... ולכן...
ואגב- מה זה ליקוי חמה??
|מתפדאח|
ה' הוא המלך!מכאל 2 3
ב"ה ית' בר"ה
ערב טוב
לכול הם ישראל
א הרב שלום ארוש לא ימצא את הזה אם ליקוי החמה זה כבר לפני 3 חודשים דברו על זה(בארך)
ב' פונפון צודק 100% בזמן של רבי נתן אמרו שהמשיח צריך לבוא באותו שנה
אמר מורנו ורבנו הקדוש רבי נתן שמשיח לא יבוא למה כי אמרו באיזה שנה הוא יבוא!
ה' מלך ה' מלך ה' ימלוך לעולםמכאל 2 3
ב"ה ית' בר"ה
אני ישמח בחסדי ה' לשמוע בדיוק מה הרב שלום ארוש אמר !
הוא לא אמר שהמשיח יבוא בי"ד הוא אמר שזה זמן לגאולהמתנחל גאה.
בע"ה ית'
רציתי לישאול אותו השיעור-לא הצלחתי-היו כ"כ הרבה אנשים-והגעתי באיחור של 10 דקות..
אם אני לא טועה כתוב ששלושה דברים באים בהיסח הדעת, אישה, משיח, ולא זוכר את השלישי..-(נישמח אם מישהו יזכיר לי ) וכתוב תיפח רוחם של מחשבי קיצים.. אנחנו מאמינים באמונה שלמה בביאת המשיח. זה אחד העיקרים.
הבעש"ט אומר- שפירש את נעים זמירות ישראל -"קרבה אל נפשי גאלה" שאדם צריך להיתפלל על גאולה פרטית, להכשיר את עצמו לקראת הגאולה הכללית,
"קרבה אל נפשי גאלה"- היא תפילה של גאולה פרטית של הנפש מגלות היצר הרע, וכשיגאל כול אחד פרטית אז תיהיה אחר כך גאולה כללית- ויבוא משיח במהרה בימינו!!!, - ''וידעו אותו מקטנם ועד גודלם-לעשות הכול לשמו יתברך בלבד!!''
הבעש"ט גם כותב ב''כתר שם טוב'' תפילה לבוא הגואל, זה ארוך אז אין לי כוח להעתיק, אם יגידו פה שרוצים נעתיק בהיזדמנות..
|
|
|
|
משיח אישה ועקרב. נראה לי.יאירו
....יהודי_פשוט
כפי שזכור לי טוב זה
עקרב,נחש ומשיח
רבי נתן זצוק"ל נותן על זה בפירוש בלקוטי הלכות על אותו מדרש
מחברה ששמעה אותו אומר..אז זה לא הנפצות או משו...קראתיך
כן נכון, -מתנחל גאה.אחרונה
בע"ה ית'
נס.. חזרתי לישיבה והחברותא שלידי למדו את זה בגמרא.. קפצתי ישר.. עקרב,לא זוכר-(אוףףף),ומציאה, -(מציאה זאת אישה..) אבל גם משיח,-אני חייב למצוא איפה ראיתי את זה בע"ה ית'.
יפה מאוד!אזמרה...
-הדברים מהבעל שם טוב, על הגאולה הפרטית והכללית.
(נראה לי... שגם מציאה באה בהסח הדעת... או אבידה...)
דווקא נשמח להתפלל מהתפילה של הבעל שם טוב על הגאולה...!
1)"פתאום יבוא אל היכלו"-המשיח יבוא פתאום, בהפתעה...
2)"אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח, ואף על פי שיתמהמה אחכה לו
בכל יום שיבוא"!
3) "היום אם בקולו תשמעו"!-
הרמב"ם אומר, שכל אחד צריך לראות עצמו- כאחד שמחזיק את העולם!
מעשה שלילי שלו- יביא חורבן, וירחיק את הגאולה,
ומעשה טוב- יושיע את העולם, ויביא היום את הגאולה!
ואין פה מה להכניס חכמות... ככה ה' רוצה שנחיה...(ראו לעיל...)
שנזכה כולנו במהרה לאורו... לגאולה שלמה!
היום...!
אמן..אשרייך!קראתיך
מומלץ לקרוא הכל בסבלנות...להתגלות המשיח!אזמרה...
הרב אריה ליפו שליט"א, אמר לנו אתמול בשיעור- באולפנה:
בזוהר כתוב, שרגלי המשיח עומדות על הר הזיתים, וכשרגלי ישראל יגיעו לרגלים שלו- אז הוא יתגלה!
ומה יגרום שהרגליים שלנו יהיו במצב הזה....
קפיצות וריקודים...!
בזכות שמחה, ריקודים והמחאת כף- אפשר להביא את המשיח!
הוא הזכיר... שרק בשביל זה שווה לנו להיות בשמחה...
בשביל הגאולה!
