סליחה אם אני קצת פעורה שאני מבקשת אתזה-אני פשוט חייבת אתזה,-
היי..שבוע טוב,מישו לרוץ איתו
סליחה אם אני קצת פעורה שאני מבקשת אתזה-אני פשוט חייבת אתזה,-
תודה.מישו לרוץ איתואחרונה
אז איך היה במליאה??כבוד ועוצמה=)








גמאני לא יכולתי לבוא כי היה לי טיפול שורש ואני עלשלבוקית
היי!!גמאני לא הייתייי...עדיה
כןן גם אני לא.. בייביסיטר על אחייניותשמחה ואמונה
גמאני =(((( ממש רציתי.... נו מי שכן היה- איך היה?הודיה...=)
היה מטורררףאיטר יד ימינו
אחי, תיכננו את זה המווון זמן...אז אנא ממך..!~אהרלה~!נתניה
תכלס, לא לזלזל. שכוייח לכולם.פגזניקית גאה!
תהילולה!!! מה קרה?אפוש
כן אבל אמרו לי שאני יכולה לבוא...כישלבוקית
לא אהבתי שלשבוע התנדבות באו כאלה שלא בחב"ב...שוס להיות שלוסאחרונה
אנשיםם מחרר מליאאאה!!מיסטר דום
אבל השאלה מה הולכים לעשות שם יענו חרוש נדוש נבאלי ולא באמת מוזיז הרבה....;)
חסר לך שאתה לא להגיד לי שלום!~אהרלה~!נתניה
מצידי, אפשר לעשות מפגש פורום..
!~אהרלה~!נתניה


גם בנים. כל מפגש עם מישו מהפורמים הוא מפגש פורום.צחקן
הי, בנות!!! מפגש פורום במליאה מחר. נפגשים ב...רחל=)
אני באה בע"ה
כבוד ועוצמה=)
רחל..מיסטר דום
אהרל'ה לך חסר שאני לא רואה אותך מחר שם!!
וההלוו בניים להפציץ (!!!) משעמם משעמם אבל בכל דבר טוב יש גם רע לא?!!?!?!
אולי בסוף אני כן באה...רחל=)
הצפי למחר הוא בערך מאה בנים!אורי$$
איך זה הולך המליאה?$ רחלי $
וואי השנה זה שיאא המושקעמיסטר דום

אורי- מה?!?!tomerittal
**********עידכון קצר, בעיקר לאורי..**********!~אהרלה~!נתניה

הוגנבה שמועה לאוזניי..רחל=)
כנראה שהיא נכונה..
!~אהרלה~!נתניה

אורי, אתמול משה היה אצלנו...*^שלמה-בת-ים^*
בעזרת ד' אגיע.
פגזניקית גאה!
יאללה אהרל'ה..tomerittal
)מה אתם אומרים?!?ענת=)
חב"שניקית(ביטוי שהרגע המצאתי)
כלומר אחת שימיי פעילותה בתנועה הן נוסטלגיה מתוקה...
מגיעה עם חולצתנועה?
היא בטח כבר הבעישה..
טוב כנראה אין לכם דעה.ענת=)
בכל אופן אני אחליט לבד.
תודה על העזרה...

יוסף---tomerittal

תומר המתוק....
...מיסטר דום
המחשבה שלך מזעזעת!!ענת=)
למה נראה לך שהולכת כאן מחלמת אחים???
איך התשקורת מצליחה לעשו שטיפת מוח לאנשים.
לא שומעים שזה לא מציאותי???
אם אתה חושב שהאחים שלך הם שונאים שלך.
אם דווקא עכשיו כשצריך להתאחד-זמן החורבן שנגרם בגלל שנאת חינם,
אז חבל באמת להגיע לירושלים ולהגביר זאת...
אגב.
יש דברים שנאמרים בצחוק, ומיועדים רק לש"א....
אגב ענת, מזה חב"שניקיות??!~אהרלה~!נתניה

שאלונת...tomerittal
בטוחאריאל123
כמו חב"ב...ענת=)
כמו שיש חב"ב> חבריא ב'
כך יש חב"ש >חבריא ש'.

