אם בן-אדם בא ופוגע בי - זה ממנו. נטו.
בלי קשר לה'.
הוא טען שה' גרם שיפגעו בי. אבל אם הבן-אדם היה בוחר לא לפגוע -
מישהו אחר היה פוגע בי. כי ה' רצה שיפגעו בי.
אמרתי לו שלפי זה, יוצא שאין באמת בחירה - כי מישהו אחד לפחות חייב לבחור לפגוע.
ולכן - אמרתי שה' לא גרם את זה.
מה דעתכם?
נ.ב. אם יש מישהו שמכיר גישה שונה משלו, שגם יכתוב גם אותה.. כמובן גישה מהיהדות