הוא לימד גם תורה בליקוטי מוהר"ן (כ"ה אולי, מי שיודע שיזכיר לנו...),
שבה ר' נחמן מביא משל:
כמו שהאנשים במעגל ריקודים, מכריחים מישהו מסכן ששיושב בצד- להצטרף אליהם,
ככה אנחנו צריכים למשוך את היגון והאנחה- לתוך השמחה!
הרב תיאר לנו תחרות... בה רצים על הסוסים- הששון והשמחה..
והם כמובן הכי חזקים...- אז הם משיגים! - "ששון ושימחה ישיגו".
רואים את זה היגון והאנחה.. ובורחים מהזירה... -"ונסו יגון ואנחה"...
ומה, הששון והשמחה יתנו להם להשאר לבד?
לאאא... הם רצים אחריהם.. לשמח גם אותם...
וברוך ה'- הם שוב משיגים... ומעלים אותם על הסוס הדוהר...
-"ששון ושמחה ישיגו" !
שנזכה, שהששון והשמחה בלב- ישיגו את היגון והאנחה,
אך ירוממו גם אותם אל האור!
ושנזכה למשוך איתנו עוד יהודים אל השמחה!
תודה, הרב אריה! שימחת אותנו עד כלות הנפש!
יפה רחל שלהבתיה..ממש זווכרת פש..יקירה
(:אזמרה...
מתוקה את...
התורה הזאת, על "להפך את היגון והאנחה לתוך השמחה"-
היא בליקוטי מוהר"ן תנינא כ"ג. כדאי מאוד לעיין!
אשריכם!
תישמאו סיפור אמיתי שקרה לינח נחמן מאומן
תודה לריבונו של הולם לו יחולתי לעמוד בסבל אזה
פרשת פקודיאנונימי (פותח)
על הפאות צריך לשלם !!!אנונימי (פותח)
הן אומנם גדלות מעצמן וגם הזקן אבל מה לעשות רבנו אומר בתורה כג' שמצוות (כל דבר שהוא רצון ה' נקרא מצווה) שעושים בלי לשלם עליהן ממון אין בהן שלמות.
אז איך משלמים על הפאות (ולא רק עליהן אם נתחיל לחשוב על זה)??
נותנים צדקה לצדיק שבזכותו זכינו להם וקיבלנו אותם ושברנו את כל המניעות עליהן.
איך נותנים צדקה לצדיק ??
מגלה רבי נתן בסוף חיו:"עכשיו אני אומר לכם, שעיקר עיסקכם יהיה להדפיס את הספרים, שיתקיים יפוצו מעיינותך חוצה, ותהיו חזקים בממון, ברצון ובטרחא"
"...והעיקר ליתן צדקה להוגן וכו', ואין שום צדקה נחשבת כמו צדקה של הדפוס, ומאילך תבין וכו'..."
עלים לתרופה מכתב לר' אפרים,יב' כסלו תר"ד
ר' ישראל דב אודסר התפלל התייגע וחסך מלחמו כדי לקיים את ציוויו של ר' נתן אך רק אחר הסתלקותו זכה לגמור בפועל והקרן להדפסת הספרים בהנהלת נכדו עמרם הורוויץ הי"ו הוקמה על פי צוואתו של ר' ישראל וזכתה בחסדי ה' להדפיס ולהפיץ את ספרי רבנו ורבי נתן בחן והדר ובכמויות אדירות שאין דומה להן והיא הגוף העיקרי הנושא בעול המשימה לקיים את צוואת רבי נתן זי"ע כבר 14 שנה!
הקרן נמצאת בשעת הדחק,חייבים להתעורר לפתוח את הלב והיד ולעזור כדי שהאש של רבנו תוקד עד ביאת המשיח!
"עיקר התקשרות להצדיק הוא ע"י צדקה." ליקוטי הלכות העושה שליח לגבות חוב ג'
חיזקו ואימצו כל המייחלים לה'
יפה איפה ראיתה את זה?נח נחמן מאומן
[fs] 20
יפה איפה ראיתה את זה?

תודה על המחמאהאנונימי (פותח)אחרונה
אבל לא המדרש עיקר ושקר החן והבל היופי העיקר זה המעשה ועיקר העשיה דקדושה היא צדקה ,כך אומר ר' נתן.
מה אנחנו עושים אם כל הדיבורים היפים האלה...
תכלס' (לתכלית) מי שרוצה לעזור שיצור איתי קשר במסר אישי לגבי תרומות שיועברו ישרות ובאחריות להנהלת הקרן בירושלים. חיזקו ואימצו
הסבא הקדוש משפולאמושיקו
לא אבנתי את השאלהנח נחמן מאומן
בגלל המחלוקת שהיתה בינו לבין רבינוד.לוי
בהתחלה הסבא משפויילא היה מאוד אוהב ומכבד את רבינו הקדוש עד שרבינו בא לגור לידו ואז הסבא משפויילא התחיל לחלוק בצורה חריפה מאוד על רבינו וכו'....
לכן חסידי ברסלב לא כ"כ מתיחסים אליו היות והוא גרם להמון עוגמת נפש לרבינו הקדוש...