לא ידעתם על כך?!

טוב ייתכן וזאת בגלל שהמצאתי זאת אתמול.

החלטתי לבוא עם חת"ת!!!!!!!!
תתלהבוווווווו...
אמממ..מיסטר דום-אמ"ש בנשמה
את היית? מי את?! הייתי מלא עם אמ"ש.. |מנצל"ש|פגזניקית גאה!אחרונה
עלון סניף בנים רחובות!tomerittal
ואי, שכוייח.פגזניקית גאה!אחרונה
אח, היו ימים.
תשקיעו בזה, זה חשוב.
שכוייח ושבת שלום! (:
ישיבות קטנותאנונימי (פותח)
כבר 3773 שנה, מימות אברהם אע"ה שלא פסקה ישיבה מאבותינו, דורות על גבי דורות של יהודים התחנכו על טהרת הקודש, בלי לערב קודש וחול.גם ישל"צ וכפר הרא"ה "אם הישיבות התיכוניות" קמו כישיבות קטנות לכל דבר, ורק אחרי לחץ כבד מההורים, כשראו שאין בררה נפתחו שם לימודי חול (ובישל"צ אף הקפידו שזה לא יעשה באותו בניין!) .
והנה עברו פחות משלושים שנה, ונשתכח שמה של הישיבה הקטנה בציונות הדתית , וכשמדברים עליה ישר עולה תמונה של חבר'ה מינימום חרדים, מנותקים מהעולם שקוברים את עצמם בין ערמות ספרים עם ריח של נפתלין.
הציבור שלנו ברוך השם מקפיד להישמע להוראות גדולי הדור, יעידו על כך מדורי הSMSים ועשרות טרמפיאדות שכוסו בשמות של רבנים, אם כן מדוע בענייני חינוך "בהם תלוי קיום האומה" כל אחד נהיה רב לעצמו? כאשר הרב אברהם שפירא זצ"ל מדבר על סירוב פקודה כולם עוברים לדום, אך כאשר הוא מתבטא ואומר "אני יודע בידיעה ברורה שבשמים רוצים שתלמדו עכשיו תורה ואת הבגרות תעשו אחר כך" ,( מתוך שיעור שהעביר בישיבת מעלה חבר{לספקנים ניתן להשיג את ההקלטה במקום} במקרה הטוב לא מפרסמים את דבריו ובמקרה הפחות טוב מחפשים תירוצים. למה בנושאים קריטים כאלו של עיצוב פני הדור הבא לא שואלים את גדולי הדור?
מקובל מאוד לצטט את מרן הרב קוק זצ"ל על שילוב הקודש והחול אך משום מה נוהגים להתעלם מכך שבאיגרות-קע', תקע', תרלה', תרמד, תרנד', תרנה', מדגיש הרב קוק שכל תמיכתו ב"תחכמוני" (אב טיפוס של הישיבות התיכוניות) היא בדיעבד- לכאלה שאילולי מוסד זה ילכו למוסד חילוני, וכך הוא כותב לרב חרל"פ באיגרת תרמ'ד:" איני מוצא מקום של צורך לבאר כי מוסדים כמו התחכמוני כמה שיהיו מכוונים כדי לעשות סייג לתורה מפני התפרצות המינות והכפירה לא על ידם ניבנה לקומם את פליטת ישראל. מקור החיים וההצלה הנצחית יישאר לעולם בבתים הגדולים, שמגדילים בהם אך תורה ויראת שמים... מעדרי קודש כאלה, שמקום מרעיתן הוא הישיבות האיתנות, רק מהם יקומו לנו שרי קודש ,גדולי תורה, רבי פועלים בעבודה ובמידות תרומיות,כאשר מעולם זאת על ישראל. מייסדי התחכמוני ומנהליו בעצמם עומדים תמיד הכן לייעץ לכל אב דורש עצתם... שאם אך יש כוח בידו אל ינתק את בנו אפילו לשעות קצובות ממקור החיים של תורה שבכתב ובע"פ.
רק לאלה האנוסים מאיזה טעם או סיבה , הדוחפת את גלגל חייהם, לחנך את בניהם לחינוך שיש בו לימודי חול הינם עומדים מוכנים להצילו ממקומות כאלה שיכנס בו במתכוון וגם שלא במתכוון זרם של כפירה ופריקת עול התורה בפרטיה או בכלליה"