מה פירוש לא מתיחסים אילו?מושיקו
לא מתייחסים אליו זה אומרשב ממצולותאחרונה
שלא מתייחסים אליו נקודה כמו שלא שמעת את השאלההזאת קודם כי אותנו זה לא מעניין חלק על רבינו? עניין שלו! יותר נכון בעיה שלו וזה באמת בעיה בדרך שבה נהג
לא שייך לדבר על זה וזהו
לא אנחנו שנבזה אחרים זאת לא דרכנו מי שרוצה יכול לחלוק ולבזות אותנו עד מחר,אדרבה רבינו ז"ל החזיק טובה לחולקים עליו אבל כמובן שרבינו לא השיב מעולם לא רבינו ולא אנ"ש
ועם כל הכבוד לסבא משפולא שהוא צדיק גדול היו המון צדיקים במהלך הדורות וזה לא אומר שאני חייב ללמוד את הספרים של כולם וללכת על פי דרכם של כל אחד מהם,בטח לא מי שביזה תלמידי חכמים ובפרט דבר הקרוב אליי
שורה תחתונה לדון בזה או הוא עצמו לא יעזרו לי להתקרב לה' אז זה לא שייך אליי יש לי את רבינו ודי לי בזה העולם
אני חייב עצהנח נחמן מאומן
היום המחנך שלי תפס אותי בחדר לימוד ביגלל שהמורה אמרה לו שלו אגתי לשיעוראו דיבר איתי
ואחריאח אותי לחזור לילמוד מה לאסות אני די נהנה לאבריז מישעורים אלו וללכת לחדר לימוד
אח אים זואת יש לי חובות כלפי המוירים
כל זמן שאתה עושה טוב כלפי השםפונפוןאחרונה
אל תסתכל על אף אדם בעולם
אבל כלפי המורים שלך תשתדל להתייחס אליהם בכבוד. למשל תקנה להם מתנות זולות וחמודות (כמו המדבקה החמודה ששמת שלניכם עם הילד השמנמן והפיאות) תציע להם קפה. תפרגן להם. תסביר להם בקריצת עין שמה שאתה ברוח מהשיעורים זה לא אישית רק פשוט ליבך חפץ בדברים טובים אחרים. בקיצור, תיהיה גיבור!
והכי חשוב גם לא להקשיב לי בשום דבר.... תזהר, אנשים כמוני ויפים יותר ממני יכולים לגרום לך נזקים בכל המובנים...
אז מה עושים?
אל תקשיב לי, תקשיב לרבי נחמן!!! שאמר להתבודד ולבקש מהשם עיצות אמיתיות.
תוכל לספר לו מה עובר עליך ושיעזור לך להבריז מבלי שאף אחד יפגע וכו'
אל תשכח, השם שלך מחייב אותך לשיר בשמחה בכל עת - ננח נחמ נחמן מאומן.
אתה הכי חמוד בעולם!
לחפש את הצדיק...mama
יש לי חידה בשבילכם. 
נראה מי ידע את התשובה. 
רבנו חילק את חסידיו ל 3 קבוצות.
מהן?
הפותר נכונה יזכה בפרס!! (משמיים...)mama
אין לי מושגsmile1

לא נורא... עוד מעט תדעי את התשובה...mama
יאללה חבר'ה זה לא כזה מסובך!!
בהצלחה...
ממ,פלספנית
בעזהי"ת
ברסלברים, נ נחים, ושפויים.
=)
חחח הרגת אותי מצחוק... 


mama
פלסטינית - למה את דורסת אנשים?פונפון
עד שאנחנו מתפטרים כאן מכמה פלוצרים עויינים שאין בהם ממש- באת את?
נו באמת... לא יפה.mama
דרך אגב, אתה לא מגיב במקום המתאים. תלחץ על התגובה בהודעה שאליה אתה רוצה להגיב.
וחוץ מיזה.... באמת אין אפאחד שיודע את התשובה???
מממ,פלספנית
בעזהי"ת
למעשה, לא באתי לפה ע"מ להרוס לפורום, אתה יודע.
באתי כדי ללמוד.
חבל שקשה לך להכיל אנשים ששונים ממך. ז"א- זה נורא חכם לצטט לנו כל היום פסקאות של רבינו, אבל נראלי שכשמישו אומר דעה ששונה משלך- זה לא סיבה להשתמש בביטוים כאלה.
בכלאופן, באתי לשעשע- לא אמרתי שום דבר מתוך כוונה לזלזל ח"ו, עשה עם דברי כטוב בעיניך.
פלסטינית????
התקבלה הברכהפונפון
רבנו מהפך הכל לטובה
אגב, נשמח גם ללימוד
כדאי שתסתכל על דבריך כלפי עצמך קצת.מאחורי הקו
תגיד את התשובהנח נחמן מאומן
אני אשמח להגיד אותה, א ב לmama
אף אחד לא ניסה לענות עליה אפילו!!!(חוץ מהפלספנית...)
ה י י ת כ ן ?
אולי יש כאן הרבה ענוים... צדיקים נסתרים...פונפון
במקרה אני יודע
כת אחת שבאה בשביל האוכל
כת שניה בשביל תורה
כת שלישית האופיים בלב הצדיק...
כת שבאה בשביל אוכל זה אנשים שבאים לצדיק כי כיף אצלו...
כת שבאה בשביל תורה זה אנשים שעמלים בתורת הצדיק וקיום עצותיו
כת שלישית האפויה בלב הצדיק אלו האנשים שחפצים בהתגלות הצדיק ולא חושבים על עצמם לא ברוחניות ולא בגשמיות
וואי איך שימחת אותי עכשיו! באמת!!!mamaאחרונה
וזו התשובה הנכונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אשריך....



יאללה עכשיו לפתוח שרשור מזלטובים לרגל הזכיה בפרס...
לכל הציונים האמיתיים ואוהבי ארץ ישראלפונפון
נא לפרסם בכל מקום את העצומה להעלאת עצמותיו הקדושים של רבנו נחמן מברסלב.
עברנו את פרעה נעבור גם את זהפונפון
אני מקוה מאוד שחתמת
אם כי לא נראה שהעצומה הזו היא זו שתביא את המהלך, אבל בודאי שעצם הרצון של החותמים יעורר את רבנו
אשריך אוריה - ראיתי שחתמת - חזק ואמץפונפון
אחים!!מאחורי הקו
בע"ה
אין רעיון מבורך מזה!
אני תוהה מה הרבי בעצמו היה אומר אילו ידע שיהודים יורדים מהארץ בשבילו!
אחינו, זו סוגיא ישנה - שמע עיוני:פונפון
הרבי שמח לכל מי שנוסע אליו
תרגע נא עם הקיצוניות שלך ושמור אותה לרגע שיתגלו העמלקים ואז גם אני אצטרף
בנתיים הרבי שמח לכל מי שנוסע אליו
וגם אינו כועס על מי שנשאר...
הכל רחמנות גדולה!!!
ולעניין העלאת עצמותיו הקדושים - זו גילוי דעתו בספר חיי מוהר"ן שרצונו בכך, ובנתיים אנו רוצים להמשיך להגיע אליו ואם זה באומן אז אומן.
אבל בבקשה ממך, ומכל המשתתפים: לא להסיט את השרשור הזה לנושאים אחרים
למה אתה מנסה לקפוץ גבוה סתםשב ממצולות
ומה לך לפרש את דברי רבינו או לחשוב שאתה מבין יותר טוב מאנ"ש בדורות הקודמים?
אולי תירגעו עם כל הרעיונות האלה של לנסות ולחדש דברים? ואולי תעיינו עוד בשאר הספרים כדי להבין למה רבינו רצה להיטמן דווקא שם?
ראו ערך גן סופיא-אומן
לעניות דעתיאנונימי (פותח)
אני ממש לא יודע מה .
מה שכן,ידוע שר' ישראל דב אודסר דיבר ופעל לטובת העניין הזה אבל בשלב מסוים הפסיק.
מה שאני כן יכול אולי להגיד זה שאם אנחנו מסתכלים על השכל שבדבר הזה מה הרעיון שעומד מאחריו: זה לבטל את פערי התיווך והטווח ביננו, עם ישראל, לרבנו הקדוש. פערים שכל מיני מתווכים: א.גשמיים, הינו סוכני נסיעות וכדו' וב. 'רוחניים ' כביכול היינו כל מיני רבנים שבאים אלינו 'בשם רבנו'-המתווכים האלו מרוויחים הרבה כסף מהפערים והמרחקים האלו שהם דימיוניים לחלוטין כי הצדיק בעצמו יורד ומאיר ועוזר לכל אחד לכל מי שרוצה באמת וממילא גם נוח וריווחי לאותם מתווכים שרבנו יהיה גם רחוק בגשמיות מאיתנו ושנצטרך אותם בשביל להגיע לצדיק בשתי הבחינות,ברוחניות וגשמיות.
ואת זה ברור שר' ישראל רצה במסירות נפש עצומה לבטל.
ואולי ככול שאנחנו נתעורר מיצדנו לבטל את הפער הרוחני נזכה שיתבטל הפער הגשמי ורבנו יגיע לכאן בגשמיות.
אני רוצה שרבי נחמן יהיה בארץפונפון
ישראל
קרוב לכל עם ישראל
גם בגשמיות
עובדא שרבים נוסעים אליו בגשמיות, מראה שאפילו שהוא איתנו ברחוניות זה לא מספיק... כי צריך גם את העניין הגשמי של הד' אמות וכו'.
קל לאנשים להגיד שלא צריך כי הם זוכים להגיע אליו
אבל מה עם משה חלפון מבית שאן?