ציבורנו ברוך ה' לפני הגרוש מגוש קטיף קרא לאלפי שוטרים וחיילים להישמע להוראת התורה אף במחיר של וויתור על פרנסתם ולא להשתתף בפשע של עקירת יהודים מחבלי מולדתם, אני לא מבין מדוע על עצם מצוות לימוד תורה כל כך קשה לנו לדחות במספר שנים את ההכנה לכך ואנחנו בטוחים שבחור שאין לו בגיל 17 תעודת בגרות נחרץ דינו לכתת רגליו בין קופות צדקה לעבודות ניקיון.
לפעמים אני שואל את עצמי מהיכן צצו מחשבות כמעט אליליות שבראש השנה כאשר הקב"ה בא לחלק את הפרנסה, הוא בודק בבגרות מה היה הממוצע של כל אחד.
כשהלכתי בכתה ח' להבחן לישיבות שאלתי את אחד מראשי הישיבות התיכוניות הנחשבות ליותר תורניות על היחס בין ישיבה תיכונית לישיבה קטנה תשובתו הייתה בערך (עבר זמן מאז אבל זה הרעיון הכללי) במילים אלו: "קודם כל שתהיה לך תעודת בגרות ואחר כך אם תרצה להשקיע את חייך בלימוד תורה תלך לישיבה גבוהה"- כלומר, קודם כל שלכל יהודי תהיה תשתית בסיסית כדי שיוכל להוציא תואר שלישי במדעי המדינה, ואחר כך אם ירצה יוכל לעסוק בעולמו הרוחני באופן רציני (מה שיותר מתמיה זהו סדר הזמנים: בתקופה בה האדם מעצב את אישיותו הוא צריך לדאוג לפרנסה, ובגיל שבו מתחילים לחפש עבודה הוא מתחיל את דרכו בעולם הישיבה).
כמובן אין לי חלילה שום טרוניה כנגד אף רב או שיטה, הכל נובע מרצון לעורר מחשבה בנושא שמטריד אותי מזה זמן רב.
ישנן מספר שאלות שכל פעם שמדברים על ישיבות קטנות:עולות מחדש :
א. תכלס מה ההבדל בין ישיבה קטנה לישיבה תיכונית? מה קרה אם 10 שעות בשבוע אני אלמד מתמטיקה ואנגלית ובשאר אני אלמד תורה?
אז דבר ראשון מבחינה כמותית - בחשבון פשוט 10 שעות שבועיות בפריסה של ארבע שנים זה יוצא למעלה מאלף שעות לימוד "גירסא דינקותא" שלא יחזרו.
ומבחינה איכותית: אני מרגיש שכאשר אדם נמצא במסגרת שלומדים בה רק לימודי קודש, אז גם הלימוד וגם האווירה שונים לגמרי, כאשר כל היום שלך סובב סביב לימוד תורה (זה לא כזה מפחיד כמו שזה נשמע) אז ממילא הלימוד שלך יותר איכותי בלי טרדות חיצוניות.
מלבד זאת אני מרגיש שבישיבות קטנות יש מימד של מסירות נפש על התורה שהחבר'ה יודעים על מה הם מותרים, ושאחר כך הם יצטרכו לעבוד קשה כדי להשלים בגרות. ולמרות הלחץ החברתי (ולפעמים גם של ההורים) הם עושים את הצעד הזה, זה מוסיף נדבך של קשר ועוצמה ללימוד.
הרב עמי שטרנברג בחוברת "כעץ שתול על פלגי מים" משווה את לימוד התורה למקווה, שאפילו אם שערה אחת נשארת בחוץ הטבילה לא עולה. כך גם בלימוד תורה אינו דומה לימוד מעורב של חול וקודש ללימוד על טהרת הקודש .
שמעתי מחבר פירוש על הפסוק "כחיצים ביד גיבור כן בני הנעורים" שהתחברתי אליו :
חץ כדי שיעוף לכיוון שאני רוצה בו צריך להיות מאוד מדויק אם ישנה סטייה של אפילו מילימטר אחד הוא יכול לפספס את המטרה, כמה שהחץ יותר מכוון כך הפגיעה יותר מדויקת .
כך גם ימי הנעורים בהם האדם מעצב את אישיותו ומכוון את חייו לכיוון שיבחר, צריך הרבה זהירות באיזו דרך האדם הולך בתקופה זו שיש לה השלכות על כל חייו של האדם. לכן חשובה כל כך דווקא בגיל הזה השקיעה בתורה בלי טרדות חיצוניות.
ב. מה עם אידיאל שילוב הקודש והחול ? הרי מצאנו הרבה מגדולי ישראל שהיו בקיאים בכל החוכמות והמדעים עד שאומרים בשם הגר"א שמי שתחסר לו יד אחת במדע יחסרו לו כנגדה 70 ידות בתורה.