ומה עם עשרות אלפי התורמים למאות חסידים למען הנסיעה, הם לא צריכים להיות אצלו בראש השנה?
גם אני רוצהאנונימי (פותח)
גם אני רוצה שרבנו יהיה בירושלים (למרות שאני לא יודע איך אצליח לחיות בצורה נורמלית ביום יום כשרבנו נמצא במרחק 10 ד' נסיעה בהבית)
אבל מה רצון ה'? מה רצון רבנו? למה סבא אמר בר"ה האחרון באומן שצריך לקנות שם את הדירות כי ניסע לאומן לדורי דורות? אני יודע שיש כל מני דיבורים וכל מני שמועות וסיפורים לכל מני כיוונים אבל אחרי שקצת הסתובבתי והתבסמתי בין 'אנשי הסבא' למינהם וגווניהם הגעתי למסקנה פשוטה שכשיש בילבול סתירות וספקות צריך להיזהר "לא לדרוש במופלא מאיתנו" לא לחפש "חדשות" גם כשמדובר בתלמיד אמיתי של הצדיק האמיתי. סבא השאיר לנו צוואה כתובה וחתומה ומפורסמת לכל עם הוראות מפרושות, פשוטות וברורות איך ובאיזה אופן ומה העבודה שאנחנו צריכים לעשות כדי להביא את הגאולה ומי אחראי על כל העסק הזה.שנזכה לקיים את רצונו הברור בפשיטות בלי לחפש כל מני פרוייקטים נוצצים אנחנו נעשה את שלנו בהדפסת והפצת הספרים לכל בית בישראל כל יהודי גם למשה חלפון והצדיק יעשה את שלו ובבוא היום במהרה בימנו הוא גם יבוא לפה וזה יהיה בזכות זה- בזכות המפיצים והמתפללים הפשוטים ולא ע"י שום שתדלנות אחרת.
אשריך יא צדיק אוהב ארץ ישראלפונפון
פונפון,מאחורי הקו
רבינו הוא האמת אבל לסוע לאומן זו כבר מצוה הבאה בעבירה!
זה לא יעזור לך!אנונימי (פותח)
גם אם תנסה בכל מחיר לקשר בין רבי נחמן לציונים זה לא יצליח לך
מסיבה פשוטה,שזה לא קשור בכלל [עמוק ביותר]
ומה זה ציונים אמיתיים? סאטמר, ויזניץ, [בעע...] ברסלב אולי?
נראה לי שמה שאתה מגדיר כציוני אמיתי זה מי שחושב כמו שחושבים אותם
סאטמרים יחד עם שנאת ישראל ועוד כמה דברים "נחמדים"
אז אנא,לא לקשקש
רונן ברמן[ . ] כבוד רב
ציוני - אוהב את הארץ שהשם נתן לעם ישראלפונפון
כל ספרי רבנו מלאים בעניין ארץ ישראל
רבנו אומר שאין אדם מנצח את מלחמת היצר עד שהוא נכנס לארץ ישראל
וכששאלו את רבנו על מה התכוון באומרו ארץ ישראל? השיב להם: ארץ ישראל ממש עם הבתים וכו' (לשלול את הסוברים שאולי כוונתו לבחינות ועניינים אלא כוונתו בפשיטות לאדמת ארץ ישראל)
זאת אומרת שאפילו הבעל שם טוב והגר"א וכו' שלא הצליחו להכנס לארץ ישראל כביכול לא נצחו לגמרי את המלחמה.
אבל רבנו זכה וניצח שהצלייח להכנס לארץ ישראל (למדו בספריו הקדושים כמה מלחמות הוא עבר עד שהצליח)
וחשבתי לפרש מה שרבנו אמר נצחתי ואנצח, שהוא ניצח במה שנכנס לארץ ישראל והוא ינצח במה שיכנס שוב.
חתימות בבקשהפונפון
אני חושבתשירו למלך
ואל שבחו"ל לא יקומו לתחיה..
אז מה זה אומר?
שחייבים לעלות את עצמות רבינו לארץ!
סמכי על כוחו של רבינונ נח זה הכל
בס"ד בר"ה
שגם אם הוא יהיה בהונלולו הוא יקם ישר אלינו אמן בקרוב עכשיו!!!
אני אומר שמי שלא מאמין שזה אפשרי זה כמונח נחמן מאומן
אליה!!!!!!!!!!!!!!
רבנו לא חפץ להיות שםפונפון
הוא חפץ שיהיו מליון ומעלה יהודים סביב ציונו בירושלים!!!
הוא לא חפץ שנוכלים יתעשרו מהנסיעה לאמן הוא חפץ בתיקון כל ישראל
אני מסכים איתכה ב100%נח נחמן מאומןאחרונה
לב נשבר יקר מאד!!!mama
"לב נשבר יקר מאד. ודע, שלב נשבר ועצבות אינם ענין אחד כלל, כי עצבות הוא כמו שהוא בכעס וברוגז,
אבל לב נשבר הוא כבן המתחטא לפני אביו, כתינוק שבוכה וקובל לפני אביו על שנתרחק ממנו,
וזה יקר וחביב לפני השם יתברך. והיה טוב שיהיה לו לב נשבר כל היום, אך מחמת שרב בני אדם יכולין בקל לבוא
מלב נשבר לעצבות, שהוא מזיק מאד מאד, רחמנא לצלן... על כן צריכין לייחד לו איזה שעות ביום
לפרש שיחתו בלב נשבר, ואז לבד יהיה לו לב נשבר ושאר היום יהיה בשמחה."
(ליקוטי עצות, התבודדות)
אבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אמן. על ידי שמחה מגיעים להכל!פונפוןאחרונה
ההתבדודות והשמחה הם באים ביחד.
בלי שמחה קשה להתבודד ובלי להתבודד קשה לשמוח.
אבל, רבנו אומר שישמח את עצמו בזה שהוא לא גוי או אפילו במילי דשטותא, ואז יגיע לשמחה ויוכל להתבודד. נמצא, ולכן מסתבר שצריך לעבוד הרבה על שמחה.
מחזה יפהפה שראיתי היוםשירו למלך
סימטה צדדית שכזו, ופתאום מה אני רואה? איזה ברסלבר חמוד
יושב לו בשקט,בחושך,לבד, ומדבר אל הקב"ה!! מדבר מדבר, מוציא
את כל מה שיש לו בפנוכו, וזה כ"כ ריגש ושימח אותי!! המונמון!! כ"כ!!!
זה ממש מרגש לראות כזו התבודדות, הלוואי שכולנו נזכה בע"ה להתבודדות
ראויה וטובה בע"ה שבעזרתה נוכל להפוך עולמות לשנות דברים, את עצמנו את אחרים
ולהתקרב כמה שאפשר לה' יתברך!!
אשרינו שזכינו!!!!!!!!!!!
חיזקת מאוד!פונפון
איזה קטע... זה קרה לי גם פעםmama
אבל הפוך. אני הייתי זאת ש"תפסו אותה" כאילו. "תפסו"- כי זה אמור להיות התבודדות, במקום שאין בו עוברים ושבים, אבל אשריו שזכה גם לזה, הלוואי על כולנו שנזכה להתמיד בזה.
הקיצור, אני התבודדתי איפשהו במקום שלא עוברים בו אנשים בד"כ(מרחק הליכה מהבית), וכשהייתי בדרך חזרה הביתה, אז עדיין היה לי קשה פתאום להפסיק לדבר עם השם, כי הייתי כבר בשבונג(או איך שלא כותבים את זה), ולא שמתי לב שמישהו בא לקראתי וקלט אותי ממלמלת לעצמי כמו איזו סהרורית...
אבל למי אכפת בעצם???
אותי אף פעם לא "תפסו" אבל גם לא רעיתי אףנח נחמן מאומן
זו תהבהחחשירו למלך
סתם אבל לא יודעת,
כלומר לבנות זה די מסובך לצאת להתבודד במקום שקט וחשוך וכו', כי בכל זאת מסוכן יותר לבנות, למרות
שגם לבנים זה מסוכן..אבל משתדלים איפה שיש מקום פנוי ושקט וזה ממש עוזר וכיף נורא.
ב"ה
את צודקת, אבל אני משתדלת לא להיבהל מסתם,mama
ולפני שאני ניכנסת לאזור החשוך (והמפחייידדדדדד
חחח צוחקים איתך...) אז אני באמת מתפללת להשם ואומרת לו:
אבא. בבקשה תעשה שאף אחד לא יעבור פה עכשיו, שאני אוכל לדבר איתך חופשי, בלי שיפריעו לי...
כי פעם ב יכולה לעבור לי פתאום איזה מכונית (תלוי באיזה שעה אני עומדת שם), וזה לא כיף שרואים אותך כי זה מוציא מהריכוז... זה מפוצץ ת'בועה של הדיבור עם השם... לא נורא. חוזרים לזה מהר.
הקיצור. ברור שאם זה היה מקום מסוכן, לא הייתי עומדת בו. אבל זה מקום לא סיממפטי. זה הכל. מתפללים, מאמינים. זהו. לא צריך יותר מזה...
אל תיבודד במקום מסוכן חוז מיזהנח נחמן מאומן
נגיד אני גר בישוב ובניתי לי מאחורי הבית מין "חדר" כתן ששם אני יכול להיתבודד ואף אחד לא שומע אותי
וזה מקום בתואח
אים רוצים אז הפשר

סחטיין עליך....mamaאחרונה
סיפור מדהים ומחזק................mama
סיפור אמתי על נער ונערה "לא משתלבים"
ד’ – שמי ד’. כבר בכתה ד' לא התחברתי חזק עם חברים וגם לא עם בית הספר. כך צמחתי פרא אדם. אנשים שקוראים לעצמם אנשי חינוך, במקום לנסות לספק לי את צרכַי, שהיו שונים מעט, פחדו מהשוני הזה והרחיקו אותי מכל מסגרת: מכיתת לימוד רגילה, מחברַי ביישוב ומבני עקיבא. בקיצור, דחקו אותי לשוליים. רציתי להתחבר לחברים ולמסגרת, אך - כל האנשים שלא מתביישים לקרוא לעצמם אנשי חינוך לא נתנו לי! הרי ילד לא רוצה לגדול פרא!