הנצי"ב רבו של הרב קוק שסגר את ישיבת וולוז'ין, הגדולה שבישיבות אירופה מכיוון שהרוסים רצו להכניס בה כמה שעות (יש כמה גרסאות על המספר המדויק) בשבוע של לימודי חול ובנו (ר' חיים ברלין) מעיד שנפטר ממחלה שבאה לו עקב הצער מכך! מתייחס במספר מקומות לסוגיה זו של חשיבות לימודי החול ואיך לשלב אותם כראוי על לימודי הקודש: בפירושו "הרחב דבר" לפרשת האזינו על הפסוק "כרביבים עלי עשב" כותב:"...ומזה יש להבין דכל שכן אי אפשר לקוות להשיג מעלת התלמוד וחכמת הטבע יחד אם לא שיקדים עמל התורה הרבה ואחר שכבר עמל ומצא כדי מידתו אז יוכל להפנות גם לשערי חכמות ויהיו שניהם שמורים ומתקיימים בידו..." ובספרו משיב דבר חלק א' סימן מ'ד: "... באשר זה דרכה של תורה שאין עמלה ותכליתה מתקיים אלא במי שמפנה כל ראשו בה... ואי אפשר להיות גדול בתורה בשעה שעוסק בדברים אחרים. וכל גדולי התורה שהמה גם חכמים בלימודי חול, אינו אלא שהתעסקו בלימודי חול קודם ששקעו ראשם בתורה או אחרי שכבר נתגדלו בתורה אבל ביחד אי אפשר להגיע לתכלית הלימוד..."
ג. תכלס מה יהיה עם הפרנסה ?
אז א. ידועים דברי המשנה בסוף מסכת קידושין:..." אמר רבי נהוראי מניח אני כל אומנות שבעולם ואיני מלמד את בני אלא תורה ... לא עניות מן האומנות, ולא עשירות מן האומנות אלא הכל לפי זכותו..., אם אתה חושב שזהו רצון הקב"ה שכרגע תלמד תורה אתה לא צריך לפחד מזה .
ב. קיימות כיום הרבה מסגרות להשלמת הבגרות תוך שנה(מכון לב , שעלבים נחל חרדי ועוד..) הרבה בוגרים הלכו לשם ומכל מי שאני מכיר אין אחד שנכשל, ואל תחשבו שכולם הוציאו מינמלית עם ממוצע של 75, אלא הוציאו שם גם בגרויות טובות.
אני לא חושב שאלו שלומדים בישיבות קטנות מהווים את העלית האינטלקטואלית של עם ישראל, אלא, שהם נגשו לשם עם החלטה ללמוד ועם הרגלי למידה שקנו ע"י עמל תורה וברוך ה' הם הצליחו.
ד. וישנה גם שאלה שאין יכולת לבשר ודם לענות עליה תשובה-"שמע אחי אתה צודק אבל מה נעשה לא לכולם זה מתאים"?
א. אני בטוח שהתורה מתאימה ליותר משישים חברה למחזור של 3000 בוגרי כיתות ח' מהציבור הדתי לאומי.
ב. קמו כיום הרבה ישיבות קטנות בסגנונות שונים וזוהי צביעות להגיד לא מתאים לי אם אפילו לא ניסית .>>צחקן
תסתדר את המאמר שלך מיושר לימין.
ובגופן אריאל, שיהיה נוח לקרוא.
אח"כ תפסק וכו' - ואני אשמח מאוד להתיחס אליו ברצינות. אני לא מעוניין שאנשים יקראו רק את התגובה שלי בלי לקרוא את המאמר
הפעם מסכימה עם צחקן....עושה שחור בעיניים!אפושאחרונה
בנות מפ"ת יש?שמחה ואמונה
חחחח=)))הודיה...=)
אולי אני...יופידו
מה?! חסרות לכן מדריכות?!רחלקה
]שכחת להוסיף-מייק
א--הה--האוריה שמחהאחרונה
לא נורא, אני סומכת עלכים שתסתדרו.. חחחח.. עצומה למניעת הריסת ביתו של רועי קליין הי"דני"ש
זה הקישור...אנא הפיצו והגיבו כדי שההודעה תוקפץ ותגיע לכמה שיותר אנשים.
תודה
כמיטב המסורת..(עלק..מה נהיה איתי??)פ"ש מטות - מסעי!~אהרלה~!נתניה
פרשיות מטות ומסעי המסיימות את ספר במדבר, כתובות בתורה צמודות זו לזו, ובדרך כלל נקראות פרשיות אלה במחובר. הפטרת הפרשיות כשהן מחוברות היא: "שמעו דבר ה'".
הטעם לצמידותם ולהנהגת החיבור בין פרשיות אלה, נובע מן העובדה שבשתי הפרשיות הענין המשותף המרכזי הוא: נושא ההתחברויות שבין עם ישראל לה', למנהיגיו, לתורה ולארץ ישראל.
התורה מלמדת כי החיבור בין ישראל לקב"ה הוא מקור עוצמתו הרוחנית והגשמית של עם ישראל, לפיכך החיבור בין עם ישראל לקב"ה מעוצב בצורת פרמידה קדושה ויציבה. התחברות זו, היא המפתח לנצחונותיו של כלל עם ישראל במלחמותיו. החיבור של עם ישראל לארץ ישראל באמצעות התורה מקנה לישראל את הבטחון המוחשי, בהבטחות ה' לאבותינו לעתידו הטוב של עם ישראל.
וזאת, כפי שניתן לראות מן החיבור שבין פרשיות מטות ומסעי:
א. התרת נדרים - התחברות ישראל לקב"ה היא בצורת פרמידה.
ב. מלחמת מדין – נצחון ללא נפגעים עקב ההתחברות לקב"ה.
ג. הבטחת בני גד ובני ראובן – התחברות בין כלל שבטי ישראל היא מקור עוצמתו של העם.
ד. מ"ב מסעות ישראל במדבר – ההתחברות לתורה מקשרת בין עברו ועתידו של ישראל.
ה. גבולות הארץ – התחברות עם ישראל לארץ ישראל באמצעות מצוות התורה.
ו. הפטרת "שמעו דבר ה'" – התוצאות ההרסניות של ההתנתקות.
יהי רצון שנזכה כולנו להתחבר לקב"ה, לתורה, לעם ישראל ולארץ ישראל.
לרפואת תמר רבקה בת אדית יעל
שכוייח. שבת שלום!פגזניקית גאה!
פרשת מטות-מסעי [סליחה על האיחור, הייתי במליאה..]רחל=)אחרונה
טל, אשר נודע כרב-אמן בשימוש ברובה קשת, חי על פי האגדה בתקופה בה קיסר אוסטריה ניסה להשתלט על הקנטון (מחוז) בשוויץ בו גר. הרמן גסלר, המושל האוסטרי, הציב מוט בכיכר השוק שבעיר, הניח עליו את כובעו ופקד על כל העוברים והשבים לקוד בפני העמוד. כאשר חלף טל על פני העמוד מבלי לקוד בפניו, הוא נעצר והוצב בפני שתי ברירות ענישה: האחת - לירות בקשתו חץ לעבר תפוח שיוצב על ראש בנו. השנייה - למות.
טל, שקיבל את הבטחת המושל לשחרורו אם יצליח במשימתו, ביצע ב-18 בנובמבר 1307 את העונש שהוטל עליו ופילח בהצלחה את התפוח שהוצב על ראש בנו בירייה בודדת. זמן קצר לאחר שפילח את התפוח, אמר טל כי אילו היה נכשל במשימתו והורג את בנו בשוגג, היה מפנה מיד את הקשת לעבר גסלר והורגו. גסלר התרעם כשהגיעה לאוזניו הערתו של טל והוא עצר אותו בשנית. טל הזועם נשבע לנקום בגסלר על כך. טל ברח מכלאו והרג את גסלר ביריית חץ. כאשר חזר טל לעירו הוא התקבל שם כגיבור וכמנצח.
בפני וילהלם טל הוצבה מטרה מאד 'פשוטה' לירות בהצלחה חץ למטרה קטנה. המשימה לירות חץ מרובה קַשַת ולפלח תפוח אינה משימה קלה, אך היא בוודאי אינה משימה בלתי אפשרית. אבל, העובדה שכישלון משמעותו מוות הופכת את המטרה לקטנה יותר ואת הפגיעה לקשה יותר. המטרה הופכת לקטנה בהרבה ולכמעט בלתי אפשרית עם התוספת הבלתי אנושית של מיקום המטרה מעל ראש ילדו של היורה.