ש' – שמי ש'. הוריי התגרשו בהיותי בת שלוש. גדלתי בלי אבא. אמי חלתה בהיותי ילדה, כך ששימשתי בתקן של אמא ונחמסה ממני ילדותי.
ד’ – מורי בית הספר ותושבי היישוב, במקום להבין שאני ילד עם קשיים רגשיים, במקום לנסות לקרב, דחקו אותי לפינה, לשוליים. אז התחברתי לשוליים, בכיכר ציון, לטיפוסים כמוני שיכולתי להסתובב אתם, ומהר הגעתי לסמים.
ש' – בכתה ח' נבקעו אצלי סדקים בקרח. התחלתי להתפרע, תמיד היו לי קוצים ולא יכולתי לשבת בכיתה כמו רובוטית הכותבת במחברת. הייתי צמאה לחופש שנגזל ממני כילדה. הידרדרתי. הייתי רבה עם אמא ובורחת מן הבית. גנבתי כסף ממנה כדי לקנות שטויות. נשרתי מבית הספר ושוטטתי. בגיל שלוש-עשרה הוזמנתי לשימוע בבית המשפט. נשלחתי למוסד סגור לעברייניות צעירות מאחורי סורג ובריח. זה היה מקום נורא מלא נרקומניות, מכורות לסמים, סוחרות בסמים, בנות שמכרו את גופן. כמעט כל יום - ניסיונות התאבדות של בנות. לו"ז קשה שכלל גם אימפריה של מקקי ענק בגודל אגרוף שהיו מטפסים עלינו בלילות. החשיפה לכל התכנים הנוראיים האלה, יחד עם התחושה שנגזל ממני חופש ילדותי, הפגישו אותי עם עולם האלכוהול, הסמים וחוסר הגבולות המוחלט.
ד’ – שקעתי בעישון, בסמים ובזולות בצפון הבניאס. במשך חודשים היינו צחוקים, מתרחצים ומנגנים.
ש' – כתבתי מכתב לשופט, שאני אחוזת פחד מהג'וקים השורצים בלילה ומכל מיני בנות מאיימות. וסך הכל מה כבר עשיתי? בסוף התחלתי לחשוב שאולי אני אשמה ועשיתי דבר רע. הייתי מדברת עם אמא בטלפון פעם בשבוע ופוגשת אותה פעם בשבועיים.
ד’ – התחלתי בסמים קלים ועברתי לסמים הכי קשים. לקחתי מכל הבא ליד ממה שיש בארץ.
ש' – אחרי ששוחררתי עם דיפלומה בעבריינות, שקעתי בשתייה. ביליתי בפאבים ואיבדתי ראש. הייתי שותה ושותה, ומתעוררת בבוקר ולא יודעת איפה אני. ואז באו גם הסמים.
ד’ – לא התרגשתי מכלום, חוץ מהורַי שלא רציתי לצער אותם, לכן ברחתי מן הבית, כדי לא לראות את עיניהם מלאות הצער.
ש' – כל ערב הייתי פוגשת אנשים חדשים ועוברת הרפתקאות חדשות. אז פגשתי את ד’, שהיה דמות מוכרת, והוא נכנס לחיי. נפגשנו הרבה.
ד’ – הכרתי בחורות רבות, אבל ש' היתה מיוחדת. היא כמוני ומדברת כמוני.
ש' – פתאום ד’ נעלם ואף אחד לא ידע לאן.
ד’ – נעצרתי על סעיפים: אחזקת סמים, סחר בסמים, שיבוש הליכי חקירה, תקיפת שוטר, הדחת עדים, העלמת ראיות. מגילה שלמה. אכן, את הכל עשיתי. הוכנסתי לתא קטן של אגף קטינים. תא מגעיל עם אנשים מגעילים. היה אתי בתא המעצר אחד שנעצר על דברים חמורים עוד יותר. אותו יהודי יקר הציע לי שנקרא תהילים והוסיף שבזכות זה נשתחרר הביתה. זה נשמע לי מצחיק, כי לא חשבתי שיש לאחד מאתנו סיכוי. בנוסף, הייתי בהתקף שחווים מכורים להרואין המכונה 'קריז'. זה דבר איום ונורא לגוף ולנפש, מרגישים כמו חולי נורא, כאבים נוראים, וממש על סף שיגעון. אך מה היה לנו להפסיד באותו תא קטן במצבנו. עשיתי הסכם עם הקדוש ברוך הוא, שאני מתחיל בדרך חדשה ולוקח על עצמי משהו (כמו שבת או תפילין) והוא מוציא אותי מהמצב הזה בשלום. בבית המשפט הכחשתי את הכל וטענתי שהסמים שמצאו עלי הושתלו אצלי. אבל הייתי במצב נורא של 'קריז'. התובעת כל הזמן העלתה עוד ועוד האשמות נגדי, שכאמור היו כולן נכונות. עורך הדין שהיה אמור להגן עלי, ישב וקשקש בסלולרי. בקיצור, נראה שהמצב היה אבוד מבחינתי ומצפות לי כמה שנים בכלא. אך הקדוש ברוך הוא ריחם עלי ולמרות הקרקס שהתנהל שם, השופט פסק לי רק תקופה קצרה של מעצר בית. לא האמנתי. זה היה ממש נס, מעל הטבע ומעל ההגיון.
עלי לציין שקצת לפני שעצרו אותי פגשתי את ש'. היא גם כן היתה אבודה, כל יום מעשנת סמים, מסתובבת כאילו אין לה מקום בעולם. המפגש בינינו היה תחילת החזרה לדרך המלך, שביל הזהב משאול תחתיות אל ד' ותורתו.
ש' – שוב נפגשנו. כמעט כל שבת ביקרתי אצלו בבית. הוריו לא היו רגילים לטיפוס כמוני, אך קיבלו אותי יפה.
ד’ – היו עוד דיונים בבית המשפט על כל שאר הסעיפים בתיק. לפני כל דיון לקחתי על עצמי עוד משהו, ועוד סעיף ירד. כך לאט לאט השתחררתי מסעיף נוסף בתיק נגדי, עד שנמחקו כל הסעיפים. ממש פלאי פלאים. אמא שלי אף פעם לא הטיפה לי מוסר ולא נתנה לי פקודות, אלא אמרה לי: בוא נברר יחד מה יצא לך מזה.
ש' – התרגלנו לחיים של ריקנות, לשחק בשטויות, בסמים ובאלכוהול, להסתובב עם כל מי שבא ולעשות כל מה שבא. אבל אפשר לצאת מזה. ד’ נגמל בכוחות עצמו מהרואין, 'סם המוות' ש 90% מתים ממנו, והנותרים יוצאים פגועים.
ד’ – כל אותו אורח חיים שהייתי בו קודם נראה לי בזוי, ילדותי. כמובן, היו לי עליות וירידות, אבל אמרתי לעצמי: אמשיך, אמשיך. ויתרתי על דמיונות. כן, דמיונות. סתם כלום. דמיונות. כאשר השפעת הסמים נגמרת, חוזרים למציאות השפלה. זה כמו ילד קטן שמתרגש מכל דבר קטן וכל פעם מחפש משהו אחר.
ש' – פתאום שמתי לב לכך שבעצם אני לא יהודיה. עוד קודם ידעתי זאת אך זה לא הטריד אותי, עד שהתחלתי לחזור בתשובה. אז כבר היה קצת מצחיק להיות חוזרת בתשובה לא יהודיה. תהליך הלימוד לגיור לקח כשנה. בראש חודש חשוון תשס"ו, זכיתי לעבור גיור. באותו ערב חגגו לי בת מצוה. היתי בת שבע-עשרה. קיבלנו על עצמנו לשמור על צניעות וגבולות בינינו. עברנו ממקום שאין גבולות למקום של תורה.
ד’ – אמא שלי היתה אומרת לי כל יום: אתה צדיק, וחכם גדול, אתה תצא מזה. היה לי קשה מאד, אך לא ויתרתי לעצמי: לא! אסור!
הגעתי למכינה והתחזקתי שם. הר"מ קיבל אותי באהבה, התלווה אלי כל פעם לבית המשפט וחילץ אותי מכמה שנות כלא שהמתינו לי. הסביר לי הכל בנעימות וחזרתי בתשובה.
בצבא לא רצו לשמוע עלי ונתנו לי פרופיל 21 בגלל התיקים במשטרה. נכנסנו למאבק. בעזרת המכינה ועוד אנשים טובים, אחרי שנתיים וחצי של מאבק הסכימו לגייס אותי לשיריון.
ש' – אז התארסנו והתחתנו.
ד’ – השינוי תלוי אם אכפת לך מעצמך. אל תעשה אידיאליזציה מסמים, כאילו הם מביאים התרוממות וכשרון. הטוענים כך, הם עצמם אינם מאמינים בזה. כולם יודעים שזה רע, כמו לרצוח ולגנוב. צריך ללמוד לוותר על סיפוקים מדברים קטנים.
ש' – להיות עבד ד' ולא רק שומרי חוק.
ד’ – להתרגש מתורה ומצוות ולא מהישגים חומריים.
ש' – התחלנו חיים יפים. התחלנו לפרוח. בעזרת ד' נעשה ונצליח.
*
אפשר להזמין את ד' להרצאה ולקבל ממנו תקליטור עליהם: פלא' 0546313292

תוקד אד ביאת המשיח