בהפטרת השבוע אנו מפטירין בדברי ירמיה שמדבר גם הוא על צמד פעולות הנובעות מפעולה אחת" :כִּי שְׁתַּיִם רָעוֹת, עָשָׂה עַמִּי אֹתִי עָזְבוּ מְקוֹר מַיִם חַיִּים לַחְצֹב לָהֶם בֹּארוֹת בֹּארֹת נִשְׁבָּרִים אֲשֶׁר לֹא יָכִלוּ הַמָּיִם." צמד הפעולות שאינן מותירות טוב אלא, ממעטות אותו. הפעולה האחת של עזיבת מקור מים חיים מרחיקה את האדם מן המים – ממקור חיים ומכריחה את האדם לחצוב לו בור מים כדי שיוכל לשתות (אך בורות אלו גם במצבם האופטימאלי איכותם פחותה לעומת מקור מים חיים). המעשה האחד מרחיק את האדם מן התוצאה הרצויה לא בצעד אחד אלא, בשני צעדים. הפתרונות שהאדם מחפש כדי לפתור את בעיותיו (חוסר המים) אינם יכולים להשתוות לפתרונות שהקב"ה הציע.
החיפוש אחר פתרונות שאינם מובְנים בעצם העניין אינו יכול להיות יעיל. כל פתרון שאינו מצוי בתוך הבעיה הוא בעצם סוג של 'עלה תאנה' פתרון לביטוי חיצוני של בעיה ולא לשרשה האמיתי. פתרון הבעיה לאחר שהאדם מרחיק את עצמו ממקור הבעיה הרי שגם הפתרון של הבעיה מתרחק ממנו.
בריחה ממקור מים חיים - ההתרחקות המדומה מרבש"ע אינה יכולה לפתור את הבעיות בקשר בין האדם לאלוקיו. הראי"ה קוק זצ"ל חידד את הנקודה באומרו - '...וכאשר עזב את התכלית העליונה שהיא באור ד' יתברך, והתרחק ממנה, אז ממילא יבקש לו איזו מטרה, וימצא בדמיונו מטרה כוזבת המביאה אותו לאבדון, בהיות תכליתה איננה... השלמות האנושית ורוממותה, כי אם השפלתה ורדתה מרום ערכה.'
מטרה שאינה מטרה אלוקית היא בהכרח מטרה שגויה. מטרה שאינה נעוצה ברום הגובה של הידיעה המוחלטת, של השלמות, של אור ד' הבלתי מעורער אינה יכולה להיות מטרה אמיתית ומדויקת. המטרה הופכת להיות מושפעת מהגורמים הסביבתיים נסיבתיים.
כתפוח המפולח בחץ הנורה מקשת – המטרה היא מוחלטת ומדויקת. מרגע שהמטרה מוקמה על ראשו של ילד והוצבה למול האלטרנטיבה של מוות. שוב המטרה משתבשת - המטרה אינה לפלח את התפוח אלא, להציל את חיי היורה ואת חיי בנו.
כך, כל המטרות שבחיינו הולכות ומסוגסגות, הולכות ומטשטשות מרגע שאינן מכוונות אל האמת – רצון ד' יתברך - אליו בלבד! אפילו, בדברים הפשוטים ביותר שיתוף רעיונות ומחשבות עם הרעיון האלוקי הנאצל הופכות את הרעיון למצומצם יותר (למרות התוספת, כביכול(.
הצד הפנימי של הבעיה – צד שמופיע כמזמור תהילים – 'מזמור לדוד בהיותו במדבר יהודה: אלהים אלי אתה אשחרך צמאה לך נפשי כמה לך בשרי בארץ ציה ועיף בלי מים: כן בקדש חזיתיך לראות עזך וכבודך: כי טוב חסדך מחיים שפתי ישבחונך: כן אברכך בחיי בשמך אשא כפי: כמו חלב ודשן תשבע נפשי ושפתי רננות יהלל פי: אם זכרתיך על יצועי באשמרות אהגה בך: כי היית עזרתה לי ובצל כנפיך ארנן: דבקה נפשי אחריך בי תמכה ימינך: והמה לשואה יבקשו נפשי יבאו בתחתיות הארץ: יגירהו על ידי חרב מנת שעלים יהיו: והמלך ישמח באלהים יתהלל כל הנשבע בו כי יסכר פי דוברי שקר:'
הבעיה האמיתית היא צמא גדול לקודש, שאינו מקבל מענה. אפשרות חמורה בהרבה היא חוסר הרצון, או חוסר ההבנה בצורך ברצון שכזה... בעיה שיכולה לבוא לידי פתרון רק בדרישת אלוקים.
יהי רצון שנזכה להציב בבירור את מטרותינו, וע"י כך להגיע לגאולה השלימה במהרה בימינו.
(גלעד קופמן)
שבת שלום!
הלימוד מוקדש לעילוי נשמת אהרון צבי בן דוד הלוי
קצת עזרה...אנונימי (פותח)
איזה כיייף שיש כאן עוד גבשניקים!!!!רוצה להבין

אפשר לעשות...חיוכים
את המשחק הזה שכולם עומדים על כיסאות ולאט לאט מוציאים כיסאות והם עדיין אמורים להישאר שם ביחד, ואז כולם בערך עומדים אחד על השני, ולדעתי זה משחק ממש מגבש...
לא עולים לי עוד דברים עכשיו, אם אני יזכר אני בעז"ה יכתוב...
לוידעת אם זה עדיין קשור אבל-אפשר לתקן
הערת מערכת:!~אהרלה~!נתניה
אהרלה- לא הבנתי משו--סמיילי!
סתם מחק לי תהודעה..עד שכתבתי משו...
)קוקי...!
אויש נו באמת...אנונימי (פותח)
העזרה המיוחלת- תמיד ידעתי שנועדתי להציל!! =)אנונימי (פותח)
קוקי?????????????????????רננושי
מסכימה עם מה שיוני כתב!!!רוצה להבין
נראהלי להיות נגד גבש זה משו שעובר בגנים....קוקי...!

היי את קוקי מפג"ז?שלבוקית
לאאאאא מגבש!!,....קוקי...!
זה לא קוקי-קוקי. לא.פגזניקית גאה!
פלופ..!!~אהרלה~!נתניהאחרונה
לכל המתלוננים על צניעות הפליירים של המחנה.האריאלניקהנאמן
היי!! חחח..!!~אהרלה~!נתניה

לא התלוננתי רק העברתי מציאותהאריאלניקהנאמן
יישר כח!!!*^שלמה-בת-ים^*
כל הכבוד!! אתה היית מראשיהם.. לא?!שירה =)
כל הכבוד!שוברת גלים
אפשר לשאול...ענת=)
על מה התלוננו מבחינת צניעות?
[לא באה לזלזל או לסתור את התענה, פשוט כנראה לא הייתי פה כשהתלונה עלתה.]
שירשור לא ישן:*^שלמה-בת-ים^*
תודה.ענת=)
בדיוק ברגעים אלו עברתי עליו.
אפשר להתווכח על כל דבר אם זה טוב או לא ועד כמה ולמה....


ענת...חחח...את עושה פאדיחות...
!~אהרלה~!נתניה

וממתי מנהל מנצל"ש??ענת=)
אהרלה!
ככה חינכו אותך?!
לא לימדו אותך שיש דברים שלא אומרים??

מישו חינך את אהרלה? |מסתכל סביב בתימהון|פגזניקית גאה!אחרונה
יופי כל הכבודאיטר יד ימינו
צריכה פעולה לשלושת השבועות....!!!!הודיה...=)
שאלה מציקה~~~טלiר הפ33ה
לא שאני סנגור התנועה, אך יש לך טעות יסודיתאריאל123
את לא יודעת כמה עולה המחנה.צחקן
ממקורות שאני יודע- סביבות ה-700,000. חלקי ל -1,500 חניכים/ות, זה בהחלט 480 שקלים. בלי סבסודיה למשפחות ברוכות..
את רוצה שאני אפרט לך מה כולל ה-700,000 ש"ח האלה?
הסעות; אוכל; מאבטחים; חובשים;רכ"שים;מכולה;אישורים למשרד החיננוך וכו'...
יש הרבה הוצאות שאת לא יודעת או*^שלמה-בת-ים^*
בדיוק השבוע היה להו בסניף יום הורים עם יוסי ורדיזאת רק אני!
רוצה דוגמא? המחנה האחרון עלה...!~אהרלה~!נתניה
הנה כמה רעיונות:
*מערך אבטחה.
*שכירת היער.
*מערך רכבים.
*אוטובוסים(המוווון!!! כי כל שבט יוצא ביום אחר!! זוכרת?).
*מכולות (!)
*דלק (שנ"ש נגנב מהמחנה המון דלק, בשווי כמה עשרות אלפי שקלים..).
טו-אוב...תודה!!טלiר הפ33ה
**אתטלiר הפ33ה
אני בטוחה-אנונימי (פותח)אחרונה
דחוף!!!!!!!!!!!! לא תעמוד על דם רעךעבד לעם קדוש
ב16:00tomerittalאחרונה
תגידו זה נכון שמי שיוצאת לסמנריון של שבט הגבורה ..קוקי...!
כן... תצאו! סיירות כאבוד!שירה =)
אוווף..גמאני לא הבנתי...סמנריון הדרכה זה שנה הבאה!סמיילי!
זה הולך ככה:רחל=)
אשמח לעזרה!!..השם הוא המלך
שווה לי לצאת אם$ רחלי $
שווה לך, כי זה יחסית עוד הרבה זמן,באג2000
אני בגבורה וכבר מדריכה מתחילת שנה ובעסה אנחנו לאזאת רק אני!
ווקשה תעודדו!!!!!!!!אוייש..למה??סמיילי!אחרונה
סניף רחובות -היה טיול מ ט ו ר ף !!!tomerittal

מי מגיע למליאה ביום חמישי???*^שלמה-בת-ים^*
כולנו לא מעודכנים..אפוש
אני.צחקן
אתה צוחק נכון?שמחה ואמונה
אני בעז"ה! ! !tomerittal
אני בעזרת ה'.פגזניקית גאה!אחרונה
חבר'ה!!! ראיתם את הפלייר למחנההאריאלניקהנאמן
במקום לפתוח על הנושאים האלו כל פעם דיון חדש-רחל=)
מה הפעם עוללנו?? |נאנח| תראו:!~אהרלה~!נתניה
יח"צ.צחקן
ועוד אפילו שמו תמונה של*^שלמה-בת-ים^*
וואו. תמונה של חניכים! בנים!שוברת גלים

